Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLaurens
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-05 13:47
kadooosh schreef op woensdag 23 april 2025 @ 13:20:
[...]

Ik had de 17de besteld. Stond wel bij 2 a 4 werkdagen levering. Is vandaag pas de 3e(2e als goeie vrijdag geen werkdag is).
Na 10 dagen hebben ze eindelijk antwoord gegeven. De deal is niet meer geldig. Lekker dan, want het is nog steeds gewoon te bestellen op belsimpel onder dezelfde voorwaarden. 50+mobiel is echt een walgelijke partij.

[ Voor 9% gewijzigd door iLaurens op 24-04-2025 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-05 12:54
iLaurens schreef op donderdag 24 april 2025 @ 22:11:
[...]

Na 10 dagen hebben ze eindelijk antwoord gegeven. De deal is niet meer geldig. Lekker dan, want het is nog steeds gewoon te bestellen op belsimpel onder dezelfde voorwaarden. 50+mobiel is echt een walgelijke partij.
Wat??
Staat nog op de site inderdaad. Wacht ik nu zo lang al voor niks?
Ik heb nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLaurens
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-05 13:47
kadooosh schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 07:34:
[...]

Wat??
Staat nog op de site inderdaad. Wacht ik nu zo lang al voor niks?
Ik heb nog niks gehoord.
Belsimpel heeft ook een 1-jarig abonnement van Simyo voor 8 euro en dan betaal je 347 euro voor de mobiel. Dan is de totaal prijs inclusief abbo maar iets van 12 euro duurder dan 50+mobiel. Heb die maar besteld gisteravond. Heb nu al een track een trace voor levering van de mobiel voor vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:53
frere schreef op donderdag 24 april 2025 @ 17:38:
Iemand die deze heeft besteld bij Dustin?, https://www.dustin.nl/product/5020037964/pixel-9a.

Is het goedkoopst op dit moment, maar de Obsidian versie is niet op voorraad. Ben benieuwd of iemand weet wanneer deze bij hen op voorraad komt. blijkbaar kunnen ze je dat alleen maar vertellen als je die besteld hebt. haha
ex btw he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frere
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-05 07:21
ik zie de 256 variant op hun website voor 507 inc BTW staan hoor. is ook by far het goedkoopste, maar gezien de reviews en de levertijden ga ik het niet daar bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• znight
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-05 20:18
iLaurens schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 09:00:
[...]

Belsimpel heeft ook een 1-jarig abonnement van Simyo voor 8 euro en dan betaal je 347 euro voor de mobiel. Dan is de totaal prijs inclusief abbo maar iets van 12 euro duurder dan 50+mobiel. Heb die maar besteld gisteravond. Heb nu al een track een trace voor levering van de mobiel voor vandaag!
Dit zojuist ook maar gedaan... Streamer gratis is ook leuk wat de prijs naar een mooi niveau laat zakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
[...]

Heb ze gisteren gebeld en ze zouden het uitzoeken, werd later terug gebeld maar kon de telefoon niet opnemen.
Ze zei wel dat als het opgelost is ze nog een tegemoetkoming geven omdat het zo lang duurt. Dus wacht het nog even af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quilt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
frere schreef op donderdag 24 april 2025 @ 17:38:
Iemand die deze heeft besteld bij Dustin?, https://www.dustin.nl/product/5020037964/pixel-9a.

Is het goedkoopst op dit moment, maar de Obsidian versie is niet op voorraad. Ben benieuwd of iemand weet wanneer deze bij hen op voorraad komt. blijkbaar kunnen ze je dat alleen maar vertellen als je die besteld hebt. haha
Ik heb geprobeerd om deze te bestellen en te betalen met kredietkaart. Dat lukte niet.

Volgens mij klopt er iets niet met de pricing, en afficheren ze de prijs zonder btw als btw inclusief. Dat is nu al een kleine week zo, voor de verschillende 9a modellen. Ook deze die in stock zijn. Vooraf betalen zou ik toch niet riskeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperVerbeek
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-05 13:10

JasperVerbeek

Assistent Accountant

Quilt schreef op maandag 28 april 2025 @ 10:21:
[...]

Ik heb geprobeerd om deze te bestellen en te betalen met kredietkaart. Dat lukte niet.

Volgens mij klopt er iets niet met de pricing, en afficheren ze de prijs zonder btw als btw inclusief. Dat is nu al een kleine week zo, voor de verschillende 9a modellen. Ook deze die in stock zijn. Vooraf betalen zou ik toch niet riskeren.
Heb je dat geprobeerd via de consumentenwebsite of de zakelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twimj
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05:32
iLaurens schreef op donderdag 24 april 2025 @ 22:11:
[...]

Ook bij mij gisterenavond een vergelijkbare mail, toen was het nog (steeds) mogelijk dezelfde order te plaatsen, nu lijkt de aanbieding niet meer te bestaan.
Nu staat mijn order nog wel "In behandeling", ik ben benieuwd waar ze mee gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quilt
  • Niet online
Via de zakelijke website verkopen ze de Pixel 9a voor 349,87€ exlc. btw. (428€ inc. btw).

Maar ik denk dat ze gewoon je geld gaan aannemen en dat zeggen dat het een foute prijs is.
Vandaar dat ik het enkel zou doen via een kredietkaart.

Edit: vooral het feit dat ze nergens anders in Europa zo goedkoop verkocht worden, is toch wel een red flag.

[ Voor 18% gewijzigd door Quilt op 28-04-2025 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperVerbeek

JasperVerbeek

Assistent Accountant

Quilt schreef op maandag 28 april 2025 @ 11:08:
Via de zakelijke website verkopen ze de Pixel 9a voor 349,87€ exlc. btw. (428€ inc. btw).

Maar ik denk dat ze gewoon je geld gaan aannemen en dat zeggen dat het een foute prijs is.
Vandaar dat ik het enkel zou doen via een kredietkaart.

Edit: vooral het feit dat ze nergens anders in Europa zo goedkoop verkocht worden, is toch wel een red flag.
Ik kan de €349,87 excl btw niet vinden, heb je daar een link van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quilt
  • Niet online
JasperVerbeek schreef op maandag 28 april 2025 @ 11:21:
[...]
Ik kan de €349,87 excl btw niet vinden, heb je daar een link van?
+4€ recyclagevergoeding.
https://www.dustin.be/nl/...ga05769-gb-num-179754825/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w1cMZkYZUIY7uG_wZD7fA2h0GTk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/x2RIAzluZceuLYH0lBOnmubB.png?f=fotoalbum_large

Dit is wat ik zie. Ik vermoed dat ze niet ter goeder trouw handelen. Maar laat het zeker weten als het lukt om een 9a aan deze prijs te bemachtigen. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Quilt op 28-04-2025 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JasperVerbeek

JasperVerbeek

Assistent Accountant

Quilt schreef op maandag 28 april 2025 @ 11:37:
[...]

+4€ recyclagevergoeding.
https://www.dustin.be/nl/...ga05769-gb-num-179754825/

[Afbeelding]

Dit is wat ik zie. Ik vermoed dat ze niet ter goeder trouw handelen. Maar laat het zeker weten als het lukt om een 9a aan deze prijs te bemachtigen. ;)
aha dat is de Belgische website, vandaar dat ik die niet zag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kadooosh
[...]

Heb uit eindelijk gisteren contact met ze gehad en de oude actie was niet meer geldig maar de nieuwe actie is precies hetzelfde.... beetje gek.
Ze hebben het overgezet en hij is gisteren al verstuurd.
Wou zelf liever 50plus inplaats simyo want deze komt met 1gb data, gaat in mijn oude/reserve mobiel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 18-05 22:00
Familielid van me heeft de Pixel 9A gekocht afgelopen woensdag en gelijk de Google TV streamer (4K) geclaimd. Heeft nu kleine week later nog steeds geen goedkeuring voor de Streamer, gaat via MYActions.

Iemand van jullie al goedkeuring?

[ Voor 4% gewijzigd door Otto Jans op 29-04-2025 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacDennis76
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:42
Otto Jans schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 13:27:
Familielid van me heeft de Pixel 9A gekocht afgelopen woensdag en gelijk de Google TV streamer (4K) geclaimd. Heeft nu kleine week later nog steeds geen goedkeuring voor de Streamer, gaat via MYActions.

Iemand van jullie al goedkeuring?
Ja. Goedkeuring duurde ongeveer 5 dagen na registratie. En 5 dagen later krijg ik vandaag bericht dat het via GLS wordt verzonden. Eerder dan verwacht want had ook 60 dagen kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 18-05 22:00
MacDennis76 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 20:19:
[...]

Ja. Goedkeuring duurde ongeveer 5 dagen na registratie. En 5 dagen later krijg ik vandaag bericht dat het via GLS wordt verzonden. Eerder dan verwacht want had ook 60 dagen kunnen zijn.
Ik zal het doorgeven dat hij er even dan achter aan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDennis76
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:42
Google TV streamer vandaag ontvangen.
Netto dus 323,- betaald voor Pixel 9a plus de streamer.
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste