Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 302 Laatste
Acties:
  • 477.533 views

Onderwerpen

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:17
Harribo schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 20:41:
Maar Feyenoord heeft zat kansen gehad, was beter.
Dat knullig omgaan met de kansen kan toch de trainer niks aan doen.

Giménez, Paixao... Die wisten eerder ook wel om te gaan met dit soort kansen
Gimenez is toch al maaaanden geen schim meer van zichzelf joh. Die hadden ze in de zomer echt moeten lozen.

• sNielz123
  • Laatst online: 09:37

Over de hele wedstrijd is 2-2 wel terecht. Feyenoord creëert in het begin meer kansen maar Groningen was op het middenveld beter en toonde meer inzet (feller)

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:38
tweakduke schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 20:42:
Feyenoord laat teveel ruimte open, geen controle op het middenveld en verliest dus zelfs de wedstrijd.

Slordig, slordig. Wel lekker voor Groningen.
Groningen heeft geen kansen gehad de eerste 75 minuten.
Daarna zakte Feyenoord pas in

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:23

OMX2000

By any means necessary...

DutchOwnage schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 20:43:
[...]

Gimenez is toch al maaaanden geen schim meer van zichzelf joh. Die hadden ze in de zomer echt moeten lozen.
Hij wilde niet. Althans niet weg naar de club die hem wilde.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:05

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Harribo schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 20:44:
[...]

Groningen heeft geen kansen gehad de eerste 75 minuten.
Daarna zakte Feyenoord pas in
Ja dat klopt, maar dat is toch vreemd dat ze zo laks worden.

Tweakers Discord

• OMX2000

OMX2000

tweakduke schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 20:47:
[...]

Ja dat klopt, maar dat is toch vreemd dat ze zo laks worden.
Ik zat op een verjaardag. Dus ik had niet goed zicht op de wissels en opstelling. Maar je zag het ontstaan, en in dit soort situaties zette Slot een paar spelers anders om de boel te redden. Je had hooguit met 1-2 uit Groningen weg mogen gaan.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-11 11:21

Agent47

I always close my contracts.

Dat is elke wedstrijd. Altijd als Feyenoord voor komt maken ze het zichzelf moeilijk, behalve onder slot.

Het waren 3 leuke jaren.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:37
Agent47 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 20:52:
[...]

Dat is elke wedstrijd. Altijd als Feyenoord voor komt maken ze het zichzelf moeilijk, behalve onder slot.

Het waren 3 leuke jaren.
Dat is toch een schandaal? Je had een mooie basis om in elk geval tweede te worden

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:31

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Dit gaat nog een heel zwaar jaar worden voor Feyenoord.
Er zijn wat sterkhouders weg gegaan en weinig voor terug gekomen. Wat er is is allemaal gehuurd of direct geblesseerd.
Priske maakt maffe beslissingen imho kijkend naar de opstellingen en de wissels.

In het begin dacht ik he een trainer met dezelfde gedachtengang als Slot, maar nu heb ik iets van waar komt deze vent vandaan?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• sNielz123
Tot aan de 0-1 was Groningen de betere ploeg. Dan kom je met een gelukje voor en dan kantelt het. Tweede helft begon Feyenoord beter maar toen de 0-2 viel had het ook net zo goed 1-1 kunnen worden.

• Focus89
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 27-10 17:41
De wedstrijd niet gezien, maar wat is er toch met Feyenoord gebeurd? Is het echt de schuld van Priske met bijvoorbeeld wisselbeleid en tactiek, of is het een samenloop van omstandigheden.

• sNielz123
Ik denk echt niet dat je het 100% op de trainer kan schuiven.
Iedere trainer zou Gimenez hebben opgesteld, maar verder dan een goede pass is hij niet gekomen.

• Agent47

Agent47

Te Kloese heeft heeft gefaald vanaf het moment dat Wieffer werd verkocht

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:02
Focus89 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 21:08:
De wedstrijd niet gezien, maar wat is er toch met Feyenoord gebeurd? Is het echt de schuld van Priske met bijvoorbeeld wisselbeleid en tactiek, of is het een samenloop van omstandigheden.
Ik denk alles een beetje. Je ziet met Beelen dat je prettiger speelt dan met Trauner, maar die moet je niet nu al 90 minuten weer laten maken. Op de backs loopt het nog niet, eerste pot van een paar spelers (waarbij Smal terug komt van een blessure en de andere linksback al geblesseerd is). Op het middenveld mis je nu Stengs (en misschien Zerouki ook wel, die wil ik niet volledig afbranden). Daar moet je noodgedwongen veel wisselingen doorvoeren.

En dan heb je met Ueda en Gimenez spitsen die totaal niet renderen. En sta je met Nieuwkoop notabene op rechtsbuiten.

Er zijn heel veel veranderingen doorgevoerd, een trainer met een iets ander spel-idee, best wat jeugd aangehaakt, maar die zijn er nog niet goed genoeg voor. En dan mis je best een paar spelers die wel beter zijn dan er nu staat.
Het allemaal op de trainer gooien is te simpel, net als alles erop gooien dat het allemaal met Wieffer wel zou lopen en dat Te Kloese het allemaal fout doet.

Al bij al teveel om in een keer op te vangen en gelijk een draaiend team te hebben. Er zit i.m.o. echt wel potentie in, maar spelers moeten meer ingespeeld raken op elkaar en er moet eens niet op deze manier een wedstrijd verspeeld worden. Een beetje vertrouwen hebben/ krijgen zal denk ik wonderen doen.

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 14:32
0-2 voor en dan valt een middenvelder uit. Wat doe je? Een aanvaller brengen…

PSN: bollsie

• Agent47

Agent47

sjufke schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 21:39:
0-2 voor en dan valt een middenvelder uit. Wat doe je? Een aanvaller brengen…
Dat viel me ook op. Het leek op een gegeven moment op een 4-2-4.

Smal zag er niet best uit , zachtjes uitgedrukt. Gimenez totaal weer niet gezien nadat hij 2 oefenpotjes heeft gespeeld.

• tweakduke

tweakduke

AZ straft alles meteen af zeg. Zit Feyenoord met Gimenez terwijl Parrott een echte nummer 9 is. Wat tikt die de goaltjes er fijn in.

Tweakers Discord

• Agent47

Agent47

tweakduke schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 22:14:
AZ straft alles meteen af zeg. Zit Feyenoord met Gimenez terwijl Parrott een echte nummer 9 is. Wat tikt die de goaltjes er fijn in.
Die hebben ook een stuk minder stress. Top 5 is prima voor AZ. Feyenoord moet top 3 eindigen standaard.

AZ heeft Pavlidis goed verkocht en Parrott goedkoop gekocht. Hebben ze goed gedaan.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Arm arm arm Heerenveen. Medelijden mee.. ;(

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
tweakduke schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 22:14:
Alsof Gimenez dat niet is. Parrot raakt nu een keer anders maar dat is 1 wedstrijd.
Wat bij Gimenez denk ik wel meespeelt is motivatie, ik heb het idee dat hij gewoon net niet scherp genoeg is tegen de kleinere tegenstanders. Tegen PSV in de JC schaal stond hij er bijvoorbeeld wel en was ie superscherp.

• Exocet
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 22:45:
Arm arm arm Heerenveen. Medelijden mee.. ;(
Dat is gewoon slecht, hoe kun je als Heerenveen 9 goals tegen krijgen?

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Exocet schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 22:47:
[...]

Van Persie denkt dat ie z'n grootste nederlaag ooit beter nu al kan pakken ipv over 10 jaar.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• tweakduke

tweakduke

toolkist schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 22:47:
[...]

Alsof Gimenez dat niet is. Parrot raakt nu een keer anders maar dat is 1 wedstrijd.
Wat bij Gimenez denk ik wel meespeelt is motivatie, ik heb het idee dat hij gewoon net niet scherp genoeg is tegen de kleinere tegenstanders. Tegen PSV in de JC schaal stond hij er bijvoorbeeld wel en was ie superscherp.
Het is te vroeg om echt oordeel te vellen dat klopt, maar ja als Parrott dit kan blijven doen. Dat is toch het belangrijkste in vorm blijven.

Heerenveen had toch wat beter op de organisatie moeten letten. Pijnlijke avond.

Tweakers Discord

• FreakNL
  • Laatst online: 23:08

FreakNL

Well do ya punk?

Exocet schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 22:47:
[...]

Veel te naïef. Met Heerenveen kun je zo niet spelen (hoge druk, ruimte in de rug). Überhaupt niet, maar zeker niet bij AZ. Geen enkele club in de Eredivisie kan trouwens zo spelen in Alkmaar, zelfs PSV doet dat niet. Je moet gegroepeerd spelen en aanvallen waar je dat kunt. Aanvallen is een middel, niet een doel…

Van Persie wil met Heerenveen spelen zoals hij zelf gewend was bij Arsenal en Oranje. Maar Heerenveen is gewoon een matige ploeg en dan haal je meer resultaat als je strijdplan aanpast aan de tegenstander en de kwaliteit van je eigen ploeg.

Als ze zo blijven spelen zijn ze gewoon degradatie-kandidaat. Dan ga je tegen grote nederlagen oplopen bij sterkere clubs, gaan de koppies hangen en ga je zonder vertrouwen de wedstrijden in waarin je wel punten kunt pakken.

[ Voor 14% gewijzigd door FreakNL op 14-09-2024 23:41 ]

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Zo succesvol als de Gouden Generatie was binnen het veld zo mislukt lijken ze buiten het veld. Dirk, Robin en Ruud lijken niet succesvol als trainer. Gio ook maar zo zo. Chef Frituur probeert het niet eens maar schuift maar aan als analist bij de NOS en Koning Bruin Fruit bij de RTL.

[ Voor 4% gewijzigd door Deruxian op 14-09-2024 23:49 ]

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:38
Bart Nieuwkoop als rechtervleugelaanvaller is wel armoedig vind ik

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:15
Heb de grote wedstrijden van zaterdag niet kunnen kijken maar schrok wel een beetje van de standen. Feyenoord staat 4 punten achter op Utrecht o.b.v. evenveel gespeelde wedstrijden? Wut?
Overigens belachelijk om weer te zien dat Ajax 2 wedstrijden tot nu toe gespeeld heeft. De rest zit op 4 of zelfs 5 wedstrijden nu.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:12
Deruxian schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 23:48:
Zo succesvol als de Gouden Generatie was binnen het veld zo mislukt lijken ze buiten het veld. Dirk, Robin en Ruud lijken niet succesvol als trainer. Gio ook maar zo zo. Chef Frituur probeert het niet eens maar schuift maar aan als analist bij de NOS en Koning Bruin Fruit bij de RTL.
Daar geef je Gio ook nog een compliment mee imo, die had Dickie nog nodig om een seizoen tot een goed einde te brengen en had geluk dat hij een goed elftal had. Beetje flauw om dan te zeggen dat iedereen daar kampioen mee was geworden, maar goed... Denk dat zijn inbreng daar niet geweldig was en je kan de Boer, Cocu en van Bommel ook wel aan dat rijtje toevoegen. Ze hebben allemaal wel wat gepresteerd, maar om nou te zeggen dat het geweldige trainers zijn... Nee, allemaal middelmaat at best.

• FreakNL
  • Laatst online: 23:08

FreakNL

Well do ya punk?

Trishul schreef op zondag 15 september 2024 @ 01:50:
Heb de grote wedstrijden van zaterdag niet kunnen kijken maar schrok wel een beetje van de standen. Feyenoord staat 4 punten achter op Utrecht o.b.v. evenveel gespeelde wedstrijden? Wut?
Overigens belachelijk om weer te zien dat Ajax 2 wedstrijden tot nu toe gespeeld heeft. De rest zit op 4 of zelfs 5 wedstrijden nu.
Priske haalt natuurlijk de kerst niet.

Zowel Feyenoord als Ajax hebben een clown als coach en PSV wordt dus met twee vingers in de neus kampioen

• Agent47

Agent47

Harribo schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 23:59:
Bart Nieuwkoop als rechtervleugelaanvaller is wel armoedig vind ik
Is die ook nooit geweest. Ik vind het geen eens basis materiaal.

Nee wij hebben nu Osman en die kan nog geen hele wedstrijd spelen. Maar wel lekker opleiden voor brighton.

Wordt een ellendig seizoen.

• Exocet
  • Niet online
Zou zo maar eens kunnen dat AZ de grootste concurrent van PSV gaat zijn, Feyenoord en Ajax zijn heel matig begonnen (al is Ajax nog maar amper begonnen). Maar aangezien AZ een titelrace zelden volhoudt, kun je de kampioen al bijna invullen...

• Exocet
  • Niet online
FreakNL schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 23:38:
[...]

Veel te naïef. Met Heerenveen kun je zo niet spelen (hoge druk, ruimte in de rug). Überhaupt niet, maar zeker niet bij AZ. Geen enkele club in de Eredivisie kan trouwens zo spelen in Alkmaar, zelfs PSV doet dat niet. Je moet gegroepeerd spelen en aanvallen waar je dat kunt. Aanvallen is een middel, niet een doel…

Van Persie wil met Heerenveen spelen zoals hij zelf gewend was bij Arsenal en Oranje. Maar Heerenveen is gewoon een matige ploeg en dan haal je meer resultaat als je strijdplan aanpast aan de tegenstander en de kwaliteit van je eigen ploeg.

Als ze zo blijven spelen zijn ze gewoon degradatie-kandidaat. Dan ga je tegen grote nederlagen oplopen bij sterkere clubs, gaan de koppies hangen en ga je zonder vertrouwen de wedstrijden in waarin je wel punten kunt pakken.
Ik zou me als Heerenveen supporter wel zorgen maken met dit soort teksten:
"Ja, dit is pittig", zei Van Persie na afloop van de grootste nederlaag ooit van Heerenveen tegen ESPN. "Maar goed, we hebben een wedstrijd verloren. We hadden vandaag drie punten kunnen winnen en dat is niet gelukt. Natuurlijk, de uitslag is groot, dat is vervelend."

"Maar ik heb net tegen die jongens verteld dat ik trots op ze ben", vervolgde Van Persie. "Ze proberen zo goed als mogelijk uit te voeren wat wij van ze vragen. Daar komen vandaag een aantal leermomenten uit en dat gaan we bekijken. We gaan er maandag weer vol gas tegenaan."

Van Persie zegt geen "trauma" te hebben gekregen van de wedstrijd. "En de jongens ook niet. Tijdens een carrière ga je tegen wat hobbels aanlopen. Vraag de allerbeste spelers van de wereld maar of het altijd goed ging, dan heb je je antwoord al."

"Dit is een grote hobbel, maar hier gaan wij weer van leren. AZ deed in de tweede helft niks anders in de opbouw dan in de eerste helft. We verliezen een wedstrijd. Dat is vervelend, maar meer dan dat is het ook niet."
https://www.nu.nl/voetbal...-trots-op-die-gasten.html

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:38
Agent47 schreef op zondag 15 september 2024 @ 08:33:
[...]

Is die ook nooit geweest. Ik vind het geen eens basis materiaal.

Nee wij hebben nu Osman en die kan nog geen hele wedstrijd spelen. Maar wel lekker opleiden voor brighton.

Wordt een ellendig seizoen.
De selectie van Feyenoord is gewoon incompleet. Priske heeft een onmogelijk opdracht.

Maar dat is geen excuus om een 0-2 voorsprong zo knullig weg te geven.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• OMX2000

OMX2000

ph4ge schreef op zondag 15 september 2024 @ 09:20:
[...]

De selectie van Feyenoord is gewoon incompleet. Priske heeft een onmogelijk opdracht.

Het is zeker een mix van een transferronde die tegenvalt en een trainer die al te vroeg onder druk staat.

Misschien hebben ze binnenskamers de 2e plek als target gesteld. Wat ik niet onrealistisch vind. Maar ga zo door en dat wordt een grote uitdaging. Nu al 6 verliespunten in combinatie met het spel wat je laat zien is niet best.

Ik weet serieus niet of hij dit kan keren. Want tactisch kan ik Priske niet altijd volgen.

• Agent47

Agent47

OMX2000 schreef op zondag 15 september 2024 @ 09:27:
[...]

Het is zeker een mix van een transferronde die tegenvalt en een trainer die al te vroeg onder druk staat.

Misschien hebben ze binnenskamers de 2e plek als target gesteld. Wat ik niet onrealistisch vind. Maar ga zo door en dat wordt een grote uitdaging. Nu al 6 verliespunten in combinatie met het spel wat je laat zien is niet best.

Ik weet serieus niet of hij dit kan keren. Want tactisch kan ik Priske niet altijd volgen.
Het begint met spelers op de goede plek te zetten. Nieuwkoop is een rechtsback die alleen in een 5-3-2 kan. Nieuwkoop is geen rechtsbuiten.

Smal is leuk voor de Eredivisie. Leuk dat je die transfervrij ophaalt, maar de linksback is echt kak nu Hartman geblesseerd is. Trauner kan maar één wedstrijd per week. Beelen vangt dat goed op.

Stengs ligt er uit. Weg is je nummer 10 en creativiteit. Je hebt nu geen CAM. Timber is een nummer 8. Een echte goede 6 heb je ook niet. Zechiel komt er wel, maar die heeft tijd nodig. Daar kan je nu echt niet alles van verwachten. Paixao is een alles of niks speler, vaak is het niks. Gimenez krijgt geen enkele voorzet van de buitenkanten en is na zijn interlands bij Mexico altijd totaal de weg kwijt. Alleen Hancko speelt altijd een solide 7.

Kortom, je hebt een half team elke wedstrijd tot op heden.

• D-e-n
[...]

Het is natuurlijk bezopen dat Minteh wederom vervangen is door een huurspeler waarvan je maar weer moet afwachten of we hem op het gewenste niveau krijgen, terwijl je je eigen talent verhuurt. Het is echt slecht dat die Koreaan er nu nog niet is terwijl hij eerder voor een kleine meerprijs al was op te halen. Het is verbazingwekkend dat de creatieve speler waar we al een jaar op wachten op het laatste moment niet komt.

Maar ook Slot heeft wedstrijden zonder Minteh, Wieffer en Stengs gespeeld. Dan was het soms wat minder maar er was nog altijd een bepaalde basis. Priske heeft die over de schutting gemieterd omdat het zonodig anders moest. En ik zei het vooraf en ik zeg het nogmaals: in een competitie waarin je negen van de tien keer zelf de bal hebt gaat dat gedraaf van Priske nooit werken. Al krijg je honderd jaar de tijd.

Slot en Arnesen hebben een verandering ingezet die past bij een moderne topclub. Een pad waarbij de focus ligt op voetballende kwaliteiten, aantrekkelijk spel vanuit balbezit, spel waarbij je de meeste clubs op basis van kwaliteit verslaat. Er werd waarde op het veld gecreëerd.

Priske lijkt wat dat betreft meer op een trainer uit de donkere tijden. Ook Slot had het over fysiek en bij Slot was de ploeg altijd fit. Maar Priske lijkt het nergens anders over te hebben. Creativiteit lijkt van ondergeschikt belang. Van de voorste zes gisteren zijn alleen Paixao en Gimemez tot iets aanvallends in staat. Met zo'n instelling win je als trainer nooit wat in de eredivisie.

• D-e-n
OMX2000 schreef op zondag 15 september 2024 @ 09:27:
[...]

Het lijkt er meer op dat ze de EL als target hebben op dit moment

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 14-11 18:46
FreakNL schreef op zondag 15 september 2024 @ 07:18:
[...]

Zowel Feyenoord als Ajax hebben een clown als coach en PSV wordt dus met twee vingers in de neus kampioen
Wat maakt Farioli een clown? Het rouleren?

• DutchOwnage
Zechiel is inderdaad een lichtpuntje. Om toch nog even iets positiefs te noteren.

• toolkist
  • Niet online
[...]

Dat valt toch alles mee?
Keeper+verdediging staat gewoon, op het middenveld mis je hoogstens een creatieve middenvelder (al lijkt die Koreaan dat te moeten gaan zijn), voorin heb je ook genoeg opties alleen stelt ie ze niet op.
Ik denk echt niet dat de selectie het probleem is, jullie lijken gewoon een voor Feyenoord/deze selectie ongeschikte trainer gehaald te hebben.

• ph4ge
toolkist schreef op zondag 15 september 2024 @ 10:45:
[...]

Dat valt toch alles mee?
Keeper+verdediging staat gewoon, op het middenveld mis je hoogstens een creatieve middenvelder (al lijkt die Koreaan dat te moeten gaan zijn), voorin heb je ook genoeg opties alleen stelt ie ze niet op.
Ik denk echt niet dat de selectie het probleem is, jullie lijken gewoon een voor Feyenoord/deze selectie ongeschikte trainer gehaald te hebben.
De verdediging staat niet. Er is geen fatsoenlijke linksback. Er is helemaal geen verdedigende middenvelder en op Stengs na ook geen creatieve middenvelder. Er is helemaal geen rechtsbuiten. Dat zijn een aantal flinke gaten. Nog even los van dat de helft niet fit is.

De afgelopen seizoen pakte je gemiddeld een punt meer met Wieffer dan zonder Wieffer. Dat er een mindere vervanger komt is tot daar aan toe, maar zonder vervanger is het statistisch vragen om problemen.

Er zat gisteren gewoon geen middenvelder op de bank en dus moest er een spits op het middenveld, en er liep al een verdediger rechtsbuiten. Dat geeft gewoon aan dat de selectie niet op orde is.

[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 15-09-2024 11:31 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• D-e-n
ph4ge schreef op zondag 15 september 2024 @ 11:29:
[...]

Er zat gisteren gewoon geen middenvelder op de bank en dus moest er een spits op het middenveld, en er liep al een verdediger rechtsbuiten. Dat geeft gewoon aan dat de selectie niet op orde is.
Als je als trainer begint met zo'n verdedigend middenveld en een rechtsback rechts voorin dan ontneem je jezelf natuurlijk ook gewoon de opties om verdedigender te wisselen. Als je als trainer Lingr laat gaan en niet eens een poging doet om een positie voor Ivanusec te vinden dan is het ook aan jezelf te wijten dat je aanvallend machteloos bent.

Tot nu toe heeft Priske vooal getoond een trainer te zijn die niet aanvallend en creatief kán denken. Ik hoor vooral geblaat over intensiteit, fysiek, lopen en clichés over je best doen maar over voetbal gaat het nooit. Kom op: ook met de beschikbare spelers was de opstelling van gisteren echt schandalig tegen wat gewoon een promovendus is.

Ja, Te Kloese heeft fouten gemaakt maar de grootste fout lijkt te zijn dat hij tactisch kennelijk geen clue heeft over welk traject Arnesen en Slot hadden ingezet. Alleen het onderdeel professionalisering lijkt overgebleven maar het technische verhaal is weg

[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 15-09-2024 11:45 ]

• Trishul
FreakNL schreef op zondag 15 september 2024 @ 07:18:
[...]

Naja Priske zegt en doet wel rare dingen (zoals met Timber, de opstelling, enz). Farioli heb ik wel wat meer vertrouwen in. Tot nu toe heeft hij geloof ik ook meer wedstrijden gewonnen dan Priske. Terwijl de selectie ook gemankeerd is, de schuld van Kroes. Gaten op het middenveld en op de links- en rechtsbuiten positie.

Als je ziet waar Farioli het mee moet doen op dit moment op de linksbuiten positie bv....

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 15 september 2024 @ 11:29:
[...]

De verdediging staat niet. Er is geen fatsoenlijke linksback. Er is helemaal geen verdedigende middenvelder en op Stengs na ook geen creatieve middenvelder. Er is helemaal geen rechtsbuiten. Dat zijn een aantal flinke gaten. Nog even los van dat de helft niet fit is.

De afgelopen seizoen pakte je gemiddeld een punt meer met Wieffer dan zonder Wieffer. Dat er een mindere vervanger komt is tot daar aan toe, maar zonder vervanger is het statistisch vragen om problemen.

Smal is toch een prima linksback? Die moet je alleen wel iets de tijd geven om te wennen, is ook pas net fit. Ivanusec kan volgens mij prima rechtsbuiten spelen. Waarom zou die, net als Sutalo, niet alsnog goed kunnen gaan spelen na een jaartje gewend te hebben? Veel vertrouwen gaat ie iig niet krijgen als zelfs Nieuwkoop voor hem staat op rechtsbuiten (wat ik echt een achterlijke beslissing vind van Priske)
Zechiel leek mij, de keren dat ik em zag spelen, best een leuke speler. Is die zo ongeschikt als verdedigende middenvelder met Zerrouki als backup? Sure 't is een achteruitgang tov Wiefer maar dat zou elke vervanger geweest zijn.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

ElPaco schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 18:26:
Wat een zaadpot bij PSV. Gelukkig 'gewoon' gewonnen, maar ben blij dat ik geen geld heb neergelegd voor een kaartje :O
Na een kwartier dacht je aan 7-0 of iets dergelijks, en dan wordt het alsnog een festival van missers… :/

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:12
Ramzzz schreef op zondag 15 september 2024 @ 11:58:
[...]

Na een kwartier dacht je aan 7-0 of iets dergelijks, en dan wordt het alsnog een festival van missers… :/
Ze leken er ook niet heel veel zin in te hebben imo, maar goed, snap het ook wel, die wedstrijd was wel gewonnen. Wat me wel verbaasde (volg het allemaal niet zo nauw) is dat Lang weer op de tribune zat. Is hij er nou alweer lang uit? Ze kunnen dat contract ook beter gewoon verbreken, is die gast ooit fit? En dan hebben ze Karsdorp ook nog gehaal, dat is waarschijnlijk hetzelfde verhaal.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:12
De competitie is natuurlijk totaal verziekt door die stakingen. Ik zie ajax nog wel meedoen om de knikkers voor plek 1 of 2.

Zo goed als ajax onder ten Hag was is PSV echt niet en ik vond vorig jaar behoorlijk vertekend.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:09
Te Kloese en Priske hebben beiden gefaald.
4 wedstrijden en 3 keer gelijk gespeeld. 2 keer tegen een promovendus.
Dan kunnen we wel zeggen dat de selectie achteruit is gegaan (en dat is het ook), maar ook zonder Wieffer, Geertruida en Minteh moet je die wedstrijden winnen.

Dat je een dravende rechtsback als rechtsbuiten opstelt zegt eigenlijk al voldoende.
Priske zal best een goede trainer zijn. Maar niet voor een club als Feyenoord die in de eredivisie het spel moet maken.
Intensiteit is goed. Maar dat moet ten ondersteund zijn van voetbal, zoals onder Slot.
Intensiteit zonder voetbal past niet bij een topclub in de eredivisie.

• Gonadan
  • Laatst online: 22:52

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Trishul schreef op zondag 15 september 2024 @ 11:52:
Naja Priske zegt en doet wel rare dingen (zoals met Timber, de opstelling, enz). Farioli heb ik wel wat meer vertrouwen in. Tot nu toe heeft hij geloof ik ook meer wedstrijden gewonnen dan Priske. Terwijl de selectie ook gemankeerd is, de schuld van Kroes. Gaten op het middenveld en op de links- en rechtsbuiten positie.

Als je ziet waar Farioli het mee moet doen op dit moment op de linksbuiten positie bv....
We hadden meer verwacht (of wellicht gehoopt) van het reparatiewerk van Kroes dan tot nu toe is geleverd, dat zeker. Maar de schuld volledig bij hem leggen gaat voorbij aan het aandeel van zijn voorgangers en de kaders die de financiële doelstellingen met zich meebrachten.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Trishul
Gonadan schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:32:
[...]

We hadden meer verwacht (of wellicht gehoopt) van het reparatiewerk van Kroes dan tot nu toe is geleverd, dat zeker. Maar de schuld volledig bij hem leggen gaat voorbij aan het aandeel van zijn voorgangers en de kaders die de financiële doelstellingen met zich meebrachten.
Jawel, kijk alleen al naar de linksbuiten positie. Je laat Forbs vertrekken terwijl de trainer hem niet kwijt wil. Je laat vervolgens ook nog Bergwijn vertrekken zonder dat je snel geschakeld had naar een vervanger. Dan kom je met de Sulemana deal, een speler die erg vaak geblesseerd was afgelopen seizoenen en eigenlijk geen potten kon breken. Ook nog voor een forse som en koopoptie 20 miljoen (!), deal mislukt.
Kroes had toch gewoon een buitenspeler in de categorie 3~5 miljoen ergens kunnen oppikken, uit bv. een kleinere competitie? Hoeft geen kanon te zijn zoals een Tadic ofzo, gewoon een nuttige speler. Je was al zoveel salaris kwijt van al die verhuurde spelers.

Hij heeft gefaald, na het verhuur van Forbs had hij al buitenspelers op de shortlist moeten hebben.
En dan zullen we het maar niet hebben over zijn grote mond en beledigingen richting zijn voorgangers.
Linksbuiten Godts is nu ook geblesseerd, geen linksbuiten meer over.

Wat wel goed is, maar weet niet zeker of je dat kunt toeschrijven aan Kroes (eerder Beuker denk ik) is die goede jonge talenten die ze hebben gehaald zoals Mokio en Skaarud. Gelukkig komt de jeugd er ook weer aan als je kijkt naar Jong Ajax.

• Gonadan

Gonadan

Trishul schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:55:
[...]

Jawel, kijk alleen al naar de linksbuiten positie. Je laat Forbs vertrekken terwijl de trainer hem niet kwijt wil. Je laat vervolgens ook nog Bergwijn vertrekken zonder dat je snel geschakeld had naar een vervanger. Dan kom je met de Sulemana deal, een speler die erg vaak geblesseerd was afgelopen seizoenen en eigenlijk geen potten kon breken. Ook nog voor een forse som en koopoptie 20 miljoen (!), deal mislukt.
Kroes had toch gewoon een buitenspeler in de categorie 3~5 miljoen ergens kunnen oppikken, uit bv. een kleinere competitie? Hoeft geen kanon te zijn zoals een Tadic ofzo, gewoon een nuttige speler. Je was al zoveel salaris kwijt van al die verhuurde spelers.

Hij heeft gefaald, na het verhuur van Forbs had hij al buitenspelers op de shortlist moeten hebben.
En dan zullen we het maar niet hebben over zijn grote mond en beledigingen richting zijn voorgangers.
Linksbuiten Godts is nu ook geblesseerd, geen linksbuiten meer over.

Wat wel goed is, maar weet niet zeker of je dat kunt toeschrijven aan Kroes (eerder Beuker denk ik) is die goede jonge talenten die ze hebben gehaald zoals Mokio en Skaarud. Gelukkig komt de jeugd er ook weer aan als je kijkt naar Jong Ajax.
Oké, jij je zin. Alles wat verkeerd is komt 100% door Kroes en alles wat goed gaat kunnen we niet zeker van zijn of hij daar wel een redelijk aandeel in had.

Als we zo eenzijdig gaan redeneren dan zie ik weinig brood in verdere objectieve discussie. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• AMARONE
Gonadan schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:11:
[...]

Oké, jij je zin. Alles wat verkeerd is komt 100% door Kroes en alles wat goed gaat kunnen we niet zeker van zijn of hij daar wel een redelijk aandeel in had.

Als we zo eenzijdig gaan redeneren dan zie ik weinig brood in verdere objectieve discussie. :)
Trishul snapt niet zo goed dat die schaduw lijstjes er wel waren maar dat er gewoon echt geen ruimte was om te investeren. Beide deals zijn trouwens top, en liever geen vervangers dan halve vervangers. Dan maar met Akpom of een jeugdspeler op de vleugel als Godts er niet is.

• Trishul
Gonadan schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:11:
[...]

Maar ik zeg ook niet dat alles wat verkeerd is komt door Kroes. Seizoenen 22/23 en 23/24 en de mensen van toen hebben natuurlijk voor een puinhoop gezorgd.

Als ik iets positiefs moet noemen, dan is het toch wel de verkoop van Bergwijn voor 21 miljoen en de enorme besparing in het salaris huis.

Alleen jammer dat hij niet meer vooruit keek voor de posities linksbuiten en middenveld. Van iemand die zo een grote mond opzette verwacht je dan wat meer. Gelukkig heeft hij nu ook zelf aangegeven niet tevreden te zijn over afgelopen transfer window.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:43
Russel88 schreef op zondag 15 september 2024 @ 12:57:
Te Kloese en Priske hebben beiden gefaald.
4 wedstrijden en 3 keer gelijk gespeeld. 2 keer tegen een promovendus.
Dan kunnen we wel zeggen dat de selectie achteruit is gegaan (en dat is het ook), maar ook zonder Wieffer, Geertruida en Minteh moet je die wedstrijden winnen.

Dat je een dravende rechtsback als rechtsbuiten opstelt zegt eigenlijk al voldoende.
Priske zal best een goede trainer zijn. Maar niet voor een club als Feyenoord die in de eredivisie het spel moet maken.
Intensiteit is goed. Maar dat moet ten ondersteund zijn van voetbal, zoals onder Slot.
Intensiteit zonder voetbal past niet bij een topclub in de eredivisie.
Intensiteit zonder voetbal is toch precies waar Feyenoord jarenlang voor stond in de periode voor Slot.
Een betere vervanger van Slot is er blijkbaar niet.

• toolkist
  • Niet online
Trishul schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:55:
2x geblesseerd. Wat gewoon kan gebeuren, zie Brobbey vorig seizoen.
Ja briljant plan, een middelmatige speler voor langere tijd vastleggen met een leuk salaris etc erbij, geniaal!
Natuurlijk is het dan beter om een speler, die je scouting 2-3 jaar geleden nog echt zag zitten, voor een jaar te huren zonder verplichte koopoptie. Dat dat dan niet lukt, deels door eigen toedoen, is uiterst knullig maar 100.000% liever een eigen jeugd speler die dat gat nu vult dan middelmaat voor langere tijd vastleggen om maar iets te hebben. Daar moeten we juist vanaf, die mindset.

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:03:
[...]

Intensiteit zonder voetbal is toch precies waar Feyenoord jarenlang voor stond in de periode voor Slot.
Die kan er prima zijn, te Kloese kan ook gewoon een verkeerde beslissing genomen hebben.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:09
[...]

Daarom hoopten velen dat die trend doorbroken zou worden.
Beste wat Arnesen gedaan heeft is Kuyt passeren voor Slot.

• Trishul
toolkist schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:03:
[...]

2x geblesseerd. Wat gewoon kan gebeuren, zie Brobbey vorig seizoen.

[...]

Ja briljant plan, een middelmatige speler voor langere tijd vastleggen met een leuk salaris etc erbij, geniaal!
Natuurlijk is het dan beter om een speler, die je scouting 2-3 jaar geleden nog echt zag zitten, voor een jaar te huren zonder verplichte koopoptie. Dat dat dan niet lukt, deels door eigen toedoen, is uiterst knullig maar 100.000% liever een eigen jeugd speler die dat gat nu vult dan middelmaat voor langere tijd vastleggen om maar iets te hebben. Daar moeten we juist vanaf, die mindset.
Ja lastig discussiëren zo als er zomaar dingen worden ingevuld. Wie heeft het gehad over lange periode vastleggen? Slaat nergens op. Traore is toch ook niet voor 4 jaar ofzo vastgelegd? Volgens mij zelfs maar tot 2026.
Een tweede buitenspeler was geen overbodige luxe, high potential uit een evt kleinere competitie/club voor 2/3 jaar vastleggen. Als PSV (Driouech) en Feyenoord (Hadj-Moussa) dat kunnen voor een paar miljoen, kan Ajax dat ook.

Natuurlijk komt de jeugd eraan, maar met zoveel wedstrijden te spelen, moet er ergens wel een lampje gaan branden bij de technische directie dat je niet volledig kunt bouwen op tieners.

Maar goed, ik ben benieuwd hoe Farioli dit gaat oplossen op linksbuiten.

• AMARONE
Gaat los op het Leidseplein. Dit is dus exact de reden waarom er politie moet zijn bij die wedstrijden. Wat een ontzettende kneuzen :')

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:49

Superkiwi

Hoi doei

Ik lees het ja.
De zwarte capuchonnetjes zetten zich weer goed op de kaart hier. Prutsers.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Trishul
Hm de Telegraaf schrijft dat Ajax en Klaassen een modeling akkoord hebben bereikt voor een contract tot einde van het seizoen...

• D-e-n
[...]

En daarom was het dus jarenlang kut. Dan haalden we types als Bosschaart omdat ze een Feyenoord hart hadden. Maar voetballend was het gewoon niks.
Natuurlijk wel. Een tweede Slot ga je niet vinden maar had in elk geval iemand gehaald die dezelfde voetbalcultuur aanhangt

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Verrassend, Mr 1-0 keert wéér terug bij Ajax. Middenvelders hadden we al een tekort aan natuurlijk.

Mooi voor Davy maar dit hebben we als Ajax niet nodig natuurlijk.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-11 18:33
Quad schreef op zondag 15 september 2024 @ 17:15:
Verrassend, Mr 1-0 keert wéér terug bij Ajax. Middenvelders hadden we al een tekort aan natuurlijk.

Genoeg middenvelders klopt.
Maar dit is wel eentje die wel eens een goal wil maken.

Denk dat ze hem voor de bank halen om in te brengen als 10 wanneer ze goals nodig hebben

• Agent47

Agent47

Klaassen is altijd nuttig, die staat altijd goed.

• carpebios
  • Laatst online: 21:12
Agent47 schreef op zondag 15 september 2024 @ 17:57:
Klaassen is altijd nuttig, die staat altijd goed.
Klopt, bij elk opstootje komt die goed aanlopen! :+

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Trishul
carpebios schreef op zondag 15 september 2024 @ 18:01:
[...]

Klopt, bij elk opstootje komt die goed aanlopen! :+
Maja, Ramalho is vertrokken, dus zal wel meevallen :+

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Deadsy schreef op zondag 15 september 2024 @ 17:54:
[...]

Genoeg middenvelders klopt.
Maar dit is wel eentje die wel eens een goal wil maken.

Denk dat ze hem voor de bank halen om in te brengen als 10 wanneer ze goals nodig hebben
En ach, het is een harde werker met het hart op de goede plaats. Stelt het team boven zichzelf, kan elk team wel gebruiken. In elk geval zeer veel ervaring bij Ajax. Maar het liefst nog iets op de vleugels erbij. Zullen we op moeten wachten tot de winterstop denk ik.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• AMARONE
Snap het niet zo goed. Ja mentaliteit maar ik heb liever dat ze de spelers die terug gezet zijn dan weer een kans geven ipv hij iemand in de weg staat.

• Kist
Je hebt een creatieve middenvelder en een buitenspeler nodig. Je hebt al 100 middenvelders, je moet bezuinigen en hebt alleen geriatrische spelers gehaald in het afgelopen half jaar. Dus natuurlijk haal je dan de zoveelste beperkte loper in Klaassen.

Niks ten nadele van die jongen. Een echte Ajacied met goede mentaliteit. Maar dit helpt je als Ajax toch geen millimeter verder?

Kroes toont zich met de week ongeschikter. Was het een Duitser zonder Ajax verleden geweest was die alweer op weg naar de uitgang.

• toolkist
  • Niet online

Aanvallende middenvelder konden we best gebruiken ja.

• toolkist
  • Niet online
Kist schreef op zondag 15 september 2024 @ 18:57:
Je hebt een creatieve middenvelder en een buitenspeler nodig. Je hebt al 100 middenvelders, je moet bezuinigen en hebt alleen geriatrische spelers gehaald in het afgelopen half jaar. Dus natuurlijk haal je dan de zoveelste beperkte loper in Klaassen.

Niks ten nadele van die jongen. Een echte Ajacied met goede mentaliteit. Maar dit helpt je als Ajax toch geen millimeter verder?

Kroes toont zich met de week ongeschikter. Was het een Duitser zonder Ajax verleden geweest was die alweer op weg naar de uitgang.
Wie hadden ze nu dan nog kunnen halen als alternatief? Klaasen op 10 is nog steeds 10 klassen beter dan een Hlynsson. En hij zal ook vast niet de hoofdprijs aan salaris gekost hebben.

• toolkist
  • Niet online
AMARONE schreef op zondag 15 september 2024 @ 16:43:
Gaat los op het Leidseplein. Dit is dus exact de reden waarom er politie moet zijn bij die wedstrijden. Wat een ontzettende kneuzen :')
Ehm ja. Want de boerenprotesten hebben ook bewezen dat er op elke boerderij politie aanwezig moet zijn....

• toolkist
  • Niet online
Trishul schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:38:
[...]

Ja lastig discussiëren zo als er zomaar dingen worden ingevuld. Wie heeft het gehad over lange periode vastleggen? Slaat nergens op. Traore is toch ook niet voor 4 jaar ofzo vastgelegd? Volgens mij zelfs maar tot 2026.
Dus je wil 3-5m betalen en dan een 1-2 jarig contract geven ofzo? Dan zijn de afschrijvingskosten nog steeds flink per jaar. Wat ze juist niet willen.
n Traore was gratis, daar heb je geen transfersom om af te schrijven.
Een tweede buitenspeler was geen overbodige luxe, high potential uit een evt kleinere competitie/club voor 2/3 jaar vastleggen. Als PSV (Driouech) en Feyenoord (Hadj-Moussa) dat kunnen voor een paar miljoen, kan Ajax dat ook.
Als ze een geschikte speler halen die de selectie versterkt dan halen ze die echt wel als de mogelijkheden er zijn. Maar als je nu aan het snijden bent in de kosten, is het natuurlijk onzin om vervolgens te gaan gokken met een speler waarvan je niet overtuigd bent, want dan gaan je vaste lasten voor overbodige spelers alleen maar weer omhoog. Los van dat zo'n speler op de laatste dag/uren van de transferperiode dan geen 3-5m meer kost maar 6-10, als ze überhaupt nog willen verkopen.

• Trishul
toolkist schreef op zondag 15 september 2024 @ 19:23:
[...]

Dus je wil 3-5m betalen en dan een 1-2 jarig contract geven ofzo? Dan zijn de afschrijvingskosten nog steeds flink per jaar. Wat ze juist niet willen.
n Traore was gratis, daar heb je geen transfersom om af te schrijven.

[...]

Als ze een geschikte speler halen die de selectie versterkt dan halen ze die echt wel als de mogelijkheden er zijn. Maar als je nu aan het snijden bent in de kosten, is het natuurlijk onzin om vervolgens te gaan gokken met een speler waarvan je niet overtuigd bent, want dan gaan je vaste lasten voor overbodige spelers alleen maar weer omhoog. Los van dat zo'n speler op de laatste dag/uren van de transferperiode dan geen 3-5m meer kost maar 6-10, als ze überhaupt nog willen verkopen.
Dat is ook weer zo. Pech en geluk tegelijkertijd dat ze het salaris van Bergwijn kwijt zijn en direct 21 miljoen gekregen hebben, maar idd, 5 voor 12 kun je niet echt meer de markt op.
Benieuwd wat er in de winterstop zal gebeuren.

• Gonadan

Gonadan

Trishul schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:55:
Maar ik zeg ook niet dat alles wat verkeerd is komt door Kroes.
Nou ja dat lijk je wel te zeggen. En als ik dat probeer te nuanceren ga je er recht tegenin. Wellicht bedoel je het anders dan je het verwoordt of ik begrijp je verkeerd maar ik lees toch echt dat het allemaal de schuld van Kroes is.
Seizoenen 22/23 en 23/24 en de mensen van toen hebben natuurlijk voor een puinhoop gezorgd.

Als ik iets positiefs moet noemen, dan is het toch wel de verkoop van Bergwijn voor 21 miljoen en de enorme besparing in het salaris huis.

Alleen jammer dat hij niet meer vooruit keek voor de posities linksbuiten en middenveld. Van iemand die zo een grote mond opzette verwacht je dan wat meer. Gelukkig heeft hij nu ook zelf aangegeven niet tevreden te zijn over afgelopen transfer window.
Die grote mond was niet handig, dat geef ik toe, maar waarom zou je daardoor meer verwachten? Blaaskakerij is standaard in het voetbal en je moet maar zien wat haalbaar is. Dat is hem zo te merken ook vies tegen gevallen.

Gekeken hebben ze wel degelijk, dat kwam ook genoeg naar buiten. Het nadeel was alleen dat heel veel gewoon niet haalbaar was binnen de huidige kaders en dat Sulemana ook nog eens verprutst werd.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Middenvelders zat, maar niet ruim in alle typen.. Creatief/aanvallend valt tegen.
Hangt van de voorwaarden af. Als het financieel mee valt en hij heeft geen verwachtingen die conflicteren met het opstellen van talent dan is er niets aan de hand.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 15 september 2024 @ 20:05:
[...]

Middenvelders zat, maar niet ruim in alle typen.. Creatief/aanvallend valt tegen.
Maar aan creativiteit gaat Klaassen ook niet hetgeen brengen wat Ajax zoekt lijkt mij?
Aanvallend met betrekking tot loopvermogen en op de juiste positie komen was hij wel prima overigens al is dat wellicht wat makkelijker kijkende naar de rest van het team van destijds in vergelijking met nu.

• Gonadan

Gonadan

Napo schreef op zondag 15 september 2024 @ 20:41:
Maar aan creativiteit gaat Klaassen ook niet hetgeen brengen wat Ajax zoekt lijkt mij?
Aanvallend met betrekking tot loopvermogen en op de juiste positie komen was hij wel prima overigens al is dat wellicht wat makkelijker kijkende naar de rest van het team van destijds in vergelijking met nu.
Je geeft zelf het antwoord al. Het eind er net voor niets met een /.
Los van dat ene woord brengt hij natuurlijk wel de drive die Farioli graag ziet. Ik heb het gevoel dat nu alles op alles gezet wordt om de juiste sfeer (in de ogen van sommigen) te bereiken met de gehele groep.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Kist
toolkist schreef op zondag 15 september 2024 @ 19:16:
[...]

Wie hadden ze nu dan nog kunnen halen als alternatief? Klaasen op 10 is nog steeds 10 klassen beter dan een Hlynsson. En hij zal ook vast niet de hoofdprijs aan salaris gekost hebben.
Niks. Niks halen en in januari de juiste speler. Nu geef je het kleine beetje salaris ruimte uit aan een volstrekt overbodige speler en heb je de rest van het seizoen alleen Berghuis voor je creativiteit.

Klaassen lost je grote problemen niet op. Maar blokkeert wel de mogelijkheid ze op te lossen

• Gonadan

Gonadan

Kist schreef op zondag 15 september 2024 @ 21:33:
[...]

Niks. Niks halen en in januari de juiste speler. Nu geef je het kleine beetje salaris ruimte uit aan een volstrekt overbodige speler en heb je de rest van het seizoen alleen Berghuis voor je creativiteit.

Klaassen lost je grote problemen niet op. Maar blokkeert wel de mogelijkheid ze op te lossen
En als het nu een vorm van prestatiebeloning blijkt te zijn in plaats van gewoon een zak geld? En hij blijkt prima om te kunnen gaan met af en toe een reserverol waarin hij toch de rest aanspoort en af en toe waardevolle minuten maakt. Is het dan nog steeds zo'n probleem?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:22

Sagat

Is pappa x2!

Klaassen, lijkt me niets mis mee. Helemaal omdat hij zijn conditie al op peil aan het houden was en zo via jong zichzelf in de picture gespeeld heeft. In een zoekend of op zijn minst elftal in opbouw lijkt me dat je die ervaring en drive goed kan gebruiken.

Priske......
Wow...ik wil hem nog niet volledig afschrijven, en het is altijd lastig om een zeer succesvolle trainer op te volgen. En je de selectie is zeker niet perfect...maar zeer slechte start. Idd kijken wat we er in Europa van bakken, maar als dat mis gaat en je hebt nog 2 slechte wedstrijden in de competitie dan kan het wel eens heel snel einde verhaal worden.

10 second ninja DONE

• Trishul
Voor Feyenoord wordt dit een belangrijke week. Winnen ze van Leverkusen dan kunnen ze wel eens de lijn naar boven vinden. Verliezen ze die CL wedstrijd, dan kan het chagrijn nog groter worden na 3 gelijke spelen tegen kleinere clubs.

En Leverkusen is geen slecht team natuurlijk met ook nog een goede coach. Hele belangrijke week voor Feyenoord.

• Agent47

Agent47

Trishul schreef op maandag 16 september 2024 @ 10:25:
Voor Feyenoord wordt dit een belangrijke week. Winnen ze van Leverkusen dan kunnen ze wel eens de lijn naar boven vinden. Verliezen ze die CL wedstrijd, dan kan het chagrijn nog groter worden na 3 gelijke spelen tegen kleinere clubs.

En Leverkusen is geen slecht team natuurlijk met ook nog een goede coach. Hele belangrijke week voor Feyenoord.
Ik zou nog eerder een toto handicap zetten op Feyenoord 2-0 voor en dan winst op Leverkusen. Denk dat je er donderdag kansloos met 1-4 af gaat. ;(

• D-e-n

Tegen Leverkusen kunnen ze counteren. Dat spelletje snapt Priske wel. Maar ook al speel je goed tegen Leverkusen, dan moet je daarna in de eredivisie weer voetballend het spel gaan maken. En dat onderdeel is momenteel geheel afwezig.

Gouka had het voor het AD over "op kracht voetballen". Dat zegt genoeg. Dat is een stap terug, terug naar vroeger toen Feyenoord het lachertje was van de top drie.

• Trishul
D-e-n schreef op maandag 16 september 2024 @ 11:00:
[...]

Tegen Leverkusen kunnen ze counteren. Dat spelletje snapt Priske wel. Maar ook al speel je goed tegen Leverkusen, dan moet je daarna in de eredivisie weer voetballend het spel gaan maken. En dat onderdeel is momenteel geheel afwezig.

Gouka had het voor het AD over "op kracht voetballen". Dat zegt genoeg. Dat is een stap terug, terug naar vroeger toen Feyenoord het lachertje was van de top drie.
Ik ben benieuwd. Het middenveld en de vleugels van Leverkusen, daar zit behoorlijk wat power. Ze hebben natuurlijk ook echt goede aanvallers zoals Wirtz en Boni. Heel benieuwd hoe Feyenoord het gaat doen, en PSV ook niet te vergeten tegen Juve.

• ph4ge
D-e-n schreef op maandag 16 september 2024 @ 11:00:
Tegen Leverkusen kunnen ze counteren.
Denk je dat? Feyenoord kennende staan ze bij de eerste aanval van de tegenstander achter, zeker in Europa.

[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 16-09-2024 11:58 ]

• DutchOwnage
Vorige week of de week daarvoor toevallig Leverkusen-Leipzig gezien. Ik dacht 4-3 voor Leipzig. Maar wat een wedstrijd was dat zeg. Ik geef mijn cluppie echt 0,0% kans donderdag. Helaas.

Je hebt het over de kampioen van de Bundesliga.

Edit: 2-3 dus.

YouTube: FRIMPONG SCOORT OP HELE FRAAIE MANIER!🥵💪 | Leverkusen - Leipzig | Bu...

[ Voor 39% gewijzigd door DutchOwnage op 16-09-2024 12:26 ]

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:20

Ik denk dat we blij mogen zijn als we zelf 1x scoren en er minder dan 5 tegen krijgen. Feyenoord is momenteel echt veel te klein voor Leverkusen.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:53

Grudgie

PSN: Grudgie7

Heb weinig vertrouwen in Feyenoord donderdag. Wordt een dikke afslachting ben ik bang voor.

[ Voor 6% gewijzigd door Grudgie op 17-09-2024 10:12 ]

• Agent47

Agent47

Grudgie schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 10:11:
Heb weinig vertrouwen in Feyenoord vanavond. Wordt een dikke afslachting ben ik bang voor.
Wij mogen donderdag, psv moet vanavond. :9

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:53

Grudgie

PSN: Grudgie7

Agent47 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 10:12:
[...]

Wij mogen donderdag, psv moet vanavond. :9
Haha. Aangepast.

• Trishul
Wordt het dan in beide gevallen een afslachting voor de NL ploegen?

• Agent47

Agent47

Trishul schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 10:18:
Wordt het dan in beide gevallen een afslachting voor de NL ploegen?
Ik geef psv vanavond eerder kans dan Feyenoord donderdag.

• Trishul
Agent47 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 10:20:
[...]

Ik geef psv vanavond eerder kans dan Feyenoord donderdag.
Zou zomaar kunnen. Bosz zal met PSV gewoon vol de aanval ingaan verwacht ik. Dat biedt opzich wel kansen tegen een Juve.
Middenveld Veerman, Schouten en Saibari is niks mis mee. Voorhoede ook prima. Alleen zorgen dat de bal niet teveel in eigen 16 komt.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:06
PSV lijkt er nog een speler bij te krijgen. De Kroaat Perisic (die bijvoorbeeld scoorde in de WK finale van 2018) lijkt transfervrij naar PSV te gaan voor 1 jaar. Hij is nu 35 en kan zowel linksbuiten als linksachter spelen. Ben benieuwd wat hij kan brengen!

WoT stats

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

ElPaco schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 10:30:
PSV lijkt er nog een speler bij te krijgen. De Kroaat Perisic (die bijvoorbeeld scoorde in de WK finale van 2018) lijkt transfervrij naar PSV te gaan voor 1 jaar. Hij is nu 35 en kan zowel linksbuiten als linksachter spelen. Ben benieuwd wat hij kan brengen!
Bijzonder is het wel. Leuke naam op papier, maar erg blessuregevoelig, sterker nog, vorig jaar nog een zware kruisbandblessure. Sindsdien niet echt veel meer gespeelt. Ik krijg er een beetje een Mario Gotze gevoel bij. De naam is leuk maar sportief lijkt het mij geen verrijking. Zal ook niet voor een appel en een ei komen. Is er geen jeugdspeler die als backup voor Dest kan fungeren?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:43
Een linksback is het toch ook niet echt, hooguit als aanvallende back in een 3-5-2 systeem maar dat speelt Bosz niet.

En met Lang, Lozano en Driouech is de positie van linksbuiten voorlopig toch ook wel goed bezet.

• ph4ge
ElPaco schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 10:30:
Kan niet in Europa spelen, toch? Snap het eigenlijk niet, aanvallers genoeg bij PSV lijkt mij.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ph4ge schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 10:59:
[...]

Kan niet in Europa spelen, toch? Snap het eigenlijk niet, aanvallers genoeg bij PSV lijkt mij.
Lozano geblesseerd, lang een risico. Niet ideaal dus wat extra's zou kunnen maar of dit een meerwaarde is moet blijken.

Eerste gedachte is een oude has-been speler maar die kunnen ook verrassen.
Pagina: 1 ... 55 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken