Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLaurens
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-10 09:37
kadooosh schreef op woensdag 23 april 2025 @ 13:20:
[...]

Ik had de 17de besteld. Stond wel bij 2 a 4 werkdagen levering. Is vandaag pas de 3e(2e als goeie vrijdag geen werkdag is).
Na 10 dagen hebben ze eindelijk antwoord gegeven. De deal is niet meer geldig. Lekker dan, want het is nog steeds gewoon te bestellen op belsimpel onder dezelfde voorwaarden. 50+mobiel is echt een walgelijke partij.

[ Voor 9% gewijzigd door iLaurens op 24-04-2025 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 22:18
iLaurens schreef op donderdag 24 april 2025 @ 22:11:
[...]

Na 10 dagen hebben ze eindelijk antwoord gegeven. De deal is niet meer geldig. Lekker dan, want het is nog steeds gewoon te bestellen op belsimpel onder dezelfde voorwaarden. 50+mobiel is echt een walgelijke partij.
Wat??
Staat nog op de site inderdaad. Wacht ik nu zo lang al voor niks?
Ik heb nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLaurens
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-10 09:37
kadooosh schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 07:34:
[...]

Wat??
Staat nog op de site inderdaad. Wacht ik nu zo lang al voor niks?
Ik heb nog niks gehoord.
Belsimpel heeft ook een 1-jarig abonnement van Simyo voor 8 euro en dan betaal je 347 euro voor de mobiel. Dan is de totaal prijs inclusief abbo maar iets van 12 euro duurder dan 50+mobiel. Heb die maar besteld gisteravond. Heb nu al een track een trace voor levering van de mobiel voor vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:55
frere schreef op donderdag 24 april 2025 @ 17:38:
Iemand die deze heeft besteld bij Dustin?, https://www.dustin.nl/product/5020037964/pixel-9a.

Is het goedkoopst op dit moment, maar de Obsidian versie is niet op voorraad. Ben benieuwd of iemand weet wanneer deze bij hen op voorraad komt. blijkbaar kunnen ze je dat alleen maar vertellen als je die besteld hebt. haha
ex btw he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frere
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-10 12:20
ik zie de 256 variant op hun website voor 507 inc BTW staan hoor. is ook by far het goedkoopste, maar gezien de reviews en de levertijden ga ik het niet daar bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• znight
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-10 18:19
iLaurens schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 09:00:
[...]

Belsimpel heeft ook een 1-jarig abonnement van Simyo voor 8 euro en dan betaal je 347 euro voor de mobiel. Dan is de totaal prijs inclusief abbo maar iets van 12 euro duurder dan 50+mobiel. Heb die maar besteld gisteravond. Heb nu al een track een trace voor levering van de mobiel voor vandaag!
Dit zojuist ook maar gedaan... Streamer gratis is ook leuk wat de prijs naar een mooi niveau laat zakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
[...]

Heb ze gisteren gebeld en ze zouden het uitzoeken, werd later terug gebeld maar kon de telefoon niet opnemen.
Ze zei wel dat als het opgelost is ze nog een tegemoetkoming geven omdat het zo lang duurt. Dus wacht het nog even af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quilt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
frere schreef op donderdag 24 april 2025 @ 17:38:
Iemand die deze heeft besteld bij Dustin?, https://www.dustin.nl/product/5020037964/pixel-9a.

Is het goedkoopst op dit moment, maar de Obsidian versie is niet op voorraad. Ben benieuwd of iemand weet wanneer deze bij hen op voorraad komt. blijkbaar kunnen ze je dat alleen maar vertellen als je die besteld hebt. haha
Ik heb geprobeerd om deze te bestellen en te betalen met kredietkaart. Dat lukte niet.

Volgens mij klopt er iets niet met de pricing, en afficheren ze de prijs zonder btw als btw inclusief. Dat is nu al een kleine week zo, voor de verschillende 9a modellen. Ook deze die in stock zijn. Vooraf betalen zou ik toch niet riskeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperVerbeek
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-10 14:47

JasperVerbeek

Assistent Accountant

Quilt schreef op maandag 28 april 2025 @ 10:21:
[...]

Ik heb geprobeerd om deze te bestellen en te betalen met kredietkaart. Dat lukte niet.

Volgens mij klopt er iets niet met de pricing, en afficheren ze de prijs zonder btw als btw inclusief. Dat is nu al een kleine week zo, voor de verschillende 9a modellen. Ook deze die in stock zijn. Vooraf betalen zou ik toch niet riskeren.
Heb je dat geprobeerd via de consumentenwebsite of de zakelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twimj
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:50
iLaurens schreef op donderdag 24 april 2025 @ 22:11:
[...]

Ook bij mij gisterenavond een vergelijkbare mail, toen was het nog (steeds) mogelijk dezelfde order te plaatsen, nu lijkt de aanbieding niet meer te bestaan.
Nu staat mijn order nog wel "In behandeling", ik ben benieuwd waar ze mee gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quilt
  • Niet online
Via de zakelijke website verkopen ze de Pixel 9a voor 349,87€ exlc. btw. (428€ inc. btw).

Maar ik denk dat ze gewoon je geld gaan aannemen en dat zeggen dat het een foute prijs is.
Vandaar dat ik het enkel zou doen via een kredietkaart.

Edit: vooral het feit dat ze nergens anders in Europa zo goedkoop verkocht worden, is toch wel een red flag.

[ Voor 18% gewijzigd door Quilt op 28-04-2025 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperVerbeek

JasperVerbeek

Assistent Accountant

Quilt schreef op maandag 28 april 2025 @ 11:08:
Via de zakelijke website verkopen ze de Pixel 9a voor 349,87€ exlc. btw. (428€ inc. btw).

Maar ik denk dat ze gewoon je geld gaan aannemen en dat zeggen dat het een foute prijs is.
Vandaar dat ik het enkel zou doen via een kredietkaart.

Edit: vooral het feit dat ze nergens anders in Europa zo goedkoop verkocht worden, is toch wel een red flag.
Ik kan de €349,87 excl btw niet vinden, heb je daar een link van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quilt
  • Niet online
JasperVerbeek schreef op maandag 28 april 2025 @ 11:21:
[...]
Ik kan de €349,87 excl btw niet vinden, heb je daar een link van?
+4€ recyclagevergoeding.
https://www.dustin.be/nl/...ga05769-gb-num-179754825/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w1cMZkYZUIY7uG_wZD7fA2h0GTk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/x2RIAzluZceuLYH0lBOnmubB.png?f=fotoalbum_large

Dit is wat ik zie. Ik vermoed dat ze niet ter goeder trouw handelen. Maar laat het zeker weten als het lukt om een 9a aan deze prijs te bemachtigen. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Quilt op 28-04-2025 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JasperVerbeek

JasperVerbeek

Assistent Accountant

Quilt schreef op maandag 28 april 2025 @ 11:37:
[...]

+4€ recyclagevergoeding.
https://www.dustin.be/nl/...ga05769-gb-num-179754825/

[Afbeelding]

Dit is wat ik zie. Ik vermoed dat ze niet ter goeder trouw handelen. Maar laat het zeker weten als het lukt om een 9a aan deze prijs te bemachtigen. ;)
aha dat is de Belgische website, vandaar dat ik die niet zag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kadooosh
[...]

Heb uit eindelijk gisteren contact met ze gehad en de oude actie was niet meer geldig maar de nieuwe actie is precies hetzelfde.... beetje gek.
Ze hebben het overgezet en hij is gisteren al verstuurd.
Wou zelf liever 50plus inplaats simyo want deze komt met 1gb data, gaat in mijn oude/reserve mobiel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 03-10 15:35
Familielid van me heeft de Pixel 9A gekocht afgelopen woensdag en gelijk de Google TV streamer (4K) geclaimd. Heeft nu kleine week later nog steeds geen goedkeuring voor de Streamer, gaat via MYActions.

Iemand van jullie al goedkeuring?

[ Voor 4% gewijzigd door Otto Jans op 29-04-2025 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacDennis76
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Otto Jans schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 13:27:
Familielid van me heeft de Pixel 9A gekocht afgelopen woensdag en gelijk de Google TV streamer (4K) geclaimd. Heeft nu kleine week later nog steeds geen goedkeuring voor de Streamer, gaat via MYActions.

Iemand van jullie al goedkeuring?
Ja. Goedkeuring duurde ongeveer 5 dagen na registratie. En 5 dagen later krijg ik vandaag bericht dat het via GLS wordt verzonden. Eerder dan verwacht want had ook 60 dagen kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 03-10 15:35
MacDennis76 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 20:19:
[...]

Ja. Goedkeuring duurde ongeveer 5 dagen na registratie. En 5 dagen later krijg ik vandaag bericht dat het via GLS wordt verzonden. Eerder dan verwacht want had ook 60 dagen kunnen zijn.
Ik zal het doorgeven dat hij er even dan achter aan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDennis76
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Google TV streamer vandaag ontvangen.
Netto dus 323,- betaald voor Pixel 9a plus de streamer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:39
Bij Belsimpel, icm een abo van Ben, is de Pixel 9a nu te koop voor 249 euro.

Toegegeven, dat is dus met abonnement. Maar alsnog wel een goede prijs.

https://www.belsimpel.nl/...torage_size%5B0%5D=128000

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Inmiddels bijna 9 maand de Pixel 9 Pro 256 GB in bezit. Bevalt prima. Alleen kan iemand vertellen of weet iemand hoe dat zit met die prijzen?

In aug 2024 pre-order gedaan bij Belsimpel met KPN abbo 0GB en onbeperkt bellen, 15 euro pm. 12-9 telefoon geleverd.
Telefoon direct afgetikt voor 768 euro. Destijd was los toestel voor 1099 later 1199 omdat de 100 euro korting / gratis upgrade van 128GB naar 256GB. Samen met abbo toch leuke korting/prijs verschil van 331 euro.

Vriendin gebruikt meer data, heeft duurder KPN abbo dus nog meer korting op de telefoon (kwam onder de 700 euro uit).

Ondertussen zijn we bijna 9 maand verder. Toestel is van 1099 inmiddels voor 850 telefoon is dus 249 in prijs gezakt, logisch want hij is al even op de markt en de 9A is er inmiddels ook.

Alleen de prijs met abbo gaat helaas niet evenredig naar beneden als bij het losse toestel.

Een voorbeeld: onbeperkt bellen, 0GB voor 15 euro pm 9 Pro 256GB:
Belsimpel: nu 744 euro, vorige week nog en al een tijdje 792 euro, los zonder abbo 849 euro.
Bij KPN: met abbo 792 euro

Het verschil met abbo en los is nihil, slechts 100 euro korting, en slechts 24 euro goedkoper dan 9 maand terug. Wel via belsimpel, bij KPN is die duurder dan de prijs waar ik hem destijds voor kocht.

Maar los is het toestel inmiddels wel 250 euro gezakt. Dus met abbo had de prijs nu iets van 518 euro moeten zijn.

Verder heb ik ook nog even gekeken wat de prijs doet als je abbo duurder is (onbeperkt data, 50 Mbps en onbeperkt bellen, 27,50 pm). Gek genoeg blijft de prijs 744 bij Belsimpel, terwijl vriendin destijds iets van 80 tot 100 euro zakte ivm duurder abbo 27,50 vs 15 euro pm).

Waar komt dit verschil vandaan?

Google gaf in het begin 300 tot 400 korting samen met KPN of hoe moet ik dat voor mij zien?

Tijdje terug deze aanbieding voorbij zien komen (namelijk 582,90 direct aftikken voor de pixel samen met 15 euro pm KPN). Nette prijs voor die tijd maar die koop is mislukt. Reden: ID kaart en pinpas naam kwam niet overeen (gezamenlijke rekening rabo zet maar 1 naam op de pas, telefoon direct afgerekend daar staat WEL mijn naam in en de naam van de pas, naam vriendin dus), beetje vreemd want via belsimpel is dat wel goed gegaan (anders had ik nu geen 9 Pro gehad) maar ja daar was een foto van de bankpas ook niet nodig.
offtopic:
Had ik bij Ritel willen kopen zonder gedoe had ik de moeten frauderen en ID van de vriendin moeten gebruiken terwijl het 2de nummer op mijn naam hoort te staan of tijdelijk een extra rekening moeten openen alleen op mijn naam.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yololo
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-06 08:42
Ik zag bij Fnac en Vandenborre een actie op de Pixel 9a met 75 euro cashback via Proximus. Kan alleen nergens vinden of deze actie gepaard gaat met een abo. Iemand ervaringen?
https://proximus.myactions.eu/actions/264

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenikke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:22
Heel vreemd, volgens de promo voorwaarden op de proximus.be webshop moet je een abonnement nemen:
Google actie: geldig van 01/06/2025 t.e.m. 30/06/2025. Ga na de aankoop van uw smartphone naar proximus.be/geschenkNieuw venster om uw cashback aan te vragen. Enkel in combinatie met een abonnement.
bron: https://www.proximus.be/n...-pixel-9a-128gb-iris.html --> voorwaarden, tab "promo voorwaarden"

Maar daar wordt niet over gesproken in de actievoorwaarden via de myactions.eu site, waar Vandenborre naar linkt. Ik zou dus verwachten van niet, zou ook vreemd zijn dat ze dit niet expliciet vermelden bij Vandenborre zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenikke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:22
Pixel 9 Pro 128GB nu bij Amazon Duitsland voor ~672 EUR
https://www.amazon.de/dp/B0D7V12BWR/

Hij staat listed voor 755.26 EUR, maar je krijgt nog 83.84EUR korting als je op Afrekenen klikt. Je ziet de korting nog niet als je hem gewoon in je mandje legt, pas in de volgende stap zie je 't toegepast worden.

Toepassing van lokale BTW kan de prijzen nog iets doen wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
Op amazon.de zijn wat mooie prime deals (met een Duits adres kan je prime gratis een maand proberen)

Pixel 9a + Google tv streamer voor €428,90

Pixel 9 pro voor €710,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabro
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-09 20:27
De Pixel 9 Pro XL (128GB) is nu €699 bij belsimpel. Best goede deal maar ik twijfel een beetje over het formaat (vind 'm eigenlijk te groot). Ik zit zelf al een tijdje te wachten op een deal voor de non-xl variant, en dan het liefst 256GB, maar voor die specifieke versie heb ik nog niet echt goede deals voorbij zien komen. Bijna alle deals lijken voor de 128GB versie te zijn helaas :-(

Een tijdje geleden was de 9 Pro 128GB voor 699 te koop bij iBood, heb eigenlijk spijt dat ik die niet gewoon heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pes
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-10 22:56

pes

In de Google Store kost de Pixel 9 nu € 599 (128 GB) en € 699 (256 GB).
Een of andere aanbieding t/m 17 aug? Leverdatum voor de Porcelain 128 GB is 12-13 aug.

Belsimpel en MediaMarkt zijn nog voordeliger.
Maar de Google Store geeft nu bij inruilen van een oud toestel een bonus van € 100! Geen bonus bij andere nieuwe toestellen in de Google Store...?

[ Voor 22% gewijzigd door pes op 26-07-2025 22:33 . Reden: Inruilbonus geldt bij de Pixel 9 voor alle oude toestellen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:49
De Pixel 9 Pro XL 256gb was heel eventjes 719 euro bij mediamarkt, 3 dagen geleden. Aanbieding was ook snel weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:42

-tom-562

Oliesjeik

pes schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 19:14:
In de Google Store kost de Pixel 9 nu € 599 (128 GB) en € 699 (256 GB).
Een of andere aanbieding t/m 17 aug? Leverdatum voor de Porcelain 128 GB is 12-13 aug.

Belsimpel en MediaMarkt zijn nog voordeliger.
Maar de Google Store geeft nu bij inruilen van een oud toestel een bonus van € 100! Geen bonus bij andere nieuwe toestellen in de Google Store...?
Scherp, door die inruilbonus is het een mooie prijs. Ik zou voor mijn Pixel 7 128gb 272 euro terugkrijgen (telefoon ziet er nog goed uit, alleen in de aluminium rand zitten 'pitjes').

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pes
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-10 22:56

pes

-tom-562 schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 16:14:
[...]

Scherp, door die inruilbonus is het een mooie prijs. Ik zou voor mijn Pixel 7 128gb 272 euro terugkrijgen (telefoon ziet er nog goed uit, alleen in de aluminium rand zitten 'pitjes').
Ja! Gekkigheid wel: vanaf vandaag is de inruilbonus € 150 ipv € 100!

Levertijd is toegenomen naar 3,5 week (voor bepaalde kleuren en opslagcapaciteiten, en t.o.v. m'n eerdere bestelling vorige week).
De andere actie van € 50 Google Store tegoed loopt nog steeds af op 17 aug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammiej
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 02-08 02:55
Had de pixel 9 Pro 256GB , in December 2024 bij Vodafone voor 630 euro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeanXeL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-08 11:35
Ik ben er nu nog altijd niet helemaal uit of ik nu al voor de 9(a? Pro?) zou gaan met de kortingen die nu al spelen, of dat ik toch zou wachten tot de 10 officieel beschikbaar komt om te zien of er dan mogelijk nog diepere prijswijzigingen zouden komen.

Ondertussen zit m'n 6a al op 381 laadcycli, dus voordat de maand om is gaat die dat verschrikkelijke batterijbesparingsprogramma aanknallen :(.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:49
DeanXeL schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 14:48:
Ik ben er nu nog altijd niet helemaal uit of ik nu al voor de 9(a? Pro?) zou gaan met de kortingen die nu al spelen, of dat ik toch zou wachten tot de 10 officieel beschikbaar komt om te zien of er dan mogelijk nog diepere prijswijzigingen zouden komen.

Ondertussen zit m'n 6a al op 381 laadcycli, dus voordat de maand om is gaat die dat verschrikkelijke batterijbesparingsprogramma aanknallen :(.
Welke kortingen? De 9 Pro en 9 Pro XL zijn vandaag een pak duurder dan 1 of 2 maand geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeanXeL
  • Laatst online: 07-08 11:35
phobosdeimos schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 15:13:
[...]

Welke kortingen? De 9 Pro en 9 Pro XL zijn vandaag een pak duurder dan 1 of 2 maand geleden.
Tov de standaard marktwaarde (wat natuurlijk al lang niet meer de 'standaard' is, obviously). Google zelf geeft een adviesprijs van € 1.099- voor de 9 Pro, die ze nu verkopen voor € 849-, de 9 zou van € 899- naar € 649- gaan momenteel. De 9a is dan weer € 499- ipv € 549-.

Ik vraag me dus vooral af of ze eind augustus hier nog verder onder zouden gaan, of dat deze prijzen gewoon de "nieuwe" prijzen van de 9 serie zouden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:55
Duitse MM heeft de Pixel 9 256GB voor 599 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redikhet
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 19-08 13:06
KPN abbo verlenging, gekozen voor een Pixel 9 Pro 256GB voor 744 euro. Alleen de variant (kleur Hazel) is niet op voorraad, zou 1 a 2 weken kunnen duren volgens KPN site.
Klopt die indicatie in de praktijk?
De vorige keer toen ik bij introductie ook deze Pixel wilde bestellen klopte er niets van die termijn en ben ik maar afgehaakt. Maar dat was wel een andere situatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j.nolles
  • Laatst online: 12-10 20:19
Pixel 9 voor 599e gekocht in de Google Store. Inruil van de Pixel 4a geschat op 212e (150 bonus en 62 echte waarde). Altijd spannend welke waarde ze er echt aan gaan koppellen, volgens mij was hij nog heel netjes. Vandaag is mijn inruilpakket aangekomen, en inderdaad 212e terug, staat zelfs al op de CC :)

Uiteindelijk dus 387e betaald, volgens mij een nette prijs. Ik heb ook 50e Store-tegoed gekregen, nog even uitvinden wat ik daar van kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio
  • Laatst online: 03-10 14:09

Contagio

Vullend

Iemand nog een idee wat de prijzen gaan doen komende weken als de 10 serie uitkomt?
Zit naar de 9a te kijken die ik nu bij odido + abbo voor 410 kan krijgen. Maar heb al jaren geen nieuwe tel gekocht en ik heb geen idee of er verlagingen komen als de 10 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:49
Ik had dezelfde afweging voor de pixel 9, gaat straks de prijs dalen?
Uiteindelijk via de Google shop besteld vanwege de hoge korting/inruil vergoeding. Als ik inderdaad krijg wat ze aangeven voor mijn oude pixel 6a dan betaal ik voor de 9 een 367 euro. (+50 euro Store tegoed)
Ik denk niet dat de prijs zo snel zal zakken...
Ik weet niet of de 9a ook een dergelijke actie heeft?

-= Its dry in the dessert =- So what??

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Na het lezen van de review tot de conclusie gekomen dat de Pixel 10 Pro onvoldoende toevoegt voor het prijsverschil, maar momenteel is de Pixel 9 Pro overal ineens uit de voorraad. Tijdelijk om de Pixel 10 te stimuleren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubik_31415
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:14
StephanVierkant schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 09:22:
Na het lezen van de review tot de conclusie gekomen dat de Pixel 10 Pro onvoldoende toevoegt voor het prijsverschil, maar momenteel is de Pixel 9 Pro overal ineens uit de voorraad. Tijdelijk om de Pixel 10 te stimuleren?
Nog los van de beschikbaarheid, waarom zou je een 9 Pro halen in plaats van een 10 Pro. De 10 Pro is inderdaad minimaal beter, maar zeker niet slechter en door de acties eigenlijk altijd voordeliger.

De standaard 9 kan nog wel interessant zijn t.o.v. de standaard 10 (vooral vanwege de twee goede camera's vs. de drie okay-ish camera's), maar dan moet je wel een goeie deal vinden want de prijs van een 9 komt dicht bij de prijs van een 10 Pro (met inruil).

• StephanVierkant
Rubik_31415 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 09:33:
[...]

Nog los van de beschikbaarheid, waarom zou je een 9 Pro halen in plaats van een 10 Pro. De 10 Pro is inderdaad minimaal beter, maar zeker niet slechter en door de acties eigenlijk altijd voordeliger.

De standaard 9 kan nog wel interessant zijn t.o.v. de standaard 10 (vooral vanwege de twee goede camera's vs. de drie okay-ish camera's), maar dan moet je wel een goeie deal vinden want de prijs van een 9 komt dicht bij de prijs van een 10 Pro (met inruil).
De 10 Pro staat nu te koop voor 1099,-, de 9 Pro was gisteren 825,-. Ik zag zelfs een tweedekans voor onder de 800 euro.

• Rubik_31415
StephanVierkant schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 09:37:
[...]

De 10 Pro staat nu te koop voor 1099,-, de 9 Pro was gisteren 825,-. Ik zag zelfs een tweedekans voor onder de 800 euro.
Ja maar mijn advies zou zijn om voor de 10 Pro niet de adviesprijs te betalen.

Zelf lever ik een Pixel 7 in en heb ik via Belsimpel / Odido een maandelijks opzegbaar abonnement afgesloten en dan kom ik onder de streep uit op €449 voor een Pixel 10 Pro met 128 GB. Dat is de helft van een Pixel 9 Pro en zelfs als ze die gaan afprijzen zie ik die niet op dat bedrag uitkomen. Laagste tot nu toe is de Pixel 9 geweest op €499 uit mijn hoofd.

Ze hebben ook nog een Pixel 9a in de markt en die staat nu op €450. Als ze de 9 en 9 Pro te stevig gaan afprijzen, zal de 9a ook verder omlaag moeten.

[ Voor 9% gewijzigd door Rubik_31415 op 28-08-2025 09:51 ]

• StephanVierkant
Rubik_31415 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 09:48:
[...]

Ja maar mijn advies zou zijn om voor de 10 Pro niet de adviesprijs te betalen.

Zelf lever ik een Pixel 7 in en heb ik via Belsimpel / Odido een maandelijks opzegbaar abonnement afgesloten en dan kom ik onder de streep uit op €449 voor een Pixel 10 Pro met 128 GB. Dat is de helft van een Pixel 9 Pro en zelfs als ze die gaan afprijzen zie ik die niet op dat bedrag uitkomen. Laagste tot nu toe is de Pixel 9 geweest op €499 uit mijn hoofd.
Leuk advies, maar wat heb ik aan zo'n advies als hij niet te koop is voor een lager bedrag? ;)

Ik heb een sim-only abonnement afgesloten bij Telfort. Inmiddels overgenomen door KPN, maar ik krijg echt nergens een voordeliger abonnement. Ik wil dus gewoon een los toestel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubik_31415
StephanVierkant schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 09:50:
[...]

Leuk advies, maar wat heb ik aan zo'n advies als hij niet te koop is voor een lager bedrag? ;)

Ik heb een sim-only abonnement afgesloten bij Telfort. Inmiddels overgenomen door KPN, maar ik krijg echt nergens een voordeliger abonnement. Ik wil dus gewoon een los toestel.
Ik heb zelf een los sim-only abonnement dus ik wil ook een los toestel. Het abonnement dat ik heb afgesloten is maandelijks opzegbaar en die zeg ik ook na één maand op (betaal waarschijnlijk voor twee maanden, gezien de opzegtermijn).

In summary: ik krijg €72 terug voor mijn Pixel 7 + €250 vanuit de actie. Bij Belsimpel koop ik de telefoon voor €743 + 2 x €14 euro voor het abonnement. Netto maakt dat dus €449. Je moet dus voornamelijk een telefoon in te ruilen hebben, maar desnoods tik je er ergens eentje op de kop die voldoet aan de actie.

• Sabro
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-09 20:27
StephanVierkant schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 09:37:
[...]

De Pixel 9 Pro was vorige week nog € 699 bij de media markt, en een paar maanden geleden ook voor die prijs bij iBood, dus ik zou hem sowieso niet kopen voor 825. Ik zit eigenlijk te wachten tot hij nog iets lager wordt dan 699 maar ik weet niet of dat snel gaat gebeuren...

Ik zou ook voor de pixel 10 pro kunnen gaan, want als ik mijn pixel 3a inlever, dan ben ik €799 kwijt in de google store. (50 euro voor de pixel 3a + 250 euro inleverbonus). Maar eigenlijk vind ik €799 te veel voor een telefoon, en ik weet dat ik ook blij ben met een 9 pro voor iets minder. Dus ik wacht dus nog op een goede deal. Gelukkig houdt mijn 6 jaar oude pixel 3a houdt het nog verassend goed vol :)

• StephanVierkant
Net even bij Google gekeken en zij schatten de waarde van een Pixel 6 Pro nog in op € 413.

• Rubik_31415
StephanVierkant schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 14:01:
Net even bij Google gekeken en zij schatten de waarde van een Pixel 6 Pro nog in op € 413.
Dat is al inclusief de 250, maar daar is de toestelprijs ook 1099.

Via Belsimpel/Odido is de toestelprijs 771 (incl. abonnementskosten) en krijg je 325 terug.

Dus Google geeft je inderdaad meer terug (88 euro) maar de toestel prijs ligt er ook hoger (328 euro).

Tel uit je winst
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste