Heet die man zo op de tribune met een megafoon ?HollowGamer schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:36:
Word Klaassen nooit moe van zichzelf?
Het zit niet mee zeg bij PSV. Een halve seconde eerder en hij zat wel.
Keeper van Sparte is goed bezig.
[ Voor 19% gewijzigd door carpebios op 18-05-2025 14:48 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Aanvallend iets meer gif zo lijkt het.. maar is nog broos hoor.Terranova schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:45:
Waar was dit Ajax de afgelopen weken...
Staan eigenlijk nu al 1 op 1... Gaten van hier tot Tokyo.
Terwijl ik het typ dikke kans Twente.
Weer gaat de bal er niet in hahahaha, dit kan niet blijven duren.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Keeper van Sparta moet lekker Feyenoord.carpebios schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:47:
Het zit niet mee zeg bij PSV. Een halve seconde eerder en hij zat wel.
Pff wereldredding van Pasveer hoor.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Stiekem een Ajacied.
Je zou bij zo'n inworp toch eens iemand op de spits zetten...
Weeeeeer een redding!
Sparta houdt alleen maar tegen en vooral de keeper.
Sparta houdt alleen maar tegen en vooral de keeper.
[ Voor 56% gewijzigd door carpebios op 18-05-2025 14:51 ]
Ja nadat ik het postte, stortte het een beetje in hahaMillie-ano schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:48:
[...]
Aanvallend iets meer gif zo lijkt het.. maar is nog broos hoor.
Staan eigenlijk nu al 1 op 1... Gaten van hier tot Tokyo.
Terwijl ik het typ dikke kans Twente.
PSV speelt lekker, aanvallen!
Die mogen ze echt van de tribune afhalen. Twijfel nog of ik het onder vuurwerk moet zetten op het lijstje.Millie-ano schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:45:
[...]
Heet die man zo op de tribune met een megafoon ?
Van Basten had daar ook opmerkingen over gemaakt (terecht).
toch vind ik dat ze een nieuwe keeper moeten halen voor de basisQuad schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:49:
Pff wereldredding van Pasveer hoor.
Ik vind nog steeds dat ze een Gorter een betere kans moeten gevenDeadsy schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:52:
[...]
toch vind ik dat ze een nieuwe keeper moeten halen voor de basis
Weer iemand onwel op de tribune (nu bij HEE), ik word er echt moedeloos van dat steeds te lezen/te zien.
Het is nu bijna elke week wel raak. Bah.
Edit: ik bedoel dat ik het vervelend vind voor de persoon die het betreft. Voor mij maakt de onderbreking niet uit - zorg eerst. Ik heb liever dat het helemaal niet voorkomt, en begrijp niet zo goed waarom zo vaak de laatste jaren?
Het is nu bijna elke week wel raak. Bah.

Edit: ik bedoel dat ik het vervelend vind voor de persoon die het betreft. Voor mij maakt de onderbreking niet uit - zorg eerst. Ik heb liever dat het helemaal niet voorkomt, en begrijp niet zo goed waarom zo vaak de laatste jaren?
[ Voor 44% gewijzigd door HollowGamer op 18-05-2025 14:56 ]
Sparta kan maar 1 ding, en dat doen ze heel goed!
Pasveer hele goede redding, maar daar voor al heel sterk bij die voorzet.
Ik denk dat Ajax t lastig gaat krijgen, Twente kan heel taai zijn, maar kan slecht tegen hoge druk. De vraag is of Ajax dat durft en kan, buiten het standaard eerste kwartiertje.
Twente is overigens al weken erg uit vorm, heeft hier eigenlijk niets te winnen en zal de beentjes ook vast wat sparen voor de PO.
Ik denk dat Ajax t lastig gaat krijgen, Twente kan heel taai zijn, maar kan slecht tegen hoge druk. De vraag is of Ajax dat durft en kan, buiten het standaard eerste kwartiertje.
Twente is overigens al weken erg uit vorm, heeft hier eigenlijk niets te winnen en zal de beentjes ook vast wat sparen voor de PO.
Zou hem wel houden voor het Veteranen elftal met Sjaak Swart.Deadsy schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:52:
[...]
toch vind ik dat ze een nieuwe keeper moeten halen voor de basis
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Hilgers weer (tweede keer) met een domme duw. Krijg je weer rot vrije bal tegen.
En een goal dus.
En een goal dus.
Bummer PSV ook.
⏩ PVOutput☀️
:strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large)
Ai, Tyton. Dat zag er heel onhandig uit.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit had al 4-0 moeten zijn natuurlijk, maar daar is hij dan toch.
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Perisic de held!
PSV gaat dit toch gewoon winnen. Sparta laat niks zien
Tyton zag er niet best uit...
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Spanning kan een hoop veranderen.Deadsy schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:01:
PSV gaat dit toch gewoon winnen. Sparta laat niks zien
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zo, voetbal even naar de zijlijn. Ik ga schakelen naar de eerste rondes bij de GP in Italië.
⏩ PVOutput☀️
AED nodig daar?
PSV heeft geen spanning, die hebben vertrouwen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
PSV gaat denk ik vrij makkelijk uitlopen, Sparta is vrij matig. Dat zal sfeer in Amsterdam op t veld en tribune niet ten goede komen. Zien wat dat met de wedstrijd gaat doen.
PSV er nog ff snel 2 bijprikken hopelijk.
Pfffff bijna 0-2 Perisic
En weer bijna een goal, die 2e mag er snel in.
Volgens mij is hij voor de huidige nr2 .
Twente krijgt wel echt niks mee van Makkelie. Beter leren rollen maar…
De nieuwe tactiek van Sparta is steeds op de grond te gaan liggen?
titel hebben ze vind ik toch voor een groot gedeelte aan hem te danken de laatste paar maanden.carpebios schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:05:
Pfffff bijna 0-2 Perisic
Had ik niet verwacht toen bekend werd dat hij naar PSV zou gaan
Mensen onweltoolkist schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:06:
Waarom ligt Hee-Fey stil?
1-2 onwel op tribune.toolkist schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:06:
Waarom ligt Hee-Fey stil?
2 zei de commentator.
Wat heftig, je krijgt steeds meer het gevoel dat het vaker voorkomt.
Olij heeft al 14982838 reddingen verricht. Kopen!
Klopt. Maar eerlijk is eerlijk, in de Grolsch Veste tegen een kleinere club krijg je ook vaak net t voordeel.dr.lowtune schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:06:
[...]
Volgens mij is hij voor de huidige nr2 .
Twente krijgt wel echt niks mee van Makkelie. Beter leren rollen maar…
En die handsbal van Wijndal liet ie terecht doorgaan.
Dat kan ook best kloppen, steeds oudere bevolking heHollowGamer schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:08:
[...]
2 zei de commentator.
Kap gewoon met die depressieve onzin.HollowGamer schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:08:
[...]
2 zei de commentator.
⏩ PVOutput☀️
Man man man Brobbey Brobbey.. als een zak hout naar de bal. Aanname kut en 0 gevoel waar je de bal heen moet leggen over de keeper. Nog los dat je randje buitenspel staat. Moet je meer mee doen.
Goededag zeg, 1 kans en hij zit bijna hahaha.
De Arena ging al uit zn dakcarpebios schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:10:
Goededag zeg, 1 kans en hij zit bijna hahaha.

Net ook al, loopt ie zo de ruimte voor Klaassen helemaal dicht. Echt een matige spits, absoluut geen Ajax kwaliteit.Millie-ano schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:10:
Man man man Brobbey Brobbey.. als een zak hout naar de bal. Aanname kut en 0 gevoel waar je de bal heen moet leggen over de keeper. Nog los dat je randje buitenspel staat. Moet je meer mee doen.
Daarom ook ff snel de 0-3 maken voor PSV, in ieder geval de 0-2 voor rust.
Laten we hopen dat die ene oeroude voetbalwet nog geldt.carpebios schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:13:
Tjah, hij mag er niet nog een keer in, wat een kansen zeg.
Hoe kan het nu maar 0-1 zijn!
⏩ PVOutput☀️
Had Steijn toch gelijk.carpebios schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:08:
Olij heeft al 14982838 reddingen verricht. Kopen!
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Was gewoon voordeel scheids!
JupFleximex schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:15:
Hands van Van Aanholt. Toch?
Match fixingFleximex schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:15:
Hands van Van Aanholt. Toch?
Makkelijke pingel aan Heerenveen gegeven. Maar goed, we spelen toch voor spek en bonen.
Zolang PSV het niet afmaakt, zijn ze niet kampioen.
Spannend!
Spannend!
Doet Twente überhaupt nog iets, of is dat meer dat die al hun vakantie aan het vieren zijn?
Ajax was wel veel gretiger dan Twente. Maar goed aan Twente heb je niks vandaag, dus jouw club moet het echt zelf doen vandaag.carpebios schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:29:
Doet Twente überhaupt nog iets, of is dat meer dat die al hun vakantie aan het vieren zijn?
Spannend wel. En met deze standen nog steeds niet gespeeld.
Psv moet het gewoon snel afmaken
Psv moet het gewoon snel afmaken
Die sparen zich voor de Play Offs. Terecht, alleen staat AZ nu achter en bij winst zouden voor Twente geen PO nodig hebben.carpebios schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:29:
Unnerstall heeft rust, ik heb ook geen urgentie bij Twente kunnen ontdekken.
Scheelt wel weer een kanaal volgen zo. PSV moet winnen, klaar.dr.lowtune schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:30:
[...]
Ajax was wel veel gretiger dan Twente. Maar goed aan Twente heb je niks vandaag, dus jouw club moet het echt zelf doen vandaag.
Ze hadden alleen er al 10 moeten inschieten in de 1ste helft. Zo laat je Sparta geloven.
Ik hoop dat ze degraderen!nocalimero schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:31:
[...]
Die sparen zich voor de Play Offs. Terecht, alleen staat AZ nu achter en bij winst zouden voor Twente geen PO nodig hebben.
Unnerstall heeft rust, ik heb ook geen urgentie bij Twente kunnen ontdekken.
@carpebios olij mag van mij ook zo naar PSV volgend seizoen
Jij bent de Sjaak Zwart van Eindhoven?
Niet normaal he hoeveel die er tegenhoudt.sNielz123 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:32:
@carpebios olij mag van mij ook zo naar PSV volgend seizoen
Penalty!
Penal! Makkelijk gegeven wel. Maar het was er eentje
Was er zeker eentje. Maar lang.....sNielz123 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:38:
Penal! Makkelijk gegeven wel. Maar het was er eentje
Twente is Twente en Ajax blijft Ajax .. Ajax heel broos en is nog altijd maar 1-0 ondanks dat de beste kansen voor Ajax zijn. Twente hoeft niet perse maar zullen altijd gaatjes komen zolang die 2-0 niet valt. Zodra psv 2-0 maakt en dat komt door in het stadion is het daar ook wel klaar.carpebios schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:29:
WTF, 1 videohoek, terwijl hij duwt!
Maffia.
Maffia.
[ Voor 13% gewijzigd door carpebios op 18-05-2025 15:40 ]
Dit is echt het tegenovergestelde van wat er het hele seizoen gebeurt. Lachwekkend
JaloersDeadsy schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:39:
Feyenoord is al op vakantie denk ik
En een duw!HollowGamer schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:41:
Hij gaat toch op zijn voet staan?
Yes nog 1 en we hebben playoffs!
In welke minuut scoorde Smeets destijds?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
WOEST ben ik, 1 kans en ze scoren na een afgepakte pingel.
PSV maakt het even spannend. Die stellen zometeen wel orde op zaken
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken