Is toch die oude LB van AZ? En niet lastig om 2 wedstrijden tegelijk te kijken?Quad schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:14:
Ligt het aan mij of lijkt het zo van een afstandje dat Lasse Schöne de coach van Union is?
Alleen de kansen worden niet afgemaakt... Nu 3 grote kansen, 0 goals...Harribo schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:19:
Ajax begint goed
Flickr PSN ID= cheironnl
Neu gaat prima! Geluid heb ik op mijn hoortoestel van de TV. Twente kijk ik erbij zonder geluid.Pompi schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:16:
[...]
Is toch die oude LB van AZ? En niet lastig om 2 wedstrijden tegelijk te kijken?
![]() |
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Wil je die over je knieën heen doen dan? Dat loopt best lastig volgens mijPompi schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:28:
Hoe gaat een scheenbeschermer net onder je knieen in godsnaam ooit helpen?
Hahah nou in tegenstelling tot die Sociedad speler zat ik meer aan net boven enkel/op schenen te denken.toolkist schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:30:
[...]
Wil je die over je knieën heen doen dan? Dat loopt best lastig volgens mij
Flickr PSN ID= cheironnl
Je brengt me weer op ideeën. Ik vergeet altijd dat ik ook gewoon PiP aan kan zettenQuad schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:28:
[...]
Neu gaat prima! Geluid heb ik op mijn hoortoestel van de TV. Twente kijk ik erbij zonder geluid.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hoop dat het meevalt bij Brobbey. Dingen aan je hoofd kunnen soms lang duren.cheiron schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:33:
Brobbey te groggy om door te gaan. Was ook een heftige klap.
Aderlating
Waarom Rasmussen centraal.. aub hem ff rechts en traore centraal of akpom
[ Voor 37% gewijzigd door Crysania op 28-11-2024 21:36 ]
Hahaha ja het zou zijn zoon kunnen zijnTrishul schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:35:
Wat een downgrade, van Brobbeast naar Omtzigt
Verprutst grote kans meteen. Ach deed de rest ook, hoort helemaal bij de groep
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 28-11-2024 21:45 ]
Heerlijke opmerking van El Sierd.Harribo schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:44:
Draaicirkel van een Scania
nggyu nglyd
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja fantastisch toch? Commentators als El Sierd moeten we koesteren vind ik.
Originele mensen.
Zooo veel beter dan de monotone espn commentators in my humble opion.
Sierd wordt niet betaald om snel te zijn he?joostmakaay schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:48:
Wel ironisch dat juist Sierd dat zegt, man roept "NAAST!" terwijl de bal al enkele tellen over de achterlijn is.
Wel om de wedstrijd van commentaar te voorzien met er op dat moment op het veld gebeurt, als je dan steeds twee tellen te laat bent kun je net zo goed niets zeggenHarribo schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:50:
[...]
Sierd wordt niet betaald om snel te zijn he?
[ Voor 58% gewijzigd door Gynnad op 28-11-2024 22:25 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Maar Ajax speelt echt ongelooflijk slap. Sociedad, ook trouwens..
Flickr PSN ID= cheironnl
En daar is ie dan als nogGynnad schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:24:
Dacht daar krijgen we de deksel op de neus, maar gelukkig buitenspel
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik vond de actie van Hato vooral raadselachtig. Komt er 1 op volle snelheid, Baas staat op afstand en Hato stapt halfzacht in.toolkist schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:28:
Grote klasse Fitz Jim.... Loop gewoon met je man mee lamzak
Flickr PSN ID= cheironnl
En daarna staat ie ook nog met zijn armen te wapperen he!toolkist schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:28:
Grote klasse Fitz Jim.... Loop gewoon met je man mee lamzak
Banel doet niemand goedQuad schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:30:
De wissels doen Ajax geen goed.
Kubo liep weg en er waren nota bene 4 spelers van Ajax die gewoon toekeken en niemand die met hem mee liep.Megupe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:29:
Fitz Jim en Hato of lopen niet mee of sjokken maar wat. Treurig verdedigd hoor.
Tja dan houdt het wel op
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 28-11-2024 22:37 ]
De door mij genoemde spelers lieten het eerder al lopen. Er waren er meer die verzaakten.Harribo schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:36:
[...]
Kubo liep weg en er waren nota bene 4 spelers van Ajax die gewoon toekeken en niemand die met hem mee liep.
Tja dan houdt het wel op
Ik kijk pas sinds de 46e minuut, maar vind ajax niet overtuigen. Is ook niet onze sterkste opstelling en zwaarste tegenstander, maar tegen dit Sociedad mag je op zijn minst een punt verwachten.
Is zo ontzettend slordig vandaag.Megupe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:39:
[...]
De door mij genoemde spelers lieten het eerder al lopen. Er waren er meer die verzaakten.
Ik kijk pas sinds de 46e minuut, maar vind ajax niet overtuigen. Is ook niet onze sterkste opstelling en zwaarste tegenstander, maar tegen dit Sociedad mag je op zijn minst een punt verwachten.
Desondanks zie ik hier geen remontada gebeuren, Ajax laat het niet zien.
Dit Sociedad won gewoon van Barcelona, een Barcelona is vorm notabene. Dus onderschat dit team niet.Megupe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:39:
[...]
De door mij genoemde spelers lieten het eerder al lopen. Er waren er meer die verzaakten.
Nu wel geschorst, 1 wedstrijd minder dat we hem in Ajax 1 hoeven te zien. Best knap dat je als invaller al 3 kaarten hebt kunnen verzamelen.Trishul schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:41:
Haha Wijndal is er weer ingekomen om te schoppen
[ Voor 12% gewijzigd door Pompi op 28-11-2024 22:42 ]
Hylsson, Wijndal, vd Boomen etc... Allemaal spelers er nu in waar je de oorlog niet mee wintdutchgio schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:42:
Desondanks zie ik hier geen remontada gebeuren, Ajax laat het niet zien.
Gewoon maar dit onnodige verlies accepteren, zit niks anders op
Edit :Hylsson en Wijndal er naast, tekenend
[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 28-11-2024 22:48 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Echt stel gewoon Ramaj op...
Tja dat zijn beide spelers die niks in Ajax 1 te zoeken hebben. Net als Banel en Rasmussen, en wat mij betreft Fitz-Jim idem ondanks dat ie heel soms z'n momenten heeft.Harribo schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:46:
Tuurlijk... Stelletje slaapzakken.... Kubo mag er gewoon door heen lopen en scoren
Edit :Hylsson en Wijndal er naast, tekenend
Je slaat de spijker op zijn kop. Wat er nu in het veld staat, is gewoon een heel stuk minder dan de basis 11.toolkist schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:49:
[...]
Tja dat zijn beide spelers die niks in Ajax 1 te zoeken hebben. Net als Banel en Rasmussen, en wat mij betreft Fitz-Jim idem ondanks dat ie heel soms z'n momenten heeft.
Daar win je geen wedstrijden mee
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dat vind ik geen pech, maar gewoon niet goed genoegAgent47 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:57:
Ajax niet best vanavond. Wel beetje pech met de paal.
Ultra 7 265K / GB Z890 AORUS ELITE / RTX 5070 Ti Gaming OC
Dit Ajax was vorig jaar met 8-0 eraf gegaan in een dergelijke wedstrijd zonder eigen kansen en dat spelbeeld was nu wel wat anders op basis van de eerste helft (zeker niet de tweede). Niet van de leg laten brengen hierdoor in elk geval
Verwijderd
Niet opeens. Rijkhoff heeft mede door een knieblessure al sinds 11 augustus niet meer bij de A-selectie gezeten.Typhone schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 09:34:
Mwa dit zag je al wel een beetje aankomen als je keek naar wie er wél en niet meededen. Basis van het middenveld opeens weg en dan is dit het resultaat. Het enige wat ik onbegrijpelijk vind is dat Rasmussen opeens speelt en niet Rijkhoff. De rest laat heel goed zien waarom ze er niet in thuis horen.
Er stond een beter elftal in het veld dan tijdens de grootste nederlaag van vorig seizoen in Rotterdam.Dit Ajax was vorig jaar met 8-0 eraf gegaan in een dergelijke wedstrijd zonder eigen kansen en dat spelbeeld was nu wel wat anders op basis van de eerste helft (zeker niet de tweede). Niet van de leg laten brengen hierdoor in elk geval
Mix van beide .. om in clichés te treden: als die erin gaat heb je een heel andere wedstrijdtoolkist schreef op donderdag 28 november 2024 @ 23:30:
[...]
Dat vind ik geen pech, maar gewoon niet goed genoeg
Ik denk vooral gezien te hebben dat Berghuis eigenlijk niet meer past in het systeem, niet als Traoré speelt.
Nu ben ik al geen fan van Berghuis vanaf het moment dat die kwam al .. Snap de verlenging ook niet. Maar goed dat zal met aanwas en financiële situatie te maken hebben.
Vorig seizoen is niet relevant. Al stond daar het elftal uit 1995 opgesteld we hebben gezien wat het fitheidsniveau van die selectie was.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 09:47:
[...]
Niet opeens. Rijkhoff heeft mede door een knieblessure al sinds 11 augustus niet meer bij de A-selectie gezeten.
[...]
Er stond een beter elftal in het veld dan tijdens de grootste nederlaag van vorig seizoen in Rotterdam.
Dus nee appels / peren.
Verwijderd
Jij maakt de vergelijking met vorig seizoen.Typhone schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 09:51:
Vorig seizoen is niet relevant.
Ik plaats situatie A in vergelijking met situatie A van vorig seizoen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 09:53:
[...]
Jij maakt de vergelijking met vorig seizoen.
Jij haalt situatie B erbij in dezelfde vergelijking en trekt daaruit een conclusie die niet zoveel met de wedstrijd van gisteren te maken heeft en gooit dan mij voor de voeten dat ik een vergelijking maak met vorig seizoen. (Non sequitor)
Dus niet het Ajax wat in wedstrijd B speelde, waar ik in de post erna refereer met 'zelfs al stond daar het Ajax uit 1995'.Dit Ajax was vorig jaar met 8-0 eraf gegaan in een dergelijke wedstrijd zonder eigen kansen en dat spelbeeld was nu wel wat anders op basis van de eerste helft (zeker niet de tweede).
Anyway, zinloze discussie dus hier laat ik het bij.
Nah pech zou zijn als ie via via tegen de paal gaatMillie-ano schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 09:49:
[...]
Mix van beide .. om in clichés te treden: als die erin gaat heb je een heel andere wedstrijd![]()
Ik denk vooral gezien te hebben dat Berghuis eigenlijk niet meer past in het systeem, niet als Traoré speelt.
Nu ben ik al geen fan van Berghuis vanaf het moment dat die kwam al .. Snap de verlenging ook niet. Maar goed dat zal met aanwas en financiële situatie te maken hebben.
En Berghuis en Traoré liepen elkaar nogal eens in de weg ja
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Moet je de affiches daar zien, vol met vage kleine clubs.
Nu heb je tenminste aansprekende tegenstanders.
Ik vermoed dat GAE en hun supporters anders wel heel blij waren geweest als ze wel door de voorrondes waren gekomen en in de Conference League mochten spelen. Ook al zou dat mogelijk minder aansprekende clubs zijn geweest, zijn het wel Europese wedstrijden die zowel extra inkomsten voor de club opleveren (tickets en geld van Uefa) als ook buitenlandse wedstrijdtrips voor supporters die het anders niet zouden mee maken.Harribo schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:27:
Afgezien van de coefficiënten... Ben blij dat we geen Nederlandse clubs in de Conference League hebben.
Moet je de affiches daar zien, vol met vage kleine clubs.
Nu heb je tenminste aansprekende tegenstanders.
Met o.a. clubs uit Engeland, Portugal, Spanje, Italie, Zwitserland, Duitsland, Denemarken, Griekenland, Zweden zitten er ook genoeg landen bij waar je er een leuk tripje weg van kan maken.
Fortuna komt wel eens gevaarlijk uit.Grudgie schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 20:30:
Feyenoord speelt wel goed. Fortuna helemaal niks te zeggen. Maar Feyenoord mag wel scoren.
Edit: Lol.
[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 30-11-2024 20:32 ]
nggyu nglyd
Wachten op Stengs en Gimenez vrees ik
[ Voor 12% gewijzigd door D-e-n op 30-11-2024 20:37 ]
Maar geen volwaardige vervanger voor Wieffer toch?D-e-n schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 20:35:
Weer op achterstand. Ik blijf erbij: dit overkwam Feyenoord de laatste drie jaar bijna nooit en dat was gewoon met hetzelfde centrale duo.
Ik denk dat Feyenoord die 'stiekem' hard mist.
[ Voor 7% gewijzigd door toolkist op 30-11-2024 20:37 ]
Dat klopt wel, maar de tegengoals zijn wel veelvuldiger. De fase waarin men nu zit voelt wel wat als een periode met Slot. Die benoemde nog wel eens dat het echt is om gek van te worden als je zelf de kansen hebt maar toch verliest. Of op achterstand komt.toolkist schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 20:37:
[...]
Maar geen volwaardige vervanger voor Wieffer toch?
Ik denk dat Feyenoord die 'stiekem' hard mist.
Ook nu zit het aanvallend niet mee blijkbaar
Daar kunnen we toch niet alle defensieve fouten op afschuiven?toolkist schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 20:37:
[...]
Maar geen volwaardige vervanger voor Wieffer toch?
Nee niet alle, maar je mist wel zijn stofzuiger kwaliteit waardoor er in de laatste linie meer fout kan gaan, simpelweg omdat dat de bal vaker komt.D-e-n schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 20:41:
[...]
Daar kunnen we toch niet alle defensieve fouten op afschuiven?
Het is Fortuna maar he. En met Zerouki was het vorig jaar aanvallend kut maar verdedigend best prima.piotr123 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 20:45:
[...]
Nee niet alle, maar je mist wel zijn stofzuiger kwaliteit waardoor er in de laatste linie meer fout kan gaan, simpelweg omdat dat de bal vaker komt.
Hier punten verliezen zou een schande zijn.
En nog een keer aluminium. Man wat kan het ook lekker tegen zitten.Agent47 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 20:50:
Bal wil er niet in 2x aluminium. Die redmond is niks. Bizar dat alle 3 je spitsen geblesseerd zijn.
Iemand gooide een beker op het veld en die willen ze nu uit het publiek halenQuad schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 21:37:
Watskeburt in/met het publiek?
Aha, en krijgt de toorn fes doods van z'n medesupporters over zich heen dus. Waren een paar opgefokt zeg,toolkist schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 21:37:
[...]
Iemand gooide een beker op het veld en die willen ze nu uit het publiek halen
nggyu nglyd
Feyenoord is nie slecht, maar maakt het steeds net niet goed af.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/E29UfYGEQOEPGyfVgcT2tdTZ.jpg?f=fotoalbum_tile)