Net zoals elke supporters groep doetcarpebios schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:34:
En weer fluiten fluiten fluiten na een prima beslissing van de scheids.
Ja daar begrijp ik ook niks van. Al jaaaaren bekend dat de scheids bepaalt maar de stervende zwaan zorgt altijd voor onrust als je die ‘zichzelf laat helen’.carpebios schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:34:
En weer fluiten fluiten fluiten na een prima beslissing van de scheids.
Euh nee.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Behalve bij PSV, want daar hebben ze m altijd mee
Ondanks de Duitse druk heb ik er wel vertrouwen in.nocalimero schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:33:
Feyenoord speelt gegroepeerd, maar houden ze het vol?
Totaal tegen mijn verwachtingen in deze tussenstand en spelbeeld.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Lol ga nou geen onzin zitten verkondigen man. Doen ze bij psv en Ajax net zo hard. Dikke prima trouwens.
PSN: Finally_Chris
Die Nadje vind ik ook helemaal niks. Die mag van mij ook wel weg.
ChatGPT... Dat is voor mensen zonder vriendenBroWohsEdis schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:34:
ChatGPT voorspelde gisteren 2-1 voor Feyenoord
Welke supporters groep probeert niet de scheids te beïnvloeden door te fluiten als ze het niet eens zijn met een beslissing?
Die Xg van Bayern zal niet bepaald laag zijn
Dat wordt Wellenreuther op het middenveld.Grudgie schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:37:
Die Nadje vind ik ook helemaal niks. Die mag van mij ook wel weg.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Beelen > Zerrouki
Het is ook niet dat Bayern slecht speelt, ze zijn alleen matig in de afronding.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Als ze bij Feyenoord nou allemaal slim zijn halen ze vanavond nog een staatslot, dit kan toch niet goed gaan zo?
Twente komt eraan!
De bal spelen en blijven liggen na een tackle vereist geen beslissing van de scheids. Zou wat zijn als de scheids het spel stillegt omdat er wellicht iemand pijn heeft.BurnsMM schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:38:
[...]
Welke supporters groep probeert niet de scheids te beïnvloeden door te fluiten als ze het niet eens zijn met een beslissing?
Baylöwe doet de Duitsers de das om...
Beetje zoals Feyenoord dit seizoen.nocalimero schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:40:
Het is ook niet dat Bayern slecht speelt, ze zijn alleen matig in de afronding.
Echt slecht is het niet, maar goals maken lukt maar niet.
En inmiddels met 11 geblesseerden is de rek er wel een beetje uit.
Zou het ook een zwaktebod vinden Priske eruit te gooien. Hij kan niet helpen dat de selectie niet breed genoeg is en het halve team het gros van het seizoen in de lappenmand zit
Priske zou 2 snelle spelers voorin erbij moeten zetten. Maar ik weet niet of Feyenoord die heeft.
Was ook het punt niet toch? Het ging over het gefluit van de supporters om de scheids te beïnvloeden…Typhone schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:40:
[...]
De bal spelen en blijven liggen na een tackle vereist geen beslissing van de scheids. Zou wat zijn als de scheids het spel stillegt omdat er wellicht iemand pijn heeft.
per aspera ad astra
Met een gemankeerd middenveld met nu ook Nadje is het helemaal alleen maar tegenhouden
Komt ie OsmanTyphone schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:42:
Priske zou 2 snelle spelers voorin erbij moeten zetten. Maar ik weet niet of Feyenoord die heeft.
Daar gaat het niet om. Praktisch elke supporters groep gaat fluiten. Of het terecht is of niet.Typhone schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:40:
[...]
De bal spelen en blijven liggen na een tackle vereist geen beslissing van de scheids. Zou wat zijn als de scheids het spel stillegt omdat er wellicht iemand pijn heeft.
En de volgende
Wat veroorzaakt wordt door die stervende zwaan. De scheids zou beinvloed moeten worden door een beslissing, maar er was geen beslissing (en niet nodig ook). Dat is het hele punt juist. Rest van de fluitende supporters doet niet ter zake.LAD93 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:42:
[...]
Was ook het punt niet toch? Het ging over het gefluit van de supporters om de scheids te beïnvloeden…
Kijk dat die Mitchell gooit harder dan de meeste kunnen schieten in de Eredivisie
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Het ging over het feit dat er gesuggereerd werd dat andere supportersgroepen dat niet doen. Ik ben het met je eens dat het geen nut heeft en dat het onnodig is.Typhone schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:43:
[...]
Wat veroorzaakt wordt door die stervende zwaan. De scheids zou beinvloed moeten worden door een beslissing, maar er was geen beslissing (en niet nodig ook). Dat is het hele punt juist. Rest van de fluitende supporters doet niet ter zake.
per aspera ad astra
Als Feyenoord slim is verkopen ze Bijlow na deze pot direct.
Kwestie van tijd voordat ie weer een half jaar geblesseerd is.
Zo zonde, was met gemak Nederlands beste keeper als is niet uit elkaar zou vallen.
Kwestie van tijd voordat ie weer een half jaar geblesseerd is.
Zo zonde, was met gemak Nederlands beste keeper als is niet uit elkaar zou vallen.
Voor zowel Ajax als PSV is het wel gunstig als Feyenoord hier enigszins gehavend uit komt.
Waarom nu weer het systeem veranderen? Paixao als wingback liep al drie keer bijna fout af
Wat een geneuzel over fluitende supporters hier. Iedereen doet het. Big deal zeg, not!
Het gaat langzamerhand naar het einde... Maar ja het blijven Duitsers....
Nee, koester hem als een man van de club, die veel beter is dan een keeper die Feyenoord zich normaal kan veroorloven, maar vanwege zn blessures niet naar de absolute top kan. En zorg voor een goede reserve keeper, dat is de laatste jaren prima gelukt.LZ86 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:44:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Jij vind ze nog niet gehavend genoeg?Superkiwi schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:46:
Voor zowel Ajax als PSV is het wel gunstig als Feyenoord hier enigszins gehavend uit komt.
Mitchell valt wel leuk in.
Je moet wel verdedigen tegen zo'n drukkend Bayern, en Feyenoord doet wat ze kunnen.D-e-n schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:46:
Waarom nu weer het systeem veranderen? Paixao als wingback liep al drie keer bijna fout af
Mitchell heeft na Vinicius nu gnabry in zijn broekzak
Kan mij voorstellen dat die wat leeg is. Verdedigde ook steeds meeQuad schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:48:
Zonde van Paixao.
Mitchell valt goed in
Geen zorgen, de tijden van Kahn, Effenberg, Möller en dat soort oer-Duitsers is voorbij.Harribo schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:47:
Het gaat langzamerhand naar het einde... Maar ja het blijven Duitsers....
Als ik zie wat ze vanavond laten zien: nee. Dan zie ik ze liever nog een pak gehavender wanneer ze tegen ons aantreden
Ik waardeer de vechtlust van dit Feyenoord.nocalimero schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:49:
[...]
Je moet wel verdedigen tegen zo'n drukkend Bayern, en Feyenoord doet wat ze kunnen.
Had Psv daar maar wat van
Nog gehavender?Superkiwi schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:46:
De bus parkeren en counteren? Wie gaat dan aanvallen als ze tegen Ajax spelen? Allebei een beetje naar elkaar kijken en afwachten?Superkiwi schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:50:
Als ik zie wat ze vanavond laten zien: nee. Dan zie ik ze liever nog een pak gehavender wanneer ze tegen ons aantreden
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Müller komt er nu wel inTyphone schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:49:
[...]
Geen zorgen, de tijden van Kahn, Effenberg, Möller en dat soort oer-Duitsers is voorbij.
Heerlijke ras Duitser
Lolz. Dikke care, want the only way is up!Superkiwi schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:46:
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Over een clubman gesproken.Harribo schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:51:
[...]
Müller komt er nu wel in
Heerlijke ras Duitser
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Stiekem ook geblesseerd?D-e-n schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:52:
Ik had Osman verwacht
Sommige mensen worden wat ongemakkelijk als het niet over hun club gaatOMX2000 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:52:
[...]
Lolz. Dikke care, want the only way is up!
Oh dacht dat hij er al in was.... Niet dusD-e-n schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:52:
Ik had Osman verwacht
Idd wel verwacht
Muller er nog in. Er staat wel wat klasse op het veld ook.
Ik had een hele hele grote nederlaag verwacht.D-e-n schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:52:
Ik had Osman verwacht
Muller kan je ook niet zien of die 28 is of 53
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Waar is de VAR? Ippon!
[ Voor 18% gewijzigd door ph4ge op 22-01-2025 22:55 ]
Wat blijft het toch een heerlijk spelletje dit. Als een natte krant in de competitie maar gewoon ff lekker door in de Champions League. Misschien zelfs eerste 8.
Schiet mij maar lek.
Schiet mij maar lek.
Weet nog niet wie mijn MOTM is.
Smal, Bijlow of GImenez.
Smal, Bijlow of GImenez.
Die Nadje is wel heel erg slecht damn.
Na Bayern pakken we volgende week Lille en zitten we bij de eerste 8!!
Ik kies voor BijlowLZ86 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:55:
Smal, Bijlow of GImenez.
JAAAAAAA HAHAHAHHA 3-0!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Stiekem vind ik Smal ....LZ86 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:55:
Smal, Bijlow of GImenez.
Maar het is natuurlijk Bijlow.
Toch maar Gimenez. Zonder hem had je met heel veel mazzel hooguit gelijk gespeeld.LZ86 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:55:
Smal, Bijlow of GImenez.
Heeeeerlijk 3-0
Echt he, als ze dit nu ook kunnen in de ED dan hadden we gewoon bovenaan gestaan.DutchOwnage schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:55:
Wat blijft het toch een heerlijk spelletje dit. Als een natte krant in de competitie maar gewoon ff lekker door in de Champions League. Misschien zelfs eerste 8.
Schiet mij maar lek.
Die pot tegen Willem 2 ook echt. Wat voor wonder dat we daar met een gelijkspel weg moesten. SLoeg nergens op.
Net zoals het een wonder is dat Bayern nog geen goal heeft gemaakt.
WE WORDEN GEK
BAYERN GESLOOPT!!!!!!!!!
Ik niet hoor, maar toevallig zit 'mijn club' wel in de huidige serie lastige wedstrijden voor Feyenoord. En ondanks dat we die gewoon (weer) gaan winnen zou het wel lekker zijn als Feyenoord zich als een verzwakt schaap laat slachtenHarribo schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:53:
[...]
Sommige mensen worden wat ongemakkelijk als het niet over hun club gaat
Hoppaaaa!! 3-0
Eat that, @Typhone
YES YES YES YES!!!!!
JAAAAAAAA 3-0!!!!
IK WORD GEK!!!
Haha Jantje
Je kunt je trainer nu toch niet ontslaan? Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
Scheids is wel echt goed zeg. Wat een verademing.
BI-ZAR, Feyenoorders proficiat!
Goed voordeel van de scheids, goed gedaan van Milambo, en ook Ueda die eerst zijn lichaam er goed in zet!
Goed voordeel van de scheids, goed gedaan van Milambo, en ook Ueda die eerst zijn lichaam er goed in zet!
Twente komt eraan!
Jeetje, positie Kompany wankelt nu serieus.
3-0 en een clean sheet tegen een Bayern met Kane en co.
3-0 en een clean sheet tegen een Bayern met Kane en co.
HAHA geweldig
batterij van mn pacemakert kapt er zo mee
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Ueda ook heel goed afgemaakt hoor. Dikke klasse.!
Hahahaha wat gaaf dit!!!!
En Man City buiten de top 24... Hihihi.
En Man City buiten de top 24... Hihihi.
[ Voor 45% gewijzigd door Maarten_E op 22-01-2025 22:58 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ze zullen hier in het hotel wel denken: "wat gebeurt er in die kamer?"
GOZERT!!! IK WEET NIET WAT IK MEEMAAK!
Goede scheidsrechter
Dit is countervoetbal. Net als PSV voor de JC schaal. Dit Feyenoord kan alleen maar counterenLZ86 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:56:
[...]
Echt he, als ze dit nu ook kunnen in de ED dan hadden we gewoon bovenaan gestaan.
Natuurlijk wel.ephymerous schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:57:
Haha mooi! Maar zo kan je morgen Priske toch niet ontslaan?!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dit is de ommekeer. We pakken Lille en geven Ajax en PSV een Jantje. Priske masterclass!
BroWohsEdis schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:58:
HAHA geweldig
Die Neuer zal vannacht nog wel eens wakker schrikken
Hoe dan... Echt, wat een fantastische wedstrijd, chapeau Feyenoord!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken