O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hier hetzelfde!Razenko schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 17:16:
Ligt het nou aan mijn scherm of is de zon zo fel dat je het publiek niet meer ziet 😅
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja zeker, 't valt ook niet mee dat je in principe nog je hele aanval mist. Los van het feit dat er nu spelers rust krijgen.Miki schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 17:17:
Het is verre van sprankelend wat Ajax op de mat legt maar het oogt wel meer solide dan onder de vorige coaches. Het oogt veel behoudender en daarmee ook veel rustiger.
Het is wachten totdat Traore, Bergwijn en Brobbey fit zijn. Dan kan het best een aardige ploeg worden.
Rustig aan broeder het is buiten al warm genoegcarpebios schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 17:18:
[...]
Ik zeg dat ik het niet snap waarom het geel is. En jij reageert persoonlijk. Nou fijne dag nog. Ik hoop voor jou dat je ploegje wint
Ik ben rustig hoor hahaha. Lekker buiten, tv aan. Familie in het zwembad.Typhone schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 17:19:
[...]
Rustig aan broeder het is buiten al warm genoeg
Begint nu steeds saaier te worden. Beide teams missen het aanvallende vermogen om echt door te zetten. Veel kleine foutjes aan beide kanten.Typhone schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 17:22:
Het lijkt allemaal heel wat maar het staat maar een paar procent beter dan vorig jaar. Heerenveen komt er ook vrij makkelijk doorheen nog maar is ‘slechts’ Heerenveen.
Ajax ziet er dit jaar wel een stuk beter uit in iedergeval
PSN: Europhea
Door 6 van de 10 veldspelers te wisselen voor de aftrap? Ik snap er geen snars van, als of het stuk voor stuk internationals zijn die een zwaar EK hebben gespeeld. Man man man. Laat gewoon de vaste 11 zo veel mogelijk staan, bouw ritme op, slijp er automatismen in. Dit is gewoon niks.carpebios schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 17:24:
Beetje vertrouwen tanken hopelijk.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat is vreemd idd. Zo goed volg ik Ajax niet. Benieuwd naar die reden van de coach.Han schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 17:27:
[...]
Door 6 van de 10 veldspelers te wisselen voor de aftrap? Ik snap er geen snars van, als of het stuk voor stuk internationals zijn die een zwaar EK hebben gespeeld. Man man man. Laat gewoon de vaste 11 zo veel mogelijk staan, bouw ritme op, slijp er automatismen in. Dit is gewoon niks.
Dat klopt. Ik heb toevallig een zeer uitgebreid onderzoek naar de clubs gedaan ivm een Scorito pouletje. Viel mij ook op dat keepers zolang geblesseerd zijn. Met als uitschieter Bijlow, die in z'n carriere al 107 wedstrijden heeft moeten laten gaan.carpebios schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 17:28:
Keepers lijkt over het algemeen zo snel geblesseerd te zijn. Die liggen nog sneller dan voetballers ook al lijkt er vaak weinig aan de hand.
Daar denken de andere clubs net zo over, die raak je niet zomaar kwijtTyphone schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 17:28:
Hlynsson, Vd Boomen en Akpom moeten echt asap weg.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/mJ02IIXkNBaC6DBdtAb5h9Dc.gif?f=user_large)
Goede aanval, prachtige beweging van Janse en Godts.
⏩ PVOutput☀️
Ik zei het tochTerranova schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 17:16:
[...]
Ja Hlynsson is de nieuwe Siem de Jong/Davy Klaassen. Altijd op de perfecte momenten in de dekking staan en toch soms net een goaltje meepikken zodat het lijkt alsof je er wat van kan.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Meer rood en wit erin! En een zwart Ajax logo! 🥰Quad schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 17:31:
[Afbeelding]
Goede aanval, prachtige beweging van Janse en Godts.
Dit inderdaad! Had toch wel een schot van ‘m zelf verwacht.Typhone schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 17:31:
Netjes van Godts, damn! Die heeft overzicht!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
9 van de 10 spitsen had hem zelf geschoten, prima actie van Godts door de bal van te leggen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ga gerust je gang.Typhone schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 17:32:
[...]
Meer rood en wit erin! En een zwart Ajax logo! 🥰
⏩ PVOutput☀️
Hij heeft volgens mij door dat ie niet zo scherp is. Dat is al een verbetering tov Bergwijn, die blijft gewoon schieten ook al raakt ie maanden niets.AntraXxX schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 17:32:
[...]
Dit inderdaad! Had toch wel een schot van ‘m zelf verwacht.
⏩ PVOutput☀️
Maar wel lekker dat Godts het veld breed houdt en de ruimte in loopt voor een diagonaal
Ik vind het juist erg slordig van beide kantensNielz123 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 17:46:
Ik vind dat beide ploegen niet echt slecht zijn. Zeker gezien het de eerste wedstrijd is. Het seizoen is nog lang
Eerste wedstrijd. Als ze al eens een paar wedstrijden samen hebben gespeeld wordt het wel beter.Han schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 17:48:
[...]
Ik vind het juist erg slordig van beide kanten
Vink is in de sportschool geweest zo te zien. Dikke arm.
Dit was ook een vrije trap.toolkist schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 18:15:
Heerenveener die valt = vrije trap. typisch weer
In de eerste helft was dat een rode kaart ...
De overtreding op Forbs was zwaarder dan waar hier een vrije trap voor gaf. Maar in de rug lopen is sowieso geen overtreding volgens NijhuissNielz123 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 18:24:
Dit was de bal. Nijhuis is ook niet sterk vandaag
Hopelijk was dat ook z'n laatste nutoolkist schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 18:28:
Echt elke keer een balcontact teveel bij Hlynsson
Daar is de goal, daar moet ie in. meer hoeft ie niet te weten
Maargoed, dat komt wel. Zelfde als met Traore
Hoho we hebben een Italiaanse coach hejaapstobbe schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 18:33:
Dat wordt deksel op de neus zo
Sta jij ooit met je armen helemaal tegen je zij aan gedrukt? Dit is toch gewoon een normale houding?Terranova schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 18:37:
Dit was absoluut niet langs het lichaam?
Wel als ik geen hands wil maken.toolkist schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 18:38:
[...]
Sta jij ooit met je armen helemaal tegen je zij aan gedrukt? Dit is toch gewoon een normale houding?
Het is super lullig natuurlijk, die verdediger verwacht dat nooit, maar die arm was echt niet tegen het lichaam
[ Voor 18% gewijzigd door Terranova op 11-08-2024 18:40 ]
Ja dat is ook heel vreemd, de rode kaart beslissing was in de 1e helft. De goal ook.toolkist schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 18:40:
9? waar komen die vandaan?
Vindt je het gek met die warmte.Typhone schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 18:44:
Traoré heeft geen zin
⏩ PVOutput☀️
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Z'n passing mag wel beter.Terranova schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 18:51:
Sutalo was weer geweldig trouwens, MotM voor mij
⏩ PVOutput☀️
Begin stiekem te hopen dat die blijft.Terranova schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 18:51:
Hier niet stiekem.. Geloof nog steeds in hem. Zo'n Rugani gaat echt geen verbetering zijn tov Sutalo. Hoogstens tov Medic
Gaeei en Sutalo zijn echt aan het opleven zo lijkt het. Hopen dat Rensch snel gaat banken of vertrekt. Verder zie ik van de Mislintat aankopen nog toekomst voor Mannsverk en Ramaj. De rest tegen elk aannemelijk bod verkopen.
Maak me vooral zorgen over de namen van de mogelijk inkomende transfers. Zeker van Rugani wordt ik niet bijster enthousiast.
[ Voor 4% gewijzigd door Kist op 11-08-2024 19:08 ]
Weer geweldig? Wanneer nog meer danTerranova schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 18:51:
Afhankelijk van wie ze als vervanger zouden halen mag Forbs van mij ook nog wel blijven. 't wil nog niet echt lukken, maar als hij er 'doorheen' komt, net als Conceicao bij Porto afgelopen seizoen, dan heb je wel echt een wapen met z'n snelheid. 1 die verder geen enkele selectiespeler kan bieden. Maar goed, biedt Wolverhampton 15m voor hem dan mag ie wat mij betreft ook prima verkocht worden. Bergwijn ook verkopen en je bent uit de financiële shit en hebt (financieel gezien) nog wat ruimte voor versterkingen.Kist schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 19:07:
Wat een progressie vergeleken met vorig jaar. Niet perse genoten maar wel heel tevreden met hoeveel meer solide het is. En dat er een duidelijk plan is dat uitgevoerd wordt. Vorig jaar ondenkbaar zo vaak 3 van de 4 wedstrijden de 0 houden.
Gaeei en Sutalo zijn echt aan het opleven zo lijkt het. Hopen dat Rensch snel gaat banken of vertrekt. Verder zie ik van de Mislintat aankopen nog toekomst voor Mannsverk en Ramaj. De rest tegen elk aannemelijk bod verkopen.
Maak me vooral zorgen over de namen van de mogelijk inkomende transfers. Zeker van Rugani wordt ik niet bijster enthousiast.
Laten we wel wezen. Twee keer aardig gespeeld, maar de beste jongen is enorm tegengevallen en wil zelf ook graag weg.
Als je er 15 miljoen voor kan krijgen zou ik er snel een strik omheen doen.
Sutalo heeft bij herhaling aangegeven niet weg te willen. Ook al meerdere clubs nee verkocht.Advizor schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 19:50:
[...]
Laten we wel wezen. Twee keer aardig gespeeld, maar de beste jongen is enorm tegengevallen en wil zelf ook graag weg.
Als je er 15 miljoen voor kan krijgen zou ik er snel een strik omheen doen.
Dan zit je dus opgezadeld met een speler die helaas vaak uit vorm is en een heleboel kost.Kist schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 19:56:
[...]
Sutalo heeft bij herhaling aangegeven niet weg te willen. Ook al meerdere clubs nee verkocht.
Dan moet hij nog wel een heleboel stappen maken. Hard rennen kan hij goed. Een bal aannemen, overzicht houden en knap schieten heeft hij een stuk meer moeite mee.toolkist schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 19:44:
[...]
Afhankelijk van wie ze als vervanger zouden halen mag Forbs van mij ook nog wel blijven. 't wil nog niet echt lukken, maar als hij er 'doorheen' komt, net als Conceicao bij Porto afgelopen seizoen, dan heb je wel echt een wapen met z'n snelheid. 1 die verder geen enkele selectiespeler kan bieden. Maar goed, biedt Wolverhampton 15m voor hem dan mag ie wat mij betreft ook prima verkocht worden. Bergwijn ook verkopen en je bent uit de financiële shit en hebt (financieel gezien) nog wat ruimte voor versterkingen.
Godts is wat dat betreft slimmer en dynamischer maar ook hij mag nog wel wat stapjes qua rendement maken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Begrijpelijk genoeg hoor, gewoon elkaar aanvullen. Maar als je Maduro op de hak wilt nemen zal ik dat niet dwarsbomen hoor, grote kans dat hij briefje voor zijn psycholoog aan het schrijven was.Typhone schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 13:08:
Daar hebben alle grote clubs videoanalisten voor. Die beelden worden stuk voor stuk gedeeld met de coach ruim voordat de wedstrijdbespreking plaatsvindt. Verklaring ja, begrijpelijk nee. Interessant doen ja. Maar wellicht dat dat bij Maduro weer niet het geval was hehe.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Conceicao had precies hetzelfde. Die kon ook alleen hard rennen. Daarna had ie ook geen idee wat ie moest doen. Dus ik hou hoop.Gonadan schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 20:12:
[...]
Dan moet hij nog wel een heleboel stappen maken. Hard rennen kan hij goed. Een bal aannemen, overzicht houden en knap schieten heeft hij een stuk meer moeite mee.
Godts is wat dat betreft slimmer en dynamischer maar ook hij mag nog wel wat stapjes qua rendement maken.
We zullen zien of het een seizoen aanpassing was of dat ie terug naar het niveau komt waarvoor 20m betaald is. Het zijn pas een paar wedstrijden dit seizoen dus het zegt nog weinig, maar zeker verdedigend gezien lijkt ie tot nu toe een stuk comfortabeler.Advizor schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 19:58:
[...]
Dan zit je dus opgezadeld met een speler die helaas vaak uit vorm is en een heleboel kost.
Ik snap niet dat er nog steeds zo moeilijk over wordt gedaan dat hij een psycholoog heeft, alsof dat zo enorm raar is.Gonadan schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 20:19:
[...]
Begrijpelijk genoeg hoor, gewoon elkaar aanvullen. Maar als je Maduro op de hak wilt nemen zal ik dat niet dwarsbomen hoor, grote kans dat hij briefje voor zijn psycholoog aan het schrijven was.
Snap de redenering, maar 'het is heel duidelijk' terwijl die VAR beslissing enorm lang duurde is wel wat tegenstrijdig"Je ziet een aanval van Ajax waarbij de verdediger van Heerenveen inkomt en in mijn ogen de bal tackelt en ook de speler raakt", begint Nijhuis. "Voor mijn gevoel gaat de speler op de goal af en beoordeel ik het als een doorgebroken speler, daarom gaf ik de rode kaart."
De VAR vroeg een minutenlange check uiteindelijk over de scheidsrechter naar het scherm wilde komen kijken. "Die zegt dat de bal en speler inderdaad worden geraakt, maar de bal wordt naar buiten gespeeld. Daarom is het geen doorgebroken speler, maar onderbreek je een veelbelovende aanval. Het is voor mij heel duidelijk dat het een gele kaart is", aldus Nijhuis.
Maar goed, liever een langzame juiste beslissing dan een gehaaste verkeerde.
XXXVI
Hahaha ohja die psycholoog daarGonadan schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 20:19:
[...]
Begrijpelijk genoeg hoor, gewoon elkaar aanvullen. Maar als je Maduro op de hak wilt nemen zal ik dat niet dwarsbomen hoor, grote kans dat hij briefje voor zijn psycholoog aan het schrijven was.
Wordt tijd dat die foutloos blijven in elk gevalephymerous schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 20:38:
Ik zal straks de samenvatting eens bekijken. In de statistieken zag ik al dat zowel Bergwijn als Rensch foutloos waren vandaag
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken