Mijn mening is hier vast geen populaire mening
Maar McLaren en Lando worden vind ik veel te veel gehyped mede omdat iedereen graag spanning vooraan wil. En nu is Lando een beetje teveel in zichzelf gaan geloven en is beetje driest geworden in zijn acties. Hij moet en zal de grote Max voorbij rijden.
Hij lijkt ook niks geleerd te hebben van Max vs HAM in het verleden.
Of je moet zeggen dat hij juist Max kopieert maar ja, het spelletje van de meester zelf winnen is meestal niet zo makkelijk.
Heb zelf geen issue met de divebombs hoor, vind het mooi racen maar dat het op die manier huilen wordt laat zich raden. Vorige week duwt hij Max nog het gras op en dat vond ie ok en nu is het huis te klein.
Ja MCL zit aardig dichtbij maar iha is de RB in handen van Max nog steeds aardig stukje beter. Dit weekend en gisteren had Lando eigenlijk niet zoveel te vertellen. Beetje geluk met de pitsstop / handigheidje dat ie Max daar wat kon blokken en verder vooral DRS nodig.
Max lag en ligt qua WDC ruim voor. Tenzij Max veel uitvalbeurten krijgt danwel gridstraf vanwege bijv motorvervanging of MCL echt nog stuk verbetering vindt in de auto gaat RB vrij eenvoudig WDC worden.
Daarnaast zie ik die voorvleugel van MCL met die scherpe uitsteeksels nog wel een ding worden wat 'handig' ingezet gaat worden.
Hebben meer auto's zulke vleugels op de grid

Verbaast me beetje dat het mag.