[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 302 Laatste
Acties:
  • 476.577 views

Onderwerpen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 10:05:
Als het talent echt zo groot was had City hem ook nooit laten gaan dus die hebben ook de twijfels gehad.
Dat is niet zo bij City. Zie Palmer bijvoorbeeld. Ze wisten wat ie kon maar ook dat ie bij City moeilijk aan spelen toe zou komen en hebben hem toen naar Chelsea laten gaan toen ie aangaf weg te willen.
En dan kun je nog steeds een enorm talent zijn, maar als je o.a. Grealish en Foden voor je hebt....
Los van dat het ook nog eens helpt met de PSR regels van de PL ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 14-10 08:41

Typhone

Who Dares Wins

Vooralsnog is er geen overeenkomst met Weghorst getekend.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:56
ph4ge schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 09:09:
[...]

Overigens is Stengs weer geblesseerd, deze keer aan zn andere knie. Hij moet geopereerd worden maar zou er slechts een paar maanden uit liggen. Ook een man van glas, helaas.
Lekker dan: dan missen we dus maanden ook maar iets van creativiteit op het middenveld. En terwijl dit zwakke punt al een jaar duidelijk is en het gemis van Szymanski ook door Slot al zo vaak is aangestipt is daar dus nog steeds niet op geanticipeerd. Slecht slecht slecht.

En het erge is: dan schijnt men nog maar weer eens een buitenspeler te zoeken maar daarmee los je dit probleem zo dus niet op. Of de beoogde vervanger van Zerouki moet een fitte kopie van Frenkie de Jong zijn maar de namen die tot nu toe voorbij komen wijzen niet op een goede passer. "intensiteit" schijnt het toverwoord te zijn tegenwoordig. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:22

ZieMaar!

Moderator General Chat
toolkist schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 10:15:
[...]

Je bedoelt dat we 10m erbij krijgen om die rommel van jullie over te nemen? :p
Nou dat lijkt me net teveel, maar er is ruimte voor onderhandeling hoor :p.

@D-e-n gewoon Clasie oppikken ;)!

[ Voor 6% gewijzigd door ZieMaar! op 29-08-2024 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:58
SterqVerhael schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 08:22:
[...]

Joey Veerman wil weg bij PSV toch? :+ Amsterdam is ook dichterbij Volendam dan Eindhoven. Win-win.
Eigenlijk is de oplossing heel simpel; Ajax heeft een tekort aan goede (creatieve/dynamische) middenvelders en PSV een tekort aan verdedigers. Afgelopen seizoen hebben we gezien dat Bosz ook uit de voeten kan met de categorie 'Ramalho' verdediger, dus hij heeft blijkbaar niet geweldige kwaliteit nodig. Een paar verdedigers ruilen voor een Saibari/Tilman o.i.d. iedereen blij :+

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:38
D-e-n schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 10:24:
[...]

Lekker dan: dan missen we dus maanden ook maar iets van creativiteit op het middenveld. En terwijl dit zwakke punt al een jaar duidelijk is en het gemis van Szymanski ook door Slot al zo vaak is aangestipt is daar dus nog steeds niet op geanticipeerd. Slecht slecht slecht.

En het erge is: dan schijnt men nog maar weer eens een buitenspeler te zoeken maar daarmee los je dit probleem zo dus niet op. Of de beoogde vervanger van Zerouki moet een fitte kopie van Frenkie de Jong zijn maar de namen die tot nu toe voorbij komen wijzen niet op een goede passer. "intensiteit" schijnt het toverwoord te zijn tegenwoordig. :(
We hebben het over weken, niet maanden, volgens de berichten, maar inderdaad best kut.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Agent47 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 21:04:
15 miljoen voor Forbs? Meteen weg ermee zou ik zeggen. Kwam die verdediger van de amateurs niet eens voorbij,
Ik durf te stellen dat Forbs vaker voorbij zijn man is gekomen dit seizoen, al is het per ongeluk, dan Bergwijn in zijn hele carrière bij Ajax.

• PolarBear
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 08:19:
We blijven teveel in nostalgie hangen. Nico in een goed elftal vs Nico tussen de Mislintatinezen is een verschil van dag en nacht.
Ik heb liever Tagliafico grinta dan Weghorst grinta.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-10 10:37
PolarBear schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 11:17:
[...]

Ik durf te stellen dat Forbs vaker voorbij zijn man is gekomen dit seizoen, al is het per ongeluk, dan Bergwijn in zijn hele carrière bij Ajax.
rendement bij beide is ongeveer gelijk, Forbs levert zelden de bal af bij de juiste kleur :X

Float like a butterfly, sting like a bee.

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Martinusz schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 11:36:
[...]

rendement bij beide is ongeveer gelijk, Forbs levert zelden de bal af bij de juiste kleur :X
Bergwijn maakte vorig seizoen 12 goals en had 4 assists.

• PolarBear
  • Niet online
SterqVerhael schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 11:39:
[...]

Bergwijn maakte vorig seizoen 12 goals en had 4 assists.
Dat is waar, overigens geen een tegen PSV/Feyenoord/Twente/AZ qua rendement.

• SterqVerhael
PolarBear schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 11:42:
[...]

Dat is waar, overigens geen een tegen PSV/Feyenoord/Twente/AZ qua rendement.
Volgens mij klopt dit niet. https://www.transfermarkt...wettbewerb/NL1/verein/610

Ik zie een gemiste thuiswedstrijd tegen Feyenoord en uitwedstrijd tegen AZ door blessures. Verder zie ik een assist in de wedstrijd tegen PSV en een goal in de wedstrijd tegen Twente.

Ter vergelijk. Forbs maakte 2 goals, beiden tegen NEC en gaf asiststs in de wedstrijden tegen Excelsior en RKC. Dat was het.

[ Voor 23% gewijzigd door SterqVerhael op 29-08-2024 11:48 ]

• PolarBear
  • Niet online
SterqVerhael schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 11:46:
[...]

Volgens mij klopt dit niet. https://www.transfermarkt...wettbewerb/NL1/verein/610

Ik zie een gemiste thuiswedstrijd tegen Feyenoord en uitwedstrijd tegen AZ door blessures. Verder zie ik een assist in de wedstrijd tegen PSV en een goal in de wedstrijd tegen Twente.
Dat klopt, ik doelde op doelpunten. Maar goed 1 assist tegen PSV is voor iemand als Bergwijn gewoonweg matig. Zoals hij de eerste paar wedstrijden naar zijn komst speelde hebben we hem bij Ajax nooit meer gezien. En toen was hij echt goed. Zonde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Tja, de hele vergelijking Bergwijn - Forbs is gewoon scheef. Bergwijn heeft niet alleen meer rendement, het is ook intrinsiek gewoon een betere speler. Zodra Bergwijn meedoet is het aanvalsspel van Ajax veel completer. Zijn eerste aanname(techniek) is veruit de beste van de selectie en dat maakt hem, in voetballend opzicht, bij uitstek iemand die de verbinding tussen verdediging/middenveld en aanval mogelijk maakt. Precies de rol die hij in Oranje in de wedstrijd tegen Roemenië ook had. Om maar een voorbeeld te geven.

Kijk alleen al naar de resultaten van Ajax in de wedstrijden van vorig seizoen, waarin hij niet meedeed. Het is flink minder. Van de 10 wedstrijden die hij miste werden er maar 3 gewonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 20:51
PolarBear schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 11:49:
[...]

Dat klopt, ik doelde op doelpunten. Maar goed 1 assist tegen PSV is voor iemand als Bergwijn gewoonweg matig. Zoals hij de eerste paar wedstrijden naar zijn komst speelde hebben we hem bij Ajax nooit meer gezien. En toen was hij echt goed. Zonde.
Tegen Fortuna, Groningen, Sparta, Utrecht, Cambuur. Hij maakte in die wedstrijden 6 doelpunten. Twee van deze ploegen eindigden dat seizoen op de laatste 2 plaatsen. van de 6 doelpunten maakte hij er 5 tegen die 2 ploegen. Ik hoor vaker mensen zeggen dat het zo goed was in het begin. Een vriend van mij zei zelfs dat hij toentertijd dacht dat het bijna competitievervalsing was dat ajax zo'n goede speler had. Feit is (in mijn ogen, dus niet echt een feit ;) ) dat rechterrijtje ED zijn niveau is.

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 14-10 13:47
PSV heeft een verhoogd bod ingediend voor Ko Itakura. Een bod van 15 miljoen wat op kan lopen dmv bonussen (bij kampioenschap en ver komen in de CL).

Het erge is, tot eind juni had hij een afkoopsom in zijn contract van 15 miljoen. En was hij bij dit bod gewoon binnen geweest. Nu moet je maar hopen dat Gladbach akkoord gaat met dit bod. Anders ben je nog verder van huis. De speler zelf wil graag zelf komen, dus daar ligt het niet aan. Alleen PSV is weer eens extreem laat en niet daadkrachtig.

Vorig jaar werden er bij de beleidsmakers genoeg veren in de reet gestoken, maar dit jaar is het echt matig tot nu toe. En als dit klapt kom je bij Hilgers uit, en Twente zal hem last minute ookal niet voor een appel en een ei laten gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Bao_mi1 op 29-08-2024 12:25 ]

• Gonadan
  • Laatst online: 21:59

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
PolarBear schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 11:17:
[...]

Dat geloof ik meteen, maar dat is op basis van hun speelstijl ook al direct te verwachten. Bergwijn is geen dribbelaar, maar wil gewoon naar binnen om makkelijk vrij te kunnen schieten (liefst recht op de keeper).

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• SterqVerhael
Bao_mi1 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 11:59:
PSV heeft een verhoogd bod ingediend voor Ko Itakura. Een bod van 15 miljoen wat op kan lopen dmv bonussen (bij kampioenschap en ver komen in de CL).

Het erge is, tot eind juni had hij een afkoopsom in zijn contract van 15 miljoen. En was hij bij dit bod gewoon binnen geweest. Nu moet je maar hopen dat Gladbach akkoord gaat met dit bod. Anders ben je nog verder van huis. De speler zelf wil graag zelf komen, dus daar ligt het niet aan. Alleen PSV is weer eens extreem laat en niet daadkrachtig.

Vorig jaar werden er bij de beleidsmaatregelen genoeg veren in de reet gestoken, maar dit jaar is het echt matig tot nu toe. En als dit klapt kom je bij Hilgers uit, en Twente zal hem last minute ookal niet voor een appel en een ei laten gaan.
Als ze bij PSV niet oppassen vallen ze in dezelfde valkuil als Ajax.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:44
SterqVerhael schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 12:12:
[...]

Als ze bij PSV niet oppassen vallen ze in dezelfde valkuil als Ajax.
PSV koopt hoogstens 1-3 spelers, niet 15 ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael
Bossie schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 12:18:
[...]

PSV koopt hoogstens 1-3 spelers, niet 15 ?
Ik bedoel de valkuil van het aantrekken van spelers voor 15-25 miljoen en die een hoger salaris geven, vanwege de druk van de CL.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:34

OMX2000

By any means necessary...

Bao_mi1 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 11:59:

Vorig jaar werden er bij de beleidsmakers genoeg veren in de reet gestoken, maar dit jaar is het echt matig tot nu toe. En als dit klapt kom je bij Hilgers uit, en Twente zal hem last minute ookal niet voor een appel en een ei laten gaan.
Ik weet niet of het "falen" alleen bij PSV aan de hand is. Ik vind PSV, Feyenoord en Ajax dit jaar een beetje passief. Of dat is de perceptie vanaf buiten. Ik heb nog weinig interessant of tot de verbeelding sprekende aankopen langs zien komen.

Mijn verwachting van Feyenoord is momenteel redelijk laag. Qua selecties het op dit moment zelfs slechter dan vorig jaar, en dat gecombineerd met het verlies van Slot, zie ik nog niet hoe dit team boven zichzelf uit gaat stijgen. Prise is geen slechte trainer, maar ik heb nog mijn bedenkingen bij hem.

Dus PSV heeft met of zonder slechte verdediging, de beste kaarten om kampioen te worden. Hoe goed Ajax het gaat doen is echt koffiedik kijken. Maar ik zie die nu echt niet boven de 3e plek uitkomen. Ze kunnen letterlijk van iedereen verliezen in de eredivisie. Om dat te keren moet je 80% van middenveld en verdediging vervangen.

Dus qua eredivisie ben ik een beetje somber.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
SterqVerhael schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 11:53:
Tja, de hele vergelijking Bergwijn - Forbs is gewoon scheef. Bergwijn heeft niet alleen meer rendement, het is ook intrinsiek gewoon een betere speler. Zodra Bergwijn meedoet is het aanvalsspel van Ajax veel completer. Zijn eerste aanname(techniek) is veruit de beste van de selectie en dat maakt hem, in voetballend opzicht, bij uitstek iemand die de verbinding tussen verdediging/middenveld en aanval mogelijk maakt. Precies de rol die hij in Oranje in de wedstrijd tegen Roemenië ook had. Om maar een voorbeeld te geven.

Kijk alleen al naar de resultaten van Ajax in de wedstrijden van vorig seizoen, waarin hij niet meedeed. Het is flink minder. Van de 10 wedstrijden die hij miste werden er maar 3 gewonnen.
Alsof dat allemaal dankzij hem zou komen. Terwijl ie alleen maar rondwandelt op het veld, 0 werk verzet zonder bal, z'n linksback structureel weigert aan te spelen, 100 vd 100 keer naar binnen loopt als ie de bal heeft ipv een keer buitenom te gaan, etc.

• PolarBear
  • Niet online
Wyke schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 11:58:
[...]

Tegen Fortuna, Groningen, Sparta, Utrecht, Cambuur. Hij maakte in die wedstrijden 6 doelpunten. Twee van deze ploegen eindigden dat seizoen op de laatste 2 plaatsen. van de 6 doelpunten maakte hij er 5 tegen die 2 ploegen. Ik hoor vaker mensen zeggen dat het zo goed was in het begin. Een vriend van mij zei zelfs dat hij toentertijd dacht dat het bijna competitievervalsing was dat ajax zo'n goede speler had. Feit is (in mijn ogen, dus niet echt een feit ;) ) dat rechterrijtje ED zijn niveau is.
Wat betreft dat laatste, dat is zijn niveau wat hij nu uitstraalt niet wat hij zou kunnen en moeten behalen. Hij kan echt goed voetballen, maar oogt niet gemotiveerd en speelt gewoon ver onder zijn kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 13:04:
[...]

Alsof dat allemaal dankzij hem zou komen. Terwijl ie alleen maar rondwandelt op het veld, 0 werk verzet zonder bal, z'n linksback structureel weigert aan te spelen, 100 vd 100 keer naar binnen loopt als ie de bal heeft ipv een keer buitenom te gaan, etc.
Ik vond het ook, pun intented, een sterk verhaal.

• PolarBear
  • Niet online
OMX2000 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 13:03:
[...]
Om dat te keren moet je 80% van middenveld en verdediging vervangen.
Ik vind de verdediging van Ajax onder Farioli best goed, in ieder geval beter dan de afgelopen 2 seizoenen. Sutalo speelt in ieder geval tot nu toe sterke wedstrijden. Hato doet het over het algemeen goed. Baas doet het goed tot nu toe, maar zal ongetwijfeld een terugval hebben. Rensch is ok. Dan hebben we nog Rugani, Kaplan, Dies. Nee het probleem van Ajax zou ik op dit moment niet bij de verdediging zoeken en sterker van de traditionele top 3 heeft Ajax het misschien wel het beste voor elkaar.

Allemaal op wat we tot nu toe gezien hebben dit seizoen en het kan nog helemaal anders uitpakken natuurlijk.

• toolkist
  • Niet online
[...]

Ik weet niet of het "falen" alleen bij PSV aan de hand is. Ik vind PSV, Feyenoord en Ajax dit jaar een beetje passief. Of dat is de perceptie vanaf buiten. Ik heb nog weinig interessant of tot de verbeelding sprekende aankopen langs zien komen.
Van Ajax weten we allemaal dat er niks mogelijk was zonder verkopen.
Bii Feyenoord hadden ze iets actiever in kunnen springen op de nieuwe speelstijl, maar ook daar heb je verkopen voor nodig. Er zitten iig geen loeiendgrote gaten in de selectie.
Bij PSV weet je allang dat er spelers weg zijn, lang geblesseerd, meerdere met 1jarig contract, dan hadden ze toch op z'n minst al vervangers voor Van Aanholt en Ramalho nodig hebt, en dat Flamingo echt niet de oplossing in z'n eentje gaat zijn. Na 1 seizoen subtop waar ie ook nog voornamelijk verdedigende middenvelder was.
Nee Stewart heeft wat mij betreft de enige TD die echt heeft zitten slapen.

• toolkist
  • Niet online
Trishul schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 10:48:
[...]

Eigenlijk is de oplossing heel simpel; Ajax heeft een tekort aan goede (creatieve/dynamische) middenvelders en PSV een tekort aan verdedigers. Afgelopen seizoen hebben we gezien dat Bosz ook uit de voeten kan met de categorie 'Ramalho' verdediger, dus hij heeft blijkbaar niet geweldige kwaliteit nodig. Een paar verdedigers ruilen voor een Saibari/Tilman o.i.d. iedereen blij :+
Ik heb de oplossing al een paar weken terug aangeboden.
Pasveer+Rensch+Kaplan+Gaaei+Baas+Wijndal, zo af te halen. 1m is niks voor PSV ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:29
[...]

Mijn verwachting van Feyenoord is momenteel redelijk laag. Qua selecties het op dit moment zelfs slechter dan vorig jaar, en dat gecombineerd met het verlies van Slot, zie ik nog niet hoe dit team boven zichzelf uit gaat stijgen. Prise is geen slechte trainer, maar ik heb nog mijn bedenkingen bij hem.

Dus PSV heeft met of zonder slechte verdediging, de beste kaarten om kampioen te worden. Hoe goed Ajax het gaat doen is echt koffiedik kijken. Maar ik zie die nu echt niet boven de 3e plek uitkomen. Ze kunnen letterlijk van iedereen verliezen in de eredivisie. Om dat te keren moet je 80% van middenveld en verdediging vervangen.

Dus qua eredivisie ben ik een beetje somber.
Het lijkt inderdaad allemaal wat te rustig, er gebeurt maar weinig.
In de Eredivisie komt PSV er wel mee weg, die zullen wel weer makkelijk kampioen worden.

CL waardig lijkt mij die verdediging niet, maar CL halen is belangrijker dan meedoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
toolkist schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 13:04:
[...]

Dat zeg ik toch nergens. Je kunt het ook weer lekker uit verband trekken op die manier. Aan de rest van je commentaar te lezen is het sowieso wel duidelijk hoe je over hem denkt, dus ik ga dat gesprek verder niet aan. Ieder zijn mening natuurlijk. Feit is wel dat je gewoon zijn statistieken kunt neerleggen naast die van Forbes en dan is het qua rendement geen eens een discussie.

• toolkist
  • Niet online
PolarBear schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 13:08:
[...]

Ik vind de verdediging van Ajax onder Farioli best goed, in ieder geval beter dan de afgelopen 2 seizoenen. Sutalo speelt in ieder geval tot nu toe sterke wedstrijden. Hato doet het over het algemeen goed. Baas doet het goed tot nu toe, maar zal ongetwijfeld een terugval hebben. Rensch is ok. Dan hebben we nog Rugani, Kaplan, Dies. Nee het probleem van Ajax zou ik op dit moment niet bij de verdediging zoeken en sterker van de traditionele top 3 heeft Ajax het misschien wel het beste voor elkaar.

Allemaal op wat we tot nu toe gezien hebben dit seizoen en het kan nog helemaal anders uitpakken natuurlijk.
Verdedigen bij de stilstaande momenten moeten echt nog 10x beter bij Ajax. Merendeel van de tegendoelpunten tot nu toe komt uit die situaties. Terwijl dat echt prima te trainen is...

• PolarBear
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 13:22:
[...]

Verdedigen bij de stilstaande momenten moeten echt nog 10x beter bij Ajax. Merendeel van de tegendoelpunten tot nu toe komt uit die situaties. Terwijl dat echt prima te trainen is...
Dat wordt ook (intensief) getraind nu, maar dat is niet in 2 maanden voorbereiding met 6/7 officiële wedstrijden opgelost.

• toolkist
  • Niet online
SterqVerhael schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 13:22:
[...]

Dat zeg ik toch nergens. Je kunt het ook weer lekker uit verband trekken op die manier. Aan de rest van je commentaar te lezen is het sowieso wel duidelijk hoe je over hem denkt, dus ik ga dat gesprek verder niet aan. Ieder zijn mening natuurlijk. Feit is wel dat je gewoon zijn statistieken kunt neerleggen naast die van Forbes en dan is het qua rendement geen eens een discussie.
Laat Forbs 6 penalties nemen en hij scoort ze waarschijnlijk ook wel. En dat Forbs verder het overzicht van een golfballetje heeft wil niet zeggen dat Bergwijn dan meteen een god is qua rendement?
Zet het eens weg tegen de 30m die er voor hem betaald is, is zijn rendement dan nog zo goed?

• toolkist
  • Niet online
PolarBear schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 13:23:
[...]

Dat wordt ook (intensief) getraind nu, maar dat is niet in 2 maanden voorbereiding met 6/7 officiële wedstrijden opgelost.
Stilstaande momenten niet binnen 2 maanden te trainen? Natuurlijk wel.
Dat is echt 10x makkelijker te trainen dan open spel.

• PolarBear
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 13:25:
[...]

Stilstaande momenten niet binnen 2 maanden te trainen? Natuurlijk wel.
Dat is echt 10x makkelijker te trainen dan open spel.
Klopt. Alleen moesten er dus ook een groot aantal wedstrijden gespeeld worden die ergens omgingen, voetballers fit gemaakt worden voor het eerst in twee seizoenen, überhaupt moesten spelers van Ajax voor het eerst in twee seizoenen wennen aan een coach met een visie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
toolkist schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 13:24:
[...]

Zet het eens weg tegen de 30m die er voor hem betaald is, is zijn rendement dan nog zo goed?
Dit is zo'n non-argument. De speler bepaald niet welke prijs de club (Ajax) voor hem heeft neergelegd. Als je die prijs te hoog vindt moet je naar Ajax wijzen, niet naar het rendement van Bergwijn.

Interessant artikel over Weghorst: https://nos.nl/artikel/25...iedereen-tot-het-maximale

• toolkist
  • Niet online
SterqVerhael schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 13:29:
[...]

Dit is zo'n non-argument. De speler bepaald niet welke prijs de club (Ajax) voor hem heeft neergelegd. Als je die prijs te hoog vindt moet je naar Ajax wijzen, niet naar het rendement van Bergwijn.

Interessant artikel over Weghorst: https://nos.nl/artikel/25...iedereen-tot-het-maximale
Jij je zin, zet het weg tegen de 4.6m salaris per jaar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
toolkist schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 13:50:
[...]

Jij je zin, zet het weg tegen de 4.6m salaris per jaar...
Blijft hetzelfde. Als Ajax bereid is om hem dat salaris te geven, moet je wijzen naar de club. Niet naar Bergwijn. Dat zijn zaakwaarnemer dat goed voor hem heeft onderhandeld en de club bereid was dat te betalen, ligt andermaal niet aan Bergwijn en zijn al dan niet aanwezige rendement. 8)7

Als zaken als salaris of transfersom graadmeters zijn voor zaken als rendement, kan Mbappe dat ook nooit gaan waarmaken. :+

Edit: sterker nog, dan heeft Bergwijn naar rato van salaris waarschijnlijk een beter rendement dan Mbappe aan het einde van het seizoen.

[ Voor 21% gewijzigd door SterqVerhael op 29-08-2024 13:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Wat is dat hele rendementsverhaal nou weer voor discussie? Vergelijken met Forbs heeft geen zin om twee redenen; één: het is een heel ander type speler, twee: het is de allerslechtste die we hebben en staat mijlenver af van wat de norm moet zijn.
Dan kunnen we op Bergwijn wel wat scorebordjournalistiek loslaten maar iedereen die Ajax een beetje gevolgd heeft kan concluderen dat hij gewoon lang niet zoveel brengt als je van een aanvoerder en absolute basisaanvaller mag verwachten. Los van wat anders spelers doen of van wat hij gekost heeft, hij brengt simpelweg niet genoeg.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Gonadan schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 13:58:
Wat is dat hele rendementsverhaal nou weer voor discussie? Vergelijken met Forbs heeft geen zin om twee redenen; één: het is een heel ander type speler, twee: het is de allerslechtste die we hebben en staat mijlenver af van wat de norm moet zijn.
Eens.
Gonadan schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 13:58:
Dan kunnen we op Bergwijn wel wat scorebordjournalistiek loslaten maar iedereen die Ajax een beetje gevolgd heeft kan concluderen dat hij gewoon lang niet zoveel brengt als je van een aanvoerder en absolute basisaanvaller mag verwachten. Los van wat anders spelers doen of van wat hij gekost heeft, hij brengt simpelweg niet genoeg.
Het is in mijn ogen geen scorebordjournalistiek als je gewoon statistieken benoemt om aan te geven wat de werkelijk vastgelegde cijfers aangeven.

Wat mag je dan wel van hem verwachten? 30+ goals en 15+ assists? Er wordt in mijn ogen met twee maten gemeten en dan mag je best statistieken gebruiken om zaken in perspectief te zetten.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:08

Sagat

Is pappa x2!

Mogelijk vertrek van Geertruida (iig in de breedte dan) opgevangen?

Juventus-verdediger Facunda González maakt op huurbasis de overstap naar Feyenoord,

Ken deze jongen niet, Juve is leuk en aardig maar was vorig jaar verhuurd aan serie b club...

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 23:58
Misschien ben ik de enige, maar ik zou Forbs wel eens willen zien i.c.m. een goede afmaker.
Als ik naar zijn wedstrijden kijk, zie ik dat hij vaak de bal voorlegt waarbij ik dan denk van, nou dat hoort toch een assist te zijn. Maar dan wordt die kans vervolgens niet afgemaakt door diegene voor het doel.

• SterqVerhael
Trishul schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 14:11:
Misschien ben ik de enige, maar ik zou Forbs wel eens willen zien i.c.m. een goede afmaker.
Als ik naar zijn wedstrijden kijk, zie ik dat hij vaak de bal voorlegt waarbij ik dan denk van, nou dat hoort toch een assist te zijn. Maar dan wordt die kans vervolgens niet afgemaakt door diegene voor het doel.
Woutje 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

SterqVerhael schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 14:05:
Het is in mijn ogen geen scorebordjournalistiek als je gewoon statistieken benoemt om aan te geven wat de werkelijk vastgelegde cijfers aangeven.

Wat mag je dan wel van hem verwachten? 30+ goals en 15+ assists? Er wordt in mijn ogen met twee maten gemeten en dan mag je best statistieken gebruiken om zaken in perspectief te zetten.
Dat is precies waarom ik het scorebordjournalistiek noem, je probeert nu zijn prestaties aan statistieken te hangen maar zo werkt het niet. Doelpunten en assists zijn belangrijk voor een aanvaller maar vertellen niet het hele verhaal.

De statistieken zeggen ook dat Bergwijn meer kaarten haalt (waaronder rood) dan assists, Forbs nul kaarten. Het waren ook maar 7 velddoelpunten voor Bergwijn en dan kom je op 364 minuten per doelpunt, Forbs op 393 minuten per doelpunt. Beiden 5 assists maar Forbs heeft meer betekend in de Europa Leage met een doelpunt en een assist alwaar Bergwijn niet verder kwam dan een strafschop en daar meer minuten voor nodig had.

Ik bedoel maar, statistieken kan je van alles mee maar het zegt niet zoveel.

Bergwijn is een andere speler en wat meer een aanspeelpunt wat dan de bal vast houdt en dat geeft wat rust, dat zie ik als een positief punt van hem. Van een aanvaller verwacht ik echter ook dat hij in staat is zelfstandig voor dreiging te zorgen en dat zie je gewoonweg niet veel in wedstrijden. Je moet hem wel erg vrij laten wil hij zijn standaard loop je kunnen maken om te schieten. Zet je er een back naast die er overheen komt wat normaal goed zou moeten passen dan zie je dat hij daar ook niet echt gevoel voor heeft. Het wil gewoon niet.
Daarnaast verwacht ik van een aanvoerder en wat één van je beste spelers zou moeten zijn ook dat hij meer voorop gaat in de strijd, een voorbeeld is en kan werken.
Het is echter wat mak en laconiek, loopt vaak vast en is dan qua meeverdedigen niet beschikbaar. Alsof hij een beetje er achteraan hobbelt en wel weer mee doet als er weer aangevallen wordt.

Ik hoef daarin geen vergelijkingen met andere spelers te maken, ik vind het gewoon niet genoeg voor de status die hij in zijn positie heeft.
Trishul schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 14:11:
Klopt, tegen wat incompetente Polen ziet het er bij tijd en wijlen leuk uit als hij er langs komt. Daar staat wel tegenover dat hij minimaal de helft van de keren de bal zelf onderweg al kwijt raakt , hij qua voorzet en schot niet echt overzicht heeft maar gewoon blind wat geeft in de hoop dat er iemand tegenaan kan lopen.
Tegen een betere of compactere tegenstanders is het allemaal niet zo florisant meer helaas.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 14:41:
Tegen een betere of compactere tegenstanders is het allemaal niet zo florisant meer helaas.
Dat dat tegen een compactere tegenstander niet goed werkt hoeft niet per se erg te zijn. Je hoeft niet voor elke situatie de beste oplossing te zijn. Het grote voordeel van z'n snelheid is wel dat ie wat anders brengt dan de rest van de selectie en dat de tegenstander er hoe dan ook rekening mee moet houden. Die gaan echt de gok niet nemen dat ie de bal wel weer over de achterlijn zal lopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:25

Quad

Doof

Quad schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 15:52:
Volgens mij is het rond met Weghorst bij Ajax en gaat hij spelen met nr 25. Is gesignaleerd in de Arena.
En officieel. Qua kosten wordt niets bekend gemaakt.
Afbeeldingslocatie: https://www.ajax.nl/media/mvdllytm/weghorst1.jpg

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:04

Superkiwi

Hoi doei

Vanavond erop of eronder. Kunnen we de 4-1 voorsprong verdedigen, ja of nee?

Poll: Wie gaat er naar het hoofdtoernooi EL?
Ajax
Jagiellonia Bialystok
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=406709&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

*edit
De poll zou moeten werken maar dat lijkt niet het geval. Bummer.

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 29-08-2024 16:20 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:25

Quad

Doof

Superkiwi schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 16:17:
Vanavond erop of eronder. Kunnen we de 4-1 voorsprong verdedigen, ja of nee?

Poll: Wie gaat er naar het hoofdtoernooi EL?
Ajax
Jagiellonia Bialystok
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Eitje, toch? En wat coefficientiepunten erbij..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-10 21:21
Han schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 20:23:
[...]
Hopelijk biedt dat alles wat ruimte voor een creatieve middenvelder, want daar moet echt versterking. Morgenavond ontbreekt Berghuis, ik vrees dat die 1-4 nog krap gaat worden zonder zijn ervaring op het middenveld.
Nah, dat gaat echt niet meer mis. Die Polen waren echt bizar slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 16:06:
Dat dat tegen een compactere tegenstander niet goed werkt hoeft niet per se erg te zijn. Je hoeft niet voor elke situatie de beste oplossing te zijn. Het grote voordeel van z'n snelheid is wel dat ie wat anders brengt dan de rest van de selectie en dat de tegenstander er hoe dan ook rekening mee moet houden. Die gaan echt de gok niet nemen dat ie de bal wel weer over de achterlijn zal lopen.
Het is niet per se slecht, maar je hebt dan weinig meer aan de snelheid. Het gaat mij er meer om dat hij nu vanwege zijn prestaties tegen zeer matige clubs ineens als goede speler met veel potentie beschouwd wordt. Dat vind ik wat te optimistisch geredeneerd vanuit de recente beeldvorming.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Typhone
  • Laatst online: 14-10 08:41

Typhone

Who Dares Wins

@toolkist
“Van Ajax weten we dat er niks mogelijk was zonder verkopen”.

Ik zou die financiën toch zooo graag eens willen inzien inclusief het beheer. Ik vind dat extreem schrijnend dat alles tot in de hemel kan het ene moment, en het andere moment ze op een houtje moeten bijten. Bij een BVO! Als er iemand is die mij daar een goede verklaring voor kan geven krijgt ie van mij een goed bier of een goede fles wijn.

Ik vind het mismanagement. Dan kun je overal gewerkt hebben in die raad van bestuur/commissarissen maar verstand van finance heb je daarmee totaal niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
Agent47 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 08:23:
Calvin Stengs moet geopereerd worden aan een knie. Niet de knie waar hij geblesseerd aan raakte in 2017. Operatie is deze week nog.

Hahaha ja joh. Slecht nieuws show zet lekker voort. Ik riep gelukkig al tussenjaar…

https://www.voetbalprimeu...vanwege-knieblessure.html
Stengs gaat weg! Oh nee hij blijft, geen nieuwe creatieveling nodig!

Eeeeeeeeen hij is geblesseerd..... 8)7

Wtf is deze transferperiode. Ik heb zelden zo'n slechte meegemaakt bij Feyenoord. Zelfs onder v Geel was ik minder aan het balen in de transferperiode......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
https://www.ad.nl/transfe...r-rick-karsdorp~a07d6329/

Als dit waar is heeft Feyenoord écht lopen slapen...... Nu heb je Nieuwkoop. Dan is zelfs Karsdorp 100x beter.
No brainer toch? Waarom laat je een kind van de club dan in hemelsnaam naar PSV gaan.......

Lijkt een beetje op de situatie Wijnaldum. Lekker slapen terwijl PSV je beste speler jat.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:45
Bij Almere drinken ze teveel zeker... Die halen nota bene Dankerlui... _O-
Iedereen blij dat die toen weg was bij fc Groningen, zo'n matige speler

• carpebios
  • Laatst online: 14-10 11:31
PSV praat met oud-Feyenoord Karsdorp over een bijzonder contract in Eindhoven

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

LZ86 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 16:54:
[...]

Wtf is deze transferperiode. Ik heb zelden zo'n slechte meegemaakt bij Feyenoord. Zelfs onder v Geel was ik minder aan het balen in de transferperiode......
Dat geldt niet alleen voor Feyenoord lijkt wel. Het is een vreemd transferseizoen. Voelt als een bug in Football Manager :P

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10 11:42
LZ86 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 17:04:
https://www.ad.nl/transfe...r-rick-karsdorp~a07d6329/

Als dit waar is heeft Feyenoord écht lopen slapen...... Nu heb je Nieuwkoop. Dan is zelfs Karsdorp 100x beter.
No brainer toch? Waarom laat je een kind van de club dan in hemelsnaam naar PSV gaan.......

Lijkt een beetje op de situatie Wijnaldum. Lekker slapen terwijl PSV je beste speler jat.
Het is idd huilen met de pet op. Ik las dat dat ze een oude bekende van Priske op het oog hebben als Geertruida vertrekt. Een 28 jarige speler die bij Sparta Praag speelt.

Ik gun hem echt wel een paar spelers die hij uit mag kiezen, maar bij een 28 jarige speler wil ik gewoon iemand die er meteen staat en de rest op sleeptouw kan nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
ja ik las het. heb soms het gevoel dat ze bij sommige clubs geen scouting hebben

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 16:54:
@toolkist
“Van Ajax weten we dat er niks mogelijk was zonder verkopen”.

Ik zou die financiën toch zooo graag eens willen inzien inclusief het beheer.
Klein maandje, dan worden normaliter de cijfers over vorig seizoen gepubliceerd.

Best een geinig filmpje trouwens, over de nieuwe CL format. Inclusief flinke steek naar de Super League

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-10 11:03
Zowel Feyenoord als PSV zouden niet voor Karsdorp moeten gaan. Eerder deze week heeft De Rossi nog gezegd dat hij er helemaal niks van kon, de supporters van AS Roma staan nog net niet op de stoelen te dansen van blijdschap dat hij weg is en zijn vervanger is een Saudi-Arabische RB uit de Saudi-Arabische competitie. Dat allemaal zegt volgens mij al genoeg over zijn niveau op het moment.

• toolkist
  • Niet online
Feyenoord dus uit tegen City. En thuis tegen Bayern

[ Voor 27% gewijzigd door toolkist op 29-08-2024 18:32 ]

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XJDgVEE.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:17
Feyenoord kan een verlies in de CL alvast incalculeren, uit man city.

Ik moet nog ff wennen aan de nieuwe loting. Maar ik ben positief benieuwd hoe het concept gaat uitpakken.
De loting an sich gaat lekker snel.

[ Voor 51% gewijzigd door Megupe op 29-08-2024 18:33 ]

• Napo
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9mJMRZm.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ga je nou echt zo'n bak screenshots neerzetten Napo? Beter ff wachten tot Feyenoord zelf aan de beurt is? Idem voor PSV uiteraard ;)

[ Voor 11% gewijzigd door toolkist op 29-08-2024 18:35 ]

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:13
toolkist schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:30:
Feyenoord dus uit tegen City. En thuis tegen Bayern
Ze kunnen ook gewoon afzeggen....Volkomen maar dan ook echt volkomen kansloos :w

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:29
toolkist schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:34:
ga je nou echt zo'n bak screenshots neerzetten Napo? Beter ff wachten tot Feyenoord zelf aan de beurt is? Idem voor PSV uiteraard ;)
Ik snap die stap naar de wedstrijden niet, dacht dat er nog eerst groepen van 8 clubs gemaakt werden. Hoe echt random random is dit ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• toolkist
  • Niet online
PSV dus Liverpool en PSG

• Napo
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ptsvjzZ.png

@toolkist: ja! Voor de pot1 teams in ieder geval ;)

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:25
Makkelijk door, allebei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
DutchOwnage schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:36:
[...]

Ze kunnen ook gewoon afzeggen....Volkomen maar dan ook echt volkomen kansloos :w
Hoezo? je weet de rest nog niet en er vallen"maar" 12 teams ditect af

• DutchOwnage
Had zo graag Liverpool bij Feyenoord in de pot willen zien. Jammer.

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:38:
[Afbeelding]

@toolkist: ja! Voor de pot1 teams in ieder geval ;)
maar die horen in het andere toic 😇

• Napo
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tMHRf1F.png

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:38:
[...]

maar die horen in het andere toic 😇
Nee hoor, directe tegenstanders ;)

• Megupe
loekf2 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:36:
[...]

Ik snap die stap naar de wedstrijden niet, dacht dat er nog eerst groepen van 8 clubs gemaakt werden. Hoe echt random random is dit ?
Elke club heeft zijn eigen "poule". Dat maakt het random, en wat mij betreft wel leuk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 14-10 13:47
Wel fijn dat de Ziggo commentator PSV waarschuwt voor onderschatting tegen PSG. Hopelijk geven ze dat door aan Ledezma en Oppegard, voordat ze zich rijk rekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
DutchOwnage schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:38:
Had zo graag Liverpool bij Feyenoord in de pot willen zien. Jammer.
En Twente heeft ook you'll never walk alone. Hadden er dan ook bij gemoeten.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:29
Ik zie nog drie bakken met 9 ballen, gaan we nou nog 3x keer husselen ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• carpebios
  • Laatst online: 14-10 11:31
Met de verdediging tegen psg en Liverpool. 6 punten!

[ Voor 4% gewijzigd door carpebios op 29-08-2024 18:40 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-10 11:03
Van de screenshots tot nu toe van de poule 1 clubs, lijkt Man City wel stuk gemakkelijker loting te hebben dan andere.

• toolkist
  • Niet online
loekf2 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:36:
[...]

die groepen van 8 zijn er al. qua pot indeling is er niks veranderd op het aantal na.

handdmatig 1 voor 1 een team trekken, dan 8 tegenstanders en dan of het uit of thuis wedstrijden zouden zijn zou echt enorm lang duren, dan zit je hier morgen avond nog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
carpebios schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:40:
Met de verdediging tegen psg en Liverpool. 6 punten!
De statistiek is in het voordeel van PSV:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GF9mSBk.png

als trainer neutraal :D
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rPP5q6i.png

[ Voor 12% gewijzigd door Napo op 29-08-2024 18:43 ]

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 16:53

Agent47

I always close my contracts.

City en Bayern lekker zeg

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• toolkist
  • Niet online
loekf2 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:40:
Ik zie nog drie bakken met 9 ballen, gaan we nou nog 3x keer husselen ?
yep. waarbij er steeds meer al bekend is door de eerdere lotingen.

• DutchOwnage
RB Leipzig hard op weg om Geertruida op te pikken.

• toolkist
  • Niet online
Tering wat een loting voor Club Brugge.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:30
Mooie affiche zullen we maar zeggen :p

• toolkist
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:45:
[...]

Mooie affiche zullen we maar zeggen :p
leverkusen erbij :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:30
Die hebben 300 wedstrijden niet verloren, dus die kunnen we hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:34
Live bij Peter Bosz thuis op de bank:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mTDSUBOh9hpxfEe19rkG0MaxR0U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/fh2IKdNojSNbPwzlLMKxyEr3.gif?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• toolkist
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:46:
[...]

Die hebben 300 wedstrijden niet verloren, dus die kunnen we hebben.
en Benfica

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Cristiano Ronaldo is beveiliger vanavond.
Staat er maar wat bij :)

Edit : oh hij mag steeds op het knopje drukken

[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 29-08-2024 18:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PSV krijgt Juve en Shaktar. Had moeilijker gekund

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 16:53

Agent47

I always close my contracts.

Ja dit is kansloos.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Megupe
Harribo schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:47:
Cristiano Ronaldo is beveiliger vanavond.
Staat er maar wat bij :)

Edit : oh hij mag steeds op het knopje drukken
Ik vind dat hij het goed doet, had ook niet verwacht dat ie beschikt over meer vaardigheden.

• toolkist
  • Niet online
Ligt nog steeds aan de rest. Als je niet bij de laatste 12 eindigt speel je playoffs tegen een ander team (over twee wedstrijden) en kun je nog steeds doorgaan

• Harribo
Nu ff paar screenshots maken... Nederlandse clubs

• toolkist
  • Niet online
Nou hou je screenshot knop maar klaar @Napo ;)

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:51:
Nou hou je screenshot knop maar klaar @Napo ;)
neen.

• Napo
  • Niet online
Met brest, Girona, en Crvena Zvezda moet er wel wat mogelijk zijn.
Pagina: 1 ... 45 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken