Als ie em 1e helft had gegeven was dit er ook zeker 1. Nu is ie binnen de wedstrijd iig consequent (consequent fout maar goed).Trishul schreef op zondag 13 april 2025 @ 18:39:
Dit is toch nooit een strafschop? Die man loopt tegen fitz-Jim aan
Die Willem II speler dacht ik lanceer me even in de 16 tegen een Ajax speler. Ik zag het direct almural schreef op zondag 13 april 2025 @ 18:40:
Wat een domme Schwalbe 🤣
Ajax wel meer dan 1 ja 😉Agent47 schreef op zondag 13 april 2025 @ 18:40:
Zowel Ajax en Willem II hadden er 1 moeten hebben deze wedstrijd
Als je dit een penalty vindt dan kun je beter een andere sport gaan kijken. Dan heb je het echt niet begrepen.
Weghorst kreeg hem in Almelo voor minder
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Kut
De islam kan uw vrijheid schaden
ik vind dit een penalty ja, waar probeert Fitz Jim de bal precies te spelen?mural schreef op zondag 13 april 2025 @ 18:41:
Als je dit een penalty vindt dan kun je beter een andere sport gaan kijken. Dan heb je het echt niet begrepen.
Wordt nog interessant in het rechter rijtje.
Ligt allemaal dicht bij elkaar
Ligt allemaal dicht bij elkaar
Ach jochie toch
Mooi gestreden, maar compleet kansloos.
Je ziet toch overduidelijk dat die Willem 2 speler zijn been er snel nog even voor zet. Hij gaat dus bewust voor de schwalbe. Overduidelijker dan dit zie je ze niet.toolkist schreef op zondag 13 april 2025 @ 18:42:
[...]
ik vind dit een penalty ja, waar probeert Fitz Jim de bal precies te spelen?
Dus als twee spelers in het strafschopgebied tegen elkaar aanlopen zonder bal in de buurt is het een penalty?toolkist schreef op zondag 13 april 2025 @ 18:42:
[...]
De trend van slecht fluiten blijft men wel aanhouden bij de KNVB. In dat opzichte zijn ze wel consequent
Contact is contact toch? Clubs hebben ook wel eens een penalty tegen gekregen doordat iemand de bal wil weg schieten en dan net iemand zijn voet er voor zet..?mural schreef op zondag 13 april 2025 @ 18:43:
[...]
Je ziet toch overduidelijk dat die Willem 2 speler zijn been er snel nog even voor zet. Hij gaat dus bewust voor de schwalbe. Overduidelijker dan dit zie je ze niet.
Speler van Willem II liep als een dolle tegen Fitz Jim aan, ging vol voor een penalty maar maakte zelf eigenlijk de overtreding.toolkist schreef op zondag 13 april 2025 @ 18:42:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Echt ongekend hoeveel slechte scheidsrechters we hebben zeg…Qu3st schreef op zondag 13 april 2025 @ 18:44:
De trend van slecht fluiten blijft men wel aanhouden bij de KNVB. In dat opzichte zijn ze wel consequent
Vandaag alleen niet 😉 Want dat is letterlijk wat er vandaag gebeurde bij Klaassen.Agent47 schreef op zondag 13 april 2025 @ 18:45:
[...]
Contact is contact toch? Clubs hebben ook wel eens een penalty tegen gekregen doordat iemand de bal wil weg schieten en dan net iemand zijn voet er voor zet..?
Dan gaan ze niet voor de schwalbe. Je ziet hier gewoon dat de Willem 2 speler niks anders meer kan en dan nog snel even een overtreding uitlokt. De VAR trapt er uiteraard niet in.Agent47 schreef op zondag 13 april 2025 @ 18:45:
[...]
Contact is contact toch? Clubs hebben ook wel eens een penalty tegen gekregen doordat iemand de bal wil weg schieten en dan net iemand zijn voet er voor zet..?
Dat riep ik eerder in dit topic ooktoolkist schreef op zondag 13 april 2025 @ 18:46:
[...]
Vandaag alleen niet 😉 Want dat is letterlijk wat er vandaag gebeurde bij Klaassen.
AZ, Twente en Go Ahead doen er alles aan om niet 5e te worden
Wel echt belangrijk dat je hier 3 punten pakt. Als het tegen Willem 2 al fout gaat slinkt de marge wel heel snel.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ivm politie-inzet op 5 mei is die verplaatst, heb ik vandaag geleerd.Agent47 schreef op zondag 13 april 2025 @ 18:47:
Waarom spelen Utrecht en Ajax volgende zondag wel maar de rest niet?
U bent Willem II supporter? Goed gestreden.
Feyenoord en PSV gaat jullie toch beter af
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hoop ook dat ze erin blijven, vind Willem II toch altijd wel een leuke club. En zeker liever dan Volendam, Excelsior, Dordrecht, etc.Superkiwi schreef op zondag 13 april 2025 @ 19:18:
[...]
U bent Willem II supporter? Goed gestreden.
Feyenoord en PSV gaat jullie toch beter af
Klopt. Het is aanvallend best armoedig.Agent47 schreef op zondag 13 april 2025 @ 14:11:
Vind dat Groningen weinig tegenstand bied. T ziet er vaak wel aardig uit tot de laatste 20 meter, daarna is het niet zo veel.
Valente wordt steeds bejubeld maar die laat het ook niet zien.
Moet zeggen dat Groningen vandaag ook wel heel slecht speelden voor hun doen.
Wel blij dat Ajax van Willem II heeft gewonnen.
Willem II kan wel eens de reden zijn dat alle teams erboven niet in de degradatie problemen komen.
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 13-04-2025 22:52 ]
Verwijderd
Is er ooit een degradatie kandidaat geweest die 7 punten heeft goed gemaakt in de laatste 5 wedstrijden?Harribo schreef op zondag 13 april 2025 @ 22:50:
[...]
*knip*
Willem II kan wel eens de reden zijn dat alle teams erboven niet in de degradatie problemen komen.
Van de teams boven Willem II gaan er twee de play-offs in. Die verschillen zijn nog klein.
Hoezo 'al' fout gaat? Dit was juist de wedstrijd waarin het fout kon gaan. Willem II is een lastige ploeg, ze maken het spel niet, parkeren de bus en loeren op de counter, wat ze bij vlagen goed uitvoeren. Het is niet voor niets dat zowel Feyenoord als PSV tegen Willem II punten hebben gemorst. Dat Ajax dit seizoen met 1-0 en 2-1 heeft gewonnen van Willem II is veelzeggend; beide keren geen walkover maar wel de volle buit, er wordt zeer weinig weggegeven waardoor slippertjes tot het minimum worden beperkt. Als je dan ook nog eens uit en thuis tegen respectievelijk de nr. 2 en nr. 3 wint dan ben je terecht koploper en straks de kampioencheiron schreef op zondag 13 april 2025 @ 18:47:
Wel echt belangrijk dat je hier 3 punten pakt. Als het tegen Willem 2 al fout gaat slinkt de marge wel heel snel.
Nu alleen hopen dat de miljoenen van de CL goed besteed gaan worden zodat het spel weer aantrekkelijk wordt, dat is het enige wat er nog aan schort, het vaak niet vermakelijk.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Sparta?Verwijderd schreef op maandag 14 april 2025 @ 07:04:
[...]
Is er ooit een degradatie kandidaat geweest die 7 punten heeft goed gemaakt in de laatste 5 wedstrijden?
Van de teams boven Willem II gaan er twee de play-offs in. Die verschillen zijn nog klein.
Weinig denk ik.Verwijderd schreef op maandag 14 april 2025 @ 07:04:
[...]
Is er ooit een degradatie kandidaat geweest die 7 punten heeft goed gemaakt in de laatste 5 wedstrijden?
Van de andere kant... Willem II krijgt nu 5 wedstrijden tegen directe concurrenten, dus kansloos zijn ze niet. Nac, Zwolle, Heracles, Fortuna, Nec.
Groningen moet gewoon zelf weer eens winnen.
Gisteren was volgens mij wel een van de slechtste potten van hun dit seizoen. Utrecht was ik niet van onder de indruk eigenlijk.
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 14-04-2025 09:22 ]
Elfde promotie is een feit: FC Volendam keert terug in de eredivisie - https://nos.nl/l/2563646
Doen ze goed.
Doen ze goed.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Die heb ik niet gemist.Quad schreef op maandag 14 april 2025 @ 21:59:
Elfde promotie is een feit: FC Volendam keert terug in de eredivisie - https://nos.nl/l/2563646
Doen ze goed.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Lol. Verweij begint heel vriendelijk met een inleiding op de persconferentie voordat hij gaat vragen en Farioli begint zich gelijk zorgen te maken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Lekker ontspannen sfeertje. Wel een sneer naar een eerdere ontmoeting.Gonadan schreef op donderdag 17 april 2025 @ 14:42:
Lol. Verweij begint heel vriendelijk met een inleiding op de persconferentie voordat hij gaat vragen en Farioli begint zich gelijk zorgen te maken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Nee dat waren 10 punten in 4 wedstrijden zelfs. Dat was echt een enorme escape. Een punt minder en we hadden NC promotie-degradatie gespeeld dus ze waren ook alle 10 nodig.Verwijderd schreef op maandag 14 april 2025 @ 08:16:
[...]
Het Sparta van Steijn? Dat waren geen zeven punten.
ESPN heeft er zelfs een DOC van gemaakt.
/edit beter gelezen nu:
We stonden niet 10 punten achter, we stonden er 3 achter op een veilige plek toen Steijn aantrad. Maar andere ploegen wonnen ook waardoor er uiteindelijk 10 nodig waren. Dat is ook het probleem van Willem II nu. Die kunnen echt nog wel 8 tot 10 punten pakken maar de ploegen daarboven gaan natuurlijk niet alles verliezen. Al met al is het gat voor Willem II nagenoeg niet meer te overbruggen.
[ Voor 63% gewijzigd door FreakNL op 17-04-2025 19:39 ]
Belangrijke pot vandaag. Als we deze winnen zetten we een grote stap richting het woord dat (nog) niet genoemd mag worden.
Hup Ajax!
Hup Ajax!
Nijhuis de scheidsrechter, dit wordt een vechtwedstrijd. Vooral met Utrecht...
Van Boekel de VAR ook nog. Nederlaag Ajax incoming.
Van Boekel de VAR ook nog. Nederlaag Ajax incoming.
[ Voor 43% gewijzigd door Trishul op 20-04-2025 12:16 ]
Mooi voetbal weer vandaag! Ik ga voor 1-2
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik wacht rustig op onze penalty.
Wat een kans, Klaassen had er eigenlijk zelf voor moeten gaan.
Daar ontsnapt Brobbey ook aan geel
Klopt, dat had gewoon geel moeten zijn. Ik weet niet of achteraf geel getrokken mag worden.Agent47 schreef op zondag 20 april 2025 @ 12:23:
Daar ontsnapt Brobbey ook aan geel
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Na de situatie alleen. Niet achteraf verder.Outerspace schreef op zondag 20 april 2025 @ 12:25:
[...]
Klopt, dat had gewoon geel moeten zijn. Ik weet niet of achteraf geel getrokken mag worden.
Volgens mij was Gaaei daar helemaal niet te laat? Speler van Utrecht vliegt zelf richting Gaaei
Je bedoelt Kampioenschap?Superkiwi schreef op zondag 20 april 2025 @ 12:05:
Belangrijke pot vandaag. Als we deze winnen zetten we een grote stap richting het woord dat (nog) niet genoemd mag worden.
Hup Ajax!
Dat gaat niet meer misgaan, PSV heeft dat echt weggegooid en de achterstand is veel te groot.
Liverpool wordt ook vandaag of volgende week kampioen. Al vind ik het bij Liverpool veel mooier en knapper.
Het is weer beide kanten op de Grote Nijhuis show, alles in dienst voor zijn ego met dat hij het middelpunt van de wedstrijd is/wordt. Een wedstrijd die al vaak ontploft, heeft dit soort hulp van de scheids echt niet nodig om uit te draaien op groot schoppartij.
Daar kan je een discussie over voeren. Ik vind het persoonlijk knapper van Ajax als je ziet hoeveel misère er afgelopen jaren heeft gespeeld, zelfs de beschamende 5e plek. Daar is bij Liverpool geen sprake van geweestHollowGamer schreef op zondag 20 april 2025 @ 12:28:
[...]
.
Liverpool wordt ook vandaag of volgende week kampioen. Al vind ik het bij Liverpool veel mooier en knapper.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Te laat als in speelt de bal niet, maar was gewoon ongelukkig want de speler van Utrecht glijd met enkel vol tegen uitgestoken been aan en bot op bot kan best pijnlijk zijn.Trishul schreef op zondag 20 april 2025 @ 12:27:
Volgens mij was Gaaei daar helemaal niet te laat? Speler van Utrecht vliegt zelf richting Gaaei
Daar zijn scheenbeschermers voor. Dat de speler er voor kiest om er één ter grootte van een postzegel in zijn sok te stoppen, tja...Pompi schreef op zondag 20 april 2025 @ 12:32:
[...]
(...) de speler van Utrecht glijd met enkel vol tegen uitgestoken been aan en bot op bot kan best pijnlijk zijn.
Gvd, zoveel sterker en dan weer de deksel op de neus
Slecht gedekt en slecht gekeept
Dat doet Haller best knap.
Totaal onverdiend natuurlijk, maar ja.
En volledig terecht voor!
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Geen poot aan de trapper. Letterlijk. Ongelofelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Jeroenvde89 op 20-04-2025 12:50 ]
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Och och och, dat was helemaal niks, stervende zwaan en Nijhuis trapt er in. Wel een domme reactie en terecht heel, gewoon niet doen zo’n wegwerpgebaar. Dom.
En nu geen geel, terwijl dit toch wel duidelijk was.Han schreef op zondag 20 april 2025 @ 12:57:
Och och och, dat was helemaal niks, stervende zwaan en Nijhuis trapt er in. Wel een domme reactie en terecht heel, gewoon niet doen zo’n wegwerpgebaar. Dom.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:35
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Toch denk ik dat Brobbey de achilleshiel is van de Ajax aanval.
Zometeen zal Farioli wel het bekende wisselen in de tweede helft en dan draait de score om. En dat werkt dit seizoen, maar toch begin ik mij wel te storen aan de waardeloze Brobbey die iedere keer maar wordt opgesteld.
Zometeen zal Farioli wel het bekende wisselen in de tweede helft en dan draait de score om. En dat werkt dit seizoen, maar toch begin ik mij wel te storen aan de waardeloze Brobbey die iedere keer maar wordt opgesteld.
Zo jammer dat Ajax gewoon een slappe voorhoede heeft met Berghuis, Brobbey en Godts.
Geen enkel van die 3 laat het zien.
Brobbey staat al maanden te klooien in de spits en heeft echt werkelijk geen idee waar hij staat en waar de bal is.
Godts is al maanden uit vorm. Het is een jonge gast maar wel een one trick pony.
Geen enkel van die 3 laat het zien.
Brobbey staat al maanden te klooien in de spits en heeft echt werkelijk geen idee waar hij staat en waar de bal is.
Godts is al maanden uit vorm. Het is een jonge gast maar wel een one trick pony.
[ Voor 14% gewijzigd door Origins op 20-04-2025 13:04 ]
Eén kans, één goal. Dit móeten we kunnen winnen.
Joh...tweakduke schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:03:
Toch denk ik dat Brobbey de achilleshiel is van de Ajax aanval.
Dat weet iedereen al het hele seizoen. Laatste pass richting Brobbey net zag je ook weer duidelijk; hij kan niet eens fatsoenlijk een bal aannemen. Standaard springen de ballen een halve meter van zijn voet. Tja dan neemt de tegenstander makkelijk over. Aanval mislukt.
Vooral veel mazzel hoe ie erin gaat, onder z'n eigen lichaam door.Superkiwi schreef op zondag 20 april 2025 @ 12:47:
Dat doet Haller best knap.
En neemt ie em wel goed aan fluit de scheids om niks.Trishul schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:05:
[...]
Joh...
Dat weet iedereen al het hele seizoen. Laatste pass richting Brobbey net zag je ook weer duidelijk; hij kan niet eens fatsoenlijk een bal aannemen. Standaard springen de ballen een halve meter van zijn voet. Tja dan neemt de tegenstander makkelijk over. Aanval mislukt.
Dit was gewoon zoeken tot het juiste moment door Nijhuis. Na die discussie in de 1e paar minuten waarbij Henderson hem eraan moest herinneren dat ie captain is en dus mag praten tegen de scheids, wist ik al dat dit ging gebeuren.Han schreef op zondag 20 april 2025 @ 12:57:
Pfoe, laat maar eens zien vanaf de achterlijn.
*edit
Oké, 2-0
*edit
Oké, 2-0
[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 20-04-2025 13:29 ]
Nou kon Ajax Feyenoord ff extra helpen vandaag
Dit Utrecht dit jaar... Zoveel geluk al gezien, dus deze twee doelpunten kunnen er ook nog wel bij haha
Als Ajax toch een een betere aanval had dan Godts, Brobbey en Berghuis. Zoveel makkelijker zou het dan zijn.
Die pakken idd het maximale dit jaarkrissie100 schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:30:
Dit Utrecht dit jaar... Zoveel geluk al gezien, dus deze twee doelpunten kunnen er ook nog wel bij haha
We gaan het gewoon op eigen kracht fixen. Hebben we niets of niemand voor nodig
Waarom je überhaupt "voetballend" de bal uit wil laten gaan. Vervolgens schrikt dat die op de paal komt... Ros die bal weg man. Slappe z*k hooi.
Begin maar gewoon met een spits, dan ben je al 70% gevaarlijker.Trishul schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:30:
Als Ajax toch een een betere aanval had dan Godts, Brobbey en Berghuis. Zoveel makkelijker zou het dan zijn.
Utrecht is altijd moeizaam.
PSV moet nog naar Twente en Feyenoord uit.
Niet meteen reden tot paniek.
Het is gewoon kansloos. Twee kansen tegen en twee goals. Dat is de laatste wedstrijden helaas vaak zodutchgio schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:33:
Utrecht is altijd moeizaam.
XXXVI
Leuk dilemma voor de Feyenoorders: Ajax helpen of PSV dichterbij brengen...dutchgio schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:33:
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 20-04-2025 13:36 ]
Is geen dilemna, gewoon alles zelf winnen.Superkiwi schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:35:
[...]
Leuk dilemma voor de Feyenoorders: Ajax helpen of PSV dichterbij brengen...
Wij hebben de punten hard genoeg nodig, zeker als Utrecht vandaag wint. Dus alles pakken wat er te pakken valt.Superkiwi schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:35:
[...]
Leuk dilemma voor de Feyenoorders: Ajax helpen of PSV dichterbij brengen ten koste van de derde plek...
Altijd zelf de punten pakkenSuperkiwi schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:35:
[...]
Lol! Dit wordt een mega pak slaag.
Hato laat ook weer zien dat het geen toptalent is.
Hato laat ook weer zien dat het geen toptalent is.
[ Voor 43% gewijzigd door Origins op 20-04-2025 13:40 ]
Ajax zakt wel als een kaartenhuis in elkaar zeg.
Ongelooflijk, dit is wel klaar
Poh, deze doet ie wel knap!
Hoe simpel laat je je uitspelen zeg, Hato en Kaplan gaan zwaar door hun ondergrens vandaag.
Wat gebeurt er…
[ Voor 5% gewijzigd door OMX2000 op 20-04-2025 13:41 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
PSV gaat op de laatste speeldag gewoon kampioen worden. Dit Ajax heeft het geluk meer dan genoeg gehad.
vind ik een beetje vreemdw typering. 3 kansen 3 goals, maar het is niet dat ajax wordt weggespeeld.DutchOwnage schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:39:
Ajax zakt wel als een kaartenhuis in elkaar zeg.
Utrecht geeft een lesje kansen benutten.OMX2000 schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:40:
Wat gebeurt er…
Drie uit drie.
Keepertje ook. Nou ja, FCU uit is ingecalculeerd verlies. Hopelijk nooit meer Brobbey in de basis.Han schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:40:
Hoe simpel laat je je uitspelen zeg, Hato en Kaplan gaan zwaar door hun ondergrens vandaag.
XXXVI
Heb je bij nader inzien wel gelijk in. Utrecht gewoon mega effectief.Wyke schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:41:
[...]
vind ik een beetje vreemdw typering. 3 kansen 3 goals, maar het is niet dat ajax wordt weggespeeld.
Utrecht expected goals (xG): 0.48 😭
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Geen een speler die zo zal denken..Superkiwi schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:35:
[...]
Start maar eens een paar keer met Weghorst ipv Brobbey. Desnoods Traoré.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken