@grun93 @revengeyo kijk even of er nog extra cashback mogelijk is via een bemiddelaar. Bij mobiel.nl geven ze bijvoorbeeld €170 extra bovenop de reguliere korting. Voor wie ING heeft kan er nog eens €50 bij krijgen via hun puntenwinkel. Voor zakelijke klanten zelfs 15 maanden 50% korting + €100 cashback. Etc etc.
Kan me niet voorstellen dat het contract bij KPN zonder korting door laten gaan goedkoper is dan overstappen naar iets anders, maar je moet wel wat verder kijken dan alleen op de provider hun eigen website
In mijn geval gaat het zo'n €900~ opleveren over 2 jaar door zowel mijn thuis als mobiel abbo te ontbinden en gebruik te maken van een ander aanbod.
Kan me niet voorstellen dat het contract bij KPN zonder korting door laten gaan goedkoper is dan overstappen naar iets anders, maar je moet wel wat verder kijken dan alleen op de provider hun eigen website
In mijn geval gaat het zo'n €900~ opleveren over 2 jaar door zowel mijn thuis als mobiel abbo te ontbinden en gebruik te maken van een ander aanbod.
[ Voor 12% gewijzigd door JohanNL op 30-05-2026 12:20 ]
In vino veritas, in aqua sanitas
/f/image/OzWvpvefSgNpiPmzUnB8NJhi.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/VrVyhXMHgurlr6xtPyseapuz.png?f=fotoalbum_large)