[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 300 ... 302 Laatste
Acties:
  • 474.121 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-06 22:18

Agent47

I always close my contracts.

Ik zie het voor Twente ook somber in hoor. T is dat Steijn een top seizoen heeft gedraaid. Die vlap is leuk tot de 16, daarna moet hij de bal niet hebben.

Ik vind de buitenspelers ook niet denderend ofso. Alleen die keeper is goed. Al heeft die dit seizoen ook veel laten gaan. Hilgers was altijd een groot talent, maar de top 3 wil hem totaal niet hebben ondanks dat hij bij Feyenoord is aangeboden.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Agent47 schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 13:47:
[...]

Ik dacht dat die 35 was :$
ja ik dus ook maar volgens nu.nl is hij toch echt nog maar 25 :X

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:09
Ach, ik hen ook pas 47 maar op sommige ochtenden lijk ik wel 74. En zo voel ik me dan ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:19
JoteW schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 09:53:
Fransie van Seumeren die met een 78-koppige selectie voor het eerst sinds jaren boven Twente eindigt en dan gelijk roept: "We zijn Twente voorbij".

Wat een lachertje die man :')
Zou hem maar niet uitlachen... Met zoveel geld, kan je beter te vriend houden :)

Maar het is eigenlijk inderdaad wel raar. Fc Utrecht heeft met van Seumeren zoveel geld en dat ze er dan toch zo lang over doen om hoger te eindigen.
Je zou zeggen dat met de juiste mensen dat toch al veel eerder was gebeurd.

Heitinga nu dus... Mmm... Nou ja ga er vanuit dat hij geleerd heeft. Hij komt bij mij altijd wat te timide over

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 30-05-2025 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 15-06 15:07
D-e-n schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 09:16:
[...]

Klopt. Er vanuit gaande dat Heitinga niet een mindere rol als assistent ging accepteren als die hij nu had. En dat denk ik nog steeds .
Klopt.
Toch was er maar 1 die dit voor de grote kranten op dit forum deelde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:54
Advizor schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 18:01:
[...]

Klopt.
Toch was er maar 1 die dit voor de grote kranten op dit forum deelde ;)
Verweij had in z'n podcast van 23 of 24 mei Keizer en Heitinga genoemd. Zover ik kan zien is dat het vroegste moment. Los van Telegram en Signal groepen.
Kan me alleen niet meer herinneren of hij ze als duo benoemde of op zichzelf als trainer.

Maar, fair enough :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:29

ST10©DE

Dus.............

Vooralsnog vind ik dit een goede keuze van Ajax. Een stuk beter dan Reiziger, Knutsen, Löw, etc…

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:55

OMX2000

By any means necessary...

ST10©DE schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 22:55:
Vooralsnog vind ik dit een goede keuze van Ajax. Een stuk beter dan Reiziger, Knutsen, Löw, etc…
Dat weet je pas na komend seizoen. Heitinga was een van de trainers die met het Mislintat materiaal niet realistisch wist te spelen. De man kan best wel talent hebben, maar ik vond hem bij interviews ook niet overtuigen. Dus hopen dat Keizer een goede toevoeging is.

Maar ze lijken daar bij Ajax, ons Feyenoord, na te willen doen. 😋 Van Persie met Hake er naast. Alleen denk ik dat de Feyenoord selectie meer wegloopt met van Persie dan die van Ajax met Heitinga.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Vooralsnog vind ik het met name zorgwekkend dat die heikneuters van de T de toekomst van Ajax bij elkaar aan het schrijven zijn. Dat ze er nog volledig naast gaan zitten zal natieve hoop blijken en dan zal er toch weer ergens een informatie lijntje blijken te liggen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Het is denk ik ook de enige optie die ze kunnen betalen.

Ik gok niet dat de rest haalbaar was, daarom kwam Ten Hag ook niet, veel te duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:54
Gonadan schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 10:33:
Vooralsnog vind ik het met name zorgwekkend dat die heikneuters van de T de toekomst van Ajax bij elkaar aan het schrijven zijn. Dat ze er nog volledig naast gaan zitten zal natieve hoop blijken en dan zal er toch weer ergens een informatie lijntje blijken te liggen.
Helaas is dat al heel lang zo. Een soort incestueuze wisselwerking tussen zaakwaarnemers (Janssen, Albers, Muy Manero enz), de Telegraaf en Ajax werknemers.
Je ziet het ook steeds duidelijk bij Kroes die de Telegraaf informatie toespeelt. Handig, want zo kan hij makkelijk zijn straatje steeds schoonvegen via de media.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik snap de kritiek op de keuze voor Heitinga en Keizer, maar volgens mij is de selectie het probleem van Ajax. Ajax zit qua niveau achter PSV en Feyenoord. Hopelijk kunnen deze zomer alle permanente bankzitters verkopen.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Trishul schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 11:24:
[...]

Helaas is dat al heel lang zo. Een soort incestueuze wisselwerking tussen zaakwaarnemers (Janssen, Albers, Muy Manero enz), de Telegraaf en Ajax werknemers.
Je ziet het ook steeds duidelijk bij Kroes die de Telegraaf informatie toespeelt. Handig, want zo kan hij makkelijk zijn straatje steeds schoonvegen via de media.
Het wisselt altijd een beetje. Het was een tijdje minder en dat was prettig, dan zie je ze bij de T in allerlei bochten wringen en bullshitten om toch maar wat te kunnen schrijven. Maar nu lijkt het juist wel weer aardig doorgespeeld te worden.
Voor transfers boeit me dat niet zo, maar echt interne zaken horen intern te blijven.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Trishul schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 11:24:
[...]

Erg afhankelijk zijn er niet veel in de media als het op informatievoorziening aankomt. DPG heeft ook 60% in handen, dus je krijgt ook echt een netwerk van ons kent ons.

Als je vrienden hebt dan kom je overal mee weg, zijn ze tegen je, dan heb je een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Mog schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 11:35:
Ik snap de kritiek op de keuze voor Heitinga en Keizer, maar volgens mij is de selectie het probleem van Ajax. Ajax zit qua niveau achter PSV en Feyenoord. Hopelijk kunnen deze zomer alle permanente bankzitters verkopen.
Alle bankzitters verkopen is als ambitie goed maar de manier waarop lijkt tot op heden niet ideaal voor de onderhandelingspositie van Ajax, hoewel dat vooral statements van de Telegraaf zjin overigens. Spelers nu al aangeven dat ze geen toekomst bij Ajax hebben gaan ook geen geweldige transfersommen opleveren laat staan als ze een salaris hebben die bovenverwachting is. Dan ga je de speler linksom of rechtsom moeten compenseren om ze kwijt te raken én waarschijnlijk een verlies nemen op de boekwaarde én dan heb je nog niets teruggehaald.

De uitdaging zit inderdaad in de selectie maar de vraag is of de combinatie Heitinga en Keizer er weer net zo veel uit gaan kunnen halen als het technische team van Farioli. De historie van beide trainers heeft in ieder geval niet de beste basis laten zien om daar iets uit te kunnen concluderen en dat was met een significant andere selectie.

Vraag me overigens wel af waarom ze maar een contract hebben voor twee jaar, geef in ieder geval geen geweldige basis voor een potentiele lange termijn al kan dat ook onderdeel zijn van de beloning v.b. lager instappen en relatief snel verlengen als het goed gaat maar ook de optie om er relatief gemakkelijk vanaf te komen mocht het toch minder rooskleurig lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Nog nooit zo weinig discussie gezien over de aanstelling van een coach van Ajax. Misschien is het tijd voor een 2025-2026 topic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Feyenoord O21 heeft 4-1 gewonnen van Cambuur O21. Nu spelen ze twee beslissingswedstrijden tegen Jong Sparta om promotie naar de Tweede Divisie af te dwingen! *O*

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Waarop is dat gebaseerd? :)
Ik zie dit nl absoluut niet als een goede keuze, gezien hoe beiden eerder gepresteerd hebben. Dat ze dan een Ajax verleden hebben is in dit geval ook geen plus en dat ze allebei ooit een keer met Slot gewerkt hebben is ook geen garantie voor succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 10:43:
[...]

Het is denk ik ook de enige optie die ze kunnen betalen.

Ik gok niet dat de rest haalbaar was, daarom kwam Ten Hag ook niet, veel te duur.
Ehm ja... Nee dus. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mog schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 21:06:
Feyenoord O21 heeft 4-1 gewonnen van Cambuur O21. Nu spelen ze twee beslissingswedstrijden tegen Jong Sparta om promotie naar de Tweede Divisie af te dwingen! *O*
Deels Feyenoord 1 bedoel je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mog schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 11:35:
Het is in dit geval en en.
Er sis een betere trainer dan Heitinga nodig en het is hoog tijd voor Kroes om te laten zien dat ie ook kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 21:35:
[...]

Waarop is dat gebaseerd? :)
Ik zie dit nl absoluut niet als een goede keuze, gezien hoe beiden eerder gepresteerd hebben. Dat ze dan een Ajax verleden hebben is in dit geval ook geen plus en dat ze allebei ooit een keer met Slot gewerkt hebben is ook geen garantie voor succes.
Op resultaten uit het verleden gezien vanuit het oogpunt van een voetballiefhebber met sympathie voor PSV en FC Twente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ST10©DE schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 21:42:
[...]

Op resultaten uit het verleden gezien vanuit het oogpunt van een voetballiefhebber met sympathie voor PSV en FC Twente
Ok dan snap ik je :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Psg declasseert Inter gewoon.

Oeps verkeerde topic ;)

[ Voor 36% gewijzigd door OMX2000 op 31-05-2025 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ajax bevestigt transfer Keijzer naar AC Milan
Heel even dacht ik 'dat is wel heel snel'...
Maar dan lees je het en blijkt het om een speelster van Ajax dames te gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Mog schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 21:06:
Mag laaien dat ze die 2 potjes ook winnen. Martin van Geel heeft het echt goed verknalt.

Iedereen wou Feyenoord in die piramide hebben, behalve hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 09:15:
[...]

Mag laaien dat ze die 2 potjes ook winnen. Martin van Geel heeft het echt goed verknalt.

Met Read, Hadj etc moet dat toch wel lukken lijkt me zo.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Harribo
toolkist schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:54:
[...]

Ben je mooi in de clickbait gestonken.
Irritant steeds dat dames voetbal nieuws tussen het heren voetbal nieuws.
Dames voetbal interesseert mij echt geen zier. Volgens mij geldt dat voor velen. Dus laten ze dat beter scheiden denk ik dan.
Enfin wat off topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12-06 20:00
toolkist schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 21:38:
[...]

Het is in dit geval en en.
Er sis een betere trainer dan Heitinga nodig en het is hoog tijd voor Kroes om te laten zien dat ie ook kan verkopen.
Kroes heeft voorlopig ook nog niet laten zien goede aankopen te kunnen doen.

Sterker het enige dat die duidelijk wel goed heeft gedaan is het aanstellen van Farioli. Verder is die veel praatjes en nul prestaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12-06 20:00
OMX2000 schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 23:59:
[...]

Dat weet je pas na komend seizoen. Heitinga was een van de trainers die met het Mislintat materiaal niet realistisch wist te spelen. De man kan best wel talent hebben, maar ik vond hem bij interviews ook niet overtuigen. Dus hopen dat Keizer een goede toevoeging is.

Maar ze lijken daar bij Ajax, ons Feyenoord, na te willen doen. 😋 Van Persie met Hake er naast. Alleen denk ik dat de Feyenoord selectie meer wegloopt met van Persie dan die van Ajax met Heitinga.
Heitinga heeft nooit het Mislintat materiaal onder zich gehad. Hij moest het doen met het werk van Hamstra/Huntelaar en de restanten van het team van Ten Hag. En dat deed die slechter dan Schreuder in het eerste half jaar van dat seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Kist schreef op zondag 1 juni 2025 @ 09:54:
[...]

Heitinga heeft nooit het Mislintat materiaal onder zich gehad. Hij moest het doen met het werk van Hamstra/Huntelaar en de restanten van het team van Ten Hag. En dat deed die slechter dan Schreuder in het eerste half jaar van dat seizoen.
Je hebt helemaal gelijk. I blame corona en mijn besef van tijd ;)

Maar goed punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomavic
  • Registratie: Mei 2025
  • Niet online
[...]

Schreuder : 18 wedstrijden 34 punten
Heitinga : 16 wedstrijden 35 punten (zonder Daley Blind voor de opbouw)

[ Voor 4% gewijzigd door tomavic op 01-06-2025 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:03
[...]

Het ging al niet top dat seizoen, als je de resultaten van de wedstrijden ziet zijn de uitslagen nog niet eens zo gek? De punten lieten ze liggen tegen de (sub)toppers, niet wenselijk, maar in een seizoen waar het niet draait niet eens zo gek?

Materiaal was ook niet per se heel geweldig, op sommige posities meer dan goed, maar zaten ook zeker (heel) zwakke plekken.

https://www.transfermarkt...01-27/datum_ab/2023-06-30

[ Voor 16% gewijzigd door Gynnad op 01-06-2025 10:47 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:39

gws24

Thinking is hard!

toolkist schreef op zondag 1 juni 2025 @ 09:18:
[...]

Met Read, Hadj etc moet dat toch wel lukken lijkt me zo.
De meeste spelers van het 1e, zoals Hadj, die nu mee deden zijn er tegen Sparta niet bij omdat ze jeugdinternational zijn en interlandverplichtingen hebben.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 16:01
gws24 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 10:48:
[...]

De meeste spelers van het 1e, zoals Hadj, die nu mee deden zijn er tegen Sparta niet bij omdat ze jeugdinternational zijn en interlandverplichtingen hebben.
Ze zijn er praktisch allemaal niet bij denk ik? Redmond, Sliti, Read, Milambo hebben een EK te spelen met de onder 19 of Jong Oranje. Moussa heeft een interland en wellicht heeft Targhelinne ook wel verplichtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:39

gws24

Thinking is hard!

Die laatste is er inderdaad ook niet bij lees ik net:
Voor Hadj Moussa en Targhalline staan er bijvoorbeeld interlands met Algerije en Marokko op de rol en ook Read, Milambo en Andreev moeten snel bij hun nationale jeugdelftallen aansluiten. Feyenoord maakt daar later meer bekend over.
bron: https://www.ad.nl/voetbal...-tweede-divisie~a5dac16f/

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:20
toolkist schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:54:
[...]

Zo storend dat ze vrouwenvoetbal in het nieuws zetten. Ik verklik me er ook wel eens op ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 15:37
Agent47 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 09:15:
[...]

Ja, maar in het seizoen dat die Jong-teams geïntroduceerd werden was onze enige inkomende transfer het huren van Samuel Armenteros. Spelers die normaal in de beloften zouden spelen zaten toen bij het eerste. Het was toen financieel echt niet zo verantwoord om in te stappen en je had er kwalitatief gezien ook de spelers niet voor. Wat dat betreft snap ik het wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 16:01
Vld1989 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 14:09:
[...]

Ja, maar in het seizoen dat die Jong-teams geïntroduceerd werden was onze enige inkomende transfer het huren van Samuel Armenteros. Spelers die normaal in de beloften zouden spelen zaten toen bij het eerste. Het was toen financieel echt niet zo verantwoord om in te stappen en je had er kwalitatief gezien ook de spelers niet voor. Wat dat betreft snap ik het wel hoor.
En als een Slory zich bij Dordrecht ontwikkelt tot een goede speler voor Feyenoord is dat an sich ook niet zo heel erg. Van Bronckhorst werd ooit een jaar uitgeleend aan RKC volgens mij en daarna door van Hanegem in de basis gezet. Pakte ook aardig uit volgens mij.

De meeste spelers uit jong Feyenoord gaan het eerste nooit halen en als ze dat wel kunnen zet je die laatste stap beter bij een eredivisieploeg dan in de eerste divisie. Zie Sauer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kist schreef op zondag 1 juni 2025 @ 09:51:
[...]

Kroes heeft voorlopig ook nog niet laten zien goede aankopen te kunnen doen.

Sterker het enige dat die duidelijk wel goed heeft gedaan is het aanstellen van Farioli. Verder is die veel praatjes en nul prestaties.
Hij heeft ook nog niet echt veel gelegenheid gehad om wat te halen? Deze zomer wordt de eerste keer dat ie een beetje een budget heeft waar je niet alleen maar "net niet" spelers kunt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gws24 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 10:48:
[...]

Uberhaupt raar dat Read en Hadj mee mochten doen terwijl ze dat niet zouden mogen stel Jong Feyenoord had in de KKD gespeeld. Zal dus wel een regelwijziging aan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vld1989 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 14:09:
[...]

Ging toch om een miljoen ofzo? Dat had links- of rechtsom echt wel geregeld kunnen worden lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

D-e-n schreef op zondag 1 juni 2025 @ 14:33:
[...]

En als een Slory zich bij Dordrecht ontwikkelt tot een goede speler voor Feyenoord is dat an sich ook niet zo heel erg. Van Bronckhorst werd ooit een jaar uitgeleend aan RKC volgens mij en daarna door van Hanegem in de basis gezet. Pakte ook aardig uit volgens mij.

De meeste spelers uit jong Feyenoord gaan het eerste nooit halen en als ze dat wel kunnen zet je die laatste stap beter bij een eredivisieploeg dan in de eerste divisie. Zie Sauer.
Deels akkoord. Dan moeten die spelers zich wel kunnen laten zien. Sauer blijft buiten categorie. Er kijken meer mensen naar de KKD dan naar een ploeg die op vrijdagmiddag 14:00 speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Waarom is dit niet op neutraal terrein?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:40
HollowGamer schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:54:
Waarom is dit niet op neutraal terrein?
Thuis en uit rondes in de degradatie play-offs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
HansPatat050 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:56:
[...]

Thuis en uit rondes in de degradatie play-offs.
Dat zou in Engeland ondenkbaar zijn, geen idee waarom ze dat wel doen hier in NL.

En gelukkig weer een schreeuwer, daar zitten de meeste echt op te wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:56:
[...]

Dat zou in Engeland ondenkbaar zijn, geen idee waarom ze dat wel doen hier in NL.

En gelukkig weer een schreeuwer, daar zitten de meeste echt op te wachten.
Kan me echt geen zak interesseren wat ze in Engeland wel of niet willen mbt play offs.
Dit is toch prima zo? Hier is bv al geen nationaal stadion wat ook echt neutraal is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ik snap hem niet, zijn de fans vorige keer dan voor niets het veld op gegaan? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HansPatat050
HollowGamer schreef op zondag 1 juni 2025 @ 18:08:
Ik snap hem niet, zijn de fans vorige keer dan voor niets het veld op gegaan? :+
Ja, daar kwam het wel op neer. Popiejopie gedrag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Telstar Ole!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:07

Quad

Doof

Wat is Telstar aan het doen joh. Historie in de maak?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
0-2 binnen 12 minuten, ai ai ai

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
HansPatat050 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 18:10:
[...]

Ja, daar kwam het wel op neer. Popiejopie gedrag.
Wedstrijd is nog niet gespeeld, gok ook weer op vervelend gedrag met bekers enzo straks, maar we zullen zien hoe het gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 01-06-2025 18:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:12
Bijna 0-3 in 15 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

gewoon weer 2e goal in dit tweluik dat Koeman er knullig bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Mazzeltje Willem II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Oei oei en daar was het haast 2-2 binnen 20 minuten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Telstar zal wel blij zijn dat Ajax al nieuwe trainer heeft anders zouden ze zomaar achter die Coreia aan gaan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Player1S schreef op zondag 1 juni 2025 @ 18:27:
Telstar zal wel blij zijn dat Ajax al nieuwe trainer heeft anders zouden ze zomaar achter die Coreia aan gaan :+
Waarschijnlijk wordt mijn voorkeurskandidaat morgen bij Spurs ontslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Laag over de grond inschieten als de keeper uit de goal is en er alleen een paar verdedigers staan... Alsof die verdediger niet zal gaan glijden over de grond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Player1S schreef op zondag 1 juni 2025 @ 18:27:
Ajax moet achter nieuwe spelers aan dat lijkt mij de grootste prioriteit

Tjongejonge Telstar, de 3e op de schoen en weer niet maken. Ze houden Willem II in leven.

Die El Kachati is supersnel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

1-3 Telstar! Volhouden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:14:
[...]

Ajax moet achter nieuwe spelers aan dat lijkt mij de grootste prioriteit

Tjongejonge Telstar, de 3e op de schoen en weer niet maken. Ze houden Willem II in leven.

Die El Kachati is supersnel
Ik wilde net gaan typen dat Telstar 1 van die vele kansen moet gaan maken omdat ie anders wel aan de andere kant zal vallen... maar nu toch 1-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:36
toolkist schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:18:
[...]

Ik wilde net gaan typen dat Telstar 1 van die vele kansen moet gaan maken omdat ie anders wel aan de andere kant zal vallen... maar nu toch 1-3
W2 kan er helemaal niets van. Die keeper van Telstar trouwens ook niet

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Aanvallend is dit Willem II enorm pover.
Alleen die Kehrer kan nog wat creëren verder houdt het op. Ze winnen ook helemaal geen kopduels voorin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 13:57

Typhone

Who Dares Wins

Zou dat een fijn gevoel zijn? Stadionverbod op zak met €1000,- boete en volgend jaar KKD kijken. Geeft de clowneskheid een beetje aan van de veldbestorming eerder…

Weet iemand trouwens of dat gehandhaafd is? Aangezien alle stoelen bezet zijn en je mij niet wijsmaakt dat dat vanuit de vrije verkoop komt.

[ Voor 5% gewijzigd door Typhone op 01-06-2025 19:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Dat wordt wat: Telstar speelt op een locatie waar de gemiddelde zaterdagamateurs meewarend naar kijken.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 22:40
hoevenpe schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:23:
Dat wordt wat: Telstar speelt op een locatie waar de gemiddelde zaterdagamateurs meewarend naar kijken.
Wel een top snack "hut" lees ik overal.

Spelen ook nog op kunstgras. Stadion kan 5200 man in.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op zondag 1 juni 2025 @ 18:52:
[...]

Waarschijnlijk wordt mijn voorkeurskandidaat morgen bij Spurs ontslagen
Voor bij Willem II of Ajax? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

loekf2 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:25:
[...]

Dat kunstgras moet eruit dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

CryptoNL schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:19:
[...]

W2 kan er helemaal niets van. Die keeper van Telstar trouwens ook niet
Die keeper, Koeman jr, vind ik juist echt een keeper met 2 gezichten. Soms enorm knullig en niet beter dan wat wij vroegah op goal hadden in ons 3e helft elftalletje en andere momenten best slim en rustig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Maximaal slecht dat Willem II

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
loekf2 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:25:
[...]

Kunstgras zal eruit moeten, dat is verboden in de Eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Veel duidelijker krijg je ze toch niet, die Telstar verdediger die ruim na de fluit de bal nog ff wegtikt...
En Makkelie alleen maar 'niet meer doen he' gebaren... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:25:
[...]

Voor bij Willem II of Ajax? :P
TOP Oss natuurlijk O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

hoevenpe schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:23:
Dat stadion is eigenlijk ook wel het bewijs dat de pyramide open kan. Tweede divisie clubs hebben gelijkwaardige stadions soms. Zeker die in aanmerking komen voor promotie.
Zeker als je dan ook nog eens meeneemt waar de jong-elftallen spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 22:40
Gynnad schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:26:
[...]

Kunstgras zal eruit moeten, dat is verboden in de Eredivisie.
Ik dacht dat het ook KKD was, maar blijkbaar alleen eredivisie vanaf 25/26:

https://www.knvb.nl/nieuw...etbal%20(27%20mei%202024).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

loekf2 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:31:
[...]

Ik dacht dat het ook KKD was, maar blijkbaar alleen eredivisie vanaf 25/26:

https://www.knvb.nl/nieuw...etbal%20(27%20mei%202024).
Krijgen gepromoveerde clubs geen dispensatie?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Player1S schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:34:
[...]

Krijgen gepromoveerde clubs geen dispensatie?
Nee.

En het is niet alleen kunstgras. Ze moeten ook meer contractspelers, staf, camera’s , uitvak moet beter, etc…

Die hele club is er niet klaar voor.

Mocht Willem II het niet redden is die pitch invasion van vorige week nog beschamender

[ Voor 12% gewijzigd door FreakNL op 01-06-2025 19:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
FreakNL schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:41:
[...]

Nee.

En het is niet alleen kunstgras. Ze moeten ook meer contractspelers, staf, camera’s , uitvak moet beter, etc…

Die hele club is er niet klaar voor.

Mocht Willem II het niet redden is die pitch invasion van vorige week nog beschamender
Dat was precies de reden waarom iemand die ik ken (TOP Oss supporter) hoopte dat FC Den Bosch zou promoveren.
"dan moeten ze zo enorm veel kosten maken voor 1 seizoen Eredivisie dat ze 2 jaar later failliet zijn"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Willem II gelooft er ook niet meer in he. Of totaal geen idee hoeveel tijd ze nog hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Player1S schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:43:
Willem II gelooft er ook niet meer in he. Of totaal geen idee hoeveel tijd ze nog hebben
Hoeveel wissels hebben ze nog?

Stomme vraag wellicht, maar heb het op de achtergrond op staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

HollowGamer schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:43:
[...]

Volgens mij niks.

Maar het lijkt er niet op dat de wel gedane wissels iets helpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

[...]

0 geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

0

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik heb niks tegen Willem II maar die spelen niet alsof ze iets te zoeken hebben in de Eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Toch blijf ik wel het gevoel houden dat als Willem II er 1 maakt ze er zo overheen lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

FreakNL schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:45:
Toch blijf ik wel het gevoel houden dat als Willem II er 1 maakt ze er zo overheen lopen
Huh? Hoe dan!
Vanaf minuut 65 geen enkele kans of wat er op lijkt van Willem II.

[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 01-06-2025 19:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
Volgens transfermarkt heeft alleen TOP Oss een lagere selectie waarde dan Telstar.

Toch knap als ze dit weten te halen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Niet dat Telstar iets in de eredivisie te zoeken heeft, maar dit Willem 2 is zo tenenkrommend slecht dat ze het een jaar mogen proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
Voor El Kachati vroeg Telstar een jaar geleden rond de miljoen, dus dat zal niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

HansPatat050 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:47:
Voor El Kachati vroeg Telstar een jaar geleden rond de miljoen, dus dat zal niet kloppen.
Dat kan bijna niet kloppen. Zelfs grote KKD clubs krijgen dat niet voor sterspelers

[ Voor 10% gewijzigd door FreakNL op 01-06-2025 19:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Zuur voor de tricolores maar ze hebben het zo onwijs niet verdiend dit jaar dat je het Telstar moeilijk kunt ontzeggen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Koeman?
Ohja, de zoon van...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Echt, die van Willem II willen gewoon degraderen. Totaal geen inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Waar blijft die pitch invasion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Player1S schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:53:
Echt, die van Willem II willen gewoon degraderen. Totaal geen inzet.
Ze hadden echt het idee er al te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

FreakNL schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:56:
Waar blijft die pitch invasion?
Het zit je wel dwars he?

[ Voor 74% gewijzigd door Gonadan op 01-06-2025 19:57 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Al die zwarte hoodies voor het uitvak meteen maar met een shovel opladen en afvoeren.
Die spelers van Telstar hun feestje niet gunnen... |:( :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Gonadan schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:57:
[...]

Het zit je wel dwars he?
Hahahaha nee hoor. Maar het is toch volslagen idioot om een pitch invasion te doen als je niks wint? Jij vind het wel normaal en niet lachwekkend?

[ Voor 8% gewijzigd door FreakNL op 01-06-2025 19:59 ]

Pagina: 1 ... 300 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken