[KPN Glasvezel/xDSL] Prijzen, overstappen en aanbiedingen

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

• ronnym
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05:03
Mag je ook je je huidig contract opzeggen en daarna een nieuw (eventueel zakelijk) contract aangaan?

In mijn huidige situatie zou me dat een gemiddelde besparing van € 50 per maand opleveren.

Bellen met KPN leverde maar een besparing van € 25 op.

• Ricko1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11:17
ronnym schreef op woensdag 12 november 2025 @ 09:32:
Mag je ook je je huidig contract opzeggen en daarna een nieuw (eventueel zakelijk) contract aangaan?

In mijn huidige situatie zou me dat een gemiddelde besparing van € 50 per maand opleveren.

Bellen met KPN leverde maar een besparing van € 25 op.
Uit mijn hoofd is er een voorwaarde dat x aantal maanden of een jaar geen klant mag voor de nieuwe klanten korting.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:16
Wat een gedoe zeg met KPN. Vandaag een verkoper aan de deur vanwege de overname van het netwerk. Scherpe aanbieding, screenshots gemaakt en een bevestigingsmail gekregen. Wordt je teruggebeld, alles doorgenomen. Blijkt het verhaal van de verkoper niet helemaal te kloppen. Maargoed, die dame had toch een goede aanbieding met wat aanpassingen. Krijg ik een bevestiging die niet klopt. Ik weer bellen, kan die persoon er helemaal niets mee en helemaal die prijzen niet kunnen geven. Heb het hele gesprek met toestemming, net als KPN, opgenomen.
Vanuit mijn enorme irritatie alles geannuleerd (vast en mobiel) en een klacht ingediend.

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12 22:53

MCP cloud

Op het web sinds 1998

jongetje schreef op woensdag 12 november 2025 @ 20:29:
Wat een gedoe zeg met KPN. Vandaag een verkoper aan de deur vanwege de overname van het netwerk. Scherpe aanbieding, screenshots gemaakt en een bevestigingsmail gekregen. Wordt je teruggebeld, alles doorgenomen. Blijkt het verhaal van de verkoper niet helemaal te kloppen. Maargoed, die dame had toch een goede aanbieding met wat aanpassingen. Krijg ik een bevestiging die niet klopt. Ik weer bellen, kan die persoon er helemaal niets mee en helemaal die prijzen niet kunnen geven. Heb het hele gesprek met toestemming, net als KPN, opgenomen.
Vanuit mijn enorme irritatie alles geannuleerd (vast en mobiel) en een klacht ingediend.
Nooit aan de deur abbo nemen, altijd mooier voor gespiegeld en online kan je beter alles vergelijken..... Kom hier jaren regelmatig Ziggo aan de deur met zogenaamd glasvezel tot in huis .... Sure 🤭😂

Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi

• jongetje
MCP cloud schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:03:
[...]
Nooit aan de deur abbo nemen, altijd mooier voor gespiegeld en online kan je beter alles vergelijken..... Kom hier jaren regelmatig Ziggo aan de deur met zogenaamd glasvezel tot in huis .... Sure 🤭😂
Ja dat blijkt. Ik heb het telefoongesprek opgenomen maar aan mijn akkoord kunnen rechten worden ontleent maar KPN mag alles aansmeren via de telefoon en in de bevestiging totaal iets anders zetten. Als ze in het contract hadden gezet wat we hadden besproken dan was ik gewoon klant geworden.
Wees dus gewaarschuwd en check goed de bevestiging. En daarbij kreeg ik de bevestiging op een oud mailadres waar ik jaren geleden klant mee was geweest. Dus ze halen ook nog allemaal informatie door elkaar.

• robert.v.w.
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:14
jongetje schreef op donderdag 13 november 2025 @ 11:00:
[...]
En daarbij kreeg ik de bevestiging op een oud mailadres waar ik jaren geleden klant mee was geweest.
Dat vind ik wel een hele kwalijke. Voor de Belastingdienst mag een bedrijf betalingsgegevens e.d. 7 jaar bewaren. Die gegevens hadden ze nooit mogen hergebruiken voor een nieuwe klantrelatie. Die zijn er puur voor de fiscus.

[ Voor 4% gewijzigd door robert.v.w. op 13-11-2025 12:21 ]

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:44
De BlackFriday vibe bij KPN is wat vlakjes, iemand al kunnen verlengen? Met 6x7,5 korting a 45euro wat ik kreeg aangeboden had ik niet direct de neiging tot het vastleggen van het contract.

Heb glasvezel nu opgezegd, dan heb je een "opdracht" in het systeem staan en kunnen ze niet veel voor je betekenen omdat het systeem dan geen opties biedt. Wil eigenlijk bij KPN blijven maar niet voor het volle pond, misschien haal ik de opzegging eruit als ik hier lees dat er toch goede verleng aanbiedingen komen. Hopelijk vanaf maandag ;)

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-12 21:36
Over welke overname van welk netwerk hebben we het dan?

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

• jongetje
Barre73 schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 08:22:
[...]
Over welke overname van welk netwerk hebben we het dan?
Primevest den haag

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-12 22:49
Ik vind dit ook zo waardeloos met louche sales van bureautjes die names KPN verkopen. Als je dan KPN belt, "Nee meneer wij weten van niets." en dan staat de order er niet goed in moet alles weer geannulleerd worden en krijg je een nieuwe aanbieding die weer anders is (minder korting of minder extra's). Heb er uren in moeten steken om er achteraan te bellen. Want je krijgt niet direct iemand aan de lijn die je goed kan helpen.

Ik ben er wel klaar mee.
:X

[ Voor 7% gewijzigd door Vaevictis_ op 14-11-2025 10:46 ]

• jongetje
Vaevictis_ schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 10:44:
[...]
Ik vind dit ook zo waardeloos met louche sales van bureautjes die names KPN verkopen. Als je dan KPN belt, "Nee meneer wij weten van niets." en dan staat de order er niet goed in moet alles weer geannulleerd worden en krijg je een nieuwe aanbieding die weer anders is (minder korting of minder extra's).
Dit was (volgens mij) gewoon KPN. Tenminst, als 088-7751026 het nummer van KPN is. Volgens https://community.kpn.com...-is-dat-namens-kpn-564193 tenminste wel...

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Gewoon altijd voor een aanbieding op papier gaan voorkomt een hoop gezeur. Huis aan huis/callcenter verkopers gaan voor de commissie en beloven mondeling van alles maar dat staat nooit op papier. Maakt overigens weinig uit voor welke provider ze werken. Een colporteur van Ziggo bleef bij hoog en laag beweren dat ze een nieuw glasvezelnetwerk aangelegd hadden. Alsof ik niet gezien zou hebben als de straat open had gelegen. Of een Odido verkoper die beweerde 4 Gbps en meer te kunnen leveren terwijl de hardware in de (KPN) POP nog AON en GPON is.

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:56
Ik ga dit jaar maar eens goed alle opties op een rij zetten en toch maar eens overwegen om over te stappen als KPN weer met van die karige verlengvoorstellen komt.

Maar eerst maar eens wachten met welke acties de concurrentie komt.

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-12 21:36
synoniem schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 11:33:
Gewoon altijd voor een aanbieding op papier gaan voorkomt een hoop gezeur. Huis aan huis/callcenter verkopers gaan voor de commissie en beloven mondeling van alles maar dat staat nooit op papier. Maakt overigens weinig uit voor welke provider ze werken. Een colporteur van Ziggo bleef bij hoog en laag beweren dat ze een nieuw glasvezelnetwerk aangelegd hadden. Alsof ik niet gezien zou hebben als de straat open had gelegen. Of een Odido verkoper die beweerde 4 Gbps en meer te kunnen leveren terwijl de hardware in de (KPN) POP nog AON en GPON is.
Dat laatste zou wel degelijk kunnen.. Odido heeft nou eenmaal eigen hardware in KPN PoP's staan waarmee zij wel 8 Gbit leveren terwijl KPN vaak in diezelfde PoP nog AON heeft staan.

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

• synoniem
  • Niet online
Barre73 schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 10:47:
[...]

Dat laatste zou wel degelijk kunnen.. Odido heeft nou eenmaal eigen hardware in KPN PoP's staan waarmee zij wel 8 Gbit leveren terwijl KPN vaak in diezelfde PoP nog AON heeft staan.
Ja inmiddels kan ik hier ook 8 Gb krijgen maar op dat moment was 1Gb echt het maximum op mijn adres voor alle providers (heb het toen uiteraard gecontroleerd).

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-12 21:46

TFHfony

Professional Weirdo

synoniem schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 11:33:
Of een Odido verkoper die beweerde 4 Gbps en meer te kunnen leveren terwijl de hardware in de (KPN) POP nog AON en GPON is.
Hier (Bavel) levert KPN nog steeds maar max 1gbps over AON. Toch heb ik nu sinds een maand of 2 Odido met 2gbps over XS-GPON en 4gbps en 8gbps is oom mogelijk.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:54

JB

Cédric roelt!

Heeft er al iemand een poging gedaan om te bellen voor een verlenging icm de BF hype? Ben benieuwd of het dit jaar weer een beetje in lijn is, met voorgaande jaren en/of de ene 4 maanden korting krijgt en de ander weer 6 maanden bijvoorbeeld.

Mijn boefje is liev!

• Roog1317
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:47
JB schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:50:
Heeft er al iemand een poging gedaan om te bellen voor een verlenging icm de BF hype? Ben benieuwd of het dit jaar weer een beetje in lijn is, met voorgaande jaren en/of de ene 4 maanden korting krijgt en de ander weer 6 maanden bijvoorbeeld.
Ik heb 12 maanden 10 euro korting gekregen op mijn 1 gbit glasvezel abonnement (zonder TV) met een verlenging van 24 maanden.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:54

JB

Cédric roelt!

Roog1317 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 10:14:
[...]

Ik heb 12 maanden 10 euro korting gekregen op mijn 1 gbit glasvezel abonnement (zonder TV) met een verlenging van 24 maanden.
Ik krijg nu inderdaad dezelfde kortingen. Voor 1 jaar, 7,50 euro op 6 maanden.
edit:
ze hanteren nu wel je huidige abbo maandprijs waar ze de korting op berekenen, zo lijkt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wod4-h-6J9Xi-SAqPATRzOhSYjY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/GDd4Lp3j11YwIiNFCMpfr2VS.png?f=user_large

[ Voor 30% gewijzigd door JB op 21-11-2025 11:39 ]

Mijn boefje is liev!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:41

Zenix

BOE!

TFHfony schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 17:39:
[...]

Hier (Bavel) levert KPN nog steeds maar max 1gbps over AON. Toch heb ik nu sinds een maand of 2 Odido met 2gbps over XS-GPON en 4gbps en 8gbps is oom mogelijk.
Hier ook, is volgens mij heel normaal dat Odido zijn eigen apparatuur in de POP heeft staan.

• Kindrih
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 10:10
Wij mogen 15 januari weer verlengen, ik wil komende week alvast een belletje wagen naar KPN. Wat zijn op dit moment reële aanbieden waar KPN mee komt? Wij hebben 1GB en TV basis.
KPN bevalt mij erg goed, dus zou graag willen blijven.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Kindrih schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 16:19:
Wij mogen 15 januari weer verlengen, ik wil komende week alvast een belletje wagen naar KPN. Wat zijn op dit moment reële aanbieden waar KPN mee komt? Wij hebben 1GB en TV basis.
3 maanden 5 euro korting. Niet de moeite dus.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:07
Mijn internet only abbo verloopt eind december. Dus ook gebeld en mij boden ze €120,- op jaarbasis aan (10 euro per maand). Ik liet weten dat aanbiedingen bij Odido toch beter waren maar hij kon verder niets betekenen. Dus weer jaarlijks ritueel van overstappen van Odido naar KPN naar Odido. Scheelt dat wij thuis zowel mobiel telefonie hebben van zowel kpn als Odido en daarmee dus ook altijd pakketkorting.

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12 20:33
Kindrih schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 16:19:
Waarom niet Ziggo? Dan krijg je wel aantrekkelijke korting of andere extra's.
Ik kom van Ziggo af en vindt KPN toch wat minder. Overgestapt omdat Ziggo voor bestaande klanten een slechte aanbod gad voor verlenging.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:59

servies

Veni Vidi Servici

hansvk schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 16:01:
[...]

Ik kom van Ziggo af en vindt KPN toch wat minder. Overgestapt omdat Ziggo voor bestaande klanten een slechte aanbod gad voor verlenging.
Wat vind je dan minder aan KPN. Als het puur TV is dan zou ik het heel misschien kunnen begrijpen, maar anders echt niet....

• Kindrih
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 10:10
[...]

Omdat de internetlijn van Ziggo hier erg onstabiel is en ze bovendien oneerlijk adverteren met glasvezel, vermijd ik deze partij liever.

• n8tur3
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-12 21:52
[...]

Overgestapt van KPN naar Ziggo om dezelfde reden, niks interessants voor bestaande klanten. 15 jaar oud contract met glasvezel wordt gewoon verlengd met 2 jaar en een beetje korting. Krijg nu een nieuwe tv en €14 minder per maand gedurende 2 jaar.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

[...]

Omdat ik dan perse naar Ziggo groot moet omdat ik 100mb upload wil. En dan is de prijs niet meer zo interessant en bij ik bij b.v. budget internet (100% kpn dochter en product) minder kwijt.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• hansvk
servies schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 17:13:
[...]

Wat vind je dan minder aan KPN. Als het puur TV is dan zou ik het heel misschien kunnen begrijpen, maar anders echt niet....
Bediening tv minder handig. Af en toe haperingen bij programma's kijken vanaf begin. Haperingen internet (vandaag email gehad dat we een nieuwe adapter krijgen, huidige adapter zou de oorzaak kunnen zijn).

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

• hansvk
Kindrih schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 17:23:
[...]

Omdat de internetlijn van Ziggo hier erg onstabiel is en ze bovendien oneerlijk adverteren met glasvezel, vermijd ik deze partij liever.
Ik ervaar het omgekeerde. Ziggo was heel stabiel, kpn regelmatig wegvallend internet.

• servies

servies

Veni Vidi Servici

hansvk schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 22:55:
[...]

Ik ervaar het omgekeerde. Ziggo was heel stabiel, kpn regelmatig wegvallend internet.
Ik heb nu sinds 2012 glasvezel. Technisch gezien nog steeds hetzelfde netwerk. In al die tijd heb ik geen enkele onderbreking gehad buiten het aangekondigde onderhoud. Mijn ADSL lijn was ook totaal verrot en ik had ook nog maar 1 werkend aderpaar.
Bij Ziggo (beter gezegd UPC destijds) hoefde er bij wijze van spreken maar een brommer langs te rijden en er was storing... Hoe het nu is weet ik niet bij Ziggo, maar symmetrisch up/down is voor mij reden genoeg om nooit meer terug te gaan.

• Sandro!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:53
Sandro! schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:59:
[...]

Nou, ik heb het opzegformulier voor mezelf ingevuld en mijn vrouw heeft een nieuw abo afgesloten. Telefoontje van KPN afwachten om de opzegging te bevestigen en dan kijken wat er gebeurt.
Vandaag was de dag. Om 09:05 kreeg ik een e-mail van KPN dat mijn oude contract beëindigd was en om 09:14 kreeg mijn vrouw een e-mail met de mededeling dat haar bestelling klaar was.

Ik had gisteren al de TV+-kastjes omgewisseld, die waren direct ingelogd met de gegevens van het abo van mijn vrouw en werkten ook meteen. Ze had via de KPN TV-app al wat serie-opnames gestart en die konden we ook meteen bekijken.

Omdat ik mijn eigen apparatuur gebruik heb ik daarin niets hoeven aanpassen, er is ook geen onderbreking van internet zelf geweest. Wel is mijn IP-adres veranderd, maar dat is logisch.

• goddegoddeot
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Sandro! schreef op maandag 1 december 2025 @ 10:41:
[...]

Omdat ik mijn eigen apparatuur gebruik heb ik daarin niets hoeven aanpassen, er is ook geen onderbreking van internet zelf geweest. Wel is mijn IP-adres veranderd, maar dat is logisch.
wat voor router gerbuik je?

• Sandro!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:53
Ik heb een uitvoering: Ubiquiti Cloud Gateway Ultra. Ik heb één keer PPPoE, het juiste VLAN en IPTV in moeten stellen en sindsdien draait het prima.

• Vaevictis_
servies schreef op zondag 30 november 2025 @ 22:04:
[...]

Ik heb nu sinds 2012 glasvezel. Technisch gezien nog steeds hetzelfde netwerk. In al die tijd heb ik geen enkele onderbreking gehad buiten het aangekondigde onderhoud. Mijn ADSL lijn was ook totaal verrot en ik had ook nog maar 1 werkend aderpaar.
Bij Ziggo (beter gezegd UPC destijds) hoefde er bij wijze van spreken maar een brommer langs te rijden en er was storing... Hoe het nu is weet ik niet bij Ziggo, maar symmetrisch up/down is voor mij reden genoeg om nooit meer terug te gaan.
Een vriend van mij is zaterdag van KPN naar Ziggo overgestapt die heeft nu 100/100Mbit dus blijkbaar doen ze dat nu ook symmetrisch kan ook prima als je niet de hoogste snelheid hebt. Edit; is toch 100/25

• servies

servies

Veni Vidi Servici

Vaevictis_ schreef op maandag 1 december 2025 @ 16:40:
[...]

Een vriend van mij is zaterdag van KPN naar Ziggo overgestapt die heeft nu 100/100Mbit dus blijkbaar doen ze dat nu ook symmetrisch kan ook prima als je niet de hoogste snelheid hebt.
Knap, want zo'n abonnement bestaat niet voor particulieren...

• Vaevictis_
servies schreef op maandag 1 december 2025 @ 18:08:
[...]

Ik zie het, hij zei tegen me 100/100. Stuur vervolgens screen shot van speedtest 100/25 was even langs me heen gegaan.

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

servies schreef op maandag 1 december 2025 @ 18:08:
[...]
Volgens mij leverd Ziggo ook 100/100 aan particulieren op de plekken waar ze echt via een glasvezel netwerk leveren, zoals bijvoorbeeld op het glasvezelnetwerk van Edam-Volendam

[ Voor 12% gewijzigd door DON PAPA op 01-12-2025 18:24 ]

• servies

servies

Veni Vidi Servici

DON PAPA schreef op maandag 1 december 2025 @ 18:19:
[...]

Volgens mij leverd Ziggo ook 100/100 aan particulieren op de plekken waar ze echt via een glasvezel netwerk leveren, zoals bijvoorbeeld op het glasvezelnetwerk van Edam-Volendam
Dat zijn de uitzonderingsgevallen. Voor iedereen in het normale Ziggo netwerk zijn symmetrische snelheden niet te krijgen. Daarbij vraag ik me af hoe lang dat zal duren dat ze daar symmetrisch kunnen krijgen. Vaak worden dat soort dingen op den duur gelijkgetrokken met de rest van het netwerk en aangezien dat niet symmetrisch kan....

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

servies schreef op maandag 1 december 2025 @ 18:47:
[...]

Dat zijn de uitzonderingsgevallen. Voor iedereen in het normale Ziggo netwerk zijn symmetrische snelheden niet te krijgen. Daarbij vraag ik me af hoe lang dat zal duren dat ze daar symmetrisch kunnen krijgen. Vaak worden dat soort dingen op den duur gelijkgetrokken met de rest van het netwerk en aangezien dat niet symmetrisch kan....
Dat snap ik dat het uitzonderingsgevallen zijn, maar ondanks dat is er dus wel degelijk 100/100 voor sommige "particulieren" Ziggo klanten 😉

En ik verwacht niet dat ze het gelijk gaan trekken met het eigen 'coax' netwerk, omdat ze zich dan wel heel erg uit de markt gaan prijzen, aangezien alle andere providers op het glasvezelnetwerk van Edam-Volendam wel symmetrisch leveren.

• servies

servies

Veni Vidi Servici

DON PAPA schreef op maandag 1 december 2025 @ 18:58:
[...]

Dat snap ik dat het uitzonderingsgevallen zijn, maar ondanks dat is er dus wel degelijk 100/100 voor sommige "particulieren" Ziggo klanten 😉

En ik verwacht niet dat ze het gelijk gaan trekken met het eigen 'coax' netwerk, omdat ze zich dan wel heel erg uit de markt gaan prijzen, aangezien alle andere providers op het glasvezelnetwerk van Edam-Volendam wel symmetrisch leveren.
Ik heb ff snel gekeken. Blijkbaar gaat het over een Odido glasvezel netwerk.
Als ik een postcode van Volendam of Edam invoer dan kan ik het of helemaal niet of niet online bestellen.
Dit is dus echt een edge case en zie ik niet als een echt Ziggo account.
Ik zal vast ook bij KPN 100GB kunnen krijgen als ik er genoeg voor wil betalen... Betekent dat dan ook dat 100GB beschikbaar is voor particulieren?

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

servies schreef op maandag 1 december 2025 @ 20:51:
[...]
Ik heb ff snel gekeken. Blijkbaar gaat het over een Odido glasvezel netwerk.
Heeft niks met het glasvezelnetwerk van Odido te maken, het is het glasvezelnetwerk van Edam-Volendam waar verschillende providers hun diensten op aanbieden, waaronder dus ook Ziggo, KPN en nog vele andere:

https://glasvezeledamvolendam.nl/serviceproviders.php

https://www.ziggo.nl/campagne/gamee#aanbod

[ Voor 24% gewijzigd door DON PAPA op 02-12-2025 07:02 ]

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:30

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Graag on-topic blijven. Dit is een KPN topic ;)

www.google.nl

• jongetje
servies schreef op maandag 1 december 2025 @ 20:51:
[...]
Ik zal vast ook bij KPN 100GB kunnen krijgen als ik er genoeg voor wil betalen... Betekent dat dan ook dat 100GB beschikbaar is voor particulieren?
Als jij wilt betalen voor een groot zakelijke aansluiting kan dat prima. Maar denk dat die duurder is dan je maandslaris.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van aanbiedingen, contractverleningen of overstappen naar KPN Glasvezel / xDSL. Technisch inhoudelijke onderwerpen horen thuis in:
[KPN Glasvezel] Ervaringen & Discussie - Deel 3
• KPN DSL: [KPN xDSL] Ervaringen & Discussie
• KPN Mobiel: [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2
• KPN Buitengebied: [KPN 4G (+xDSL) Buitengebied] Ervaringen & Discussie
• KPN Netwerk: [KPN NetwerkNL - Glasvezelnetwerk] Aanleg en onderhoud