Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:34
Masterkev schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 19:19:
Dus als ik het goed begrijp kan ik online een abonnement afsluiten en als ik deze dan ophaal in de winkel gaat er nog €100,- extra af? Ik kan nergens op de site van MediaMarkt of online iets van informatie vinden over die kassakortingsactie.
Ik laat net toch weten dat ik de korting niet kreeg in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkev
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:24
remanus schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 20:02:
[...]

Ik laat net toch weten dat ik de korting niet kreeg in de winkel.
Maar volgens Wilagro kreeg hij de korting wel. Maar ik kan nergens online duidelijkheid vinden over de actie. Vandaar de vraag.

[ Voor 16% gewijzigd door Masterkev op 24-12-2024 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:34
Geen idee, de verkoper die mij geholpen heeft kon het nergens terug zien. En op de gok met een verlenging naar de kassa heb ik geen zin in. Ik had hem nog dit topic laten lezen, maar hij kwam niet lager dan 504. Misschien in een andere Mediamarkt meer geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilagro
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-05 21:08
Het was voor mij ook een welkome verrassing.
Ik had er nog nergens van gelezen of gehoord.
Maar €504 voor de 128gb Pixel pro lijkt al inclusief die korting. Voor mijn 256gb zat ik op 596.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Code
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10-01 08:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DHGCiK0AazjywV-ErjqRmiA4lmk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/t3xeSf02TGye1IJWTxNoYDFr.png?f=fotoalbum_large

Positieve verrassing. Hoe dan ook nog steeds 504 de beste prijs als je ook toevallig een abonnement zoekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markietjuh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-05 21:37
Na bijna 4 maanden wachten komt morgen dan eindelijk mijn P9P 256GB.
Oorspronkelijke pre-order met cashback werd nooit geleverd door Odido en uiteindelijk geannuleerd. Nu overgestapt naar KPN met de Mediamarkt deal voor 576 euro, wat nog een veel betere aanbieding is ook.
Dacht eerst dat het een prijsfout moest zijn, maar hij staat er nog steeds op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-05 07:19
Dank voor de tip
Heb hem besteld, koop mijn Simyo contract af, na verlaging van mijn bundels.

612 euro voor 12 mnd 20 euro voor 15gb en 150 minuten. Erg goede aanbieding.
markietjuh schreef op donderdag 26 december 2024 @ 18:25:
Na bijna 4 maanden wachten komt morgen dan eindelijk mijn P9P 256GB.
Oorspronkelijke pre-order met cashback werd nooit geleverd door Odido en uiteindelijk geannuleerd. Nu overgestapt naar KPN met de Mediamarkt deal voor 576 euro, wat nog een veel betere aanbieding is ook.
Dacht eerst dat het een prijsfout moest zijn, maar hij staat er nog steeds op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-05 22:20
Hebben jullie 'm al ontvangen of een verzendbevestiging van Media Markt? Mijne zou voor 03-01 bezorgd worden, maar via de klantenservice hoor ik net dat 'ie "niet op voorraad" zou zijn. Zowel de MM website als hun Telecom website geven voorraad aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim-vdv
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-05 15:39
Mijn abonnement bij Simyo is verlopen, dus kan nu overstappen. Goede mogelijkheid om een nieuw toestel aan te schaffen met subsidie. Mijn voorkeur gaat uit naar de P9P 256GB.

Bij Ben zie ik een prijs van €840 (eenmalig) als ik daar een 2-jarig abonnement afsluit.
Weet iemand of er momenteel betere aanbiedingen zijn voor de P9P 256GB?

[ Voor 11% gewijzigd door wim-vdv op 13-01-2025 14:47 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yoekel
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21-03 20:03
wim-vdv schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:45:
Mijn abonnement bij Simyo is verlopen, dus kan nu overstappen. Goede mogelijkheid om een nieuw toestel aan te schaffen met subsidie. Mijn voorkeur gaat uit naar de P9P 256GB.

Bij Ben zie ik een prijs van €840 (eenmalig) als ik daar een 2-jarig abonnement afsluit.
Weet iemand of er momenteel betere aanbiedingen zijn voor de P9P 256GB?
Bij KPN ook 840 maar dan krijg je er wel de Pixel Watch 3 bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderSchaap
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-05 14:28
Erg tevreden over mijn P9P, op 6 januari besteld en gisteren kunnen ophalen, € 879.00 betaald zonder abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
Hier net een pixel 9pro besteld
+\~ 775 bijbetaald
Nieuw nummer, per maand opzegbaar, onbeperkt bellen 6gb internet voor 21 euro. Heb nog een tijdje een ander abonnement doorlopen, dus kan het altijd opzeggen.

Wat ik wel naar vind, is dat doorlooptijd voor de pixel Watch 3 weken is voordat je weet of hij nog op voorraad is, net langer dan de bedenktijd.

Wil eigenlijk geen zwarte dus ook dat is even spannend.

Iemand bij KPN deze combinatie en ervaring met doorlooptijd en kleur van horloge

[ Voor 9% gewijzigd door foekebooij op 19-01-2025 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim-vdv
yoekel schreef op maandag 13 januari 2025 @ 17:13:
[...]

Bij KPN ook 840 maar dan krijg je er wel de Pixel Watch 3 bij.
Bedankt voor de tip!
Afgelopen donderdag de P9pro 256 besteld en vrijdag ontvangen. Dit met goedkoopste maand abbo van €14, die ik snel weer opzeg.
Gelijk vrijdag de Pixel watch 3 aangevraagd, hoop wel dat deze komt over een aantal weken (op-is-op actie).
Tot nu toe heel blij met de P9P, vooral de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoekel
wim-vdv schreef op zondag 19 januari 2025 @ 22:51:
[...]

Bedankt voor de tip!
Afgelopen donderdag de P9pro 256 besteld en vrijdag ontvangen. Dit met goedkoopste maand abbo van €14, die ik snel weer opzeg.
Gelijk vrijdag de Pixel watch 3 aangevraagd, hoop wel dat deze komt over een aantal weken (op-is-op actie).
Tot nu toe heel blij met de P9P, vooral de camera.
Mooi. Dat op=op houdt me zelf nog een beetje tegen. Zometeen vis je achter het net, terwijl die watch nu net de aanleiding is om op deze deal uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 07:23
Gisteren de Pixel Fold besteld in de webshop van Odidio. Wel netjes mailtje erna maar daarna radio stilte. Zou op voorraad zijn dus hopelijk snel ophalen in de winkel.

Klantenservice kan mijn bestelnummer niet vinden, gek. Gekozen voor aflevering in de winkel. Iemand dit ook wel is gehad?

[ Voor 29% gewijzigd door Wackmack op 20-01-2025 18:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sunib
  • Registratie: Maart 2020
  • Nu online
yoekel schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:14:
[...]

Mooi. Dat op=op houdt me zelf nog een beetje tegen. Zometeen vis je achter het net, terwijl die watch nu net de aanleiding is om op deze deal uit te komen.
Ik denk dat je al te laat bent: https://kpn.myactions.eu/actions/238 (er staat nu "limiet bereikt").

Kinderachtig he die 'kleine lettertjes' op een andere website en dan nog wel groots - en verkeerd - adverteren op je hoofdwebsite (kpn.com).

Ik heb ze voor de zekerheid nog een berichtje gestuurd om dit te dubbelchecken, ik laat het hier weten als ik het mis had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
Spijtig, wel goed dat ze het aangeven.
Ik ga er daarmee vanuit dat als je je hebt geregistreerd, toen het kon, je er wel eentje zal ontvangen.
sunib schreef op maandag 20 januari 2025 @ 20:20:
[...]

Ik denk dat je al te laat bent: https://kpn.myactions.eu/actions/238 (er staat nu "limiet bereikt").

Kinderachtig he die 'kleine lettertjes' op een andere website en dan nog wel groots - en verkeerd - adverteren op je hoofdwebsite (kpn.com).

Ik heb ze voor de zekerheid nog een berichtje gestuurd om dit te dubbelchecken, ik laat het hier weten als ik het mis had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
Ik was deze bestelling totaal vergeten, had hem geannuleerd maar nooit mijn geld terug gekregen. Hier vandaag maar eens achteraan gegaan.
foekebooij schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 21:16:
Dank voor de tip
Heb hem besteld, koop mijn Simyo contract af, na verlaging van mijn bundels.

612 euro voor 12 mnd 20 euro voor 15gb en 150 minuten. Erg goede aanbieding.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim-vdv
foekebooij schreef op maandag 20 januari 2025 @ 20:21:
Spijtig, wel goed dat ze het aangeven.
Ik ga er daarmee vanuit dat als je je hebt geregistreerd, toen het kon, je er wel eentje zal ontvangen.

[...]
Ik had mijn registratie op vrijdag 17/1 gedaan en zojuist email ontvangen dat mijn deelname is goedgekeurd.
Gelukkig de P9Pro snel besteld na tip van @Yoekel en direct na ontvangst ingeschreven voor de actie.
Volgens myactions ontvang ik de beloning binnen 45 :? dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yoekel
wim-vdv schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 17:29:
[...]

Ik had mijn registratie op vrijdag 17/1 gedaan en zojuist email ontvangen dat mijn deelname is goedgekeurd.
Gelukkig de P9Pro snel besteld na tip van @Yoekel en direct na ontvangst ingeschreven voor de actie.
Hm, je kunt nu op de actiepagina wel weer klikken op "deze aanbieding kiezen".

Het houdt me nog steeds tegen :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• foekebooij
Fijn te horen, dat het bij anderen wel goed gaat.
Ik heb ook een pixel watch aangevraagd, maar kreeg net bericht dat mijn aanvraag is afgekeurd.
Ze gaven aan dat de factuur niet leesbaar was, of onvoldoende informatie bevat.

Ik had een pdf ingestuurd met mijn bestelnummer, daar stond geen naam of ANW gegevens op. Die heb ik gek genoeg ook nog niet van KPN ontvangen.
Nu heb ik een foto gemaakt van de PDF, misschien werkt dat.
Welke informatie had jij ingestuurd?
Ze gaven aan dat ik me geen zorgen hoefde te maken, maar ik mijn informatie kon bijwerken.
(Telefoon wordt morgen bezorgd)
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wim-vdv
foekebooij schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 18:31:
Welke informatie had jij ingestuurd?
Ze gaven aan dat ik me geen zorgen hoefde te maken, maar ik mijn informatie kon bijwerken.
(Telefoon wordt morgen bezorgd)

[...]
Bij de levering van de Pixel 9pro zat een afleverbon met mijn naam erop. Deze heb ik ingescand en meegestuurd met de aanvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
Nu dat gedaan en inderdaad goed gekeurd.
Nu 45 dagen wachten, al heb ik een groen/goude elders gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunib
  • Registratie: Maart 2020
  • Nu online
sunib schreef op maandag 20 januari 2025 @ 20:20:
Ik heb bericht terug gekregen, en ze hebben 'm weer 'open' gezet. Kennelijk kun je nog aanvragen! :P

Wat hebben jullie ingestuurd als bewijs? Het pdfje (bijlage "Prijsoverzicht bestelling.pdf") uit de KPN "Bedankt voor uw bestelling" e-mail is bij mij afgekeurd met deze vage melding:
Het document van jouw factuur of kassaticket is niet opgeladen of is niet duidelijk leesbaar. Gelieve een duidelijke foto toe te voegen via je account.
Moet je soms je eerste factuur afwachten ofzo?

Ik heb niet goed gelezen, sorry :P, gewoon geduld hebben tot de telefoon binnen is en dan een fototje van de pakbon opsturen 8)

[ Voor 13% gewijzigd door sunib op 22-01-2025 22:23 . Reden: (niet goed gelezen) ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wim-vdv
[...]

De "binnen" 45 dagen voor de Pixel watch valt reuze mee.
Kreeg bericht dat de watch met GLS onderweg is

Edit: En binnengekomen, precies een week na het aanvragen van de watch. 8)

Vandaag ook gelijk mijn KPN maandabonnement omgezet naar een prepaid bij Simyo, het 06 nummer wat ik bij de KPN kreeg, is te mooi om zomaar weg te doen.

[ Voor 18% gewijzigd door wim-vdv op 24-01-2025 16:08 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 11:14
Graag even wat hulp bij deze.

Ik heb dus de Pixel 9 Pro besteld via KPN met een maandabonnement in de actieperiode van augustus. Besteldatum: 25 augustus. Oude telefoon via Recommerce ingeleverd en €42 ontvangen, Maar de bonus van €200 is afgewezen met de volgende reden:

Helaas is je document om de volgende reden afgekeurd:

Bonus niet gevalideerd door KPN. Neem contact op met KPN voor meer informatie.

Contact gezocht met KPN en dit werd nu door hun onderzocht. Dit is de reactie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CmoqMoqKq1BwxzxZStV5YgEyQK4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xOXH37xsbGarIzMuHPdroTe9.jpg?f=fotoalbum_large

Dit was toch ook geldig met een maandabonnement? Is er nog ergens een screenshot van de actiepagina? Hoe is dit bij anderen gegaan met een maandabonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucas
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-05 00:18
Heb hier exact hetzelfde probleem. KPN en Recommerce hebben maandenlang naar elkaar gewezen, en vorige week kwam KPN ineens met het bericht dat maandelijks opzegbaar uitgesloten was.

Als reactie daarop heb ik bij KPN de klachtenprocedure gestart en geven ze aan het nu wel te willen regelen, maar heb nog geen bevestiging gehad. Als ik jou was zou ik dus zeker een klacht indienen, ze lijken die wel serieus te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
Lucas schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 15:58:
Heb hier exact hetzelfde probleem. KPN en Recommerce hebben maandenlang naar elkaar gewezen, en vorige week kwam KPN ineens met het bericht dat maandelijks opzegbaar uitgesloten was.

Als reactie daarop heb ik bij KPN de klachtenprocedure gestart en geven ze aan het nu wel te willen regelen, maar heb nog geen bevestiging gehad. Als ik jou was zou ik dus zeker een klacht indienen, ze lijken die wel serieus te nemen.
Heb je die klacht via de website ingediend of telefonisch? Ik heb dus telefonisch contact gelegd, en dat zou dan naar de afdeling UHVO worden geleid en die zouden dan kijken wat er mogelijk is. Is dat de klachtencommissie?
Maar van hun kreeg ik dus vandaag bovenstaand bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
Lucas schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 15:58:

Waar staat dat bericht? En waar weet je van dat KPN en Recommerce naar elkaar aan het wijzen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucas
CypherMK schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 16:05:
[...]

Heb je die klacht via de website ingediend of telefonisch?
Via het online formulier: https://www.kpn.com/servi...-vraag-indienen/formulier
CypherMK schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 16:08:
[...]

Waar staat dat bericht? En waar weet je van dat KPN en Recommerce naar elkaar aan het wijzen zijn?
Ik heb contact gehad met Recommerce per email, hierin gaven zij aan dat KPN steeds nog moest goedkeuren. Daarnaast heb ik contact gehad met KPN webcare via Twitter, hierin gaven zij aan dat Recommerce nog bezig was en vertraging had.

Na constant om een update vragen kreeg ik vorige week vrijdag van KPN het volgende bericht:
Goedemiddag Lucas! Bedankt voor je geduld. Ik moet je helaas vertellen dat jij hier niet voor in aanmerking komt. Maandelijks opzegbare abonnementen zijn namelijk uitgesloten van deelname. Mijn excuses voor het ongemak!
Hierna heb ik gevraagd om verduidelijking van de voorwaarden en waar genoemd stond dat maandelijks opzegbare abonnementen waren uitgesloten (+ die klacht ingediend), daarop kreeg ik dit antwoord:
Hoi!

Bedankt voor je geduld! Ik heb reactie terug🌞

Ze gaan ervoor zorgen dat Recommerce je aanvraag goedkeurt! Het kan nog heel eventjes duren, maar het wordt geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
Ok bedankt. Klacht ingediend. Eens kijken wat er van komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
Vandaag eindelijk een telefonische reactie op mijn klacht. Ze hebben het weer aangekaart bij Recommerce en ik moet weer wachten op een reactie. Dus weer afwachten... Zou binnen enkele werkdagen een reactie moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkmarianne
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10:53
Zijn er bij Odido leveringsproblemen met de pixel 9 Pro? Kreeg zaterdag een melding dat het toestel niet op voorraad is en zie nu op de website dat deze toestellen vanaf 17 februari worden uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucas
CypherMK schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 12:00:
Vandaag eindelijk een telefonische reactie op mijn klacht. Ze hebben het weer aangekaart bij Recommerce en ik moet weer wachten op een reactie. Dus weer afwachten... Zou binnen enkele werkdagen een reactie moeten krijgen.
Hoe is het bij jou afgelopen? KPN is bij mij toch weer stilgevallen en heb nog niks ontvangen, ze zijn er maar 'druk' mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
Lucas schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:55:
[...]

Hoe is het bij jou afgelopen? KPN is bij mij toch weer stilgevallen en heb nog niks ontvangen, ze zijn er maar 'druk' mee bezig
Bij mij hetzelfde. Heb weer een klacht ingediend. Weer in afwachting....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucas
CypherMK schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:56:
[...]

Bij mij hetzelfde. Heb weer een klacht ingediend. Weer in afwachting....
KPN heeft mij net laten weten dat ze de uitbetaling niet via recommerce geregeld krijgen, dus dat ze de bonus zelf op de eerstvolgende factuur gaan crediteren. Is nog weer even afwachten, maar daarmee lijkt het voor mij geregeld te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CypherMK
Lucas schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:21:
[...]

KPN heeft mij net laten weten dat ze de uitbetaling niet via recommerce geregeld krijgen, dus dat ze de bonus zelf op de eerstvolgende factuur gaan crediteren. Is nog weer even afwachten, maar daarmee lijkt het voor mij geregeld te zijn.
Mooi om te horen. Geeft mij wat meer hoop op een goede afloop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CypherMK
Net een telefoontje gekregen van KPN met het nieuws dat ik binnen 30 dagen mijn €200 krijg. Hopelijk daarmee een einde aan deze soap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:47

greatgonzo

schit-te-rend!

Hier bij de introductie meegedaan met de inruilactie. De inruilwaarde van de oude telefoon was redelijk snel overgemaakt, maar de bonus van €200 nog steeds niet.

Recommerce geeft aan dat KPN dit moet goedkeuren, en dat ze (dd. 27/1) flink achterlopen

Maar we zijn nu weer 1,5 verder, en nog niets. Dus nog maar weer een mail naar recommerce gestuurd.

Zijn er nog meer mensen van de introductie actie die wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zoarakrzs
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 29-04 11:17
Iemand enig idee of de leaks over de Pixel 10 pro de prijs van deze enigzins omlaag zullen trekken de komende maanden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

zoarakrzs schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:00:
Iemand enig idee of de leaks over de Pixel 10 pro de prijs van deze enigzins omlaag zullen trekken de komende maanden?
Ik zou dan de prijs van de Pixel 8 als referentie nemen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/53tNXQnmVh5ARG2-50zGJPsAt48=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WOgex5timpC37E5smoJmY1pu.jpg?f=user_large
Je ziet drie grote dalingen:
- februari 2024. Dat is een half jaar voor de release van de P9. De laagste prijs gaat dan van €700 naar €600
- Dan zak het langzaam, maar wel wat sneller rond de release van de P9 in augustus.
- echte daling zet in rond Black Friday

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:46
greatgonzo schreef op maandag 17 maart 2025 @ 14:53:
[...]

Ik zou dan de prijs van de Pixel 8 als referentie nemen:

[Afbeelding]
Je ziet drie grote dalingen:
- februari 2024. Dat is een half jaar voor de release van de P9. De laagste prijs gaat dan van €700 naar €600
- Dan zak het langzaam, maar wel wat sneller rond de release van de P9 in augustus.
- echte daling zet in rond Black Friday
P9 pro bij ibood nu 699 goede deal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daily.data.inj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
alki schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 10:49:
[...]

P9 pro bij ibood nu 699 goede deal?
Is jammer dat Odido nog vrij hoge toestelprijzen hanteren. Deze week is de P9P 128gb wel gezakt naar €720 i.c.m. een abonnement. Veel verder nog niet helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ik vind 128gb wel wat mager. Maar met cloudbackup voor foto's enz red je je misschien ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
Lucas schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 15:21:
[...]

Ik heb nog steeds geen geld teruggestort gekregen. 30 dagen zijn al voorbij. Net even contact gehad, en ze zeiden dat dit zsm wordt overgemaakt. Bij de vraag wat zo snel mogelijk is, zeiden ze binnen 2 weken.

Wat een gedoe bij dit bedrijf. Mij zullen ze daar nooit meer als klant terug zien.

Heb jij inmiddels het geld terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucas
Ik heb het toevallig vanochtend ontvangen. Bij mij moesten ze wachten op de nieuwe factuur run om het te verwerken. Ik hoop dat het voor jou iets vergelijkbaars is en het nu daadwerkelijk snel opgelost wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
Lucas schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:56:
Ik heb het toevallig vanochtend ontvangen. Bij mij moesten ze wachten op de nieuwe factuur run om het te verwerken. Ik hoop dat het voor jou iets vergelijkbaars is en het nu daadwerkelijk snel opgelost wordt!
Ze hebben net weer gebeld. Diegene die mijn case behandeld, ging dit doorzetten naar een collega die met recommerce in contact staat. Gevraagd hoe lang dit weer ging duren. Daar kon hij geen termijn aan hangen. Nog gevraagd of KPN dit bedrag niet kon voorschieten, zodat ik als klant geholpen ben. En dat ze achter de schermen het maar uitzoeken. Dit zagen ze wel als optie, maar ze konden daar verder geen garantie op geven. Dus we wachten weer verder af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbaa
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22-04 09:24
Voor degenen met interesse. Ik kwam vandaag de Pixel 9 Pro 128GB tegen op IBOOD voor €699. Lijkt mij wel een goede aanbieding? https://www.ibood.com/nl/...o-128-gb-obsidian/2338056

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StampVoet
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:57
Rubbaa schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:20:
Voor degenen met interesse. Ik kwam vandaag de Pixel 9 Pro 128GB tegen op IBOOD voor €699. Lijkt mij wel een goede aanbieding? https://www.ibood.com/nl/...o-128-gb-obsidian/2338056
Deze heb ik ook net gezien en ben er over aan het nadenken. Is ibood wel een beetje te vertrouwen? (Ook kwa garantie e.d.)
Het is zeker een mooie aanbieding, maar de korting is wel erg hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbaa
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22-04 09:24
StampVoet schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 12:05:
[...]

Deze heb ik ook net gezien en ben er over aan het nadenken. Is ibood wel een beetje te vertrouwen? (Ook kwa garantie e.d.)
Ik heb het zelf in ieder geval opgewaagd en hem gekocht 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JasperVerbeek
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-05 13:10

JasperVerbeek

Assistent Accountant

StampVoet schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 12:05:
[...]

Nooit problemen gehad met iBood qua garantie. Zelfs een keer een deel van een tv-reparatie vergoed gekregen na de garantieperiode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CypherMK
Lucas schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:56:
Eindelijk is het geld binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:42
De pixel 9a is bij 50+ mobiel te krijgen voor €432 in totaal. Een 1-jarig abonnement van €6 per maand + 360 voor het toestel. Zou je die Streamer ook nog kunnen claimen bij Google? Of krijg je die alleen als je ‘m in de store koopt?

Edit: die kan je claimen zie ik op de website van belsimpel. Interessant.

Ik zoek alleen nog een goeie optie voor de inruilwaarde van mijn 8a.

[ Voor 32% gewijzigd door stijnos1991 op 15-04-2025 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ERASER007
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 21:42
Pixel 9a is met 2 jarig Ben abonnement 408 euro voor de 128gb. Ook een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-05 00:10
466 bij Megamobile. Is dat legit?

https://www.megamobile.be...s_click_cr&utm_medium=cpc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
ERASER007 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 06:12:
Pixel 9a is met 2 jarig Ben abonnement 408 euro voor de 128gb. Ook een mooie prijs.
Ik kom die specifieke combinatie niet tegen op belsimpel.nl. Wat is de toestelprijs en wat is de maandprijs + specs van het abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ERASER007
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 21:42
Dit gaat direct via Ben. Specs abo kan je dan zelf bepalen en prijs toestel blijft gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDennis76
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:27
ERASER007 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 06:12:
Met goedkoopste 2-jarig Ben abonnement betaal je via Belsimpel 7 Euro per maand en maar 299,- voor het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
@MacDennis76 maar dan zit je dus op een totaalplaatje van 467... (24*7 + 299)
ERASER007 bij Ben is het veel duurder. Daar is de toestelprijs inderdaad 408 euro, maar het goedkoopste abonnement kost je ook nog eens 7 euro 24x. Dus dan zit je in totaal op (24*7) + 408 = 576.

Tot dusver is de 50+ mobiel aanbieding dus echt veruit de goedkoopste.
12* 6 euro per maand = 72
Toestel: 359
Totaal: 431
Plus je krijgt die streamer nog.

Dat losse abonnement laat ik natuurlijk in de kast liggen. Ik heb al een sim-only. Het gaat mij er om wat ik in totaal kwijt ben voor het toestel, met de kosten van dat overbodige sim-onlytje meegerekend.

[ Voor 18% gewijzigd door stijnos1991 op 15-04-2025 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDennis76
stijnos1991 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 20:51:
@MacDennis76 maar dan zit je dus op een totaalplaatje van 467... (24*7 + 299)
Dat klopt. Maar als je een nieuw abbo nodig hebt of kunt verlengen is het via Belsimpel.& Ben de goedkoopste optie. Toestel kost dan simpelweg 299,- zonder maandelijkse afbetalingen.

Deze deal zie ik bij Belsimpel. Vreemd genoeg niet op Ben.nl, daar mag je 408,- aftikken voor hetzelfde toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Nou, hij is besteld via BelSimpel bij 50+ mobiel. M'n huidige Pixel 8a heb ik vorig jaar voor 210 euro na inruil van een Pixel 5 kunnen scoren. Ben benieuwd wat ik via Marktplaats / V&A nog voor m'n Pixel 8a en die Google Streamer krijg, en waar ik dan in totaal op uit kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-05 00:59
Ik heb gisteren de 9a via Google besteld en hij is vandaag verzonden via DHL.
In mijn Google account staat de 25 euro shop tegoed. (Is 1jaar geldig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bons
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:00
Azmodann schreef op woensdag 16 april 2025 @ 17:59:
Ik heb gisteren de 9a via Google besteld en hij is vandaag verzonden via DHL.
In mijn Google account staat de 25 euro shop tegoed. (Is 1jaar geldig).
Ik heb hem via Belsimpel besteld, ben benieuwd wanneer deze worden verzonden.
Op dit moment nog geen shipping mail gehad?

Moet hij vanuit het buitenland naar je toe komen of wordt hij ergens vanuit NL verstuurd naar je ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
bons schreef op woensdag 16 april 2025 @ 21:59:
[...]

Ik heb hem via Belsimpel besteld, ben benieuwd wanneer deze worden verzonden.
Op dit moment nog geen shipping mail gehad?

Moet hij vanuit het buitenland naar je toe komen of wordt hij ergens vanuit NL verstuurd naar je ?
Hij komt van Waalwyk, Netherlands.
Het gaat via DHL naar het Belgisch sorteercentrum naar Bpost. (Ben van Belgie)
Heb ook mail gehad van Bpost (Belgische post) dat hij morgen geleverd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• companion_cube
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17:02
Heb de Pixel maandag besteld bij Google. Zou gisteren geleverd worden maar dat is niet gebeurd. Levering is uitgesteld zonder datum, ook geen mail gehad ofzo. Beetje suf :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
companion_cube schreef op donderdag 17 april 2025 @ 09:15:
Heb de Pixel maandag besteld bij Google. Zou gisteren geleverd worden maar dat is niet gebeurd. Levering is uitgesteld zonder datum, ook geen mail gehad ofzo. Beetje suf :-(
Ik heb heb dinsdag besteld bij Google en vandaag goed ontvangen, Pixel & TV streamer.
En gisteren avond de 25euro tegoed in mijn account.

Ik hoop voor je dat je hem morgen gaat ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• companion_cube
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17:02
De telefoon wordt inderdaad vandaag bezorgd! Hoe bevalt de telefoon? Ik dacht dat het 25 euro Playtegoed was haha, niet goed gelezen. Heb er nu een screenprotector van gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
companion_cube schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 08:43:
De telefoon wordt inderdaad vandaag bezorgd! Hoe bevalt de telefoon? Ik dacht dat het 25 euro Playtegoed was haha, niet goed gelezen. Heb er nu een screenprotector van gekocht :)
De telefoon bevalt wel goed tot nu toe, voelt beter in de hand dan de 8a (die ik hier ook heb liggen).
Laden gaat in elk geval wel sneller. En vooral de vingerafdruk scanner is veel beter dan de 8a en 6a.
De Iris kleur oogt wel mooi . Ik heb een origineel hoesje besteld via google.
Dan moest ik niet geen 10 euro bijleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDennis76
Pixel 9a besteld bij Belsimpel icm Simyo abonnement. Voor toestel 323,- Euro betaald. Je hebt tevens recht op een gratis GoogleTV Streamer. Al met al een mooie deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:43
MacDennis76 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 17:32:
Pixel 9a besteld bij Belsimpel icm Simyo abonnement. Voor toestel 323,- Euro betaald. Je hebt tevens recht op een gratis GoogleTV Streamer. Al met al een mooie deal!
Heb die deal ook gekocht.
Ook nog gratis 3 maanden verzekering erbij!(daarna opzeggen ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Hier is ie ook binnen! Nog even die streamer claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
stijnos1991 schreef op zondag 20 april 2025 @ 08:14:
Hier is ie ook binnen! Nog even die streamer claimen.
Wanneer had je hem besteld bij belsimpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
kadooosh schreef op maandag 21 april 2025 @ 22:19:
[...]

Wanneer had je hem besteld bij belsimpel?
15 april, zie post hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechMax
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-05 10:52
Iemand nog een goede deal voor de normale pixel 9? Zie hem nu voor 619 op belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:24
TechMax schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 11:41:
Iemand nog een goede deal voor de normale pixel 9? Zie hem nu voor 619 op belsimpel.
Ik kreeg ook een tweakers alert dat de prijs gedaald was. Toch wel een stevige daling! Heb hem nu icm een 2-jarig odido abbo genomen, dan is de toestelprijs nog maar 600 uiteindelijk. Vind ik een mooie prijs.

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
stijnos1991 schreef op maandag 21 april 2025 @ 23:14:
[...]

15 april, zie post hierboven
Duurde het bij jouw ook even voordat 50plusmobiel het abo verwerkt had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLaurens
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:35
kadooosh schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 19:53:
[...]

Duurde het bij jouw ook even voordat 50plusmobiel het abo verwerkt had?
Ik heb op de 16e besteld en wacht nog steeds op bevestiging. Heb vorige mobiel (pixel 8a) inmiddels verkocht om de 'oversupply' voor te zijn. Natuurlijk mijn eigen schuld maar wel irritant dat een partij die "bestel vandaag, morgen in huis" schreeuwt er meer dan een week over doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
iLaurens schreef op woensdag 23 april 2025 @ 08:49:
[...]

Ik heb op de 16e besteld en wacht nog steeds op bevestiging. Heb vorige mobiel (pixel 8a) inmiddels verkocht om de 'oversupply' voor te zijn. Natuurlijk mijn eigen schuld maar wel irritant dat een partij die "bestel vandaag, morgen in huis" schreeuwt er meer dan een week over doet.
Ik had de 17de besteld. Stond wel bij 2 a 4 werkdagen levering. Is vandaag pas de 3e(2e als goeie vrijdag geen werkdag is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frere
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-05 12:31
Iemand die deze heeft besteld bij Dustin?, https://www.dustin.nl/product/5020037964/pixel-9a.

Is het goedkoopst op dit moment, maar de Obsidian versie is niet op voorraad. Ben benieuwd of iemand weet wanneer deze bij hen op voorraad komt. blijkbaar kunnen ze je dat alleen maar vertellen als je die besteld hebt. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:42
frere schreef op donderdag 24 april 2025 @ 17:38:
Iemand die deze heeft besteld bij Dustin?, https://www.dustin.nl/product/5020037964/pixel-9a.

Is het goedkoopst op dit moment, maar de Obsidian versie is niet op voorraad. Ben benieuwd of iemand weet wanneer deze bij hen op voorraad komt. blijkbaar kunnen ze je dat alleen maar vertellen als je die besteld hebt. haha
Gezien de reviews zou ik ergens anders bestellen.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLaurens
kadooosh schreef op woensdag 23 april 2025 @ 13:20:
[...]

Ik had de 17de besteld. Stond wel bij 2 a 4 werkdagen levering. Is vandaag pas de 3e(2e als goeie vrijdag geen werkdag is).
Na 10 dagen hebben ze eindelijk antwoord gegeven. De deal is niet meer geldig. Lekker dan, want het is nog steeds gewoon te bestellen op belsimpel onder dezelfde voorwaarden. 50+mobiel is echt een walgelijke partij.

[ Voor 9% gewijzigd door iLaurens op 24-04-2025 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
iLaurens schreef op donderdag 24 april 2025 @ 22:11:
[...]

Na 10 dagen hebben ze eindelijk antwoord gegeven. De deal is niet meer geldig. Lekker dan, want het is nog steeds gewoon te bestellen op belsimpel onder dezelfde voorwaarden. 50+mobiel is echt een walgelijke partij.
Wat??
Staat nog op de site inderdaad. Wacht ik nu zo lang al voor niks?
Ik heb nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLaurens
kadooosh schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 07:34:
[...]

Wat??
Staat nog op de site inderdaad. Wacht ik nu zo lang al voor niks?
Ik heb nog niks gehoord.
Belsimpel heeft ook een 1-jarig abonnement van Simyo voor 8 euro en dan betaal je 347 euro voor de mobiel. Dan is de totaal prijs inclusief abbo maar iets van 12 euro duurder dan 50+mobiel. Heb die maar besteld gisteravond. Heb nu al een track een trace voor levering van de mobiel voor vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:46

ex btw he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frere
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-05 12:31
ik zie de 256 variant op hun website voor 507 inc BTW staan hoor. is ook by far het goedkoopste, maar gezien de reviews en de levertijden ga ik het niet daar bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• znight
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:34
iLaurens schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 09:00:
[...]

Belsimpel heeft ook een 1-jarig abonnement van Simyo voor 8 euro en dan betaal je 347 euro voor de mobiel. Dan is de totaal prijs inclusief abbo maar iets van 12 euro duurder dan 50+mobiel. Heb die maar besteld gisteravond. Heb nu al een track een trace voor levering van de mobiel voor vandaag!
Dit zojuist ook maar gedaan... Streamer gratis is ook leuk wat de prijs naar een mooi niveau laat zakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
[...]

Heb ze gisteren gebeld en ze zouden het uitzoeken, werd later terug gebeld maar kon de telefoon niet opnemen.
Ze zei wel dat als het opgelost is ze nog een tegemoetkoming geven omdat het zo lang duurt. Dus wacht het nog even af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quilt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

Ik heb geprobeerd om deze te bestellen en te betalen met kredietkaart. Dat lukte niet.

Volgens mij klopt er iets niet met de pricing, en afficheren ze de prijs zonder btw als btw inclusief. Dat is nu al een kleine week zo, voor de verschillende 9a modellen. Ook deze die in stock zijn. Vooraf betalen zou ik toch niet riskeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperVerbeek

JasperVerbeek

Assistent Accountant

Quilt schreef op maandag 28 april 2025 @ 10:21:
[...]

Ik heb geprobeerd om deze te bestellen en te betalen met kredietkaart. Dat lukte niet.

Volgens mij klopt er iets niet met de pricing, en afficheren ze de prijs zonder btw als btw inclusief. Dat is nu al een kleine week zo, voor de verschillende 9a modellen. Ook deze die in stock zijn. Vooraf betalen zou ik toch niet riskeren.
Heb je dat geprobeerd via de consumentenwebsite of de zakelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twimj
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
iLaurens schreef op donderdag 24 april 2025 @ 22:11:
[...]

Ook bij mij gisterenavond een vergelijkbare mail, toen was het nog (steeds) mogelijk dezelfde order te plaatsen, nu lijkt de aanbieding niet meer te bestaan.
Nu staat mijn order nog wel "In behandeling", ik ben benieuwd waar ze mee gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quilt
  • Niet online
Via de zakelijke website verkopen ze de Pixel 9a voor 349,87€ exlc. btw. (428€ inc. btw).

Maar ik denk dat ze gewoon je geld gaan aannemen en dat zeggen dat het een foute prijs is.
Vandaar dat ik het enkel zou doen via een kredietkaart.

Edit: vooral het feit dat ze nergens anders in Europa zo goedkoop verkocht worden, is toch wel een red flag.

[ Voor 18% gewijzigd door Quilt op 28-04-2025 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperVerbeek

JasperVerbeek

Assistent Accountant

Quilt schreef op maandag 28 april 2025 @ 11:08:
Via de zakelijke website verkopen ze de Pixel 9a voor 349,87€ exlc. btw. (428€ inc. btw).

Maar ik denk dat ze gewoon je geld gaan aannemen en dat zeggen dat het een foute prijs is.
Vandaar dat ik het enkel zou doen via een kredietkaart.

Edit: vooral het feit dat ze nergens anders in Europa zo goedkoop verkocht worden, is toch wel een red flag.
Ik kan de €349,87 excl btw niet vinden, heb je daar een link van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quilt
  • Niet online
JasperVerbeek schreef op maandag 28 april 2025 @ 11:21:
[...]
Ik kan de €349,87 excl btw niet vinden, heb je daar een link van?
+4€ recyclagevergoeding.
https://www.dustin.be/nl/...ga05769-gb-num-179754825/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w1cMZkYZUIY7uG_wZD7fA2h0GTk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/x2RIAzluZceuLYH0lBOnmubB.png?f=fotoalbum_large

Dit is wat ik zie. Ik vermoed dat ze niet ter goeder trouw handelen. Maar laat het zeker weten als het lukt om een 9a aan deze prijs te bemachtigen. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Quilt op 28-04-2025 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JasperVerbeek

JasperVerbeek

Assistent Accountant

Quilt schreef op maandag 28 april 2025 @ 11:37:
[...]

+4€ recyclagevergoeding.
https://www.dustin.be/nl/...ga05769-gb-num-179754825/

[Afbeelding]

Dit is wat ik zie. Ik vermoed dat ze niet ter goeder trouw handelen. Maar laat het zeker weten als het lukt om een 9a aan deze prijs te bemachtigen. ;)
aha dat is de Belgische website, vandaar dat ik die niet zag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kadooosh
[...]

Heb uit eindelijk gisteren contact met ze gehad en de oude actie was niet meer geldig maar de nieuwe actie is precies hetzelfde.... beetje gek.
Ze hebben het overgezet en hij is gisteren al verstuurd.
Wou zelf liever 50plus inplaats simyo want deze komt met 1gb data, gaat in mijn oude/reserve mobiel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17:18
Familielid van me heeft de Pixel 9A gekocht afgelopen woensdag en gelijk de Google TV streamer (4K) geclaimd. Heeft nu kleine week later nog steeds geen goedkeuring voor de Streamer, gaat via MYActions.

Iemand van jullie al goedkeuring?

[ Voor 4% gewijzigd door Otto Jans op 29-04-2025 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacDennis76
Otto Jans schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 13:27:
Familielid van me heeft de Pixel 9A gekocht afgelopen woensdag en gelijk de Google TV streamer (4K) geclaimd. Heeft nu kleine week later nog steeds geen goedkeuring voor de Streamer, gaat via MYActions.

Iemand van jullie al goedkeuring?
Ja. Goedkeuring duurde ongeveer 5 dagen na registratie. En 5 dagen later krijg ik vandaag bericht dat het via GLS wordt verzonden. Eerder dan verwacht want had ook 60 dagen kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17:18
MacDennis76 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 20:19:
[...]

Ja. Goedkeuring duurde ongeveer 5 dagen na registratie. En 5 dagen later krijg ik vandaag bericht dat het via GLS wordt verzonden. Eerder dan verwacht want had ook 60 dagen kunnen zijn.
Ik zal het doorgeven dat hij er even dan achter aan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDennis76
Google TV streamer vandaag ontvangen.
Netto dus 323,- betaald voor Pixel 9a plus de streamer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:42
Bij Belsimpel, icm een abo van Ben, is de Pixel 9a nu te koop voor 249 euro.

Toegegeven, dat is dus met abonnement. Maar alsnog wel een goede prijs.

https://www.belsimpel.nl/...torage_size%5B0%5D=128000

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste