meer info over update 5.6:
YouTube: VW’s BIGGEST Software Fix Ever? ID.3/4/5/7/Buzz Go From 4.0 to 5.6!
YouTube: VW’s BIGGEST Software Fix Ever? ID.3/4/5/7/Buzz Go From 4.0 to 5.6!
Die horen er gewoon op. Welke vestiging van ze? Ik heb ook met ze te maken (Halsteren), heb er geen hoge pet van op.Homer-Simpson schreef op maandag 1 december 2025 @ 16:51:
[...]
Navraag gedaan bij de dealer (v.d. Udenhout), zij geven aan dat ze niet beter weten dan dat de niet dynamische naafkappen erop zitten. Is voor mij verder prima zo dus ik beschouw het als afgedaan.
Den Boschappelstruike schreef op maandag 1 december 2025 @ 17:44:
[...]
Die horen er gewoon op. Welke vestiging van ze? Ik heb ook met ze te maken (Halsteren), heb er geen hoge pet van op.
In de prijslijst van april 2025 staan ze niet. Mijn auto is ten tijde van de geldigheid van die lijst besteld. Dus zou ook niet goed weten waarom ik tegen ze zou kunnen zeggen dat ik er recht op heb.Ironis schreef op maandag 1 december 2025 @ 16:57:
[...]
Dan moeten ze even kijken in de prijslijst. Staat er toch echt op voor MY26.
Als jij tevreden bent is 't toch goed?Homer-Simpson schreef op maandag 1 december 2025 @ 18:07:
[...]
In de prijslijst van april 2025 staan ze niet. Mijn auto is ten tijde van de geldigheid van die lijst besteld. Dus zou ook niet goed weten waarom ik tegen ze zou kunnen zeggen dat ik er recht op heb.
Modeljaar staat niet op bestelformulier. Auto voldoet aan de specs van bestellen toch?
Spannend. Benieuwd wanneer de OTAs effectief gaan komen. Ik zal eens een paar lange ritten moeten gaan maken. Volgens battery life zou de OTA enkel downloaden tijdens het rijden ...
Volgens mij wordt de download gepauzeerd na een korte rit en hervat bij de volgende rittjaf schreef op maandag 1 december 2025 @ 19:38:
[...]Volgens battery life zou de OTA enkel downloaden tijdens het rijden ...
Klopt! Is bij de oudere ID’s ook. Je hebt geen idee en uiteindelijk komt er een grote oranje/gele knop bij het parkeren in beeld, boven de opties als klimatiseren.tjaf schreef op maandag 1 december 2025 @ 19:38:
[...]
Spannend. Benieuwd wanneer de OTAs effectief gaan komen. Ik zal eens een paar lange ritten moeten gaan maken. Volgens battery life zou de OTA enkel downloaden tijdens het rijden ...
Aangenomen dat het proces nog op dezelfde manier werkt natuurlijk.Electromonkey schreef op maandag 1 december 2025 @ 22:32:
[...]
Klopt! Is bij de oudere ID’s ook. Je hebt geen idee en uiteindelijk komt er een grote oranje/gele knop bij het parkeren in beeld, boven de opties als klimatiseren.
Grappige is dat je dan de lichten uit moet zetten en uit moet stappen. Apart proces. Zeker als je het vergelijkt met Tesla, om de zoveel weken een update die in 45 min draait, zonder enige problemen. Afijn, we komen er wel.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq