Is de aanbieding in de app? Misschien dat bellen nog iets meer oplevert?nafofella schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 09:20:
Al jaren klant bij KPN met tv, inet en mobiel.
2 jarig contract loopt af en ik krijg een super aanbod.
2 jaar verlengen= 6 maand 7,50 euro korting
1 jaar verlengen= 3 maanden 5 euro korting
Wow, dat ga ik zeker doen
Bij mij konden ze niets meer aanbieden... dan houdt het op, stap met de hele boel over.
Ik heb mijn glasvezel abo en mobiele abo's dus opgezgd bij kpn, voor glasvezel ga ik naar Solcon. 1e 6 maand 37,50 euro en daarna 62 euro. Dan nog een cashback via pricewise van 280 euro. Betaal bij KPN 68 euro per maand
Voor mijn mobiele abo stap ik over naar youfone samen met mijn vrouw en kinderen. Ik betaal nu bijvoorbeeld 28 euro per maand bij KPN. Straks bij Youfone 6x5 euro eerste half jaar en daarna 13 euro per maand. Heb voor alle abonnement ook nog 40 euro korting via ing rente winkel.
Ik heb mijn mobiel internetverbruik nagekeken van de afgelopen twee jaar en onbeperkt internet is leuk maar mijn hoogste verbruik was een keer 15GB in 1 maand... dan heb ik dat helemaal niet nodig en kan ik flink besparen bij een andere provider.
Voor glas bij solcon en youfone heb ik beide voor 1 jaar gedaan, mocht het niet bevallen dan stap ik volgend jaar wel weer over.
I intend to live forever. So far, so good.