[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 248 ... 302 Laatste
Acties:
  • 476.273 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 24 maart 2025 @ 09:21:
[...]

Ik heb ze even opgesplitst:

1) Waar blijkt dat uit?
2) Waar blijkt dat uit?
3) Hebben ze dat ooit kenbaar gemaakt of is dat gelul achteraf?
4) Dat heeft niks met topfit zijn te maken

Volgens mij is dit achteraf gepraat maar heeft dat niet zoveel met de waarheid te maken.
1 van de eerste reacties na aanstelling van Persie, van een Feyenoord speler: 'we trainen nu lekker scherp'.
Dus dat trainingen dan te intensief waren onder Priske geloof ik gewoon niet. Zeker ook als in okt/nov Hancko al gequote wordt dat Feyenoord zowat niet kan trainen omdat spelers dan al in het rood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Sowieso zijn de media er heer en meester in om op basis van één zin citaat conclusies te trekken en op basis daarvan een hele analyse van de prestaties van een Priske weten te verzinnen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 20-09 15:56

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op maandag 24 maart 2025 @ 10:47:
[...]

1 van de eerste reacties na aanstelling van Persie, van een Feyenoord speler: 'we trainen nu lekker scherp'.
Dus dat trainingen dan te intensief waren onder Priske geloof ik gewoon niet. Zeker ook als in okt/nov Hancko al gequote wordt dat Feyenoord zowat niet kan trainen omdat spelers dan al in het rood gaan.
Ja die spelers moet je meteen ontslaan. Als je je mond niet durft open te trekken van tevoren moet je achteraf niet lopen te blaten als prof. Let wel: als prof hè. Amateurs mogen hun mond rustig houden.

[ Voor 5% gewijzigd door Typhone op 24-03-2025 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 01:29
Gonadan schreef op maandag 24 maart 2025 @ 10:11:
[...]

Dat de keuze voor Priske niet heel logisch leek en verkeerd uitpakte kunnen we het wel over eens zijn denk ik. In lijn met het beleid van daarvoor dan, want om hem als coach in het algemeen meteen af te schrijven gaat me ook weer wat ver, zo goed ken ik hem niet.

Wat mij alleen opvalt is dat de vinger wel heel veel op Priske blijft wijzen, waardoor het bijna een soort bliksemafleider wordt. Een beetje zoals Mislintat bij Ajax de schuld kreeg en krijgt van zo'n beetje alles, terwijl er veel meer niet goed zat en hij feitelijk alleen een gevolg daarvan was.
Zo zie ik het eigenlijk ook met Priske. Ja hij was niet de juiste keuze, maar iemand heeft hem daar neergezet en hem vrije hand gegeven in het bepalen van trainingen en beleid. En die iemand heeft dat blijkbaar op eigen houtje kunnen doen, waarschijnlijk heeft die iemand de vrijheid nog steeds.

Daar ligt wat mij betreft dan ook het probleem, en het grote risico voor Feyenoord. Blijft iedereen mee gaan in de hetze tegen Priske dan gaat er op andere vlakken waar het niet goed gaat niets veranderen. En dan vraag ik mij oprecht af of dat op de lange termijn goed blijft gaan.
Het is Te Kloese die hem heeft aangesteld dus deze blunder (en ik vind het een blunder) komt wat mij betreft ook op zijn bordje. Vraag is of hij er van leert. Geen idee hoe dat geëvolueerd wordt maar dat lijkt me wel belangrijk.

Velen beginnen dan over zijn dubbelfunctie maar dat lijkt me hier weinig mee te maken hebben. Dit is gewoon inzicht, het inzicht dat je gewoon een trainer had moeten aanstellen die wil voortborduren op het ijzersterke fundament dat Slot had neergezet.

Bij de eerste opstelling in de voorbereiding kon je al zien dat het mis zou gaan. Als een trainer domme lopers als wingbacks gaat opstellen dan weet je dat je een heel ander, niet Nederlands, spelletje aan het spelen bent. Dan denk ik: dat bespreek je toch bij aanstelling van trainer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 01:29
ph4ge schreef op maandag 24 maart 2025 @ 10:10:
[...]
hij is nou eenmaal geen toptrainer zoals Slot, maar dergelijke trainers zijn uitzonderingen in de Eredivisie.
Dat vind ik nogal een raar excuus, alsof dat de directie vrije hand geeft zomaar een trainer aan te stellen. Slot is inderdaad top maar de nieuwe trainer had niet opnieuw het wiel te hoeven uitvinden. Een nieuwe Slot is zeldzaam maar terug naar het oude beleid van vroeger waar trainers vaak ook een verkeerde keuze bleken is weer het andere uiterste

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:27
D-e-n schreef op maandag 24 maart 2025 @ 11:30:
[...]

Het is Te Kloese die hem heeft aangesteld dus deze blunder (en ik vind het een blunder) komt wat mij betreft ook op zijn bordje. Vraag is of hij er van leert. Geen idee hoe dat geëvolueerd wordt maar dat lijkt me wel belangrijk.

Velen beginnen dan over zijn dubbelfunctie maar dat lijkt me hier weinig mee te maken hebben. Dit is gewoon inzicht, het inzicht dat je gewoon een trainer had moeten aanstellen die wil voortborduren op het ijzersterke fundament dat Slot had neergezet.

Bij de eerste opstelling in de voorbereiding kon je al zien dat het mis zou gaan. Als een trainer domme lopers als wingbacks gaat opstellen dan weet je dat je een heel ander, niet Nederlands, spelletje aan het spelen bent. Dan denk ik: dat bespreek je toch bij aanstelling van trainer?
Doorborduren op het fundament van Slot is denk ik niet zo makkelijk voor een trainer. Welke trainer komt ergens en is van plan in grote lijnen hetzelfde te gaan doen? Je zoekt dus een trainer met een vergelijkbare spelopvatting. Het zou moeten lukken, maar je zoekt dan wel dan erg specifiek. Volgens mij is dat ook niet nodig, er leiden meer wegen naar Rome. Iets wat ze bij Ajax onder Co Adriaanse niet wilden snappen.

Ik vind ook dat je voorbij gaat aan de prestaties van Priske in de Champions League. Toch ook het podium waar de transfers hun waarde krijgen. De selectie bleek niet breed genoeg om in de competitie én de Champions League te presteren. Iets wat traditioneel heel lastig is. Even tussentijds de sterspeler verkopen helpt ook niet.

Ik denk dat Priske de fitheid beter had moeten managen. Maar de aanstelling van Priske een blunder noemen vind ik het gevolg van een te hoog verwachtingspatroon en daarom onrealistisch. Het argument dat de speelstijl niet klopt strookt niet met de CL prestaties.

Tot slot, onder Slot had Feyenoord ook regelmatig moeite met het spel maken. Regelmatig viel de winnende pas in de blessuretijd. Claimen dat de nieuwe speelstijl niet werkt in de eredivisie en de oude wel klopt qua punten, maar is ook wat geflatteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
D-e-n schreef op maandag 24 maart 2025 @ 11:32:
[...]

Dat vind ik nogal een raar excuus, alsof dat de directie vrije hand geeft zomaar een trainer aan te stellen. Slot is inderdaad top maar de nieuwe trainer had niet opnieuw het wiel te hoeven uitvinden. Een nieuwe Slot is zeldzaam maar terug naar het oude beleid van vroeger waar trainers vaak ook een verkeerde keuze bleken is weer het andere uiterste
Volgens mij moet je mijn hele post lezen en niet alleen dit stukje eruit halen. Ik vraag me juist af of Priske er iets mee te maken heeft, als dat zo is is het minimaal en moeten we tot op zekere hoogte gewoon accepteren dat de lat van Slot onhaalbaar hoog ligt.

Overigens had Slot ook geen oplossing voor bijv. de blessure van Wieffer, zelfs een topcoach heeft daar last van.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op maandag 24 maart 2025 @ 11:30:

Zijn dubbelfunctie is in mijn optiek wel gerelateerd, maar dan meer als gevolg. Het feit dat hij die actief blijft vervullen is ook al een teken dat zijn inzicht gebrekkig is. Dat zijn rollen die je niet moet willen combineren en je mist daarmee ook een stukje gezonde dynamiek binnen een DT.
Het is moeilijk in te schatten hoeveel beter het gegaan zou zijn als hij geen TD rol op zich had genomen, maar feit is wel dat hij niet heel goed is gebleken in technisch beleid.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op maandag 24 maart 2025 @ 12:48:
Volgens mij moet je mijn hele post lezen en niet alleen dit stukje eruit halen. Ik vraag me juist af of Priske er iets mee te maken heeft, als dat zo is is het minimaal en moeten we tot op zekere hoogte gewoon accepteren dat de lat van Slot onhaalbaar hoog ligt.

Overigens had Slot ook geen oplossing voor bijv. de blessure van Wieffer, zelfs een topcoach heeft daar last van.
Het lijkt er af en toe wel op dat men denkt dat je met iedere gemiddelde trainer de lijn Slot prima voort had kunnen zetten en doen door stijgen, en dat daarmee Priske één van de allerslechtste trainers van de aardkloot is.
Ik denk zelf dat Slot gewoon exceptioneel was en veel op zijn plek viel. Zo'n trainer vind je niet direct als vervanger, die kans is bijna nul. Je moet dan iemand vinden die goed past en dan kan je op de goede periode voortborduren, maar de lijn door trekken is nog wel iets anders.
En in dat ligt denk ik dat Priske niet de juiste match was, maar nu wel veel slechter afgeschilderd wordt dan in werkelijkheid het geval is.

Het hele verhaal met de opstellingen in het begin toont dat er geen beleid is geweest en geen afspraken, want dan kiest hij gewoon zelf. Dan wil je dus een bepaalde lijn voortzetten, maar er is niets afgestemd over die lijn en hoe die vormgegeven moet zijn blijkbaar. Dat is dan toch niet de schuld van Priske?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:49
Krijg de tering heeft bij PSV een heel andere lading gekregen.

https://nos.nl/artikel/25...voetballer-maakt-het-goed

Toch wel heftig zeg. Hoor je echt bijna nooit meer tegenwoordig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:41
LZ86 schreef op maandag 24 maart 2025 @ 16:48:
Krijg de tering heeft bij PSV een heel andere lading gekregen.

https://nos.nl/artikel/25...voetballer-maakt-het-goed

Toch wel heftig zeg. Hoor je echt bijna nooit meer tegenwoordig
Lijkt om Lucas Perez te gaan. Weer iemand waar je een streep door kan zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 24-03-2025 17:40 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:49
carpebios schreef op maandag 24 maart 2025 @ 17:40:
[...]

Lijkt om Lucas Perez te gaan. Weer iemand waar je een streep door kan zetten.
So much voor de AVG. Dat is nog best snel gelekt zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
LZ86 schreef op maandag 24 maart 2025 @ 17:47:
[...]

So much voor de AVG. Dat is nog best snel gelekt zeg....
Hij was er laatst bij een vriendschappelijke wedstrijd niet bij vanwege medische redenen. En ik geloof dat ergens een medium het had over ene L. P. Die zijn er niet zo veel bij PSV.

Hoop vooral dat de rest van de selectie niet is aangestoken, zou nogal jammerlijk zijn als je thuis tegen Ajax niet je beste 11 kan opstellen (- de gebruikelijke blessures natuurlijk).

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 08:08:
[...]

Hij was er laatst bij een vriendschappelijke wedstrijd niet bij vanwege medische redenen. En ik geloof dat ergens een medium het had over ene L. P. Die zijn er niet zo veel bij PSV.

Hoop vooral dat de rest van de selectie niet is aangestoken, zou nogal jammerlijk zijn als je thuis tegen Ajax niet je beste 11 kan opstellen (- de gebruikelijke blessures natuurlijk).
Ik hoop dat ze elke speler waarover ook maar enige twijfel is buiten de wedstrijdselectie houden. Is iemand tijdens de incubatietijd al besmettelijk voor anderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 17:10

Stimulate14

⭐⭐⭐

toolkist schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 08:11:
[...]

Ik hoop dat ze elke speler waarover ook maar enige twijfel is buiten de wedstrijdselectie houden. Is iemand tijdens de incubatietijd al besmettelijk voor anderen?
Nee. Alleen bij actieve tuberculose. Kans is klein dat er meer spelers ziek worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:44
Stimulate14 schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 09:09:
[...]

Nee. Alleen bij actieve tuberculose. Kans is klein dat er meer spelers ziek worden.
Maar er is toch sprake van actieve tuberculose bij deze speler?

Al is er verder niemand met klachten, dus lijkt met een sisser af te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Megupe schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 11:41:
[...]

Maar er is toch sprake van actieve tuberculose bij deze speler?

Al is er verder niemand met klachten, dus lijkt met een sisser af te lopen.
Ik heb verder niet de persberichten gelezen, dus hoe lang hij al in QT zit, geen idee.
Als de halve selectie straks besmet is heeft psv wel een uitdaging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 04:44

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Stimulate14 schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 13:37:
[...]

Als de halve selectie straks besmet is heeft psv wel een uitdaging.
Ze kunnen niet meer degraderen.
Daarvoor hebben ze al te veel punten :+

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 16:18
Week van de waarheid met PSV - Ajax op het programma komende zondag. PSV verwacht Tilman en Schouten terug, terwijl Ajax het moet doen zonder de geschorste Gaaei.

Rechtsback positie gaat dus een probleem worden voor Ajax, kan Rosa Lang uit de wedstrijd spelen en wie pakt dan Dest over indien die opkomt? Traore is niet zo van het mee verdedigen.

Terwijl PSV juist weer op volledige oorlogssterkte komt. Ajax heeft het traditioneel altijd lastig in Eindhoven en dat zal nu niet anders zijn. Ik hoop op een gelijkspel, maar ben bang dat we 0 punten gaan over houden aan deze ontmoeting.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Gynnad schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 12:54:
Week van de waarheid met PSV - Ajax op het programma komende zondag. PSV verwacht Tilman en Schouten terug, terwijl Ajax het moet doen zonder de geschorste Gaaei.

Rechtsback positie gaat dus een probleem worden voor Ajax, kan Rosa Lang uit de wedstrijd spelen en wie pakt dan Dest over indien die opkomt? Traore is niet zo van het mee verdedigen.

Terwijl PSV juist weer op volledige oorlogssterkte komt. Ajax heeft het traditioneel altijd lastig in Eindhoven en dat zal nu niet anders zijn. Ik hoop op een gelijkspel, maar ben bang dat we 0 punten gaan over houden aan deze ontmoeting.
Ik calculeer een verlies in voor Ajax.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Stimulate14 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 13:24:
[...]

Ik calculeer een verlies in voor Ajax.
Copy that maar waar ik dat op moet baseren weet ik niet. Een wedstrijdje tegen RKC wat PSV easy won?

[ Voor 20% gewijzigd door Typhone op 26-03-2025 13:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 13:46:
[...]

Copy that maar waar ik dat op moet baseren weet ik niet. Een wedstrijdje tegen RKC wat PSV easy won?
Weer een ronde voor @toolkist dus?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
bah, ik zie het beetje somber in voor Ajax komend weekend.
PSV gaat er natuurlijk vol opklappen als opsteker voor hun tbc klant, Ajax zat al beetje in de hoek met blessures en slecht voetbal laatste tijd.

Ik hoop dat ik er naast zit en Ajax zondag weer een zegereeks in gang zal zetten of op zijn minst de ongeslagen reeks van de eredivisie voortzet :)

@toolkist natuurlijk zou psv er op moeten klappen omdat ze bloed ruiken, kan me niet voorstellen dat perez ondertussen al een onmisbare indruk heeft achtergelaten.

[ Voor 19% gewijzigd door Megupe op 26-03-2025 14:36 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Megupe schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 14:26:
PSV gaat er natuurlijk vol opklappen als opsteker voor hun tbc klant,
Dat zie ik dus echt niet om die reden gebeuren. Als ze er vol op klappen is dat omdat ze doorhebben dat alles anders dan winst zo'n beetje einde titel betekent, niet om een speler die net een paar weken bij de selectie hoort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:17
Psv zal wel beter zijn en Ajax met weer wat geluk met een gelijkspel wegkomen
Vermoed ik

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 26-03-2025 14:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Waar kan ik tekenen?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Harribo schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 14:49:
Vermoed ik
Kan ik mee leven.
Ik denk dat ik maar lekker Gent-Wevelgem opzet en de uitslag van voetbal wel voorbij zie komen.
Nu we zo dicht bij het kampioenschap zijn wil ik eigenlijk ook dat Ajax de titel pakt.
2e worden voelt als verliezen, ondanks ik voor dit seizoen er voor getekend zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
Vermoed ik
Dit vrees ik ook, en dan gaat het seizoen als een nachtkaars uit. Ik zie PSV echt niet winnen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Megupe schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 15:08:
[...]

Kan ik mee leven.
Ik denk dat ik maar lekker Gent-Wevelgem opzet en de uitslag van voetbal wel voorbij zie komen.
Nu we zo dicht bij het kampioenschap zijn wil ik eigenlijk ook dat Ajax de titel pakt.
2e worden voelt als verliezen, ondanks ik voor dit seizoen er voor getekend zou hebben.
Ik vind het nog gekker om te schrijven dat misschien Gaaei gemist wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vermoed ik
Weer? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50

Quad

Doof

@Megupe Ik heb het gemist denk ik, wat is er met Perez?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 18:13:
@Megupe Ik heb het gemist denk ik, wat is er met Perez?
Dat is die gast die TBC heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

toolkist schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 18:46:
[...]

Dat is die gast die TBC heeft.
Ow, ik dacht iets over Kenneth Perez. Niks bijzonders dus.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

“Weer”? Pwoooah ik ben 5 wedstrijden voor het einde kampioen he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Stimulate14 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 15:26:
[...]

Ik vind het nog gekker om te schrijven dat misschien Gaaei gemist wordt.
Eens, daarom schrijf ik het ook niet.
Al ben ik niet meer tegen gaaei, heeft dit seizoen redelijk ontwikkeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 19:55:
[...]

“Weer”? Pwoooah ik ben 5 wedstrijden voor het einde kampioen he!
Hoezo 5 ronden vantevoren.. Jij bent vanaf nu PSV-er met je winst voor PSV voorspelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:04:
[...]

Hoezo 5 ronden vantevoren.. Jij bent vanaf nu PSV-er met je winst voor PSV voorspelling...
Ja het is een voorspelling hè, niet wat ik hoop ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Harribo
Wel grappig, kan je zien waar in Nederland de meeste supporters van welke club zitten
(je kunt klikken op het kaartje)

de-supporterskaart-ontdek-de-spreiding-van-voetbalfans-in-nederland

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 09:36:
Wel grappig, kan je zien waar in Nederland de meeste supporters van welke club zitten

Grappig maar wel totaal onhandig gebruik van kleuren.
Horen die rode vlakken in Oost brabant nou bij PSV, Helmond, Feyenoord, Ajax of toch wel TOP Oss? :p
Steeds erop moeten klikken is niet handig gewoon.
Enneh, het gaat over seizoenskaarthouders niet over supporters in het algemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:58

Superkiwi

Hoi doei

Harribo schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 09:36:

Ik mis een Ajax en AZ kleurtje in het NAC-gebied :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
toolkist schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 12:51:
[...]

Grappig maar wel totaal onhandig gebruik van kleuren.
Horen die rode vlakken in Oost brabant nou bij PSV, Helmond, Feyenoord, Ajax of toch wel TOP Oss? :p
Steeds erop moeten klikken is niet handig gewoon.
Enneh, het gaat over seizoenskaarthouders niet over supporters in het algemeen
Ja ik snapte dat ook niet. Roda geel naast Fortuna geel etc
Maar uh... Ik kwam het tegen... Misschien dat mensen het leuk vinden... Kijk mij er niet op aan ik heb die kaart niet gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Superkiwi schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 14:07:
[...]

Ik mis een Ajax en AZ kleurtje in het NAC-gebied :+
Hebben ze jou vergeten kiwi? Dan is het dus gewoon een slechte kaart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
In de categorie vergeten dat die bij Ajax speelt, Owen Wijndal is terug op het trainingsveld.
Goed nieuws voor Ajax in aanloop naar de topper tegen PSV: Owen Wijndal en Christian Rasmussen zijn terug op het trainingsveld. Het duo trainde donderdag weer mee met de groep, zo is te zien op beelden op de clubsite.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-09 15:59
Gynnad schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 06:15:
In de categorie vergeten dat die bij Ajax speelt, Owen Wijndal is terug op het trainingsveld.

[...]
Ah, top. Dan heb je al de helft van de beste linkerkant van de Nederlandse competitie te pakken. Wordt dus een makkie voor Ajax. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Fraser knipoogt erbij, maar heeft nog meer pijlen op zijn boog. 'Dat wij nu drie keer in een week moeten spelen, is natuurlijk schandalig', vervolgt hij. 'Volgens de afgesproken regels klopt het hè, begrijp me niet verkeerd. In het belang van het Nederlandse voetbal mochten Feyenoord en AZ hun duels verplaatsen, Ajax en PSV deden het niet. Dat is krom, of allemaal of allemaal niet. Bovendien verplaats je nu het probleem naar een kleinere club als RKC. Die hebben een kleinere selectie en moeten nu in een belangrijke periode drie keer in de week spelen
Waarin kleine clubs klein kunnen zijn...
Het voordeel van eerder een extra week rust hebben zodat spelers met pijntjes lekker kunnen herstellen wordt natuurlijk niet genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gynnad schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 06:15:

[...]
Ben Wijndal en zijn beroerde prestaties bij Ajax nog niet vergeten hoor. Een niet Mislintat miskoop. Fijn dat Rasmussen weer terug op het veld is, niet dat ik hem mis op het veld maar het lijkt dan wel voorspoedig te gaan met zijn herstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:19
Clasie langere tijd uit de roulatie bij AZ. Dat is wel een aderlating. Kan weleens gevolgen gaan hebben voor de eindklassering en de bekerfinale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dat is wel zuur voor ze inderdaad.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-09 15:59
bazzemans schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 16:59:
Clasie langere tijd uit de roulatie bij AZ. Dat is wel een aderlating. Kan weleens gevolgen gaan hebben voor de eindklassering en de bekerfinale.
Wie is eigenlijk dan zijn logische vervanger, en heeft die al veel gespeeld en hoe doet die het dan? Je ziet soms dat zo'n jongen omdat die eventjes wat zekerder is van zijn plek en in de basis start dat dit vertrouwen (hoe dat ook is gekomen) een boost geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

@Harribo waarom is Groningen een avondje NAC aan het verpesten? :-(
Hopelijk kan NAC met een mannetje meer nog een goaltje forceren.

*edit
Dat mannetje meer mag ook het mannetje in de VAR-bus zijn :+
Hoppa, 1-1!

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 29-03-2025 18:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:44
Wat doet die spits van Willem II nou? Compleet achterlijke tackle op een compleet achterlijke plek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Tijdje geleden dat we weer eens ouderwets gestaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:19
Superkiwi schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 20:42:
Tijdje geleden dat we weer eens ouderwets gestaakt hebben.
Gisteren nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Wat denken we van morgen? Wat wordt de stand? De trainer van Ajax vind het eigenlijk geen belangrijke wedstrijd, zo lijkt het.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:03
carpebios schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 22:39:
Wat denken we van morgen? Wat wordt de stand? De trainer van Ajax vind het eigenlijk geen belangrijke wedstrijd, zo lijkt het.
Gefeliciteerd :)

Maar ik denk een zwaar bevochten 2-1 voor Feyenoord. Go Ahead is goed bezig :9

En ik denk een 3-1 voor PSV. Vermoed dat het een hectisch potje wordt met veel opstootjes. Wie is de scheids?

Meerdink nog op de paal zeg in de laatste seconde. Lekker potje was dit.

[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 29-03-2025 22:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gefeliciteerd @carpebios *O*
Omdat we een dag na een verjaardag geen cadeautjes meer uitdelen zul je het morgen met een 2-2 gelijkspel moeten doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Superkiwi schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 18:15:
@Harribo waarom is Groningen een avondje NAC aan het verpesten? :-(
Hopelijk kan NAC met een mannetje meer nog een goaltje forceren.

*edit
Dat mannetje meer mag ook het mannetje in de VAR-bus zijn :+
Hoppa, 1-1!
Ja sorry maar Groningen compenseert het weer door de zoveelste rode kaart van het seizoen te pakken. Zo vreselijk onnozel van Tika de Jonge. Je weet dat je al geel hebt etc.
Anders was nac nooit meer langs zij gekomen.

Die Boy Kemper mag ook iedereen schoppen en slaan, bijzonder. Die had wel 4 gele kaarten kunnen krijgen.
Verder floot de scheids goed vond ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
carpebios schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 22:39:
Voor Ajax is het in die zin ook een minder belangrijke wedstrijd dan voor PSV, bij verlies voor PSV is het normaal gesproken wel gedaan. Bij verlies voor Ajax heeft Ajax het nog steeds zelf in de hand.

Ajax heeft het altijd moeilijk in Eindhoven, ik verwacht dan ook gewoon een overwinning voor PSV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:41
Gynnad schreef op zondag 30 maart 2025 @ 07:36:
Ajax heeft het altijd moeilijk in Eindhoven, ik verwacht dan ook gewoon een overwinning voor PSV.
Dat verwacht ik enerzijds ook. Anderzijds gaat het al twee weken lang over deze wedstrijd, is de druk groot én heeft PSV dit jaar in de competitie weinig laten zien. Hoop doet leven ;)

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
ephymerous schreef op zondag 30 maart 2025 @ 08:29:
[...]

Dat verwacht ik enerzijds ook. Anderzijds gaat het al twee weken lang over deze wedstrijd, is de druk groot én heeft PSV dit jaar in de competitie weinig laten zien. Hoop doet leven ;)
Zeker, de druk ligt volledig bij PSV, benieuwd hoe ze daar mee omgaan, vooral wanneer de evt op achterstand komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik weet niet of we gaan winnen maar ik denk wel dat we niet gaan verliezen. Zolang die 6 punten voorsprong maar gehandhaafd blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Media teams van beide clubs zijn ook weer bezig geweest

PSV

Ajax
Nog niet op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 02:14
Ik verwacht 3-1 voor PSV. Al helemaal toen ik zag wie de VAR gaat zijn :+ Rosa zal een rode kaart krijgen aan het begin van de tweede helft.

[ Voor 31% gewijzigd door Trishul op 30-03-2025 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:19
Verwacht winst voor Ajax :)

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:44
Ik hoop dat Ajax gaat winnen maar ik vrees voor een ouderwetse billenkoek door de Eindhovenaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CofoJPF0pBsTRmVypckIhB88RB0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OYAtiizFCf1yu0TG4ajNQPH9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48NjoWHJKrYGZvzhx9VSHNfnkKw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VIoatzcuFhh4Kytztyg43cxd.jpg?f=fotoalbum_large

Wissels Ajax:
Gorter, Setford, Wijndal, Kaplan, Edvardsen, Traoré, Van den Boomen, Rugani, Fitz-Jim, Mokio, Janse, Konadu.

[ Voor 8% gewijzigd door Gynnad op 30-03-2025 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Berghuis ipv Traore, waarschijnlijk toch om mee te verdedigen tegen Lang/Mauro Jr.

Schouten er niet bij, Tilman start op de bank bij PSV.

[ Voor 31% gewijzigd door Gynnad op 30-03-2025 13:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 18-09 20:32
Gynnad schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:18:
Berghuis ipv Traore, waarschijnlijk toch om mee te verdedigen tegen Lang/Mauro Jr.

Schouten er niet bij, Tilman start op de bank bij PSV.
Schouten van vorig seizoen zou een groot gemis zijn. Hoe hij de laatste weken speelde gaan we er denk ik niet veel van missen. Hopelijk kan Til weer een beetje boven zichzelf uitstijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-09 17:44

Qu3st

Jammer geen Bakayoko :9

Traore speelt al een tijdje niet heel best. Dus ik vind dit wel beter met Berghuis rechtsbuiten. Al denk ik dat het meer 4-4-2 gaat worden als PSV de bal heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Qu3st schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:44:
Jammer geen Bakayoko :9

Traore speelt al een tijdje niet heel best. Dus ik vind dit wel beter met Berghuis rechtsbuiten. Al denk ik dat het meer 4-4-2 gaat worden als PSV de bal heeft.
Ja klopt, ik las dat Ajax de bus al geparkeerd had voor het stadion.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

carpebios schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:45:
[...]

Ja klopt, ik las dat Ajax de bus al geparkeerd had voor het stadion.
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen! In Eindhoven houden ze van reactief voetbal, dus Farioli denkt aan de gastheren, aardig toch? Lekker counteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Qu3st schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:47:
[...]

Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen! In Eindhoven houden ze van reactief voetbal, dus Farioli denkt aan de gastheren, aardig toch? Lekker counteren.
Dat klopt, maar FC Eindhoven speelt niet he, ze zijn bij PSV!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

carpebios schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:48:
[...]

Dat klopt, maar FC Eindhoven speelt niet he, ze zijn bij PSV!
Alsof iémand buiten Eindhoven het verschil weet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Superkiwi schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:50:
[...]

Alsof iémand buiten Eindhoven het verschil weet :+
True. Ik geloof niet meer echt in de titel, dus ik hoop op een mooie pot voetbal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

carpebios schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:51:
[...]

True. Ik geloof niet meer echt in de titel, dus ik hoop op een mooie pot voetbal.
Het is zo opgeklopt overal, het kan alleen maar tegenvallen. Niveau Spanje-Nederland zal het echt niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Qu3st schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:53:
[...]

Het is zo opgeklopt overal, het kan alleen maar tegenvallen. Niveau Spanje-Nederland zal het echt niet worden.
Vind PSV de afgelopen wedstrijden toch terug aardig spelen zo nu en dan (m.u.v. de verdediging).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

carpebios schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:54:
[...]

Vind PSV de afgelopen wedstrijden toch terug aardig spelen zo nu en dan (m.u.v. de verdediging).
Ik heb geen idee, het zal je vast niet verbazen maar ik kijk eigenlijk alleen Ajax :P

Ajax is daarentegen niet al te best, maar verdedigend dan wel weer sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Wordt dit nou de eerste wedstrijd waarin Lang meespeelt tegen Ajax?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik hoop vooral op een enerverende, meeslepende topper met alles er op en er aan. Goed voetbal zou ook fijn zijn. Gelukkig is (excuses dat ik de naam niet goed kan spellen) onze Nederlands/Turkse vriend de scheids. De beste op de Nederlandse velden.

Als neutrale kijker heb ik er ontzettend veel zin in. Veel plezier!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Alex nu pas toegevoegd aan wall of fame van PSV. Het verbaast mij dat het niet eerder het geval was, fenomeen als verdediger voor PSV.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sNielz123
  • Laatst online: 18-09 14:21
Fijne wedstrijd allemaal!
Dat de beste mogen winnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
Ow ja, die video assistent/analist van Ajax is ook nog geschorst. Lekker dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Brobbey meteen met grensoverschrijdend gedrag tegen Lang. Begint goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Brobbey ligt al.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Farioli kon bijna een nieuwe knie bestellen. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Die had naar de korte hoek gemoeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Dat duurt lang voor een vrije trap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
carpebios schreef op zondag 30 maart 2025 @ 14:37:
Dat duurt lang voor een vrije trap.
Tijdrekken is al begonnen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Oioi Unnerstall... Wat een blunder.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Niemand die Taylor een strobreed in de weg legt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Kom op scheids, die had hij nooit meer gehad, dat is gewoon een ingooi voor PSV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
Zo, daar was Veerman ff wat anders aan het doen dan met ze mannetje meelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Nou, deze scheids gaat echt alles affluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
carpebios schreef op zondag 30 maart 2025 @ 14:44:
Rollebollen is fluiten blijkbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
carpebios schreef op zondag 30 maart 2025 @ 14:44:
Hij mag inderdaad affluiten.
Hoe kan ik zo fatsoenlijk naar Gent Wevelgem kijken met deze pot ernaast.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Laatst online: 20-09 16:52
Ietwat laat, veel plezier allen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
sNielz123 schreef op zondag 30 maart 2025 @ 14:44:
[...]

Rollebollen is fluiten blijkbaar
Alleen Ajax heeft die memo ontvangen, Bosz is dat even vergeten te melden aan z'n spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Elke bal over de lijn is blijkbaar voor PSV, was de tweede keer al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Gynnad schreef op zondag 30 maart 2025 @ 14:45:
Elke bal over de lijn is blijkbaar voor PSV, was de tweede keer al.
Ik dacht serieus het tegenovergestelde en dacht, dat ga ik niet posten want m'n roze bril is nog niet af ;)

Pagina: 1 ... 248 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken