Hoe dan!
Brobbey kan het gewoon niet
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hahahaha
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
GODVER! Een bal door het raam hier in Zeeland. Wie was dat?!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Farioli wil terug naar Italië.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Deed Brobbey Seedorf na?
[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 15-08-2024 23:16 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Haha brobey hoe dan
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Allemaal omgekocht. Iemand is heel rijk nu
Brobbey, doe maar efkes wisselen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Livescore telt het al niet meer
Here's to you Nicola and Bart
RamosOuterspace schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:15:
Deed Brobbey Seesorf na?
Pasveer weer!
Denk dat Rijkhoff binnenkort wel minuten gaat maken
Flickr PSN ID= cheironnl
Sorry Ajax fans, maar ik lig echt in een deuk hier

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Pasveer!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Als ik Farioli was ging ik ff een bitterballetje nakken in de business lounge
Pasveer iig de held van de avond
Twente komt eraan!
Traoré nekt dat blondje nu, let op @Quad
Ik was een beetje bezorgd nadat ik Feyenoord had zien spelen. Maar als ik Ajax nu zie moet ik niet zo klagen, het kan altijd erger
Zakelijke overwinning zo, niet met teveel krachten gestrooid en het netjes afgemaakt. Gefeliciteerd Ajacieden!
Gaaei lul. Ga naar Pasveer!
⏩ PVOutput☀️
Opletten daar komt er een de catacomben uit met een pistool
Ajax mag zich kapot schamen, maar gelukkig wel door. Dit wordt een lang seizoen voor Ajax denk ik.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hé hé....
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Fantastisch dat Gaaei hem mag maken. Door zo’n diep dal en dan de beslissende mogen maken. Klasse kerel!
Waar the f…. heb ik naar zitten kijken. Heb 3 uur naar de TV zitten kijken.
Formerly known as Ragdoll
Ik heb hoofdpijn. Krijg zo die bal van Brobbey op m’n achterhoofd hier in de Achterhoek
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
wanneer gaat brobbey met pensioen, wat een prutser
Pasveer bedoel je?Trishul schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:16:
Yeesssssss Gaaaaeeiiii held
Als de Grieken missen is het omdat Pasveer ze pakt, als Ajax mist is het omdat we zelf missen.
Aan Pasveer lag net niet.
Aan Pasveer lag net niet.
Mooi dat die oud Feyenoorder het verknalt hahaha
Houdt Pasveer heel stelletje idioten!
Flickr PSN ID= cheironnl
De afgezeken Gaeey.
een treffende spreuk
M’n wekker gaat al bijna weer, man man man. Edoch, gefeliciteerd Ajacieden.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Dvd boxsilmaril8 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:17:
Kiek ze eens blij zijn. Wanneer komt de DVD van deze wedstrijd uit?
Kan er een Oranje-stadionverbod voor Brobbey komen? Twee pingels missen in zo'n serie.
Pasveer held.
Pasveer held.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Pfffff waar hebben we het over.... Panathinaikos... Ajax moet zich lichtelijk schamen dat je het nog zo spannend laat worden tegen zo'n matige ploeg
Alsof de cup gewonnen is... Nee het is gewoon dramatisch wat Ajax laat zien
Alsof de cup gewonnen is... Nee het is gewoon dramatisch wat Ajax laat zien
[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 15-08-2024 23:18 ]
Mag de volgorde anders zijn na de vaste 5 en nadat iedereen een keer is geweest?
Anders wil ik ff een var en het terugdraaien van de goal van Gaaei, Traore moet nog ff over schieten.
Anders wil ik ff een var en het terugdraaien van de goal van Gaaei, Traore moet nog ff over schieten.
AntraXxX schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 22:52:
Ome Remko wordt de held vanavond.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Het is Gaaei in mijn optiek na al het commentaar van vorig jaar wel gegund dat hij nu de winnende binnenschiet.
Ze vieren alsof ze de EL al hebben gewonnen. Geen probleem natuurlijk, zou ik ook doen.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
En Gaaei z'n eerste penalty zat er ook gewoon fantastisch in. Als Gaaei die zo afgebrand is er 2 maakt, en Brobbey 2 keer zo'n penalty tevoorsch tovert dan is er echt wat mis..Miki schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:17:
Fantastisch dat Gaaei hem mag maken. Door zo’n diep dal en dan de beslissende mogen maken. Klasse kerel!
Ik ben op, ik ben legit op. Wat was dit spannend
Ik had het wel te doen met Farioli, zo eenzaam op de stoel te kijken. Dit soort strafschoppen zijn niets voor hem volgens mij, is hij véél te fanatiek voor.
⏩ PVOutput☀️
Missen kan, maar niet zo. Super, super slecht.gambieter schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:18:
Kan er een Oranje-stadionvebod voor Brobbey komen? Twee pingels missen in zo'n serie.
Pasveer held.
een treffende spreuk
Ja volgens mij was Gaaie nog niet aan de beurttoolkist schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:18:
Mag je van volgorde veranderen 2e serie?
Extended edition want penaltyreeks
The missing brobbey kicks
dat doen ze alleen in Rotterdamsilmaril8 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:17:
Tering, ben op gegeven moment de keuken ingelopen.
Wat gênant dat we het zo ver hebben laten komen. Akpom, Fitz Jim niet meer opstellen.
Brobbey geen penalties meer.
Pasveer held.
Hard gaan trainen.
En ik naar bed.
Wat gênant dat we het zo ver hebben laten komen. Akpom, Fitz Jim niet meer opstellen.
Brobbey geen penalties meer.
Pasveer held.
Hard gaan trainen.
En ik naar bed.
Tis maar goed dat ze door zijn. Anders hadden ze tegen RC Lens gemogen...
+1Terranova schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:18:
Ik ben op, ik ben legit op. Wat was dit spannend
Ik heb het echt knetter warm van de spanning.
Gelukkig was dit het waard.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ook, ik zei al: Prime Pasveer incoming. Prime Pasveer is een serieus goed keeper, we kennen nog zijn Ajax CL campagne waarin hij iets van drie keer redde op doelschoten van Haaland.
Henderson had nr 6 in de eerste reeks. Misschien dat het plan was om Traore als laatste te laten gaan?sNielz123 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:19:
[...]
Ja volgens mij was Gaaie nog niet aan de beurt
hij was zeker nog niet aan de beurt, Hendo had gemoeten. Maar die heeft wat traumatische ervaringen bij Engeland dus verbaasde me al dat ie als 6e wassNielz123 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:19:
[...]
Ja volgens mij was Gaaie nog niet aan de beurt
Zo dan, hoe lang heb je moeten wachten om deze grap te kunnen makensilmaril8 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:17:

Traore is net zo slecht als brobbey.
een treffende spreuk
Stiekem toch wel lekker dat Vilhena de laatste is die mist.
Zat al te wachten sinds de TDK !! VHS band.Superkiwi schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:20:
[...]
Zo dan, hoe lang heb je moeten wachten om deze grap te kunnen maken
een treffende spreuk
Ik ben benieuwd of Farioli het seizoen gaat afmaken.
Zoals ze atm spelen gaat Ajax dit seizoen weer geen top 3 spelen en denk ik dat ze in Europa keihard afgaan.
Zoals ze atm spelen gaat Ajax dit seizoen weer geen top 3 spelen en denk ik dat ze in Europa keihard afgaan.
Gaaei en Godts dus penalty's laten nemen als Bergwijn verkocht wordt
Veel te veel B garnituur. Farioli doet wel goede dingen.LZ86 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:21:
een treffende spreuk
Godts is echt een baas hoor. Op die leeftijd.toolkist schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:21:
Gaaei en Godts dus penalty's laten nemen als Bergwijn verkocht wordt
Ik blijf het echt wel mooi vinden, Farioli snapt dat zo donders goed dat die supporters voor hen er zijn. Stuurt ze bij winst of verlies direct een rondje over het veld om ze te bedanken.
⏩ PVOutput☀️
Tis pas de 5e wedstrijd met een bijna niet gewijzigde selectieLZ86 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:21:
Jij moet niet teveel denkenLZ86 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:21:

Brobbey zag er vorig seizoen toch fysiek wat beter uit, teveel nasi’tjes gegeten?
Beetje flauw. Dit is allesbehalve iets om trots op te zijn of om heel uitbundig te vieren.Providentia schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:20:
Stiekem toch wel lekker dat Vilhena de laatste is die mist.
3 weken vakantie blijkbaar ^^loewie1984 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:22:
Brobbey zag er vorig seizoen toch fysiek wat beter uit, teveel nasi’tjes gegeten?
Tjonge, ze zijn net aan het seizoen begonnen, iedereen snapt dat ze nog moeten verbeteren en dat daaraan gewerkt wordt. Maar jij hebt het er alweer over of Farioli het seizoen gaat afmaken. Beetje vroeg toch?LZ86 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:21:
Het internet is helaas voor iedereen toegankelijk, dus dan krijg je dit soort reacties.Wmm schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:23:
[...]
Tjonge, ze zijn net aan het seizoen begonnen, iedereen snapt dat ze nog moeten verbeteren en dat daaraan gewerkt wordt. Maar jij hebt het er alweer over of Farioli het seizoen gaat afmaken. Beetje vroeg toch?
So far so good Wat mij betreft. Er zit zoveel technisch verstand en een enorme meelevende voetbaldrive. Ik vind 'm gaaf om te zien coachen en hij houdt ook rekening met supporters en zijn spelers. Hij wordt echt een grote trainer als hij zo doorgaat.LZ86 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:21:
En mijn vrouw is ineens Ajax fan sinds z'n aanstelling. 😐
⏩ PVOutput☀️
In een wespennest als Ajax? Niet zo gek dat ik daarover twijfel toch. Het is niet bepaald stabiel daar.Wmm schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:23:
[...]
Tjonge, ze zijn net aan het seizoen begonnen, iedereen snapt dat ze nog moeten verbeteren en dat daaraan gewerkt wordt. Maar jij hebt het er alweer over of Farioli het seizoen gaat afmaken. Beetje vroeg toch?
Iets teveel tegenslagen en ze kunnen zomaar gekke dingen gaan doen. Ook met de wetenschap dat ze echt eerst flink moeten verkopen voor ze uberhaupt versterkingen kunnen halen.
Gezien de financiële situatie is dit toch wel heel erg wenselijk hoor. En natuurlijk is het dan net ietsje leuker als een ex-Feyenoorder dan mist. Scoort ie de winnende dan krijgen we het ook te horen...Gunner schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:23:
[...]
Beetje flauw. Dit is allesbehalve iets om trots op te zijn of om heel uitbundig te vieren.
Wij hebben iig nog een reden waarom we met brandhout op het veld staan. Maar Feyenoord met bv NieuwkoopLZ86 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:24:
[...]
In een wespennest als Ajax? Niet zo gek dat ik daarover twijfel toch. Het is niet bepaald stabiel daar.
Iets teveel tegenslagen en ze kunnen zomaar gekke dingen gaan doen. Ook met de wetenschap dat ze echt eerst flink moeten verkopen voor ze uberhaupt versterkingen kunnen halen.
Valentijn Driessen, ben jij dat?LZ86 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:21:
omdat ie er tot nu toe 20 scoorde en 4 miste?Crysania schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:26:
Snap niet hoe een brobbey bij de eerste 5 zat… die mag hem nooit meer nemen
Brobbey mag zelfs zijn vriendin niet meer nemen.
een treffende spreuk
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken