Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ha, je/jullie gaat(n) mooi geen gelijk krijgen
10 second ninja DONE
Gynnad schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:09:
2-1 voor Feyenoord en Priske krijgt een contract voor het leven.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Tsja, leuke voetballers zijn niet altijd garantie voor goede trainers.Dingdong schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:54:
Wat is dit Bayern toch zwak vergeleken met andere jaren zeg. Deze coach zal niet lang blijven gok ik zo.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Hou hier eens mee op, Feyenoord speelt gewoon een keer verdomd goed met vuur en passie en heeft ook de mazzel dat Bayeren niet weet te scoren ondanks het grote overwicht.Dingdong schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:54:
Wat is dit Bayern toch zwak vergeleken met andere jaren zeg. Deze coach zal niet lang blijven gok ik zo.
Vanavond toch wel?Harribo schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:54:
[...]
Haha ik hield ook ff mijn ogen dicht
En ben niet eens Feyenoord fan
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik niet, ik voorspelde > 5 tegendoelpunten.Sagat schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:55:
[...]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
PSN: Finally_Chris
Hopelijk kunnen ze het de tweede helft volhouden onder ongetwijfeld enorme druk van Bayern.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Zeker, als je hier als verdediger stil gaat staan gaat er alsnog niets gebeuren want de bal ging al naar de hoek. De keuze om daar te willen ingrijpen ( en niet één stap ) wachten is onbegrijpbaar.Gonadan schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:55:
[...]
Als ik Bayern supporter was zou ik aardig ontstemd zijn. Dit is echt weer zo'n papieren strafschop.
Dat zeker, ook een oerdomme strafschop is wel prettig om mee te krijgen.Voor de NL puntjes is het wel leuk.
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Waarom niet? Feyenoord ligt goed op koersSagat schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:55:
[...]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik hou niet op met het benoemen van feiten. Als je er niet tegen kunt, ga dan niet online. Feyenoord speelt netjes, maar dit Bayern is echt wel heel matig.Miki schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:56:
[...]
Hou hier eens mee op, Feyenoord speelt gewoon een keer verdomd goed met vuur en passie en heeft ook de mazzel dat Bayeren niet weet te scoren ondanks het grote overwicht.
Max 40mil, maar ik verwacht 30 met nog wat bonus opties.CR1691 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:57:
Ac Milan mag 100 miljoen betalen of heel gauw wegwezen.
Zero.
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:58:
Honderdduizend miljoen voor Santiago Milan!!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat krijg je met zo’n kluppel als Kompany aan het roer. De verdediging van Bayern heeft vaker matige momenten.Dingdong schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:54:
Ze moeten nu maar eens kijken hoe Feyenoord die eerste goal maakt. Kan Vincent Guardiola een voorbeeld aan nemen. Duw dat balbezit maar in je reet
Bijlow staat een wereld pot te keepen. Ik wil het stadion wel eens zien als ze winnen!
[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 22-01-2025 22:01 ]
Dan blijft hij gewoon.Pelox schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:59:
[...]
Max 40mil, maar ik verwacht 30 met nog wat bonus opties.
Zijn geen feiten is jouw waarheid.Dingdong schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:58:
[...]
Ik hou niet op met het benoemen van feiten. Als je er niet tegen kunt, ga dan niet online. Feyenoord speelt netjes, maar dit Bayern is echt wel heel matig.
Stengs is eerder bij de bal, de verdediger haalt hem gewoon heel onhandig onderuit in de 16, ook al was er geen kansrijke situatie. Op elk punt in het veld gewoon een overtreding dus strafschop terecht. Speler krijgt ook geen geel omdat er geen doel gevaarlijke situatie was.Gonadan schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:55:
[...]
Als ik Bayern supporter was zou ik aardig ontstemd zijn. Dit is echt weer zo'n papieren strafschop.
Voor de NL puntjes is het wel leuk.
In welke zin is dit een papieren strafschop?
Nee, het is gewoon ontzettend vermoeiend om iedere keer als een Nederlandse ploeg een keer een bijzondere prestatie neer zet dat het dan ligt het aan de zwakte van de tegenstander. Bayern speelt namelijk helemaal niet slecht en heeft Feyenoord grote delen van de wedstrijd vast weten te zetten en had op z'n minst 3 opgelegde kansen moeten maken.Dingdong schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:58:
[...]
Ik hou niet op met het benoemen van feiten. Als je er niet tegen kunt, ga dan niet online. Feyenoord speelt netjes, maar dit Bayern is echt wel heel matig.
Het is zo makkelijk.. maar ook oh zo vermoeiend.
Die verdediger zag hem niet. Op papier een strafschop, ik had hem niet gegeven. Hier is de strafschop niet voor uitgevonden.Napo schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:57:
[...]
Zeker, als je hier als verdediger stil gaat staan gaat er alsnog niets gebeuren want de bal ging al naar de hoek. De keuze om daar te willen ingrijpen ( en niet één stap ) wachten is onbegrijpbaar.
[...]
Dat zeker, ook een oerdomme strafschop is wel prettig om mee te krijgen.
Mag het eens meezitten? Jazeker!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Daar zeg jij watTrishul schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:03:
Hmmmm.... Kompany die met Bayern verliest van Feyenoord. Volgende dag ontslag, ten Hag staat al klaar en kent de club, is er al trainer geweest van Bayern 2.
@Gonadan
Je bent gewoon oerdom als je daar zo’n overtreding maakt
Staat ‘ie dan ook nog zo dom te jammeren…
Beetje aanstellerig vind je niet? Je overdrijft in ieder geval enorm.Miki schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:03:
[...]
Nee, het is gewoon ontzettend vermoeiend om iedere keer als een Nederlandse ploeg een keer een bijzondere prestatie neer zet dat het dan ligt het aan de zwakte van de tegenstander. Bayern speelt namelijk helemaal niet slecht en heeft Feyenoord grote delen van de wedstrijd vast weten te zetten en had op z'n minst 3 opgelegde kansen moeten maken.
Eens hoor. Feyenoord staat gewoon ontzettend goed en met discipline te verdedigen. Dan heeft iedere ploeg het lastig om er doorheen te prikken.Miki schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:03:
[...]
Nee, het is gewoon ontzettend vermoeiend om iedere keer als een Nederlandse ploeg een keer een bijzondere prestatie neer zet dat het dan ligt het aan de zwakte van de tegenstander. Bayern speelt namelijk helemaal niet slecht en heeft Feyenoord grote delen van de wedstrijd vast weten te zetten en had op z'n minst 3 opgelegde kansen moeten maken.
Het huisliedcarpebios schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:04:
Wat is dat verschrikkelijk geluid in dat stadion? Een alarm?
Kijken we naar dezelfde wedstrijd?DeKever schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:04:
[...]
Die verdediger zag hem niet. Op papier een strafschop, ik had hem niet gegeven. Hier is de strafschop niet voor uitgevonden.
Als Feyenoord in mei het grote cupje omhoog tilt komen we nog wel een keer bij je terug
Het zit eens een keer niet tegen, maar dit was toch echt een strafschop. De strafschop en (dus in combinatie met) geel is uitgevonden voor het met een overtreding onderbreken van een goal gevaarlijke situatie.DeKever schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:04:
[...]
Die verdediger zag hem niet. Op papier een strafschop, ik had hem niet gegeven. Hier is de strafschop niet voor uitgevonden.
Mag het eens meezitten? Jazeker!
Een vrije trap voor een overtreding buiten de 16 en een penalty verder voor een overtreding binnen de 16. Dus klopt hier prima. Als het je eigen club was geweest zou je dan ook zo kunnen redeneren, want de meesten zouden moord en brand schreeuwen als zij dan de strafschop niet mee hadden gekregen?
Dat kan overigens hoor, daar zou ik erg veel respect voor kunnen opbrengen. Je zou wel redelijk alleen staan daarin dan ben ik bang.
Ff gemist. Werk ie nou in de zorg?BroWohsEdis schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:09:
echt een held die Drenthe, van Feyenoord naar Real naar medewerker in de zorg. Mag hopen dat ze hem bij Feyenoord wat workshops laten geven in de jeugd (zal wel weer niet)
Ik kan er weinig aan doen als jij je ongemakkelijk voelt over mijn reactie. Misschien moet je iets minder stellig zijn als je het afzet tegen het verloop van de wedstrijd en de statistieken.Dingdong schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:06:
[...]
Beetje aanstellerig vind je niet? Je overdrijft in ieder geval enorm.
Ja, hij had z'n geld vergokt, mentale problemen en werkt nu op een HIC afdeling van de GGZ. Geweldige kerel.
Respect zeg.BroWohsEdis schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:12:
[...]
Ja, hij had z'n geld vergokt, mentale problemen en werkt nu op een HIC afdeling van de GGZ. Geweldige kerel.
Nee hoor, ik zou erbij staan. Ik ben al veel langer commentaar aan het leveren op de juiste regels. Het heeft weinig met sportieve dreiging en het onheus onderbreken daarvan, het gaat puur om binnen het vakje aan de tekst op papier voldoen.jbdeiman schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:10:
[...]
Het zit eens een keer niet tegen, maar dit was toch echt een strafschop. De strafschop en (dus in combinatie met) geel is uitgevonden voor het met een overtreding onderbreken van een goal gevaarlijke situatie.
Een vrije trap voor een overtreding buiten de 16 en een penalty verder voor een overtreding binnen de 16. Dus klopt hier prima. Als het je eigen club was geweest zou je dan ook zo kunnen redeneren, want de meesten zouden moord en brand schreeuwen als zij dan de strafschop niet mee hadden gekregen?
Dat kan overigens hoor, daar zou ik erg veel respect voor kunnen opbrengen. Je zou wel redelijk alleen staan daarin dan ben ik bang.
Maar volgens de huidige regels is het gewoon een strafschop, dus terecht gegeven. En knap stom van die verdediger. En we zijn er blij mee want het helpt het Nederlandse clubje.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
ah zit die van jou ook steeds in de weg als je tv wil kijken?Typhone schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:05:
[...]
Kitty in the mist noemen ze het:
[Afbeelding]
Ik ben in die zin wel voor een soort van strafcorner ofzo bij dit soort totaal niet gevaarlijke momenten in de 16, maar dan zal je zien dat dat weer niet goed wordt toegepast en de bal ook bij momenten die wel potentieel erg gevaarlijk konden worden, (dwz, het onderbreken van een poging tot voorzetten in de 16 ofzo) de bal ook het op de stip gaat.Gonadan schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:15:
[...]
Nee hoor, ik zou erbij staan. Ik ben al veel langer commentaar aan het leveren op de juiste regels. Het heeft weinig met sportieve dreiging en het onheus onderbreken daarvan, het gaat puur om binnen het vakje aan de tekst op papier voldoen.
Maar volgens de huidige regels is het gewoon een strafschop, dus terecht gegeven. En knap stom van die verdediger. En we zijn er blij mee want het helpt het Nederlandse clubje.
Het is idd wel heel extreem ja. Maar hoe wordt er onder Priske getraind dan vraag ik me af.ph4ge schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:18:
Weer een middenvelder geblesseerd. Ik heb met Priske te doen.
per aspera ad astra
Er is een leuke aflevering van de Corpotcast met Drenthe waar hij verteld hoe hij in de zorg terecht is gekomen en wat hij precies doet. Is een aanrader die aflevering. Veel sterke verhalen uit zijn Madrid tijd ook haha
Thx. Zal 'm eens terugkijken.Bao_mi1 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:19:
[...]
Er is een leuke aflevering van de Corpotcast met Drenthe waar hij verteld hoe hij in de zorg terecht is gekomen en wat hij precies doet. Is een aanrader die aflevering. Veel sterke verhalen uit zijn Madrid tijd ook haha
indirecte vrije trap, kunnen ze dan ook meteen gebruiken voor de onbewuste handsballenjbdeiman schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:18:
[...]
Ik ben in die zin wel voor een soort van strafcorner ofzo bij dit soort totaal niet gevaarlijke momenten in de 16, maar dan zal je zien dat dat weer niet goed wordt toegepast en de bal ook bij momenten die wel potentieel erg gevaarlijk konden worden, (dwz, het onderbreken van een poging tot voorzetten in de 16 ofzo) de bal ook het op de stip gaat.
Als je naar m kijkt scheurt ie al zijn banden al af....
Stengs is sowieso blessure gevoelig.LZ86 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:23:
Die Stengs is de nieuwe Robben.
Als je naar m kijkt scheurt ie al zijn banden al af....
Sane erin zie ik, mooi, heeft zijn beste tijd gehad
Wat een dooie bedoening
Fluiten en boos zijn op alles. Maar ik hoor in de verte wat teksten, dus mogelijk wel sfeer in het stadion wat we op tv niet zo horen.Superkiwi schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:25:
Weet het Feyenoord publiek dat ze 2-0 voor staan?
Wat een dooie bedoening
Ik vind het als buitenstaander sowieso vreemd om Priske weg te sturen. Ik zit er natuurlijk ook niet vlak op. Maar misschien waren er meer dingen aan de handDutchOwnage schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:25:
Maar je kunt Priske toch niet de laan uitsturen als je straks wint van Bayern München en door bent in de CL?
Het valt in De Kuip om onverklaarbare redenen wel eens vaker compleet stil. Ook als ze de strerren van de hemel spelen.Superkiwi schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:25:
Wat een dooie bedoening
Bijlow toppertje
Gewoon de beste keeper van NL vind ik nog steeds.
[ Voor 51% gewijzigd door BroWohsEdis op 22-01-2025 22:29 ]
Ja selectie is kwalitatief niet breed genoegHarribo schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:27:
[...]
Ik vind het als buitenstaander sowieso vreemd om Priske weg te sturen. Ik zit er natuurlijk ook niet vlak op. Maar misschien waren er meer dingen aan de hand
Volgens mij is hij ook echt niet fit.DaWayne schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:26:
Die Nadje kan ook echt niets. Iedere keer weer als hij erin komt valt dat op.
Bijlow gelukkig wel.
Ja en slaan de hele tijd tegen het scherm aan. Smerige joekels.toolkist schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:17:
[...]
ah zit die van jou ook steeds in de weg als je tv wil kijken?
Overigens, als ik bestuur bij Bayern was zou ik meteen eisen dat Kompany dat achterlijke petje afzet. Sterker nog ik zou hem sommeren morgen te komen en af te zetten voorgoed. Ziet er toch niet uit man.
Milambo ook.DaWayne schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:26:
Heeft het gewoon niet.
Maarja, met al die blessures speel je nu met KKD niveau of halve jeugdspelers tegen de top van Europa.
Alleen Bijlow nog een botbreuk en de cirkel is rond wat blessures betreft. Dan is iedereen die vaak geblesseerd raakt weer eruit.
Nou inderdaad, zal wel de spanning zijn ofzo. Geldt trouwens ook voor Ajax en psv, vaak een dooie boel, veel te veel succes supportersSuperkiwi schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:25:
Wat een dooie bedoening
Wat dat betreft kan je veel beter naar bijvoorbeeld het go ahead eagles stadion, altijd goede sfeer, wat het resultaat ook is
Ja aan een nadje zonder droogje heb je niks.DaWayne schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:26:
Bijvoorbeeld. Ik ben altijd fan van wanneer regels het sportieve aspect ondersteunen, maar bij voetbal lijkt de focus meer te liggen op het voorkomen van kritiek op de arbitrage. Lekker indekken. Maar dat gaat ze toch niet lukken want er is geen sport waar ze zoveel 'zeiken op de scheids' als in voetbal.jbdeiman schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:18:
[...]
Ik ben in die zin wel voor een soort van strafcorner ofzo bij dit soort totaal niet gevaarlijke momenten in de 16, maar dan zal je zien dat dat weer niet goed wordt toegepast en de bal ook bij momenten die wel potentieel erg gevaarlijk konden worden, (dwz, het onderbreken van een poging tot voorzetten in de 16 ofzo) de bal ook het op de stip gaat.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Jawel joh. Die komt er nog wel. Maar een tiener kan geen middenveld dragen
Milambo is een talent, die moet eerst groeien met 2 kanjers zoals Timber en Hwang om hem heen. Dat hij het elftal nog niet kan dragen als enige fitte middenvelder kan je hem moeilijk kwalijk nemen.
Twente komt eraan!
Het is gewoon heel lastig om hard te zingen met samengeknepen billen…Mr.Jappe schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:29:
[...]
Nou inderdaad, zal wel de spanning zijn ofzo. Geldt trouwens ook voor Ajax en psv, vaak een dooie boel, veel te veel succes supporters
Wat dat betreft kan je veel beter naar bijvoorbeeld het go ahead eagles stadion, altijd goede sfeer, wat het resultaat ook ismaarja, ook wat minder druk en spanning
per aspera ad astra
Ik kan me niet herinneren wanneer wij voor het laatst voor stonden in de CLMr.Jappe schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:29:
[...]
Geldt trouwens ook voor Ajax en psv, vaak een dooie boel, veel te veel succes supporters
Ze mikken ook wel aardig in zijn richting, dat is heerlijk als keeper, dan groei je naar onoverwinnelijkheid.Harribo schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:28:
Bijlage is wel de beste keeper... Als hij fit is
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Milambo wil gaan lopen met de bal maar dat niet tegen zo'n tegenstander... Snel doortikken danJoteW schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:30:
De handelingssnelheid van Milambo mag wel wat omhoog. Hiermee red je het niet tegen dit soort clubs
De Amsterdamse uitsupporters in Madrid destijds bewezen het tegendeel, en nog wel vanuit een uitvak op 6km hoogteLAD93 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:30:
[...]
Het is gewoon heel lastig om hard te zingen met samengeknepen billen…
Inmiddels is de Kuip weer wakkerSuperkiwi schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:32:
[...]
De Amsterdamse uitsupporters in Madrid destijds bewezen het tegendeel, en nog wel vanuit een uitvak op 6km hoogte
per aspera ad astra
Fingers crossed.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Genoeg voorbeelden van Feyenoord uit en thuis waar het ook chaos was.Superkiwi schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:32:
[...]
De Amsterdamse uitsupporters in Madrid destijds bewezen het tegendeel, en nog wel vanuit een uitvak op 6km hoogte
Ga eens juichen, je staat 2-0 voor tegen Bayeren!
[ Voor 26% gewijzigd door carpebios op 22-01-2025 22:34 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken