Via het online formulier: https://www.kpn.com/servi...-vraag-indienen/formulierCypherMK schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 16:05:
[...]
Heb je die klacht via de website ingediend of telefonisch?
Ik heb contact gehad met Recommerce per email, hierin gaven zij aan dat KPN steeds nog moest goedkeuren. Daarnaast heb ik contact gehad met KPN webcare via Twitter, hierin gaven zij aan dat Recommerce nog bezig was en vertraging had.CypherMK schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 16:08:
[...]
Waar staat dat bericht? En waar weet je van dat KPN en Recommerce naar elkaar aan het wijzen zijn?
Na constant om een update vragen kreeg ik vorige week vrijdag van KPN het volgende bericht:
Hierna heb ik gevraagd om verduidelijking van de voorwaarden en waar genoemd stond dat maandelijks opzegbare abonnementen waren uitgesloten (+ die klacht ingediend), daarop kreeg ik dit antwoord:Goedemiddag Lucas! Bedankt voor je geduld. Ik moet je helaas vertellen dat jij hier niet voor in aanmerking komt. Maandelijks opzegbare abonnementen zijn namelijk uitgesloten van deelname. Mijn excuses voor het ongemak!
Hoi!
Bedankt voor je geduld! Ik heb reactie terug🌞
Ze gaan ervoor zorgen dat Recommerce je aanvraag goedkeurt! Het kan nog heel eventjes duren, maar het wordt geregeld!