Met Berghuis en de andere wissels wordt het wel beter
Mooi doelpunt
Mooi doelpunt
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Tegen voivojdinaTerranova schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 21:43:
[...]
Sutalo speelt gewoon een prima pot hoor, was vorige wedstrijd ook al zo.
Nouja, hij is wel de enige, tenminste totdat Bertje erin kwam
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Tekenend is vind ik hoe die een paar minuten geleden de bal in èèn keer aanneemt met zijn voet en direct kan doorspelen. Dat kan verder zo goed als niemand op dat veld.Quad schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 21:48:
Traoré is wel direct een kwaliteitsimpuls van een jewelste.
Of z'n eerste actie gelijk 4 man doldraaien. Netjes.Trishul schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 21:50:
[...]
Tekenend is vind ik hoe die een paar minuten geleden de bal in èèn keer aanneemt met zijn voet en direct kan doorspelen. Dat kan verder zo goed als niemand op dat veld.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 01-08-2024 21:53 ]
Tegen Panathinaikos hopelijk Brobbey, Traore, Berghuis, van de Boomen en Gods vanaf het begin. Dat scheelt toch een behoorlijke slok op een borrel zegHarribo schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 21:53:
Nu de echte basis spelers eindelijk erin komen, is er wel echt een duidelijk verschil. Fijn.
XXXVI
Ja zat ik ook aan te denken ja, maar geen idee of de regels dat ook vinden. Maakt gelukkig weinig uittoolkist schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 22:02:
Die goal van Vojvodina was toch gewoon hinderlijk buitenspel?
Beide spelers stonden buiten spel toen die voorzet kwam en door hun positie voelt Sutalo de noodzaak om in te grijpen...
Jawel hoor!!Trishul schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 21:56:
Ja maar wacht even, volgens mij heeft Traore niet zijn signature goal viering gedaan, minpunten
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ga er maar vanuit dat veel NL clubs dat dit seizoen niet gaan doen. Twente schat ik kansloos in. Feyenoord zie ik niet ver komen. Ajax zie ik met een beetje geluk nog wel ergens komen. Alleen PSV schat ik wat hoger in.Typhone schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 07:36:
De winnaar van de playoffs heeft Nederland wederom geen coëfficiënten eieren gelegd. Zzzzzz
Nadeel is dat die CL spelen en die zie ik niet zoveel punten halen daar. Vorig jaar ook matig. Feyenoord heb ik ook wat twijfels bij maar bij Ajax idem dito.Agent47 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:35:
[...]
Ga er maar vanuit dat veel NL clubs dat dit seizoen niet gaan doen. Twente schat ik kansloos in. Feyenoord zie ik niet ver komen. Ajax zie ik met een beetje geluk nog wel ergens komen. Alleen PSV schat ik wat hoger in.
Die moet snel weg. Nog een paar van die Mislintat rakkers mogen opzouten en dan krijgen we weer kleur hoop ik.SterqVerhael schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:37:
Blij dat 'Bertje' terug is bij Ajax. In de spits is het een extra (en ander) wapen dan Brobbey. Samen met Brobbey en Traoré vanaf rechts en Godts vanaf links (ervan uitgaande dat Bergwijn nog vertrekt) zie ik het best wel goed functioneren.
De 10 minuten dat hij inviel was het al 10x beter dan Akpom in ieder geval. Man, die viel tegen.
Twente kan in de Europa League of Conference League toch best wel wat punten halen?Agent47 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:35:
[...]
Ga er maar vanuit dat veel NL clubs dat dit seizoen niet gaan doen. Twente schat ik kansloos in. Feyenoord zie ik niet ver komen. Ajax zie ik met een beetje geluk nog wel ergens komen. Alleen PSV schat ik wat hoger in.
Bertje viel mij ook alles mee eerlijk gezegd. Inderdaad hele andere smaak dan Brobbey, al verwacht ik eigenlijk (zoals je ook al zegt) dat hij vooral op rechtsbuiten zal starten.SterqVerhael schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:37:
Blij dat 'Bertje' terug is bij Ajax. In de spits is het een extra (en ander) wapen dan Brobbey. Samen met Brobbey en Traoré vanaf rechts en Godts vanaf links (ervan uitgaande dat Bergwijn nog vertrekt) zie ik het best wel goed functioneren.
De 10 minuten dat hij inviel was het al 10x beter dan Akpom in ieder geval. Man, die viel tegen.
Mwoah als Sutalo die hakbal niet doet pist Akpom die bal erin en heeft ie ineens een prima wedstrijd gespeeld.Henkie_NtA schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:34:
[...]
Bertje viel mij ook alles mee eerlijk gezegd. Inderdaad hele andere smaak dan Brobbey, al verwacht ik eigenlijk (zoals je ook al zegt) dat hij vooral op rechtsbuiten zal starten.
Akpom is een beetje zoals Weghorst, goed als invaller maar eigenlijk nooit goed in de basis.
Omdat hij dan een goal maakt? Sorry, maar zelfs dan was het 3x niks.toolkist schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:57:
[...]
Mwoah als Sutalo die hakbal niet doet pist Akpom die bal erin en heeft ie ineens een prima wedstrijd gespeeld.
Twente speelt sowieso groepsfase Europa league, Ajax sowieso groepsfase conference league, AZ volgens mij ook? Denk dat er eigenlijk zat puntjes te sprokkelen zijn, zeker als Ajax Conference League gaat spelen.Agent47 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:35:
[...]
Als we het vergelijken met Akpom dan is dit wel correct. Die vent heeft 21 wedstrijden nodig om te scoren.toolkist schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 11:06:
Dat is toch precies wat ie moet doen als spits?
Traore speelt 10min, scoort een keer, en hop dan is het meteen wel hartstikke positief hier.
Met Brobbey en Traore in de basis heb je Rijkhoff ook nog als spits. Dan zou je Akpom wel kunnen verkopen.Henkie_NtA schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:34:
[...]
Bertje viel mij ook alles mee eerlijk gezegd. Inderdaad hele andere smaak dan Brobbey, al verwacht ik eigenlijk (zoals je ook al zegt) dat hij vooral op rechtsbuiten zal starten.
Akpom is een beetje zoals Weghorst, goed als invaller maar eigenlijk nooit goed in de basis.
Dat is volgens mij ook nog steeds het idee. Al haakt Rijkhoff wel een stuk minder goed aan dan gehoopt. Is toch nog wat te jong en mist body. Je ziet wel dat zn inzicht en techniek verder prima op orde is.dutchgio schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 11:15:
[...]
Met Brobbey en Traore in de basis heb je Rijkhoff ook nog als spits. Dan zou je Akpom wel kunnen verkopen.
Ook zonder goal was Traoré in die 10min veel beter dan de 80min van Akpom daarvoor.toolkist schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 11:06:
Dat is toch precies wat ie moet doen als spits?
Traore speelt 10min, scoort een keer, en hop dan is het meteen wel hartstikke positief hier.
Volgens mij nog niet. Pas als ze komende ronde doorkomen toch?ZieMaar! schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 11:09:
[...]
Ajax sowieso groepsfase conference league
Steam ID = Ackerfiets
Family Guy schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 13:02:
[...]
Volgens mij nog niet. Pas als ze komende ronde doorkomen toch?
Bron: https://www.vi.nl/nieuws/...fase-van-de-europa-leagueDe duels tussen Ajax en Panathinaikos staan op 8 augustus en 15 augustus op het programma. De wedstrijden in de play-offs worden op de laatste donderdagen van augustus gespeeld, op 22 en 29 augustus. Dat betekent dat de ploeg van Francesco Farioli nog twee keer een tweeluik moet overleven om zich te plaatsen voor de groepsfase van de Europa League.
Gaat het mis tegen Panathinaikos, dan mag Ajax zich melden in de play-offs voor de Conference League.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Steam ID = Ackerfiets
Nou ben benieuwd of hij bereidwillig is om dat ene puntje aan te passen. Wordt vervolgd.Vitesse heeft tot zaterdag 12.00 uur de tijd om de wijziging door te voeren. Volgens de club gaat het om een kleine aanpassing. De Arnhemmers zeggen dat een overeenkomst met de Amerikaanse schuldeiser Coley Parry slechts op "één punt" moet worden gewijzigd.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ja, Vojvodina gaat nu ook verder in 3e voorrronde Ucl.Megupe schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 13:21:
Wat was er met Ajax gebeurd als ze hadden verloren? Nog steeds poging voor conference league?
En de uitschakeling van go ahead is natuurlijk dramatisch voor NL qua coëfficienten, alles gaat gedeeld door 6 en we misser er al 1.
Steam ID = Ackerfiets
Die zal niet zo maar die schuld kwijt schelden lijkt mij, zitten ze volgend jaar dan niet weer met hetzelfde probleem? Of mis ik iets..Player1S schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 13:26:
FC Uitstel aan de Rijn![]()
https://www.nu.nl/voetbal...e-zaken-af-te-ronden.html
[...]
Nou ben benieuwd of hij bereidwillig is om dat ene puntje aan te passen. Wordt vervolgd.
Uiteraard. Het is dit aanpassen of gegarandeerd geen geld, met z'n achtergestelde lening.Player1S schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 13:26:
FC Uitstel aan de Rijn![]()
https://www.nu.nl/voetbal...e-zaken-af-te-ronden.html
[...]
Nou ben benieuwd of hij bereidwillig is om dat ene puntje aan te passen. Wordt vervolgd.
wat ik begreep stelt hij de schuldeis 1 jaar uit en hoopt Vitesse dat Franke tegen die tijd goed gekeurd is zodat die Parry afgekocht kan worden.Gynnad schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 13:29:
[...]
Die zal niet zo maar die schuld kwijt schelden lijkt mij, zitten ze volgend jaar dan niet weer met hetzelfde probleem? Of mis ik iets..
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Eerst zien dan geloven. Volgens jou was het woensdag al rond. En toen donderdag. en toen vrijdag.Alargule2 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 13:30:
[...]
Uiteraard. Het is dit aanpassen of gegarandeerd geen geld, met z'n achtergestelde lening.
Vrijdag 9 augustus gewoon foebele tegen Telstar.
Kist schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 19:22:
Die hadden ze inderdaad ook terug mogen sturen naar jong Ajax.
Kist schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 19:25:
Van mij mag die weg, veel te duur voor wat die bijdraagt.
Na vorig jaar snap ik enig cynisme gerust wel maar dit is gewoon afbranden van spelers. Meer dan kroegpraat kan ik er niet van maken.Kist schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 20:49:
[...]
Traore bejaard al jaren 0 rendement, Bergwijn al 2 jaar even nuttig als Forbs.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Inmiddels schijnt Parry naar buiten te hebben gebracht dat hij hiermee akkoord gaat. Het is nog niet bepaald een stevige basis maar mogelijk is het voldoende om (dit seizoen) een licentie te krijgen.Player1S schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 13:31:
[...]
wat ik begreep stelt hij de schuldeis 1 jaar uit en hoopt Vitesse dat Franke tegen die tijd goed gekeurd is zodat die Parry afgekocht kan worden.
Maar nu moet er dus 1 deel van het contract gewijzigd worden en vraag is of hij dat zomaar wil doen.
Redding Vitesse lijkt nabij, Amerikaan Coley Parry stapt opzij: ‘Tot vrijdag Vitessenaren!’
Coley Parry en zijn Common Group zijn bereid de eisen van voetbalbond KNVB in te willigen, zodat Vitesse de proflicentie terug kan krijgen. Dat meldt de Common Group vrijdagavond via X, het voormalige Twitter. ‘Dit jaar zal er in Arnhem worden gevoetbald’, is het begin van de verklaring.
Bron: https://www.gelderlander....ag-vitessenaren~a9948ae2/
Ik snap je post, en ik ben gister inderdaad wat kort van stof geweest. Misschien niet geheel fair, maar daar heb ik sowieso wel vaker last van via Mobiel.Gonadan schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 19:03:
Sorry maar ik moest even opsommen wat ik tegen kwam:
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
Na vorig jaar snap ik enig cynisme gerust wel maar dit is gewoon afbranden van spelers. Meer dan kroegpraat kan ik er niet van maken.
Waar is het begrip voor de situatie? De erkenning dat ze echt wel hun rol proberen te spelen en niet keihard gevlucht zijn? Het inzicht wat een Henderson bent aan ervaring, in en buiten het veld? Het belang van een speler als Rasmussen een kans geven en belonen wanneer hij ongelukkig is maar wel bovengemiddeld veel arbeid levert?
We zijn in opbouw uit een diep dal en dat kost tijd en moeite, en iedereen die hard werkt om daaraan bij te dragen is welkom. En ja, op termijn wil je zeker een selectie van hoger niveau, veel hoger. Maar teksten als 'heb je niets aan' kan ik niet zoveel mee.
Je noemt je dan fan, maar waar is je hart?
Men neemt wel de tijd. Als het echt om iets kleins ging wat inmiddels naar wens aangepast is zouden we toch al antwoord moeten hebben kunnen krijgen.bazzemans schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 21:50:
[...]
Inmiddels schijnt Parry naar buiten te hebben gebracht dat hij hiermee akkoord gaat. Het is nog niet bepaald een stevige basis maar mogelijk is het voldoende om (dit seizoen) een licentie te krijgen.
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Player1S op 03-08-2024 18:41 ]
Voor de winterstop weer nieuwe soap. Franke haakt zelf af of wordt afgekeurd en dan komen ze in de shit met ParryParaDroid2 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:15:
Nooit getwijfeld. Even promoveren en volgend jaar kampioen. Niets kan meer misgaan!
Ben het wel met veel dingen eens die in je roman staanKist schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:20:
[...]
Ik snap je post, en ik ben gister inderdaad wat kort van stof geweest. Misschien niet geheel fair, maar daar heb ik sowieso wel vaker last van via Mobiel.
Maar ik ben het verder niet helemaal met je eens. Ik ben kritisch omdat bepaalde spelers totaal geen verbetering laten zien tegenover vorig jaar. En ook niet vergeleken met het jaar daarvoor. Sommige spelers komen gewoon overduidelijk kwaliteit tekort. Dat staat los van dat er overduidelijk tactisch en fysiek stappen gezet worden. Sterker nog, ik vind dat je nu nóg duidelijk begint te zien dat sommige spelers gewoon echt heel veel tekort komen en onder normale omstandigheden al lang niet meer of helemaal nooit in een Ajax shirt te zien zouden zijn.
Also, sinds wanneer is het voor een Ajax fan dé maatstaf hardwerken? We zijn Feyenoord toch niet? Ja hard werken telt, ja ik zie dat Rasmussen hard werkt. Maar die jongen is niet goed genoeg. Het is geen bijzonder talent, niet iemand die wat extra kan. Slecht in de passing, geen bijzondere individuele acties gezien, niet bijzonder snel, niet bijzonder slim, niet iets van brillé richting de goal, niet opvallend in vroeg drukzetten en jagen, niet opgevallen in meeverdedigen, gewoon eigenlijk allemaal niet beter dan net niet goed.
Los van die jongen, het is toch gewoon armoedig en pijnlijk dat we nu zover afgezakt zijn dat we jeugdspelers moeten gebruiken, die nog lang niet klaar zijn voor het eerste elftal? Vroeger kwam een jeugdspeler van het kaliber Rasmussen niet eens in de buurt van het elftal, maar als die dat al kwam was het een keer voor een invalbeurtje tegen ADO of een dergelijke club. Als een speler al wat serieuzer mee deed, dan was die al in staat om meerwaarde te hebben in bepaalde situaties. Deze jongen zou onder normale omstandigheden nooit in Ajax 1 spelen.
Taylor, die is toch gewoon al 3 jaar dezelfde voetballer? Ik snap een hoop, maar je kan na 3 jaar toch wel iets van groei zien? Het enige wat die jongen mee heeft is dat die uit de Ajax opleiding komt, waarmee je heilig bent tegenwoordig, en dat die af en toe een goede loopactie heeft. Maar zie jij wel goede individuele acties? Zie jij Taylor wel regelmatig de bal tussen de palen mikken? Zie jij Taylor wel eens een splijtende steekpass geven? Zie jij Taylor constant meeverdedigen en zijn tegenstanders opjagen als een bloedhond? Want ik zie het niet. Ik zie nog steeds hetzelfde arrogante ventje dat zich al helemaal de vedette vindt als dat we vorig jaar hebben gezien.
Zijn vriendje Rensch, vindt zelf dat die vorig jaar een fantastisch jaar had, gaat ook gewoon op dezelfde voet verder als altijd. Gaeei heeft dan tenminste nog een fatsoenlijke voorzet in huis. En die zou ik liever een nieuwe kans zien krijgen in een elftal wat wel volwassen tactisch staat.
Traore, speelde gisteren prima. Maar laten we niet net doen of Vojvodina een goede ploeg is. Bovendien is het een brekebeen en heeft die echt al jaren niet gerendeerd. Ik hoop echt dat die het fantastisch gaat doen. En hij deed het al vele malen beter dan Akpom die met zijn ziel onder zijn arm lijkt rond te lopen de afgelopen weken. Maar het is een dure kracht én elke aankoop van Ajax moet dit jaar raak zijn. Traore is een gokje. Een duur gokje bovendien. In een tijd dat Ajax geen geld heeft.
Bergwijn, kunnen we toch ook gewoon kort over zijn? 2 jaar geen pepernoot geraakt. Loopt als een lapszwans over het veld. Geen actie, geen beslissende passes, rampzalige doelpogingen, geen meeverdedigen, geen pressie, geen inzet, niks. Helemaal niks.
Henderson is niet mega slecht. Maar hij kost ook 5 miljoen per jaar. En dat geld heeft Ajax niet. Was het een speler geweest die met een minder zwaar prijskaartje kwam, had ik echt wel begrepen wat die op het veld doet. Maar nu, zie ik dat toch anders.
Ik zie een tendens in de breedte van het elftal waar ik heel blij mee ben. Farioli heeft in 6 weken echt wel vooruitgang gebracht. Er is een duidelijk idee van wat er moet gebeuren. Spelers lijken fitter. En in tegenstelling tot wat sommige kranten beweren heb ik geen minuut het gevoel gehad gisteren dat er gevaar was voor uitschakeling.
Sutalo komt echt beter voor de dag tot nu toe. Ik vond Berghuis positief gisteren. Baas is een positieve verrassing tot nu toe. Godts vind ik een mooi talent, waarom Forbs speelt in plaats van hij? Geen idee. Er wordt zowaar soms druk gezet. En ik heb best wat momenten gezien waar er ook iets leuks gebeurde. Maar de staat van de selectie is gewoon bedroevend. En er lijken weer spelers gespaard te worden. Spelers die 2 jaar geleden al naar clubs van het niveau Heerenveen hadden gemoeten.
En dat geeft ook te denken over de breedte van de club. De jeugdopleiding, de scouting, het aankoopbeleid, ook de namen die dit jaar weer langskomen in de geruchten. Het is echt om te janken. Wat een gevallen club we zijn.
Ik hoop voor langer dan deze maanden....maar dat zullen ze nu wel goed doorhebbenAgent47 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:05:
Vitesse gered
KNVB heeft voor garanties gevraagd. Wat ik weet van het leven, bestaat zoiets als garanties nooit.Harribo schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 20:23:
[...]
Ik hoop voor langer dan deze maanden....maar dat zullen ze nu wel goed doorhebben
[ Voor 62% gewijzigd door Vrietje op 03-08-2024 21:08 ]
De club is gered, de bond is (moreel) failliet. Ik gun iedereen in Arnhem een gorde voetbalclub maar als het op deze manier kan (of moet), laat de KNVB dan meteen alle statuten ritueel verbranden.Agent47 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:05:
Vitesse gered
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Ik zie nog die woordvoerder van de KNVB met een big smile vertellen wat een geweldig land is wat Qatar is, en ze alles doen voor een eerlijke wereld en geven om de mensenrechten.BakkerM schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:10:
[...]
De club is gered, de bond is (moreel) failliet. Ik gun iedereen in Arnhem een gorde voetbalclub maar als het op deze manier kan (of moet), laat de KNVB dan meteen alle statuten ritueel verbranden.
Afspraken, deadlines en termijnen zijn schijnbaar niks waard voor de KNVB, emoties en oppertunisme des te meer.
Was dit juist niet de kern van het probleem van de club die nu 'gered' is?
⏩ PVOutput☀️
In theorie gaat die Franke dat doen. Maar FTM heeft ook al onderzoek gedaan waar uit zou blijken dat die vent net zo'n onguur persoon is als de voorgaande eigenaren. Dus ik verwacht dat Vitesse volgend jaar weer in hetzelfde schuitje zit, zo niet eerder.Quad schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 22:16:
Hoe gaat Vitesse komend seizoen 14 miljoen aflossen aan Parry? 100% dat hij dit na het komende seizoen alsnog komt ophalen.
Dat kan en hoort per DM maar het was wat achterstallig onderhoud op offtopic gepraatHollowGamer schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 22:46:
@Outerspace Waarom heb je posts verwijderd?
[ Voor 29% gewijzigd door Outerspace op 03-08-2024 23:15 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dat laatste weet je niet. Misschien ook in delen.Quad schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 22:16:
Hoe gaat Vitesse komend seizoen 14 miljoen aflossen aan Parry? 100% dat hij dit na het komende seizoen alsnog komt ophalen.
[ Voor 42% gewijzigd door Harribo op 04-08-2024 09:32 ]
Ik zou het graag zien, maar op dit moment bestaat de selectie uit 11 spelers, waaronder 2 keepers. Alleen Room en Pinto hebben meer dan een paar wedstrijden ervaring en die zijn eigenlijk te duur. In feite speelt Jong Vitesse dus in de KKD.Harribo schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 09:26:
[...]
Er zal vast nu door supporters worden geroepen dat ze snel naar de eredivisie willen terugkeren.
Maar als het huidige team niet goed genoeg is, lijkt het mij, gezien de financiële situatie, niet reëel.
Ik denk met de seizoenkaarten de prijzen zijn net zo duur als toen ze in de eredivisie speeldeHarribo schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 09:26:
[...]
Dat laatste weet je niet. Misschien ook in delen.
Maar ik vraag mij zeker af hoe Vitesse die 14 miljoen kan gaan aflossen.
Zo weinig spelers joh? Ik snap het wel.ParaDroid2 schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 09:36:
[...]
Ik zou het graag zien, maar op dit moment bestaat de selectie uit 11 spelers, waaronder 2 keepers. Alleen Room en Pinto hebben meer dan een paar wedstrijden ervaring en die zijn eigenlijk te duur. In feite speelt Jong Vitesse dus in de KKD.
KKD is een hele aparte competitie met half lege stadions, volle stadions, slechte velden en vaak vrijdagavond voetbal, heerlijk begin ik het te vinden.Harribo schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 09:26:
[...]
Er zal vast nu door supporters worden geroepen dat ze snel naar de eredivisie willen terugkeren.
Maar als het huidige team niet goed genoeg is, lijkt het mij, gezien de financiële situatie, niet reëel.
De kkd ontstijgen is niet makkelijk. Vraag het Roda, vraag het Nac, vraag het Willem II etc
Een slecht team wat degradeert uit de eredivisie naar de kkd, is echt niet zo maar terug.
Ook fc Groningen stond in de kkd in oktober 14e nota bene. Extreem knap wat ze toch nog hebben weten om te gooien. En wat geluk.
Hahaha jaAgent47 schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 09:53:
[...]
KKD is een hele aparte competitie met half lege stadions, volle stadions, slechte velden en vaak vrijdagavond voetbal, heerlijk begin ik het te vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 04-08-2024 09:59 ]
Dat gaat Franke betalen. En iets zegt me dat dat niet 14 miljoen gaat zijn.Quad schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 22:16:
Zeker, ik ben ook benieuwd wat er dit seizoen gaat gebeuren. In de tijd van Jordania is er wel een mooi complex op Papendal neergezet, maar ik kan me niet herinneren dat daar echt jongens van zijn doorgebroken. Ergens hoop ik dat, nu het niet anders kan, dat wel gaat gebeuren.Harribo schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 09:51:
[...]
Zo weinig spelers joh? Ik snap het wel.
Maar ik denk dat het zo voorlopig moet gaan, met een jong onervaren team.
Club behoud is het belangrijkste de komende jaren, niet de sportieve ambities.
Wat dat betreft hoop ik ook voor Vitesse dat er niet een ijdele directeur tzt komt die zelf zijn imago wil opvijzelen en onverantwoorde dingen gaat doen.
Edit : de jeugd kan soms verrassen
Ik ben nu 4 jaar in dit topic. Ik had eerder het Agent47 icoon. Mogelijk dat mensen me niet meer herkennen…Harribo schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 09:58:
[...]
Hahaha ja
Slechte velden... Tjonge wat een drama soms... Dan heb ik het over het kunstgras. Dan krijg je stuitervoetbal.
Wel blij dat fc Groningen daar niet meer resultaat op moet zien te halen, ik werd er doodnerveus van.
Voor welke club ben jij @Agent47?
[ Voor 4% gewijzigd door Agent47 op 04-08-2024 10:36 ]
Daar heeft Franke een deal voor afgesloten voor die schuld, dat gaat in werking zodra hij is goedgekeurd door de licentiecomissie om Vitesse over te nemen.Harribo schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 09:26:
[...]
De kkd ontstijgen is niet makkelijk. Vraag het Roda, vraag het Nac, vraag het Willem II etc
Een slecht team wat degradeert uit de eredivisie naar de kkd, is echt niet zo maar terug.
Ook fc Groningen stond in de kkd in oktober 14e nota bene. Extreem knap wat ze toch nog hebben weten om te gooien. En wat geluk.
Als Franke goed gekeurd wordt door de knvb. En dat lijkt steeds onwaarschijnlijker. Hij denkt zelfs al de knvb onder druk te kunnen zetten dat ze hem maar eventjes in 2 weken moeten goedkeuren want anders….Alargule2 schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 10:15:
[...]
Dat gaat Franke betalen. En iets zegt me dat dat niet 14 miljoen gaat zijn.
Of niet promoveren en alsnog failliet.ParaDroid2 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:15:
Nooit getwijfeld. Even promoveren en volgend jaar kampioen. Niets kan meer misgaan!
Valt wel mee toch. Sinds wanneer moet een speler zeggen dat hij tevreden is over de situatie dat hij regelmatig op de bank zit.Advizor schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 13:42:
[...]
Dit is wel opmerkelijk. Maar nog opmerkelijker vind ik hoe Noppert reageert. Heeft vorig seizoen dra-ma-tisch gekeept. Eigenlijk alleen in het WK jaar stak hij boven zichzelf uit. Dat verongelijkte gedoe, bah bah.
Ze moeten snel van hem af in Heerenveen
[ Voor 24% gewijzigd door DeKever op 04-08-2024 13:51 ]
Een speler mag natuurlijk ontevreden zijn over een reserverol. Maar het gaat in zijn geval iets verder.DeKever schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 13:50:
[...]
Valt wel mee toch. Sinds wanneer moet een speler zeggen dat hij tevreden is over de situatie dat hij regelmatig op de bank zit.
Afgezien daarvan, Noppert keepte vorig seizoen dramatisch. Hij moet het eerst maar weer eens 3 wedstrijden achter elkaar laten zien.
[ Voor 6% gewijzigd door Advizor op 04-08-2024 14:19 ]
Snap Priske wel. Die keept 2 seizoenen goed en geen minuut gemist. Bijlow is beter maar die mis je standaard een paar wedstrijden.Gynnad schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 15:16:
Wellenreuther lijkt de eerste keeper te gaan worden bij Feyenoord, dat is toch ook wel een verrassing
Prima beslissing. De meningen zijn sterk verdeeld, maar in mij ogen is Wellenreuther gewoon de betere allrounder. Op de lijn in Bijlow wel wat sterker...Blijft een lastige keuze.Gynnad schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 15:16:
Wellenreuther lijkt de eerste keeper te gaan worden bij Feyenoord, dat is toch ook wel een verrassing
[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 04-08-2024 15:36 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik ben zelf altijd wel onder de indruk van een Lemkan Titan. Welke andere ploeg is er daarnaast nog?carpebios schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 17:07:
Kunnen we het zo eindelijk eens over twee echt grote ploegen hebben!
Wanneer je veel potentie hebt maar het jaar na jaar na jaar niet echt laat zien en je lichaam blijkbaar niet geschikt is voor topsport dan ben je dus niet 'beter'. Ook je fysieke gestel is onderdeel van hoe 'goed' je bent.Agent47 schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 15:27:
Snap Priske wel. Die keept 2 seizoenen goed en geen minuut gemist. Bijlow is beter maar die mis je standaard een paar wedstrijden.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
UAEJanW schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 17:22:
[...]
Ik ben zelf altijd wel onder de indruk van een Lemkan Titan. Welke andere ploeg is er daarnaast nog?
Hahahaha, Kuhn!JanW schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 17:22:
[...]
Ik ben zelf altijd wel onder de indruk van een Lemkan Titan. Welke andere ploeg is er daarnaast nog?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
JanW schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 17:22:
[...]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq