Wat een klein kind die Gaai, en ik het nog voor hem opnemen ook. Blijf gewoon van de camera af.
Dom van Valente, dom van Gaaie, dom van Sutalo, dom van PrinsAMARONE schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:09:
Wat een domme overtreding. Blijf gewoon achter je man en zie even wat die met die bal doet. Ook daarvoor al super dom van ajax trouwens.
Het was van beide kanten niet heel goed
Ik denk dat 2-2 wel een terechte uitslag is gezien de wedstrijd.
Niets zou me meer verbazen dit jaar.Martinusz schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:10:
Niks aan de hand Sparta rolt PSV op en Ajax doet dat met Twente
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
PSV de terechte kampioen. Spelen het beste voetbal.
Ajax Champions League en daar is ook alles mee gezegd. Zoals eerder gezegd is dit met hoe je ervoor stond een waardeloos seizoen. Als je kampioen kan worden en je verpest het zelf zo erg dan spreek je van een verloren seizoen.
Zeker ook met het treurige voetbal wat Farioli Ajax heeft gebracht afgelopen seizoen.
Wat mij betreft Kroes en Farioli eruit en een TD die wel een breed netwerk heeft en een coach aanstellen die wel aanvallend en verzorgend voetbal wilt spelen.
Farioli en Ajax is een mismatch.
Ajax Champions League en daar is ook alles mee gezegd. Zoals eerder gezegd is dit met hoe je ervoor stond een waardeloos seizoen. Als je kampioen kan worden en je verpest het zelf zo erg dan spreek je van een verloren seizoen.
Zeker ook met het treurige voetbal wat Farioli Ajax heeft gebracht afgelopen seizoen.
Wat mij betreft Kroes en Farioli eruit en een TD die wel een breed netwerk heeft en een coach aanstellen die wel aanvallend en verzorgend voetbal wilt spelen.
Waarom speelt Ajax na de 1-2 met poep in de broek? Je speelt tegen een onmachtig Groningen. Kom op. Je wilt kampioen worden, dan moet je Groningen terug drukken en zelf scoren.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Mag dat nog bij de VAR / beelden achteraf?joostmakaay schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:10:
Benieuwd of er nog kaarten gevallen zijn aan het einde
Ik vind het nogal bizar.
Tja week geleden feliciteerde iedereen Ajax al, iets van de beer enzo. Plus Sparta is venijnig en zijn (wat ik hoorde van een ouwe Ajaxvriend) pro-Ajax.
Welnee, PSV zal wellicht in de beginfase moeilijk aan scoren toekomen maar uiteindelijk denderen ze eroverheen. Ik verwacht 4-1 voor PSV.
Wel lachen dat tot en met P14 nog kans maakt op playoffs, op Fortuna na dan.
Ik heb een AED nodig.ElPaco schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:11:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sorry maar Holy shit wat een emoties
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Er zijn mensen die juist willen dat hij blijft. Ik vind dat je met 2 spitsen gewoon had kunnen winnen inderdaad.Pixel Witcher schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:12:
Maar het kan nog zondag, er is nog niets beslist. Laten we het even afwachten. Spannend.
Voetbal is toch wel echt vermaak. Heerlijke avond. Wat een spanning.
En zondag weer!
En zondag weer!
Wat een wedstrijd. Over de gehele competitie gezien terecht dat PSV kampioen wordt. Ajax was niet om aan te gluren.
Wel sneu gedoe achteraf. Tenzij het van Groningen bewust is om kansen te creeren en Ajax op te jutten. Daar zou Ajax bij een voorsprong boven moeten staan.
Wel sneu gedoe achteraf. Tenzij het van Groningen bewust is om kansen te creeren en Ajax op te jutten. Daar zou Ajax bij een voorsprong boven moeten staan.
Mwah die beker is al lang leeg door vorig seizoen natuurlijk.Miki schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:10:
De gifbeker moet helemaal leeg in Amsterdam. Het is zuur, triest en sneu tegelijk maar over het gehele seizoen gezien had Ajax eigenlijk nooit kampioen mogen worden ongeacht dat ze wel van PSV en Feyenoord hebben gewonnen. Het spel was te wisselvallig en hing van geluk aan elkaar. Je voetbalt met een Ajax onwaardige voorhoede. Daar horen echt betere spelers te lopen dan wat er nu loopt. Traore, Brobbey, Godts, leveren vrij weinig tot niets. Weghorst is de ideale sub maar niet voor de basis en Berghuis is over zijn top en op weg naar zijn voetbalpensioen.
Anyway, een tweede plek hadden ze vooraf in Amsterdam ook niet verwacht dus het is een prima prestatie.
Het zou knap zijn om daar van te herstellen en meteen weer kampioen te worden, maar dit zit er nou uiteindelijk net niet in.
Tweede is natuurlijk alsnog een enorme prestatie. CL voetbal, dure aankopen lozen, en weer door.
Correctie: vanaf het moment dat ze 9 punten los stonden speelden ze met poep in de broek. Door een filosoof die het woord kampioenschap niet in de mond wilde nemen omdat het wellicht averechts werkt. En dat deed het!nocalimero schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:12:
Waarom speelt Ajax na de 1-2 met poep in de broek? Je speelt tegen een onmachtig Groningen. Kom op. Je wilt kampioen worden, dan moet je Groningen terug drukken en zelf scoren.
Ja. Parrott kreeg vorig jaar tegen Volendam nog rood na de wedstrijd, waarbij de VAR ook nog ingeschakeld werd.HollowGamer schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:13:
[...]
Mag dat nog bij de VAR / beelden achteraf?
Ik vind het nogal bizar.
Inderdaad. Niemand zit op deze rationele nuance te wachten, maar vorig seizoen stond Ajax 18e. Dus dat ze een jaar later CL groepsfase halen is best netjes. Alleen de manier waarop.Pixel Witcher schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:12:
Ajax Champions League en daar is ook alles mee gezegd.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Wat een avond.
Gecondoleerd aan alle Ajacieden onder ons.
Precies. Maar dat is het hele Ajax al dit seizoen. een voorsprong verdedigend is belangrijker dan op zoek naar de volgende doelpunt.nocalimero schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:12:
Dit is typisch dat italiaans voetbal waarin een minimale voorsprong al genoeg is. Dit past niet bij Ajax, echt heel vervelend en vernederend om Ajax met angst te zien spelen en dan safe spelen.
Ook zeker waar! maar als ik heel eerlijk ben ondanks dat het vorig seizoen een waardeloos seizoen was heb ik af en toe nog wel meer genoten van Ajax dan dit seizoenMog schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:15:
[...]
Inderdaad. Niemand zit op deze rationele nuance te wachten, maar vorig seizoen stond Ajax 18e. Dus dat ze een jaar later CL groepsfase halen is best netjes. Alleen de manier waarop.
[ Voor 27% gewijzigd door Pixel Witcher op 14-05-2025 22:16 ]
Ik kan me haast niet voorstellen dat plaats 1 en 2 nog gaan wisselen. Plaats 3 en 4 staan al vast. Het is toch wel wat minder spannend geworden na vandaag denk ik zo.sNielz123 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:14:
Voetbal is toch wel echt vermaak. Heerlijke avond. Wat een spanning.
En zondag weer!
Edit: nvm, Utrecht - Sparta is nog bezig???
[ Voor 6% gewijzigd door floriz87 op 14-05-2025 22:17 ]
Dan heb je zomaar dat die Gaai er niet bij is. Niet echt een groot gemis, maar toch. Verder weet ik niet wie daar nog bij zat.ParaDroid2 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:15:
[...]
Ja. Parrott kreeg vorig jaar tegen Volendam nog rood na de wedstrijd, waarbij de VAR ook nog ingeschakeld werd.
Terecht als ze nog kaarten uitdelen, ook bij GRO dus.
Ligt het aan mij of zit Ajax vaak aan de verkeerde kant van de streep als het op spannende of gekke eindes van de competitie aankomt? ik kan me iig niet herinneren dat Ajax zelf het vlak voor het einde zo in de schoot geworpen kreeg, maar misschien komt dat omdat ik alleen de nare ervaringen onthoud?
(Dit seizoen, het De Graafschap seizoen, het Cocu trakteert PSV op een 5-1 winst terwijl Ajax "maar" 2-0 bij Willem II wint seizoen (ok, dat seizoen stond AZ er eigenlijk nog beter voor), schieten me zo te binnen).
(Dit seizoen, het De Graafschap seizoen, het Cocu trakteert PSV op een 5-1 winst terwijl Ajax "maar" 2-0 bij Willem II wint seizoen (ok, dat seizoen stond AZ er eigenlijk nog beter voor), schieten me zo te binnen).
Het nummer van Stiching Correlatie (die nu anders heten) heb ik al gepost. Ik ben nummer 67.721 in de wachtrij.krissie100 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:15:
Wat een avond.
Sparta gaat zich nog kranig weren zondag op het KasteelPixel Witcher schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:12:
Welk seizoen was dat ook alweer? Kan mij herinneren dat het destijds bij Talpa was, en ik tot 10 uur door reclames aan het kijken was..floriz87 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:15:
[...]
Ik kan me haast niet voorstellen dat plaats 1 en 2 nog gaan wisselen. Plaats 3 en 4 staan al vast. Het is toch wel wat minder spannend geworden na vandaag denk ik zo.
Nee voel dit hetzelfde, wij winnen vaker de knotsgekke eindesWyke schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:16:
Ligt het aan mij of zit Ajax vaak aan de verkeerde kant van de streep als het op spannende of gekke eindes van de competitie aankomt? ik kan me iig niet herinneren dat Ajax zelf het vlak voor het einde zo in de schoot geworpen kreeg, maar misschien komt dat omdat ik alleen de nare ervaringen onthoud?
Ach in het begin van het seizoen had niemand een euro gegeven dat Ajax zo lang mee zou doen. PSV is gewoon de terechte kampioen, je hebt geluk dat ze die inzinking hebben gehad in januari/februari anders hadden ze al op de platte kar gestaan terwijl er nog sneeuw lag
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Steijn maakt Ajax kampioen !FreakNL schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:16:
[...]
Sparta gaat zich nog kranig weren zondag op het Kasteel

Vaessen kreeg na de wedstrijd even wat torren in zijn kop. 10 wedstrijden schorsen die mafklapper
Typhone schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:16:
[...]
Het nummer van Stiching Correlatie (die nu anders heten) heb ik al gepost. Ik ben nummer 67.721 in de wachtrij.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
G%)verd0#&€
Gefeliciteerd Eindhoven en de rest van Nederland.
Sutalo ik hoop dat je op een lego blokje stapt zo.
Dit Ajax verdient helemaal niks! Wat een drama.
Gefeliciteerd Eindhoven en de rest van Nederland.
Sutalo ik hoop dat je op een lego blokje stapt zo.
Dit Ajax verdient helemaal niks! Wat een drama.
PSV noem ik vanaf nu een dikke kat die met hun prooi speelt. Ze geven je hoop en weten allang hoe het eindigt.Gynnad schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:17:
Ach in het begin van het seizoen had niemand een euro gegeven dat Ajax zo lang mee zou doen. PSV is gewoon de terechte kampioen, je hebt geluk dat ze die inzinking hebben gehad in januari/februari anders hadden ze al op de platte kar gestaan terwijl er nog sneeuw lag
En AZ laat zien dat het beter is dan Twente. Die pakken de Playoffs.floriz87 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:15:
[...]
Ik kan me haast niet voorstellen dat plaats 1 en 2 nog gaan wisselen. Plaats 3 en 4 staan al vast. Het is toch wel wat minder spannend geworden na vandaag denk ik zo.
Want Twente laat het te vaak liggen.
Of is de bal toch rond en blijft voetbal onvoorspelbaar? Ik blijf kijken naar deze competitie!
Ik heb geen idee waarom een Farioli moet blijven, er is geen verbetering in het spel, er is geen speler beter geworden (vele malen slechter dat wel) Dus als het puur resultaat is en als je daar naar kijkt heeft hij het prima gedaan echter als je 9 punten voorsprong heb en het kampioenschap weggeeft in de laatste wedstrijden.HollowGamer schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:14:
[...]
Er zijn mensen die juist willen dat hij blijft. Ik vind dat je met 2 spitsen gewoon had kunnen winnen inderdaad.
Maar het kan nog zondag, er is nog niets beslist. Laten we het even afwachten. Spannend.
Ben je wat mij betreft een coach die eigenlijk helemaal niets heeft gepresteerd. Met dit elftal volgend seizoen met Farioli de CL in? Nou dat wordt feest maar niet heus.
Je hebt ook zeker gelijk hoor dat niet is beslist, maar PSV speelt wel echt heel goed.
Terecht dit, zeg ik als Ajax fan. 2 keer op voorsprong komen en dan de bus parkeren, elke ingooi en vrije trap achteruit of breed totdat je weer bij Pasveer uit komt, en dan als kers op de taart natuurlijk domme fouten met Sutalo als grootste kers. Man man man, hoe kan je het weggeven, ga in godsnaam aub gewoon weer voetballen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Vanaf hoe laat inschakelen? Zorgen dat ik bier en chips in huis heb gehaald. Spannend, want voor ieder is er nog hoop inderdaad.
Ik heb nog even teruggekeken maar dat opstootje begint bij Klaassen die Vaassen aanvliegt.
Het enige wat nog opvalt is dat Wijndal daarna echt iemamd (ik denk Vassen) die op de grond ligt trapt.
Het enige wat nog opvalt is dat Wijndal daarna echt iemamd (ik denk Vassen) die op de grond ligt trapt.
Ik dacht 14:30HollowGamer schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:20:
[...]
Vanaf hoe laat inschakelen? Zorgen dat ik bier en chips in huis heb gehaald. Spannend, want voor ieder is er nog hoop inderdaad.
Je verwacht het niet van Klaassen.sNielz123 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:20:
Ik heb nog even teruggekeken maar dat opstootje begint bij Klaassen die Vaassen aanvliegt.
Waar ze heel het seizoen in de 98e minuut mee weg kwamen gebeurd nu een keer niet.
Die andere Steijn gaat gewoon scoren zondag. Familie Steijn gaat zich wederom niet populair maken komend weekend.
PSN: Finally_Chris
@Harribo Waar kun je een fles champagne naar toesturen als je Groningen wilt bedanken?
Ik vind het spel ook niets, en ik kan nog wel goed herinneren hoe hij Europa niet zo belangrijk vond, en toch voor het kampioenschap leek te gaan.Pixel Witcher schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:19:
[...]
Ik heb geen idee waarom een Farioli moet blijven, er is geen verbetering in het spel, er is geen speler beter geworden (vele malen slechter dat wel) Dus als het puur resultaat is en als je daar naar kijkt heeft hij het prima gedaan echter als je 9 punten voorsprong heb en het kampioenschap weggeeft in de laatste wedstrijden.
Ben je wat mij betreft een coach die eigenlijk helemaal niets heeft gepresteerd. Met dit elftal volgend seizoen met Farioli de CL in? Nou dat wordt feest maar niet heus.
Je hebt ook zeker gelijk hoor dat niet is beslist, maar PSV speelt wel echt heel goed.
Vind het maar een rare snuiter, en het werkt, totdat je de deksel op je neus krijgt.
Maar zoals gezegd, eerst zondag nog.
Stuur me een tikkiecarpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:23:
@Harribo Waar kun je een fles champagne naar toesturen als je Groningen wilt bedanken?
Als Ajax met deze ploeg verzorgd aanvallend speelt worden ze zeker geen kampioen. Misschien dat wat meer opportunisme soms nuttig had kunnen zijn maar verzorgd? Nee.Pixel Witcher schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:12:
en een coach aanstellen die wel aanvallend en verzorgend voetbal wilt spelen. .
Los van waar het begint. Daar had die Vaassen al van het veld gemoeten. Die zes minuten waren al teveel. Dan nog zolang door laten spelen terwijl het oponthoud door Groningen kwam is totaal debiel.sNielz123 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:20:
En natuurlijk. Die klote Sutalo moet daar geen vrije trap weggeven.
XXXVI
Omdat Farioli verdedigend wisselt en daarmee het signaal geeft dat het tegenhouden gaat worden. Slechte keuze van hem waar er eigenlijk niks aan de hand was. Maar dan komt er twijfel in, dat zie je altijd.nocalimero schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:12:
Nee inderdaad, net zo verwachtte ik ook niet van Valente zo'n idiote tackle. Zo kennen wij hem helemaal niet.
Ik hoef dat asociale geschop en getrek van de laatste minuten ook niet terug te zien, ik geloof het wel. Stelletje kindertjes zijn het dan.
Van 8 punten achter naar 9 punten voor, naar 1 punt achter.
Dit is nog nóóit vertoond. En wie overkomt het? Jazeker.
Dit is nog nóóit vertoond. En wie overkomt het? Jazeker.
Je kan ook gewoon Ajax bedanken? 10 verliespunten in 5 potjes op rij.carpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:23:
Ajax is gewoon niet beter de laatste tijd.nocalimero schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:12:
Farioli heeft er de werk discipline ingekregen, wat een goed iets is maar qua spel.. . Ik zie er niks van terug
Ik zal je mijn adres ff gevencarpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:23:
Weet iemand het adres van Farioli? Daar mag de champagne naar toe....Vos schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:26:
[...]
Je kan ook gewoon Ajax bedanken? 10 verliespunten in 5 potjes op rij.
De trainer heeft nooit het kampioenschap genoemd.Vos schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:26:
[...]
Hahaha, nooit!Vos schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:26:
[...]
Trouwens zag net een tweet:
Bryan Smeets heeft 1 doelpunt gemaakt voor De Graafschap in de Eredivisie.
Thijmen Blokzijl heeft 1 doelpunt gemaakt voor FC Groningen in de Eredivisie.
Het was ook te mooi om waar te zijn.Psv gefeliciteerd, overall een ploeg met meer kwaliteit.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Goed, ik trek even een pilsje open en laat de uitslagen van vanavond maar even over me heen komen. Uiteindelijk is het maar een spelletje, en had ik op voorhand getekend voor plek 2, maar even slikken is het wel.
Voor de rest, als je na 34 wedstrijden bovenaan staat ben je pas kampioen. Dus nog even wachten hoe de zondag verloopt.
Voor de rest, als je na 34 wedstrijden bovenaan staat ben je pas kampioen. Dus nog even wachten hoe de zondag verloopt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dan kan Ajax andersom PSV bedanken? Hoe was stand ook alweer bij de winterstop?Vos schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:26:
[...]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
PSV is er ook nog niet, nu gaat PSV met de zenuwen lopen tegen Sparta uit. Ik herinner mij nog een Excelsior-AZ, Excelsior-Feyenoord en De Graafschap-Ajax.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ajax was de laatste 2 minuten veel te veel bezig met de tegenstander proberen te hinderen.
Als ze in plaats van proberen kaarten uit te lokken bij de corner gewoon op het spel letten houden ze gewoon de 1-2.
Puur stukje voetbalkarma wat je vaker ziet gebeuren in wedstrijden.
Toen de keeper die speler raakte, en meteen naar zijn gezicht greep was het eerstr wat ik zei dat hij er in zou gaan.
Als ze in plaats van proberen kaarten uit te lokken bij de corner gewoon op het spel letten houden ze gewoon de 1-2.
Puur stukje voetbalkarma wat je vaker ziet gebeuren in wedstrijden.
Toen de keeper die speler raakte, en meteen naar zijn gezicht greep was het eerstr wat ik zei dat hij er in zou gaan.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Man man man, hoe geef je het in 5 wedstrijden weg...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Precies. Ik snap niet waarom mensen nou denken dat Ajax met deze selectie zoveel beter kan. Dat kan niet.D-e-n schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:24:
[...]
Als Ajax met deze ploeg verzorgd aanvallend speelt worden ze zeker geen kampioen. Misschien dat wat meer opportunisme soms nuttig had kunnen zijn maar verzorgd? Nee.
Er zit HEEL weinig scorend vermogen in de selectie. De nr1 spits heeft, hou je vast, 4 keer gescoord dit seizoen.
Godts is nog te onervaren en jong om een heel seizoen te renderen, Traore struikelt continu over zijn eigen benen.
Ondanks dat alles een tweede plek behalen is knap. Feyenoord bv heeft een betere selectie. Je zou kunnen stellen dat ook AZ en Utrecht betere selecties hadden dit seizoen. Doelstelling volgens de TD was de 3e plek, dan is de 2e plaats incl plaatsing CL prima.
Ja dat Ajax een aardige periode op nummer 1 gestaan heeft met zelfs 9 punten voorsprong op een gegeven moment is natuurlijk zuur, maar PSV is de terechte nr.1 uiteindelijk. Hebben jullie alleen al naar het verschil in doelsaldo gekeken!?
Inderdaad, het is zo ontzettend psychologisch nu allemaal. Ik moet het allemaal nog maar zien zondag.Maarten_E schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:29:
PSV is er ook nog niet, nu gaat PSV met de zenuwen lopen tegen Sparta uit. Ik herinner mij nog een Excelsior-AZ, Excelsior-Feyenoord en De Graafschap-Ajax.
Btw ik ben voor Groningen en daarna voor Ajax
Dus in dat opzicht vind het ik het jammer voor Ajax.
Maar als ze zo spelen als laatste maanden dan heb ik ook zoiets, verdorie, ga eens beter spelen! Dan hoop ik dat ze niks winnen in de hoop dat ze eens écht gaan nadenken en veranderen echt structureel beter gaan voetballen. Klinkt wat tegenstrijdig ik weet het.
Maar kon juist altijd van het voetbal van Ajax genieten en ben teleurgesteld dat dat al zo lang uit blijft. Sinds de bekende dickpic...
Maar als ze zo spelen als laatste maanden dan heb ik ook zoiets, verdorie, ga eens beter spelen! Dan hoop ik dat ze niks winnen in de hoop dat ze eens écht gaan nadenken en veranderen echt structureel beter gaan voetballen. Klinkt wat tegenstrijdig ik weet het.
Maar kon juist altijd van het voetbal van Ajax genieten en ben teleurgesteld dat dat al zo lang uit blijft. Sinds de bekende dickpic...
En dan? Dan moet Ajax nog maar van FCT zien te winnen.Maarten_E schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:29:
De beste spits begon vaak op de bank. De nummer twee spits is verhuurd. Brobbey en Traore zijn brandhout. Die blijven opstellen is iets waar ik niet bij kan.Trishul schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:32:
[...]
Er zit HEEL weinig scorend vermogen in de selectie. De nr1 spits heeft, hou je vast, 4 keer gescoord dit seizoen.
Godts is nog te onervaren en jong om een heel seizoen te renderen, Traore struikelt continu over zijn eigen benen.
[ Voor 44% gewijzigd door ephymerous op 14-05-2025 22:35 ]
XXXVI
Zeker, maar ik begon niet over een kado opsturenST10©DE schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:29:
[...]
Dan kan Ajax andersom PSV bedanken? Hoe was stand ook alweer bij de winterstop?
Niet al genoeg tikkies vanavond op het Groningen veld?!
Ik hoorde dat de airfryers van Heracles nu naar Groningen gaan
Tijd om naar bed te gaan denk ik.Trishul schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:32:
[...]
Ondanks dat alles een tweede plek behalen is knap. Feyenoord bv heeft een betere selectie. Je zou kunnen stellen dat ook AZ en Utrecht betere selecties hadden dit seizoen.
Wel om te ontvangen
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Hoe je met 5 cm zorgt voor 5 jaar ellende...Harribo schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:32:
Btw ik ben voor Groningen en daarna voor Ajax
Ach, voelt niet als een verloren kampioenschap. Je verliest iets wat gestolen zou zijn (voor mijn idee)
Waarom zou dat niet kunnen? Een goede coach maakt spelers beter. Genoeg voorbeelden (ook in de eredivisie) van trainers die spelers beter kunnen maken en er een aanvallend team en verzorgend voetbal kunnen maken. Het zal geen tiki taka Barcelona worden maar altijd wel aanvallend en verzorgend voetbal.D-e-n schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:24:
[...]
Als Ajax met deze ploeg verzorgd aanvallend speelt worden ze zeker geen kampioen. Misschien dat wat meer opportunisme soms nuttig had kunnen zijn maar verzorgd? Nee.
Dit Ajax onder Farioli een seizoen lang is het qua voetbal niet goed geweest. Zoals gezegd 2de plek CL is prima en daar teken je voor begin van het seizoen. Maar dit ligt ook een beetje omdat Utrecht en Feyenoord het hebben laten lopen op momenten.
Blij als de competitie voorbij is en zonder Kroes en Farioli de zomer in.
Hoe geef je het na de winterstop zo weg, PSV en Ajax lijken even goed/slecht te zijn.hoevenpe schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:31:
Man man man, hoe geef je het in 5 wedstrijden weg...
het was idd niet slim van hem omdat bijna iedere scheidsrechter hem geeft, maar ik had toch het idee dat er feitelijk gezien niet zo veel aan de hand was.ephymerous schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:24:
[...]
En natuurlijk. Die klote Sutalo moet daar geen vrije trap weggeven.
maar van die plek een vrije trap.... is die er dit seizoen al een keer NIET ingegaan bij Ajax?
Dat mag je hier niet zeggen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Toch grappig dat Unnerstal met zn blunder niet eens de grootste schlemiel van de avond is.
Nee Sutalo wilde er nog wel een schepje bovenop doen.
Ik heb een, inmiddels ongegronde, hekel aan psv. Nog uit de tijd van Fred Rutten en Toivonen, maar zij en hun publiek hebben zich als enige fatsoenlijk en normaal gedragen aangaande de titelstrijd vanavond. De rest was echt een schijnvertoning. Voetballend, sportief, of beide.
Nee Sutalo wilde er nog wel een schepje bovenop doen.
Ik heb een, inmiddels ongegronde, hekel aan psv. Nog uit de tijd van Fred Rutten en Toivonen, maar zij en hun publiek hebben zich als enige fatsoenlijk en normaal gedragen aangaande de titelstrijd vanavond. De rest was echt een schijnvertoning. Voetballend, sportief, of beide.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Sorry, dat neem ik terug! Dat verwacht ik van hem!!!!
En kan Sparta nog Europese playoffs behalen?
Sparta heeft na de winterstop 3 keer verloren. Uit bij Feyenoord en Go Ahead (kan de beste overkomen) en 2 weken terug hadden we een complete offday tegen Twente thuis.
We staan 5e op de jaarstand van 2025.
Het kan echt nog alle kanten op. Ongelukkige/Vroege rode kaart voor PSV bijvoorbeeld..
Wel is het zo dat Sparta al 8 jaar niet meer gewonnen heeft van een topclub. En gelijkspelen is ook schaars.
Ik schat de kans op 20% dat wij PSV een punt of meer afsnoepen. Dus ik zou Ajax zijnde zeker nog niet handdoek in de ring gooien.
Het kan echt nog alle kanten op. Ongelukkige/Vroege rode kaart voor PSV bijvoorbeeld..
Wel is het zo dat Sparta al 8 jaar niet meer gewonnen heeft van een topclub. En gelijkspelen is ook schaars.
Ik schat de kans op 20% dat wij PSV een punt of meer afsnoepen. Dus ik zou Ajax zijnde zeker nog niet handdoek in de ring gooien.
Bij winst is dat nagenoeg zeker (ervanuitgaande dat Feyenoord minimaal gelijkspeelt tegen Heerenveen).carpebios schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:38:
[...]
Sorry, dat neem ik terug! Dat verwacht ik van hem!!!!
En kan Sparta nog Europese playoffs behalen?
[ Voor 7% gewijzigd door FreakNL op 14-05-2025 22:42 ]
Je zou ergens kunnen beargumenteren dat ze het geen van beiden verdienen.
PSV met de terugval na de winterstop en Ajax op dit moment. Het gekke is alleen dat de "outsiders" (Feyenoord, FC Utrecht, AZ, Twente) nooit echt dichtbij hebben kunnen komen om het spannend te maken, en zo de druk verder op te voeren.
PSV met de terugval na de winterstop en Ajax op dit moment. Het gekke is alleen dat de "outsiders" (Feyenoord, FC Utrecht, AZ, Twente) nooit echt dichtbij hebben kunnen komen om het spannend te maken, en zo de druk verder op te voeren.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit is het antwoord apparaat van Toolkist. Ik ben er voorlopig ff niet.
Wat. Een. Ontknoping… 😱
Hele avond bandrepetitie gehad, heb alleen het laatste kwartier gezien.Was wel héél spectaculair!
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Kusje op je voorhoofdtoolkist schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:42:
<piiiieeeep>toolkist schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:42:
Sterkte gozer.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Absoluut, Almere-Fortuna Sittard was een thriller.Ramzzz schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:42:Wat. Een. Ontknoping… 😱
Hele avond bandrepetitie gehad, heb alleen het laatste kwartier gezien.
Was wel héél spectaculair!
Ik wil ook even aanstippen dat het naast de kampioenschap ook om plek 8 en 9 (playoffs) nog bizar spannend is
:strip_exif()/f/image/jWrDrGuJ5klq4zvm5sRmfVk8.jpg?f=fotoalbum_large)
Plek 8 en 9 geven recht op playoffs. Fortuna doet niet mee dus 10 kan ook rechtgeven (afhankelijk waar Fortuna eindigt).
Heracles kan ook gewoon nog 8e worden.
En dan willen we die playoffs afschaffen… Heerlijk dat iedereen nog ergens om speelt…
:strip_exif()/f/image/jWrDrGuJ5klq4zvm5sRmfVk8.jpg?f=fotoalbum_large)
Plek 8 en 9 geven recht op playoffs. Fortuna doet niet mee dus 10 kan ook rechtgeven (afhankelijk waar Fortuna eindigt).
En dan willen we die playoffs afschaffen… Heerlijk dat iedereen nog ergens om speelt…
[ Voor 6% gewijzigd door FreakNL op 14-05-2025 22:46 ]
Mooie beelden van de sfeer actie in de Grolsch Veste n.a.v. de vuurwerk ramp van 25 jaar geleden.
https://www.twenteinsite....et-gigantische-sfeeractie
https://www.twenteinsite....et-gigantische-sfeeractie
Gezien de stand 5 wedstrijden terug voelt het absoluut wel zo.Holk schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:35:
Ach, voelt niet als een verloren kampioenschap. Je verliest iets wat gestolen zou zijn (voor mijn idee)
En zelfs al wint Sparta ineens, dan kan Ajax ook maar zo niet winnen van Twente.FreakNL schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:40:
Sparta heeft na de winterstop 3 keer verloren. Uit bij Feyenoord en Go Ahead (kan de beste overkomen) en 2 weken terug hadden we een complete offday tegen Twente thuis.
Dit is wel klaar.
Precies, je kunt gewoon F1 kijken komende zondagdutchgio schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:46:
[...]
En zelfs al wint Sparta ineens, dan kan Ajax ook maar zo niet winnen van Twente.
Dit is wel klaar.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
De voorsprong van psv, dan ajax, de 1-1, 2-1, en in de laatste minuut de 2-2.Ramzzz schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:42:Wat. Een. Ontknoping… 😱
Hele avond bandrepetitie gehad, heb alleen het laatste kwartier gezien.
Was wel héél spectaculair!
Rollercoaster. Ik moet naar bed maar ben nog veel te hyper.
Ik als PSV fan, 3 ajax fans in huis.. 😁
Maar die zijn al naar bed.
Neuken zal er ook wel niet inzitten 😁
Als Ajax zondag een sterke pot weet te spelen is dat wel een goede herpakking. Kan me voorstellen dat de mentale klappen de laatste weken flink zijn geweest voor de spelersgroep.dutchgio schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:46:
[...]
En zelfs al wint Sparta ineens, dan kan Ajax ook maar zo niet winnen van Twente.
Dit is wel klaar.
Klopt snap niet waarom je de playoffs in hemelsnaam zal willen afschaffen. Dan krijg je 4 wedstrijden voor het einde minstens 9 teams die nergens meer om spelen.FreakNL schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:45:
Ik wil ook even aanstippen dat het naast de kampioenschap ook om plek 8 en 9 (playoffs) nog bizar spannend is
[Afbeelding]
Die playoffs zorgt iedergeval dat we gewoon 34 speelrondes altijd nog iets ergens om gaat.
Dank je, kan morgen weer de cardioloog uitleggen waarom mijn ICD rare waardes had vandaag.krissie100 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:15:
Wat een avond.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
1 troost... Gaan ongeveer een paar bussen richting Amsterdam met een genaaid gevoel.sNielz123 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:47:
[...]
De voorsprong van psv, dan ajax, de 1-1, 2-1, en in de laatste minuut de 2-2.
Rollercoaster. Ik moet naar bed maar ben nog veel te hyper.
Ik als PSV fan, 3 ajax fans in huis.. 😁
Maar die zijn al naar bed.
Neuken zal er ook wel niet inzitten 😁
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken