Ben je werkelijk verbaasd?carpebios schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:43:
WOEST ben ik, 1 kans en ze scoren na een afgepakte pingel.
Zou helemaal compleet zijn als PSV gelijk speelt en Weghorst in al zijn ijver een eigen goal maakt waardoor Ajax alsnog gelijkspeelt ….
Maar eerlijk gezegd zal PSV zo wel gas gaan geven en dan is t zo 1-3.
Publiek daagt Lang uit, dat is wel positief!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nu te spannend om terug te kijken.. maar van wat ik snel zag bij het terugschakelen haakte hij toch echt zelf. Maar weet niet 100% zeker.carpebios schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:43:
WOEST ben ik, 1 kans en ze scoren na een afgepakte pingel.
Gelukkig de juiste goal.ZieMaar! schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:44:
Zou helemaal compleet zijn als PSV gelijk speelt en Weghorst in al zijn ijver een eigen goal maakt waardoor Ajax alsnog gelijkspeelt ….
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Goeie goal van Weghorst. Nu moet PSV t echt zelf doen…
Ik neig naar buitenspel....ZieMaar! schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:47:
Goeie goal van Weghorst. Nu moet PSV t echt zelf doen…
Wie staat erop bij PSV.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
LUUUUUUUUK DE JONG!
Bummer PSV ook. (alweer)
⏩ PVOutput☀️
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
1-2 PSV!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wie weet. Vond ik bij de eerste goal eigenlijk meer, denk dat Kuipers het opheft.
En psv staat voor. En toch buitenspel.
2-0.
En nu kunnen we het wel... little too late.
En nu kunnen we het wel... little too late.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Weghorst al zijn energie opgemaakt met juichen voor een buitenspeldoelpunt 😁
wow die lijnen, scheelde echt een teennagel
PSV goedgekeurd, Ajax afgekeurd.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Chuck Norris approved...Maarten_E schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:49:
PSV goedgekeurd, Ajax afgekeurd.
Had ie ze maar moeten knippenTerranova schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:49:
wow die lijnen, scheelde echt een teennagel
Wel discriminerend voor mensen met grote voeten die buitenspelregel.
Je zou maar te grote schoenen hebben. Sta je eigenlijk zelf niet buitenspel
Zou best nog zo’n typische VAR pingen voor Twente kunnen zijn? Ik snap dat ze em niet geven, maar er zijn er een hoop zo wel gegeven. Beter zo. Ik hoop echt dat Twente een puntje steelt, maar niet door zo’n VAR goal.
Die 1-2 van psv werd een overtreding voor gemaakt. Waarom laat de var dit wel tellen. Paar weken geleden mocht een doelpunt van Sparta niet door gaan omdat olij er voor een milimeter hands had zou hebben gemaakt. Dus ja hoever kijken we terug? Dat lijkt volstrekte willekeur te zijn dus.
Wijndal, zo slap.
Flickr PSN ID= cheironnl
Eenden zijn verdrietig.carpebios schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:52:
[...]
Wel discriminerend voor mensen met grote voeten die buitenspelregel.
Snap dit ook niet, maar heb het moment maar vluchtig gezien. Speelde hij totaal de bal niet?Vrietje schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:52:
Die 1-2 van psv werd een overtreding voor gemaakt. Waarom laat de var dit wel tellen. Paar weken geleden mocht een doelpunt van Sparta niet door gaan omdat olij er voor een milimeter hands had zou hebben gemaakt. Dus ja hoever kijken we terug? Dat lijkt volstrekte willekeur te zijn dus.
Ajax was vandaag dus 2x 30 seconden kampioen?
PSV had al met 1-6 voor moeten staan. Wat maak je het jezelf moeilijk
Precies dit.sNielz123 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:58:
PSV: Perisic Speelt Verrukkelijk.
Olji in vorm is gewoon een hele goede keeper.sNielz123 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:58:
Twente vindt t wel prima zo, Ajax lijkt niet echt te weten wat ze moeten doen…
Fantastische uitgooi van Van Schendelaar, keeper van PEC. Geeft zo een assist.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Obispo.....
Dat is niets nieuwsZieMaar! schreef op zondag 18 mei 2025 @ 16:01:
Ajax lijkt niet echt te weten wat ze moeten doen…
Flickr PSN ID= cheironnl
Niet de eerste keer dat Schendelaar een assist heeft dit seizoen. Bizar voor een keeper.nocalimero schreef op zondag 18 mei 2025 @ 16:01:
Fantastische uitgooi van Van Schendelaar, keeper van PEC. Geeft zo een assist.
Ik zou t overigens wel mooi vinden als Regeer weer naar Twente zou gaan. Daar is hij een van de betere, speelt ie veel en kan hij zich door ontwikkelen.
Bij Ajax zal de bezem er wel weer doorheen gaan, kan me zo voorstellen dat Regeer daar niet goed uitkomt.
Bij Ajax zal de bezem er wel weer doorheen gaan, kan me zo voorstellen dat Regeer daar niet goed uitkomt.
Nou, die Til heeft in ieder geval weinig snelheid.
Is dat nieuws?carpebios schreef op zondag 18 mei 2025 @ 16:03:
Nou, die Til heeft in ieder geval weinig snelheid.
Peter wil vast Veerman z'n bakfiets zien opeten.
Twente gooit de handdoek definitief, Ltaief komt erin 😎
Nu je het zegt, ik ook. Kom er maar in Sparta!carpebios schreef op zondag 18 mei 2025 @ 16:04:
[...]
Peter wil vast Veerman z'n bakfiets zien opeten.
Twente had de gelijkmaker inmiddels wel verdiend…
Jij zou een ideale coach voor mij en mijn stress zijn.Superkiwi schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:44:
PSV maakt het even spannend. Die stellen zometeen wel orde op zaken
Nu is Ajax natuurlijk het hele seizoen al aangeschoten wild. Maar zoals Groningen tegen Ajax speelde. Speelt Sparta niet tegen psv heb ik het idee..
PSV dat geforceerd gaat verdedigen? Iek iek iek, alarmfase 1!
Edit: Laat maar
Edit: Laat maar
/f/image/vORRnEnGcakJZ9xE2Z9rJM43.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 74% gewijzigd door Maarten_E op 18-05-2025 16:14 ]
Godts.. zo slecht de tweede helft van het seizoen.
Flickr PSN ID= cheironnl
:strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large)
1-3, en klaar.
Nog eentje erbij graag voor extra puntjes in de poule
Nog eentje erbij graag voor extra puntjes in de poule
't is definitief gebeurt.
Gefeliciteerd aan iedereen die PSV een warm hart toedraagt, goed gedaan!
Gefeliciteerd aan iedereen die PSV een warm hart toedraagt, goed gedaan!
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 08:20
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ja Ajax net te weinig en te laat als ze tegen Twente winnen, Gefeliciteerd PSV
Yes!!!!!!!! Eindelijk!!
1-3 ipv 0-9 maar goed.. binnen is binnen..
1-3 ipv 0-9 maar goed.. binnen is binnen..
Zero.
Is ook niet te doen voor Sparta. PSV is veel beterMillie-ano schreef op zondag 18 mei 2025 @ 16:13:
Nu is Ajax natuurlijk het hele seizoen al aangeschoten wild. Maar zoals Groningen tegen Ajax speelde. Speelt Sparta niet tegen psv heb ik het idee..
Mooi voor die Tilman, echt een goeie speler
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Nou ja, prima. Het was ook niet best geweest als een vol seizoen prut voetbal beloond wordt met een kampioenschap.
Flickr PSN ID= cheironnl
Als psv wat effectiever was dit seizoen hadden ze 200 goals kunnen maken..
Zero.
ach de eredivisie is tenminste niet saai.
Zoals sommige andere competities
Het voetbal is vaak niet om aan te gluren (al valt PSV in veel wedstrijden niet tegen), maar spannend is het wel!Deadsy schreef op zondag 18 mei 2025 @ 16:16:
ach de eredivisie is tenminste niet saai.
Gefeliciteerd Eindhoven. Toch jammer dat arbitrale debacle in Groningen

XXXVI
Dat weet ik niet , hebben ze herhaling niet voor laten zien.Hugo! schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:53:
[...]
Snap dit ook niet, maar heb het moment maar vluchtig gezien. Speelde hij totaal de bal niet?
Had alleen na de 1-3 wel even de herhaling willen zien of die bal wel echt binnen de lijnen was gebleven. .
Behalve dat was het verder wel een nette goal.
[ Voor 5% gewijzigd door Vrietje op 18-05-2025 16:21 ]
Ik juich nog niet, maar het ziet er heel goed uit.
Edit: 5-3 bij RKC-GAE
Edit: 5-3 bij RKC-GAE
[ Voor 22% gewijzigd door Maarten_E op 18-05-2025 16:22 ]
Ah daar was het op wachten. Bedankt voor de bevestiging!ephymerous schreef op zondag 18 mei 2025 @ 16:19:
Gefeliciteerd psv, uiteindelijk klinkende cijfers
Als we alle arbitrale missers erbij halen stond Ajax 7eephymerous schreef op zondag 18 mei 2025 @ 16:19:
Helaas. Ajax heeft het vorige week zelf weggegeven.
Ondanks de 2de plaats een mislukt seizoen gezien de laatste maanden. Spijtig maar op naar volgend seizoen met hopelijk een frisse nieuwe wind (Hopelijk tot ziens Kroes en tot ziens Farioli)
Ondanks de 2de plaats een mislukt seizoen gezien de laatste maanden. Spijtig maar op naar volgend seizoen met hopelijk een frisse nieuwe wind (Hopelijk tot ziens Kroes en tot ziens Farioli)
Er is maar één puppy en dat is/was Simonsdglavimans schreef op zondag 18 mei 2025 @ 16:21:
Die Weghorst, net een puppie
LETS GOOOOOOOO!
Gefeliciteerd PSV’ers, heeft niet alles gescheeld.
De beste ploeg heeft gelukkig (op meerdere vlakken) gewonnen.. wat een seizoen.. maar deze is voor ons!

Zero.
Ja maar hoe dan.
Blij met het kampioenschap maar de manier waarop, heel gedenkwaardig.
Blij met het kampioenschap maar de manier waarop, heel gedenkwaardig.
Van harte PSV'ers
Sparta leek even terug te komen, maar PSV was vele malen sterker. Ajax was vandaag ook amper in gevaar gekomen, speelde een prima wedstrijd.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
SPRINGEN IN DE FONTEIN OP HET FLORAPLEIN
Als broos tegen een mak Twente toch nog redelijk wat gevaarlijke kansen heeft gehad als prima kan worden beschouwd. Dan toont dat ook de armoede van het Ajax spel aan. Nooit echt dominant. 34 wedstrijden... Hier valt iets te halen. Ipv kut we moeten tegen Ajax ....Outerspace schreef op zondag 18 mei 2025 @ 16:24:
Van harte PSV'ersSparta leek even terug te komen, maar PSV was vele malen sterker. Ajax was vandaag ook amper in gevaar gekomen, speelde een prima wedstrijd.
PSV’ers gefeliciteerd 
Zelf verprutst omdat de kampioen het bijna had verprutst. Maar goed, vooraf getekend voor de 2e plek en de CL miljoenen, dus niet lang treuren. En uiteraard boven de aartsrivaal geëindigd, mooie bonus
Zelf verprutst omdat de kampioen het bijna had verprutst. Maar goed, vooraf getekend voor de 2e plek en de CL miljoenen, dus niet lang treuren. En uiteraard boven de aartsrivaal geëindigd, mooie bonus
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Gefeliciteerd PSV supporters hier, het is jullie gegund 
Dat wij op slechts één puntje van jullie eindigen met 10(!) punten voorsprong op de nummer had niemand verwacht. Onder de streep kunnen we allebei wel trots zijn op de eindranking denk ik.
Dat wij op slechts één puntje van jullie eindigen met 10(!) punten voorsprong op de nummer had niemand verwacht. Onder de streep kunnen we allebei wel trots zijn op de eindranking denk ik.
Eindelijk wordt er op het kasteel iemand Kampioen!
Voor mij een geslaagd seizoen, ondanks de laatste weken. Vantevoren nooit verwacht dat we zo lang mee (uberhaupt) mee zouden doen. Manier waarop we het 'weggeven' (niet denigrerend bedoeld naar PSV) doet wel pijn natuurlijk.Pixel Witcher schreef op zondag 18 mei 2025 @ 16:22:
Helaas. Ajax heeft het vorige week zelf weggegeven.
En Kroes nu weg? Waarom dat? Dit is de zomer waarin ie moet laten zien wat ie kan.
PSV terechte kampioen, eerlijk is eerlijk. Check dat doelsaldo alleen al... Bijna het dubbele van Ajax.
En FC Groningen verlies, dat kon je vooraf al intekenen haha.
En FC Groningen verlies, dat kon je vooraf al intekenen haha.
Paar weken terug niet gedacht. Wat een rollercoaster. Heerlijk! Blij met dit kampioenschap.
Ajax uiteindelijk geen slecht resultaat.
Iedereen bedankt hier voor de gezelligheid! Altijd fijn om tijdens wedstrijden met andere voetballiefhebbers wat te kletsen over voetbal
Ajax uiteindelijk geen slecht resultaat.
Iedereen bedankt hier voor de gezelligheid! Altijd fijn om tijdens wedstrijden met andere voetballiefhebbers wat te kletsen over voetbal

Gefeliciteerd psv , jammer dat 2 van de 3 doelpunten mogelijk wel wat aan op te merken is.
Maar de winst is wel terecht .
Gefeliciteerd en geniet ervan.
Voor Sparta had een gelijk spel in de stand toch niks uit gemaakt met de uitslagen van de andere velden. Dus wat maakt het ook uit. Tot volgend seizoen.
Maar de winst is wel terecht .
Gefeliciteerd en geniet ervan.
Voor Sparta had een gelijk spel in de stand toch niks uit gemaakt met de uitslagen van de andere velden. Dus wat maakt het ook uit. Tot volgend seizoen.
PSV heeft het gewoon verdient:
- Niet de EL laten gaan, omdat ze enkel maar aan één doelstelling kunnen werken
- Goed voetbal gespeeld, vergeleken met het Serie A voetbal van Ajax
- Supporters die nooit hebben opgegeven, en achter hun ploeg bleven staan
Als Ajax wel met 2 spitsen had gespeeld en de punten daardoor had gepakt, dan waren zij het wel geweest.
Benieuwd of de Ajax fans deze trainer echt nog volgend seizoen willen.
Ik als neutrale kijker zit niet weer op counter voetbal te wachten, en vind dit dus wel een verdiende winner.
- Niet de EL laten gaan, omdat ze enkel maar aan één doelstelling kunnen werken
- Goed voetbal gespeeld, vergeleken met het Serie A voetbal van Ajax
- Supporters die nooit hebben opgegeven, en achter hun ploeg bleven staan
Als Ajax wel met 2 spitsen had gespeeld en de punten daardoor had gepakt, dan waren zij het wel geweest.
Benieuwd of de Ajax fans deze trainer echt nog volgend seizoen willen.
Ik als neutrale kijker zit niet weer op counter voetbal te wachten, en vind dit dus wel een verdiende winner.
Terechte kampioen!
Hopelijk kan Ajax zich goed versterken, zodat we twee goede ploegen in de CL hebben. Tweede is eigenlijk geen slechte prestatie met deze spelers, maar het zal voor nu vooral als een verloren eerste plek voelen.
Hopelijk kan Ajax zich goed versterken, zodat we twee goede ploegen in de CL hebben. Tweede is eigenlijk geen slechte prestatie met deze spelers, maar het zal voor nu vooral als een verloren eerste plek voelen.
Perisic mijn man van het jaar toch wel.. Moet maar een shirtje van komen
Die van mij is verzonden met zijn naam eropdglavimans schreef op zondag 18 mei 2025 @ 16:31:
Perisic mijn man van het jaar toch wel.. Moet maar een shirtje van komen
Gefeliciteerd Eindhoven !
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Wil je hiermee zeggen dat PSV geen goede ploeg heeft dan? Of dat Feyenoord de voorronde CL niet door komt?ZieMaar! schreef op zondag 18 mei 2025 @ 16:29:
Terechte kampioen!
Weghorst laat zich weer kennen, die moet misschien beter wat anders gaan doen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken