En Depay is ook geen slechte spits. Alleen niet zo goed als hij zelf denktFreakNL schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 14:16:
Over scorebord-journalistiek gesproken.
Depay is topscorer Oranje aller tijden. Just saying….
En vind zelf dat hij te vaak er niert helemaal bij is.toolkist schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 14:19:
[...]
En Depay is ook geen slechte spits. Alleen niet zo goed als hij zelf denkt
Teveel met randzaken bezig en dat zie je vaak in zijn spel terug.
Hoe zou dat nou komen als de media en mensen als jullie (genoeg onzin ook hier op tweakers over bv zn zweetband of zn hoedjes in the past) alles onder een vergrootglas leggen. Laat die jongen gewoon doen wat hij wil zonder daar verder aandacht aan te besteden.Deadsy schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 15:46:
[...]
En vind zelf dat hij te vaak er niert helemaal bij is.
Teveel met randzaken bezig en dat zie je vaak in zijn spel terug.
Ironisch. Hij doet die dingen juist zodát wij er aandacht aan besteden.Snowdog schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 16:28:
[...]
Laat die jongen gewoon doen wat hij wil zonder daar verder aandacht aan te besteden.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Martens die het knijpen en krabben etc van Goes goedpraat, "want ja kijk eens bij het basketbal".
https://www.voetbalprimeu...uit-verbazing-bij-az.html
Typische redenering, naar een totaal andere sport verwijzen.
Wat zou ie zeggen als de eerstvolgende tegenstander Goes knock out mept, ja want bij boksen mag dat ook?
https://www.voetbalprimeu...uit-verbazing-bij-az.html
Typische redenering, naar een totaal andere sport verwijzen.
Wat zou ie zeggen als de eerstvolgende tegenstander Goes knock out mept, ja want bij boksen mag dat ook?
Is die ESPN geknijpt ofzo sinds het nieuwe seizoen? Via de browser loopt het niet echt soepel en vanaf een televisie is het helemaal niet om aan te zien. Was vorig jaar gewoon prima
Geen problemen hier en ik had ESPN en Viaplay tegelijk aan staan.Beavbusi schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:56:
Is die ESPN geknijpt ofzo sinds het nieuwe seizoen? Via de browser loopt het niet echt soepel en vanaf een televisie is het helemaal niet om aan te zien. Was vorig jaar gewoon prima
Is wel via de app/chromecast en dan op televisie. Normale kanaal is gewoon prima hoor
Kwaliteit is crappy ja. Snap ook niet waarom niet alledrie de kanalen op UHD uitzenden. Scheelt veel!Beavbusi schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:56:
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
:fill(white):strip_exif()/f/image/UTJ4Yd9RfoSw0tbHlnGzhkeW.png?f=user_large)
1-0! Goed geplaatst.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Teze voor 12 miljoen naar Monaco, dat is niet een heel erg hoog bedrag voor een basisspeler.
🚨🔴⚪️ EXCL: Jordan Teze to AS Monaco, here we go! Verbal agreement in place for package worth €12m.
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 17 augustus 2024
Medical tests to take place early next week if all goes to plan on formal steps.
Details being fixed then time to proceed with contracts to exchange with PSV. pic.twitter.com/NszNy56TNv
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zie nou die beelden van toneelspeler Vaessen. Mag hopen dat die achteraf nog een dikke schorsing krijgt voor toneelspel. Dit was toch echt he-le-maal niks. Bah bah dit moet je als Groningen toch ook absoluut niet willen
En dat in de 96e minuut, dan moet je al helemaal trots op jezelf zijn als je dan nog een tegenstander een rode kaart aan wil smeren met dit soort gefake
En dat in de 96e minuut, dan moet je al helemaal trots op jezelf zijn als je dan nog een tegenstander een rode kaart aan wil smeren met dit soort gefake
[ Voor 26% gewijzigd door toolkist op 18-08-2024 08:43 ]
Verwijderd
https://www.espn.nl/video/clip/_/id/14052951toolkist schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 08:41:
Zie nou die beelden van toneelspeler Vaessen. Mag hopen dat die achteraf nog een dikke schorsing krijgt voor toneelspel. Dit was toch echt he-le-maal niks. Bah bah dit moet je als Groningen toch ook absoluut niet willen
Had een contract tot einde seizoen, dat drukt de prijs.Gynnad schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 06:07:
Teze voor 12 miljoen naar Monaco, dat is niet een heel erg hoog bedrag voor een basisspeler.
[Embed]
Terecht rood, die knul van rkc maakt een beweging, moet zich niet laten uitlokken.toolkist schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 08:41:
Maar gezien de manier waarop mag Vaessen minstens net zo hard geschorst worden, zo laf, bah

Vaessen heeft 's middags die beelden van Diaz gezien.toolkist schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 08:41:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zoals anderen al aangaven, zit in het laatste jaar van zijn contract. Ik ben wel erg benieuwd hoe PSV de achterste linie gaat versterken. Inmiddels al twee verdedigers weg (of 3 als je de gehuurde verdediger meetelt), Boscagli weg naar de PL lijkt ook een kwestie van tijd. Dan nog wat spelers geblesseerd.Gynnad schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 06:07:
[Embed]
Je zou denken dat een paar goede verdedigers voor Bosz niet zoveel hoeven te kosten.
Er lijkt bij PSV een verbod te zijn om verdedigers te kopen tot 2030
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Met het vertrek van Teze erbij al 5. Ramalho, Van Aanholt, Sambo, Bella Kotchap en nu Teze. En dan de pech met blessures van Mauro en Obispo. Al is dat misschien niet alleen pech want ze zijn allebei blessuregevoelig.Trishul schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 10:55:
[...]
Zoals anderen al aangaven, zit in het laatste jaar van zijn contract. Ik ben wel erg benieuwd hoe PSV de achterste linie gaat versterken. Inmiddels al twee verdedigers weg (of 3 als je de gehuurde verdediger meetelt), Boscagli weg naar de PL lijkt ook een kwestie van tijd. Dan nog wat spelers geblesseerd.
Je zou denken dat een paar goede verdedigers voor Bosz niet zoveel hoeven te kosten.
Ledezma zometeen weer basis en dat ging vorige week prima. Ben benieuwd of het vandaag ook weer goed gaat. Dat zou op deze manier voor wat verlichting kunnen zorgen in de selectie.
Ik ben er wel van overtuigd dat er snel verdedigers aan gaan komen, want anders laten ze Teze niet zo makkelijk gaan. Toch? Toch?
Idd... Was van Aanholt en Sambo nog vergeten...Bao_mi1 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 11:12:
[...]
Met het vertrek van Teze erbij al 5. Ramalho, Van Aanholt, Sambo, Bella Kotchap en nu Teze. En dan de pech met blessures van Mauro en Obispo. Al is dat misschien niet alleen pech want ze zijn allebei blessuregevoelig.
Ledezma zometeen weer basis en dat ging vorige week prima. Ben benieuwd of het vandaag ook weer goed gaat. Dat zou op deze manier voor wat verlichting kunnen zorgen in de selectie.
Ik ben er wel van overtuigd dat er snel verdedigers aan gaan komen, want anders laten ze Teze niet zo makkelijk gaan. Toch? Toch?
Jeetje. PSV kan dus wel 3 of 4 inkomende transfers voor de verdediging gebruiken.
Teze die een red bull drinkt op de bank bij psv? Lekker professioneel
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dom
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hahaha wat een domme actie, terechte strafschop.
⏩ PVOutput☀️
Je ziet die overtreding van mijlenver aankomen
2e al veroorzaakt dit seizoen door Oppegård
[ Voor 21% gewijzigd door carpebios op 18-08-2024 12:22 ]
3 wedstrijden bezig, netjes! De 1e was tegen Feyenoord dus?carpebios schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 12:21:
2e al veroorzaakt dit seizoen door Oppegård
⏩ PVOutput☀️
Yes. Maar PSV heeft dit aan zichzelf te danken. Al jaren 0 verdediging.
Dat lijkt me ook wat overdrevencarpebios schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 12:26:
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat komt omdat de rest niet echt goed was (uitzondering Feyenoord). De verdediging is al jaren een drama. Maar jaar op jaar op jaar komt er weinig stabiels bij.Gunner schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 12:27:
[...]
Dat lijkt me ook wat overdrevenKampioen worden met maar een enkele nederlaag was het vorig seizoen toch?
Als je meer scoort dan je tegenstander win je ook je wedstrijden.
⏩ PVOutput☀️
Dat kan ook door gewoon meer te scoren dan je verdediging door laat.Gunner schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 12:27:
[...]
Dat lijkt me ook wat overdrevenKampioen worden met maar een enkele nederlaag was het vorig seizoen toch?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat was nog een penalty van Ajax
Dat was wel eventjes een schot haha.
Ohh wauw, balen dat deze niet hing! Prachtig.
⏩ PVOutput☀️
Je hebt het over Ajax zie ikcarpebios schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 12:26:
Nou van de aanval van PSV word ik ook nog niet echt warm.
Tijd om de beleidsmakers bij PSV eruit te gooien, hoe ze nog geen verdediging gehaald hebben ondanks alles is echt ongelofelijk.
Tilman was vorig seizoen sterk, maar valt nou nog tegen. Lang heeft het ook nog niet, die moet denk ik weer vertrouwen in zijn lijf krijgen. Bakayoko is i.m.o. niet zo goed als mensen dachten, die ontwikkeld zich niet echt meer.carpebios schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 12:44:
Nou van de aanval van PSV word ik ook nog niet echt warm.
Verdedigend zeggen we al jaren dat het niet goed is, maar ze doen het al jaren toch behoorlijk op dat vlak. Nu wordt de spoeling wel erg dun en moet daar echt wel wat gebeuren.
Ik vind Benita aan de andere kant wel sterk spelen, jammer dat die verhuurd is, maar die ontwikkeld zich momenteel goed!
[ Voor 9% gewijzigd door jbdeiman op 18-08-2024 12:47 ]
Had dan al een paar jaar eerder gemoeten. Nu hebben ze nog even, en ik denk dat er echt wel wat komt, maar het moet wel overtuigend gaan zijn. Want je had al weinig en nu helemaal niets meer.Zingo schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 12:44:
Tijd om de beleidsmakers bij PSV eruit te gooien, hoe ze nog geen verdediging gehaald hebben ondanks alles is echt ongelofelijk.
PSV moet wennen dat er echt gras ligt in Almelo ipv kunstgras.
⏩ PVOutput☀️
Wat een bizarre slechte pass.
Benita speelt perfect tot op heden
Die Bakayoko staat daar ook maar te wachten en te wachten altijd. Terwijl er zoveel oplossingen zijn, en door al dat gewacht ben je al je kansen kwijt.
Mis ik iets waarom iedereen hier opeens zo negatief is over PSV?
De vraag is wel hoelang Heracles dit vol kan houden in de 2e helft.
Ja. Bijna 2-0Typhone schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 12:52:
En Bakayoko die altijd leuke dingen lijkt te doen aan de bal, maar daar 0 effect uithaalt, want de bal gaat vaak terug of is kwijt.
[ Voor 26% gewijzigd door carpebios op 18-08-2024 12:57 ]
Luuk maakt zo de gelijkmaker met het hoofd, komt goed.
⏩ PVOutput☀️
Valt het meer mensen op dat alle kleine momenten/ overtredingen tegen Heracles wordt gefloten, alles waar mogelijk twijfel bij zit is tegen Heracles. Valt me wel vaker op als een grotere club tegen een kleine speelt. Idem met de bal die Bakayoko zogenaamd binnen hield, die was echt wel uit, alleen kon de grens dat lastig zien denk ik omdat Bakayoko zijn lichaam ertussen had.
Alles wordt prima geblokt door Heracles.
Hoogmoed komt voor de....Typhone schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 12:52:
Huh, dit gezegde is hier niet van toepassing als mensen negatief zijn over iets
Dat gelde wel bij Ajax zeg maar vorig jaar.
[ Voor 12% gewijzigd door carpebios op 18-08-2024 13:03 ]
Ik snap je (terechte) frustratie maar zo wordt Luuk een keer boos en staat het uiteindelijk 1-4 voor PSV (en heb ik mn poule goedcarpebios schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:01:
Man man man, wij hebben gewoon GEEN verdediging, wat een koekenbakker die Flamingo ook.
Niet? PSV zou wel even kampioen worden.carpebios schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:02:
[...]
Huh, dit gezegde is hier niet van toepassing als mensen negatief zijn over iets
Dat gelde wel bij Ajax zeg maar vorig jaar.
En dat stuk mbt Ajax is gewoon een smerige trol, want NIEMAND die vorig jaar ook maar iets verwachtte met Steijn aan het roer, na al een klote seizoen ervoor met Schreuder.
[ Voor 23% gewijzigd door toolkist op 18-08-2024 13:06 ]
Het is hier wel erg negatief nu. Maar in de media mis ik soms ook wel een kritische blik. Bijvoorbeeld Van Hooijdonk die ergens in de media dan weer zoiets roept.Typhone schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 12:52:
https://www.voetbalprimeu...aat-is-dat-superknap.htmlHij hoopt dat de Rotterdammers in de buurt kunnen blijven van PSV. "Bij PSV blijft juist veel bij het oude, waardoor ze een makkelijkere start hebben. Als Feyenoord rond de winterstop binnen vier punten van PSV staat, zou ik dat superknap vinden."
Dit artikel gaat over Priske en z'n nieuwe speelstijl, maar ik snap niet waarom mensen er vanuit gaan dat PSV het kunstje van vorig jaar zomaar herhaalt.
[ Voor 7% gewijzigd door Bao_mi1 op 18-08-2024 13:07 ]
Je mag je wel afvragen waarom PSV nog geen defensieve versterkingen heeft gehaald. Maar of dat nu per definitie nodig is tegen Heracles. Aanvallend brengen ze niet zoveel.
Ik denk uiteindelijk 3-1 voor PSV.
Volgende week zal Stewart wel de eerste verdedigende versterkingen presenteren.
Volgende week zal Stewart wel de eerste verdedigende versterkingen presenteren.
Niet dat ze maar 1x in het seizoen gaan verliezen nee, maar dat PSV makkelijk kampioen wordt als Feyenoord verzwakt lijkt en Ajax niet versterkt is lijkt me toch niet raar na zo'n afgelopen seizoen.Bao_mi1 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:07:
Dit artikel gaat over Priske en z'n nieuwe speelstijl, maar ik snap niet waarom mensen er vanuit gaan dat PSV het kunstje van vorig jaar zomaar herhaalt.
Jongens jullie wilden zo graag Bosz, daar hoort dit gewoon bij. Niet zo klagen, als de aanval zijn werk doet is het straks gewoon 3-1. Of niet, dat kan ook zomaar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heeft niets met Bosz te maken, PSV moet gewoon z'n portemonnee eens trekken voor verdedigers. Heb je er wel professionals staan, dan staat het ook geen 1-0.Gonadan schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:10:
Jongens jullie wilden zo graag Bosz, daar hoort dit gewoon bij. Niet zo klagen, als de aanval zijn werk doet is het straks gewoon 3-1. Of niet, dat kan ook zomaar.
Nou bij Bosz is de verdediging wel een ondergeschoven kindje hè. Ik weet dat jaartje Ajax nog. Leuk en aardig behalve elke uitwedstrijd, met name tegen grote ploegen. Verdediging leek pertinent afwezig daar.carpebios schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:11:
[...]
Heeft niets met Bosz te maken, PSV moet gewoon z'n portemonnee eens trekken voor verdedigers. Heb je er wel professionals staan, dan staat het ook geen 1-0.
Dat komt omdat er in de grote media geen kritische mensen zijn voor PSV. Kijk bv. naar figuren zoals een Timmer en Elfrink. Dat zijn gewoon PSV fanboys. Ik heb ze nog nooit kunnen betrappen op een kritische blik op PSV.Bao_mi1 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:07:
[...]
Het is hier wel erg negatief nu. Maar in de media mis ik soms ook wel een kritische blik. Bijvoorbeeld Van Hooijdonk die ergens in de media dan weer zoiets roept.
[...]
https://www.voetbalprimeu...aat-is-dat-superknap.html
Het tegenovergestelde is dan Driessen en Verweij richting Ajax...
Mwah. Hij heeft gewoon niet genoeg goede verdedigers in zijn selectie. En misschien Heracles onderschat?Gonadan schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:10:
Ik vond het best opvallend, iemand die aanvallend tegen de verdediger zijn lichaam gebruikt, fluit die zomaar af, zo een paar keer over viel me dat echt wel op. Als die verdediger gewoon direct de bal speelt heeft de aanvaller niet de kans zijn lichaam erin te zetten, ipv zo af te wachten en dan het geluk te hebben dat je m mee krijgt.Typhone schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:06:
@jbdeiman Dat valt nog wel mee toch?
PSV walst zometeen nog wel over Heracles heen verwacht ik. Die spelen op 100% en PSV hangt ergens op 80%
Elfrink is extreem erg. Dat zou de term journalist niet eens mogen hebben. Timmer volg ik niet goed genoeg.Trishul schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:13:
[...]
Dat komt omdat er in de grote media geen kritische mensen zijn voor PSV. Kijk bv. naar figuren zoals een Timmer en Elfrink. Dat zijn gewoon PSV fanboys. Ik heb ze nog nooit kunnen betrappen op een kritische blik op PSV.
Als Twente en AZ iets stabieler zijn dan vorig jaar en de klassieke subtop zoals Utrecht en Heerenveen het ook weer beter doen zijn er natuur een stuk meer teams om punten tegen te verliezen. Dan ligt de hele competitie bovenin dichter op elkaar en gaat spanning ook nog een keer een rol spelen.toolkist schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:09:
[...]
Niet dat ze maar 1x in het seizoen gaan verliezen nee, maar dat PSV makkelijk kampioen wordt als Feyenoord verzwakt lijkt en Ajax niet versterkt is lijkt me toch niet raar na zo'n afgelopen seizoen.
En als bij PSV Boscagli naast Teze ook nog eens vertrekt dan moeten we de hele verdediging opnieuw opbouwen. Dan is alles van vorig jaar gewoon weg. En bij Dest is er ook geen garantie dat hij op topniveau terug komt.
Of van Hooijdonk, Driessen en nog wat anderen richting Feyenoord.Trishul schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:13:
[...]
Dat komt omdat er in de grote media geen kritische mensen zijn voor PSV. Kijk bv. naar figuren zoals een Timmer en Elfrink. Dat zijn gewoon PSV fanboys. Ik heb ze nog nooit kunnen betrappen op een kritische blik op PSV.
Is dit een troll?Trishul schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:13:
[...]
luister eens naar NOS voetbalpodcast, had beter de Ajax podcast kunnen heten.
Als hij ze wel heeft gebruikt hij ze om aan te vallen. Echt, dit hoort er gewoon bij. Misschien dit type blunder niet per se, maar de achterstand wel.OMX2000 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:13:
Mwah. Hij heeft gewoon niet genoeg goede verdedigers in zijn selectie. En misschien Heracles onderschat?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nu Teze definitief weg is lijkt me dat ze vd Berg wel gaan halen. Veel geld, maar dan staat er ook wat (hopelijk).
Dan nog een verdediger halen want ook met vd Berg is het erg karig.
Verder erg zonde van die bal van Veerman. Had meer verdient.
Dan nog een verdediger halen want ook met vd Berg is het erg karig.
Verder erg zonde van die bal van Veerman. Had meer verdient.
Ze mogen nog blij zijn dat het maar 1-0 is... Snap niet dat Oppagard nog speelt, die valt sinds de 1e minuut in de JC-schaal al in negatieve zin op. Ze moeten toch wel iets beters hebben zou je zeggen....carpebios schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:11:
[...]
Heeft niets met Bosz te maken, PSV moet gewoon z'n portemonnee eens trekken voor verdedigers. Heb je er wel professionals staan, dan staat het ook geen 1-0.
Dat geldt voor elke <insert club> watcher. Daarom noemen ze die figuren ook zo en niet <insert club> journalistTyphone schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:14:
[...]
Elfrink is extreem erg. Dat zou de term journalist niet eens mogen hebben. Timmer volg ik niet goed genoeg.
Hmm ik had eerst wel goede hoop..toolkist schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:04:
[...]
Niet? PSV zou wel even kampioen worden.
En dat stuk mbt Ajax is gewoon een smerige trol, want NIEMAND die vorig jaar ook maar iets verwachtte met Steijn aan het roer, na al een klote seizoen ervoor met Schreuder.
⏩ PVOutput☀️
Zou je zeggen, maar ik ben bang dat er weinig anders is...Snowdog schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:16:
[...]
Ze mogen nog blij zijn dat het maar 1-0 is... Snap niet dat Oppagard nog speelt, die valt sinds de 1e minuut in de JC-schaal al in negatieve zin op. Ze moeten toch wel iets beters hebben zou je zeggen....
Haha vind je? Die haten op alles wat Ajax is de laatste tijd. Maar de enige fatsoenlijke podcasts van Ajax zijn er ook allang niet meer. Pantelic podcast is verworden tot een zelfpijperij clubje wat alleen maar eigen Twitter/X bullshit deelt. Die met Freek en Arco lijkt ook gescript te zijn met constant flauwe grappen en en ingestudeerde stukjes.carpebios schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:15:
[...]
Is dit een troll?
luister eens naar NOS voetbalpodcast, had beter de Ajax podcast kunnen heten.
AD vind ik vermakelijk en relatief neutraal en Branie is sterk maar mist Dick Sintenie (weet iemand wat die heeft?).
Die PSV podcast met die vrouw is precies zoals een Ajacied tegen PSV aankijkt en zoals ik alle ex collega’s in Eindhoven altijd hoorde praten. Veel te veel in het “ja maar Ajax…” blijven hangen in plaats van ook eens van je eigen kracht uitgaan. Memorabel dat moment met 9 punten los waarbij ze zenuwachtig waren over het resterende programma en niet wisten of de platte kar al uit het vet gehaald mocht worden
Inderdaad. Feyenoord haalt Bueno gewoon en die staat zo gelijk basis op linksback. En PSV heeft dan gewoon Oppegard daar lopen en dat is duidelijk no BuenoSnowdog schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:16:
[...]
Ze mogen nog blij zijn dat het maar 1-0 is... Snap niet dat Oppagard nog speelt, die valt sinds de 1e minuut in de JC-schaal al in negatieve zin op. Ze moeten toch wel iets beters hebben zou je zeggen....
Verweij over Ajax gehoord afgelopen jaar? Die gaat er met gestrekt been in. Daar kun je ook wat van vinden, maar dat iedere clubwatcher net als Elfrink doet alsof die bij de club op de loonlijst staat is niet waar.toolkist schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:16:
[...]
Dat geldt voor elke <insert club> watcher. Daarom noemen ze die figuren ook zo en niet <insert club> journalist
Nee, het is meer dat ik van de NOS wat meer onafhankelijkheid verwacht, maar dat gaat altijd maar over Ajax met een klein deel over de rest. Die zijn wel kritisch naar anderen ook toe, alleen een te groot Ajax gehalte altijd. Naar de rest luister ik niet echt, behalve die van het ED, maar die gaat over PSV, daarom luister je die ook.Typhone schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:20:
[...]
Haha vind je? Die haten op alles wat Ajax is de laatste tijd. Maar de enige fatsoenlijke podcasts van Ajax zijn er ook allang niet meer. Pantelic podcast is verworden tot een zelfpijperij clubje wat alleen maar eigen Twitter/X bullshit deelt. Die met Freek en Arco lijkt ook gescript te zijn met constant flauwe grappen en en ingestudeerde stukjes.
AD vind ik vermakelijk en relatief neutraal en Branie is sterk maar mist Dick Sintenie (weet iemand wat die heeft?).
Die PSV podcast met die vrouw is precies zoals een Ajacied tegen PSV aankijkt en zoals ik alle ex collega’s in Eindhoven altijd hoorde praten. Veel te veel in het “ja maar Ajax…” blijven hangen in plaats van ook eens van je eigen kracht uitgaan. Memorabel dat moment met 9 punten los waarbij ze zenuwachtig waren over het resterende programma en niet wisten of de platte kar al uit het vet gehaald mocht worden.
Die van het ED ken ik helemaal niet 😱carpebios schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:22:
[...]
Nee, het is meer dat ik van de NOS wat meer onafhankelijkheid verwacht, maar dat gaat altijd maar over Ajax met een klein deel over de rest. Die zijn wel kritisch naar anderen ook toe, alleen een te groot Ajax gehalte altijd. Naar de rest luister ik niet echt, behalve die van het ED, maar die gaat over PSV, daarom luister je die ook.
Ook maar eens volgen hehe.
De NOS en onafhankelijk haha. Nee die worden betaald om zoveel mogelijk prietpraat te verkondigen. Is het niet in het commentaar dan is het wel in het verschrikkelijke ophemele van elke speler die volgens hen nu weer de nieuwe Messi is. Tot op heden nog nooit juist geweest natuurlijk.
[ Voor 21% gewijzigd door Typhone op 18-08-2024 13:26 ]
Die is met Rik Elfrink en Micha, dacht dat je die vrouw bedoeldeTyphone schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:24:
[...]
Die van het ED ken ik helemaal niet 😱
Ook maar eens volgen hehe
Is volgens mij in samenwerking met AD, heet van de Herdgang
Wat ik dan eigenlijk weer raar vind want ze hadden Smal juist gehaald als backup voor Hartman. Maar nu moet Smal alsnog banken.Bao_mi1 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:20:
[...]
Inderdaad. Feyenoord haalt Bueno gewoon en die staat zo gelijk basis op linksback. En PSV heeft dan gewoon Oppegard daar lopen en dat is duidelijk no Bueno
Wat onterecht
Gevalletje als je zelf niet scoort moet je tegenstander het maar doen...
Boscagli topper, die ziet het gewoon en geeft de pass. Hoppa!
Zo'n jongen laat je toch voor 30 miljoen zelfs nog niet gaan? Hij is compleet onvervangbaar.
Zo'n jongen laat je toch voor 30 miljoen zelfs nog niet gaan? Hij is compleet onvervangbaar.
Hahaha, gelukkig in het juiste doel.jbdeiman schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:27:
[...]
Gevalletje als je zelf niet scoort moet je tegenstander het maar doen...
Maar het lijkt nog steeds nergens op bij PSV in de verdediging.
Logisch, Priske wil het spel juist breed houden.D-e-n schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:25:
[...]
Wat ik dan eigenlijk weer raar vind want ze hadden Smal juist gehaald als backup voor Hartman. Maar nu moet Smal alsnog banken.
* Quad verlaat het topic maar eventjes.
[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 18-08-2024 13:28 ]
⏩ PVOutput☀️
Weer door de verdediging heen gelopen. Man man man.
Dat is toch een overtreding..?
⏩ PVOutput☀️
Wat een slap schot zeg!
Gewoon een overtreding. Kudt scheidsen. Wij zien het, dus lijkt me dat tenminste de grens het ook ziet toch?
Zo slap schieten zou inderdaad een overtreding moeten zijn! Daarvoor natuurlijk wel met z'n armQuad schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:29:
Dat is toch een overtreding..?
Boh, paal en eruit....
Hij wil er echt niet in bij PSV.
Hij wil er echt niet in bij PSV.
[ Voor 43% gewijzigd door carpebios op 18-08-2024 13:31 ]
Heracles heeft zo ook wel weer geluk mee.
Maar de scheids niet bepaald.
Maar de scheids niet bepaald.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken