Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asaki
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:57
Heeft iemand van jullie het probleem dat de auto, na het intrappen van de rem (om de auto aan te zetten) soms wel de stoel van comfort instap naar opgeslagen stand inregelt? Bij mij blijft de stoel vaak in de comfort instap stand staan en dan moet ik het knopje op de stoel indrukken om hem in de juiste stand te krijgen.

Dit lijkt me nou echt iets wat gewoon zou moeten werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTAm
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 21:39
asaki schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 21:32:
Heeft iemand van jullie het probleem dat de auto, na het intrappen van de rem (om de auto aan te zetten) soms wel de stoel van comfort instap naar opgeslagen stand inregelt? Bij mij blijft de stoel vaak in de comfort instap stand staan en dan moet ik het knopje op de stoel indrukken om hem in de juiste stand te krijgen.

Ik vond dat bij de mijne ook niet altijd logisch werken.
Ik heb het uitgezet uiteindelijk. Mijn stoel staat sowieso al genoeg naar achteren, dus vond de meerwaarde om dan nog meer naar achter te schuiven eigenlijk geen echte meerwaarde. Daarbovenop hebben de kinderen achterin dan eigenlijk juist minder ruimte om in te stappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
asaki schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 21:32:

Ja heb ik ook, hij werkt niet altijd vlekkeloos. Zal in 95% v.d. tijd wel goed werken, maar niet 100%.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Dat doet die van mij ook niet altijd goed, net als het bekende ramen probleem van VW lijkt het wel alsof de stoel soms ook niet weet in welke stand die staat en dan random niet naar voren gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:32

resusaapje

h less

GTAm schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 21:39:
[...]

Ik vond dat bij de mijne ook niet altijd logisch werken.
Ik heb het uitgezet uiteindelijk. Mijn stoel staat sowieso al genoeg naar achteren, dus vond de meerwaarde om dan nog meer naar achter te schuiven eigenlijk geen echte meerwaarde. Daarbovenop hebben de kinderen achterin dan eigenlijk juist minder ruimte om in te stappen...
Je stoel gaat pas dan naar achteren wanneer je jouw deur opent en gaat weer naar voren zodra je de deur sluit. Je kinderen hebben er dus maar heel even last van. Neemt niet weg dat als je het niet nodig hebt je het net zo goed uit kan zetten. Tenzij je een partner hebt van zeer geringe lengte die ook wel eens achter het stuur wil kruipen 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asaki
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:57
True schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 22:21:
[...]

Ja heb ik ook, hij werkt niet altijd vlekkeloos. Zal in 95% v.d. tijd wel goed werken, maar niet 100%.
Dat is echt veels te rooskleurig, ik denk dat de keren dat de stoel echt in de juiste stand staat 1 op 10 is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
asaki schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 23:33:
[...]

Dat is echt veels te rooskleurig, ik denk dat de keren dat de stoel echt in de juiste stand staat 1 op 10 is :(
Oké dat is wel echt compleet anders dan ik het ervaar.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Pagina: 1 ... 74 75 Laatste

Let op:
Dit topic is specifiek voor de ID.7. Voor alle andere modellen kan je hier terecht:

Het grote Volkswagen ID.X topic - Deel 1