Maar dat laten zien is natuurlijk belangrijker dan de race.sambalbaj schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:14:
Drakenmeisje heeft ook geen idee wat ze daar doet
Ja, hij heeft geluk met Lando en Pia, beide zijn wel sympathieke gasten.Animal_X schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:14:
[...]
Zak is momenteel vervelender dan Toto een paar jaar geleden vind ik zelf.. Heel veel stoken en "psychologische oorlogvoering"
Zak blijft een Amerikaan. Super aardig, maar je weet niet wat ze achter je rug doen. Daar kiezen ze uiteindelijk altijd voor zichzelf.
GP -> Max: Rain lap 14, lasts 5 minutes
Hoho, Daenerys Stormborn of House Targaryen, the First of Her Name, Queen of the Andals and the First Men, Protector of the Seven Kingdoms, the Mother of Dragons, the Khaleesi of the Great Grass Sea, the Unburnt, the Breaker of Chains.sambalbaj schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:14:
Heerlijk dat er regen komt, maar hopelijk dat dit geen rode vlaggen oplevert enzo.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hier in Twente nu een dikke bui regen
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Zak is een zak idd, maar verder mag je het generaliseren achterweg laten aub.HollowGamer schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:16:
[...]
Ja, hij heeft geluk met Lando en Pia, beide zijn wel sympathieke gasten.
Zak blijft een Amerikaan. Super aardig, maar je weet niet wat ze achter je rug doen. Daar kiezen ze uiteindelijk altijd voor zichzelf.
Die kijkt alsof ze nog in de opnames van seizoen 8 zitsambalbaj schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:14:
Die voorvleugel aan de linkerkant van Ocon bewoog wel erg veel in de herhaling.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Lekker dat de teams net verschillend over de regen denken.. 5min, 10min, heftig, niet zo heftig.. Lachen!
Max worstelt ondertussen met z'n voorbanden..
Max worstelt ondertussen met z'n voorbanden..
Maar hopen dat ze dan vanaf Silverstone niet onverwacht langs Twello komen?
Een rode vlag is niet erg. Dat schudt de boel soms ook wel lekker op.Quad schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:16:
Heerlijk dat er regen komt, maar hopelijk dat dit geen rode vlaggen oplevert enzo.
"When you grow up your heart dies"
Max: "My front tyres can't (turn in?), I can't do shit."
Als ik dit invul in mijn Brave Sync als key, krijg ik dan jouw bookmarks?BlackMonkey schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:16:
[...]
Hoho, Daenerys Stormborn of House Targaryen, the First of Her Name, Queen of the Andals and the First Men, Protector of the Seven Kingdoms, the Mother of Dragons, the Khaleesi of the Great Grass Sea, the Unburnt, the Breaker of Chains.
Is max wat onspannen nog op de radio naar GP, of maakt hij zich druk over dat hij niet dichterbij de Mercs komt?
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Hier in Twente schijnt de zon.
⏩ PVOutput☀️
Hij klaagt vooral over onderstuur.Animal_X schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:18:
Is max wat onspannen nog op de radio naar GP, of maakt hij zich druk over dat hij niet dichterbij de Mercs komt?
Die buienradar op de pitmuur liet eerst een beetje druppels te zien maar daar achter een hele bak water
banden benne opAnimal_X schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:18:
Er gaat niet al te veel over de teamradio op het moment. Max klaagt wel een beetje. Maar een boze Max klinkt veel bozer.Animal_X schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:18:
Hij zegt niet zoveel. Max is zijn ronden aan het rijden, meer niet.Animal_X schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:18:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Niet alle Amerikanen dan, sorry.Xgar schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:17:
[...]
Zak is een zak idd, maar verder mag je het generaliseren achterweg laten aub.
Twello ligt niet in Twente.Dido schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:17:
[...]
Maar hopen dat ze dan vanaf Silverstone niet onverwacht langs Twello komen?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
GP tegen Max: "Rain expected in around 4 laps"
Het is ook gewoon nog een hele lange race.DaniëlWW2 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:19:
[...]
Hij zegt niet zoveel. Max is zijn ronden aan het rijden, meer niet.
En we krijgen ook nog regen.
Regen over 4 ronden.
Mooi: rain expected in 5 minutes, to last 5 minutes, then dry for 10 minutes and then more heavy rain.
Voor 5 minuten.
GP tegen Max: "We verwachten eerst 5 minuten regen, daarna even droog, daarna een langere regenbui"
Helaas zeggen ze op F1TV niet hoeveel?StefanVerkerk schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:19:
offtopic:
Achterhoek, Twente, 1 pot nat
Achterhoek, Twente, 1 pot nat
Dus lap 16 zoals andere teams voorspellen.StefanVerkerk schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:19:
Wait.. is dit nieuw? Ik hoor Zak nu op F1TV. Dit doen ze bij IndyCar ook altijd, en blijf het vaag vinden. Zou er als teambaas niet echt op zitten te wachten.
GP: So expect the rain to last around five minutes. Then there'll be a window of ten minutes before a longer cell.
Nee dat is niet nieuw is bijna iedere race al jaren zoWait.. is dit nieuw? Ik hoor Zak nu op F1TV. Dit doen ze bij IndyCar ook altijd, en blijf het vaag vinden. Zou er als teambaas niet echt op zitten te wachten.
[ Voor 29% gewijzigd door Brummetje op 07-07-2024 16:22 ]
Voordeel dat Perez niet in de buurt zit van Max is dat ze bij de regen niet hoeven te kiezen wie voorrang heeft.
Verkeerde kant van de IJssel

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Toch een geweldig knappe uitvinding die zwevende bordjes die meebewegen met de wagens. Ik vraag mij af of dat wel veilig genoeg is.
Horner is ook wel vaker tijdens de race geweestHollowGamer schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:21:
Wait.. is dit nieuw? Ik hoor Zak nu op F1TV. Dit doen ze bij IndyCar ook altijd, en blijf het vaag vinden. Zou er als teambaas niet echt op zitten te wachten.
Ja, maar bedoelde druppels of harde regen (met veel wind)?Brummetje schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:21:
[...]
GP: So expect the rain to last around five minutes. Then there'll be a window of ten minutes before a longer cell.
Ga je mond eens spoelen.
⏩ PVOutput☀️
Maareh… is het sparen, of is Merc nu sneller dan een RB?
Worth a tryHollowGamer schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:18:
[...]
Als ik dit invul in mijn Brave Sync als key, krijg ik dan jouw bookmarks?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Norris terug in DRS
Zhou op nieuwe mediums? Juist... had dan nog even doorgereden?
ZHO kon het niet volhouden tot aan de regen, Dat is jammer.
Dat vond ik ook raar. Straks nogmaals pit over inter\wet?StefanVerkerk schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:23:
Zhou op nieuwe mediums? Juist... had dan nog even doorgereden?
Max foutje gemaakt? Norris liep snel in
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Rondetijden voor ronde 13desalniettemin schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:23:
Norris loopt in op Max
1 | RUS | 1:31.716 |
2 | HAM | 1:31.881 |
3 | VER | 1:31.759 |
4 | NOR | 1:31.472 |
5 | PIA | 1:31.896 |
6 | SAI | 1:32.251 |
7 | LEC | 1:31.989 |
8 | STR | 1:33.092 |
9 | HUL | 1:32.468 |
10 | ALO | 1:32.517 |
Eerste regen gemeld in bocht 18
Ik zou me niet druk maken om Norris, als dadelijk de regen komt wordt het toch weer een grote loterij.
Dat ik dit mag meemaken, Hamilton die wegrijdt bij Verstappen. Het heeft even geduurd maar UNO reverse kaart is gevonden.
Tot nu toe wel verwachte moves.
Stomme vraag, PER staat op hard. Why? Zometeen komt de regen, had hij dan niet beter op Medium kunnen beginnen?
Stomme vraag, PER staat op hard. Why? Zometeen komt de regen, had hij dan niet beter op Medium kunnen beginnen?
Pace van Mercedes goed hoor. Die lijken hun wagen wel eindelijk te begrijpen. Mocht wel tijd worden ook natuurlijk
PSN: xMaurice93
Go Norris, maak het maar spannender
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Komt ook doordat het koeler isMaurice079 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:25:
Pace van Mercedes goed hoor. Die lijken hun wagen wel eindelijk te begrijpen. Mocht wel tijd worden ook natuurlijk
Die van F1TV vind ik wel iets te enthousiast. Zal mij niet verbazen als hij straks bij een beetje regen, roept dat het circuit overspoeld.desalniettemin schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:25:
het miezert
Wow, great move van Lando.
[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 07-07-2024 16:26 ]
Het publiek juicht
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ik baseer het niet enkel op deze race. Ze hebben dit seizoen een goede ontwikkeling te pakken. Dit weekend een flink aantal upgrades. Ziet er gewoon goed voor ze uit
PSN: xMaurice93
Verstandig om hem te laten gaan.
Deur stond wel enorm open hoor
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Rondetijden voor ronde 15
1 | RUS | 1:31.566 |
2 | HAM | 1:31.563 |
3 | NOR | 1:30.946 |
4 | VER | 1:32.249 |
5 | PIA | 1:31.514 |
6 | SAI | 1:31.916 |
7 | LEC | 1:32.755 |
8 | STR | 1:32.649 |
9 | HUL | 1:32.672 |
10 | ALO | 1:32.259 |
was niet al te moeilijk nadeel en voordeel DRS
[ Voor 6% gewijzigd door desalniettemin op 07-07-2024 16:27 ]
Banden benne opZingo schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:27:
Wat is er met die Red Bull aan de hand. Hij lijkt alle pace kwijt te zijn.
Veel onderstuur.Zingo schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:27:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Banden zijn op.Zingo schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:27:
⏩ PVOutput☀️
Piastra komt ook wel dichterbij, dat gaat 'm niet worden vandaag.
Zou hij aan het managen zijn voor als de regen zo komt? Verstappen heeft geen haast. Vooraan hebben ze meer druk dan Verstappen.Zingo schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:27:
Daar komt de regen...
GP: target = try to survive these pockets of rain.. Your call if conditions worsen too much
GP tegen Max: "We willen proberen om deze bui te overleven op deze banden"
Max wil niet naar binnen vlak voor het echt begint te regenen..
De Red Bull is langzaam vandaag.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het Red Bull tijdperk lijkt wel echt voorbij sinds een paar races. Dit zijn geen incidenten meer.
Kan je ergens de banden leeftijd zien?StefanVerkerk schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:28:
GP tegen Max: "We willen proberen om deze bui te overleven op deze banden"
HAM gaat RUS even laten zien hoe je in de regen moet rijden
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |