Farioli bakt er vandaag net zo weinig van. Laat Godts en Brobbey veel te lang kutten en grijpt weer te laat in. Kampioen worden ze wel, maar wat een armoe.
Ik doelde op de supporters
Dat had ik er even bij moeten zetten.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Liet de regisseur daar nou echt een shot zien van een antisemtische karikatuur van een man met lange neus? Is van het niveau nazisme en laten we dat nou even niet de ogen geven die ze misschien willen.
Maar dat is het al een jaar. Voetbal is gewoon tergend en nu krijgen ze een keer de deksel op hun neus met hun eigen spelletje. Ajax staat dit seizoen niet voor aanvallend voetbal maar voor reactief.MaZo schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:44:
Farioli bakt er vandaag net zo weinig van. Laat Godts en Brobbey veel te lang kutten en grijpt weer te laat in. Kampioen worden ze wel, maar wat een armoe.
Ajax heeft onwijs geluk dat Feyenoord en PSV gewoon een dip van een paar weken heeft gehad.
Hahahaha wat een domme gefrustreerde actie van die Traore
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Eerder overdreven van de keeper.Agent47 schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:46:
Hahahaha wat een domme gefrustreerde actie van die Traore
Klopt wat je zegt. Waar Ajax komt zijn wel meer van die posters.Pompi schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:45:
Liet de regisseur daar nou echt een shot zien van een antisemtische karikatuur van een man met lange neus? Is van het niveau nazisme en laten we dat nou even niet de ogen geven die ze misschien willen.
Lekker keepertje! Voorkomt daar even eigenhandig de 4-0
Dus hij moet zich maar laten schoppen? Hij raakt die keeper toch? Was totaal niet nodig.
[ Voor 11% gewijzigd door Agent47 op 20-04-2025 13:48 ]
Is normaal ook gewoon direct rood.. behalve bij Nijhuis.Agent47 schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:47:
[...]
Dus hij moet zich maar laten schoppen? Hij raakt die keeper toch? Was totaal niet nodig.
Zero.
Raken en laten schoppen zijn grote woorden voor wat er daadwerkelijk gebeurde. Ik noem het graag rollebollen in het gras.Agent47 schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:47:
[...]
Hopelijk geen basis meer voor Brobbey. Wat dat betreft kun je beter met 10 man totaal spelen, want aan Brobbey heb je niets.
De verbijstering zit hem vooral in dat een regisseur vaak genoeg met een kleine vertraging kijkt of beelden beslist en dan niet kan bedenken dat ander beeld van tribune waarschijnlijk beter zou zijn.Agent47 schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:47:
[...]
Klopt wat je zegt. Waar Ajax komt zijn wel meer van die posters.
Die keeper heeft de bal vast. Die keeper mag niet geschopt worden op dat moment. Er zijn reserve ballen langs het veld die aangegeven kunnen worden.Millie-ano schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:50:
[...]
Raken en laten schoppen zijn grote woorden voor wat er daadwerkelijk gebeurde. Ik noem het graag rollebollen in het gras.
Bij natrappen hoeft je de tegenstander niet eens te raken voor een rode kaart. Hier raakt hij hem dus dan is het helemaal makkelijk beoordelen.Millie-ano schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:50:
[...]
Raken en laten schoppen zijn grote woorden voor wat er daadwerkelijk gebeurde. Ik noem het graag rollebollen in het gras.
Zero.
Toch knap, waar PSV en Feyenoord 0 punten weten te pakken tegen de koploper, pakt Utrecht er 4.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Tja dan blijft er vrij weinig over van de uitputtingstactiek van Farioli helaas als je achter staat. Dan is het makkelijk verdedigen voor de tegenstander, Utrecht hoeft alleen maar te reageren. En als je dan er ook nog slecht bij voetbalt krijg je dit.
Ik ben echt blij dat vorige week over de streep werd getrokken, want anders was het gat zomaar 3 punten geworden volgende week. Nu nog gewoon 4 keer strijden!
Ik ben echt blij dat vorige week over de streep werd getrokken, want anders was het gat zomaar 3 punten geworden volgende week. Nu nog gewoon 4 keer strijden!
Hij de bal uit de handen schoppen. Moet je als keeper bij een 3-0 ook maar niet gaan treiteren. Vervolgens krijg je een tikkie en ga je het erger maken en je tegenstander een rode kaart proberen aan te aansmeren. Door te gaan rollebollen. Jullie doen alsof die een doodschop heeft gehad. Geel vind ik prima, maar laten we het ook niet ergens maken dan dat het is.
Alsof Ajax de komende 4 wedstrijden makkelijk gaat winnen als je zo speelt.Pelox schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:57:
Psv wint niet alle resterende wedstrijden dus ajax gaat sowieso wel kampioen worden.
Ik riep dat het frustrerende actie was van traore, niks over een kaart.Millie-ano schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:56:
Hij de bal uit de handen schoppen. Moet je als keeper bij een 3-0 ook maar niet gaan treiteren. Vervolgens krijg je een tikkie en ga je het erger maken en je tegenstander een rode kaart proberen aan te aansmeren. Door te gaan rollebollen. Jullie doen alsof die een doodschop heeft gehad. Geel vind ik prima, maar laten we het ook niet ergens maken dan dat het is.
Met voetbal heeft het niks te maken, dat zou gewoon rood moeten zijn. Er kijken kinderen mee, wat een voorbeeld. Maarja, Nijhuis.Millie-ano schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:56:
De reactie van de keeper doet niks af aan de overtreding.
[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 20-04-2025 14:00 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zo spelen ze het hele jaar al.. maar telkens komen ze ermee weg.Qu3st schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:58:
[...]
Alsof Ajax de komende 4 wedstrijden makkelijk gaat winnen als je zo speelt.
*Bam. 4-0
Zero.
Je vergeet één ding: we spelen de komende wedstrijden niet zoQu3st schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:58:
[...]
Alsof Ajax de komende 4 wedstrijden makkelijk gaat winnen als je zo speelt.
Farioli zet ze weer op scherp, Henderson doet een peptalk en de volgende wordt gewoon weer gewonnen. Utrecht verliezen is gezien de eerste helft onnodig maar nog steeds geen ramp.
Nou, je kunt maar beter 1x met 4-0 verliezen dan 4x met 1-0, denk ik dan maar.
🥴
🥴
Volgens de ESPN commentator verdient Utrecht deze score niet.
Niet te hopen dat dit resultaat Utrecht vleugels gaat geven richting de eindsprint..Het wordt nog billenknijpen om plek 3 hoor.
Daar heb je gelijk in. Daarom vind ik dat beide partijen het bij het juiste eind hebbenph4ge schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:59:
[...]
De reactie van de keeper doet niks af aan de overtreding.
reken maar op puntverlies voor utrecht volgende wedstrijd hoor. ik vul de toto vast inDutchOwnage schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:03:
Niet te hopen dat dit resultaat Utrecht vleugels gaat geven richting de eindsprint..Het wordt nog billenknijpen om plek 3 hoor.
De score niet, nee. 4-0 met een xG van 0.76. Ongekend.HollowGamer schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:02:
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ja dat dan weer wel, je kan niet alles hebben op 1 dag.DutchOwnage schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:03:
DutchOwnage schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:32:
[...]
We gaan het gewoon op eigen kracht fixen. Hebben we niets of niemand voor nodig
Zo wispelturig als een vrouw jijDutchOwnage schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:03:
Totaal niet verwacht dit! Heel knap van Utrecht!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
En volgende week volgt de wraak van Steijn.
Exact dat… Ajax al een seizoen gemankeerd met Brobbey in de spits. Kaplan heeft ook laten zien dat hij het niveau niet aan kan, achterin is Ajax plots kwetsbaar met hem in het centrum.ephymerous schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:42:
Hopelijk nooit meer Brobbey in de basis.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nou, vandaag was het iig niet Lucky Ajax.
Hup Twente!piotr123 schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:10:
En volgende week volgt de wraak van Steijn.

Ik had deze aan begin seizoen al opgeschreven hoor. Utrecht kan 1 wedstrijd in het seizoen 6x boven zich uitstijgen en dat is als Ajax op bezoek komtOMX2000 schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:10:
Totaal niet verwacht dit! Heel knap van Utrecht!
Prima, nog 6 punten voorsprong met 4 potjes te gaan.
Ik begreep de keus op Brobbey al vaak niet. Maar dit jaar… Vorig ging het een stuk beter.
Of is het idee dat ze Brobbey zoveel mogelijk laten spelen om hem te kunnen verkopen voor zoveel mogelijk?
Of is het idee dat ze Brobbey zoveel mogelijk laten spelen om hem te kunnen verkopen voor zoveel mogelijk?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Die regel is veranderd een aantal jaar geleden. Het gaat tegenwoordig om de intensiteit. Zachtjes natrappen of slaan is geel of zelfs vaak niets.Pelox schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:51:
[...]
Bij natrappen hoeft je de tegenstander niet eens te raken voor een rode kaart. Hier raakt hij hem dus dan is het helemaal makkelijk beoordelen.
Zou een heel dom idee zijn, maar hij zal wel op de training fantastisch zijn oid. Ik denk dat je een Brobbey transfer meer schade brengt dan dat het meer oplevert.OMX2000 schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:19:
Ik begreep de keus op Brobbey al vaak niet. Maar dit jaar… Vorig ging het een stuk beter.
Al die clubs in het buitenland zien ook wat een waardeloze flutspits Brobbey is.
Komende wedstrijden gewoon Weghorst laten starten en wellicht dan Brobbey de laatste 5 minuten. Je hebt dit seizoen echt 0,0 gehad aan Brobbey.
Hij kan echt werkelijk niets.
Brobbey is met afstand de slechtste spits die Ajax ooit heeft gehad.
=============================================
Edit:
Het is jammer dat Jans bezig is aan zijn laatste klus. Fantastische coach en verdiende echt een trainer te zijn bij een top 3.
Ik had hem graag bij Ajax gezien, maakt zichtbaar eigenlijk alle spelers gewoon veel beter.
[ Voor 14% gewijzigd door Origins op 20-04-2025 14:27 ]
En dat je met zo’n spits kampioen wordt is des te knapper.
Edit: Jans mag van mij ook best bij PSV komen.
Goede trainer en ook altijd goede interviews.
Edit: Jans mag van mij ook best bij PSV komen.
Goede trainer en ook altijd goede interviews.
[ Voor 44% gewijzigd door sNielz123 op 20-04-2025 14:27 ]
Ik denk dat daar wel meer voor in aanmerking komen.Origins schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:22:
[...]
Elect a clown, expect a circus.
Een nog steeds onverklaarbare wijziging, ondanks dat er vroeger wel eens wat bedenkelijke kaarten zijn geweest is het sinds deze wijziging een vraagteken of iets "hard genoeg" wordt gevonden...sNielz123 schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:22:
[...]
Die regel is veranderd een aantal jaar geleden. Het gaat tegenwoordig om de intensiteit. Zachtjes natrappen of slaan is geel of zelfs vaak niets.
Oh.. ik ben nog van de oude garde..sNielz123 schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:22:
[...]
Die regel is veranderd een aantal jaar geleden. Het gaat tegenwoordig om de intensiteit. Zachtjes natrappen of slaan is geel of zelfs vaak niets.
Zero.
Machlas, Charisteas...Slasher schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:30:
[...]
Ik denk dat daar wel meer voor in aanmerking komen.
Die konden wel iets meer dan heel de tijd op de grond liggen en constant in de weg lopen.
Overigens doet Godts ook een gooi naar de slechtste linksbuiten van Ajax ooit.
Zit nu wel een beetje in de buurt van Sikora en Soetaers.
[ Voor 23% gewijzigd door Origins op 20-04-2025 14:42 ]
Was niet dat er meer werd toegestaan. Een natrappende beweging, raak of niet was volgens de regels gewoon rood. Echter werden die acties ook gewoon vaak gemist.Vos schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:34:
[...]
Toen was er nog meer toegestaanen geen VAR scheelde veel.
Nu met de var wordt het allemaal wel gezien en ik denk ook dat dat het probleem is, waarom intensiteit is toegevoegd.
Zou teveel straffen opleveren. Ik ben van mening dat zo'n uiting van frustratie gewoon niet op het veld thuishoort.
T a.v. de wedstrijd, ik had dit niet aan zien komen, wel dat Utrecht het Ajax moeilijk zou maken, maar 4-0 is wel een duidelijke overwinning. Ben benieuwd wat dit met de ploeg doet, of het een beetje gaat spoken.
Godts is wel steeds dreigend, ik vind hem wel iets van Lang weghebben, (zonder ze als persoon te willen vergelijken overigens) veel dreiging maar vaak niet heel effectief.Origins schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:40:
[...]
Die konden wel iets meer dan heel de tijd op de grond liggen en constant in de weg lopen.
Niet zo he! Er was niks mis met SikoraOrigins schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:40:
[...]
Zo zie je maar hoe het kan verkeren. Eerst was ie nog verschrikkelijk goed en nu kan ie er weer niks van.Origins schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:40:
[...]
Dat is het probleem.. dreigend stelt echt helemaal niets voor. Het heeft 0,0 functie want het is gewoon een one trick pony.jbdeiman schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:48:
[...]
Godts is wel steeds dreigend, ik vind hem wel iets van Lang weghebben, (zonder ze als persoon te willen vergelijken overigens) veel dreiging maar vaak niet heel effectief.
Waar is Godts nu werkelijk echt goed in? Zijn voorzetten zijn slecht, zijn techniek is matig tot redelijk en zijn schoten zijn ook echt niet goed.
Vroeger in de jeugd zetten je je slechtste spelers links of rechtsbuiten omdat hij daar het minst kwaad kon. Lijkt ook nu bij Ajax wel het geval te zijn (naast Brobbey uiteraard)
Eens. in het begin leek het nog wat maar eigenlijk kom je er vrij snel achter dat Godts een one trick pony is en niet zo heel veel kan. Helaas.. Het is gewoon zo jammer dat Ajax door die wereldberoemde jeugdopleiding (not) gewoon geen aanvallende spelers kan opleiden. (Uiteraard is Godts geen eigen jeugd)tiswat schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:52:
[...]
Zo zie je maar hoe het kan verkeren. Eerst was ie nog verschrikkelijk goed en nu kan ie er weer niks van.
[ Voor 26% gewijzigd door Origins op 20-04-2025 14:58 ]
Machlas niet toch? Dacht eerder Gabrich.
Elect a clown, expect a circus.
Gabric zwaait...Origins schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:22:
Nogal erg overdreven deze claim.
Brobbey was vandaag echt weer niet goed maar de scheidsrechtersbias was ook weer overduidelijk. Haller mag met 2 handen in de rug duwen, Brobbey wordt afgefloten voor breed maken en nog minder.
Jans zou bij Ajax verzuipen, los daarvan past ie ook helemaal niet bij Ajax.Origins schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:22:
Het is jammer dat Jans bezig is aan zijn laatste klus. Fantastische coach en verdiende echt een trainer te zijn bij een top 3.
Ik had hem graag bij Ajax gezien, maakt zichtbaar eigenlijk alle spelers gewoon veel beter.
Gelijk dan met Gabrich. Maar niet overdreven hoor, hij kan er gewoon niet zoveel van. Hij heeft in de jeugd geprofiteerd van dat hij sterk is. En nu valt dat sterke in de eredivisie ook wel mee want hij wordt gewoon makkelijk in duels geklopt. Ligt vaak op de grond.toolkist schreef op zondag 20 april 2025 @ 15:34:
[...]
Gabric zwaait...
Brobbey was vandaag echt weer niet goed maar de scheidsrechtersbias was ook weer overduidelijk. Haller mag met 2 handen in de rug duwen, Brobbey wordt afgefloten voor breed maken en nog minder.
Overigens het punt bij Haller is dat Haller nog enigzins met de bal bezig is. Brobbey blijft maar bezig met zijn man en shirtje trekken.
Scheidsrechters hebben dit soort grapjes gewoon door. Breed maken mag zeker maar shirtje trekken en speler met je handen van de bal afhouden mag dan uiteraard ook niet. Hij is met andere dingen bezig dan met voetbal. Vrees dat we die kerel bij Ajax pas kwijtraken als zijn contract voorbij is.
Mispeer van jewelste die Brobbey.
Ik zou niet weten waarom Jans bij Ajax zou verzuipen? Hij laat zijn teams beter spelen, maakt spelers beter.toolkist schreef op zondag 20 april 2025 @ 15:36:
[...]
Jans zou bij Ajax verzuipen, los daarvan past ie ook helemaal niet bij Ajax.
Maar dit gaat nooit gebeuren, dan maar de coach van GAE.
[ Voor 14% gewijzigd door Origins op 20-04-2025 15:57 ]
Utrecht dit seizoen zeker vaak tegen Ajax gespeeld dan met 59 punten uit 30 wedstrijden.Holk schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:15:
[...]
Ik had deze aan begin seizoen al opgeschreven hoor. Utrecht kan 1 wedstrijd in het seizoen 6x boven zich uitstijgen en dat is als Ajax op bezoek komt
Prima, nog 6 punten voorsprong met 4 potjes te gaan.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ben ik ook mee eens. Lijkt me tof om Jans voor één seizoen bij Ajax te zien.Origins schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:22:
[...]
Edit:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Alleen de situaties die ik noemde van vandaag was Haller niet met de bal bezig en Brobbey niet aan het vasthouden of shirtje trekken.Origins schreef op zondag 20 april 2025 @ 15:54:
Overigens het punt bij Haller is dat Haller nog enigzins met de bal bezig is. Brobbey blijft maar bezig met zijn man en shirtje trekken.
Scheidsrechters hebben dit soort grapjes gewoon door. Breed maken mag zeker maar shirtje trekken en speler met je handen van de bal afhouden mag dan uiteraard ook niet.
Dat hij dat vaak wel doet wil niet zeggen dat de scheids dan ook maar moet fluiten als ie niet zeker is, of het niet goed heeft kunnen zien. En dat gebeurt inmiddels wel.
Ik zou als ik jou was nogmaals even de wedstrijd terugkijken. Brobbey heeft wel degelijk vastgehouden en was weldegelijk alleen met van der Hoorn bezig. Dat Haller dat ook doet is een ander verhaal omdat Haller ook wel iets doet als in voetballen. Iets wat bij Brobbey totaal niet aan de orde is.toolkist schreef op zondag 20 april 2025 @ 16:17:
[...]
Alleen de situaties die ik noemde van vandaag was Haller niet met de bal bezig en Brobbey niet aan het vasthouden of shirtje trekken.
Dat hij dat vaak wel doet wil niet zeggen dat de scheids dan ook maar moet fluiten als ie niet zeker is, of het niet goed heeft kunnen zien. En dat gebeurt inmiddels wel.
Wellicht moet Brobbey gewoon zich eens focussen op zijn voetballende kunsten. Niet zijn kont erin draaien. Spelers afhouden van de bal (en ja dat deed hij echt weer minstens 5x shirtje trekken) Hij dient in de bal te komen, bal snel kaatsen en afwerken.
Toevallig allemaal vaardigheden die bij een Ajax spits horen en Brobbey totaal niet beheert.
Nee. Gewoon nee.Millie-ano schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:56:
Het feit dat Nijhuis niet verder komt dan geel en de VAR met zijn blindengeleidehondje aan het spelen was doet daar ook niks aan af.
En dat vinden er meer
Zelfs al wint mijn cluppie wel alle resterende wedstrijden wordt Ajax nog kampioen: 4 wedstrijden, waarvan 3 thuis. En 3 van de 4 wedstrijden zijn tegen ploegen uit het rechterrijtje. Hoe graag ik het ook anders zou zien, Ajax wordt terecht landskampioen dit jaar.Pelox schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:57:
Psv wint niet alle resterende wedstrijden dus ajax gaat sowieso wel kampioen worden.
ESPN... De commentatoren van die tent solliciteren gewoon bij de NOS, iedere week weer. Want als Ajax gewonnen heeft is het terecht, als Ajax verliest ligt het aan de scheidsrechter. Ook vandaag was het commentaar (niet alleen tijdens de wedstrijd) met regelmaat lachwekkend sneu.HollowGamer schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:02:
Sorry hoor, maar dit is flauwekul. De manier waarop Brobby in de eerste helft bijna van den Hoorn het veld uit trapte werd slechts bestraft met een vrije trap. Hetzelfde geldt voor de overtreding van Hato. De niet gegeven rode kaart van Traore... Nijhuis heeft wat dat betreft echt wel beide kanten op lopen prutsen, dus het gebruikelijke "wij zijn Ajax, wij hebben verloren dus het ligt aan de scheids" kan wel achterwege blijven vandaag.toolkist schreef op zondag 20 april 2025 @ 15:34:
[...]
Gabric zwaait...
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Nijhuis is echt een lachertje. Je mag gerust een tegenstander door midden schoppen, maar protesteren is gelijk geel.
Kan iemand die man vertellen dat het zijn taak is om te fluiten voor overtredingen?
Kan iemand die man vertellen dat het zijn taak is om te fluiten voor overtredingen?
Hattrick: Thorgal Eagles
Gedeelde 3e en alleen tegen Ajax kunnen we winnenHolk schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:15:
Ik had deze aan begin seizoen al opgeschreven hoor. Utrecht kan 1 wedstrijd in het seizoen 6x boven zich uitstijgen en dat is als Ajax op bezoek komt
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Ah jah.. VP het afvoerputje van de nieuwsberichten en clickbaits. Nog los van de posters daar. Die mogen een hoop vinden idd. Hoeft het nog niet zo te zijn. Mooi screenshot trouwens van de bal die wordt weggetrapt. Nogmaals er wordt een hoop van gemaakt wat niet veel is. Is het slim? Nee. Valt het mee? Meer dan.Pietervs schreef op zondag 20 april 2025 @ 17:17:
[...]
Nee. Gewoon nee.
Het feit dat Nijhuis niet verder komt dan geel en de VAR met zijn blindengeleidehondje aan het spelen was doet daar ook niks aan af.
En dat vinden er meer
[ Voor 41% gewijzigd door Millie-ano op 20-04-2025 17:41 ]
Je bent de tweedeSup4rdurt schreef op zondag 20 april 2025 @ 17:36:
[...]
Gedeelde 3e en alleen tegen Ajax kunnen we winnen
Persoonlijk vind ik het wel hier soms ook een VP/VZ gehalte. Zeg maar eens iets over een club.Millie-ano schreef op zondag 20 april 2025 @ 17:40:
[...]
Ah jah.. VP het afvoerputje van de nieuwsberichten en clickbaits. Nog los van de posters daar. Die mogen een hoop vinden idd. Hoeft het nog niet zo te zijn. Mooi screenshot trouwens van de bal die wordt weggetrapt. Nogmaals er wordt een hoop van gemaakt wat niet veel is. Is het slim? Nee. Valt het mee? Meer dan.
Hopelijk wordt Feyenoord derde. De fixatie die ze daar in Utrecht met Ajax hebben is echt ziekelijk en aandoenlijk.Sup4rdurt schreef op zondag 20 april 2025 @ 17:36:
[...]
Gedeelde 3e en alleen tegen Ajax kunnen we winnen
XXXVI
yep, voor mij was dit een overduidelijk geval "rood voor traore geel voor Barkas". blijft onzin die "hard genoeg" toevoeging aan de regels, in de PL doen ze daar volgens mij ook niet aan bv.Napo schreef op zondag 20 april 2025 @ 14:30:
[...]
Een nog steeds onverklaarbare wijziging, ondanks dat er vroeger wel eens wat bedenkelijke kaarten zijn geweest is het sinds deze wijziging een vraagteken of iets "hard genoeg" wordt gevonden...
Die hoor je ook helemaal niet, dus waar je dat vandaan haalt?Pietervs schreef op zondag 20 april 2025 @ 17:17:
dus het gebruikelijke "wij zijn Ajax, wij hebben verloren dus het ligt aan de scheids" kan wel achterwege blijven vandaag.
Ajax was slecht, Utrecht had geluk bij de 1e goal en speelt het daarna prima uit. Ajax heeft de 2e helft 1 kans gecreeerd ofzo. Echt kansloos.
Dat vind ik persoonlijk echt onzin. Ja er worden soms wat steken onder water over en weer gegeven, wat ik vind kunnen. Maar de sfeer in het topic is over het algemeen bijzonder te noemen, daardoor kom ik hier graag en doe ik graag mee in de discussies.HollowGamer schreef op zondag 20 april 2025 @ 18:20:
[...]
Persoonlijk vind ik het wel hier soms ook een VP/VZ gehalte. Zeg maar eens iets over een club.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Berghuis ook weer tikje van z’n oude tijd bij Feyenoord dat naar boven kwam:
https://www.voetbalprimeu...dens-fc-utrecht-ajax.html
Rare beweging in ieder geval. Die vent heeft altijd een kort lontje gehad.
Die Nijhuis is sinds hij bij VI aan de bar zit enorm in z’n eigen regels gaan geloven. Dat je veel door laat gaan is prima, maar compleet je eigen show is gewoon niet meer leuk.
“Vroeger” was je blij met Nijhuis. Nu niet meer.
“Vroeger” was je blij met Nijhuis. Nu niet meer.
Ik heb genoeg reacties gezien die toch echt die kant op gingen, ook op sociale media. En dat het aan de scheids ligt als Ajax verliest is bijzonder vaak de teneur, zelfs bij de NOS heb ik dat gezien.toolkist schreef op zondag 20 april 2025 @ 18:58:
[...]
Die hoor je ook helemaal niet, dus waar je dat vandaan haalt?
Ajax was slecht, Utrecht had geluk bij de 1e goal en speelt het daarna prima uit. Ajax heeft de 2e helft 1 kans gecreeerd ofzo. Echt kansloos.
Maar mijn woord hoef je niet te geloven hoor: lees maar eens hoeveel “fans” Nijhuis hier heeft…
[ Voor 9% gewijzigd door Pietervs op 20-04-2025 23:33 ]
Tja, social media... dat je de reacties daar nog serieus neemtPietervs schreef op zondag 20 april 2025 @ 23:29:
[...]
Ik heb genoeg reacties gezien die toch echt die kant op gingen, ook op sociale media.

Hij maakt zich daar breed, die Utrecht speler gaat daar neer als een stervende zwaan. Tokkie Roderick wil er meer in zien dan dat er aan de hand is.Agent47 schreef op zondag 20 april 2025 @ 21:33:
Berghuis ook weer tikje van z’n oude tijd bij Feyenoord dat naar boven kwam:
Dan ga je wedstrijden met 5 tegen 5 eindigen als dergelijke duels al niet meer mogen.
Overigens is het wel een overtreding omdat je iemand onrechtmatig van de bal houdt, maar een elleboog of vuistslag zie ik er iig niet in.
[ Voor 10% gewijzigd door Gynnad op 21-04-2025 06:52 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Makkelijke dooddoener, ik zei dan ook niet voor niks: OOK op social media.Superkiwi schreef op maandag 21 april 2025 @ 00:39:
[...]
Tja, social media... dat je de reacties daar nog serieus neemt
En het feit dat er hier volop geklaagd wordt over Nijhuis vergeet je dan maar?
Utrecht verdiend gewonnen, na die 1-0 wist je dat het lastig zou worden en bij de 2-0 was het klaar. Stel je voor wat de commentaren van de opportunistische media waren geweest als Farioli een paar wedstrijden geleden van zijn mantra af was gestapt om het niet over het kampioenschap te hebben… terwijl de meeste Ajaxfans Utrecht uit als verlies incalculeren. Samenvatting van NOS nog een lekkere hate watch met Jeroen Grueter. Nu vol erachter tegen Sparta om het sentiment weer om te draaien!
Ajax vind ik ook niet zo goed. Als dat straks de CL in moet... Hou mijn hart vast
4-0 voor Utrecht... Utrecht gewoon weer heel knap gedaan. Rodriguez en Cathline... Nuttige spelers zijn dat toch.
Brobbey is het helemaal kwijt tegenwoordig.
Godts heb ik wel redelijk hoog zitten maar ook weinig van gezien.
Toch, gezien de statistieken, snap ik de reactie van Farioli ook wel... Kan gebeuren.
Vanavond de bekerfinale... Ben benieuwd wie wint... Twee ploegen die volgens mij aan elkaar gewaagd zijn, kon wel eens een leuke pot worden.
4-0 voor Utrecht... Utrecht gewoon weer heel knap gedaan. Rodriguez en Cathline... Nuttige spelers zijn dat toch.
Brobbey is het helemaal kwijt tegenwoordig.
Godts heb ik wel redelijk hoog zitten maar ook weinig van gezien.
Toch, gezien de statistieken, snap ik de reactie van Farioli ook wel... Kan gebeuren.
Vanavond de bekerfinale... Ben benieuwd wie wint... Twee ploegen die volgens mij aan elkaar gewaagd zijn, kon wel eens een leuke pot worden.
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 21-04-2025 10:24 ]
Hier wordt altijd geklaagd, op welke scheidsrechter en door welke supportersschare dan ook. Zo ligt een verliespartij van onze Rotterdamse vrienden ook 99% van de tijd aan de scheids.Pietervs schreef op maandag 21 april 2025 @ 08:56:
[...]
En het feit dat er hier volop geklaagd wordt over Nijhuis vergeet je dan maar?
Ik negeerde het omdat er nu, nadat Ajax gespeeld heeft, weer een aantal 'molletjes' naar boven komen die normaal vrij stil blijven
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 21-04-2025 11:23 ]
Laten we hopen op een leuke potHarribo schreef op maandag 21 april 2025 @ 10:23:
Het maakt mij niet uit wie er wint, eventueel na verlenging, zolang we maar geen pingels krijgen.
Wat er op social media geroepen wordt lekker op social media laten, dat is niet representatief voor hier.Pietervs schreef op zondag 20 april 2025 @ 23:29:
[...]
Ik heb genoeg reacties gezien die toch echt die kant op gingen, ook op sociale media. En dat het aan de scheids ligt als Ajax verliest is bijzonder vaak de teneur, zelfs bij de NOS heb ik dat gezien.
Maar mijn woord hoef je niet te geloven hoor: lees maar eens hoeveel “fans” Nijhuis hier heeft…
En Nijhuis is gewoon een scheids met een aparte kijk op de regels, dat heeft niks met Ajax benadelen te maken maar gewoon met irritatie om een scheids die de regels naar eigen inzicht ombuigt.
<knip> naar ‘Randzaken’-topic…
[ Voor 148% gewijzigd door Ramzzz op 21-04-2025 15:08 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Prachtig spandoek bij GAE
Gun GAE de winst.
Qua voetbal het meest genoten van het team van GAE dit seizoen, bizar hoe goed Simoniiiiiiiiis dit team heeft gemaakt dit seizoen.
Qua voetbal het meest genoten van het team van GAE dit seizoen, bizar hoe goed Simoniiiiiiiiis dit team heeft gemaakt dit seizoen.
[ Voor 3% gewijzigd door Origins op 21-04-2025 18:39 ]
Ik gun het vooral AZ nietOrigins schreef op maandag 21 april 2025 @ 18:10:
Gun GAE de winst.
Qua voetbal het meest genoten van het team van GAE dit seizoen, bizar hoe goed Simons dit team heeft gemaakt dit seizoen.
XXXVI
Simons is toch ontslagen bij Volendam?Origins schreef op maandag 21 april 2025 @ 18:10:
Gun GAE de winst.
Qua voetbal het meest genoten van het team van GAE dit seizoen, bizar hoe goed Simons dit team heeft gemaakt dit seizoen.
Petitie om geen Ajax, PSV en Feyenoord meer toe te laten voor de beker. Deze clubs willen tenminste en laten leuk voetbal zien.
Neehoor speelt gewoon bij RB Leipzig.
Ik ben voorHollowGamer schreef op maandag 21 april 2025 @ 18:24:
Petitie om geen Ajax, PSV en Feyenoord meer toe te laten voor de beker. Deze clubs willen tenminste en laten leuk voetbal zien.
[ Voor 40% gewijzigd door Origins op 21-04-2025 18:38 ]
Simons sr is coach hè.Origins schreef op maandag 21 april 2025 @ 18:36:
[...]
Neehoor speelt gewoon bij RB Leipzig.
[...]
Ik ben voor
Simons speler zit idd in duitsland.
En Simonis verkoopt vis in ScheveningenMegupe schreef op maandag 21 april 2025 @ 19:05:
[...]
Simons sr is coach hè.
Simons speler zit idd in duitsland.
Vuurwerkverbod misschien wel eens een goed idee?
Wat een kutpingel zou dit zijn dit…
Het is voetbal, dat is een contactsport.
Ja er is contact maar in slowmotion lijkt alles erg. Het is een tikje met de zijkant van de voet in de zij maar in slowmotion lijkt het Van Bommel in de WK finale….
Ja er is contact maar in slowmotion lijkt alles erg. Het is een tikje met de zijkant van de voet in de zij maar in slowmotion lijkt het Van Bommel in de WK finale….
[ Voor 97% gewijzigd door FreakNL op 21-04-2025 19:16 ]
Haha wat een mietjes penalty
Tja zo zien we er wel meer dit seizoenFreakNL schreef op maandag 21 april 2025 @ 19:14:
Wat een kutpingel zou dit zijn…
Ja er is contact maar in slowmotion lijkt alles erg.
En zelfs dan is dit gewoon een overtreding. Contactsport of niet. De verdediger van Go Ahead speelt niet de bal en raakt de speler terwijl de bal al is gespeelt.FreakNL schreef op maandag 21 april 2025 @ 19:14:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken