Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DaMenaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:36
Moest net even wachten in de auto, dus zat even in de Shop te kijken in het infotainmentsysteem. Omdat VW Connect inmiddels alweer een jaar in gebruik is en deze 2 jaar standaard bij de auto zat, was ik benieuwd of ik alvast prijzen kon vinden voor verlenging.
Dat was een leuke verrassing. 8 jaar extra voor… € 0,00. Dus nu VW Connect op de auto tot november 2034. Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.

Plaatje, anders is het niet gebeurd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/skCVIC03xCx6LNVOY66MQIUDZOM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VxbLYeNxdV8IILQOMsYqAcrf.jpg?f=fotoalbum_large

Catch my drift?

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:12
mouluh schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 21:37:
Na beetje aandringen bij dealer heb ik gelukkig wel op de auto zwarte velgen geleverd gekregen.
Mooie auto!

Mag ik vragen hoe dit werkt? Ik krijg de auto nu ook geleverd op de 19" Hudson velgen, terwijl ik de zwarte had besteld. Ik begreep dat de levertijd op zwarte velgen langer zou zijn, maar vond de zwarte wel veel mooier. Heeft de dealer deze bij jou gewisseld?

Edit: verkeerde type velgen genoemd :)

[ Voor 6% gewijzigd door [MAUS] op 22-11-2025 16:22 ]

• Homer-Simpson
  • Registratie: Juni 2019
  • Nu online
[MAUS] schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 15:29:
[...]

Mooie auto!

Mag ik vragen hoe dit werkt? Ik krijg de auto nu ook geleverd op de 19" Bergen velgen, terwijl ik de zwarte had besteld. Ik begreep dat de levertijd op zwarte velgen langer zou zijn, maar vond de zwarte wel veel mooier. Heeft de dealer deze bij jou gewisseld?
Bergen zijn toch juist de 19” zwarte velgen uit het ‘black edition’ pakket?

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:24
Ik denk dat @[MAUS] de Hudson velgen bedoelt die hij nu krijgt.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:12
LuPo schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 15:40:
Ik denk dat @[MAUS] de Hudson velgen bedoelt die hij nu krijgt.
Klopt, excuses, haalde ze door elkaar, krijg nu die Hudson inderdaad.

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18:54

MLLL

Palm Treo 650

DaMenaz schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 15:23:
Moest net even wachten in de auto, dus zat even in de Shop te kijken in het infotainmentsysteem. Omdat VW Connect inmiddels alweer een jaar in gebruik is en deze 2 jaar standaard bij de auto zat, was ik benieuwd of ik alvast prijzen kon vinden voor verlenging.
Dat was een leuke verrassing. 8 jaar extra voor… € 0,00. Dus nu VW Connect op de auto tot november 2034. Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.

Plaatje, anders is het niet gebeurd:

[Afbeelding]
Nu nog hopen dat het ook ondersteund blijft :)

• DaMenaz
MLLL schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 17:03:
[...]

Nu nog hopen dat het ook ondersteund blijft :)
Ha, inderdaad. Zal niet voor het eerst zijn bij Vag/Pon. Al zal ik 2034 niet gaan meemaken met deze auto. 😬

[ Voor 8% gewijzigd door DaMenaz op 22-11-2025 17:38 ]

Catch my drift?

• Invictus66
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:11
DaMenaz schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 15:23:
Ware het niet dat in Connect enkel de dingen zitten, die sowieso al gratis zouden moeten zijn. Een EV waar je zonder abonnement je laadstatus niet kan checken kan je als bedrijf niet maken denk ik dan.

• mouluh
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:06
[MAUS] schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 15:29:
[...]

Mooie auto!

Mag ik vragen hoe dit werkt? Ik krijg de auto nu ook geleverd op de 19" Hudson velgen, terwijl ik de zwarte had besteld. Ik begreep dat de levertijd op zwarte velgen langer zou zijn, maar vond de zwarte wel veel mooier. Heeft de dealer deze bij jou gewisseld?

Edit: verkeerde type velgen genoemd :)
Ik heb de dealer gezegd dat ik toch echt deze configuratie wilde en dat ze beetje creatief mogen zijn. Bijvoorbeeld op Hudson laten komen en met andere auto wisselen. Uiteindelijk hebben ze bij de fabriek de vraag neergelegd en bleek dat er wel wat sets zijn. Dus uiteindelijk vanuit de fabriek geleverd. Ik ben blij dat de dealer (Wealer) deze moeite voor mij heeft gedaan.

• DaMenaz
Invictus66 schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 18:32:
[...]

Ware het niet dat in Connect enkel de dingen zitten, die sowieso al gratis zouden moeten zijn. Een EV waar je zonder abonnement je laadstatus niet kan checken kan je als bedrijf niet maken denk ik dan.
Klopt. Maar heb toch liever dat VW het gratis maakt dan dat iemand vindt dat het gratis moet zijn. 😆

Catch my drift?

• GTAm
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 19:50
2 vraagjes:
1) Ik heb de VW app op mijn telefoon en deze is gekoppeld aan mijn auto.
Mijn vrouw heeft de VW app ook, omwille van het We Charge gebeuren dat op haar naam staat. Kan ik dan ook onze ID7 aan haar VW app koppelen, zodat zij ook kan verwarmen vanop afstand etc?
Dus met 2 VW apps tegelijk met dezelfde auto gekoppeld zijn zonder problemen?

2) Onze beide telefoons zijn gekoppeld via Android Auto met de auto. Op de 1 op andere manier geeft de auto altijd (of te vaak) voorrang aan haar telefoon wanneer we samen instappen.
Kan je dat ergens wisselen wanneer de koppeling gelegd is?
Of wijzigen dat de mijne voorrang moet krijgen.
Aangezien ik bijna even groot als mijn vrouw ben 😉 en we dus met dezelfde stoel- en spiegelafstelling rijden, rijden we dus met hetzelfde profiel...

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
GTAm schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 19:50:
2 vraagjes:
1) Ik heb de VW app op mijn telefoon en deze is gekoppeld aan mijn auto.
Mijn vrouw heeft de VW app ook, omwille van het We Charge gebeuren dat op haar naam staat. Kan ik dan ook onze ID7 aan haar VW app koppelen, zodat zij ook kan verwarmen vanop afstand etc?
Dus met 2 VW apps tegelijk met dezelfde auto gekoppeld zijn zonder problemen?

2) Onze beide telefoons zijn gekoppeld via Android Auto met de auto. Op de 1 op andere manier geeft de auto altijd (of te vaak) voorrang aan haar telefoon wanneer we samen instappen.
Kan je dat ergens wisselen wanneer de koppeling gelegd is?
Of wijzigen dat de mijne voorrang moet krijgen.
Aangezien ik bijna even groot als mijn vrouw ben 😉 en we dus met dezelfde stoel- en spiegelafstelling rijden, rijden we dus met hetzelfde profiel...
1)
Wij hebben 3 telefoon gekoppeld en werkend én API koppeling met HomeAssistant.

2)
Weet ik zo niet, sinds ik de ID7 heb gebruik ik geen AA meer, navi + spotify is alles wat ik nodig heb en beiden werkt (de navi uitstekend en spotify vaak goed genoeg).

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Pagina: 1 ... 80 81 Laatste

Let op:
Dit topic is specifiek voor de ID.7. Voor alle andere modellen kan je hier terecht:

Het grote Volkswagen ID.X topic - Deel 1