"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Maar PSV heeft het volledig aan zichzelf te wijten.
Mooie goal wel.
[ Voor 88% gewijzigd door Megupe op 01-10-2024 22:44 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik was voor PSV, maar alleen vanwege de coefficient
[ Voor 36% gewijzigd door DutchOwnage op 01-10-2024 22:45 ]
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik zag eerder een 2/3/4 tegen 0 aankomen. Hoe kun je zo veel kansen missen zegdglavimans schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:43:
Zie je aankomen
En de 3e, 4e en 5e, als je het aantal kansen zag. Wat is dit weer typisch zeg...DutchOwnage schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:43:
Zonde. Ze hadden gewoon die 2e erin moeten prikken.
Het blijven luizige Portugezen.
[ Voor 33% gewijzigd door DutchOwnage op 01-10-2024 22:46 ]
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Zeker, Portugal een directe concurrent. Maar het kan nog steeds964C2 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:46:
Slecht voor de coëfficienten
Als je dat soort kansen niet af kunt maken, hoor je niet in de CL
Bakayoko en iets beslissen. Good one.Quad schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:43:
Pfff.. Kakzooi. Bakayoko had hem moeten beslissen dus. Zuur.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Een typische Bosz wissel, spelers inbrengen als het al te laat is.dglavimans schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:52:
Lekker, Pepi voor 10 seconden
Wat is dat voor onzin. Er doen 36 ploegen mee en het is nou eenmaal niet allemaal niveau Real Madrid.Harribo schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:48:
Psv is gewoon niet goed genoeg.
Als je dat soort kansen niet af kunt maken, hoor je niet in de CL
PSV gaat gewoon minstens in de middengroep eindigen, zijn een hoop ploegen echt veel minder.Advizor schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:58:
[...]
Wat is dat voor onzin. Er doen 36 ploegen mee en het is nou eenmaal niet allemaal niveau Real Madrid.
36 ploegen....
Ze moeten in ieder geval bij die eerste 24 kunnen eindigen ja.Exocet schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 23:00:
[...]
PSV gaat gewoon minstens in de middengroep eindigen, zijn een hoop ploegen echt veel minder.
36 ploegen....
Hopelijk kan Feyenoord morgen ook een puntje pakken.
Kan mij niet voorstellen dat er 1 ploeg is in de CL die zoveel dotten van kansen om zeep weet te helpen. Dat is toch echt kwaliteit en daarin komt Psv dan toch echt tekort.Advizor schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:58:
[...]
Wat is dat voor onzin. Er doen 36 ploegen mee en het is nou eenmaal niet allemaal niveau Real Madrid.
Alleen Schouten is echt top
En bakayoko zou ik zo snel mogelijk weg doen
Op basis van 1 wedstrijd?Harribo schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 23:02:
[...]
Kan mij niet voorstellen dat er 1 ploeg is in de CL die zoveel dotten van kansen om zeep weet te helpen. Dat is toch echt kwaliteit en daarin komt Psv dan toch tekort.
Alleen Schouten is echt top
En bakayoko zou ik zo snel mogelijk weg doen
Oh ja tegen Juventus zijn ze weg getikt
Nee als Psv zich niet verbeterd kunnen ze beter Europa League gaan spelen
En op basis van antipathie jegens PSV. Maar dat zal wel weer afgedaan worden met “realisme”.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Het is te hopen dat Chelsea komende zomer met een dikke zak geld voor hem op te proppen komt, ik breng hem hoogst persoonlijk met de fiets naar Londen.
Zo is dat, roepen dat PSV er niet thuis hoort is zo makkelijk. Er is een eerlijk Europeea systeem dat bepaalt hoeveel teams per land aan de CL/EL/UECL meedoen, en een landelijke competitie om te bepalen welke teams zich plaatsen voor die toernooien. Op basis daarvan hoort PSV er gewoon thuis. Punt.Advizor schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:58:
[...]
En daarnaast heeft PSV vorig jaar en vanavond laten zien prima mee te kunnen. Niet met de top, maar wel met de middenmoot. En daar hoeven ze zich echt niet voor te schamen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verder gwn goeie wedstrijd van psv behalve (weer) kansen afmaken
Ja klopt. Wat lang allemaal deed sloeg nergens op. Maar wel grotendeels genoten!dglavimans schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 00:21:
Ik ben ook echt niet blij met Lang nog hoor. Wilt nu teveel overcompenseren maar hij heeft het gewoon niet?
Verder gwn goeie wedstrijd van psv behalve (weer) kansen afmaken
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
XXXVI
Ik heb een groot deel van de tweede helft gezien (eerste helft Arsenal -PSG gekeken) , PSV had echt veel kansen om te winnen, werd daarbij nog geholpen door een terugspeelbal die zomaar bij Bakayoko werd ingeleverd, maar die verprutste dit buitenkansje. Verprutste omdat deze er echt in had moeten zitten, kort daarna de tegentreffer van de Portugezen. Ik zei hier thuis al, na die gemiste kans, nu gaat het echt nog mis en zullen zij (Sporting) wel scoren.ephymerous schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 07:14:
Zonde zeg, ik heb wat vlagen van de eerste helft gezien en puntverlies was echt niet nodig.
PSV had in die fase wel een aantal kansjes, maar Sporting leek (zonder echt tot kansen te komen) wat meer aan voetballen toe te komen. En met Bakayoko die voor eigen succes ging, Lang die ook te veel zelf wilde doen, werd al een paar keer balverlies geleden waar een potentiële gevaarlijke uitbraak uit kon komen.
Ging een paar keer net goed, dwz dat als die bal goed werd gegeven dat een overtal of een gelijk aantal ontstond.
Hup Feyenoord
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik ook niet, maar...Girona 12e? Gevalletje van exceptioneel seizoen en daarna leeg geplunderd? Dus heel misschien toch kansen? Of iig niet kansloos wat ik wel had ingeschat als ze net als vorig jaar nog top 3 waren...?Agent47 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:32:
Ik heb er weinig vertrouwen in maaar
Hup Feyenoord
We gaan het meemaken straks...
10 second ninja DONE
Feyenoord is zeker niet kansloos. De spelers zullen zich ook wel willen laten gelden na afgelopen verloren punten.
Ik vind het gewoon niet zo sterk om te beweren dat PSV ongeschikt is voor de CL omdat ze te veel kansen missen. Dat hoort toch bij voetbal? Kan me de laatste CL finale nog goed herinneren, Dortmund had de beste kansen 1e helft maar scoorde niet. Maakt dat hen CL onwaardig?Harribo schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 23:03:
[...]
Oh ja tegen Juventus zijn ze weg getikt
Nee als Psv zich niet verbeterd kunnen ze beter Europa League gaan spelen
Feit is ook dat de kansen wel gecreëerd worden. Alleen de absolute top van Europa zal een maatje te groot blijven.
Verwijderd
Ik ben voorstander van dat PSV weer eens EL gaat spelen, want dat betekent dat we andere landskampioen dit seizoen gaan krijgen.Advizor schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 13:16:
Ik vind het gewoon niet zo sterk om te beweren dat PSV ongeschikt is voor de CL
CL spelen betekend gewoon een goeie bak geld. Maar realistisch moet je ook zien. We zijn niet wereldtop, nee haha
Winst Feyenoord betekend dat Toto vanavond mijn chinees betaald.. Anders moet het weer uit eigen zakGrudgie schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:31:
Ik heb ook totaal geen vertrouwen in Feyenoord. Ik ga het wel kijken maar als het echt een kut wedstrijd is doe ik wel wat anders. Zonde van mijn tijd dan.
[ Voor 95% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 02-10-2024 14:35 ]
Weghorst, Henderson, Traoré én Fitz-Jim niet mee naar Praag. Dat is geen luxe, ik kijk nu al op tegen die wedstrijd inderdaad.Exocet schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:31:
Geen Traoré, Fitz-Jim en Henderson bij Ajax, daar hoeven we dus ook niks van te verwachten donderdag.
Zeker omdat Slavia het achterin nogal dicht heeft zitten kan je een vechter als Weghorst of nog een heel klein beetje creativiteit van Fitz-Jim wel gebruiken.
En sowieso Henderson voor de controle, dat scheelt een slok op een borrel.
Dus achterin een stuk kwetsbaarder en voorin veel minder opties, ik ben er niet gerust op.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Exocet schreef op woensdag 25 september 2024 @ 20:41:
Benieuwd naar United Twente, hopelijk kunnen ze stunten.
Van Ajax morgen verwacht ik niet veel.
Jij bent wel de meest pessimistische supporter die ik ken zegExocet schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:31:
Geen Traoré, Fitz-Jim en Henderson bij Ajax, daar hoeven we dus ook niks van te verwachten donderdag.
Ik verwacht een 3-0 overwinning van Ajax. Het zal taai zijn in het begin, maar na de eerste goal moet Sparta Praag komen en countert Ajax er nog twee in. Heel misschien nog een tegentreffer van die Tsjechen, maar meer niet.
Slavia Praag heeft maar 1 wedstrijd verloren dit seizoen, van Lille in CL kwalificatie. In de competitie 9 gespeeld 8 gewonnen, 1 gelijk met een doelsaldo van 20 voor en 1 tegen.JanW schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:57:
[...]
[...]
Jij bent wel de meest pessimistische supporter die ik ken zeg![]()
Ik verwacht een 3-0 overwinning van Ajax. Het zal taai zijn in het begin, maar na de eerste goal moet Sparta Praag komen en countert Ajax er nog twee in. Heel misschien nog een tegentreffer van die Tsjechen, maar meer niet.
Klaassen is er ook niet bij gezien hij niet ingeschreven is voor dit deel van het toernooi (ivm met aantrekken na de inschrijving)Gonadan schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:41:
[...]
Weghorst, Henderson, Traoré én Fitz-Jim niet mee naar Praag. Dat is geen luxe, ik kijk nu al op tegen die wedstrijd inderdaad.
Zeker omdat Slavia het achterin nogal dicht heeft zitten kan je een vechter als Weghorst of nog een heel klein beetje creativiteit van Fitz-Jim wel gebruiken.
En sowieso Henderson voor de controle, dat scheelt een slok op een borrel.
Dus achterin een stuk kwetsbaarder en voorin veel minder opties, ik ben er niet gerust op.
Gaat een lastige wedstrijd worden dus..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Nederlandse clubs: hold my bitterballenDutchOwnage schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 15:17:
Kom op zeg. Tegen dit Girona moet er toch wel minstens een puntje inzitten?
Zal wel veel geduikeld worden vanavond
Dat rust geven heeft dus echt geholpen, ze zijn nu zo rustig dat ze zich niet meer kunnen inspannenExocet schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:31:
Een team wat dominant speelt, heb je weinig aan.Advizor schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 13:16:
[...]
Ik vind het gewoon niet zo sterk om te beweren dat PSV ongeschikt is voor de CL omdat ze te veel kansen missen. Dat hoort toch bij voetbal? Kan me de laatste CL finale nog goed herinneren, Dortmund had de beste kansen 1e helft maar scoorde niet. Maakt dat hen CL onwaardig?
Feit is ook dat de kansen wel gecreëerd worden. Alleen de absolute top van Europa zal een maatje te groot blijven.
Je moet ook mentaal goed genoeg zijn om op CL niveau de kansen af te maken. Dat is Psv niet.
Tja van alle situaties kan je wel voorbeelden aanhalen.
Ondanks dat ze beter waren in het spel, is de mentaliteit minstens zo belangrijk. Dat schort het flink aan ondanks alle goede bedoelingen en goed voetbal. Dan heb je niks te zoeken in de CL want dat is ook een kwaliteit die je mee moet nemen.
Krijg je het zoveelste interview achteraf hoe goed ze waren etc..
Nee zo goed ben je dan niet, die kansen móeten erin op dit niveau.
Maar niet alleen Psv heeft dit euvel, het lijkt een ziekte van meer Nederlandse teams (in Europa).
Echt schrijnend. Kijk naar andere teams in Europa... Die hebben lang niet zoveel kansen nodig.
Gisteren was het zoveelste voorbeeld... Sporting heeft maar een paar kansen nodig. Bam.
Terwijl sporting gewoon op andere vlakken de mindere was.
Zelfs Luuk ging gisteren mee in het niet kunnen afronden.
Het is echt geen toeval dat Schouten als enige scoorde voor PSV . Dat is nl wél iemand die de mentale kwaliteit heeft om het maximale uit situaties te halen. Samen normaal gesproken met Luuk de Jong. De rest heeft mi dat niet.
Enfin, vanavond Feyenoord... Ben benieuwd.
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 02-10-2024 18:01 ]
Is ook vermoeidheid, momentum, geluk. De wedstrijd ging in een moordend tempo heen en weer.Harribo schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 17:58:
[...]
Een team wat dominant speelt, heb je weinig aan.
Je moet ook mentaal goed genoeg zijn om op CL niveau de kansen af te maken. Dat is Psv niet.
Tja van alle situaties kan je wel voorbeelden aanhalen.
Ondanks dat ze beter waren in het spel, is de mentaliteit minstens zo belangrijk. Dat schort het flink aan ondanks alle goede bedoelingen en goed voetbal. Dan heb je niks te zoeken in de CL want dat is ook een kwaliteit die je mee moet nemen.
Krijg je het zoveelste interview achteraf hoe goed ze waren etc..
Nee zo goed ben je dan niet, die kansen móeten erin op dit niveau.
Maar niet alleen Psv heeft dit euvel, het lijkt een ziekte van meer Nederlandse teams (in Europa).
Echt schrijnend. Kijk naar andere teams in Europa... Die hebben lang niet zoveel kansen nodig.
Gisteren was het zoveelste voorbeeld... Sporting heeft maar een paar kansen nodig. Bam.
Terwijl sporting gewoon op andere vlakken de mindere was.
Zelfs Luuk ging gisteren mee in het niet kunnen afronden.
Het is echt geen toeval dat Schouten als enige scoorde voor PSV . Dat is nl wél iemand die de mentale kwaliteit heeft om het maximale uit situaties te halen. Samen normaal gesproken met Luuk de Jong. De rest heeft mi dat niet.
Enfin, vanavond Feyenoord... Ben benieuwd.
Verder ben ik het met je hele verhaal gewoon oneens. Het snijd namelijk totaal geen hout en PSV heeft enorm veel kwaliteit, in het veld en op de bank.
Vanavond Feyenoord ja, gokje. 2-0 met een foutje van Wellenreuther. Zondag Bijlow weer terug in de basis.
Dat kan. Psv heeft veel kwaliteit maar ze missen een kwaliteit die je ook moet hebben naar mijn mening.Advizor schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 18:21:
[...]
Is ook vermoeidheid, momentum, geluk. De wedstrijd ging in een moordend tempo heen en weer.
Verder ben ik het met je hele verhaal gewoon oneens. Het snijd namelijk totaal geen hout en PSV heeft enorm veel kwaliteit, in het veld en op de bank.
Enfin, niet dat ik tegen Psv ben
Sterker nog, ik was gisteren wat teleurgesteld.
Ik weet het niet, Feyenoord in slechte doen maar girona is ook niet meer wat het geweest is.Vanavond Feyenoord ja, gokje. 2-0 met een foutje van Wellenreuther. Zondag Bijlow weer terug in de basis.
Hoop op een puntje
Feyenoord voetbalt oke zo in het begin maar al 2 keer Girona met een grote kans.
Vond Beelen goed einde vorig seizoen, maar maakt nu toch wel erg slordige fouten, hopelijk deze keer zonder gevolgen.
Ben benieuwd naar Bueno, daar verwacht ik toch wel wat van eigenlijk en nu eens kijken of er een doelpunt van Ueda kan blijven staan. Statistieken is nu meer afgekeurd dan goedgekeurd geloof ik.
En terwijl.ik dit tik weer ene grote kans voor Feyenoord verprutst en vrijwel direct weer Girona in de 16 van Feyenoord
[ Voor 12% gewijzigd door Rubman op 02-10-2024 18:58 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
10 second ninja DONE
Als Ueda die bal gewoon goed aflegt, desnoods nog even zijn tegenstander uitkapt, is het 1-0 Feyenoord. En dat schot van Osman moest ook in ieder geval op goal zijn.
Nederlandse ziekte: leuk meevoetballen, beter aan de bal, maar totaal niet effectief.
Die moet echt veel beter want dit slaat nergens op.
Minteh startte ook echt slecht en had zeker een half seizoen nodig om los te komen. Ik vind Osman dreigend met zijn snelheid en het is de enige met een individuele actie. Vooral veel minuten blijven geven. Die kan wel wat.Agent47 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 19:01:
Dus Osman is de Minteh van Ali Express
Jammer, gelijk zo'n vroeg tegendoelpunt.
Kijken wat Feyenoord nu doet
[ Voor 44% gewijzigd door Harribo op 02-10-2024 19:07 ]
Minteh had in zijn eerste wedstrijd al een behoorlijke invalbeurt waarbij hij soms een bord voor de kop had maar ook dreigend wasdonleone83 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 19:03:
[...]
Minteh startte ook echt slecht en had zeker een half seizoen nodig om los te komen. Ik vind Osman dreigend met zijn snelheid en het is de enige met een individuele actie. Vooral veel minuten blijven geven. Die kan wel wat.
Ik zie helemaal niets van een aanknopingspunt in het spel van Feyenoord.
Dat gelul over het veldspel horen we al wekendonleone83 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 19:01:
Ondanks dat Feyenoord inderdaad best prima speelt voelt het nu alweer als zo’n pot die je niet winnen gaat.
Lol, 1-1 gemist?DutchOwnage schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 19:07:
Ik ga wat anders doen. Ken het niet meer aanzien.
Girona verdedigt daar ook matig. Kortom, er zijn best kansen tegen dit girona
Het zal toch niet
[ Voor 21% gewijzigd door Rubman op 02-10-2024 19:10 ]
Komt helemaal goed
Nee - Ueda raakte de bal niet.Rubman schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 19:09:
Gaat hij nog afgekeurd worden of niet?
Het zal toch niet
Whoop, en ja Ueda raakte hem idd niet dus kans was groter dat hij bleef staan
Dit slaat echt weer nergens op. Feyenoord speelt wederom echt niet slecht.. prima combinaties en degelijke opbouw. Je moet het alleen wel afmaken.DutchOwnage schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 19:07:
Ik ga wat anders doen. Ken het niet meer aanzien.
Ik zie helemaal niets van een aanknopingspunt in het spel van Feyenoord.
Hij had de bal niet.D-e-n schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 19:14:
Hoort dat geen rood te zijn? Doorgebroken?
En BAM! Milambo kan wel in het doel schieten
Dar is heel de de competitie ook al hé. Bij balbezit tegenstander doen ze vaak maar wat. Opbouw, combinaties gaan wel.aaaido schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 19:13:
[...]
Dit slaat echt weer nergens op. Feyenoord speelt wederom echt niet slecht.. prima combinaties en degelijke opbouw. Je moet het alleen wel afmaken.
Maar goed, hij gaat lekker nu.
[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 02-10-2024 19:20 ]
Elect a clown, expect a circus.
Geen dubbele straffen meer voor dit soort onhandige overtredingen.Agent47 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 19:20:
Dat is rood?
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken