Feyenoord maakt straks beter maar snel die 3e, want ik vertrouw het niet helemaal.
Ik vermoed dat Feyenoord nog wel 1 a 2 x scoort.
De achilleshiel van Feyenoord is de verdediging maar Groningen is niet een makkelijk scorend team
De achilleshiel van Feyenoord is de verdediging maar Groningen is niet een makkelijk scorend team
Onder slot was het al kaasje. Dit huidige Feyenoord vertrouw ik met 3-1 nog niet.DutchOwnage schreef op woensdag 2 april 2025 @ 20:49:
Feyenoord maakt straks beter maar snel die 3e, want ik vertrouw het niet helemaal.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zeker mooi!!!Agent47 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:06:
Prachtig doek van Groningen
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Laat ik die net gemist hebbenAgent47 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:06:
Prachtig doek van Groningen
Carranza kan niet voetballen. Kan goed koppen en “de spits uitgangen”, maar voetballend is het nie veel.
Is alleen goed in de 16.OMX2000 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:12:
Carranza kan niet voetballen. Kan goed koppen en “de spits uitgangen”, maar voetballend is het nie veel.
Haal hem er maar af. Het spel stokt iedere keerOMX2000 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:12:
Volgende blessure
Ik vind Hadj Moussa en Paixao de beste vleugelspitsen van Nederland. Zet daar een betere spits neer, dan weet de verdediging van de tegenstander helemaal niet meer waar ze het moeten zoeken.OMX2000 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:12:
Feyenoord speelt nu zoals Farioli het graag ziet
Priske out
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Pff Zerrouki is vragen om puur verdedigen.
Osman dondert over zn eigen voeten heen.
Waar is die Marokkaanse middenvelder gebleven?Agent47 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:25:
Eens maar zolang Paixao en Hadj Moussa erin blijven, blijft Feyenoord gevaarlijkAgent47 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:25:
Waarom Bacuna eraf bij Groningen. Gevaarlijke speler
Onbekend iddD-e-n schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:26:
[...]
Waar is die Marokkaanse middenvelder gebleven?
Onbekend idd.D-e-n schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:26:
[...]
Waar is die Marokkaanse middenvelder gebleven?
Ja deed het goed inderdaad.Agent47 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:28:
Waarom Bacuna eraf bij Groningen. Gevaarlijke speler
Maar Lukkien wil meer stootkracht voorin denk ik.
Van Bergen heeft totaal geen fysiek ook, vandaar Willemson
Wedstrijd is een beetje dood aan het gaan. Feyenoord speelt matig en Groningen kan niet beter
Standaard. Lekker terug op de boot naar Engeland ermee.D-e-n schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:33:
Waardeloos aangenomen van Osman
Nou ik vindt dat Groningen Feyenoord flink in de verdrukking zet. Het zou me niets verbazen als straks de 2-2 valt.Harribo schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:34:
Wedstrijd is een beetje dood aan het gaan. Feyenoord speelt matig en Groningen kan niet beter
Sauer is beter.Agent47 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:35:
[...]
Standaard. Lekker terug op de boot naar Engeland ermee.
Feyenoord gaat verliezen. Ze rennen niet meer voor de bal.
Sliti ook.
Dat zou kunnen maar dan zal Groningen wel een kans moeten creëren. Feyenoord verdedigt wel goedDutchOwnage schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:37:
[...]
Nou ik vindt dat Groningen Feyenoord flink in de verdrukking zet. Het zou me niets verbazen als straks de 2-2 valt.
Ze zijn niet scherp en lijken heel erg uitgeblust. Groningen oogt (en is) veel scherper en fitter.Tristan schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:38:
Feyenoord gaat verliezen. Ze rennen niet meer voor de bal.
Psv we komen eraan!!!
PSN: Finally_Chris
Paixao en Hadj Moussa... Dat soort vleugelspitsen hebben ze bij Ajax en Psv niet
Weelde
Edit: buit binnen, Paixao kan gaan zitten
Weelde
[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 02-04-2025 21:46 ]
Sinds deze week !
Zo zo.. 4-1. Osman.. netjes.
Als jullie van Osman af willen... Wij willen hem wel hebben in Groningen.
Stuk beter dan wat er bij ons staat
Goed afgemaakt
Goed afgemaakt
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 02-04-2025 21:52 ]
Uitslag zegt niks. Eerste helft was goed. Tweede helft was slecht.
Aai, als hancko op z'n benen bleef staan, had ie het af kunnen maken.
Huub Huub Barbatruc!
Ik vind 4-1 al meer dan genoeg
Terechte uitslag overigens, Groningen creëerde bijna niks
Terechte uitslag overigens, Groningen creëerde bijna niks
Lekker hoor 4-1.
Het gaat nog niet zoals het moet gaan, maar hopelijk geeft dit vertrouwen.
Het gaat nog niet zoals het moet gaan, maar hopelijk geeft dit vertrouwen.
Heel veel vertrouwen dat we die tweede plek van PSV nog kunnen stelen.
Ik krijg net van betrouwbare bron door dat het doelsaldo de stand in de eredivisie gaat bepalen 😋
7x winnen moet genoeg zijn. Met Ueda er nu ook bij begint het elftal weer redelijk te lijken op wat het is zonder al die blessures.CR1691 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 22:12:
[ Voor 20% gewijzigd door ph4ge op 03-04-2025 07:45 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
CR1691 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:44:
Psv we komen eraan!!!
Ik zie nu dat FC Utrecht ook maar op 1 punt van Feyenoord staat. Straks pakken zij nog de 2e plek.CR1691 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 22:12:
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Geen speler vergelijkbaar met de productiviteit van Paixao nee, maar mbt Hadj Moussa, die vind ik echt niet beter dan Lang/Bakayoko/Godts en zelfs TraoréHarribo schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:45:
Paixao en Hadj Moussa... Dat soort vleugelspitsen hebben ze bij Ajax en Psv niet
Weelde
Dat hoop ik niet zeg. Top 3 bestaande uit de drie grootste clubs is het beste voor de eredivisie en Europees voetbal.snmght schreef op donderdag 3 april 2025 @ 09:01:
[...]
[...]
Ik zie nu dat FC Utrecht ook maar op 1 punt van Feyenoord staat. Straks pakken zij nog de 2e plek.
Goed dat Feyenoord nu op 3 staat, hopelijk zijn ze definitief Utrecht voorbij nu.
Daar ben ik het ook van harte mee eens, al is dat wat respectloos om te zeggen richting FC Utrecht. Daarnaast, als zij wel op 2 staan aan het einde van de rit dan hebben ze het verdiend natuurlijk. Tegelijkertijd zou de geldstroom die dit oplevert naar een niet-top 3 club het speelveld in de eredivisie wel interessanter kunnen maken als dat geld goed besteed wordt.Trishul schreef op donderdag 3 april 2025 @ 11:18:
[...]
Dat hoop ik niet zeg. Top 3 bestaande uit de drie grootste clubs is het beste voor de eredivisie en Europees voetbal.
Goed dat Feyenoord nu op 3 staat, hopelijk zijn ze definitief Utrecht voorbij nu.
Qua Europese prestaties in het lopend seizoen vind ik het jammer dat AZ niet meer meespeelt om die tweede plek, dat was ze wel gegund.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
In dat inzicht moeten play-offs voor een ticket dus afgeschaft worden? Straks kan de nummer 8 dus naar Europa. Hoeft niet persé goed te zijn.Trishul schreef op donderdag 3 april 2025 @ 11:18:
[...]
Dat hoop ik niet zeg. Top 3 bestaande uit de drie grootste clubs is het beste voor de eredivisie en Europees voetbal.
(ik ben voor hoor, afschaffen die hap) gemaakte extra wedstrijden voor zogenaamd meer spanning. Pure geld machine voor Eredvisie en ESPN BV.
Het heeft natuurlijk ook als extra voordeel dat de meeste ploegen nog ergens voor spelen tijdens de laatste wedstrijden van het reguliere competitieseizoen (play-offs halen (of die voor degradatie ontlopen), een betere posisitie binnen de play-offs kunnen bereiken).Millie-ano schreef op donderdag 3 april 2025 @ 11:47:
[...]
In dat inzicht moeten play-offs voor een ticket dus afgeschaft worden? Straks kan de nummer 8 dus naar Europa. Hoeft niet persé goed te zijn.
(ik ben voor hoor, afschaffen die hap) gemaakte extra wedstrijden voor zogenaamd meer spanning. Pure geld machine voor Eredvisie en ESPN BV.
Maakt dat zoveel uit dan? Je hebt het dan over de Conference League... Maakt dan niet zoveel of dat Utrecht, GAE, Sparta, enz. is die de ConfL ingaat.Millie-ano schreef op donderdag 3 april 2025 @ 11:47:
[...]
In dat inzicht moeten play-offs voor een ticket dus afgeschaft worden? Straks kan de nummer 8 dus naar Europa. Hoeft niet persé goed te zijn.
Utrecht staat vooralsnog op schema voor de Europa League. Toch niet verkeerd voor Utrecht. AZ zou daarin waarschijnlijk beter presteren gezien de historie, maar die staan nu op plek 5.
Nou ergens wel, want als je het voor de EU punten wil, zou Europa league uberhaupt beter zijn met een grotere kans op meer punten. Als het voor de champions league belangrijk is dat de sterkste mee doen, dan ook in de Conference league. Met een mogelijk 'iets' grotere kans voor spelers om aan te blijven want Europa. En dus ook het jaar erop bij x-club aanwezig zodat die kan voortborduren op waar ze voor geknokt hebben te eindigen. Ik zeg niet dat club 8 daar dan geen recht op zou moeten hebben, maar doe dan volgend jaar weer een poging. En geef nu gewoon club 5 de credits die het verdiend.Trishul schreef op donderdag 3 april 2025 @ 11:52:
[...]
Maakt dat zoveel uit dan? Je hebt het dan over de Conference League... Maakt dan niet zoveel of dat Utrecht, GAE, Sparta, enz. is die de ConfL ingaat.
Utrecht staat vooralsnog op schema voor de Europa League. Toch niet verkeerd voor Utrecht. AZ zou daarin waarschijnlijk beter presteren gezien de historie, maar die staan nu op plek 5.
dat je ze nog iets voor wil geven te spelen zou niet 'over de rug' van een EU-ticket moeten zijn.
Niks laten zien t hele seizoen, maar wel gelijk dat vingertje. Bah bah.Harribo schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:51:
Als jullie van Osman af willen... Wij willen hem wel hebben in Groningen.
Goed afgemaakt
Veel media en supporters roepen om plek 2. Ik zie het totaal niet gebeuren. We krijgen elke wedstrijd goals tegen en het gaat allemaal maar net niet.
Ik ga eigenlijk nergens vanuit. Maar het lijkt er wel op dat van Persie tot nu toe normaal doet. En de spelersgroep lijken hem wel te mogen.Agent47 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:18:
Veel media en supporters roepen om plek 2. Ik zie het totaal niet gebeuren. We krijgen elke wedstrijd goals tegen en het gaat allemaal maar net niet.
Op zich ben ik wel positief nu. Nu nog een echte TD en het kan niet meer stuk
Voordeel is dat we de punten wel pakken.Agent47 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 13:18:
Het wordt sowieso spannend. Plek 4 is dichterbij dan 2. Utrecht zijn we zeer zeker niet definitief voorbij.
Prachtig! Mede mogelijk gemaakt door OpslaghondTyphone schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 08:56:
![]()
Nou @Quad de nieuwe BAM staat klaar. Mooi barok ingetekend. Nu moet Ajax niet opeens instorten want dan zie ik de memes klaar staan en hoor ik dit nog tot in lengte van dagen
[Afbeelding]
Bij kale en kokkie kwam ook een leuke langs, maar die zal wat meer reactie oproepen ben ik bang.Typhone schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 08:56:
![]()
Nou @Quad de nieuwe BAM staat klaar. Mooi barok ingetekend. Nu moet Ajax niet opeens instorten want dan zie ik de memes klaar staan en hoor ik dit nog tot in lengte van dagen
[Afbeelding]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nu ben ik wel nieuwsgierig! Zal straks even kijkenGonadan schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:05:
[...]
Bij kale en kokkie kwam ook een leuke langs, maar die zal wat meer reactie oproepen ben ik bang.
XXXVI
@Typhone Ik ben persoonlijk meer voorstander van; "De huid niet verkopen voor de beer geschoten is", dan nu al roepen over de zekerheid van deze schaal. Maar ik kan deze waarderen.
Je zegt het terecht al:
Dus nog 5 potjes winnen.. (NAC, WII, Utrecht, Sparta en NEC).
PSV gaat alleen zelf nog eventjes op bezoek bij Twente en Feyenoord, lastig! Bij Twente wint PSV lang niet altijd, meestal een gelijkspelletje. Bij Feyenoord verliest PSV ook meestal punten (op basis van laatste 10 wedstrijden).
Het gaat erom spannen in elk geval.
Je zegt het terecht al:
Nu zie ik dat gelukkig ook niet gebeuren, maar met 9 punten voorsprong mag Ajax slechts 2 keer verliezen, want bij nummer 3 komt PSV weer erop en erover (er vanuitgaande dat PSV het restant 'eventjes' wint).
Dus nog 5 potjes winnen.. (NAC, WII, Utrecht, Sparta en NEC).
PSV gaat alleen zelf nog eventjes op bezoek bij Twente en Feyenoord, lastig! Bij Twente wint PSV lang niet altijd, meestal een gelijkspelletje. Bij Feyenoord verliest PSV ook meestal punten (op basis van laatste 10 wedstrijden).
Het gaat erom spannen in elk geval.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gezien de rest van het seizoen is het praktisch onmogelijk dat Ajax ineens helemaal niet meer zou draaien. Maar dit soort dingen zijn natuurlijk de überjinx van de eeuw en mocht het dan alsnog mis gaan dan wordt je hier tot het einde ter tijden, terecht, weggehoond.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb dit jaar Rotterdam al over me heen gekregen nadat ik 0-punten voor ze voorspelde in de CL… boy oh boyGonadan schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:36:
Gezien de rest van het seizoen is het praktisch onmogelijk dat Ajax ineens helemaal niet meer zou draaien. Maar dit soort dingen zijn natuurlijk de überjinx van de eeuw en mocht het dan alsnog mis gaan dan wordt je hier tot het einde ter tijden, terecht, weggehoond.
Helaas speelt de Graafschap (en Smeets) al een tijdje niet meer in de Eredivisie en ik zie ze ook voorlopig nog niet terugkeren. Maar blijft een gedenkwaardig verloop van de laatste dag van de competitie.ElPaco schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 11:48:
Ik ga genieten als er weer een 'De Graafschap-scenario' zich gaat afspelen. Ik heb daar 0 vertrouwen in, maar als het zo mag zijn dan zal ik @Typhone zeker een klein tagje geven![]()
En dan nog blijven mensen het gek vinden dat de spelers niet willen roepen dat ze kampioen worden. Klaassen refereerde laatst zelfs nog naar het De Graafschap-scenario. Die weet wel beter dan gewoon maar wat te roepen.ElPaco schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 11:48:
Ik ga genieten als er weer een 'De Graafschap-scenario' zich gaat afspelen. Ik heb daar 0 vertrouwen in, maar als het zo mag zijn dan zal ik @Typhone zeker een klein tagje geven![]()
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zo'n gevalletje 2009 was dat? Dat Psv, Ajax en AZ kampioen konden worden? Dat AZ en Ajax het op één doelpunt na niet werden.
2016 was dat: https://nos.nl/artikel/21...tel-op-slotdag-uit-handenAgent47 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 12:06:
Zo'n gevalletje 2009 was dat? Dat Psv, Ajax en AZ kampioen konden worden? Dat AZ en Ajax het op één doelpunt na niet werden.
2007 was het jaar waar jij op doelt, toen lieten Ajax en met name AZ het liggen en kreeg PSV het cadeau van Vitesse.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Haha en terecht. Een maat van mij heb ik in 2016 ooit uitgenodigd om het kampioenschap van Ajax te vieren met een BBQ. Hij is diehard PSV-fan. Ik kan jou zeggen dat het -met capslock- een KUT BBQ wasElPaco schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 11:48:
Anderen ook de persconferentie van Bosz gezien waarin hij aangeeft dat een "plan B" onzin is? Zijn argument was dat je niet ineens wat anders moet gaan doen, waar je niet op getraind hebt(zijn idee van plan B.) en spelers vooral behoefte hebben aan vastigheden.
Als je dat werkelijk denkt dan ben je gewoon geen toptrainer in mijn ogen. Als trainer train je toch niet maar op één plan en als het niet loopt, jammer dan. Ineens begrijp ik het verval van de teams die Bosz traint. Als je al je trainingsuren gebruikt voor plan A dan raak je daarop sneller ingespeeld met elkaar, sleutel voor succes. Zodra tegenstanders zich daar echter op in kunnen stellen, is je plan A ineens een stuk minder effectief. Als het dan niet lekker loopt, spelers uit vorm zijn/raken, er frictie ontstaat en een trainer niet bereid is ook maar enigszins open te staan voor alternatieve mogelijkheden (want zo staat Bosz bekend) dan kan je maar zo in een neerwaartse spiraal raken. Als je spelers totaal niet het gevoel geeft dat ze ook onderdeel van het proces zijn maar dat jij als trainer de enige bent met de juiste ideeën/visie dan wekt dat vroeg of laat tot wrevel en een onderstroom in je selectie.
Wat mij betreft een bevestiging van dat Bosz een ontzettend arrogante en betweterige (en daardoor voor mij ook vervelende) man is.
Als je dat werkelijk denkt dan ben je gewoon geen toptrainer in mijn ogen. Als trainer train je toch niet maar op één plan en als het niet loopt, jammer dan. Ineens begrijp ik het verval van de teams die Bosz traint. Als je al je trainingsuren gebruikt voor plan A dan raak je daarop sneller ingespeeld met elkaar, sleutel voor succes. Zodra tegenstanders zich daar echter op in kunnen stellen, is je plan A ineens een stuk minder effectief. Als het dan niet lekker loopt, spelers uit vorm zijn/raken, er frictie ontstaat en een trainer niet bereid is ook maar enigszins open te staan voor alternatieve mogelijkheden (want zo staat Bosz bekend) dan kan je maar zo in een neerwaartse spiraal raken. Als je spelers totaal niet het gevoel geeft dat ze ook onderdeel van het proces zijn maar dat jij als trainer de enige bent met de juiste ideeën/visie dan wekt dat vroeg of laat tot wrevel en een onderstroom in je selectie.
Wat mij betreft een bevestiging van dat Bosz een ontzettend arrogante en betweterige (en daardoor voor mij ook vervelende) man is.
@Agent47, zo ging dat toen:Gonadan schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 12:12:
[...]
2007 was het jaar waar jij op doelt, toen lieten Ajax en met name AZ het liggen en kreeg PSV het cadeau van Vitesse.
Als AZ zou winnen van Excelsior zouden ze kampioen zijn, ongeacht wat er op de andere velden gebeurde. Het werd 3-2 voor de Rotterdammers.
PSV en Ajax hadden evenveel punten dus als ze beide zouden winnen kwam het op doelsaldo aan.
Ajax bleef steken op een zeer magere 2-0 tegen Willem II maar had wel even de virtuele schaal in handen.
Het was echter PSV die maar bleef scoren tegen een (toen nog goed Vitesse), met 5-2 won en op één doelpunt de schaal pakte.
Ongekend.
Wat ik drie dagen geleden gegeten heb weet ik niet meer maar dit ben ik na al die jaren nog steeds niet vergeten...
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 05-04-2025 08:29 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
5-1 bedoel je. Ik herinner me alleen nog maar dat Willem II super gemotiveerd was ook al stonden ze achter en was het seizoen voorbij, terwijl Vitesse (voor mijn gevoel) in gedachten al op vakantie was en ook zo speelde. Goh wat baalde ik daar toen van.Superkiwi schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:27:
[...]
@Agent47, zo ging dat toen:
Als AZ zou winnen van Excelsior zouden ze kampioen zijn, ongeacht wat er op de andere velden gebeurde. Het werd 3-2 voor de Rotterdammers.
PSV en Ajax hadden evenveel punten dus als ze beide zouden winnen kwam het op doelsaldo aan.
Ajax bleef steken op een zeer magere 2-0 tegen Willem II maar had wel even de virtuele schaal in handen.
Het was echter PSV die maar bleef scoren tegen een (toen nog goed Vitesse), met 5-2 won en op één doelpunt de schaal pakte.
Ongekend.
Wat ik drie dagen geleden gegeten heb weet ik niet meer maar dit ben ik na al die jaren nog steeds niet vergeten...
Hopelijk pakt Feyenoord de 3 punten zo, en dan lekker achterover leunend kijken hoe PSV weer 3 puntjes gaat laten liggen. Moet Groningen wel net zo voor de dag komen als vorige week....
Of het gat is na vanavond gewoon weer 8 punten, kan natuurlijk ook
Of het gat is na vanavond gewoon weer 8 punten, kan natuurlijk ook
[ Voor 16% gewijzigd door DutchOwnage op 05-04-2025 16:18 ]
Extreem vieze overtreding van AZ, maar het is geen geel. Keeper hinderen net is ook geen reden voor gesprek. Manschot heeft kaasvrees.
Weet er iemand nu al waar onze nieuwe Marokkaanse middenvelder is gebleven? Hij wordt niet genoemd bij de blessures en zit niet op de bank
Vaag verhaal ja…D-e-n schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 16:47:
Weet er iemand nu al waar onze nieuwe Marokkaanse middenvelder is gebleven? Hij wordt niet genoemd bij de blessures en zit niet op de bank
Inderdaad, erg vaag. El Ahmadi is notabene analist, en die kent hem vrij goed. Geen woord er over.
Yes. 0-1. Maar wedstrijd is niet erg best. Laag tempo.
Als AZ met een zak aardappelen op goal gaat spelen moet het natuurlijk wel fout gaan.. wat een snoekduik

Die Poku dribbelt leuk maar verliest altijd de bal
Op 2 punten van PSV
Had Conceicao bij Ajax ook. Vervolgens 1 jaartje terug naar Porto en ineens wordt ie efficient en verdient ie een transfer naar Juve.. Met wat geduld komt het wellicht dus nog bij PokusNielz123 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 17:08:
Die Poku dribbelt leuk maar verliest altijd de bal
Ik begreep geblesseerd teruggekomen uit de interlandweek. Speelt daar iets anders?D-e-n schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 16:47:
Feyenoord voetbalt gewoon niet… bizar.
Klopt, wordt over een week weer terug verwacht. https://www.transfermarkt...ine/profil/spieler/667965donleone83 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 17:37:
[...]
Ik begreep geblesseerd teruggekomen uit de interlandweek. Speelt daar iets anders?
Goed afgekeken van Ajax? Ze geven ook niet veel weg, en dat helpt al heel veel.OMX2000 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 17:41:
Feyenoord voetbalt gewoon niet… bizar.
Het is wel spannend, maar het voelt alsof ik naar de KKD zit te kijken.
Daar komt Feyenoord bizar goed weg. Deze wedstrijd is helaas nog lang niet gespeeld.
Daar komt Feyenoord bizar goed weg. Deze wedstrijd is helaas nog lang niet gespeeld.
Met deze 'buitenspel' beslissing mag AZ ook niet klagen.donleone83 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 17:46:
En wat een schop op Smal, doorspelen zegt ie.

Haha selectief lijntje hoor
Bizar dat je zo'n inzet niet bestraft, daar neemt Belic mijn inziens toch te veel risico ondanks dat hij de bal speelt.ph4ge schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 17:53:
[...]
Met deze 'buitenspel' beslissing mag AZ ook niet klagen.
En wat een schop op Smal, doorspelen zegt ie.
Volgens mij speelt hij de man en is hij zelf verbaasd dat de bal per ongeluk tussen zijn benen belandt. Smerig.Napo schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 17:53:
[...]
Bizar dat je zo'n inzet niet bestraft, daar neemt Belic mijn inziens toch te veel risico ondanks dat hij de bal speelt.
Dat is toch rood? Zo hoog inkomen zonder enige kans de bal te raken...
Mag Zerrouki niet klagen, maar Manschot zit er wel meer naast deze wedstrijd.toolkist schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 18:07:
Dat is toch rood? Zo hoog inkomen zonder enige kans de bal te raken...
AZ stopt met voetballen en krijgt een doelpunt tegen. Ongeacht of het een overtreding is speel je toch gewoon door Goes...
Yep nu alweer. Dit is geen schouderduw.jbdeiman schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 18:08:
[...]
Mag Zerrouki niet klagen, maar Manschot zit er wel meer naast deze wedstrijd.
Haha doe je Feyenoord pet eens af commentator...
[ Voor 10% gewijzigd door toolkist op 05-04-2025 18:09 ]
Als je de tackles die van AZ hard waren niet bestraft met geel, dan kan je hier ook geen rood meer voor geven. De arbitrage lijkt het echt met de week slechter te doen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken