Hulpvraag. Als dit niet de juiste plek is hoor ik het graag, maar er hangen hier veel Pixel kenners rond, dus vandaar.
Ik heb nu een paar weken de Pixel 9. Ik heb altijd Android telefoons gehad, maar voor de Pixel 9 heb ik toch eens een iPhone gebruikt. Daarmee Carplay leren kennen, dat werkte best prettig in de auto, zelfs de naam van mijn vrouw (van Chinese komaf) werd vaker wel dan niet herkend.
Nu met de Pixel 9, en Android Auto is het.... suboptimaal.
Heeft iemand hier ervaring mee? Is er een manier waarop ik de werking van Android Auto op de Pixel 9 wat dichter bij mijn Carplay ervaring kan krijgen?
Ik heb nu een paar weken de Pixel 9. Ik heb altijd Android telefoons gehad, maar voor de Pixel 9 heb ik toch eens een iPhone gebruikt. Daarmee Carplay leren kennen, dat werkte best prettig in de auto, zelfs de naam van mijn vrouw (van Chinese komaf) werd vaker wel dan niet herkend.
Nu met de Pixel 9, en Android Auto is het.... suboptimaal.
- Als ik een bericht beantwoord, is de kortste pauze al voldoende voor de assistent om te stoppen met het opnemen. Ik kan dus maar één zin uitspreken voor de reactie, waar ik met Carplay hele paragrafen proza uit kon laten spugen.
- Herkenning van woorden is echt niet best. En wat dit vervelender maakt is dta de telefoon meteen degene belt die er qua naam het dichtst bij in de buurt komt.
Heeft iemand hier ervaring mee? Is er een manier waarop ik de werking van Android Auto op de Pixel 9 wat dichter bij mijn Carplay ervaring kan krijgen?