I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Twente uiteraard.
En weer gelijk.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ff oppassen wat je typt anders is dit topic weer op slot. Dit provoceren is niet nodig.ZieMaar! schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:54:
En weer verdiend voor! Lekker hoor!
Bam Bertje.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Zo'n wedstrijd waar vlagen van het Ajax van Steijn weer tevoorschijn komen.Trishul schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:55:
Hm Ajax geeft wederom goals weg door fouten.
Taylor goed bezig!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Farioli heeft de verkeerde gewisseld namelijk Klaassen.Agent47 schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:55:
Haal Henderson er maar af
Waarheid ligt een beetje in t midden. Beide ploegen erg aan elkaar gewaagd, Twente wat positievere spelopvatting en een beetje gekleurde bril
Daarom heb ik espn in het pakket zitten. Ik raakte dat streamen zo zat.Han schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:57:
Ik koop dus serieus enkele minuten achter met mijn stream
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Mag je zo juichenHan schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:57:
Ik koop dus serieus enkele minuten achter met mijn stream
Met mn Odido pakket loop ik ook achter op de KPN's en Ziggo's van deze wereld helaas.Agent47 schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:57:
[...]
Daarom heb ik espn in het pakket zitten. Ik raakte dat streamen zo zat.
Taylor eraf, helaas die speelde echt lekker. Weghorst wel eruit, slim.
[ Voor 11% gewijzigd door Qu3st op 10-11-2024 15:59 ]
nou ja de aanval ontstaat door een mislukte kaats terwijl je 8 man voor de bal hebt staanHan schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:56:
Tja… tegen 12 man spelen win je nooit. Voor de aanval van Twente werd Akpom gewoon vastgehouden, wat balbezit opleverde voor Twente en uit die aanval scoort Twente. Kansloos dit.
Ergens begrijpelijk, heeft behoorlijk wat moeten incasseren op zijn enkels...Megupe schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:59:
Huh Taylor eraf? Die speelt prima.
We gaan ‘t zien.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Heel gek, Akpom was slimmer geweest.Megupe schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:59:
Huh Taylor eraf? Die speelt prima.
Mja dat is in mijn ogen wat overdreven. Beide ploegen zetten elkaar vast tijdens de opbouw en er wordt behoorlijk scherp gespeeld met de nodige overtredingen. Ze laten elkaar letterlijk niet voetballen en daardoor is de wedstrijd ook onrustig en slordig over en weer.Kist schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:56:
[...]
Zo'n wedstrijd waar vlagen van het Ajax van Steijn weer tevoorschijn komen.
Gelukkig worden we als kijker bediend van een leuke energieke wedstrijd.
[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 10-11-2024 16:02 ]
Ach misschien. Maar Henderson laat zich met dit soort dingen (ogenschijnlijk) wel uit zijn concentratie halen. Is wel erg veel en vaak met de scheids bezig…Gynnad schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:02:
Dit is toch ook gewoon geel voor van Wolfswinkel?
Wij ookZieMaar! schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:03:
[...]
Ach misschien. Maar Henderson laat zich met dit soort dingen (ogenschijnlijk) wel uit zijn concentratie halen. Is wel erg veel en vaak met de scheids bezig…
Niet alleen vandaag. Dat doet ie altijd. Als hij niet zo gereageerd had, had Van Wolfswinkel de kaart misschien wel gehad, nu was ie vooral een bliksemafleider voor t gedrag van Van Wolfswinkel denk ik.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Exact, gewoon een schwalbe, kaart aannaaien.Miki schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:07:
In de slomo lijkt Fritz-Jim de speler niet te raken.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Inderdaad eerst de voet en daarna de bal. Als het geen buitenspel was geweest had het gewoon door gemogen.Quad schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:08:
Dat was een kaart voor Ricky anders...
nggyu nglyd
Mooi niet, spannend wel.ZieMaar! schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:10:
Wel mooie wedstrijd zo. Twee goede ploegen, tactisch goed, spannend en kan beide kanten nog op…
Tering, het is wel kwaliteit shirtje . Wat wordt er aan Brobbey getrokken zeg
[ Voor 14% gewijzigd door Megupe op 10-11-2024 16:12 ]
nggyu nglyd
Mooi als je een voorkeur hebt, door de spanning. Geen swingende wedstrijd vol kansen idd.
Wat een scheids zeg, doe maar ff wisselen en direct langs spec savers.Quad schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:12:
Dat was gewoon weer een strafschop.
Nee, was buiten de 16, maar was idd wel een vrije trapQuad schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:12:
Dat was gewoon weer een strafschop.
Brobbey nu juist niet?Agent47 schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:13:
Deze was wel discutabel. Al trok brobbey zelf ook.
Ja dat kan ook. Maar ja, er gebeurt niets met de overtreding, vind ik kwalijker.Gynnad schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:13:
[...]
Nee, was buiten de 16, maar was idd wel een vrije trap
nggyu nglyd
Het was er binnen… en shirtje trekken was overduidelijk.Gynnad schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:13:
Nee, was buiten de 16, maar was idd wel een vrije trap
Kijk de herhaling maar
Ik heb gekeken, ik zag het niet.Agent47 schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:14:
[...]
Kijk de herhaling maarTrok die Twente speler ook aan het shirt
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Omdat ie hem raakt en hij daardoor struikelt.carpebios schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:17:
Hoezo fluit die daar voor?
Duw in de rug?carpebios schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:17:
Hoezo fluit die daar voor?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ondanks dat het niks was in beide gevallen is zijn beslissing vreemd. Zeer matige scheids.
Dat het gebeurt kan, het consequent naar de hoofd grijpen na een duel is eerder ergerlijk, zeke rmet de richtlijn dat je daar voor de wedstrijd stil zou moeten leggen.carpebios schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:19:
Leek heel licht contact, ik zou de VAR eventueel afwachten, maar spelers gaan echt te makkelijk naar de grond. Kijk naar Brobey.
Was nu ook dom van Brobbey. Prima mogelijkheid om iets te creëeren om zeep geholpen.Napo schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:19:
[...]
Dat het gebeurt kan, het consequent naar de hoofd grijpen na een duel is eerder ergerlijk, zeke rmet de richtlijn dat je daar voor de wedstrijd stil zou moeten leggen.
En dan nu een wissel, hahaha wat is dit?
[ Voor 68% gewijzigd door carpebios op 10-11-2024 16:23 ]
Gauw vergeten en nu weer stomme interlands...
Uiteindelijk 7 punten gepakt tegen Feyenoord, PSV en FC Twente, wie had dat gedacht. Veel gingen er vanuit dat het 0 of 1 punt ging worden.
Nu tijd om weer even bij te komen, je ziet dat de pijp toch wel wat leeg is geraakt bij Ajax door de drukke weken.
Minder, minder!Megupe schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:23:
Gauw vergeten en nu weer stomme interlands...
Denk het ook wel. Hoog niveau, spannend, Rots had de wedstrijd op zijn voet, al leek Ajax het de laatste 10 minuten wel prima te vinden (of er zat gewoon niet meer in, wat je bij Twente ook wel zag).Agent47 schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:23:
2-2 is terecht
nggyu nglyd
Dat is wel duidelijk toch? Niet.Quad schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:26:
2-2 kan ik mee leven, maar KNVB moet wel even goed kijken naar de genomen beslissingen van Lindhout, hopelijk reflecteren ze dat naar elkaar toe en leren ze ervan.
Absoluut niet. Je hoort na 5min tegen 10 te spelen. Dan is 2-2 nooit primaVos schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:24:
Kijkende naar het verloop van de wedstrijd en de beslissingen vind ik 2-2 wel prima.
In de herhaling was te zien dat Brobbey een onbewuste elleboog tegen de zijkant van zijn hoofd kreeg door de inkomende speler. Het was geen onzinnige reactie in dit geval.Napo schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:19:
[...]
Dat het gebeurt kan, het consequent naar de hoofd grijpen na een duel is eerder ergerlijk (...)
Er zit dus wel verbetering in
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Vandaar mijn opmerking 'kijkende naar de beslissingen'.toolkist schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:28:
[...]
Absoluut niet. Je hoort na 5min tegen 10 te spelen. Dan is 2-2 nooit prima
Flickr PSN ID= cheironnl
Gelijkspel is in mijn ogen dan ook niet terecht. FCT is opzichtig gespaard door de arbitrage
XXXVI
Ajax was veel beter dan vorig seizoen, groot verschil inderdaad. Als Rots die 100% kans maakt denk ik dat t misschien alsnog 3-1 was geworden, maar vorig jaar werd Ajax scheel getikt en daar was vandaag helemaal geen sprake van, dit was een mooie wedstrijd waarbij beiden met 2-2 lijken te krijgen waar ze recht op hebben en dat ook in t veld wel leken te beseffen.964C2 schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:30:
Afgelopen 2 jaar verloor Ajax steeds in Enschede met 3-1
Er zit dus wel verbetering in
Twente 13 overtredingen en 1 gele kaart. Ajax 5 overtredingen 1 gele kaart. Er is veel over de scheidsrechter gezegd, de statistieken liegen er niet om.ephymerous schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:33:
Sjonge jonge wat hebben we vanmiddag gezien zeg. Zo’n foutenfestijn van de arbitrage heb ik met de VAR nog nooit gezien. Dat er een grote fout wordt gemaakt maar twee penalty’s en in ieder geval een rode kaart niet gegeven.
Gelijkspel is in mijn ogen dan ook niet terecht. FCT is opzichtig gespaard door de arbitrage
Daarnaast heb je ook nog de ongeregistreerde overtredingen, zoals een Traore die snel gevloerd werd (door Hilgers?) bij een counter.
[ Voor 10% gewijzigd door Trishul op 10-11-2024 16:46 ]
Het is dat ik je “ken” anders had ik oprecht gedacht dat je de boel aan het opstoken bent. [De clubkaart trekken is niet nodig? Als FCT supporter mag je gelegenheidsaanvoerder Lindhout dankbaar zijn voor de punt die achterblijft in Enschede.ZieMaar! schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:33:
[...]
Ajax was veel beter dan vorig seizoen, groot verschil inderdaad. Als Rots die 100% kans maakt denk ik dat t misschien alsnog 3-1 was geworden, maar vorig jaar werd Ajax scheel getikt en daar was vandaag helemaal geen sprake van, dit was een mooie wedstrijd waarbij beiden met 2-2 lijken te krijgen waar ze recht op hebben en dat ook in t veld wel leken te beseffen.
[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 11-11-2024 10:19 ]
XXXVI
Ik denk dat je niet mag klagen gezien alle arbitrale mazzeltjes die Ajax al gehad heeft dit seizoen.ephymerous schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:33:
Sjonge jonge wat hebben we vanmiddag gezien zeg. Zo’n foutenfestijn van de arbitrage heb ik met de VAR nog nooit gezien. Dat er een grote fout wordt gemaakt maar twee penalty’s en in ieder geval een rode kaart niet gegeven.
Het hoort er ook gewoon bij. Soms zit het mee en soms niet.
Onzin! En welke mazzeltjes hebben ze dan volgens jou gehad? Je zou maar zo simpel redeneren zegAdvizor schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:06:
[...]
Ik denk dat je niet mag klagen gezien alle arbitrale mazzeltjes die Ajax al gehad heeft dit seizoen.
Het hoort er ook gewoon bij. Soms zit het mee en soms niet.
Andersom had Ajax ook van die momenten. Fitz-Jim had ook zomaar zijn tweede geel kunnen krijgen bijvoorbeeld. Ik vond het vooral een heel duidelijk voorbeeld van een wedstrijd waarin winst en verlies erg dicht bij elkaar lagen.ephymerous schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:48:
[...]
Het is dat ik je “ken” anders had ik oprecht gedacht dat je de boel aan het opstoken bent. Is je clubbril zo sterk? Als FCT supporter mag je gelegenheidsaanvoerder Lindhout dankbaar zijn voor de punt die achterblijft in Enschede.
Het is gewoon niet best, kom je nog goed weg dat je niet met 0-3 de rust in gaat...Superkiwi schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:28:
AZ heeft het moeilijk. Zou de wedstrijd tegen de Turken ze zó opgebroken hebben?
Heel slap en vrijblijvend en dan ga je van W2 niet winnen. Die coach doet wel wat met de spelers terwijl Martens amper staat, laat staan echt wat uitstraalt langs de lijn.
FJ raakte hem niet? En hield in. Ik vond het niet gevaarlijk genoeg voor geel dan.jbdeiman schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:35:
[...]
Andersom had Ajax ook van die momenten. Fitz-Jim had ook zomaar zijn tweede geel kunnen krijgen bijvoorbeeld. Ik vond het vooral een heel duidelijk voorbeeld van een wedstrijd waarin winst en verlies erg dicht bij elkaar lagen.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 10-11-2024 17:40 ]
Knap dat hij een 2de geel zou hebben gekregen, als alleen Hato geel heeft gehad...jbdeiman schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:35:
[...]
Andersom had Ajax ook van die momenten. Fitz-Jim had ook zomaar zijn tweede geel kunnen krijgen bijvoorbeeld. Ik vond het vooral een heel duidelijk voorbeeld van een wedstrijd waarin winst en verlies erg dicht bij elkaar lagen.
Daarnaast als je naar de statistieken kijkt en 13 tegen 5 overtredingen ziet, zou je niet verwachten dat beide teams zelfde aantal geel zouden hebben. Ja ik weet dat niet alle overtredingen hetzelfde zijn, maar vaak heb je wel eerder een optelsom kaart.
[ Voor 23% gewijzigd door Pompi op 10-11-2024 17:52 ]
Ajax had echt wel meer verdiend dan die ene punt.
[ Voor 4% gewijzigd door Qu3st op 10-11-2024 17:51 ]
Naja, of gewoon geel. De scheidsrechter was beide kanten op slecht maar het is altijd wel vermakelijk als fan van geen van beide clubs dat altijd alleen. Inenten blijven hangen die in het voordeel van de gesupporte club zijn. (Of in het nadeel dus werden beoordeeld)Pompi schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:49:
[...]
Knap dat hij een 2de geel zou hebben gekregen, als alleen Hato geel heeft gehad...
Daarnaast als je naar de statistieken kijkt en 13 tegen 5 overtredingen ziet, zou je niet verwachten dat beide teams zelfde aantal geel zouden hebben. Ja ik weet dat niet alle overtredingen hetzelfde zijn, maar vaak heb je wel eerder een optelsom kaart.
Dat is waar het me eigenlijk om ging, de reacties dat Ajax een enorm groot onrecht is aangedaan. Terwijl het gewoon beide kanten op erg slecht was.
Dat is zeker waar. Mijn conclusie is dat je in Nederland dus alleen nog maar hoeft te verliezen van jezelf en/of de arbitrage. Hopelijk houdt Ajax dit niveau vast en dan zit de tweede plek er zeker inQu3st schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:50:
Als je paar weken geleden had gezegd dat Ajax in de afgelopen tijd 7 punten had gepakt tegen Feyenoord, PSV en Twente dan werd je naar het gesticht gestuurd hoor.
XXXVI
Nogal een verschil of ie in de 5e minuut rood en penalty niet geeft, of in de 70e minuut of weetikveel wanneer een keer geen geel.jbdeiman schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:01:
[...]
Naja, of gewoon geel. De scheidsrechter was beide kanten op slecht maar het is altijd wel vermakelijk als fan van geen van beide clubs dat altijd alleen. Inenten blijven hangen die in het voordeel van de gesupporte club zijn. (Of in het nadeel dus werden beoordeeld)
Dat is waar het me eigenlijk om ging, de reacties dat Ajax een enorm groot onrecht is aangedaan. Terwijl het gewoon beide kanten op erg slecht was.
Dat denk ik ook. Zelden zo’n progressie gezien in zo’n korte tijd. Jammer dat dat verschrikkelijke interlandgedoe weer begint.ephymerous schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:10:
[...]
Dat is zeker waar. Mijn conclusie is dat je in Nederland dus alleen nog maar hoeft te verliezen van jezelf en/of de arbitrage. Hopelijk houdt Ajax dit niveau vast en dan zit de tweede plek er zeker in
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken