[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 302 Laatste
Acties:
  • 476.552 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:22
carpebios schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 21:45:
[...]

Zeker, vooral tegen de kleintjes, zoals Ajax en Almere :+
Haha, bedoelde ook meer qua niet-scorend vermogen. Bedoel hij was 't wel die de rode kaart tegen Sevilla aansmeerde en daarmee de comeback mogelijk maakte. Zo heeft hij wel meer belangrijke momenten gehad zonder verder goals te maken, want in dat aspect was 'ie behalve tegen de kleintjes idd waardeloos :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:43
En daar is Pepi.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8X_rP_VOPdQWOlADgtHjNCfNyI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:22
Godverdomme... Pepi.. wat een ... BAM!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:06
PSV be like: Owja, doelsaldo kan wel eens een dingetje worden ooit. Laten we alvast een voorsprong nemen daarop.

Als we nu ook nog 4 goede verdedigers kochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Inderdaad, laat die verdedigers nu maar eens komen!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:21
Scoren kan PSV prima. Zoals verwacht.

Maar tegen dit ontzettend slechte Almere een goal incasseren is wel matig. Denk dat mensen hier dat toch wel goed hadden gezien, die verdediging is niet ok.

[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 25-08-2024 09:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Nu online
Snowdog schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 21:25:
[...]

Beetje teleurstelling is prima toch? Ik vind dat wel prima, laat iig zien dat hij graag wil. Daarnaast is het niet alsof hij nou zon schokkende dingen deed. Je kan ook overal een punt van maken...
Iets met voorbeeldfunctie en andermans spullen heel laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:03

OMX2000

By any means necessary...

LZ86 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 09:24:
Scoren kan PSV prima. Zoals verwacht.

Maar tegen dit ontzettend slechte Almere een goal incasseren is wel matig. Denk dat mensen hier dat toch wel goed hadden gezien, die verdediging is niet ok.
Veerman was ook bij vlagen nie lekker bezig. Dus misschien merkte je nu goed wat er gebeurd als je Schouten mist.

PSV zou gek zijn om die voor onder de 35 miljoen te laten gaan.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:14
Fc Groningen heeft het moeilijk tegen Az. Toch een tegenstander van een ander kaliber.
Toch creëert Az niet veel tot nu toe, fc Groningen verdedigt wat dat betreft goed.
Nog 0-0,pauze nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:16
Harribo schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 13:06:
Fc Groningen heeft het moeilijk tegen Az. Toch een tegenstander van een ander kaliber.
Toch creëert Az niet veel tot nu toe, fc Groningen verdedigt wat dat betreft goed.
Nog 0-0,pauze nu
Als Groningen deze manier van spelen een seizoen volhoudt dan hoef je niet bang te zijn voor nacompetitie of degradatie weer. Ze spelen energiek maar er zit ook echt wel voetbal in de ploeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
jbdeiman schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 13:34:
[...]

Als Groningen deze manier van spelen een seizoen volhoudt dan hoef je niet bang te zijn voor nacompetitie of degradatie weer. Ze spelen energiek maar er zit ook echt wel voetbal in de ploeg.
Dat idee heb ik ook.
Tweede helft tot nu toe spelen ze nu ook beter dan Az

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:40
Ik weet niet of er nog mensen geïnteresseerd zijn in Vitesse nu ze in de KKD zitten, maar ik vind Jonathans een leuke speler. Ben benieuwd of hij zich kan ontwikkelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

jbdeiman schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 13:34:
[...]

Ach met Heracles, PEC Zwolle rmAlmere City heb je genoeg concurrenten voor degradatiekandidaten daar zie ik Groningen wel boven eindigen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jbdeiman
Quad schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 13:56:
[...]

Ach met Heracles, PEC Zwolle rmAlmere City heb je genoeg concurrenten voor degradatiekandidaten daar zie ik Groningen wel boven eindigen.
Dat bedoel ik er ook mee, er zijn zat mindere ploegen en dat is mooi, Groningen vind ik een mooie club.
Nu goed beleid blijven voeren zodat je weer een stabiele eredivisie club bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Het is voor Az geen Kansino vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Harribo schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:02:
Het is voor Az geen Kansino vandaag
Had nog wel een hele kaart voor schwalbe gegeven moeten worden aan Az, dit was wel een erge, dat hij valt (reactie) valt nog wel te billijken, maar dan rollen en proberen er wat mee te verdienen is wel een kaart waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:58
Gaat weer ouderwets met de blessures bij Feyenoord. Drie spelers die er vorige week bij waren zijn nu plots "geblesseerd" maar Joost mag weten wat ze nu plotseling hebben: Bueno, Milambo en Nieuwkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
jbdeiman schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:12:
[...]

Had nog wel een hele kaart voor schwalbe gegeven moeten worden aan Az, dit was wel een erge, dat hij valt (reactie) valt nog wel te billijken, maar dan rollen en proberen er wat mee te verdienen is wel een kaart waard.
Az heeft wel wat duikelaars in de selectie valt mij op. Gelukkig tuinde Manschot er niet in. Mag ook gezegd, Manschot floot heel goed.
Wel irritant dat soort spelers.

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 25-08-2024 14:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
D-e-n schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:18:
Gaat weer ouderwets met de blessures bij Feyenoord. Drie spelers die er vorige week bij waren zijn nu plots "geblesseerd" maar Joost mag weten wat ze nu plotseling hebben: Bueno, Milambo en Nieuwkoop.
Bueno is nieuw, Nieuwkoop is wrs geen interesse voor. Die blessures geloof ik wel
Milambo zou je als enige kunnen betwijfelen, dat is een interessante speler

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 25-08-2024 14:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

jbdeiman schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:00:
[...]

Dat bedoel ik er ook mee, er zijn zat mindere ploegen en dat is mooi, Groningen vind ik een mooie club.
Nu goed beleid blijven voeren zodat je weer een stabiele eredivisie club bent.
Groningen heeft na 3 wedstrijden al ~1/4e van het aantal nodig om boven degradatie te eindigen. Lekker doorgaan dus. :P

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Harribo schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:24:
[...]

Bueno is nieuw, Nieuwkoop is wrs geen interesse voor. Die blessures geloof ik wel
Milambo zou je als enige kunnen betwijfelen, dat is een interessante speler
Zo bedoelde ik het niet. Ik geloof best dat ze geblesseerd zijn maar ik denk vooral "hoe dan?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
D-e-n schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:28:
[...]

Zo bedoelde ik het niet. Ik geloof best dat ze geblesseerd zijn maar ik denk vooral "hoe dan?"
Die lui trainen ook he? Ook daarin kun je je blesseren als je bijvoorbeeld een duel aan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Momentje met Wellenreuter net, die kan echt niet opbouwen, voetballend is hij het gewoon niet. Fantastische keeper, (bij vlagen) maar in de opbouw echt een zwakke schakel.
Voetballend gezien heb ik liever Bijlow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
En Feyenoord loopt weer eens achter de feiten aan. Gewoon slecht verdedigd en meegelopen (of niet meegelopen) dan krijg je dit op deze manier. Speelwijze (en Zerouki in deze positie) ben ik ook nog geen fan van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
jbdeiman schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:08:
Speelwijze (en Zerouki in deze positie) ben ik ook nog geen fan van.
Hij heeft het al aangepast toch? Is Zerouki niet de zes nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 22:12

FreakNL

Well do ya punk?

Superknappe goal van Neghli. Dit is geen gemakkelijke bal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
D-e-n schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:10:
[...]

Hij heeft het al aangepast toch? Is Zerouki niet de zes nu?
Op papier wel geloof ik, maar ook opbouwend komt hij veel aan de bal, zijn aanname is eigenlijk altijd doordraaidend, maar door de beweging zoals hij het doet kost dat best tijd.
Niet zo'n fan van, prima stofzuiger maar mist een paar (imo trainbare) elementen om het beter te doen en het spel te kunnen versnellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
FreakNL schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:10:
Superknappe goal van Neghli. Dit is geen gemakkelijke bal
Was zeker niet gemakkelijk, maar dat moment daarvoor (waar Wellenreuter komt) ging het verdedigend wel grandioos mis bij Feyenoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:53

Agent47

I always close my contracts.

Och spelen we weer tegen een wat mindere club en wil het weer eens niet vanzelf ? :+

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
Agent47 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:20:
Och spelen we weer tegen een wat mindere club en wil het weer eens niet vanzelf ? :+
De tijden dat het vanzelf ging tegen 'mindere clubs' (Sparta doet het al een aantal jaren meer dan aardig) zijn allang vervlogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

jbdeiman schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:22:
[...]

De tijden dat het vanzelf ging tegen 'mindere clubs' (Sparta doet het al een aantal jaren meer dan aardig) zijn allang vervlogen.
Tijdperk Slot ging best lekker, met uitzonderingen natuurlijk. Maar dit is echt Feyenoord tussen 2005-2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Agent47 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:20:
Sparta gaat, mits ze geen uitverkoop houden, toch wel in het linker rijtje eindigen? Neemt niet weg dat je hier gewoon moet winnen natuurlijk. PSV doet dat, zelfs met veel mindere verdedigers op dit moment, gewoon wel. En ook over de tweede plek moet je je zo druk gaan maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

jbdeiman schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:20:
[...]

Was zeker niet gemakkelijk, maar dat moment daarvoor (waar Wellenreuter komt) ging het verdedigend wel grandioos mis bij Feyenoord.
Dat interesseert me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

D-e-n schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:25:
[...]

Sparta gaat, mits ze geen uitverkoop houden, toch wel in het linker rijtje eindigen? Neemt niet weg dat je hier gewoon moet winnen natuurlijk. PSV doet dat, zelfs met veel mindere verdedigers op dit moment, gewoon wel. En ook over de tweede plek moet je je zo druk gaan maken.
100%. Als er niemand meer weggekocht wordt gaat dit Sparta sowieso niet in de problemen komen en waarschijnlijk weer meedoen in de playoffs.

Probleem is dat er eigenlijk wel verkocht moet worden omdat Sparta structureel met een begrotingstekort werkt wat elk jaar weggewerkt moet worden middels een transfer. Overigens is dat begrotingstekort 1.5 miljoen dus ze hoeven niet uit te verkopen, want zowel Lauritsen als Olij als Eerdhuizen zijn individueel al meer waard.

[ Voor 10% gewijzigd door FreakNL op 25-08-2024 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

D-e-n schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:25:
[...]

Verschil is dat psv jaar in en jaar uit wel van de “ kleinere” clubs wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Agent47 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:23:
[...]

Tijdperk Slot ging best lekker, met uitzonderingen natuurlijk.
Sparta uit was vorig jaar ook een probleem. Toen kwam Feyenoord pas in de tweede helft aan voetballen toe en benoemde Slot ook exact de reden waardoor dit kwam: creatieve spelers met een actie voorin. Die ene hebben we verhuurd en die andere is weer terug naar de PL.

Op het allerbelangrijkste pijnpunt van vorig seizoen is dus niet gereageerd en ze hebben in plaats daarvan de gehele voorbereiding naar de kloten geholpen met een nieuw systeem inslijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

D-e-n schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:29:
[...]

Sparta uit was vorig jaar ook een probleem. Toen kwam Feyenoord pas in de tweede helft aan voetballen toe en benoemde Slot ook exact de reden waardoor dit kwam: creatieve spelers met een actie voorin. Die ene hebben we verhuurd en die andere is weer terug naar de PL.

Op het allerbelangrijkste pijnpunt van vorig seizoen is dus niet gereageerd en ze hebben in plaats daarvan de gehele voorbereiding naar de kloten geholpen met een nieuw systeem inslijpen.
Dit wordt gewoon de eerste nederlaag van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Hoezo staat het nog niet 3-0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gTOauMo0-aUKpBhdKaez-Clpyog=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uoIqo9GPTZk3mzCIGS2iBmvL.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
dr.lowtune schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:47:
[...]

Dit wordt gewoon de eerste nederlaag van het seizoen.
Wanprestatie vanuit de leiding. In principe ben je alleen Wieffer en Minteh kwijt en bij de laatste wist je dat echt maanden en maanden van te voren. Dit pijnpunt is echt al een jaar bekend nu, Slot heeft niet voor niets heel veel met zijn middenveld geschoven het vorige seizoen, en daar is dus niks maar dan ook niks mee gedaan.

Gelukkig is Timber er nog :)

[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 25-08-2024 15:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:54

Grudgie

PSN: Grudgie7

Kut zerrouki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Bedankt hè Zerrouki. Kl*te speler met 0 rendement.
Lekker contract ontbinden van die kansloze.

Tevens schuld van Priske want hij had al geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:58
Er moet echt een vervanger komen voor Zerrouki. Wat een matige speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Je mist creativiteit in de aanval en in het middenveld een speler a la Wieffer die het spel wel kan versnellen.
Zerouki nu een rode kaart dus die heb je tegen Ajax niet, benieuwd of dat het spel kan versnellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:27
chengbondkwok schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:54:
Er moet echt een vervanger komen voor Zerrouki. Wat een matige speler.
Lijkt me dat al z'n krediet nu wel op is. 2 totaal onnodige domme kaarten, en speelde wederom een draak van een wedstrijd.

Kwalijke zaak dat er nog steeds geen vervanger van Wieffer is.
Agent47 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:53:
Tevens schuld van Priske want hij had al geel.
Je kan moeilijk iedereen wisselen omdat hij geel heeft. Desalniettemin had Zerrouki er al lang uit gemoeten.

[ Voor 26% gewijzigd door ph4ge op 25-08-2024 15:56 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
ph4ge schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:55:
[...]

Ik vind het gebrek aan een alternatief voor Stengs of een vervanger voor Minteh kwalijker. Dat is namelijk al een jaar bekend. Bij Zerouki was er denk ik de hoop dat hij zonder Wieffer een een koppel met Timber wel uit de verf zou komen. Want bij Zerouki was ook het niet matchen met Wieffer een groot probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
Wat me (ook bij de eerdere wedstrijd vandaag) wel opvalt is dat het zero tolerance voor klagende spelers alweer soepeler wordt gehanteerd.
Het wordt beetje bij beetje meer toegestaan alweer einde van t seizoen zie je iedereen er weer omheen staan ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

ph4ge schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:55:
[...]

Lijkt me dat al z'n krediet nu wel op is. 2 totaal onnodige domme kaarten, en speelde wederom een draak van een wedstrijd.

[...]

Je kan moeilijk iedereen wisselen omdat hij geel heeft. Desalniettemin had Zerrouki er al lang uit gemoeten.
Ik snap ook echt niet waarom ze zo gefixeerd waren om hem te halen. Heeft sinds zijn komst niks laten zien, gewoon 7mio weg gepleurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Zerrouki blijft faalhazen.

De rest, we hebben nog steeds goede vleugel spelers nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:27
dr.lowtune schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:58:
[...]

Ik snap ook echt niet waarom ze zo gefixeerd waren om hem te halen. Heeft sinds zijn komst niks laten zien, gewoon 7mio weg gepleurd.
Dat was puur om Slot tevreden te stellen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
dr.lowtune schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:58:
[...]

Was belangrijk voor Twente, Slot zag het in hem zitten, Algerijns international. Dan verwacht je dat hij door kan groeien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Dan alsnog tweede geel toch?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:56
Destijds was PSV ook met Zehrrouki bezig, ik baalde initieel wel dat hij naar Feyenoord ging. Inmiddels heb ik me daar overheen kunnen zetten :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Higler als VAR ohja laat maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Ik zat ook al te kijken, als Zerouki daar 2e geel krijgt niet dit m ook zijn, maar dit soort beslissingen blijven steeds inconsequent bij alle arbitrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Ja deze snap ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Totaal inconsequent deze arbitrage

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Agent47 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:09:
Totaal inconsequent deze arbitrage
Kasteelvrees. Bang om straks die achterbuurt uit te moeten….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Sparta is echt zo slecht met de laatste bal, zeer onnauwkeurig. Feyenoord komt hier echt goed weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Bij PSV, 1 minuut 55 seconden extra tijd, hier 5!

Ook maar willekeur bij de wedstrijden.

[ Voor 28% gewijzigd door carpebios op 25-08-2024 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Ueda solliciteert ook niet voor een basisplaats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:54

Grudgie

PSN: Grudgie7

Die ueda kan ook echt helemaal niks. Om te janken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

“Geen goede invalbeurt van Ueda”. Maak daar maar een invaljaar van…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Zerrouki en Ueda. 18 miljoen door de. Put

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Tsjah Priske riep vanaf moment 1 al om een nummer 6. Gewoon valend beleid tot op heden. Priske had tevens Zerrouki moeten wisselen in de rust.

Zoals ik al riep weken geleden —>tussenjaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Wat is een tussenjaar. Gaat Feyenoord een jaar op vakantie en stapt het uit de ED?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

carpebios schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:30:
Wat is een tussenjaar. Gaat Feyenoord een jaar op vakantie en stapt het uit de ED?
Plek 3-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Feyenoord al 4 punten achter PSV *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Hahaha wat een bullshit psychologie van de koude grond van Priske dit geneuzel in een cirkeltje.

Je ziet de helft ook verveeld toekijken.

Spelers trappen niet in dit soort onzin, die willen gewoon de kleedkamer in na de wedstrijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Agent47 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:29:
Zoals ik al riep weken geleden —>tussenjaar.
Dat zou echt een wanprestatie zijn van de leiding, zowel Te Kloese als Priske. In principe mis je alleen Wieffer en Minteh en met name voor wat betreft de laatste is er al een jaar bekend dat we creativiteit missen voorin. Ook Slot worstelde met de positie van Stengs en de verhouding tussen de vleugels en het middenveld.

Daar had qua transfers prioriteit aan gegeven moeten worden. Vanuit de sterke punten van vorig seizoen had je dan door kunnen bouwen en accenten verleggen. Maar neeeee... we hebben weken verkloot met alles compleet anders doen.

Met een Ajax in opbouw moet je gewoon tweede worden en CL halen. Al het andere is falen. Maar ik vrees dus wel.

[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 25-08-2024 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

carpebios schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:30:
Een jaar dat de kans op kampioenschap vrij klein is en je concentreert om selectie beter te maken.

Maar je moet voor de 2e plek gaan. 1e worden zie ik gewoon nie gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Nee joh, wie zou er 2e moeten worden dan? We zijn nog maar met ronde 3 bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

carpebios schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:35:
[...]

Nee joh, wie zou er 2e moeten worden dan? We zijn nog maar met ronde 3 bezig.
Gaat nog wel één en ander weg ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Agent47 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:38:
[...]

Gaat nog wel één en ander weg ben ik bang.
Maar toch ook wel wat bij mag ik hopen? Net als bij PSV, want die heeft gewoon geen verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

carpebios schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:39:
[...]

Maar toch ook wel wat bij mag ik hopen? Net als bij PSV, want die heeft gewoon geen verdediging.
Haha ! Dit is de tweede teleurstellende transfer zomer aan onze kant. We hebben weinig echt serieus goeds gehaald tot op heden. Misschien dat er 1 basis speler bij komt gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Agent47 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:40:
[...]

Haha ! Dit is de tweede teleurstellende transfer zomer aan onze kant. We hebben weinig echt serieus goeds gehaald tot op heden. Misschien dat er 1 basis speler bij komt gok ik.
Vorig jaar draaide Feyenoord beter dan het jaar ervoor, dus teleurstellend, misschien was het niet nodig toen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
jbdeiman schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:57:
Wat me (ook bij de eerdere wedstrijd vandaag) wel opvalt is dat het zero tolerance voor klagende spelers alweer soepeler wordt gehanteerd.
Het wordt beetje bij beetje meer toegestaan alweer einde van t seizoen zie je iedereen er weer omheen staan ben ik bang.
Je mag wel wat zeggen, maar niet als een dolle te keer gaan. Dat is tenminste zoals ik de regel begrepen heb. Heb verder niks gezien van de wedstrijd, dus geen idee hoe erg er geklaagd werd ofzo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
carpebios schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:41:
[...]

Vorig jaar draaide Feyenoord beter dan het jaar ervoor, dus teleurstellend, misschien was het niet nodig toen?
Kokcu vervangen bleek erg moeilijk. Uiteindelijk is dat opgelost door het schuiven met Stengs maar het pijnpunt op het middenveld dateert dus al van een jaar terug. Slot heeft telkenmale benadrukt dat er creatieve spelers aan de "bovenkant" bij moeten komen. Maar zowel op het gebrek aan creativiteit als het daaraan gekoppelde (voorspelbare) vertrek van Minteh is niet geacteerd.

Dan snap ik de vrees van @Agent47 dat hij niks verwacht van bijvoorbeeld de vervanging van Geertruida of Hancko.

Nadje, Carranza, Mitchell: het zijn allemaal spelers voor de toekomst. De duurdere aankopen van vorig jaar groeien vooralsnog niet door naar het juiste niveau maar dat kan ook nog aan de manier van spelen liggen. Al met al faalt de gehele organisatie hier.

[ Voor 10% gewijzigd door D-e-n op 25-08-2024 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 17:53:
[...]

Torenhoog? Nee zover durf ik niet te gaan.

Ik zie PSV nog steeds al lichte favoriet. Vlak daarachter Feyenoord en dan op gepaste afstand Twente en AZ.
Nu al 5 punten achter PSV. Lekkere jinx heb je @LZ86 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:49:
Maar zowel op het gebrek aan creativiteit als het daaraan gekoppelde het voorspelbare vertrek van Minteh is niet geacteerd.
Ze hebben toch die vleugelspeler van Brighton gehuurd, als onderdeel van de Wieffer transfer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

toolkist schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:51:
[...]

Ze hebben toch die vleugelspeler van Brighton gehuurd, als onderdeel van de Wieffer transfer?
Ja en die wacht nu al 2 weken op een werkvergunning. Bueno ook al lichte blessure dus gaat lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
toolkist schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:51:
[...]

Ten eerste te laat. Dit had je topprioriteit moeten zijn. Ten tweede moeten we maar afwachten hoe goed die werkelijk is.

Ten derde is het een extra huurspeler die je straks ook weer kwijt bent. Je leidt op voor een subtopper in de PL terwijl je een leeftijdsgenoot voor dezelfde positie verhuurt en je ook nog peperdure aankopen voor die plek op de bank hebt. Kapitaalvernietiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Een uitmuntende trainer (Slot) heeft verbloemd dat te Kloese als TD niet heel succesvol is.

Hij moet nu echt een paar hele goede aankopen doen. Want in deze staat de CL in gaan is kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:56:
[...]

Ten eerste te laat. Dit had je topprioriteit moeten zijn. Ten tweede moeten we maar afwachten hoe goed die werkelijk is.

Ten derde is het een extra huurspeler die je straks ook weer kwijt bent. Je leidt op voor een subtopper in de PL terwijl je een leeftijdsgenoot voor dezelfde positie verhuurt en je ook nog peperdure aankopen voor die plek op de bank hebt. Kapitaalvernietiging.
Volledig met je eens hoor, maar ik bedoelde alleen dat ze er dus (alleen op een volgens ons verkeerde manier) wel op ingespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:22
Wat een knuppel die knakker van RKC

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
toolkist schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:49:
[...]

En volgende week zeven of acht verwacht ik. Of de schorsing bij Zerouki moet als een wonder tot een elftal leiden dat als een puzzel in elkaar valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
OMX2000 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:56:
Een uitmuntende trainer (Slot) heeft verbloemd dat te Kloese als TD niet heel succesvol is.

Hij moet nu echt een paar hele goede aankopen doen. Want in deze staat de CL in gaan is kansloos.
Ik ben heel benieuwd hoe ze Olij willen gaan halen als vervanger van Bijlow. Bijlow is schijnbaar alleen verhuurd, pas als ie 20x speelt dit seizoen wordt die transfer definitief.
Kun je het dan riskeren om een paar miljoen te betalen voor wellicht een 3e "1e keeper"?

Ik snap vanaf Southampton kans de wens voor een huur, gezien z'n blessure verleden, maar van Feyenoord kant uit vind ik dit een hele vreemde deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 17:04:
[...]

En volgende week zeven of acht verwacht ik. Of de schorsing bij Zerouki moet als een wonder tot een elftal leiden dat als een puzzel in elkaar valt.
Gelukkig speelt Ajax zo enorm goed O-)
Dit kan zomaar een potje 'manke tegen de blinde' worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

toolkist schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 17:07:
[...]

Gelukkig speelt Ajax zo enorm goed O-)
Dit kan zomaar een potje 'manke tegen de blinde' worden.
Ze zaten wel op de tribune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
OMX2000 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 17:13:
[...]

Ze zaten wel op de tribune.
Kan ook zomaar zijn dat ze rondom deze wedstrijd met Sparta praten over de onderlinge samenwerking.
Waarom zou van Gaal er anders bijzitten, die heeft niks te maken met het 1e.

https://www.voetbalprimeu...gen-van-samenwerking.html

[edit]maar het zal wel een combinatie van beiden zijn, want anders had Farioli er weer niks te zoeken ;)

[ Voor 12% gewijzigd door toolkist op 25-08-2024 17:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
  • Nu online
Wat een onzin. Feyenoord moet gewoon minimaal voor plek 2 gaan met deze selectie en weer direct CL halen.
Alles daaronder is een teleurstelling. Zeker als je kijkt naar de concurrentie die er nog slechter voor staan; AZ/Twente/Ajax.

Dat gezegd hebbende snap ik de wissels van Priske vandaag niet helemaal. Ook gewoon een domme 2e gele kaart van Zerrouki, die ik eigenlijk al weken erg zwak vind spelen. Stel aub een middenveld op met Timber-Milambo/Zechiel-Stengs. Ueda hebben we ook weinig tot niets aan, veel te wild en nergens een uitblinker in. Snel die andere spits minuten gaan geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

OMX2000 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:56:

DTK is een perfecte AD. We missen nu al 2 jaar een TD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Advizor schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 17:24:
[...]
Snel die andere spits minuten gaan geven.
Maar verwacht je daar wat van? Dat is een vrij goedkope speler uit de Amerikaanse competitie. Die zal ook moeten wennen en zal Gimenez nog minder direct kunnen vervangen dan Ueda.

Toch blijf ik me verbazen over zowel Ueda als Ivanusec. Het zijn internationals van hun land. Wat doet Feyenoord dan fout ze dat we ze niet in hun kracht krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 17:31:
[...]

Maar verwacht je daar wat van? Dat is een vrij goedkope speler uit de Amerikaanse competitie. Die zal ook moeten wennen en zal Gimenez nog minder direct kunnen vervangen dan Ueda.

Toch blijf ik me verbazen over zowel Ueda als Ivanusec. Het zijn internationals van hun land. Wat doet Feyenoord dan fout ze dat we ze niet in hun kracht krijgen?
Op zich is de MLS inmiddels echt niet slechter meer dan de Eredivisie geloof ik. En z'n stats daar zijn toch wel prima?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:21
toolkist schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 16:49:
[...]

Ja ze hadden Zerrouki ook moeten verkopen. Die verpest het weer eens voor Feyenoord :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

toolkist schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 17:21:
[...]

Kan ook zomaar zijn dat ze rondom deze wedstrijd met Sparta praten over de onderlinge samenwerking.
Waarom zou van Gaal er anders bijzitten, die heeft niks te maken met het 1e.

https://www.voetbalprimeu...gen-van-samenwerking.html

[edit]maar het zal wel een combinatie van beiden zijn, want anders had Farioli er weer niks te zoeken ;)
Sparta wil toenadering naar Feyenoord. En dan regio Rijnmond versterken. Makes sense, want opvallend veel talent komt uit die regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Nu online
D-e-n schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 17:31:
[...]

Dat wennen vind ik altijd zo overschat. Een spits is een spits en die heeft 1 taak. Als je kwaliteit hebt komt dat vanzelf boven.
Veel slechter dan Ueda vandaag had ook niet gekund.
Ivanusec heeft Paixao voor zich en is meer een hangende linksbuiten of nr. 10. Blijkbaar heeft dat niet de voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Advizor schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 18:39:
[...]

Dat wennen vind ik altijd zo overschat. Een spits is een spits en die heeft 1 taak. Als je kwaliteit hebt komt dat vanzelf boven.
Veel slechter dan Ueda vandaag had ook niet gekund.
Van een spits van pakweg Utrecht verwachten we ook niet dat hij direct de nummer negen van een topclub kan zijn. Ik vind het raar dat we dat van hem dan wel verwachten.
Ivanusec heeft Paixao voor zich en is meer een hangende linksbuiten of nr. 10. Blijkbaar heeft dat niet de voorkeur.
Ik bedoel ook niet dat Ivanusec een concurrent van Ueda zou zijn. Ik bedoel enkel te zeggen dat ook hij bij Feyenoord niet brengt wat je zou verwachten. Wellicht ligt dat dan ook aan Feyenoord. En Paixao uit de basis spelen zou in principe moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Nu online
D-e-n schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 18:49:
[...]

Van een spits van pakweg Utrecht verwachten we ook niet dat hij direct de nummer negen van een topclub kan zijn.
Ligt aan de speler toch? Van Ueda tot nu toe in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Nu online
D-e-n schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 18:49:
[...]

Ik bedoel ook niet dat Ivanusec een concurrent van Ueda zou zijn. Ik bedoel enkel te zeggen dat ook hij bij Feyenoord niet brengt wat je zou verwachten. Wellicht ligt dat dan ook aan Feyenoord. En Paixao uit de basis spelen zou in principe moeten kunnen.
Ik snap wat je bedoelt. Het gaat inderdaad heel moeizaam allemaal. Maar Paixao heeft nog enige diepgang, Ivanusec heeft een loper om zich heen nodig.
Pagina: 1 ... 41 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken