Perez radio: "Well done, Checo. That was a really strong race. Alternate strategy, but you made it pay off, so we got some points out of that, so well done."
whut?
whut?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
RocketKoen schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:32:
Perez toch nog langs Gastly in het laatste rondje.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Had hij er moeten staan? Vind van niet, nog niet eens een onderzoek. Snap het echt niet.Gynnad schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:33:
3e en 4e voor Mercedes, flinke stappen gemaakt sinds het begin van het seizoen. Hopelijk kunnen ze deze lijn doortrekken en nog een keer mee doen voor de winst.
Dentist schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:34:
Perez radio: "Well done, Checo. That was a really strong race. Alternate strategy, but you made it pay off, so we got some points out of that, so well done."
whut?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Niet om MER te underraten, maar vorig jaar waren ze ook bovengemiddeld goed in Barcelona. Al denk ik wel dat ze op de goede weg zitten.Gynnad schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:33:
3e en 4e voor Mercedes, flinke stappen gemaakt sinds het begin van het seizoen. Hopelijk kunnen ze deze lijn doortrekken en nog een keer mee doen voor de winst.
Gevalletje verwachtingsmanagement perfect uitgevoerd.Dentist schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:34:
whut?
McLaren is er al bij misschien voorbij.LZ86 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:34:
NOR verloren op de start en de strategie.
RBR mag wel wakker gaan worden. Mclaren komt er echt aan nu.
Dentist schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:34:
whut?
Omgekeerde wereld. Norris is teleurgesteld met #2 en Perez blij dat hij in de punten zit.Dentist schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:34:
whut?
Onderzoek voor wat?HollowGamer schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:35:
[...]
Had hij er moeten staan? Vind van niet, nog niet eens een onderzoek. Snap het echt niet.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Valt wel mee toch, heeft z'n banden kapot gereden in de eerste rondes van zijn laatste stint?DarkSide schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:32:
Dan de afwijkende strategie van mclaren.
NOR die lekker eigenwijs is en zijn eigen tempo rijdt.
En soms echt ontketend is. Wat een snelheid. Wat een stappen heeft het team gemaakt.
Echt cool om te zien.
Ze willen niet dat hij mentaal nog verder instort.Dentist schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:34:
whut?
Best crowd everNyazzin schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:35:
Bingo kaarten gereed?!
Je geeft je rijder altijd vertrouwen op de radio ook al slaat hij geen deuk in een pakje boterDentist schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:34:
whut?
Nu hopen dat de FOM de audio bij de interviews niet weer verknaldHolk schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:36:
[...]
Best crowd ever
Keep pushing
Maximized the result
Great team
Next time we will get them
Je ziet de laatste races al dat ze wat meer naar voren komen. Waar ze aan het begin van het seizoen het 4e of 5e team waren kunnen ze nu weer mee doen voor het podium.Fauna schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:35:
[...]
Niet om MER te underraten, maar vorig jaar waren ze ook bovengemiddeld goed in Barcelona. Al denk ik wel dat ze op de goede weg zitten.
Kots-emmers ook 🪣Nyazzin schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:35:
Bingo kaarten gereed?!
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Waarom? Vind je het niet leuk dat iemand de moeite doet om ze te plaatsen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
ik hoop op de updates voor de zomer en dat ze dan gelijk zijn (nu lijkt MCL echt sneller)dr.lowtune schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:37:
Zeer vermakelijke race gezien! McLaren heeft z’n auto toch wel echt op orde. Benieuwd of RBR nog een sprong kan maken, of dat het zo close zal blijven.
Noem je Perez nou een enorme handycap? Ouch.TinusXIII schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:37:
Het gaat nog spannend worden dit jaar, sowieso in de strijd om de constructeurstitel met die enorme handycap van RBR.
hij klinkt alweer een stuk beter hoor nuHollowGamer schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:39:
NOR moet niet zijn hoofd zo laten zakken. Snap dat hij teleurgesteld is, maar hij heeft echt goed gereden.
Moet in Het grote F1 memes topic, of zoiets.G_Dragon schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:38:
[...]
"When you grow up your heart dies"
Dat sowieso, alleen nog niet dan VerstappenExocet schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:40:
Norris weet dus ook zeker dat ze sneller zijn dan Red Bull
Nee, was een grapje. Omdat ie zo vaak wintG_Dragon schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:38:
[...]
Best crowd everHolk schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:36:
[...]
Best crowd ever
Keep pushing
Maximized the result
Great team
Next time we will get them
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hij maakte zelf de keuze om het gevecht met Max aan te gaan en niet met de Mercedes, mooi.HollowGamer schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:39:
NOR moet niet zijn hoofd zo laten zakken. Snap dat hij teleurgesteld is, maar hij heeft echt goed gereden.
Oh haha sorry ik was blijkbaar even niet wakker, zit de laatste weken wat slecht in me vel. Heb ook hulp gevraagd op werk om even van me af te gaan praten, hopelijk helpt het iets
JaJeroenvde89 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:45:
Zei Lewis nou: “that’s were I should have been..”? Over dat moment van Russel bij de start?
Gewoon een normale analyse. Verhelderend
Mijn boefje is liev!
Maar ze willen ook niet dat hij meer realistisch gaat kijken naar zichzelf.dawg schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:36:
[...]
Ze willen niet dat hij mentaal nog verder instort.
https://f1manager.info/ranking/4605
Ach, die touché met SAI stelde toch niks voor, dat deed LEC ook bij SAI, niks aan de hand
Het is gewoon geen bingo dag vandaag. Ook wel eens leuk.
Nou inderdaad, die is niet heel blij vandaag. Ach ja, snap het wel.
Als je dat moment met Sainz bedoelt dan was daar niet veel aan de hand. Willen we racen zien of wil je dat ze allemaal met fluwelen handschoenen worden behandeld.
Voor wat het waard is overigens... Spielberg verwachting, bron Weerplaza.nl:sjaool schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:53:
Het was weer leuk. Op naar Red Bull land, volgende week alweer.
Wordt McLarenlandsjaool schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:53:
Het was weer leuk. Op naar Red Bull land, volgende week alweer.
zeker wel volgens mij Silverstone of Spa werd benoemd voor de grote updates deze zomersly___ schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:56:
Kan me niet voorstellen dat Red Bull niks in t vat heeft zitten qua updates, als een klantenteam t kan....
Er is al een grote update geweest, die heeft niet echt gewerkt lijkt hetsly___ schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:56:
Kan me niet voorstellen dat Red Bull niks in t vat heeft zitten qua updates, als een klantenteam t kan....
Spielberg, regen, dat wordt weer tracklimits turvenStefanVerkerk schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:54:
[...]
Voor wat het waard is overigens... Spielberg verwachting, bron Weerplaza.nl:
[Afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Daar was vorig jaar anders geen natte baan voor nodigtalkatoo schreef op zondag 23 juni 2024 @ 17:02:
[...]
Spielberg, regen, dat wordt weer tracklimits turven
Oranje en Papaja...
Zat ik net aan te denken.
Nu je het zegt, Ferrari zit er niet meer zo lekker bij. Net als Red Bull een stap achteruit lijkt het wel.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Perez kwalificeerde iets beter maar had een strafgambieter schreef op zondag 23 juni 2024 @ 17:16:
Perez van P11 naar P8, Piastri van P10 naar P7. Beter kwalificeren, heren.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ben ik de enige die Max deze sidequest gunt? F1 een stuk leuker met hem als 'underdog'.d-vine schreef op zondag 23 juni 2024 @ 17:15:
We zijn op dit moment niet de snelste.
En de banden management is ook niet meer de beste
Dit kunnen we niet het hele seizoen volhouden
Een gigantische hekel gekregen aan Nederlandershoevenpe schreef op zondag 23 juni 2024 @ 17:22:
Wat heeft Norris precies gedaan op Koningsdag? Sinds die pleister op z'n neus rijdt hij de sterren van de hemel...
Volgens mij is hij een halve kaaskop, 27 april op het dakterras van Martin Garrix.Transportman schreef op zondag 23 juni 2024 @ 17:24:
Een gigantische hekel gekregen aan Nederlanders
Nee, hij heeft een Belgische moeder. Net als Max en Lance.hoevenpe schreef op zondag 23 juni 2024 @ 17:27:
Volgens mij is hij een halve kaaskop,
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Nog beter kwalificeren als je dat weet
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Oostenrijk en weervoorspellingen van een week vooruit. Dat zegt helemaal niks daar tussen die bergen.StefanVerkerk schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:54:
[...]
Voor wat het waard is overigens... Spielberg verwachting, bron Weerplaza.nl:
[Afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Mijn boefje is liev!
inderdaad vorig jaar toen ik daar was zei de omroeper ook we proberen hier al jaren weer te voorspellen maar het lukt nog steeds niet. er was constant dreiging en radars zeiden dat het zou komen en er kwam meestal nietsJB schreef op zondag 23 juni 2024 @ 18:00:
[...]
Oostenrijk en weervoorspellingen van een week vooruit. Dat zegt helemaal niks daar tussen die bergen.
Precies. Achter de Redbull tribune blijft het meestal gewoon hangen. Vorig jaar kwam het wel over de bergen heen. Het jaar daarvoor niet.hjvg schreef op zondag 23 juni 2024 @ 18:02:
[...]
inderdaad vorig jaar toen ik daar was zei de omroeper ook we proberen hier al jaren weer te voorspellen maar het lukt nog steeds niet. er was constant dreiging en radars zeiden dat het zou komen en er kwam meestal niets
Mijn boefje is liev!
Misschien is dit wel kenmerkend. Deze RB20 is mede ontwikkeld door Adrian Newey en Pierre Wache na jaren van overwinningen. Maar ze hadden de CFD en windtunnel limitaties, dus als ze fout zitten dan hebben ze NOG minder kans volgend jaar om het recht te zetten. En misschien zag Adrian de bui al hangen met nog meer restricties voor hem, dan zou je inderdaad naar een ander team willen.d-vine schreef op zondag 23 juni 2024 @ 17:15:
Max is heel duidelijk op Viaplay.
We zijn op dit moment niet de snelste.
En de banden management is ook niet meer de beste
Dit kunnen we niet het hele seizoen volhouden
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Zou dát dan de reden zijn dat ze Pérez hebben en willen houden?Chevy454 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 18:27:
[...]
Max mag WDC worden maar misschien beter als RB het niet wordt om meer windtunnel tijd te krijgen.
Ik zat er net aan te denken: Perez is geen pannenkoek, maar als je bedenkt dat Max Albon en Gasly naar huis heeft gestuurd dan betekent dat Max een slechte ontwikkelingscoureur is. Hij rijdt met eender wat ze hem geven snel, ookal gaan ze daardoor de verkeerde richting uit. (Statement van Pierre Wache tijdens de RB16?) Dus dan is het beter om een bekende benchmark te hebben met Perez.MasterMaceMichu schreef op zondag 23 juni 2024 @ 18:45:
Zou dát dan de reden zijn dat ze Pérez hebben en willen houden?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq