Met een wedstrijd minder én de klassieker nog te goed.JanW schreef op zondag 29 september 2024 @ 18:40:
Waren de spelers van RKC al naar de douche? Wel heel veel ruimte ineens. Lekker, 0-2 gewonnen. Staan we toch lekker boven Feyenoord
Zijn Ajax, Twente, AZ zo sterk dan? PSV steekt er kwalitatief nu bovenuit, vooral ook in de breedte, maar met een ingespeelde basis had Feyenoord gewoon veel meer punten moeten halen, ook zonder Slot.Han schreef op zondag 29 september 2024 @ 17:45:
[...]
Slot wist er een sterk collectief van te maken, maar individueel is het middelmaat.
Zo kan ik het ook. Zet een ideeënloze trainer voor de groep van Ajax en we hebben kunnen zien waar het strand. Ook PSV is gegroeid door Bosz. Als Bosz ooit stopt hoop ik voor de PSV fans dat Stewart een betere keuze maakt als opvolgerDat wordt nu wel duidelijk nu er een ideeënloze trainer voor staat.
Wie is dat dan wel in Nederland? Van de vetrokken spelers was waarschijnlijk enkel Geertruida dat.Het is niet zo dat er enkele sterke speler op staan en het team op sleeptouw nemen.
Dat is dan een keuze van Te Kloese en Priske en ik blijf me tegen die keuze verzetten. Met de erfenis van Slot had je veel meer kunnen doen en beide reken ik dat aan want zowel qua transfers als spelopvatting is er gefaaldHet waren mooie jaren onder Slot, maar nu die weg is zien we het ‘oude’ Feyenoord weer. Ik schat in dat het nog enkele maanden duurt voordat we weer het oude ‘vechtvoetbel’ gaan zien.
[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 29-09-2024 18:57 ]
Dat interview met Ihatarren. Er komt echt weinig zins en emotie uit zeg. Oeps iets te snel. Hij begon toch te lachen .)
[ Voor 24% gewijzigd door Agent47 op 29-09-2024 19:08 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Wat ik iig positief vind is dat de spelers die rust kregen ingebracht worden op tijd! En de wedstrijd toch over de streep getrokken krijgen. Dat is voor mij toch een verschil met eerder. Dan blijft die 1-1 tegen GA alsnog zonde, maar dit is wel het Ajax wat we vóór Stein en Schreuder gezien hebben.
Boeit je dat echt?JanW schreef op zondag 29 september 2024 @ 18:40:
Waren de spelers van RKC al naar de douche? Wel heel veel ruimte ineens. Lekker, 0-2 gewonnen. Staan we toch lekker boven Feyenoord
Stoorde me donderdag ook al aan die kleuter liedjes tegen Gio. De man is Feyenoord maar altijd een gentleman.
Dat zeg ik en zal je mij ook niet horen zeggen. Ik reageerde op een uitlating dat Feyenoord beter zou zijn dan Twente, AZ of Ajax. En dat vind ik echt pure onzin.D-e-n schreef op zondag 29 september 2024 @ 18:46:
Zijn Ajax, Twente, AZ zo sterk dan?
Zelfde geldt ook AZ, Twente en Ajax. Net als Feyenoord verliezen ze punten tegen mindere tegenstanders. Petato petato.PSV steekt er kwalitatief nu bovenuit, vooral ook in de breedte, maar met een ingespeelde basis had Feyenoord gewoon veel meer punten moeten halen, ook zonder Slot.
Helemaal mee eens hoor, daar hoef je mij niet van te overtuigen. Een verkeerde trainer voor de groep en verkeerd of niet doorselecteren en je bent terug bij af. Dat zie je nu bij Feyenoord en zag je bij Ajax. Het kan verkeren.Zo kan ik het ook. Zet een ideeënloze trainer voor de groep van Ajax en we hebben kunnen zien waar het strand.
Zelfde verhaal geldt voor PSV. Je ziet nu al dat het qua doorselecteren niet helemaal vlekkeloos gaat. Als je dan ook een trainer als Bosz verliest dan kan het hard gaan. Welkom in de Nederlandse competitie.Ook PSV is gegroeid door Bosz. Als Bosz ooit stopt hoop ik voor de PSV fans dat Stewart een betere keuze maakt als opvolger
Ik zou daar serieus geen antwoord op weten. Ik kijk bijna elke wedstrijd van de Eredivisie maar kan er geen een noemen. Te vaak denk ik na menig wedstrijd te hebben gekeken; zonde van mijn tijd.Wie is dat dan wel in Nederland? Van de vetrokken spelers was waarschijnlijk enkel Geertruida dat.
Er zit weinig leuks meer tussen. Kijk naar de klassieker, al jaren geen bal meer aan. Dat geldt overigens voor bijna elke topper. Alleen Twente maakt er af en toe nog iets leuks van, om vervolgens de week er op tegen een laagvliegend gewoon weer te verliezen. De eredivisie is wat dat betreft al enkele jaren niet echt meer leuk om naar te kijken. Maar je blijft hopen. De EL wedstrijd van Ajax afgelopen week kon ik dan wel weer waarderen qua voetbal, dat was vermakelijk.
Tja… dat vond ik ook slecht. Al vond ik deze transferperiode wel heel laat op gang komen. Daar ben je als Nederlandse club sterk van afhankelijk. Kijk naar Ajax, die moesten eerst verkopen met alle gevolgen van dien.Dat is dan een keuze van Te Kloese en Priske en ik blijf me tegen die keuze verzetten. Met de erfenis van Slot had je veel meer kunnen doen en beide reken ik dat aan want zowel qua transfers als spelopvatting is er gefaald
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nee, niet echt. Als er maar progressie in t voetbal zit. Ik las alleen hier dat Ajax geen concurrent zou zijn van Feyenoord. Arrogantie staat Feyenoorders niet echtAMARONE schreef op zondag 29 september 2024 @ 19:20:
[...]
Boeit je dat echt?
Stoorde me donderdag ook al aan die kleuter liedjes tegen Gio. De man is Feyenoord maar altijd een gentleman.
Ik blijf het gewoon raar vinden. Als je speler rust wil geven dan wissel je deze in de wedstrijd, waarom op de bank beginnen? Ik ben van mening dat je altijd met je sterkste 11 aan de aftrap moet verschijnen. Dan is de kans ook veel groter dat je dergelijke wedstrijden sneller beslist. En dan kan je gaan rouleren, spelers rust geven. Op deze manier krijg je veel minder snel automatismen in je elftal en moeten de wisselspelers vol aan de bak om de wedstrijd over de streep te trekken.loewie1984 schreef op zondag 29 september 2024 @ 19:09:
Wat ik iig positief vind is dat de spelers die rust kregen ingebracht worden op tijd! En de wedstrijd toch over de streep getrokken krijgen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Bij Utrecht is de memo van de cursus 'communiceren kan je leren' niet overgekomen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Omdat er ook een kans is dan Banel en Rasmussen wel leveren en ze helemaal niet hoeven in te vallen?Han schreef op zondag 29 september 2024 @ 19:38:
[...]
Ik blijf het gewoon raar vinden. Als je speler rust wil geven dan wissel je deze in de wedstrijd, waarom op de bank beginnen?
Flickr PSN ID= cheironnl
Je mag bij Ajax 1 wel verwachten dat welke 11 je ook opstelt tegen dit RKC, deze de wedstrijd wel beslissen. Eigenlijk zonde dat dit niet gedaan is, en kan gevolgen hebben voor een Banel en Rasmussen in komende wedstrijden.
Branco was overigens wel teveel op zoek naar een goal voor hemzelf leek het. Kostte ook wel een paar mogelijkheden.
Branco was overigens wel teveel op zoek naar een goal voor hemzelf leek het. Kostte ook wel een paar mogelijkheden.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dat kunnen ze dan prima laten zien als invallerscheiron schreef op zondag 29 september 2024 @ 20:25:
Omdat er ook een kans is dan Banel en Rasmussen wel leveren
Denk dat ze bij Ajax een prima beeld hebben van die twee, ze zijn niet voor niets reserve. En dan is het altijd maar de vraag of ze überhaupt 99 minuten mee kunnen.en ze helemaal niet hoeven in te vallen?
[ Voor 3% gewijzigd door Han op 29-09-2024 21:11 ]
Utrecht met een wedstrijd minder op een 3e plek. En ze moeten nog tegen Ajax. Ron Jans is lekker bezig!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Volgens teletekst zelfs 2e
edit: ook volgens de knvb, https://www.knvb.nl/competities/eredivisie/stand
edit: ook volgens de knvb, https://www.knvb.nl/competities/eredivisie/stand
[ Voor 60% gewijzigd door gws24 op 29-09-2024 22:37 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Het is wel met een doelsaldo van 5. Een gelijkspel en de rest gewonnen met 1 doelpunt verschil. Qua behaalde punten is dat natuurlijk prima, maar de marge is wel erg dun.Quad schreef op zondag 29 september 2024 @ 22:01:
Utrecht met een wedstrijd minder op een 3e plek. En ze moeten nog tegen Ajax. Ron Jans is lekker bezig!
PSV heeft er in ieder geval een goed weekend op zitten, afgezien van het matige spel.
We kunnen er allemaal zinloze statistieken bij blijven halen en wedstrijden vergelijken, maar qua stijl en plan is er objectief gezien simpelweg een duidelijk verschil. Ofwel vooruitgang.ZieMaar! schreef op zondag 29 september 2024 @ 16:50:
En dan zie je dat er nu in ieder geval een idee achter zit, dat het defensief steviger staat en dat de selectie nog lang niet van Ajax niveau is, maar dat het er, dankzij Farioli, wel beter gaat dan vorig jaar.
Steijn was geen match en het gezeik tussen hem en Mislintat vergrootte dat extreem uit. Of Farioli de heilige graal is, dat weten we nog niet. Hopelijk krijgt ie genoeg tijd en worden hem ook wat slechte periodes gegund…
Als men dat niet ziet dan oordeelt men op niet meer dan wat online artikelen of er is een grondig gebrek aan inzicht. Meer kan ik er niet van maken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het voornaamste verschil is dat er een stijl en plan is en dat is een vooruitgang, niet stijl die heel sprankelend is maar tot op heden enigszins effectief. Een verschil van stijl en plan is niet per definitie een vooruitgang. Dat is natuurlijk ook het minimale wat je mag verwachten van een technische staf. In de voorbereiding een plan erin weten te slijpen die de spelers begrijpen en uit kunnen voeren.Gonadan schreef op zondag 29 september 2024 @ 22:46:
[...]
We kunnen er allemaal zinloze statistieken bij blijven halen en wedstrijden vergelijken, maar qua stijl en plan is er objectief gezien simpelweg een duidelijk verschil. Ofwel vooruitgang.
Wijzigingen in de voorbereiding helpen daar niet in mee maar je zou hopen dat daarin de nieuwe spelers kunnen aanhaken juist omdat het er al ingeslepen is.
Eens, hiermee ook vaak genoeg moeite mee gehad, zeker omdat de omzetting ( 'betere' speler inbrengen ) niet altijd even succesvol is. Met de 'mindere' spelers beginnen heeft vaak genoeg ook een impact op de mentaliteit en die is niet altijd recht te trekken door de normale basisspeler in te brengen. Daarnaast zie je ook vaak genoeg dat als de 'kleinere' clubs lang genoeg in de wedstrijd blijven er ook enig geloof komt dat het over de streep getrokken kan worden.Han schreef op zondag 29 september 2024 @ 19:38:
[...]
Ik blijf het gewoon raar vinden. Als je speler rust wil geven dan wissel je deze in de wedstrijd, waarom op de bank beginnen? Ik ben van mening dat je altijd met je sterkste 11 aan de aftrap moet verschijnen. Dan is de kans ook veel groter dat je dergelijke wedstrijden sneller beslist. En dan kan je gaan rouleren, spelers rust geven. Op deze manier krijg je veel minder snel automatismen in je elftal en moeten de wisselspelers vol aan de bak om de wedstrijd over de streep te trekken.
Een verschil van plan is niet per se een vooruitgang, maar het verschil is dat er eerst helemaal geen plan was en nu wel. De organisatie staat heel veel beter, er zijn bepaalde spelprincipes die men uitdraagt en je ook op het veld steeds meer terug ziet komen. Dat is gewoon een hele grote stap vooruit ten opzichte van zijn voorgangers. Natuurlijk moet de lijn in resultaten ook wel omhoog en doorzetten want anders koop je er alsnog weinig voor, maar er zijn nu wel heel veel meer aanknopingspunten om daar vertrouwen in te hebben.Napo schreef op maandag 30 september 2024 @ 07:30:
Het voornaamste verschil is dat er een stijl en plan is en dat is een vooruitgang, niet stijl die heel sprankelend is maar tot op heden enigszins effectief. Een verschil van stijl en plan is niet per definitie een vooruitgang. Dat is natuurlijk ook het minimale wat je mag verwachten van een technische staf. In de voorbereiding een plan erin weten te slijpen die de spelers begrijpen en uit kunnen voeren.
Wijzigingen in de voorbereiding helpen daar niet in mee maar je zou hopen dat daarin de nieuwe spelers kunnen aanhaken juist omdat het er al ingeslepen is.
En dan snap ik de Feyenoorders wel dat die nu zenuwachtig worden. De start van het seizoen is niet best te noemen en dat kan een keer gebeuren natuurlijk, maar wetende waar je vandaan komt had je daar logischerwijs wel meer van verwacht. Als je dan nu op het veld totaal niets meer van een plan ziet waar haal je dan de hoop voor een omslag en verbetering vandaan? Ik zou mij ook zorgen maken. Op verliespunten nu al 6e en alles wat er boven staat is niet zonder meer als 'minder' te beschouwen. Die strijd om de tweede en derde plek kon nog best wel eens een heel spannende worden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tjah, denk maar goed ook, nog een minuutje langer en het waren 3 ipv 2 verliespunten..
Uiteindelijk helpen rust, vertrouwen en duidelijkheid ook gewoon. Dat ontbrak er ook aan bij vorige trainers.Gonadan schreef op zondag 29 september 2024 @ 22:46:
We kunnen er allemaal zinloze statistieken bij blijven halen en wedstrijden vergelijken, maar qua stijl en plan is er objectief gezien simpelweg een duidelijk verschil. Ofwel vooruitgang.
Als men dat niet ziet dan oordeelt men op niet meer dan wat online artikelen of er is een grondig gebrek aan inzicht. Meer kan ik er niet van maken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Volledig eens met beide punten. Het begint met een plan die hopelijk passend is bij de beschikbare spelers. Als het dan in de uitvoering of vorm soms niet goed gaat is dat spijtig maar er is in ieder geval een basis om op door te bouwen. Mis je dat dan wordt het vaak lastig en moet je terugvallen op de impulsen van een enkeling in de selectie en als je die dan niet hebt wordt het bijzonder pijnlijk om aan te zien.Gonadan schreef op maandag 30 september 2024 @ 07:47:
[...]
Een verschil van plan is niet per se een vooruitgang, maar het verschil is dat er eerst helemaal geen plan was en nu wel. De organisatie staat heel veel beter, er zijn bepaalde spelprincipes die men uitdraagt en je ook op het veld steeds meer terug ziet komen. Dat is gewoon een hele grote stap vooruit ten opzichte van zijn voorgangers. Natuurlijk moet de lijn in resultaten ook wel omhoog en doorzetten want anders koop je er alsnog weinig voor, maar er zijn nu wel heel veel meer aanknopingspunten om daar vertrouwen in te hebben.
En dan snap ik de Feyenoorders wel dat die nu zenuwachtig worden. De start van het seizoen is niet best te noemen en dat kan een keer gebeuren natuurlijk, maar wetende waar je vandaan komt had je daar logischerwijs wel meer van verwacht. Als je dan nu op het veld totaal niets meer van een plan ziet waar haal je dan de hoop voor een omslag en verbetering vandaan? Ik zou mij ook zorgen maken. Op verliespunten nu al 6e en alles wat er boven staat is niet zonder meer als 'minder' te beschouwen. Die strijd om de tweede en derde plek kon nog best wel eens een heel spannende worden.
Elke club heeft die periodes wel gehad maar het zijn voornamelijk de transities die pijnlijk zijn. Ajax van Ten Hag naar Schreuder ( en zo de steeds minder wordende trainers ), Feyenoord van Slot naar Priske, en PSV heeft in een recenter verleden genoeg trainers gehad met een bedenkelijk plan waar het meer momentenvoetbal was dan dat het doordacht leek ( van Hiddink naar Rutten & Cocu, Schmidt had dan wel een plan en dat lijkt met Bosz eindelijk weer zichtbaar te zijn ).
Een hoofdtrainer die een speelvisie heeft én die over kan brengen is en blijft van essentieel belang, niet dat de kwaliteit aan spelers van groot belang is overigens.
Als je gewoon eens objectief rond kijkt zijn er eigenlijk relatief weinig trainers die echt een visie uitdragen en die tot uiting brengen in een team. De groep trainers die 'gewoon' een groep traint zonder problemen maar ook zonder iets bijzonders is best wel groot voor mijn gevoel.
Daarom is het ook zo lastig om een Slot even te vervangen, want die springt er echt wel uit.
Daarom is het ook zo lastig om een Slot even te vervangen, want die springt er echt wel uit.
Juist niet, dat was wat bijvoorbeeld een Schip bracht. Daardoor werd het ook even beter maar uiteindelijk kan je simpelweg niet zonder een plan. Dat werd hoe langer hij er zat hoe meer duidelijk.ph4ge schreef op maandag 30 september 2024 @ 08:43:
Uiteindelijk helpen rust, vertrouwen en duidelijkheid ook gewoon. Dat ontbrak er ook aan bij vorige trainers.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb die trainer van Twente nu al een paar keer in een langer interview gezien waarin hij zijn werkwijze uitlegt en ik vond die toch aardig overkomen. Het is niet dat hij zomaar een groep traint.Gonadan schreef op maandag 30 september 2024 @ 08:54:
Als je gewoon eens objectief rond kijkt zijn er eigenlijk relatief weinig trainers die echt een visie uitdragen en die tot uiting brengen in een team. De groep trainers die 'gewoon' een groep traint zonder problemen maar ook zonder iets bijzonders is best wel groot voor mijn gevoel.
Maar ik denk dat jouw constatering vooral voor Nederlandse trainers geldt. Ik heb al eens vaker gezegd dat ik vind dat wij hier achterlopen op andere landen. Wel heb ik het idee dat het onder jongere trainers wat aan het verbeteren is maar je zet de trainer van een middenmoter niet zomaar neer bij Ajax of Feyenoord natuurlijk.
Dat gaf aanvankelijk ook een boost, net als met Farioli nu. Het zette alleen niet echt door onder t Schip omdat de selectie en/of de trainer niet goed genoeg was. Daarom is het ook nog te vroeg om Farioli te beoordelen.Gonadan schreef op maandag 30 september 2024 @ 08:54:
Juist niet, dat was wat bijvoorbeeld een Schip bracht. Daardoor werd het ook even beter maar uiteindelijk kan je simpelweg niet zonder een plan. Dat werd hoe langer hij er zat hoe meer duidelijk.
Hetzelfde geldt voor Priske, de te hoge verwachtingen en druk zijn in grote mate verantwoordelijk voor de tegenvallende resultaten, samen met een stukje pech en een matige selectie.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Eens, en waardoor dat komt? Geen idee. Een Jans bijvoorbeeld zou ik niet zeggen dat hij een overduidelijke visie heeft die hij consistent bij iedere club toepast maar alsnog weet hij er maar al te vaak een solide team neer te zetten waarmee hij er gevoelsmatig meer dan vooraf verwacht uit weet te halen. De topclubs hehben toch wel wat te veel trainers gehad die omhoog zijn gevallen ( Cocu, van Bommel, van Nistelrooij, de Boer, van Brocnkhorst, Stam ), waarbij sommige wel prijzen hebben gepakt maar dat maakt een trainer wat dat betreft niet meteen een toptrainer.Gonadan schreef op maandag 30 september 2024 @ 08:54:
Het blijft natuurlijk wel de combinatie, een trainer met een visie ( waar hij/zij niet koste wat kost aan vast moet willen houden ) en het toepassen van die visie op de beschibare spelersgroep. Dat houdt dus niet in dat je specifiek 4-3-3 of 3-5-2 moet willen spelen maar dat je spelprincipes vaststelt en vanuit daaruit gaat kijken welke formatie / opstelling daarbij past.
Mijn insteek is dat Feyenoord geluk heeft, dat er geen hele sterke kandidaat is voor nummer 2. Op dit moment Twente, Utrecht, Az en Ajax. de eerste 3 hebben wmb de afgelopen jaren niet kunnen laten zien dat ze klaar waren voor de top (plek 1-2) van de ED. Altijd te wisselvallig, Ajax is in opbouw. Dus het is niet compleet hopeloos.
Dat gezegd hebbende, Feyenoord lijkt totaal de weg kwijt. Ik denk dat een van deze 4 zo maar hoger kan eindigen en mogelijk zelfs nog wel 2 of zelfs 3. Ik weet niet precies wanneer stengs weer terugkomt, en na de winterstop (hopenlijk?), Santi en Hartman er weer bij, dat gaat ook schelen, maar gaat een heel moeilijk seizoen worden zo.
Benieuwd of er in de winterstop nog versterkingen kunnen komen, heel misschien gaat dat nog wat kunnen fixen waardoor je dan met hakken over de sloot nog 2e kan worden, maar op dit moment zie ik een plek 3-4 realistischer in dan 2
Dat gezegd hebbende, Feyenoord lijkt totaal de weg kwijt. Ik denk dat een van deze 4 zo maar hoger kan eindigen en mogelijk zelfs nog wel 2 of zelfs 3. Ik weet niet precies wanneer stengs weer terugkomt, en na de winterstop (hopenlijk?), Santi en Hartman er weer bij, dat gaat ook schelen, maar gaat een heel moeilijk seizoen worden zo.
Benieuwd of er in de winterstop nog versterkingen kunnen komen, heel misschien gaat dat nog wat kunnen fixen waardoor je dan met hakken over de sloot nog 2e kan worden, maar op dit moment zie ik een plek 3-4 realistischer in dan 2
10 second ninja DONE
Als je nu geen goede reeks neerzet tegen directe concurrenten kan je plek 2 vergeten, de achterstand in punten is dan simpelweg te groot en de chaos compleet.Sagat schreef op maandag 30 september 2024 @ 09:29:
Mijn insteek is dat Feyenoord geluk heeft, dat er geen hele sterke kandidaat is voor nummer 2. Op dit moment Twente, Utrecht, Az en Ajax. de eerste 3 hebben wmb de afgelopen jaren niet kunnen laten zien dat ze klaar waren voor de top (plek 1-2) van de ED. Altijd te wisselvallig, Ajax is in opbouw. Dus het is niet compleet hopeloos.
Er ligt minimaal 20 miljoen op de plank om te versterken, maar dat gaat gewoon te weinig te laat zijn. Dat geld schrijf je ondertussen af op je spelersgroep die allemaal minder waard worden omdat ze slechte spelers om zich heen hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 30-09-2024 09:31 ]
Deze week Girona en Twente, aan de ene kant, met deze (gehavende etc) selectie en huidige vorm mag je niet veel verwachten, maar als we straks 2 nederlangen verder zijn.......poeh. Vraag me af hoeveel krediet Priske intern nog heeft...
[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 30-09-2024 09:43 ]
10 second ninja DONE
Ook ik ben uiteraard teleurgesteld in de prestaties van Feyenoord op het moment. Tuurlijk had ik het graag anders gezien, maar ik probeer wel enige vorm van realisme te bewaren. Je bent minstens 2 zeer bepalende spelers kwijtgeraakt plus een aantal langdurig geblesseerden waar je geen beroep op kunt doen. Een nieuwe trainer die zijn gewenste speelstijl al vroeg aan de kant heeft moeten zetten want dat werkt gewoon niet. Je hebt 3 vette jaren gehad, dus je zit met een gigantische erfenis van de vorige trainer. Dat zijn hele, hele grote schoenen om te vullen.
De trainer is heel erg zoekende. Ik weet dat je bij een topclub niet al te veel tijd krijgt. Toch heeft deze trainer bij Sparta Praag laten zien dat het tij ook gekeerd kan worden. Daar begon ie ook slecht en werd ie kampioen. Kampioen worden we niet natuurlijk, dat is duidelijk. En een plek bij de eerste 3 wordt ook een opgave. Maar ik zou pleiten om hem iig tot de winterstop de tijd te geven.
Als er dan nog geen zichtbare progressie te bespeuren is, kan je alsnog gaan nadenken over een al dan niet tijdelijke opvolger.
De trainer is heel erg zoekende. Ik weet dat je bij een topclub niet al te veel tijd krijgt. Toch heeft deze trainer bij Sparta Praag laten zien dat het tij ook gekeerd kan worden. Daar begon ie ook slecht en werd ie kampioen. Kampioen worden we niet natuurlijk, dat is duidelijk. En een plek bij de eerste 3 wordt ook een opgave. Maar ik zou pleiten om hem iig tot de winterstop de tijd te geven.
Als er dan nog geen zichtbare progressie te bespeuren is, kan je alsnog gaan nadenken over een al dan niet tijdelijke opvolger.
Dat ze wel kunnen leveren mogen ze eerst in de KKD laten zien. En dat lukt ze al niet fatsoenlijk.cheiron schreef op zondag 29 september 2024 @ 20:25:
[...]
Omdat er ook een kans is dan Banel en Rasmussen wel leveren en ze helemaal niet hoeven in te vallen?
Dit is inderdaad wel zeer bepalend. Hoe ligt Priske in de spelersgroep...Is er chemie etc...Sagat schreef op maandag 30 september 2024 @ 09:41:
D Vraag me af hoeveel krediet Priske intern nog heeft...
Tuurlijk boeit het dat we boven Feyenoord staan. En einde seizoen hopelijk ook boven PSV, Twente, AZ, Utrecht en de rest. Liedjes erover zijn dan wel weer overdreven, al mag een beetje terugprikken na onze magere jaren bestAMARONE schreef op zondag 29 september 2024 @ 19:20:
[...]
Boeit je dat echt?
En wie er beschikbaar zijn als vervanger. Ten Hag zou zomaar op korte termijn beschikbaar kunnen zijnDutchOwnage schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:04:
[...]
Dit is inderdaad wel zeer bepalend. Hoe ligt Priske in de spelersgroep...Is er chemie etc...
En zou, op z'n Ajax verleden na, denk ik wel 1 van de best mogelijke vervangers zijn.
Persoonlijk nooit zo'n enorme fan van Ten Hag geweest, maar dat heeft meer met zijn voorkomen te maken dan met zijn trainers capaciteiten zeg ik eerlijk. Anders zou ik het niet weten. Volgens mij zijn er binnen de club ook niet echt kandidaten om door te stromen.toolkist schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:08:
[...]
En wie er beschikbaar zijn als vervanger. Ten Hag zou zomaar op korte termijn beschikbaar kunnen zijn
En zou, op z'n Ajax verleden na, denk ik wel 1 van de best mogelijke vervangers zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door DutchOwnage op 30-09-2024 10:23 ]
Als je categorie Ten Hag kan halen moet je het doen. Ik vrees echter dat we heel wat niveautjes lagen moeten kijken als Priske vertrekt.
Ik vrees dat we in de winterstop al op een te grote achterstand staan voor plek twee. Als er hij niet rap iets van concept in weet te krijgen verliezen we in de komende weken namelijk van Twente, Utrecht en Ajax. En tja, dan is hij niet meer houdbaar nee.DutchOwnage schreef op maandag 30 september 2024 @ 09:57:
De vergelijking met Sparta Praag gaat overigens mank. Sparta Praag was jaren juist géén kampioen geweest. Daar moest hij op nul beginnen. Bij Feyenoord stond een geweldig geraamte dat ook met vertrekkende spelers prima bruikbaar was geweest om op verder te bouwen. Verdedigende en opbouwende automatismen waarin je nieuwe spelers en eigen ideeën had kunnen inbouwen. Maar hij heeft het gesloopt zodat we nu weer terug zijn in het tijdperk van voor Arnesen waarin we vooral naar beneden kijken en spelers slechter maken in plaats van beter. Want het ouderwetse "ze zijn helemaal niet zo goed" gezeur begint al weer. Typisch Feyenoord want dat hoor je nooit op die manier bij Ajax of PSV.
Ik was er in de voorbereiding al klaar mee. Je kon namelijk van mijlenver aan zien komen dat zijn systeem ongeschikt was voor deze groep en vooral ook in een competitie waar je meestal de bal hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 30-09-2024 11:33 ]
Probleem is dat je dat moeilijk van te voren kunt inschatten vanaf een afstand. Hoe gaat bijvoorbeeld een Oosting of die trainer van NEC zich houden bij een club hogerop? Staan er nog buitenlanders op het lijstje waarvan wij niet weten? Over Ten Hag had men bij Ajax ook twijfels.ph4ge schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:24:
Als je categorie Ten Hag kan halen moet je het doen. Ik vrees echter dat we heel wat niveautjes lagen moeten kijken als Priske vertrekt.
Die Priske leek op het eerste gezicht iemand die ook meer uit een groep haalt maar wij zitten niet bij die gesprekken met Te Kloese natuurlijk. Maar als ik TD was en Priske had me verteld wat hij van plan was dan was ik er dus niet eens aan begonnen. En ik ben er van overtuigd dat Arnesen dat ook had gedaan overigens.
[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 30-09-2024 11:30 ]
Ik vind Feyenoord momenteel enorm veel overeenkomsten hebben met Ajax na het vertrek van Ten Hag.
Je denk vooraf: de basis staat, de automatismen zitten erin, hier kan iemand prima op voortborduren. En dan komt er 1 of andere koekenbakker die het in een paar weken/maanden tijd volledig de nek om weet te draaien.
Het is gewoon bijna knap. Ik ben benieuwd of Te Kloese in durft te grijpen en wanneer dan.
De naam van Ten Hag is bij mij ook door mijn hoofd gegaan voor Feyenoord. Die lijkt wel onhoudbaar te zijn inmiddels. Heeft bij al zijn clubs, behalve United, toch prima resultaten afgeleverd. Maar zelfs Mourinho en van Gaal sneuvelden bij United. Die club is gewoon verrot tot op het bot. Er is daar een grondige renovatie nodig. Sinds Ferguson is het niet veel meer.
Overigens ook wel weer interessant om te zien hoe het sentiment nu is rondom Priske en Farioli. Bij de aanstelling dacht het gros bij Priske: heeft toch goede laten zien bij Sparta Praag, en bij Farioli waren er uitgesproken twijfels. Een keeperstrainer die hoofdtrainer is geworden. Wat moeten we daar nu mee? Een aantal maanden later lijkt Farioli het beter voor elkaar te hebben.
De vlag gaat nog zeker niet uit, zeker niet met dat rouleren en het risico op puntverlies tegen laagvliegers, maar zoals ik heb genoten van de wedstrijd tegen Besiktas, ik denk dat de laatste keer onder Ten Hag geweest is.
Er is meer idee in het spel te zien dan de afgelopen paar jaar.
Zelfs die oh zo verguisde Sutalo, die bij sommigen nog net niet schuldig was aan de rotzooi op bestuurlijk vlak, blijkt toch prima zijn mannetje te kunnen staan. Ik ben oprecht blij voor hem, hoe hij zich heeft herpakt.
Voor de titelstrijd is het overigens wel jammer (behalve voor de PSV-ers misschien). Die schaal kunnen we wel vast overhandigen. Alles eronder gaat nog voldoende punten verspelen.
Je denk vooraf: de basis staat, de automatismen zitten erin, hier kan iemand prima op voortborduren. En dan komt er 1 of andere koekenbakker die het in een paar weken/maanden tijd volledig de nek om weet te draaien.
Het is gewoon bijna knap. Ik ben benieuwd of Te Kloese in durft te grijpen en wanneer dan.
De naam van Ten Hag is bij mij ook door mijn hoofd gegaan voor Feyenoord. Die lijkt wel onhoudbaar te zijn inmiddels. Heeft bij al zijn clubs, behalve United, toch prima resultaten afgeleverd. Maar zelfs Mourinho en van Gaal sneuvelden bij United. Die club is gewoon verrot tot op het bot. Er is daar een grondige renovatie nodig. Sinds Ferguson is het niet veel meer.
Overigens ook wel weer interessant om te zien hoe het sentiment nu is rondom Priske en Farioli. Bij de aanstelling dacht het gros bij Priske: heeft toch goede laten zien bij Sparta Praag, en bij Farioli waren er uitgesproken twijfels. Een keeperstrainer die hoofdtrainer is geworden. Wat moeten we daar nu mee? Een aantal maanden later lijkt Farioli het beter voor elkaar te hebben.
De vlag gaat nog zeker niet uit, zeker niet met dat rouleren en het risico op puntverlies tegen laagvliegers, maar zoals ik heb genoten van de wedstrijd tegen Besiktas, ik denk dat de laatste keer onder Ten Hag geweest is.
Er is meer idee in het spel te zien dan de afgelopen paar jaar.
Zelfs die oh zo verguisde Sutalo, die bij sommigen nog net niet schuldig was aan de rotzooi op bestuurlijk vlak, blijkt toch prima zijn mannetje te kunnen staan. Ik ben oprecht blij voor hem, hoe hij zich heeft herpakt.
Voor de titelstrijd is het overigens wel jammer (behalve voor de PSV-ers misschien). Die schaal kunnen we wel vast overhandigen. Alles eronder gaat nog voldoende punten verspelen.
[ Voor 6% gewijzigd door JEightyFive op 30-09-2024 12:44 ]
Wat zou Feyenoord met Ten hag moeten? De man heeft werkelijk nog helemaal niets gepresteerd bij ManU. Vooral heel veel geld uitgegeven.
Laten we eerst even wachten tot de Kerst met trainers bejubelen of juist afschrijven. Er worden nog heel veel wedstrijdjes gespeeld.
Laten we eerst even wachten tot de Kerst met trainers bejubelen of juist afschrijven. Er worden nog heel veel wedstrijdjes gespeeld.
En zijn voorgaande prestaties vergeten we voor het gemak maar even omdat het bij Man U niet gelukt is? Trainerskerkhof eerste klas.Advizor schreef op maandag 30 september 2024 @ 12:46:
Wat zou Feyenoord met Ten hag moeten? De man heeft werkelijk nog helemaal niets gepresteerd bij ManU. Vooral heel veel geld uitgegeven.
Zijn Mourinho en Van Gaal daardoor ook een stel prutsers, omdat het daar niet is gelukt?
Bij Ajax beschikte hij over de gouden generatie. En die jongens spelen nu vrijwel allemaal bij Europese topclubs.JEightyFive schreef op maandag 30 september 2024 @ 12:47:
[...]
En zijn voorgaande prestaties vergeten we voor het gemak maar even omdat het bij Man U niet gelukt is? Trainerskerkhof eerste klas.
Zijn Mourinho en Van Gaal daardoor ook een stel prutsers, omdat het daar niet is gelukt?
Een trainer is gewoon grotendeels afhankelijk van zijn materiaal. En ja, de beste trainers halen daar wat extra's uit, zoals een Arne Slot.
Daar schaar ik Ten Hag momenteel niet onder.
Nee, dat zijn geen prutsers, maar volgens mij was Van Gaal al op z'n retour toen hij naar United ging en Mourinho inmiddels ook. Mourinho is nog tweede of derde (?) geworden met Man United wat een beste prestatie is en had de UEFA Cup gewonnen van Ajax. Van Ten Hag verwacht je juist dat hij een "upcoming" trainer is die de volgende stap maakt in z'n carrière. Maar hoe het nu speelt houdt het echt niet over. Daar heeft ie zeker wel invloed op en ik verwacht dat ie snel weg zal zijn bij United, of hij moet het op een magische wijze om zien te toveren.JEightyFive schreef op maandag 30 september 2024 @ 12:47:
[...]
En zijn voorgaande prestaties vergeten we voor het gemak maar even omdat het bij Man U niet gelukt is? Trainerskerkhof eerste klas.
Mourinho bakt er niets van, die heeft 0x de Eredivisie gewonnen...JEightyFive schreef op maandag 30 september 2024 @ 12:47:
[...]
Ten Hag zijn eerste grote club was Ajax waar hij het verdienstelijk heeft gedaan, zijn tweede is Manchester United waar het niet helemaal optimaal loopt in relatie tussen uitgaven en spelontwikkeling.
Van Gaal? Daarvoor Ajax, Barcelona, Bayern Munchen met tussendoor nog een kampioenschap met AZ.
Mourinho? Benfica, Porto, Chelsea, Real Madrid, en dan Manchester United met een voorgaand prima lijstje aan prijzen ( en met Man united nog den Europa leauge.
Ten Hag staat dan wel in een schril contrast.
Ik meen me te herinneren dat Ajax wel bleef investeren. Het verschil bij Feyenoord is dat er een heel aantal spelers zijn vertrokken zonder dat er vervangers kwamen, of die kwamen pas vlak voor het sluiten van de markt.JEightyFive schreef op maandag 30 september 2024 @ 12:40:
Ik vind Feyenoord momenteel enorm veel overeenkomsten hebben met Ajax na het vertrek van Ten Hag.
Ten Hag heeft de aankopen bij United niet goed gedaan, maar volgens mij is hij wel een tacticus. Bij Ajax had hij een Overmars naast zich, als er een goede TD bij Feyenoord kon zie ik Ten Hag prima slagen. Bovendien is het nu een goed moment om in te stappen.
Blijft de vraag of hij van 15 miljoen Euro naar 1.5 miljoen Euro per jaar wil gaan en of hij het uberhaupt ziet zitten in Feyenoord natuurlijk.
Oké, ik moest lachen.Napo schreef op maandag 30 september 2024 @ 12:56:
Mourinho bakt er niets van, die heeft 0x de Eredivisie gewonnen...
Verdienstelijk? Hij is 1 van de succesvolste trainers van Ajax. Dan is verdienstelijk best een understatement. Eeuwig zonde van die halve finale CL anders had hij misschien helemaal de geschiedenisboeken in gegaan.Ten Hag zijn eerste grote club was Ajax waar hij het verdienstelijk heeft gedaan, zijn tweede is Manchester United waar het niet helemaal optimaal loopt in relatie tussen uitgaven en spelontwikkeling.
Van Gaal? Daarvoor Ajax, Barcelona, Bayern Munchen met tussendoor nog een kampioenschap met AZ.
Mourinho? Benfica, Porto, Chelsea, Real Madrid, en dan Manchester United met een voorgaand prima lijstje aan prijzen ( en met Man united nog den Europa leauge.
Ten Hag staat dan wel in een schril contrast.
Mijn punt was dus dat zelfs een van Gaal en Mourinho het, ondanks hun voorgaande successen, dus niet gered hebben bij Man United. Dan is het ergens niet gek dat Ten Hag het ook niet redt daar. Die komt van Ajax. Die heeft geen Barcelona, Chelsea, Real en wat nog meer op zijn CV staan.
Die hele club is gewoon verrot. Dat doet imo niet af aan de capaciteiten van Ten Hag en ik denk dat hij voor Feyenoord echt een prima trainer kan zijn.
Kijkend naar wat hij bij Ajax heeft neergezet hoop ik overigens niet dat hij naar Feyenoord gaat, maar dat terzijde
[ Voor 4% gewijzigd door JEightyFive op 30-09-2024 13:12 ]
Wat verwacht je dan hoe men Ten Hag classificeert? Als demigod?JEightyFive schreef op maandag 30 september 2024 @ 13:10:
[...]
Verdienstelijk? Hij is 1 van de succesvolste trainers van Ajax. Dan is verdienstelijk best een understatement. Eeuwig zonde van die halve finale CL anders had hij misschien helemaal de geschiedenisboeken in gegaan.
Zijn prestaties zijn - en dan vooral de halve finale van de CL ruim - boven verwachting., De kampioenschappen in de eredivisie zijn wat dat betreft een knappe prestatie maar één seizeon met afsatnd met een meer dan goede reeks van 3 kampioenschappen waarbij het 'verloren seizoen' en zijn eerste half jaar hem niet aan te rekenen zijn als negatief iets.
Het blijft een beetje de vraag wat je verwachting is bij een trainer bij welke club en welke mogelijkheden deze heeft..
Een vergelijking maken met andere 'mislukte' trainers is volgens mij niet echt een argument. Zijn huidige periode bij Man U is vooralsnog weinig succesvol. Ondanks de vrijheid en bak geld die hij heeft gekregen. Maar het seizoen is net begonnen, dus ook voor hem geldt wat mij betreft; wacht even tot de winterstop met beoordelen.
Bij Feyenoord zie je nu dat ze gewoon op te veel posities hebben ingeleverd, namelijk een stuk of 5. Wat daar nu voor speelt is niet goed genoeg; Smal, Lotomba, Osman, Nadje.. tel daar een paar geblesseerden bij op en een Paixao die helemaal uit vorm is.
Dat kun je niet allemaal op de trainer afschuiven.
Bij Feyenoord zie je nu dat ze gewoon op te veel posities hebben ingeleverd, namelijk een stuk of 5. Wat daar nu voor speelt is niet goed genoeg; Smal, Lotomba, Osman, Nadje.. tel daar een paar geblesseerden bij op en een Paixao die helemaal uit vorm is.
Laten we nou niet doen of Slot ineens het voetbal heeft uitgevonden. Bij AZ had hij voor AZ begrippen ook een 'gouden generatie' . Slot is een goede trainer. Maar niet ineens ander niveau ten Hag in goede of slechte zin. Beide vergelijkbaar.Advizor schreef op maandag 30 september 2024 @ 12:56:
[...]
Bij Ajax beschikte hij over de gouden generatie. En die jongens spelen nu vrijwel allemaal bij Europese topclubs.
Een trainer is gewoon grotendeels afhankelijk van zijn materiaal. En ja, de beste trainers halen daar wat extra's uit, zoals een Arne Slot.
Daar schaar ik Ten Hag momenteel niet onder.
Ten Hag heeft bij Go Ahead en Utrecht en een tussenstap bij 2e van Bayern prima dingen gedaan. Dat Ajax bij hem uit kwam was logisch, en nog steeds gewaagd. Slot heeft het bij Feyenoord verdienstelijk gedaan, maar met eindklasseringen die ook prima bij een Feyenoord passen.
om jezelf even te quoten:Advizor schreef op maandag 30 september 2024 @ 13:34:
Priske haalt er tot nu toe niet wat extra's uit. Dus dat zou je wel op de trainer kunnen afschuiven. Maar Priske en Slot zijn ook niet te vergelijken omdat de achtergrond van Priske gewoon wat minder is omdat het niveau waar hij heeft getraind lager is.Een trainer is gewoon grotendeels afhankelijk van zijn materiaal. En ja, de beste trainers halen daar wat extra's uit, zoals een Arne Slot.
Als interim bij Midtjylland heel goed, maar in de periode daarna iets minder. Bij Antwerp nog slechter en Sparta Praag weer goed. Maar ja, gezien de competitie wellicht ook iets van je van 'het grote' Sparta Praag mag verwachten. Dus zeg het maar.
Tussen verdienstelijk en demigod zit ook nog wel wat ruimteNapo schreef op maandag 30 september 2024 @ 13:34:
[...]
Wat verwacht je dan hoe men Ten Hag classificeert? Als demigod?
Zijn prestaties zijn - en dan vooral de halve finale van de CL ruim - boven verwachting., De kampioenschappen in de eredivisie zijn wat dat betreft een knappe prestatie maar één seizeon met afsatnd met een meer dan goede reeks van 3 kampioenschappen waarbij het 'verloren seizoen' en zijn eerste half jaar hem niet aan te rekenen zijn als negatief iets.
Het blijft een beetje de vraag wat je verwachting is bij een trainer bij welke club en welke mogelijkheden deze heeft..
Ik denk dat Ten Hag bij United gewoon te veel hooi op zijn vork heeft genomen. Hij moet niet te veel over aankopen te zeggen hebben, zie Klaiber en Labyad bij Ajax. Met een Overmars naast hem die die taken uit handen nam liep dat geweldig.
Nu heeft hij bij United honderden miljoenen uit mogen geven en dat kan hij gewoon niet. Daarnaast een club die al jaren in verval is, teveel middelmaat wat in zichzelf absolute wereldsterren ziet en ook een dergelijk salaris opstrijkt. Ondertussen zijn ze niet te motiveren lijkt het. Door Mourinho niet, door van Gaal niet, door Solskjaer niet en nu door Ten Hag niet. Als van al die namen niemand het echt aan de praat heeft gekregen is er simpelweg veel meer mis binnen die club. Ik begrijp dat je niet zomaar nee zegt tegen zo'n club maar eigenlijk had hij zich hier niet aan moeten branden.
Zet 'm naast een goede TD en laat hem lekker met het team bezig zijn. Dan is hij (denk ik) voor heel veel clubs echt een aanwinst.
Als Ten Hag niet zo laf en slecht wisselde hadden we inderdaad in de finale gestaan en hij in de boeken...helaas too de hij aan dat hij helemaal niet zo goed een wedstrijd kan lezen.JEightyFive schreef op maandag 30 september 2024 @ 13:10:
[...]
Oké, ik moest lachen.
[...]
Verdienstelijk? Hij is 1 van de succesvolste trainers van Ajax. Dan is verdienstelijk best een understatement. Eeuwig zonde van die halve finale CL anders had hij misschien helemaal de geschiedenisboeken in gegaan.
Mijn punt was dus dat zelfs een van Gaal en Mourinho het, ondanks hun voorgaande successen, dus niet gered hebben bij Man United. Dan is het ergens niet gek dat Ten Hag het ook niet redt daar. Die komt van Ajax. Die heeft geen Barcelona, Chelsea, Real en wat nog meer op zijn CV staan.
Die hele club is gewoon verrot. Dat doet imo niet af aan de capaciteiten van Ten Hag en ik denk dat hij voor Feyenoord echt een prima trainer kan zijn.
Kijkend naar wat hij bij Ajax heeft neergezet hoop ik overigens niet dat hij naar Feyenoord gaat, maar dat terzijde
Feyenoord heeft geen goede TD. Feyenoord heeft een parttime TD.ph4ge schreef op maandag 30 september 2024 @ 13:09:
[...]
Ten Hag heeft de aankopen bij United niet goed gedaan, maar volgens mij is hij wel een tacticus. Bij Ajax had hij een Overmars naast zich, als er een goede TD bij Feyenoord kon zie ik Ten Hag prima slagen. Bovendien is het nu een goed moment om in te stappen.
Sowieso zou Ten Hag gek zijn als hij naar Feyenoord zou gaan. Die zoekt wel clubs uit die er beter voor staan en beter betalen.
We moeten eerst een fulltime TD hebben voordat we denken aan een nieuwe trainer. Geen idee wat er speelt tussen Te Kloese en Arnesen, maar die m’n heeft toch goed werk afgeleverd tijdens z’n Feyenoord periode.
Echt van het zotte dat Te Kloese nog steeds de TD functie bekleed.
Zoals ik al zei ging het met Schip ook even beter, met name op het mentale vlak en de inzet die gegeven werd. Meer hebben we er niet van gezien.ph4ge schreef op maandag 30 september 2024 @ 09:18:
Dat gaf aanvankelijk ook een boost, net als met Farioli nu. Het zette alleen niet echt door onder t Schip omdat de selectie en/of de trainer niet goed genoeg was. Daarom is het ook nog te vroeg om Farioli te beoordelen.
Kijken we nu dan hebben we ook een mentale omslag, maar ook een betere organisatie, veel minder tegendoelpunten en veel minder vreemde inzakkingen.
Hoewel het inderdaad nog te vroeg is om te zegen dat Farioli een echt goede trainer is zijn er wel aanzienlijk wat verschillen te benoemen die in het voordeel van Farioli spreken.
Als dat rouleren uiteindelijk niet negatief gaat uitpakken en de resultaten worden stabieler dan zullen we toch echt moeten gaan toegeven dat die man het gewoon goed doet.
Eens. Er is van alles veranderd en je kunt echt wel kritiek hebben op sommige keuzes, maar om nu maar direct te concluderen dat er geruimd moet worden vind ik wat opportunistisch. Dat is voor mijn gevoel dan meer uit vrees voor een onoverbrugbare achterstand. Maar als je dan met een nieuwe trainer weer even moet opstarten heb je die alsnog te pakken.Hetzelfde geldt voor Priske, de te hoge verwachtingen en druk zijn in grote mate verantwoordelijk voor de tegenvallende resultaten, samen met een stukje pech en een matige selectie.
Een Jans zou ik juist wel als voorbeeld hanteren. Die doet overal ongeveer hetzelfde wat altijd best aardig werkt. En hij steekt tijd en moeite in het analyseren van de tegenstander en probeert daar aanpassingen op te doen.Napo schreef op maandag 30 september 2024 @ 09:22:
Eens, en waardoor dat komt? Geen idee. Een Jans bijvoorbeeld zou ik niet zeggen dat hij een overduidelijke visie heeft die hij consistent bij iedere club toepast maar alsnog weet hij er maar al te vaak een solide team neer te zetten waarmee hij er gevoelsmatig meer dan vooraf verwacht uit weet te halen.
Hij heeft wat dat betreft eigenlijk een wat on-Nederlandse basis met focus op fitheid, hard werken, compact staan, aanpassen aan de tegenstander en het bij balbezit vlot uit willen spelen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens mij is het zo dat elk team wat zijn beste spelers laat gaan, geconfronteerd wordt met nieuwe spelers waardoor er tijd nodig is om het team weer soepel te laten functioneren als voorheen. Geduld is dus dan ook belangrijk.
Ik vind het daarom ook te vroeg om de nieuwe trainers nu al ter discussie te stellen.
Tja we leven nog steeds in Nederland waar de beste spelers (en ook soms trainers) regelmatig vertrekken.
Ik vind het daarom ook te vroeg om de nieuwe trainers nu al ter discussie te stellen.
Tja we leven nog steeds in Nederland waar de beste spelers (en ook soms trainers) regelmatig vertrekken.
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 30-09-2024 15:08 ]
Dat is het inderdaad ook een beetje, de beste spelers weg (alhoewel de beste is Hancko in mijn optiek), maar je moet wel redelijk beginnen weer te bouwen. Je bent veel basisspelers kwijt (ook blessures), waardoor je creativiteit mist, maar ook veel basis principes moet je weer aan werken.Harribo schreef op maandag 30 september 2024 @ 15:07:
Volgens mij is het zo dat elk team wat zijn beste spelers laat gaan, geconfronteerd wordt met nieuwe spelers waardoor er tijd nodig is om het team weer soepel te laten functioneren als voorheen. Geduld is dus dan ook belangrijk.
Een trainer die zo bij een club begint heeft het altijd lastig. Kan je niet zomaar van zeggen dat die er niets van kan.
Van Ten Hag, kan je veel zeggen, maar in mijn optiek niet dat hij een slechte trainer is. Qua manager kan je er wel vragen over stellen, hij heeft best een team samen mogen stellen, maar daar niet veel van gemaakt. Hij moet , net als te Kloese, een goede td naast zich hebben die de goede spelers op basis van scouting haalt en er dan een team van smeden.
Te Kloese moet er natuurlijk geen team van smeden, maar die moet het ook niet allemaal zelf doen.
[ Voor 3% gewijzigd door jbdeiman op 01-10-2024 18:49 ]
Stade Brest op de eerste plaats in de CL HYPE!!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat is toch gewoon geel? Bal wegtrappen.
Ow is vroeg in de wedstrijd, dan mag het he.
Ow is vroeg in de wedstrijd, dan mag het he.
[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 01-10-2024 21:12 ]
Jaaaaaaaaa
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wat een goal mannen!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Lekker hoor, hup PSV.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ga lekker genieten in het stadion kerel ipv op je telefooncarpebios schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:16:
Wat een goal mannen!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Portugezen be Portugezen...Exocet schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:21:
Deze moet PSV gewoon winnen, Sporting valt tegen. Beetje te groot gemaakt vooraf.
Sporting kan goed vallen
Wedstrijd is nog lang
Wedstrijd is nog lang
[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 01-10-2024 21:25 ]
Wat een pannenkoek die scheids
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Aan de andere kant, bestrijd ze met hun eigen wapens.Exocet schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:25:
PSV moet wel opletten met de overtredingen
Eens, al worden Nederlandse clubs door onze eigen media en analytici ook regelmatig veel te veel omlaag gehaald. En na Juventus leek dat bij PSV en de CL zeker het geval.Exocet schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:21:
Deze moet PSV gewoon winnen, Sporting valt tegen. Beetje te groot gemaakt vooraf.
Ik ook niet, maar Guus geluk is ook fijn om te hebben. Maar liever zie je Guus op de bank en Lang erin natuurlijk, misschien gaat dat in de tweede heft gebeuren.Harribo schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:30:
Ik vind Tillman geen vleugelspits. Maar ja
Guus vind ik best een slimme speler.Zenix schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:31:
[...]
Ik ook niet, maar Guus geluk is ook fijn om te hebben. Maar liever zie je Guus op de bank en Lang erin natuurlijk, misschien gaat dat in de tweede heft gebeuren.
Ik zie liever Lang, gewoon een echte vleugelspits die een man voorbij kan komen.
Bakayoko heb je aan de andere kant ook niet veel aan, komt geen man voorbij, loopt steeds naar binnen
Tillman is natuurlijk ook goed maar zie hem liever in de as
En dan te bedenken dat PSV die vorig jaar of het jaar ervoor ofzo wilde halen.Exocet schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:30:
Debast is niet best.
Sporting gaat zo nooit scoren, die kunnen de bal niet drie keer achter elkaar overspelen.
Wachten op de 2-0
Wachten op de 2-0
Eerste helft niet nee maar er komt ook nog een tweede helft meende ikExocet schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:49:
Sporting gaat zo nooit scoren, die kunnen de bal niet drie keer achter elkaar overspelen.
Wachten op de 2-0
Psv moet gewoon de tweede maken, dan pas ben ik iets geruster
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 01-10-2024 21:58 ]
No wat zonde!!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
PSV creëert genoeg kansen, maar je kent het Europese gezegde...
En het blijft een Portugees team, oppassen tot het seizoen erop zit dus.
En het blijft een Portugees team, oppassen tot het seizoen erop zit dus.
[ Voor 37% gewijzigd door Megupe op 01-10-2024 22:18 ]
Ik moet eerlijk zeggen. Ik kan wel van dit PSV genieten zo in Europa. Is leuke wedstrijd om te zien.
Hopelijk gaan ze er niet te makkelijk over denken. Al twee onnodige fouten van Schouten en Boscagli .
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Wat een sukkels.. 2 levensgrote kansen laten liggen... In de CL nog wel
Familie plakplaatjes komt erin
Ik erger me verschrikkelijk aan deze man die al 14x is klaargekomen deze pot.Exocet schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:22:
Commentator laat zich wel een beetje meeslepen.
Mijn opmerking hierboven over kansen missen kan in de prullenbak na het zien van die 1 op 1 van de Portugezen...
Ik word echt niet goed van dit psv. Zoveel goede kansen en dan nog niet afmaken.
En steeds die beperkte bakayoko er nog steeds in. Alles steeds naar zijn linker
Psv heeft enorm mazzel
Een beter team had al lang korte metten met Psv gemaakt
Psv heeft enorm mazzel
[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 01-10-2024 22:34 ]
Lang mag er wel weer uit. Die wil zichzelf teveel bewijzend.
Was toch echt een voorzet met rechtsHarribo schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:32:
Ik word echt niet goed van dit psv. Zoveel goede kansen en dan nog niet afmaken.
Psv heeft enorm mazzel
Die speler van Sporting heeft letterlijk de vallende ziekte
Nog erger in m’n irri-zone dan Leo Driessen. Morgen ook geen Wietze want die zal wel weer langs de kant staan voor de interviews.Exocet schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:22:
Commentator laat zich wel een beetje meeslepen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dat gaat wel hard inderdaad. Ik zit pas op 5 keer en 4 daarvan waren verdedigende acties van Flamingo. Wat een wedstrijd speelt hij zeg..Megupe schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:31:
[...]
Ik erger me verschrikkelijk aan deze man die al 14x is klaargekomen deze pot.
Mijn opmerking hierboven over kansen missen kan in de prullenbak na het zien van die 1 op 1 van de Portugezen...
Ff gemist... Maar bakayoko doet vnl maar 1 ding, zo beperkt
Gelukkig is sporting geen topploeg
Schouten verweg de beste speler van Psv
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 01-10-2024 22:39 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/MtXTW2A2iqyMCCnccwPzHtci.jpg?f=fotoalbum_large)