Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[KPN Glasvezel/xDSL] Prijzen, overstappen en aanbiedingen

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

• ronnym
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-11 14:36
Mag je ook je je huidig contract opzeggen en daarna een nieuw (eventueel zakelijk) contract aangaan?

In mijn huidige situatie zou me dat een gemiddelde besparing van € 50 per maand opleveren.

Bellen met KPN leverde maar een besparing van € 25 op.

• Ricko1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06:34
ronnym schreef op woensdag 12 november 2025 @ 09:32:
Mag je ook je je huidig contract opzeggen en daarna een nieuw (eventueel zakelijk) contract aangaan?

In mijn huidige situatie zou me dat een gemiddelde besparing van € 50 per maand opleveren.

Bellen met KPN leverde maar een besparing van € 25 op.
Uit mijn hoofd is er een voorwaarde dat x aantal maanden of een jaar geen klant mag voor de nieuwe klanten korting.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Wat een gedoe zeg met KPN. Vandaag een verkoper aan de deur vanwege de overname van het netwerk. Scherpe aanbieding, screenshots gemaakt en een bevestigingsmail gekregen. Wordt je teruggebeld, alles doorgenomen. Blijkt het verhaal van de verkoper niet helemaal te kloppen. Maargoed, die dame had toch een goede aanbieding met wat aanpassingen. Krijg ik een bevestiging die niet klopt. Ik weer bellen, kan die persoon er helemaal niets mee en helemaal die prijzen niet kunnen geven. Heb het hele gesprek met toestemming, net als KPN, opgenomen.
Vanuit mijn enorme irritatie alles geannuleerd (vast en mobiel) en een klacht ingediend.

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:05

MCP cloud

Op het web sinds 1998

jongetje schreef op woensdag 12 november 2025 @ 20:29:
Wat een gedoe zeg met KPN. Vandaag een verkoper aan de deur vanwege de overname van het netwerk. Scherpe aanbieding, screenshots gemaakt en een bevestigingsmail gekregen. Wordt je teruggebeld, alles doorgenomen. Blijkt het verhaal van de verkoper niet helemaal te kloppen. Maargoed, die dame had toch een goede aanbieding met wat aanpassingen. Krijg ik een bevestiging die niet klopt. Ik weer bellen, kan die persoon er helemaal niets mee en helemaal die prijzen niet kunnen geven. Heb het hele gesprek met toestemming, net als KPN, opgenomen.
Vanuit mijn enorme irritatie alles geannuleerd (vast en mobiel) en een klacht ingediend.
Nooit aan de deur abbo nemen, altijd mooier voor gespiegeld en online kan je beter alles vergelijken..... Kom hier jaren regelmatig Ziggo aan de deur met zogenaamd glasvezel tot in huis .... Sure 🤭😂

Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi

• jongetje
  • Nu online
MCP cloud schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:03:
[...]
Nooit aan de deur abbo nemen, altijd mooier voor gespiegeld en online kan je beter alles vergelijken..... Kom hier jaren regelmatig Ziggo aan de deur met zogenaamd glasvezel tot in huis .... Sure 🤭😂
Ja dat blijkt. Ik heb het telefoongesprek opgenomen maar aan mijn akkoord kunnen rechten worden ontleent maar KPN mag alles aansmeren via de telefoon en in de bevestiging totaal iets anders zetten. Als ze in het contract hadden gezet wat we hadden besproken dan was ik gewoon klant geworden.
Wees dus gewaarschuwd en check goed de bevestiging. En daarbij kreeg ik de bevestiging op een oud mailadres waar ik jaren geleden klant mee was geweest. Dus ze halen ook nog allemaal informatie door elkaar.

• robert.v.w.
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14-11 08:10
jongetje schreef op donderdag 13 november 2025 @ 11:00:
[...]
En daarbij kreeg ik de bevestiging op een oud mailadres waar ik jaren geleden klant mee was geweest.
Dat vind ik wel een hele kwalijke. Voor de Belastingdienst mag een bedrijf betalingsgegevens e.d. 7 jaar bewaren. Die gegevens hadden ze nooit mogen hergebruiken voor een nieuwe klantrelatie. Die zijn er puur voor de fiscus.

[ Voor 4% gewijzigd door robert.v.w. op 13-11-2025 12:21 ]

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:03
De BlackFriday vibe bij KPN is wat vlakjes, iemand al kunnen verlengen? Met 6x7,5 korting a 45euro wat ik kreeg aangeboden had ik niet direct de neiging tot het vastleggen van het contract.

Heb glasvezel nu opgezegd, dan heb je een "opdracht" in het systeem staan en kunnen ze niet veel voor je betekenen omdat het systeem dan geen opties biedt. Wil eigenlijk bij KPN blijven maar niet voor het volle pond, misschien haal ik de opzegging eruit als ik hier lees dat er toch goede verleng aanbiedingen komen. Hopelijk vanaf maandag ;)

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-11 09:01
Over welke overname van welk netwerk hebben we het dan?

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

• jongetje
  • Nu online
Barre73 schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 08:22:
[...]
Over welke overname van welk netwerk hebben we het dan?
Primevest den haag

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:04
Ik vind dit ook zo waardeloos met louche sales van bureautjes die names KPN verkopen. Als je dan KPN belt, "Nee meneer wij weten van niets." en dan staat de order er niet goed in moet alles weer geannulleerd worden en krijg je een nieuwe aanbieding die weer anders is (minder korting of minder extra's). Heb er uren in moeten steken om er achteraan te bellen. Want je krijgt niet direct iemand aan de lijn die je goed kan helpen.

Ik ben er wel klaar mee.
:X

[ Voor 7% gewijzigd door Vaevictis_ op 14-11-2025 10:46 ]

• jongetje
  • Nu online
Vaevictis_ schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 10:44:
[...]
Ik vind dit ook zo waardeloos met louche sales van bureautjes die names KPN verkopen. Als je dan KPN belt, "Nee meneer wij weten van niets." en dan staat de order er niet goed in moet alles weer geannulleerd worden en krijg je een nieuwe aanbieding die weer anders is (minder korting of minder extra's).
Dit was (volgens mij) gewoon KPN. Tenminst, als 088-7751026 het nummer van KPN is. Volgens https://community.kpn.com...-is-dat-namens-kpn-564193 tenminste wel...

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Gewoon altijd voor een aanbieding op papier gaan voorkomt een hoop gezeur. Huis aan huis/callcenter verkopers gaan voor de commissie en beloven mondeling van alles maar dat staat nooit op papier. Maakt overigens weinig uit voor welke provider ze werken. Een colporteur van Ziggo bleef bij hoog en laag beweren dat ze een nieuw glasvezelnetwerk aangelegd hadden. Alsof ik niet gezien zou hebben als de straat open had gelegen. Of een Odido verkoper die beweerde 4 Gbps en meer te kunnen leveren terwijl de hardware in de (KPN) POP nog AON en GPON is.

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11 16:15
Ik ga dit jaar maar eens goed alle opties op een rij zetten en toch maar eens overwegen om over te stappen als KPN weer met van die karige verlengvoorstellen komt.

Maar eerst maar eens wachten met welke acties de concurrentie komt.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van aanbiedingen, contractverleningen of overstappen naar KPN Glasvezel / xDSL. Technisch inhoudelijke onderwerpen horen thuis in:
[KPN Glasvezel] Ervaringen & Discussie - Deel 3
• KPN DSL: [KPN xDSL] Ervaringen & Discussie
• KPN Mobiel: [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2
• KPN Buitengebied: [KPN 4G (+xDSL) Buitengebied] Ervaringen & Discussie
• KPN Netwerk: [KPN NetwerkNL - Glasvezelnetwerk] Aanleg en onderhoud