Ik ben benieuwd of de vloer nog heel is.G_Dragon schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 17:05:
Maar wat een flinke klapper van Leclerc, die bodem heeft kwam hard op de grond.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik ben benieuwd of de vloer nog heel is.G_Dragon schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 17:05:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Druk! Dus het team krijgt het ook weer drukG_Dragon schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 17:05:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mijn boefje is liev!
Ik wil nu eigenlijk eens wat beelden van Verstappen zijn voorvleugel zijn op rechte stukken.v8power67 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 17:04:
Nou wie er enigszins hoop had op een spannende race... Die kun je nu begraven. Dit word een dominante race zoals we gewend zijn. Hebben duidelijk wat gevonden. Vond het echt jammer maar respect want ze hebben echt flinke pace gevonden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 18% gewijzigd door sjaool op 29-06-2024 17:10 ]
"When you grow up your heart dies"
Ja joh, die gasten moeten iets doen voor hun adrenaline fixStefanVerkerk schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 17:06:
Zegt Max nou dat hij hoopt dat het morgen een 'tight battle' wordt? Hij vind het zelf ook gewoon saai dus...?
[ Voor 46% gewijzigd door StefanVerkerk op 29-06-2024 17:12 ]
Er waren geen updates van RBR toch?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 17:07:
[...]
Ik wil nu eigenlijk eens wat beelden van Verstappen zijn voorvleugel zijn op rechte stukken.![]()
Want dit is echt een enorme sprong op het kortste circuit. En het zijn ook zeker de snelle bochten waar McLaren zo goed in was. En opeens heft Verstappen zo'n marge.
[ Voor 60% gewijzigd door desalniettemin op 29-06-2024 17:16 ]
Max wel. Hamilton zeer waarschijnlijk nietdesalniettemin schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 17:14:
Vraag me of Max misschien nog een straf krijgt voor te langzaam rijden?
Bl44t
Waarom hebben ze het daat niet over tijdens de nabeschouwing die zogenaamde experts?
Nee, maar dat lijkt niet te vallen onder een update. Updates lijken echt andere specificaties te zijn, niet aanpassingen aan een bestaande specificatie.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Met welke straffen zijn vergelijkbare vergrijpen eerder afgedaan?desalniettemin schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 17:14:
Vraag me of Max misschien nog een straf krijgt voor te langzaam rijden?
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ik dacht 3 plekken straf.Jeroenvde89 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 17:18:
[...]
Met welke straffen zijn vergelijkbare vergrijpen eerder afgedaan?
[ Voor 18% gewijzigd door OcGuru op 29-06-2024 17:23 ]
Bl44t
Nee, als Max niet wint, dan ben ik niet blij.OcGuru schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 17:22:
Zal voor de race wel beter zijn als max wat plekken moet inleveren qua actie vooraan..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zou belachelijk zijn. Heb dit seizoen al een paar keer een onbestrafte ‘impeding’ gezien van heb ik jou daar. En dan zou je zeker 3 plaatsen gridstraf krijgen voor langzaam de pit uitrijden
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
Er staat duidelijk pit exit.Bastien schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 17:35:
Iedereen rijdt te langzaam in de pitstraat, getuige de files telkens. Denk eerder bij het binnenrijden? Maar dan nog, reprimande en door.
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
Updates moeten gemeld worden als ze visueel anders zijn, onafhankelijk van specificatie / aero wijzigingen / .... Laatst werd nog vertelt dat ik meen Williams een tik op de vingers had gekregen omdat ze dezelfde vloer anders hadden gefabriceerd waardoor de structuur van de carbon in een andere richting was en je dat dus kon zien. In hoeverre dat vervolgens doortelt naar geverfde onderdelen durf ik niet te zeggen. Zowel op het vlak van andere sponsoren (is ook visueel anders), als het wijzigen van de carbon richting onder de verf.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 17:16:
[...]
Nee, maar dat lijkt niet te vallen onder een update. Updates lijken echt andere specificaties te zijn, niet aanpassingen aan een bestaande specificatie.
Net zoals dat Mercedes in Canada een nieuwe vloer had die veel lichter was. Dat was ook geen update, maar maakte hun auto wel sneller.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Maar de andere teams staan ook wat door elkaar, dan is de kans groot dat Red Bull alsnog uitloopt.Kenny_026 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 17:53:
Perez weer lekker 8e. Kan ie weer banden gaan managen vanaf een nietszeggende plek.
Hij gaat persoonlijk verantwoordelijk zijn voor het missen van de constructeurstitel straks.
9 punten in 5 wedstrijden. Wat een lachertje zeg.
Ik zeg niet dat ik dat niet fijn zou vinden. Ik vind het prima als Mclaren Red Bull voorbij zou zijn, en Max echt tot het uiterste moet zoals in 2021.
Tsja,tsja, wat...... pfff..... wat een onzinnige ffing nieuwe kerbs dan.... Waarom.....waarom..... is men zo idioot gefocust als een stel [vul zelf maar een passend vloekwoord in] op die witte lijntjes. Het hele idee achter die kerbs is toch dat een F1 wagenbreedte dan net het grind raakt als ie erover is..... I.p.v. dat ze verder redeneren dat grind niet sneller is dan asfalt en als je dat grind raakt je er meer last van hebt dan wind...... en dus daar geen track limits kunnen zijn.....G_Dragon schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 17:27:
Hier dus het beeld bij de reden waarom Piastri dus zijn tijd kwijt is geraakt.. jammer van zijn mooie tijd maar helaas zijn het nou eenmaal de regels
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door siggy op 29-06-2024 19:13 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
maar 50%v8power67 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 17:04:
Nou wie er enigszins hoop had op een spannende race... Die kun je nu begraven. Dit word een dominante race zoals we gewend zijn. Hebben duidelijk wat gevonden. Vond het echt jammer maar respect want ze hebben echt flinke pace gevonden.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Die nieuwe oplossing ligt in T9 & T10, dit was T6. Dus dit heeft helemaal niks met de nieuwe oplossing te maken. In T6 & T7 lag altijd al grind en dat is nu niet veranderd, en je kon daar ook al altijd buiten de track limits gaan zonder in het grind te komen. Alleen in T9 & T10 is die kleine strook met grind gemaakt die op 1,5m van de streep is terwijl de wagens 2m breed zijn.siggy schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 19:11:
[...]
Tsja,tsja, wat...... pfff..... wat een onzinnige ffing nieuwe kerbs dan.... Waarom.....waarom..... is men zo idioot gefocust als een stel [vul zelf maar een passend vloekwoord in] op die witte lijntjes. Het hele idee achter die kerbs is toch dat een F1 wagenbreedte dan net het grind raakt als ie erover is..... I.p.v. dat ze verder redeneren dat grind niet sneller is dan asfalt en als je dat grind raakt je er meer last van hebt dan wind...... en dus daar geen track limits kunnen zijn.....
Wellicht wat beter de circuit aanpassingen en zo volgen dan?Ik kom er met mijn verstand niet meer bij.
De kerbstone is geen lava. Maar je mag niet met 4 banden er op. Sterker nog, je mag met 4 banden er op, zolang maar een deel van 1 band de witte lijn raakt.Wie overigens ooit verzonnen heeft dat een kerbstone niet bij de racebaan hoort is sowieso te vaak met zijn hoofd ergens tegen aan gestoten. Werkelijk F1 is de enige serie waarin de kerbstone lava is.
Ik leg het toch vrij duidelijk uit of niet. Piastri raakt het grind en komt dan pas over de witte lijn. Als hij dus in het grind zit. Als hij het grind niet had geraakt was hij niet over de witte lijn gekomen. Hoe is dat sneller. Waarom is die blauwe strip dan daar? Waarom is dat grind daar? Het is toch ongelofelijke onzin daar? Uiteraard op veel meer plekken. Maar daar vooral. Al jaren.RobertMe schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 19:22:
[...]
Die nieuwe oplossing ligt in T9 & T10, dit was T6. Dus dit heeft helemaal niks met de nieuwe oplossing te maken. In T6 & T7 lag altijd al grind en dat is nu niet veranderd, en je kon daar ook al altijd buiten de track limits gaan zonder in het grind te komen. Alleen in T9 & T10 is die kleine strook met grind gemaakt die op 1,5m van de streep is terwijl de wagens 2m breed zijn.
[...]
Wellicht wat beter de circuit aanpassingen en zo volgen dan?
[...]
De kerbstone is geen lava. Maar je mag niet met 4 banden er op. Sterker nog, je mag met 4 banden er op, zolang maar een deel van 1 band de witte lijn raakt.
Ik denk dat je je een beetje te druk maakt om niets. Piastri ging met vier banden over de witte lijn en dat mag niet. Wat ze verder doen om een snelle ronde te rijden mogen ze zelf weten. Zolang ze dus maar niet met vier banden over de witte lijn gaan. Moeilijker is het echt niet.siggy schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 19:34:
[...]
Ik leg het toch vrij duidelijk uit of niet. Piastri raakt het grind en komt dan pas over de witte lijn. Als hij dus in het grind zit. Als hij het grind niet had geraakt was hij niet over de witte lijn gekomen. Hoe is dat sneller. Waarom is die blauwe strip dan daar? Waarom is dat grind daar? Het is toch ongelofelijke onzin daar? Uiteraard op veel meer plekken. Maar daar vooral. Al jaren.
Het hele principe van de oplossing zit dáár óók gewoon mbt de breedte. Waarom niet die oplossing gewoon accepteren en klaar. Als iemand stof en vuil op zijn banden wilt, prima toch.
Begint een beetje een sport te worden voor alleen maar mensen met OCD lijkt het wel.
"When you grow up your heart dies"
En daarom vind ik die regels echt waardeloos.G_Dragon schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 17:27:
Hier dus het beeld bij de reden waarom Piastri dus zijn tijd kwijt is geraakt.. jammer van zijn mooie tijd maar helaas zijn het nou eenmaal de regels
[Afbeelding]
Amensiggy schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 19:34:
[...]
Ik leg het toch vrij duidelijk uit of niet. Piastri raakt het grind en komt dan pas over de witte lijn. Als hij dus in het grind zit. Als hij het grind niet had geraakt was hij niet over de witte lijn gekomen. Hoe is dat sneller. Waarom is die blauwe strip dan daar? Waarom is dat grind daar? Het is toch ongelofelijke onzin daar? Uiteraard op veel meer plekken. Maar daar vooral. Al jaren.
Het hele principe van de oplossing zit dáár óók gewoon mbt de breedte. Waarom niet die oplossing gewoon accepteren en klaar. Als iemand stof en vuil op zijn banden wilt, prima toch.
Begint een beetje een sport te worden voor alleen maar mensen met OCD lijkt het wel.
Ik. Neem aan Max een griddrop van 10 plaatsen voor het niet Brits zijn (10 plaatsen) en te langzaam rijden (0 plaatsen) in pitlane.TheBrut3 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 19:50:
McLaren heeft de delete aangevochten.
Haas krijgt een reprimande.
Mercedes moet een boete betalen.
Yuki moet naar de stewards.
ping 127.212.23.124
Het heeft toch weinig met 'druk maken' te maken?sjaool schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 19:44:
[...]
Ik denk dat je je een beetje te druk maakt om niets. Piastri ging met vier banden over de witte lijn en dat mag niet. Wat ze verder doen om een snelle ronde te rijden mogen ze zelf weten. Zolang ze dus maar niet met vier banden over de witte lijn gaan. Moeilijker is het echt niet.
Tenzij het achterwiel er niet over was. Ik heb alleen beelden gezien van het voorwiel, maar de achterkant is breder.Barfman schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 19:52:
Tja, weinig kans voor McLaren, erover is erover en dan gaan natuurlijk iedereen beroep aantekenen.
No further action dus, maar dat document was nog niet geüpload toen ik het bericht plaatste.pjottum schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 19:52:
Ik. Neem aan Mac een griddrop van 10 plaatsen voor het niet Brits zijn (10 plaatsen) en te langzaam rijden (0 plaatsen) in pitlane.
Sorry, /s vergeten.TheBrut3 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 20:01:
[...]
No further action dus, maar dat document was nog niet geüpload toen ik het bericht plaatste.
ping 127.212.23.124
Ik zie dat anders. De regel is en blijft dat je binnen de witte strepen moet blijven. Het grind is daar om te helpen die regel af te dwingen zodat de stewards minder vaak hoeven in te grijpen. Als iemand een manier zou vinden om gewoon over het grind te rijden zonder snelheid te verliezen is dat nog steeds niet toegestaan om over de streep te gaan. Het hoeft niet 100% te werken om succesvol te zijn. Volgens mij is het gelukt om het aantal ingrepen te verminderen.siggy schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 19:59:
We hebben het niet over afsnijden, we hebben het niet over een lijn die sneller is of zal zijn of kán zijn. We hebben het erover dat, in het weekend dat de FIA (of wie het ook geintroduceerd heeft) eindelijk eens met een potentieel oplossing komt waarin rekening mee wordt gehouden met de tweewielers, ze conceptueel en principeel al meteen van hun eigen oplossing afstappen. What is the fucking point van hun 'oplossing'.
In de meeste gevallen zal wel duidelijk zijn dat het langzaam is en is het eigenlijk niet nodig om een ronde af te nemen, niemand anders heeft er last van. Dit was wel een snelle ronde. Het had sneller gekund, maar misschien waren de auto's achter hem ook wel sneller geweest als ze daar een paar cm grint hadden meegepikt.Zeker met Pirelli bandjes lijkt het toch niet erop dat een additief van grind en stof de banden sneller doet maken. Dus ik vraag me gewoon af waar ze mee bezig zijn als ze krampachtig aan 'help het is niet binnen de witte lijntjes, all else be damned' blijven vasthouden alsof ze net meegesleurd zijn in een overstroming.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Ook al is die McLaren nog zo snel, Norris of het team verneuken het welAfwezig schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 20:01:
Toch denk ik niet dat het een optocht gaat worden morgen. De McLaren gaat beter met z’n banden om de laatste races en ik vraag me oprecht af of Norris achter Verstappen had gebleven als Piastri hem vandaag niet had ingehaald. Zeker als Norris Verstappen inhaalt vroeg in de race zie ik Verstappen er ook niet zomaar weer voorbij komen.
Wat eigenlijk best gek is. Want Palmer haalde het gisteren nog aan. Als vorig jaar werd gevraagd naar waarom er zoveel overtredingen waren was het antwoord steevast "we zien het niet, we zitten te laag in de auto, bla bla bla". En nu is er aan het zicht niks veranderd maar kunnen ze ineens wel binnen de lijntjes kleuren rijden, terwijl ze vorig jaar nog steevast aangaven dat het onmogelijk was om binnen de lijnen te blijven.CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 20:23:
Volgens mij is het gelukt om het aantal ingrepen te verminderen.
Dus, TL;DR voor diegene die niet de hele video gaan kijken: er was effectief 1 "red zone" waar de fotografen niet mogen komen, rond T2. Vervolgens stonden dus uiteraard veel fotografen (waaronder Illman zelf) onderweg naar T1 waar dat mocht. En/maar kort voor de start werden deze door marshalls weggestuurd. Wat uiteraard niet zo snel ging omdat er ook wat tussen waren die niet zo snel waren en/of in discussie gingen. Iets verder omhoog (naast de uitloopstrook) mochten ze wel staan en probleem opgelost.StefanVerkerk schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 20:36:
Kym Illman legt in zijn nieuwe video uit wat er gebeurde rondom de afgebroken start bij de sprintrace:
[YouTube]
(embed is uitgeschakeld, vandaar enkel link)
Dat hoop jij, zal niet gebeuren. Norris gaat zelfs een plek verliezen bij de start.Afwezig schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 20:01:
Toch denk ik niet dat het een optocht gaat worden morgen. De McLaren gaat beter met z’n banden om de laatste races en ik vraag me oprecht af of Norris achter Verstappen had gebleven als Piastri hem vandaag niet had ingehaald. Zeker als Norris Verstappen inhaalt vroeg in de race zie ik Verstappen er ook niet zomaar weer voorbij komen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Nogal logisch. Coureurs voelen nu letterlijk het einde van de baan omdat daar fysiek een einde zit waarna de gravel begint.CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 20:23:
Volgens mij is het gelukt om het aantal ingrepen te verminderen.
Als Norris niet als eerste of tweede de eerste rondes doorkomt, dan voorzie ik een heel erg eenvoudige win voor Max.Amaze86 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:06:
[...]
Dat hoop jij, zal niet gebeuren. Norris gaat zelfs een plek verliezen bij de start.
Goed nieuws voor McLaren, als ze nu al de pit strategie van Verstappen weten kunnen ze die van zichzelf daar op aanpassen.G_Dragon schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:45:
Ze hebben zelfs nu al de pits strategieën bekend gemaakt
[Afbeelding]
Dat weten ze nooit van te vorenRobertMe schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:46:
[...]
Goed nieuws voor McLaren, als ze nu al de pit strategie van Verstappen weten kunnen ze die van zichzelf daar op aanpassen.
Toch stel je dat zelf
Maakt Jos zijn strategie voor dit weekend nu ook alvast bekend?d-vine schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:56:
De bekende Mad Max mode die iedereen onderhand wel kent wordt nog even ondertekend door vader Jos
"Hoe meer gezeik, hoe harder Max rijdt. Dat was vroeger ook al zo", laat Jos optekenen bij De Telegraaf.
Gezien de beslissing van de stewards op het protest is het team alvast begonnen. Nu worden de meeste/alle protesten wel afgewezen, maar die weten meestal de horde van correct ingediend worden wel te halen, maar McLaren heeft zelfs die horde niet gehaald met de hoeveelheid fouten die ze blijkbaar gemaakt hebben bij het indienen...RobertMe schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 20:36:
[...]
Ook al is die McLaren nog zo snel, Norris of het team verneuken het wel
Nja, het is ongeldig verklaard. Het is niet dat het protest inhoudelijk is behandeld en is afgewezen. Er is dus ook niet inhoudelijk naar gekeken. Alhoewel een zinnetje wel stelt dat het uberhaupt niet mogelijk is om in protest te gaan hiertegen, ook al zou je wel een geldig protest indienen.
En de Stewards kunnen goed uit eten. Marko heeft daar een schijnbaar goed hotel dichtbij.
Na de boete van Yuki zal het zeker een feestmaal worden. (40k: 20k nu, 20k als hij nog eens iets stouts zegt)DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:12:
[...]
En de Stewards kunnen goed uit eten. Marko heeft daar een schijnbaar goed hotel dichtbij.
-
Filmpje via de tweet van Erik van Haren.TheBrut3 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 23:08:
Ik lees op internet dat hij 'fucking retarded' zei... Nou, whooptiedoo lekker belangrijk zeg.
Zijn onboard is overigens van F1TV gehaald.
Yuki Tsunoda heeft voor deze uitlatingen een boete van 40.000 euro gekregen, waarvan 20.000 euro voorwaardelijk. https://t.co/J1Q3gInqbg
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 29 juni 2024
Dat zoiets als dit nodig is vind ik eigenlijk een stuk erger dan de uitspraak waarover het gaat. Vanuit Sky Sport hoor je ook niks anders dan verontschuldigingen voor woorden of uitspraken waar iemand zich mogelijk (diep) geraakt door kan voelen... En dan gaat het meestal om een woordje als "shit". Hoe zijn we toch zo ver gezonken.Chocoball schreef op zondag 30 juni 2024 @ 00:04:
De reactie en verontschuldigingen van Yuki.
[Afbeelding]
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
never argue with a moderator, he will shut your account down.
[ Voor 6% gewijzigd door Lynx op 30-06-2024 07:33 ]
VER is sneller dan VER iigLynx schreef op zondag 30 juni 2024 @ 07:30:
Gister stond vooral in het teken van het falen van andere teams. Zie de uitslag vorig jaar. Norris had daar 5e gestaan. Werkelijk niemand heeft zich verbeterd. Tijd om de RB19 weer van stal te halen?
2023
[Afbeelding]
2024[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 30-06-2024 08:10 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Maar waarom moeten andere teams dan de RB19 van stal halen?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Is er ook nog ergens te zien welke banden de coureurs nog tot hun beschikking hebben?G_Dragon schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:45:
[Afbeelding]
Nog niet tegengekomen, maar als ik hem zie dan zal ik hem postenpacificocean schreef op zondag 30 juni 2024 @ 08:12:
[...]
Is er ook nog ergens te zien welke banden de coureurs nog tot hun beschikking hebben?
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 09:23:
offtopic:
@StefanVerkerk We doen hier geen brandstapels.
Wel 5 en 10 seconden tijdstraffen. En als je het heel bont maakt, dan krijg je hier wel 12 strafpunten.
[ Voor 5% gewijzigd door hoevenpe op 30-06-2024 10:08 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Haha, foutjeStefanVerkerk schreef op zondag 30 juni 2024 @ 09:20:
Oh zucht, hoe ga ik dit hier uitleggen zonder op de brandstapel te belanden?![]()
Ik had dus zitten kijken naar de weerkaarten voor Spielberg via WXcharts. Daar kun je dus zoeken op Spielberg en dan wordt de locatie op de kaart gepind. Ware het niet dat er dus twee Spielbergs zijn in Oostenrijk en ik dus de verkeerde gepakt heb kennelijk. Sterker nog: als je zoekt op Spielberg bei Knittelfeld dan krijg je niet eens een zoekresultaat...
Het komt er in ieder geval op neer dat de neerslagkansen voor tijdens de race wel een stuk lager liggen dan bij die andere Spielberg waar ik gisteren en vrijdag naar keek.Toch, er blijven wat kansjes maar ik schat het nu een stuk lager in.
Op onderstaande kaartjes staat de rode stip nu dus wél op de juiste plek:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nou, dat was mijn minder leuke mea culpa berichtje. Ga ik nu snel even wat slaap pakken, de kleine heeft weer aardig lopen spoken vannacht.
Huh, in de sprintrace konden de McLarens Max toch prima bijhouden en ook nog aanvallen. Vreemde conclusie.werphengel schreef op zondag 30 juni 2024 @ 10:17:
Ik ben na het zien van de sprintrace toch bang dat dit weer een ouderwetse doodsaaie race gaat worden, met Max die 20 sec wegrijdt. Het is te hopen dat de McLarens wat beter samenwerken vandaag, want dat zijn denk ik enige die een beetje tegenstand kunnen bieden aan Max.
Een lekkere plensbui zou natuurlijk fantastisch zijn, maar dat ziet er ook niet erg hoopgevend uit.
Dat was de eerste paar rondjes. Het onderlinge gevecht van de McLarens was alleen maar in het voordeel van Max. Daardoor kon hij ook wegrijden en trok een gat van 5 seconden.Exocet schreef op zondag 30 juni 2024 @ 10:23:
[...]
Huh, in de sprintrace konden de McLarens Max toch prima bijhouden en ook nog aanvallen. Vreemde conclusie.
Kans op regen tijdens race lijkt momenteel erg klein. Eventuele neerslag wordt pas vanavond verwacht.
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 30 juni 2024
Pirelli voorspelt een 2-stopper. Red Bull-coureurs hebben nog twee nieuwe sets van de harde band. McLaren niet meer, wel met als Mercedes en Ferrari twee nieuwe sets medium. pic.twitter.com/keSrB8v24X
En nu Russel ook van 3 vertrekt zal Lando hier ook moeten tegen verdedigen, allemaal handiger voor Max.werphengel schreef op zondag 30 juni 2024 @ 10:38:
[...]
Dat was de eerste paar rondjes. Het onderlinge gevecht van de McLarens was alleen maar in het voordeel van Max. Daardoor kon hij ook wegrijden en trok een gat van 5 seconden.
Gelukkig leest de FIA niet mee. Anders was het een boete van 40k. En mocht je de volgende race geen geen weerberichten postenStefanVerkerk schreef op zondag 30 juni 2024 @ 09:20:
Oh zucht, hoe ga ik dit hier uitleggen zonder op de brandstapel te belanden?![]()
Ik had dus zitten kijken naar de weerkaarten voor Spielberg via WXcharts. Daar kun je dus zoeken op Spielberg en dan wordt de locatie op de kaart gepind. Ware het niet dat er dus twee Spielbergs zijn in Oostenrijk en ik dus de verkeerde gepakt heb kennelijk. Sterker nog: als je zoekt op Spielberg bei Knittelfeld dan krijg je niet eens een zoekresultaat...
Het komt er in ieder geval op neer dat de neerslagkansen voor tijdens de race wel een stuk lager liggen dan bij die andere Spielberg waar ik gisteren en vrijdag naar keek.Toch, er blijven wat kansjes maar ik schat het nu een stuk lager in.
Op onderstaande kaartjes staat de rode stip nu dus wél op de juiste plek:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nou, dat was mijn minder leuke mea culpa berichtje. Ga ik nu snel even wat slaap pakken, de kleine heeft weer aardig lopen spoken vannacht.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Start wordt misschien een herhaling van vorige raceJorah_Newstone schreef op zondag 30 juni 2024 @ 10:54:
[...]
En nu Russel ook van 3 vertrekt zal Lando hier ook moeten tegen verdedigen, allemaal handiger voor Max.
Even een kleine update over de mogelijke banden strategieën voor vanmiddag, Pirelli heeft blijkbaar hun eigen voorspelling van gisteravond aangepast. Iets wat niet vaak gebeurdG_Dragon schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:45:
[Afbeelding]
Here are the strategy options for the #AustrianGP: two pit stops will be required, with a mix of C3 and C4. Clearly, those who chose to use extensively, and therefore give back a set of C3s, will favour the Medium more, while the others will have a greater degree of flexibility. pic.twitter.com/i34vhI8awI
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) 30 juni 2024
[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 30-06-2024 11:17 ]
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq