[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 146 ... 302 Laatste
Acties:
  • 479.407 views

Onderwerpen

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-01 17:09
Han schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:13:
Zo machteloos dit Ajax… vreselijk.
Het is controle proberen te krijgen en hopen op een bevlieging van een aanvaller. Dit is nauwelijks tactiek te noemen. Dit is data-voetbal optima forma.

Als alles meezit wordt je er tweede mee in de Eredivisie!

Maar het is slaapverwekkend om naar te kijken. Hiervoor ga je toch niet naar het stadion?
Dan is oprecht de gemiddelde wedstrijd van FC Dordrecht leuker om naar toe te gaan.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:40
Tsja, als de rest geen geel is, is dit ook geen rood…

Onnodig

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:24
nocalimero schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:18:
[...]

Maar het is slaapverwekkend om naar te kijken. Hiervoor ga je toch niet naar het stadion?
Dan is oprecht de gemiddelde wedstrijd van FC Dordrecht leuker om naar toe te gaan.
Was dat niet ook het commentaar dat Farioli bij Nice kreeg? Ik kan mij dat nog een artikel over herinneren.

Flickr PSN ID= cheironnl

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:47
nocalimero schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:18:
[...]

Het is controle proberen te krijgen en hopen op een bevlieging van een aanvaller. Dit is nauwelijks tactiek te noemen. Dit is data-voetbal optima forma.

Als alles meezit wordt je er tweede mee in de Eredivisie!

Je staat 2e in de ED en je blijft alles winnen. Je staat maar 4 punten achter op de nummer 1 en je komt van diep. Hoezo is dat een slechte prestatie? Dit is een bekerwedstrijd geen ED.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Trishul
  • Laatst online: 00:09
Ajax bijna uit de beker, prima, hoeven ze komende maanden minder wedstrijden te spelen. Ze hebben al zoveel wedstrijden gespeeld.

• carpebios
Ik voorzie nog wel een 1-1 als Ajax zo blijft spelen, vind ze sterker dan AZ momenteel.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• nocalimero
carpebios schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:21:
[...]

Je staat 2e in de ED en je blijft alles winnen. Je staat maar 4 punten achter op de nummer 1 en je komt van diep. Hoezo is dat een slechte prestatie? Dit is een bekerwedstrijd geen ED.
Ik zeg nergens dat de prestaties slecht zijn.
Er zit alleen zero amusement in, geen spelplezier, geen drang om doelpunten te maken.
Puur resultaat voetbal, gedreven door data.... Niet leuk om te kijken.

• carpebios
nocalimero schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:25:
[...]

Er zit alleen zero amusement in, geen spelplezier, geen drang om doelpunten te maken.
Snap ik, Ajax doet ook pijn aan de ogen. Maar hey, als ze daarmee CL spelen dit jaar, prima toch? Het mooie voetbal komt later wel dan.

• nocalimero
carpebios schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:27:
[...]

Snap ik, Ajax doet ook pijn aan de ogen. Maar hey, als ze daarmee CL spelen dit jaar, prima toch? Het mooie voetbal komt later wel dan.
Niet prima voor mij als neutrale toeschouwer! 8)

• carpebios
Word nu wel moeilijk, want tegen AZ krijg je maar 3:50 blessuretijd.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:12

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
nocalimero schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:25:
[...]

Heeft echt geen flikker met data te maken, het is puur gedreven door een gebrek aan voldoende creatieve spelers en een balans waarin ze tijd kunnen besteden aan aanvallen in plaats van mee verdedigen.

Ze komen van ver, het is een lange weg te gaan. Feitelijk hebben we al eerder mooie resultaten dan we vooraf mochten verwachten. Nu ook nog eens aantrekkelijk voetbal gaan verwachten is echt een totaal gebrek aan realiteitszin.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-01 17:15

Agent47

I always close my contracts.

Pohh :O

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• carpebios
AZ door.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:52

Quad

Doof

Klote dat die @Superkiwi altijd wint met deze wedstrijd. :P

Gelukkig stelt de beker niets voor qua waarde. :X

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:07
Die Meerdink is lekker bezig.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:26
Baas stond daar ook wel lekker lucht te dekken / buitenspel op te heffen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Gonadan

Gonadan

Vandaag op kantoor gevraagd aan een AZ collega wat het ging worden. Die begon weer vreselijk de underdog te spelen en zichzelf in te dekken dus toen zei ik al: dat wordt gewoon 2-0 dus. }:|

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:10
Helemaal prima dit Ajax verdiend het ook niet om door te gaan
Allemaal weer armoede zoals al eerder gezegd het gaat nog wel 2 a 3 jaar duren voordat de selectie weer wat op niveau is.

• nocalimero
Gonadan schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:30:
[...]

Heeft echt geen flikker met data te maken, het is puur gedreven door een gebrek aan voldoende creatieve spelers en een balans waarin ze tijd kunnen besteden aan aanvallen in plaats van mee verdedigen.

Ze komen van ver, het is een lange weg te gaan. Feitelijk hebben we al eerder mooie resultaten dan we vooraf mochten verwachten. Nu ook nog eens aantrekkelijk voetbal gaan verwachten is echt een totaal gebrek aan realiteitszin.
Heb je de persconferentie van Farioli van vorige week gezien? Volgens hem was het allemaal prima wat Ajax heeft laten zien de eerste competitie helft. Allemaal data waarin Ajax het goed deed. Maar behalve een wedstrijd tegen Besiktas was het niet om aan te gluren.
Ik hoop, als neutrale toeschouwer, op een andere speelwijze. Dominant voetbal met lef en durf. Maar dat gaan we met Farioli niet beleven.

En Ajax heeft nog steeds de op een na beste selectie van Nederland. Beter dan Feyenoord, beter dan AZ, beter dan Utrecht of Twente. Maar je moet wel durven voetballen.

[ Voor 8% gewijzigd door nocalimero op 14-01-2025 20:37 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:26
nocalimero schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:35:
[...]

En Ajax heeft nog steeds de op een na beste selectie van Nederland. Beter dan Feyenoord, beter dan AZ, beter dan Utrecht of Twente. Maar je moet wel durven voetballen.
Daar ben ik het niet mee eens, Ajax heeft afgelopen zomer voor 60 miljoen verkocht en voor maar 3,5 miljoen kunnen kopen, die zomer ervoor zijn er veel miskopen gehaald, dus wat de trainer nu uit de selectie haalt is gewoon super qua resultaten. Het spel is zeker niet geweldig, maar deze selectie is nog bouwende/groeiende.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Han
  • Niet online

Han

Terechte nederlaag voor Ajax, wat een treurnis dit elftal. Echt 0,0 creativiteit en snelheid, alleen maar voorspelbaar opbouwen. De nederlaag die er aan zat te komen, gelukkig is het maar de beker.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Gonadan

Gonadan

Heb je de persconferentie van Farioli van vorige week gezien? Volgens hem was het allemaal prima wat Ajax heeft laten zien de eerste competitie helft. Allemaal data waarin Ajax het goed deed. Maar behalve een wedstrijd tegen Besiktas was het niet om aan te gluren.
Yes, en daar had hij 100% gelijk. Qua scorebord doen ze het namelijk ook gewoon goed.
Dat al die zultkoppen van een journalisten liever bloedzuigen over DNA en zo kan hij niets aan doen.
Ik hoop, als neutrale toeschouwer, op een andere speelwijze. Dominant voetbal met lef en durf. Maar dat gaan we met Farioli niet beleven.
Met deze selectie ga je dat niet beleven. Met een betere selectie krijgt Farioli dat voor elkaar.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Agent47

Agent47

En de beker doet er spontaan niet meer toe. Lijkt me toch wel een lekkere prijs voor in de bekerkast toch ? :)

• carpebios
Hopelijk gaat PSV er met de juiste mentaliteit in. Want tegen AZ was het weer waardeloos.

• Gonadan

Gonadan

Laat de Feyenoorders in het topic dit niet horen, die zijn er heilig van overtuigd dat er maar één club recht op die tweede plek heeft. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Han
  • Niet online

Han

Agent47 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:41:
En de beker doet er spontaan niet meer toe. Lijkt me toch wel een lekkere prijs voor in de bekerkast toch ? :)
Mhew… alleen leuk als je de dubbel wint. Zelfs tweede worden levert je meer op. En nee, dat is niet alleen nu, roep het al tientallen jaren.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:30

Vos

AFCA

Wiens woorden zijn dit?

• Trishul
  • Laatst online: 00:09
[...]

Beter elftal dan Feyenoord? Nou dat vind ik niet. In elke linie heeft Feyenoord gewoon goede kwaliteit staan, misschien dat Pasveer wel stabieler is. Maar middenveld en aanval is al een tijdje nu beter bij Feyenoord.
Ajax mist sowieso breedte in de selectie en creativiteit.
Feyenoord mist een goede trainer die de juiste snaar raakt in zijn groep. Ik weet zeker dat bv. Farioli het beter zou dan met die groep dan wat Priske laat zien.

[ Voor 7% gewijzigd door Trishul op 14-01-2025 20:47 ]

• Agent47

Agent47

Vos schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:44:
[...]

Wiens woorden zijn dit?
Zie de commente hier op tweakers laatste pagina’s. Ik vind dat elke prijs telt en leuk staat in je bekerkast. Dat zijn mijn woorden in ieder geval :)

• Gonadan

Gonadan

Agent47 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:55:
[...]

Zie de commente hier op tweakers laatste pagina’s. Ik vind dat elke prijs telt en leuk staat in je bekerkast. Dat zijn mijn woorden in ieder geval :)
Zelfs een fruitschaal staat leuk in de kast.
Wanneer je de kans krijgt wil je een prijs gewoon winnen, dat is sport.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Ajax uit de beker, kan ook op het lijstje van Farioli

• carpebios
Hahahaha, het is een Rotterdams fenomeen, die pleisters op je neus

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
d-vine schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:35:
Helemaal prima dit Ajax verdiend het ook niet om door te gaan
Allemaal weer armoede zoals al eerder gezegd het gaat nog wel 2 a 3 jaar duren voordat de selectie weer wat op niveau is.
Dat ligt er helemaal aan. Haal je CL en verkoop je Hato en Taylor, dan heb je ineens heel veel geld beschikbaar om de selectie te verbouwen.

• carpebios
Obispo, levert gewoon de bal in.

• toolkist
  • Niet online
De beker deed er (voor mij) nooit toe, behalve vorig seizoen toen het het laatste redmiddel voor Europees voetbal leek ;)
Hadden we nu op de plek van Feyenoord gestaan, dan had de beker er voor mij dus ook aan gedaan. Omdat je koste wat kost de play offs loterij wil voorkomen en toch 10x liever EL dan CoL speelt.
Maar zoals nu, als je midden in de race voor CL voetbal zit en er toch al best wel een gat richting de nr 4 is, boeit de beker me echt niet.

• carpebios
Het is weer halve inzet bij PSV.

En natuurlijk onze Bakayoko die mis schiet.

[ Voor 42% gewijzigd door carpebios op 14-01-2025 21:17 ]

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 00:15
[...]

Ajax de tweede selectie? Gebaseerd waarop? Met Schip had Ajax gewoon weer op plek 6 gestaan.

Tegen PSV en Feyenoord was het prima. Verder veel slecht voetbal dat klopt.

• carpebios
Weer weet Bakayoko niet te scoren.

• d-vine
  • Laatst online: 22:10
toolkist schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:10:
[...]

Dat ligt er helemaal aan. Haal je CL en verkoop je Hato en Taylor, dan heb je ineens heel veel geld beschikbaar om de selectie te verbouwen.
Al krijg je ineens een zak geld om te investeren betekend dat niet je gelijk dat jaar goed gaat voetballen of om de prijzen gaat spelen.
Dat is al zo vaak aangetoond in het voetbal.
Moet je ook nog hopen dat elke aankoop een schot in de roos is, daar schort het vaak aan bij de Amsterdammers.

Bij Ajax liggen de problemen ook veel dieper dan alleen het veld.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:23

Superkiwi

Hoi doei

Quad schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:33:
Klote dat die @Superkiwi altijd wint met deze wedstrijd. :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dvj-RwTgfxAn8xzrF5nIKScrgfw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/UTJ4Yd9RfoSw0tbHlnGzhkeW.png?f=user_large

Anti-BAM -O-
Ach ja, volle focus op de competitie dan maar.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• carpebios
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5rvdN3XzjffhiSpPnOfEW88nb94=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

Nu kon hij echt niet missen.

Verwijderd

Kist schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:20:
[...]

Ajax de tweede selectie? Gebaseerd waarop? Met Schip had Ajax gewoon weer op plek 6 gestaan.

Tegen PSV en Feyenoord was het prima. Verder veel slecht voetbal dat klopt.
Met het puntengemiddelde van het Ajax onder Schip had je nu derde gestaan.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:23

Superkiwi

Hoi doei

Trishul schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:45:
[...]

Beter elftal dan Feyenoord? Nou dat vind ik niet.
De ranglijst zegt wat anders :+
Zoals vrouwen altijd zeggen: Het gaat niet om de grootte/breedte (van je selectie), het gaat erom wat je ermee doet.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• carpebios
Is dit het Ajax slowchat topic?

• Vos

Vos

AFCA

Agent47 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:55:
[...]

Ik zie ze niet? Zal wel aan mij liggen ;)

• Vos

Vos

AFCA

Nee, het Ajax WZAWZDB topic.

• carpebios
Dat was dan wel millimeterwerk dat buitenspel moment.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 00:15
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:30:
[...]

Met het puntengemiddelde van het Ajax onder Schip had je nu derde gestaan.
Vertekend beeld. Schip begon goed tegen de zwakke broeders waar Steijn nog niet tegen had gespeeld. Tweede seizoenshelft was duidelijk minder.

• carpebios
Commentator zegt dat de beelden pas in de rust komen. Wat is dat nou weer voor geks?

• sNielz123
  • Laatst online: 22:49
Het wordt toch wel tijd voor een doelpunt van psv.

• carpebios
sNielz123 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:38:
Het wordt toch wel tijd voor een doelpunt van psv.
Balletje breed, balletje terug.

• sNielz123
Vasthouden ook vandaag toegestaan

• carpebios
sNielz123 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:47:
Vasthouden ook vandaag toegestaan
De VAR moet z'n beelden nog laten zien van het buitenspel. Daarna pingel, maar niks.

• sNielz123
Goeie beenveeg wel

• carpebios
Hahaha, wat een aanfluiting die VAR.
Wat gebeurd er joh, de laatste 5 minuten. Die man is het helemaal kwijt.

[ Voor 17% gewijzigd door carpebios op 14-01-2025 21:49 ]

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:08
Haha, pingel niet geven en dan wel hier geel geven. Scheids/VAR zijn het ook goed kwijt.

Ben nou ook heel benieuwd naar die lijntjes bij de 1-0...

WoT stats

• carpebios
ElPaco schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:49:
Haha, pingel niet geven en dan wel hier geel geven. Scheids/VAR zijn het ook goed kwijt.

Laat dat beeld maar komen inderdaad.
En ja hoor, PSV roept het wel over zichzelf af.

Haha, de commentator zegt het mooi. De keeper duikt het zwembad in.

[ Voor 9% gewijzigd door carpebios op 14-01-2025 21:50 ]

• ElPaco
En dan hieruit de 0-1...wtf zeg. Deze zullen ze wel niet afkeuren.

WoT stats

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-01 14:11
carpebios schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:48:
[...]

De VAR moet z'n beelden nog laten zien van het buitenspel. Daarna pingel, maar niks.
Als het een penalty was, dan was dat voor de actie op til, van Van Duinen. Dat was i.m.o. wel een penalty, de actie bij Bakayoko i.m.o. niet. Was al de derde keer dat Til (of 4e) om een penalty vroeg, maar deze keer was dat wel erg terecht. Benieuwd naar een eventuele uitleg daarvoor.

• sNielz123
Die van Baka was zeker geen penalty. Mooi doelpunt van Excelsior wel

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-01 14:11
ElPaco schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:49:

Penality had volgens mij gegeven moeten worden bij de zoveelste poging een penalty te krijgen van Til, maar misschien is dat ook wel een beetje debet aan dat hij de penalty niet kreeg?

Dat de scheids voor deze overtreding geel geeft is overigens gewoon terecht, dat kan je niet zomaar tegenover het penalty moment zetten.

• carpebios
Waarom hebben we nog een VAR? Voegt echt niets toe.

• toolkist
  • Niet online
Blijkbaar vond Brobbey het nodig om Goes in z'n edele delen te knijpen. Hoewel ik het deels begrijp aangezien Goes enorm kan kwallen, lijkt me een schorsing van Brobbey van 2-3 wedstrijden toch wel op z'n plaats. Dit hoort gewoon niet op het veld thuis.

• carpebios
Gelukkig gaat van Hanegem de scheidsrechter nu sms'en!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 08:47
Maar Bakayoko en Dams pffff. Dams heeft de techniek niet die je mag verwachten op dit niveau. Bakayoko maakt alleen verkeerde keuzes. Kan momenten van versnellen totaal niet herkennen. Je zou hem moeten verplichten om de bal maximaal twee keer te mogen aanraken in balbezit.

• Han
  • Niet online

Han

Bieden vind ik geen penalty. Zowel Til als Bakayoko gaan met enig theater naar de grond maar in beide gevallen te weinig voor een penalty.

Die situatie met Til was geen overtreding maar een ongelukkige botsing nadat de verdediger de bal speelde. Veel te licht voor een penalty.

• carpebios
Han schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:54:
Bieden vind ik geen penalty. Zowel Til als Bakayoko gaan met enig theater naar de grond maar in beide gevallen te weinig voor een penalty.

Die situatie met Til was geen overtreding maar een ongelukkige botsing nadat de verdediger de bal speelde. Veel te licht voor een penalty.
Zo vertelde Hansie vandaag nog dat hij eens 24 wedstrijden schorsing had, door een ongelukkig windje dat onder de scheids kwam, zodat hij na een duw door de lucht vloog.

• ElPaco
Bakayoko lijkt me geen penalty, maar Til wordt gewoon gehaakt. Lullige overtreding, maar wel gewoon een overtreding dus.

WoT stats

• carpebios
Hij wordt geveegd, dat is gewoon een pingel!

Dat buitenspel, met z'n schouder blijkbaar een millimeter....
Maar joh, buiten spel dus.

Maar je zou bijna denken dat die Clay Ruperti uit Rotterdam weer VAR is.

En PSV moet echt peper in hun achterste, inspiratieloos voetbal alsmaar.

[ Voor 47% gewijzigd door carpebios op 14-01-2025 22:00 ]

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:59:
En PSV moet echt peper in hun achterste, inspiratieloos voetbal alsmaar.
Beter dat die goal vlak voor rust valt dan vlak erna, nu kan Bosz ff flink kwaad worden

• sNielz123
Beenvegen is gewoon penalty. Ongelukkig of theater is geen aspect om een penalty niet te geven.

• sNielz123
In de ballen knijpen vind ik oke als het zachtjes en met liefde is

• sNielz123
Apart: op de LG app van canal digitaal krijg ik andere reclames dan op mijn telefoon app terwijl het dezelfde uitzending is.

• carpebios
Wissel die Bakayoko eens met dat voorspelbare spel.

• Napo
  • Niet online
carpebios schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 22:08:
Wissel die Bakayoko eens met dat voorspelbare spel.
Robben was ook voorspelbaar }:O

• carpebios
Napo schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 22:09:
[...]

Robben was ook voorspelbaar }:O
Maar die had wel resultaat.

Bosz heeft ze weer lekker gemotiveerd in de rust zeg.

[ Voor 13% gewijzigd door carpebios op 14-01-2025 22:10 ]

• sNielz123
Goed verdedigd van Til

• sNielz123
Drommel keept aardig. Als die wat beter zou meevoetballen zou die best oke zijn

• ElPaco
Drommel kan blijkbaar 2 dingen! Naast ballen over de zijlijn trappen heeft hij ook een goede redding in huis!

WoT stats

• ElPaco
sNielz123 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 22:11:
Drommel keept aardig. Als die wat beter zou meevoetballen zou die best oke zijn
Behalve bij de 0-1,en iedere lange bal die hij over de zijlijn trapt.

Deze redding was wel heel goed.

WoT stats

• carpebios
Gewoon altijd druk zetten bij PSV, dan maak je super veel kans op winnen. PSV kan nooit met druk omgaan.

• sNielz123
carpebios schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 22:12:
Gewoon altijd druk zetten bij PSV, dan maak je super veel kans op winnen. PSV kan nooit met druk omgaan.
Ze spelen veel te weinig de lange bal.
En zet Luuk er gewoon in en ballen van de zijkant

• carpebios
sNielz123 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 22:13:
[...]

Ze spelen veel te weinig de lange bal.
En zet Luuk er gewoon in en ballen van de zijkant
En haal Baka er aub af.

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 14-01 13:35
Zouden ze bij PSV niet stiekem Zagre in de kleedkamer kunnen houden en in plaats daarvan Karsdorp ofzo op de bus mee terug naar Rotterdam kunnen zetten? Ik had nog nooit van Zagre gehoord maar die maakt een prima indruk. Werkt keihard, en dat vuur is nou net wat PSV mist.

• sNielz123
Lang heeft het ook niet echt vandaag. Doet sowieso altijd te weinig verdedigend werk.

• sNielz123
Bao_mi1 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 22:16:
Zouden ze bij PSV niet stiekem Zagre in de kleedkamer kunnen houden en in plaats daarvan Karsdorp ofzo op de bus mee terug naar Rotterdam kunnen zetten? Ik had nog nooit van Zagre gehoord maar die maakt een prima indruk. Werkt keihard, en dat vuur is nou net wat PSV mist.
Karsdorp is niet goed genoeg. Ik vind Ledezma veel beter

• sNielz123
Jezus mina

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:30
Oi oi oi PSV toch...

Twente komt eraan!

• ElPaco
En op basis van de 2e helft niet eens onverdiend..

WoT stats

• carpebios
Terecht, wat een zwakke hap van Bosz zeg.

• Quad

Quad

Doof

Bam? O-)

nggyu nglyd

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:44

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• carpebios
Nee, het gaat hier over Ajax. :+

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-01 15:25
Kansloos zeg, bah.

• sNielz123
carpebios schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 22:20:
[...]

Nee, het gaat hier over Ajax. :+
PSV doet in ieder geval nog 30 minuten mee voor de beker 😁

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:44
Compleet verdiend door Excelsior.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Quad

Quad

Doof

ElPaco schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 22:11:
Drommel kan blijkbaar 2 dingen! Naast ballen over de zijlijn trappen heeft hij ook een goede redding in huis!
Een tweekamerappartement denk ik. Ruimte voor meer reddingen is er blijkbaar niet. :P

nggyu nglyd

• carpebios
Je kunt klappen wat je wil, maar hij komt niet naar je toe :+

• Vos

Vos

AFCA

Ach de beker is toch geen prijs :+

• carpebios
Vos schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 22:23:
Ach de beker is toch geen prijs :+
Hahaha :D

Pagina: 1 ... 146 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken