[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 196 ... 302 Laatste
Acties:
  • 479.385 views

Onderwerpen

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-01 03:02
JoteW schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 22:44:
Tsja dit roep je weer over jezelf af
Wel heel illustratief voor de europese campagne van twente dit seizoen.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:04

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Megupe schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 22:47:
[...]

Twente laat zich de kaas van het brood eten. 1-1 is totaal niet 'verdient' en twente kennende gaan ze het loodzwaar krijgen in noorwegen en ga je vrezen. Jammer.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:22
Ricky moet het doen!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:09
Megupe schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 22:47:
[...]

In de competitie overkomt dit FC Twente ook te vaak. Kansen niet afmaken en een voorsprong niet over de streep kunnen trekken.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• nocalimero
Penalty voor Twente

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

zozo pingel o.O

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Joostje123
nocalimero schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 22:52:
[...]

In de competitie overkomt FC Twente ook te vaak. Kansen niet afmaken en een voorsprong niet over de streep kunnen trekken.
Pingel Twente hoor

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-01 17:06

Polycom

Poes van goud

Tukkers zijn bu.. uhm winnaars :7

• Joostje123
Hij scoort altijd!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Brrrrr.

Tromgeroffel ...

BAM!

• nocalimero
Er is een VoetbalGod!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:43
nocalimero schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 22:44:
Bodo Glimt met 1 schot op doel en het is gelijk....
Met een goede pass van ex fc Groningen speler Mäatta.... Dat heb ik hem nog nooit zo bij Groningen zien doen

Top, Twente ook 3 punten!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:53
Goede NL score deze week zeg.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Harribo
Prachtige avond voor het Nederlandse voetbal
3 overwinningen

• Han
  • Niet online

Han

Prima avondje zo :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:42

Quad

Doof

4/5 Europees gewonnen deze week, klein succesje vind ik wel.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Harribo schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 22:55:
Prachtige avond voor het Nederlandse voetbal
3 overwinningen
Laten we er van genieten zolang het kan. Duimen omhoog voor de clubs.

Volgende week nog een 0-4 voor feyenoord en een 5-0 voor PSV why not :p

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:14
Helemaal mee eens, genieten van vanavond, het kan snel omslaan.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:02
Alleen jammer dat mijn cluppie deze week de negatieve uitschieter was, al is met één doelpunt uit verliezen niet de grootste ramp van de week. Verder hulde aan de andere Nederlandse teams, AZ en Feyenoord in het bijzonder.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Gynnad
  • Laatst online: 07:33
AZ en Ajax moeten normaal gesproken op basis van de uitslag doorgaan naar de volgende ronde. Voor de 3 andere Nederlandse ploegen liggen die mogelijkheden er zeker ook.

Twente zou moeten lukken zou je zeggen en hopelijk kan PSV of Feyenoord komende week (wederom) stunten.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:27

Typhone

Who Dares Wins

Gynnad schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 06:17:
AZ en Ajax moeten normaal gesproken op basis van de uitslag doorgaan naar de volgende ronde. Voor de 3 andere Nederlandse ploegen liggen die mogelijkheden er zeker ook.

Twente zou moeten lukken zou je zeggen en hopelijk kan PSV of Feyenoord komende week (wederom) stunten.
Alle teams kunnen terughoudend spelen en vanuit daar toeslaan. Ben benieuwd of de typische domme Nederlandse naïviteit weer de overhand krijgt of dat we op zijn Italiaans/Spaans gaan zuigen en alles wegrammen. Milan haat het en die Turken gaan schoppen en rode kaarten vangen. Die Belgen mogen geen probleem zijn (wat een baggerelftal). PSV is verdedigend te zwak denk ik maar we zullen zien. Twente is de meest onzekere schakel denk ik zelf.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:59

Agent47

I always close my contracts.

Knap van AZ ook hoor. Daar wordt het een heksenketel. Fijn dat je 3 doelpunten voor loopt. Daar hopelijk snel eentje maken en het is klaar.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Han
  • Niet online

Han

Agent47 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 07:56:
Knap van AZ ook hoor. Daar wordt het een heksenketel. Fijn dat je 3 doelpunten voor loopt. Daar hopelijk snel eentje maken en het is klaar.
Zeker knap van AZ, deze had ik zeker niet verwacht.

Enige smetje vind ik die gast Goes, die begint zich met de week vreemder te gedragen, aangemoedigd door analisten die het blijkbaar aandoenlijk vinden van zo'n jong gastje om zich zo 'volwassen' te gedragen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Han schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 08:46:
[...]

Enige smetje vind ik die gast Goes, die begint zich met de week vreemder te gedragen, aangemoedigd door analisten die het blijkbaar aandoenlijk vinden van zo'n jong gastje om zich zo 'volwassen' te gedragen.
Die komt er nog wel een keer achter, zo werkt dat meestal.

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 08:46:
[...]

Dat vreemde gedrag heeft ie al heel lang, maar kreeg nooit de aandacht. Kwakman zei een tijdje terug al dat ie het een hele vervelende speler vond omdat ie altijd maar aan het klooien is (knijpen, dat soort dingen)

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 22:54:
[...]

Met een goede pass van ex fc Groningen speler Mäatta.... Dat heb ik hem nog nooit zo bij Groningen zien doen

Top, Twente ook 3 punten!
Daar heeft Groningen wel vaker last van toch? Volgens mij meerdere spitsen die bij Groningen maximaal 'ok' waren en die nu in italie/spanje miljoenentransfers gemaakt hebben?

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

M'n zwager vond het, na al hele dag buiten in de kou werken, te koud om ook nog even in stadion te koukleumen dus mocht ik mee.

Ja, het was koud. En dat komt van iemand die hele winter in t-shirt loopt en zomerjasje. Gister niet trouwens want dan had ik niet kunnen typen vandaag.

Twente had het gister af moeten maken. Genoeg kansen gehad. Mogen uiteindelijk blij zijn dat het 2-1 is geworden en niet 1-2. :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:36
Quad schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 22:56:
4/5 Europees gewonnen deze week, klein succesje vind ik wel.
Het universum herstelt langzaam. Ajax staat bovenaan én PSV verspeelt Europees punten :+ :o

(Ik duik gauw onder m'n bureau ;))

XXXVI

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik ben trouwens wel benieuwd wat Farioli met Mokio gaat doen in de komende wedstrijden. Ik hou er niet zo van om spelers meteen op te hemelen en het zal nog een ruwe diamant zijn maar hij viel zowel in Sittard als in Brussel niet negatief op. Dat kun je van heel wat anderen (met name op linksback) niet zeggen.

• Barfman
  • Laatst online: 14-01 09:59
Contractverleningen voor Rayane Bounida en Steven Berghuis

Rayane Bounida: tot de zomer van 2028 met een optie voor nog één jaar
Steven Berghuis: tot medio 2027

System | Racing is in my Blood

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:03
Typhone schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 12:52:
Ik ben trouwens wel benieuwd wat Farioli met Mokio gaat doen in de komende wedstrijden. Ik hou er niet zo van om spelers meteen op te hemelen en het zal nog een ruwe diamant zijn maar hij viel zowel in Sittard als in Brussel niet negatief op. Dat kun je van heel wat anderen (met name op linksback) niet zeggen.
Gewoon rustig brengen en gebruiken in je roulatie. Die hoge hoed van Farioli gisteren liet zien dat je ook met 2 6'en kan spelen. Maar dan alleen als je tegenstander hoog druk zet.

Wat dat betreft is de stap van vorig jaar naar nu gigantisch, die Italiaanse gek ziet alles :+

[ Voor 11% gewijzigd door KillaZ op 14-02-2025 16:25 ]

K to the KillaZ

• Agent47

Agent47

Timber ligt er morgen sowieso nog uit.
Hwang red het morgen ook niet.

Alleen Moder en Milambo heb je op je middenveld. Je speelt dus wederom met spelers die niet op eigen positie staan morgen. Heet avondje NAC morgen :(

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 17:20:
Timber ligt er morgen sowieso nog uit.
Hwang red het morgen ook niet.

Alleen Moder en Milambo heb je op je middenveld. Je speelt dus wederom met spelers die niet op eigen positie staan morgen. Heet avondje NAC morgen :(
NAC mist morgen ook 6 spelers ofzo en tis morgen rond de 0 graden, dus ik vrees voor jou vooral een ijskoud avondje NAC ;)

• toolkist
  • Niet online
KillaZ schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 16:21:
[...]

Gewoon rustig brengen en gebruiken in je roulatie. Die hoge hoed van Farioli gisteren liet zien dat je ook met 2 6'en kan spelen. Maar dan alleen als je tegenstander hoog druk zet.

Wat dat betreft is de stap van vorig jaar naar nu gigantisch, die Italiaanse gek ziet alles :+
Gewoon met Henderson beginnen en dan Mokio de laatste minuten laten spelen als de stand het toelaat en je je wissels niet op andere plekken nodig hebt (als Traoré weer eens geen zin heeft bv)

• toolkist
  • Niet online
@ph4ge Deze keer een assist voor Verbruggen ;)

• Harribo
toolkist schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 09:44:
[...]

Daar heeft Groningen wel vaker last van toch? Volgens mij meerdere spitsen die bij Groningen maximaal 'ok' waren en die nu in italie/spanje miljoenentransfers gemaakt hebben?
Daar hoort Mäatta zeker niet bij
Maar een aantal anderen zeker: Sorloth, Dallinga, Strand Larsen, Pepi

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06:22
Harribo schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 09:33:
[...]

Die laatste twee deden het zeker meer dan verdienstelijk bij Groningen. Pepi was het enige lichtpuntje in het jaar van de degradatie toch?

• Harribo
ParaDroid2 schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 09:35:
[...]

Die laatste twee deden het zeker meer dan verdienstelijk bij Groningen. Pepi was het enige lichtpuntje in het jaar van de degradatie toch?
Klopt
Als je als spits het goed doet bij fc Groningen dan ben je een goeie.
Op de een of andere manier is dat heel moeilijk bij Groningen , er wordt (te) veel gevraagd van een spits.
Daarom zie ik Strand Larsen en Pepi, die het beiden goed deden, ook als hele goede spitsen.
Ik zie Pepi ook nog wel verder komen dan Psv. Moet ie wel speeltijd krijgen en niet geblesseerd zijn

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:02
Ik zit even te kijken op de coëfficiëntenlijst:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kVddRx4wKeIfBCp44n-pg5flWSU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/rDIKg0TW8IYDvmxYMnq3lmoO.png?f=user_large

We hebben nu al meer punten bij elkaar dan geheel vorig jaar, en we hebben nog een returnwedstrijd te goed, met 5 clubs erin.

Ook wordt seizoen 20/21 na dit seizoen kwijtgescholden, wat veruit ons slechtste seizoen was van de afgelopen 5 jaar. *O*

Wel even vragen, was seizoen 21/22 het seizoen dat Feyenoord het zo ver schopte in de CoLeague? Wat een sloot aan punten hebben de Nederlandse clubs toen gehaald.

[ Voor 14% gewijzigd door Maarten_E op 15-02-2025 10:23 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Gynnad
Edit: oud filmpje uit 2013, niet relevant dus

[ Voor 86% gewijzigd door Gynnad op 15-02-2025 13:10 ]

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 09:33:
[...]

En toch ook nog die spits die zo lastig deed bij Groningen, Ngonge?

• Harribo
toolkist schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 13:12:
[...]

En toch ook nog die spits die zo lastig deed bij Groningen, Ngonge?
Ja klopt maar die schoot ze er wél in bij fc Groningen.
Die deden ze weg en toen was er niemand meer die kon scoren zeg maar. Een van de redenen dat ze degradeerden.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:33
Zijn er nog zoveel geblesseerd bij PSV dat hun bank bijna alleen maar talenten lijken te zijn? Want bij topclub verwacht je meestal wel iets bredere bank/selectie.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:47
Het is ook Valentijn bij PSV. Ze geven de corners gewoon cadeau.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• carpebios
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5rvdN3XzjffhiSpPnOfEW88nb94=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• carpebios
Bakayoko...

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:48
Het wordt toch weer bibberen denk ik voor PSV. Comfortabel bij 4-0 voorsprong.

• carpebios
En nog een cadeau van PSV. Wat hartverwarmend allemaal.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:17
carpebios schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 16:48:
En nog een cadeau van PSV. Wat hartverwarmend allemaal.
Idd, je merkt wel als PSV even niet zelf de bal loopt te verspelen op eigen helft telkens dat het toch wel een stukje beter gaat. Blijft toch echt het zwakke punt van de laatste wedstrijden, echt zoveel goals die ze zelf cadeau doen aan tegenstanders... Moeten alleen wel nog ff scoren.

• carpebios
Man man man, wat een pech.

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:50
Benitez weer de man met meeste balbezit. Niet om aan te gluren

• carpebios
Balletje terug, balletje breed. En toen speelde we gelijk tegen Willem-II
Vandaag dus balletje terug en verliezen.

En met Baka spelen we met 10 man.

[ Voor 13% gewijzigd door carpebios op 15-02-2025 17:18 ]

• sNielz123
Baka die weer eens verrassend naar binnenkomt en over schiet.

• Snowdog
Niet zo zeuren jongens, zo slecht is het toch ook weer niet. Voor die goal van Utrecht was het ff niet om aan te zien, zoveel fouten. Nu is het toch niet zo slecht? Genoeg kansen gehad om te scoren iig.

• carpebios
Snowdog schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 17:20:
Niet zo zeuren jongens, zo slecht is het toch ook weer niet. Voor die goal van Utrecht was het ff niet om aan te zien, zoveel fouten. Nu is het toch niet zo slecht? Genoeg kansen gehad om te scoren iig.
Voor mijn gevoel hadden ze nog 45 minuten rond de 16 kunnen staan en niet scoren.
Veerman zwak, Schouten zwak, baka.... laat maar, Perišić weeg mega goed. Maar al die aanvallen die eindigen in helemaal niets, om gek van te worden.

• sNielz123
Snowdog schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 17:20:
Heb je ook gelijk in. Maar dat Utrecht zo zwak speelt voelt niet de verdienste van PSV.
PSV nog steeds slordig. Maken kansen niet af.
Vooral op links met Mauro en Perisic is het wel aardig. Veerman ook best goed.

Maar zoon Bakayoko kan gewoon naar het tweede elftal wat mij betreft

• Snowdog
carpebios schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 17:22:
[...]

Voor mijn gevoel hadden ze nog 45 minuten rond de 16 kunnen staan en niet scoren.
Veerman zwak, Schouten zwak, baka.... laat maar, Perišić weeg mega goed. Maar al die aanvallen die eindigen in helemaal niets, om gek van te worden.
Mjah, ziet ook niet mee met die bal van veerman en flipperkast bal daarna, bal tegen lat, actie van mauro, paar goeie ballen van perisic, heb wel het idee dat 'ie er een keer ingaat en Utrecht laat na die goal weinig meer zien behalve als PSV weer eens de bal verspeelt in de verdediging (maar da's gelukkig niet zoveel meer gebeurd). Vond het iig wel meevallen, komt goed deze wedstrijd :P

• sNielz123
Ik vind vooral dat vanachter uit opbouwen een ramp. Benetiz die iedere keer stil staat met die bal. Dan een paar risicovolle passjes achterin op en neer om dan alsnog uit nood die bal naar voren te trappen.

• sNielz123
Zou Gusebuyuk denken dat wij niet zien dat die spierballen nep zijn?

• sNielz123
Haal schouten er sowieso maar af. Dan maar met 10 verder

• Barfman
Lekker gekopt

• sNielz123
Tja, als je hem zelf niet maakt. Je ziet het aankomen

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:19
Auw auw, dat doet zeer. PSV dacht door te kunnen drukken en dan valt ie aan de andere kant.

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:48
Nou, zei ik het niet... het Bosz effect is inmiddels wel voorbij. Er is geen andere tactiek.

• sNielz123
De verzorger krijgt geel haha

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-01 15:25
Word niks meer dit seizoen.. Stort helemaal in

• carpebios
Het was al crisis. Nu is het tijd voor acties. Of zou het publiek weer de schuldige zijn?

• Snowdog
tiswat schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 18:10:
Nou, zei ik het niet... het Bosz effect is inmiddels wel voorbij. Er is geen andere tactiek.
Naja deze wedstrijd win je normaal 9/10 keer met dezelfde kansen. Weinig Bosz-effect aan in dit geval. Het is niet alsof Utrecht geweldige kansen heeft gehad. PSV had zeker wel wat meer mogen scoren. Maar het lijkt er idd niet in te zitten, flinke dip.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:33
tiswat schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 18:10:
Lijkt echt bij elke club te gebeuren. Als je dat als bestuurder ziet, is het wel opvallend dat hij toch steeds een contract voor langer dan dat krijgt. Net alsof hij wel goed plan kan uitleggen aan de leiding van de club maar dat het in praktijk brengen lastiger is omdat tegenstanders snel door hebben hoe ze hem moeten bestrijden.

• Megupe
Zo typisch psv om in blessuretijd te scoren.
Hopelijk blijft het bij 1.

Hoe krijgt Jonathan die er niet in.

[ Voor 21% gewijzigd door Megupe op 15-02-2025 18:24 ]

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-01 22:30
Wat een faalhaas!

• Barfman
Hoe kan hij hem missen 8)7

• Agent47

Agent47

Hoe kun je hem missen

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Godverdomme hoe krijg je hem er niet in.

De islam kan uw vrijheid schaden

• jaapstobbe
PSV weer boven Ajax!

• Megupe
Lucky psv weer

• Gynnad
Nummers 2 en 3 verspelen punten, dat is gunstig voor Ajax.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Waarom laat die speler van PSV hem vrij doorlopen? Lijkt wel bewust.

Als ik de manager zou zijn, dan zou hij niet meer bij de selectie zitten. Snap daar echt niets van.

• jaapstobbe
HollowGamer schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 18:29:
Waarom laat die speler van PSV hem vrij doorlopen? Lijkt wel bewust.

Als ik de manager zou zijn, dan zou hij niet meer bij de selectie zitten. Snap daar echt niets van.
conspiracy theory alert!

• carpebios
Ik kan mij de laatste winst tegen NAC al niet meer herinneren. Alleen maar verliespunten. En altijd wel een excuus. En niemand die ingrijpt in die club.

• Agent47

Agent47

carpebios schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 18:39:
Ik kan mij de laatste winst tegen NAC al niet meer herinneren. Alleen maar verliespunten. En altijd wel een excuus. En niemand die ingrijpt in die club.
Zelfde als bij ons. 3 kut jaren qua transferbeleid. “ vrienden” die niet weg willen en iedereen wijst naar elkaar en blijft zitten.

• Han
  • Niet online

Han

Ik zit als Ajacied toch echt met volle verbazing te kijken naar PSV…. Onbegrijpelijk wat een verval. Spelers die enkele maanden geleden nog de sterren van de hemel speelden kunnen plots geen pass meer geven over enkele meters. De automatismen die er in het elftal zat lijkt compleet weg. Hoe dan?

Een troost voor de PSV’ers, ook Ajax gaat dit nog meemaken dit seizoen, onthoud mijn woorden. Waar het kwartje nu nog vaak de goede kant op viel zal deze echt nog wel de verkeerde kant op vallen. Ook qua spel horen we eigenlijk niet bovenaan te staan, dat is puur door het falen van anderen. Wat dat betreft sukkelt Ajax rustig door en pakt voorlopig de puntjes, zij het met matig en lelijk spel.

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 18:45:
Ook qua spel horen we eigenlijk niet bovenaan te staan, dat is puur door het falen van anderen. Wat dat betreft sukkelt Ajax rustig door en pakt voorlopig de puntjes, zij het met matig en lelijk spel.
Ik weet niet hoe je daar bij komt, maar als je dit seizoen pas 2x verliest dan sta je niet hoog door andermans falen, dan doe je zelf gewoon iets goed.
Dat het spel dan niet flitsend is klopt, maar er zijn meer wegen naar Rome en we hebben dit seizoen gewoon een andere weg gekozen...

• DutchOwnage
  • Laatst online: 23:26
NAC even lekker laten uitrazen het eerste kwartier. Hopelijk komen we daarna wat meer in de wedstrijd want dit lijkt nergens op.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 18:47:
[...]

Ik weet niet hoe je daar bij komt, maar als je dit seizoen pas 2x verliest dan sta je niet hoog door andermans falen, dan doe je zelf gewoon iets goed.
Dat het spel dan niet flitsend is klopt, maar er zijn meer wegen naar Rome en we hebben dit seizoen gewoon een andere weg gekozen...
Ja eerst maar eens stabiel worden achterin. In plaats van 30 schoten tegen thuis tegen Willem II.

• Agent47

Agent47

Haha Higler fluit weer hoor. Precies er buiten

[ Voor 26% gewijzigd door Agent47 op 15-02-2025 20:03 ]

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 07-11-2025
Erbuiten, dus penalty tegen Feyenoord.

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01 11:16
Er is niet eens contact..

• Agent47

Agent47

Het zit ff mee

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:40
Dit zijn momenten waar de var zijn toegevoegde waarde bewijst. Als men dit nu consequent doet, maar ook consequent geel geeft voor een Schwalbe, dan kan dat theater eens worden uitgebannen.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:40
Het zit mee als er geen contact is?

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 20:07:
[...]

Het zit mee als er geen contact is?
Nou ja, de VAR die een juiste beslissing neemt is in NL best een meevaller, lijkt het af en toe ;)

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-01 19:31

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Het is een boeiende wedstrijd, er moet nu wel echt gescoord gaan worden (liefst door Feyenoord natuurlijk;))anders wordt het een troosteloze 0-0.
Maar de VAR beslist een keer goed en bewijst zijn nut.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• toolkist
  • Niet online
Rubman schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 20:10:
Het is een boeiende wedstrijd, er moet nu wel echt gescoord gaan worden (liefst door Feyenoord natuurlijk;))anders wordt het een troosteloze 0-0.
Maar de VAR beslist een keer goed en bewijst zijn nut.
Voor m'n pool is die 0-0 wel prima (al zou 1-1 beter zijn)

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-01 19:31

Rubman

Retarded or just overjoyed!

toolkist schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 20:14:
[...]

Voor m'n pool is die 0-0 wel prima (al zou 1-1 beter zijn)
Toch zie ik Feyenoord liever winnen O-) pooltjes kunnen me gestolen worden.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• sNielz123
Bekertjes mogen ook weer.
Geen buitenspel

• cheiron
Nou, het zal een haartje schelen of dit buitenspel is.

Flickr PSN ID= cheironnl

• sNielz123
Die hier vooraan heft buitenspel wel op denk ik

• Agent47

Agent47

Ik was er van overtuigd dat het geen buitenspel was

• cheiron
Stond je dan met je vingertje naar de NAC supporters :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Pagina: 1 ... 196 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken