"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Was dat niet ook het commentaar dat Farioli bij Nice kreeg? Ik kan mij dat nog een artikel over herinneren.nocalimero schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:18:
[...]
Maar het is slaapverwekkend om naar te kijken. Hiervoor ga je toch niet naar het stadion?
Dan is oprecht de gemiddelde wedstrijd van FC Dordrecht leuker om naar toe te gaan.
Flickr PSN ID= cheironnl
Je staat 2e in de ED en je blijft alles winnen. Je staat maar 4 punten achter op de nummer 1 en je komt van diep. Hoezo is dat een slechte prestatie? Dit is een bekerwedstrijd geen ED.nocalimero schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:18:
[...]
Het is controle proberen te krijgen en hopen op een bevlieging van een aanvaller. Dit is nauwelijks tactiek te noemen. Dit is data-voetbal optima forma.
Als alles meezit wordt je er tweede mee in de Eredivisie!
Maar het is slaapverwekkend om naar te kijken. Hiervoor ga je toch niet naar het stadion?
Dan is oprecht de gemiddelde wedstrijd van FC Dordrecht leuker om naar toe te gaan.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik zeg nergens dat de prestaties slecht zijn.carpebios schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:21:
[...]
Je staat 2e in de ED en je blijft alles winnen. Je staat maar 4 punten achter op de nummer 1 en je komt van diep. Hoezo is dat een slechte prestatie? Dit is een bekerwedstrijd geen ED.
Er zit alleen zero amusement in, geen spelplezier, geen drang om doelpunten te maken.
Puur resultaat voetbal, gedreven door data.... Niet leuk om te kijken.
Snap ik, Ajax doet ook pijn aan de ogen. Maar hey, als ze daarmee CL spelen dit jaar, prima toch? Het mooie voetbal komt later wel dan.nocalimero schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:25:
[...]
Ik zeg nergens dat de prestaties slecht zijn.
Er zit alleen zero amusement in, geen spelplezier, geen drang om doelpunten te maken.
Niet prima voor mij als neutrale toeschouwer!carpebios schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:27:
[...]
Snap ik, Ajax doet ook pijn aan de ogen. Maar hey, als ze daarmee CL spelen dit jaar, prima toch? Het mooie voetbal komt later wel dan.
Heeft echt geen flikker met data te maken, het is puur gedreven door een gebrek aan voldoende creatieve spelers en een balans waarin ze tijd kunnen besteden aan aanvallen in plaats van mee verdedigen.nocalimero schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:25:
[...]
Ik zeg nergens dat de prestaties slecht zijn.
Ze komen van ver, het is een lange weg te gaan. Feitelijk hebben we al eerder mooie resultaten dan we vooraf mochten verwachten. Nu ook nog eens aantrekkelijk voetbal gaan verwachten is echt een totaal gebrek aan realiteitszin.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Gelukkig stelt de beker niets voor qua waarde.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Allemaal weer armoede zoals al eerder gezegd het gaat nog wel 2 a 3 jaar duren voordat de selectie weer wat op niveau is.
Heb je de persconferentie van Farioli van vorige week gezien? Volgens hem was het allemaal prima wat Ajax heeft laten zien de eerste competitie helft. Allemaal data waarin Ajax het goed deed. Maar behalve een wedstrijd tegen Besiktas was het niet om aan te gluren.Gonadan schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:30:
[...]
Heeft echt geen flikker met data te maken, het is puur gedreven door een gebrek aan voldoende creatieve spelers en een balans waarin ze tijd kunnen besteden aan aanvallen in plaats van mee verdedigen.
Ze komen van ver, het is een lange weg te gaan. Feitelijk hebben we al eerder mooie resultaten dan we vooraf mochten verwachten. Nu ook nog eens aantrekkelijk voetbal gaan verwachten is echt een totaal gebrek aan realiteitszin.
Ik hoop, als neutrale toeschouwer, op een andere speelwijze. Dominant voetbal met lef en durf. Maar dat gaan we met Farioli niet beleven.
En Ajax heeft nog steeds de op een na beste selectie van Nederland. Beter dan Feyenoord, beter dan AZ, beter dan Utrecht of Twente. Maar je moet wel durven voetballen.
[ Voor 8% gewijzigd door nocalimero op 14-01-2025 20:37 ]
Daar ben ik het niet mee eens, Ajax heeft afgelopen zomer voor 60 miljoen verkocht en voor maar 3,5 miljoen kunnen kopen, die zomer ervoor zijn er veel miskopen gehaald, dus wat de trainer nu uit de selectie haalt is gewoon super qua resultaten. Het spel is zeker niet geweldig, maar deze selectie is nog bouwende/groeiende.nocalimero schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:35:
[...]
En Ajax heeft nog steeds de op een na beste selectie van Nederland. Beter dan Feyenoord, beter dan AZ, beter dan Utrecht of Twente. Maar je moet wel durven voetballen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Yes, en daar had hij 100% gelijk. Qua scorebord doen ze het namelijk ook gewoon goed.nocalimero schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:35:
Heb je de persconferentie van Farioli van vorige week gezien? Volgens hem was het allemaal prima wat Ajax heeft laten zien de eerste competitie helft. Allemaal data waarin Ajax het goed deed. Maar behalve een wedstrijd tegen Besiktas was het niet om aan te gluren.
Dat al die zultkoppen van een journalisten liever bloedzuigen over DNA en zo kan hij niets aan doen.
Met deze selectie ga je dat niet beleven. Met een betere selectie krijgt Farioli dat voor elkaar.Ik hoop, als neutrale toeschouwer, op een andere speelwijze. Dominant voetbal met lef en durf. Maar dat gaan we met Farioli niet beleven.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Laat de Feyenoorders in het topic dit niet horen, die zijn er heilig van overtuigd dat er maar één club recht op die tweede plek heeft.nocalimero schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:35:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mhew… alleen leuk als je de dubbel wint. Zelfs tweede worden levert je meer op. En nee, dat is niet alleen nu, roep het al tientallen jaren.Agent47 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:41:
En de beker doet er spontaan niet meer toe. Lijkt me toch wel een lekkere prijs voor in de bekerkast toch ?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wiens woorden zijn dit?Agent47 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:41:
En de beker doet er spontaan niet meer toe. Lijkt me toch wel een lekkere prijs voor in de bekerkast toch ?
Beter elftal dan Feyenoord? Nou dat vind ik niet. In elke linie heeft Feyenoord gewoon goede kwaliteit staan, misschien dat Pasveer wel stabieler is. Maar middenveld en aanval is al een tijdje nu beter bij Feyenoord.nocalimero schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:35:
[...]
Heb je de persconferentie van Farioli van vorige week gezien? Volgens hem was het allemaal prima wat Ajax heeft laten zien de eerste competitie helft. Allemaal data waarin Ajax het goed deed. Maar behalve een wedstrijd tegen Besiktas was het niet om aan te gluren.
Ik hoop, als neutrale toeschouwer, op een andere speelwijze. Dominant voetbal met lef en durf. Maar dat gaan we met Farioli niet beleven.
Ajax mist sowieso breedte in de selectie en creativiteit.
Feyenoord mist een goede trainer die de juiste snaar raakt in zijn groep. Ik weet zeker dat bv. Farioli het beter zou dan met die groep dan wat Priske laat zien.
[ Voor 7% gewijzigd door Trishul op 14-01-2025 20:47 ]
Zie de commente hier op tweakers laatste pagina’s. Ik vind dat elke prijs telt en leuk staat in je bekerkast. Dat zijn mijn woorden in ieder geval
Zelfs een fruitschaal staat leuk in de kast.Agent47 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:55:
[...]
Zie de commente hier op tweakers laatste pagina’s. Ik vind dat elke prijs telt en leuk staat in je bekerkast. Dat zijn mijn woorden in ieder geval
Wanneer je de kans krijgt wil je een prijs gewoon winnen, dat is sport.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat ligt er helemaal aan. Haal je CL en verkoop je Hato en Taylor, dan heb je ineens heel veel geld beschikbaar om de selectie te verbouwen.d-vine schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:35:
Helemaal prima dit Ajax verdiend het ook niet om door te gaan
Allemaal weer armoede zoals al eerder gezegd het gaat nog wel 2 a 3 jaar duren voordat de selectie weer wat op niveau is.
De beker deed er (voor mij) nooit toe, behalve vorig seizoen toen het het laatste redmiddel voor Europees voetbal leekAgent47 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:41:
Hadden we nu op de plek van Feyenoord gestaan, dan had de beker er voor mij dus ook aan gedaan. Omdat je koste wat kost de play offs loterij wil voorkomen en toch 10x liever EL dan CoL speelt.
Maar zoals nu, als je midden in de race voor CL voetbal zit en er toch al best wel een gat richting de nr 4 is, boeit de beker me echt niet.
En natuurlijk onze Bakayoko die mis schiet.
[ Voor 42% gewijzigd door carpebios op 14-01-2025 21:17 ]
Ajax de tweede selectie? Gebaseerd waarop? Met Schip had Ajax gewoon weer op plek 6 gestaan.nocalimero schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:35:
[...]
Tegen PSV en Feyenoord was het prima. Verder veel slecht voetbal dat klopt.
Al krijg je ineens een zak geld om te investeren betekend dat niet je gelijk dat jaar goed gaat voetballen of om de prijzen gaat spelen.toolkist schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:10:
[...]
Dat ligt er helemaal aan. Haal je CL en verkoop je Hato en Taylor, dan heb je ineens heel veel geld beschikbaar om de selectie te verbouwen.
Dat is al zo vaak aangetoond in het voetbal.
Moet je ook nog hopen dat elke aankoop een schot in de roos is, daar schort het vaak aan bij de Amsterdammers.
Bij Ajax liggen de problemen ook veel dieper dan alleen het veld.
Quad schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:33:
Klote dat die @Superkiwi altijd wint met deze wedstrijd.
:strip_exif()/f/image/UTJ4Yd9RfoSw0tbHlnGzhkeW.png?f=user_large)
Anti-BAM
Ach ja, volle focus op de competitie dan maar.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
:strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large)
Nu kon hij echt niet missen.
Verwijderd
Met het puntengemiddelde van het Ajax onder Schip had je nu derde gestaan.Kist schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:20:
[...]
Ajax de tweede selectie? Gebaseerd waarop? Met Schip had Ajax gewoon weer op plek 6 gestaan.
Tegen PSV en Feyenoord was het prima. Verder veel slecht voetbal dat klopt.
De ranglijst zegt wat andersTrishul schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:45:
[...]
Beter elftal dan Feyenoord? Nou dat vind ik niet.
Zoals vrouwen altijd zeggen: Het gaat niet om de grootte/breedte (van je selectie), het gaat erom wat je ermee doet.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik zie ze niet? Zal wel aan mij liggenAgent47 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:55:
[...]
Nee, het Ajax WZAWZDB topic.carpebios schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:31:
Is dit het Ajax slowchat topic?
Vertekend beeld. Schip begon goed tegen de zwakke broeders waar Steijn nog niet tegen had gespeeld. Tweede seizoenshelft was duidelijk minder.Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:30:
[...]
Met het puntengemiddelde van het Ajax onder Schip had je nu derde gestaan.
Balletje breed, balletje terug.sNielz123 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:38:
Het wordt toch wel tijd voor een doelpunt van psv.
De VAR moet z'n beelden nog laten zien van het buitenspel. Daarna pingel, maar niks.sNielz123 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:47:
Vasthouden ook vandaag toegestaan
Hahaha, wat een aanfluiting die VAR.sNielz123 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:48:
Goeie beenveeg wel
Wat gebeurd er joh, de laatste 5 minuten. Die man is het helemaal kwijt.
[ Voor 17% gewijzigd door carpebios op 14-01-2025 21:49 ]
Ben nou ook heel benieuwd naar die lijntjes bij de 1-0...
Laat dat beeld maar komen inderdaad.ElPaco schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:49:
Haha, pingel niet geven en dan wel hier geel geven. Scheids/VAR zijn het ook goed kwijt.
En ja hoor, PSV roept het wel over zichzelf af.
Haha, de commentator zegt het mooi. De keeper duikt het zwembad in.
[ Voor 9% gewijzigd door carpebios op 14-01-2025 21:50 ]
Als het een penalty was, dan was dat voor de actie op til, van Van Duinen. Dat was i.m.o. wel een penalty, de actie bij Bakayoko i.m.o. niet. Was al de derde keer dat Til (of 4e) om een penalty vroeg, maar deze keer was dat wel erg terecht. Benieuwd naar een eventuele uitleg daarvoor.carpebios schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:48:
[...]
De VAR moet z'n beelden nog laten zien van het buitenspel. Daarna pingel, maar niks.
Penality had volgens mij gegeven moeten worden bij de zoveelste poging een penalty te krijgen van Til, maar misschien is dat ook wel een beetje debet aan dat hij de penalty niet kreeg?ElPaco schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:49:
Haha, pingel niet geven en dan wel hier geel geven. Scheids/VAR zijn het ook goed kwijt.
Dat de scheids voor deze overtreding geel geeft is overigens gewoon terecht, dat kan je niet zomaar tegenover het penalty moment zetten.
Die situatie met Til was geen overtreding maar een ongelukkige botsing nadat de verdediger de bal speelde. Veel te licht voor een penalty.
Zo vertelde Hansie vandaag nog dat hij eens 24 wedstrijden schorsing had, door een ongelukkig windje dat onder de scheids kwam, zodat hij na een duw door de lucht vloog.Han schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:54:
Bieden vind ik geen penalty. Zowel Til als Bakayoko gaan met enig theater naar de grond maar in beide gevallen te weinig voor een penalty.
Die situatie met Til was geen overtreding maar een ongelukkige botsing nadat de verdediger de bal speelde. Veel te licht voor een penalty.
Dat buitenspel, met z'n schouder blijkbaar een millimeter....
Maar joh, buiten spel dus.
Maar je zou bijna denken dat die Clay Ruperti uit Rotterdam weer VAR is.
En PSV moet echt peper in hun achterste, inspiratieloos voetbal alsmaar.
[ Voor 47% gewijzigd door carpebios op 14-01-2025 22:00 ]
Beter dat die goal vlak voor rust valt dan vlak erna, nu kan Bosz ff flink kwaad wordencarpebios schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:59:
En PSV moet echt peper in hun achterste, inspiratieloos voetbal alsmaar.
Robben was ook voorspelbaarcarpebios schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 22:08:
Wissel die Bakayoko eens met dat voorspelbare spel.
Maar die had wel resultaat.
Bosz heeft ze weer lekker gemotiveerd in de rust zeg.
[ Voor 13% gewijzigd door carpebios op 14-01-2025 22:10 ]
Behalve bij de 0-1,en iedere lange bal die hij over de zijlijn trapt.sNielz123 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 22:11:
Drommel keept aardig. Als die wat beter zou meevoetballen zou die best oke zijn
Deze redding was wel heel goed.
Ze spelen veel te weinig de lange bal.carpebios schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 22:12:
Gewoon altijd druk zetten bij PSV, dan maak je super veel kans op winnen. PSV kan nooit met druk omgaan.
En zet Luuk er gewoon in en ballen van de zijkant
En haal Baka er aub af.sNielz123 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 22:13:
[...]
Ze spelen veel te weinig de lange bal.
En zet Luuk er gewoon in en ballen van de zijkant
Karsdorp is niet goed genoeg. Ik vind Ledezma veel beterBao_mi1 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 22:16:
Zouden ze bij PSV niet stiekem Zagre in de kleedkamer kunnen houden en in plaats daarvan Karsdorp ofzo op de bus mee terug naar Rotterdam kunnen zetten? Ik had nog nooit van Zagre gehoord maar die maakt een prima indruk. Werkt keihard, en dat vuur is nou net wat PSV mist.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nee, het gaat hier over Ajax.
PSV doet in ieder geval nog 30 minuten mee voor de beker 😁
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Een tweekamerappartement denk ik. Ruimte voor meer reddingen is er blijkbaar niet.ElPaco schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 22:11:
Drommel kan blijkbaar 2 dingen! Naast ballen over de zijlijn trappen heeft hij ook een goede redding in huis!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Hahaha
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken