Gezien het totale gebrek aan urgentie bij PSV de afgelopen 2 transferzomers mbt de verdediging vind ik dit nogal een enthousiast statement.joostmakaay schreef op maandag 4 november 2024 @ 09:54:
[...]
Zijn ze mee bezig toch? Door het aantrekken van Flamingo/Nagalo, Karsdorp en in zekere zin Dest heb je een basis voor de toekomst staan. Na het vertek van Boscagli zal er een zwaargewicht bij komen, maar gezien het trackrecord van PSV m.b.t. aantrekken van verdedigers is dit al een stap de goede kant op imo.
Diezelfde Mika Godts die pas in de 60ste minuut in het veld kwam, terwijl Karsdorp al sinds het eerste fluitsignaal in het veld stond bedoel je?JanW schreef op maandag 4 november 2024 @ 10:18:
Karsdorp die gisteren flink voorbij werd gelopen door Godts? Ik vind het prima hoor als PSV hem zo ziet, maar Karsdorp lijkt me niet de speler waarop je kan gaan bouwen. Noodoplossing voor de breedte, maar niet het niveau wat je moet willen nastreven en zeker niet als je ook echt Europees iets wil gaan klaarspelen.
Karsdorp is geen wereldtopper nee, maar voor de Eredivisie en lagere regionen van de CL-poule een prima back.
Hou toch op over Karsdorp zeg. Die man had zoveel overtredingen en vuil spel nodig om zijn tegenstanders te neutraliseren, niet normaal. Hij mag van geluk spreken dat hij pas zo laat geel kreeg van de scheids die zuinig was met de kaarten. Zelfde geldt in iets mindere mate voor Flamingo, die vond het heerlijk om op de rug van Brobbey te klimmen.joostmakaay schreef op maandag 4 november 2024 @ 10:52:
[...]
Diezelfde Mika Godts die pas in de 60ste minuut in het veld kwam, terwijl Karsdorp al sinds het eerste fluitsignaal in het veld stond bedoel je?
Karsdorp is geen wereldtopper nee, maar voor de Eredivisie en lagere regionen van de CL-poule een prima back.
Karsdorp is typisch zo'n speler die met een goede scheidsrechter in de CL makkelijk kaarten pakt. PSV had 2 goede spelers moeten halen voor de achterste linie, maar goed dat klinkt inmiddels als een kapotte grammofoonplaat.
Leuke generalisering op basis van een wedstrijd, in z'n gehele carrière 33 gele (en 3 rode) kaarten gepakt, dus echt kul wat je hier nu aanhaalt.Trishul schreef op maandag 4 november 2024 @ 11:00:
[...]
Hou toch op over Karsdorp zeg. Die man had zoveel overtredingen en vuil spel nodig om zijn tegenstanders te neutraliseren, niet normaal. Hij mag van geluk spreken dat hij pas zo laat geel kreeg van de scheids die zuinig was met de kaarten. Zelfde geldt in iets mindere mate voor Flamingo, die vond het heerlijk om op de rug van Brobbey te klimmen.
Karsdorp is typisch zo'n speler die met een goede scheidsrechter in de CL makkelijk kaarten pakt. PSV had 2 goede spelers moeten halen voor de achterste linie, maar goed dat klinkt inmiddels als een kapotte grammofoonplaat.
Ik was wel voor Ajax tegen PSV, omdat ik nog de 'hoop tegen beter weten in heb' dat Feyenoord dan meer kans heeft om PSV nog in te halen.
Vind het moeilijk om Priske te beoordelen, want hij leek vrij machteloos afgelopen woensdag, maar is dat zijn tactisch gebrek aan oplossend vermogen, of is dat de selectie die gewoon al niet overloopt van kwaliteit en ook nog geteisterd is door blessures? Iig mooi dat AZ verslagen is, was toch bang voor meer terugval, maar AZ is denk ik dit seizoen at best top5 en misschien zelfs meer plek 6-7, andere trainer gaat wellicht nog uitmaken.......
Farioli, tsja.......ik vind 2 topwedstrijden achter elkaar winnen geluk noemen wat ver gaan, maar het zat ook niet tegen met een blunder die de 3-2 oplevert zaterdag, en de fouten van afgelopen woensdag.
Een wijs man zei ooit echter 'Geluk is logisch' en ja, die vind ik erg toepasselijk!
Slim gespeeld, en maximale gehaald uit zijn middelen. En met vlagen echt leuk voetbal ook nog! Hoewel ik zaterdag helaas alleen in samenvatting heb gezien dus mogelijk ietwat vertekend....
Ben iig blij dat de competitie iets interessanter is, want mogelijk kunnen andere teams nu ook iets meer tegen PSV doen, al hoewel ik van NAC niet al te veel verwachting heb! (hoop van harte dat ik deze woorden op ga eten komende week
)
Vind het moeilijk om Priske te beoordelen, want hij leek vrij machteloos afgelopen woensdag, maar is dat zijn tactisch gebrek aan oplossend vermogen, of is dat de selectie die gewoon al niet overloopt van kwaliteit en ook nog geteisterd is door blessures? Iig mooi dat AZ verslagen is, was toch bang voor meer terugval, maar AZ is denk ik dit seizoen at best top5 en misschien zelfs meer plek 6-7, andere trainer gaat wellicht nog uitmaken.......
Farioli, tsja.......ik vind 2 topwedstrijden achter elkaar winnen geluk noemen wat ver gaan, maar het zat ook niet tegen met een blunder die de 3-2 oplevert zaterdag, en de fouten van afgelopen woensdag.
Een wijs man zei ooit echter 'Geluk is logisch' en ja, die vind ik erg toepasselijk!
Slim gespeeld, en maximale gehaald uit zijn middelen. En met vlagen echt leuk voetbal ook nog! Hoewel ik zaterdag helaas alleen in samenvatting heb gezien dus mogelijk ietwat vertekend....
Ben iig blij dat de competitie iets interessanter is, want mogelijk kunnen andere teams nu ook iets meer tegen PSV doen, al hoewel ik van NAC niet al te veel verwachting heb! (hoop van harte dat ik deze woorden op ga eten komende week
10 second ninja DONE
Deze zomer haalde PSV 3 verdedigers waar toekomst in zit zijnde:toolkist schreef op maandag 4 november 2024 @ 10:47:
[...]
Gezien het totale gebrek aan urgentie bij PSV de afgelopen 2 transferzomers mbt de verdediging vind ik dit nogal een enthousiast statement.
Dest, Nagalo, & Flamingo.
Obispo was al gewogen en te licht bevonden, Oppegard eveneens al was dat niet bij PSV maar bij Jong PSV, Heracles, en Go Ahead Eagles.
Dams is een lapmiddel door diverse blessures. Zo ook Ledezma. Hadden ze eerder/meer moeten doen? Zeker want daardoor zit je nu in deze situatie. Is het een totaal gebrek aan urgentie? Dat naar mijn gevoel dan weer niet, het is niet alsof er geen pogingen gedaan zijn alleen lijkt het niet in lijn te zijn geweest met het ambitie niveau en haalbaarheid daarvan. Rechtervleugelverdediger blijft behelpen maar met Karsdorp meer dan afdoende, linkervleugelverdediger zou afdoende moeten zijn met primair Dest en backup Mauro/Dams.
CV met Boscagli en Flamingo primair, Schouten en in kleinere wedstrijden Obispo afdoende.
Blij toe dat er niet wordt voortgezet met spelers van het niveau Bella-Kotchap ( 2m ), van Aanholt ( 1,5m ), Hoever, Max ( 10m ), Luckassen, Viergever, of Baumgartl ( 12m ). Er is in het recentere verleden genoeg geld richting verdedigers te gaan maar helaas te vaak geen versterking gebleken
En Ueda vermoeddelijk geblesseerd voor de rest van het jaar.......goed heb ik iig mijn wens dat Carranza meer speeltijd krijgt
10 second ninja DONE
Het jaar is nog maar 7 weken?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bij Feyenoord is woensdag een VAR uit Rome. Je verwacht het niet zeg…
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik heb de hele wedstrijd gezien, en zijn vuile spel viel mij op. Dingen zoals voet in de lucht ter hoogte van het hoofd van een tegenstander, met gestrekte arm schouders duwen, enz.joostmakaay schreef op maandag 4 november 2024 @ 11:22:
[...]
Leuke generalisering op basis van een wedstrijd, in z'n gehele carrière 33 gele (en 3 rode) kaarten gepakt, dus echt kul wat je hier nu aanhaalt.
Overigens vind ik 33x geel en 3x rood nou niet iets om trots op te zijn. Dat beloofd wat in de CL. Het is geen Ramos of Pepe.
33x geel en 3x rood over zijn gehele carriere van ~350 wedstrijden, als je het gaat vergelijken met andere backs zoals Hateboer of Kenny Tete dan vallen die aantallen nog mee zelfs. Nummers zeggen niet zoveel, maar om Karsdorp op basis van een wedstrijd als lompe boer weg te zetten klopt gewoon niet.Trishul schreef op maandag 4 november 2024 @ 12:23:
[...]
Ik heb de hele wedstrijd gezien, en zijn vuile spel viel mij op. Dingen zoals voet in de lucht ter hoogte van het hoofd van een tegenstander, met gestrekte arm schouders duwen, enz.
Overigens vind ik 33x geel en 3x rood nou niet iets om trots op te zijn. Dat beloofd wat in de CL. Het is geen Ramos of Pepe.
Zijn nog wel 10 wedstrijden (6x Eredivisie, 3x Europees en 1x KNVB Beker)carpebios schreef op maandag 4 november 2024 @ 12:00:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ben geen fan van hem ... en die 35 kaarten over zijn hele (huidige) carrière hadden er zeker meer kunnen/moeten zijn op basis van zijn spel. Maar dit is spijkers op laag water zoeken. Hij heeft ongeveer 350 wedstrijden op niveau gespeeld. Dat is 1 kaart per 10 wedstrijden voor een verdediger. Vind ik erg meevallen, zo niet te weinig.Trishul schreef op maandag 4 november 2024 @ 12:23:
[...]
Ik heb de hele wedstrijd gezien, en zijn vuile spel viel mij op. Dingen zoals voet in de lucht ter hoogte van het hoofd van een tegenstander, met gestrekte arm schouders duwen, enz.
Ik was niet blij met hem (hoewel hij zowaar wel paar keer gescoord heeft) maar het is onze 2e spits. De eerste is in dezelfde periode ook al geblesseerd. Nr3 spits werkt hard maar heeft tot nu toe nog geen geweldige indruk op me gemaakt.carpebios schreef op maandag 4 november 2024 @ 12:00:
Dus ja, glas half vol of half leeg, het is niet een vreselijk lange periode maar gezien er al genoeg in de lappenmand zit word ik er niet vrolijk van.
10 second ninja DONE
Dit is een kulargument als het over de progressie van PSV gaat. Dat PSV overwintert in de CL is o.b.v. de resultaten in de CL (2x verloren, 1x gelijk) tot op heden eigenlijk alleen maar toe te schrijven aan de nieuwe opzet van de CL, waardoor alle deelnemers overwinteren. Vooralsnog is er in de CL-campagne nog geen progressie zichtbaar.joostmakaay schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:49:
[...] en ook voor het eerst sinds jaren weer eens overwintering in de Champions League. [...]
Ik heb het over vorig seizoen.bazzemans schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:33:
[...]
Dit is een kulargument als het over de progressie van PSV gaat. Dat PSV overwintert in de CL is o.b.v. de resultaten in de CL (2x verloren, 1x gelijk) tot op heden eigenlijk alleen maar toe te schrijven aan de nieuwe opzet van de CL, waardoor alle deelnemers overwinteren. Vooralsnog is er in de CL-campagne nog geen progressie zichtbaar.
Volgens mij heeft @joostmakaay het over het voorgaande seizoen ( 2023/24 ) bij het component overwinteren.bazzemans schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:33:
[...]
Dit is een kulargument als het over de progressie van PSV gaat. Dat PSV overwintert in de CL is o.b.v. de resultaten in de CL (2x verloren, 1x gelijk) tot op heden eigenlijk alleen maar toe te schrijven aan de nieuwe opzet van de CL, waardoor alle deelnemers overwinteren. Vooralsnog is er in de CL-campagne nog geen progressie zichtbaar.
En een andere zei 'als de ene partij geluk heeft dan had de tegenpartij pech. En dit soort blunders zijn absoluut geen pechSagat schreef op maandag 4 november 2024 @ 11:53:
Het 'nieuwe' overwinteren is minimaal de playoffs na de league fase overleven lijkt mij zo, dat is toch vergelijkbaar qua fase in het toernooi?bazzemans schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:33:
[...]
Zoals in mijn oorspronkelijke reactie aangegeven, o.b.v. afgelopen wedstrijd viel mij zijn vuile spel op. Als de scheidsrechter consistent had ingegrepen was hij zelfs met rood eraf gegaan.joostmakaay schreef op maandag 4 november 2024 @ 12:29:
[...]
33x geel en 3x rood over zijn gehele carriere van ~350 wedstrijden, als je het gaat vergelijken met andere backs zoals Hateboer of Kenny Tete dan vallen die aantallen nog mee zelfs. Nummers zeggen niet zoveel, maar om Karsdorp op basis van een wedstrijd als lompe boer weg te zetten klopt gewoon niet.
Ik wil best geloven dat het een prima verdediger is, anders kan je ook geen transfer afdwingen naar Roma.
We zullen het zien hoe hij het gaat doen dit seizoen bij PSV in de eredivisie en CL.
Zie daar de makke van Bosz voetbal, die kan alleen maar in aanvallen denken. Ik ben nog steeds blij dat hij niet terug kwam naar Ajax.D-e-n schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:43:
[...]
Tillman, Saibari, Til is aanvallend prachtig maar niemand van die drie denkt verdedigend. Probleem voor Bosz is dat het vaste koppeltje geblesseerd is en dat degene die daar nog wel eens als verdedigende backup fungeerde (Mauro) achterin nodig is. Voeg daar de sowieso bestaande verdedigende beperkingen bij en je gaat het tegen tegenstanders van kaliber die je op jou instellen moeilijk krijgen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als je de gehele wedstrijd had gezien dan had je overtuigend gezegd dat ajax met meer verschil had moeten winnen. Die 3-2 is geluk zeg je maar juist het sterk en positioneel vastzetten en opjagen van psv (Henderson op de keeper, Taylor erachter en Godts in het midden) zorgde ervoor dat de keeper in paniek raakt en de verdediger geen tijd had.Sagat schreef op maandag 4 november 2024 @ 11:53:
Ben iig blij dat de competitie iets interessanter is, want mogelijk kunnen andere teams nu ook iets meer tegen PSV doen, al hoewel ik van NAC niet al te veel verwachting heb! (hoop van harte dat ik deze woorden op ga eten komende week)
Puur tactisch en met durf dus druk zetten.
Exact, ik herinner mij nog al die kiele kiele wedstrijden in Europa waarin we thuis oppermachtig waren en uit als een stel fucking bambi's rondwandelden en elke keer door een lucky uitdoelpunt het tot de finale van de Europa League schopten. Zou niet nodig moeten zijn wanneer je thuis 4-1 wint. Plan A lag altijd klaar met variaties erop maar plan B was non existent. En wij hebben toen een paar keer VEEL geluk gehad.Gonadan schreef op maandag 4 november 2024 @ 19:33:
[...]
Zie daar de makke van Bosz voetbal, die kan alleen maar in aanvallen denken. Ik ben nog steeds blij dat hij niet terug kwam naar Ajax.
En die discussie die ik hier eerder had werd nu (toevallig) ook in alle praatprogramma's en podcasts aangeslingerd. Tegen de kleintjes in de Eredivisie gaat het crescendo maar alle serieuze grote wedstrijden zijn niet gewonnen terwijl PSV in meerdere wedstrijden daarvan wel op voorsprong kwam.
[ Voor 18% gewijzigd door Typhone op 05-11-2024 10:01 ]
Dat is het beeld wat ik ook uit de samenvatting kreeg en in grote lijnen dan ook hoe ze tegen Feyenoord speelden.AMARONE schreef op maandag 4 november 2024 @ 19:56:
[...]
Als je de gehele wedstrijd had gezien dan had je overtuigend gezegd dat ajax met meer verschil had moeten winnen. Die 3-2 is geluk zeg je maar juist het sterk en positioneel vastzetten en opjagen van psv (Henderson op de keeper, Taylor erachter en Godts in het midden) zorgde ervoor dat de keeper in paniek raakt en de verdediger geen tijd had.
Puur tactisch en met durf dus druk zetten.
En dat bedoelde ik dus ook met mijn quote 'geluk is logisch' voor mij is de interpretatie hiervan dan je dit afdwingt.
Helaas kan voetbal nog steeds oneerlijk zijn, maar dat maakt het ook weer onvoorspelbaar en daardoor toch leuk.
10 second ninja DONE
Ik hoop dat Psv vanavond eens wint.
Leuk voetbal, goede spelers, maar het is mi net wat te slap om op CL niveau resultaat te halen.
Je moet kunnen vechten als team.
Leuk voetbal, goede spelers, maar het is mi net wat te slap om op CL niveau resultaat te halen.
Je moet kunnen vechten als team.
Bijlow heeft exact één wedstrijd gespeeld en is alweer (licht) geblesseerd. Het is treurig, maar ik denk dat hij er goed aan zou doen om te concluderen dat zijn lichaam niet gemaakt is voor topsport. Het kan niet gezond zijn om de helft van de tijd een blessure te hebben...
Bijlow niet inzetbaar morgen.
Wat een hard gelach.
Wat een hard gelach.
Je verwacht het niet.Feyenoord moet het woensdagavond tegen RB Salzburg in de Champions League stellen zonder Justin Bijlow. De doelman ontbrak vandaag op de laatste groepstraining vanwege lichte klachten. De medische staf acht het niet verantwoord om Bijlow te laten spelen, waardoor hij ook de wedstrijd van zondag tegen Almere City vermoedelijk zal missen.
Bijlow, die al vaker met blessures te maken heeft gehad, was de afgelopen maanden weer fit, maar heeft nu opnieuw te maken met een lichte klachten. Het is nog onduidelijk hoe lang de keeper precies uit de roulatie zal zijn. Timon Wellenreuther, die afgelopen weekend tegen AZ nog gepasseerd werd door trainer Brian Priske, keert hierdoor weer terug onder de lat.
Het Algemeen Dagblad voegt aan het nieuws toe dat Bijlow last heeft van 'stijve spieren'. Bijlow maakte afgelopen weekend tegen de Alkmaarders zijn rentree na maanden niet in actie te zijn gekomen. Het gebrek aan wedstrijdritme zorgt nu voor lichte klachten. De Rotterdammers hebben nu Manu Berger als tweede doelman, en de talenten Ismail Ka en Tim Haksteeg staan op de reservelijst voor de Champions League. Plamen Andreev is niet ingeschreven.
Laten we hopen dat hij die conclusie zelf ook trekt.ParaDroid2 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 12:45:
Bijlow heeft exact één wedstrijd gespeeld en is alweer (licht) geblesseerd. Het is treurig, maar ik denk dat hij er goed aan zou doen om te concluderen dat zijn lichaam niet gemaakt is voor topsport. Het kan niet gezond zijn om de helft van de tijd een blessure te hebben...
Vorig jaar ook al gezegd. Maar dit moet hij voor zichzelf toch ook een laten onderzoeken.Stimulate14 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 12:51:
[...]
Laten we hopen dat hij die conclusie zelf ook trekt.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Balen voor Justin, balen voor Feyenoord. Hoe is Plamen Andreev? Hebben we daar al iets van gezien?
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
:gifsicle():strip_exif()/f/image/8dFgZVsFT4HpJPlNAuzOWtl3.gif?f=user_large)
Die heeft gewoon een bottenziekte o.i.d. Laat hem maar assistent trainer worden, hier heb je weinig aan. Kost ook nog eens 2 miljoen salaris per jaar.
De man van glas. Zitten we wéér met Wellenreuther die eigenhandig de verliespartij tegen Ajax een feit maakte. (niet dat de verliespartij ontereht was, maar Wellenreuther had wel een heel groot andeel in beide goals)
In de winter aub een keeper halen. Als je de vorige jaargangen van dit topic doorzoekt is dit toch elke 2 maanden weer een terugkerend ding
In de winter aub een keeper halen. Als je de vorige jaargangen van dit topic doorzoekt is dit toch elke 2 maanden weer een terugkerend ding
[ Voor 17% gewijzigd door LZ86 op 05-11-2024 13:16 ]
Bijlow, de keeper van glas….helaas
Niet ingeschreven op de reservelijst voor CL. Eredivisie en beker kan wel.Mog schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 13:10:
Balen voor Justin, balen voor Feyenoord. Hoe is Plamen Andreev? Hebben we daar al iets van gezien?
Maar het gaat lekker in Rotterdam zeg.....
Uit je basis 2 spitsen geblesseerd, middenvelder, vleugelspeler, keeper. en verdediger.....
Zo stort de boel wel in ja. Zit er iets in het water ofzo.
Uit je basis 2 spitsen geblesseerd, middenvelder, vleugelspeler, keeper. en verdediger.....
Mogen we morgen weer lekker tegen Zerrouki aankijken zekerLZ86 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 13:20:
Maar het gaat lekker in Rotterdam zeg.....
Of een hele lage pijngrens oid.. hoe zuur het ook is, voor hem en voor Feyenoord, 't wordt nu echt tijd om door te schakelen naar een (qua fitheid) betrouwbaardere keeper.Agent47 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 13:14:
[...]
[Afbeelding]
Die heeft gewoon een bottenziekte o.i.d. Laat hem maar assistent trainer worden, hier heb je weinig aan. Kost ook nog eens 2 miljoen salaris per jaar.
Ach kom, we hebben toch allemaal een zondebok nodig bij onze favoriete clubs?Agent47 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 13:32:
[...]
Mogen we morgen weer lekker tegen Zerrouki aankijken zeker
Het is niet alleen Bijlow he. Het is ook Nieuwkoop. Die heeft na een wedstrijd ook altijd pijntjes.toolkist schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 13:34:
[...]
Of een hele lage pijngrens oid.. hoe zuur het ook is, voor hem en voor Feyenoord, 't wordt nu echt tijd om door te schakelen naar een (qua fitheid) betrouwbaardere keeper.
Ik durf wel te stellen dat de transferwindow ons op gaat breken.
Ajax presteert ineens boven verwachting, en blijken tegen Feyenoord en PSV ineens weer te kunnen voetballen nadat ze tegen de kleintjes vaak goed zijn weggekomen.
DIe zijn ineens een bedreiging voor de CL plaats als ze zo doorgroeien. Kan best wel eens een zeer dure fout blijken geen echte TD te hebben.
Ajax presteert ineens boven verwachting, en blijken tegen Feyenoord en PSV ineens weer te kunnen voetballen nadat ze tegen de kleintjes vaak goed zijn weggekomen.
DIe zijn ineens een bedreiging voor de CL plaats als ze zo doorgroeien. Kan best wel eens een zeer dure fout blijken geen echte TD te hebben.
Geen enkele club gaat zich nu toch niet meer aan hem branden, eerst in de zomer niet door de keuring komen bij Southampton en nu alweer na 1 wedstrijd geblesseerd. Zullen alleen nog 3de rangs of lagere clubs zijn of clubs die wel gokje willen wagen als hij gratis kan komen. Die gefaalde keuring had nog vergeten kunnen worden als hij daarna hele seizoen fit was geweest en alles had gespeeld, maar op zo'n belangrijke plek ga je niet kiezen voor iemand met zijn blessure geschiedenis.
Op zich niet gek, zit te kort bij Feyenoord voor de B-lijst en normaal gesproken heb je wel voldoende aan 2 keepers op de A-lijst in combinatie met de jeugdkeepers op de B-lijst en dan kan je extra veldspeler selecterenAgent47 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 13:15:
[...]
Niet ingeschreven op de reservelijst voor CL. Eredivisie en beker kan wel.
Ik heb altijd het gevoel dat we in Nederland niet bezig zijn met de dingen die sporters moeten doen buiten de “verplichte” trainingen en herstel momenten. Als je ziet wat veel topsporters in team sporten zelf nog doen, zit daar nogal wat tussen, althans zo lijkt het.
Wellicht zit ik er helemaal naast, en misschien is Bijlow een echt pech geval, maar kijk naar de top en subtop in de Premier league, de NBA, NFL daar lijkt er veel meer nadruk op het werk buiten de verplichte momenten te liggen. En op initiatief van de sporters zelf.
Wellicht zit ik er helemaal naast, en misschien is Bijlow een echt pech geval, maar kijk naar de top en subtop in de Premier league, de NBA, NFL daar lijkt er veel meer nadruk op het werk buiten de verplichte momenten te liggen. En op initiatief van de sporters zelf.
Ik zie dat de doctoren, fysiotherapeuten en sportartsen weer over elkaar heen vallen in dit topic
Ik vond wedstrijdfit altijd een rare term, je bent fit of niet fit. In het geval van Bijlow, zal het dan ook mogelijk in deze hoek zitten, hij heeft het huidige seizoen getraind, en was daar niet geblesseerd (toch? Yup). Dat het dan nu na 1 wedstrijd al mis gaat is zelfs voor hem uitzonderlijk.
Maar denk dat hiermee de conclusie moet zijn (zoals al door anderen ook genoemd) dat je een andere keeper nodig hebt. Timon is door de mand gevallen. Terwijl hij vorig jaar seizoen zo goed was. Justin....dit kan echt niet. Zelfs als 2e keeper is het een risico wanneer je nr1 dan geblesseerd of geschorst is en het duurt langer dan 1 wedstrijd.
Het enige wat je kan hopen is dat Timon zich herpakt, maar snap dat die mentaal even niet lekker zit met zijn combo van niet in vorm en gepasseerd....maar ho, 1 wedstrijd later mag je weer...
Maar denk dat hiermee de conclusie moet zijn (zoals al door anderen ook genoemd) dat je een andere keeper nodig hebt. Timon is door de mand gevallen. Terwijl hij vorig jaar seizoen zo goed was. Justin....dit kan echt niet. Zelfs als 2e keeper is het een risico wanneer je nr1 dan geblesseerd of geschorst is en het duurt langer dan 1 wedstrijd.
Het enige wat je kan hopen is dat Timon zich herpakt, maar snap dat die mentaal even niet lekker zit met zijn combo van niet in vorm en gepasseerd....maar ho, 1 wedstrijd later mag je weer...
10 second ninja DONE
Die gif zocht ik, dank jeAgent47 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 13:14:
[...]
[Afbeelding]
Tja maar daarvan wisten/hoopten we toch al dat het een noodgreep was. En die is toch ook backup voor Lotomba?Agent47 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 13:38:
[...]
Het is niet alleen Bijlow he. Het is ook Nieuwkoop. Die heeft na een wedstrijd ook altijd pijntjes.
Nee eigenlijk niet, tenminste, niet om Bijlow z'n blessure. Dat is jammer zat voor die gast en gniffelen om blessures is sowieso not done. Als het gniffelen is tegen posters hier ofzo, dan be my guest.
Kijk alleen al naar het verschil tussen Tadic en Bergwijn als aanvoerder bij Ajax... Tadic 'joeg' iedereen het krachthonk in bij wijze van, door zelf het voorbeeld te geven (en hoe).CornermanNL schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 13:58:
Ik heb altijd het gevoel dat we in Nederland niet bezig zijn met de dingen die sporters moeten doen buiten de “verplichte” trainingen en herstel momenten. Als je ziet wat veel topsporters in team sporten zelf nog doen, zit daar nogal wat tussen, althans zo lijkt het.
Bergwijn vond het allemaal wel prima, die maakte het allemaal geen zak uit.
Niet persé om Bijlow uit te lachen. Maar vind het wel grappig allemaal. Hele commotie om die jongen en dit is toch een bewijs dat het gewoon geen top materiaal is.toolkist schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 14:38:
[...]
Nee eigenlijk niet, tenminste, niet om Bijlow z'n blessure. Dat is jammer zat voor die gast en gniffelen om blessures is sowieso not done. Als het gniffelen is tegen posters hier ofzo, dan be my guest.
En ergens niet de taak van een aanvoerder maar gewoon je werkgever. De aanvoerder is in die zin gewoon een tussenlaag van het management die in het bedrijfsleven ook vaak als nutteloos is bewezen.toolkist schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 14:40:
[...]
Kijk alleen al naar het verschil tussen Tadic en Bergwijn als aanvoerder bij Ajax... Tadic 'joeg' iedereen het krachthonk in bij wijze van, door zelf het voorbeeld te geven (en hoe).
Bergwijn vond het allemaal wel prima, die maakte het allemaal geen zak uit.
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Het is gewoon ontzettend vervelend voor hem, ondanks dat velen van ons vermoedelijk graag met hem zouden ruilen voor die 2miljoen per jaar. Oh wacht al dan niet bij een andere club.toolkist schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 14:38:
[...]
Dat gezegd hebbende, ik moest hier ook om te lachen. Wel gevolgd door
Seedorf is considered one of the most successful players in UEFA Champions League history, as he is the only player to have won the Champions League with three clubs — once with Ajax in 1995, once with Real Madrid in 1998, and twice with AC Milan in 2003 and 2007.
10 second ninja DONE
Voor 2m per jaar loop ik wel ff in een Feyenoord shirtje rond hoor, geen probleem voor mij. WIl ik zelfs m'n best nog wel doen ook. Alleen, ik ben zo slecht dat het er dan alsnog op gaat lijken dat ik Ajax aan het helpen benSagat schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 14:48:
Oh wacht al dan niet bij een andere club.
Damn, nog veel sneller dan ik verwacht had zeg. Ik had niet verwacht dat hij al na 1 wedstrijd eruit zou liggen.
Misschien tijd dat hij komende transferwindow eens goed zichzelf eerlijk evalueert.
Misschien tijd dat hij komende transferwindow eens goed zichzelf eerlijk evalueert.
Bijlow is gewoon niet geschikt voor betaald voetbal. Maar dat wisten we toch al jaren inmiddels?
Hij heeft een wedstrijd gekeept na half jaar afwezigheid. Mag je dan een beetje reactie hebben?Trishul schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 16:32:
Damn, nog veel sneller dan ik verwacht had zeg. Ik had niet verwacht dat hij al na 1 wedstrijd eruit zou liggen.
Het lijkt me beter om daar even goed van te herstellen, dan spelen en geblesseerd raken.
Maar alle stuurlui aan de wal staan natuurlijk direct klaar met hun oordelen; ongeschikt!
Salzburg heeft trouwens ook de nodige afwezigen.
Nee natuurlijk mag je dan geen reactie hebben dat je er meteen weer een week uit ligt. Heeft verder niks met stuurlui te maken, gewoon met de realiteit zien ipv hopen tegen beter weten in.Advizor schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 16:57:
[...]
Hij heeft een wedstrijd gekeept na half jaar afwezigheid. Mag je dan een beetje reactie hebben?
Het lijkt me beter om daar even goed van te herstellen, dan spelen en geblesseerd raken.
Maar alle stuurlui aan de wal staan natuurlijk direct klaar met hun oordelen; ongeschikt!
uiteraard! mezelf inclusief:Advizor schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 16:57:
[...]
Hij heeft een wedstrijd gekeept na half jaar afwezigheid. Mag je dan een beetje reactie hebben?

Maar het is lullig dat het om je eigen clubbie gaat. Maar grof gezegd
Mag je dan reactie hebben.. nee eigenlijk niet. Niet in die mate dat de medische staf moet zeggen dat het niet verantwoord is om te spelen .. 4,5 dag ná je wedstrijd. Een reactie hebben ja, dat kan. Maar dit neigt naar niet goed opgetraind / niet wedstrijdfit .
Dit is wat anders dan na 60 minuten kramp hebben na lang niet te hebben gespeeld en ineens het snot voor je ogen moet spelen.
AZ heeft 9 doelpogingen gedaan, waarvan 5 op doel. en 0 corners gehad. Dus om nou te zeggen dat meneer het druk heeft gehad, op met meevoetballen na.
Het gaat me overigens ook helemaal niet om bij welke club hij speelt. Mannsverk bv is hard op weg om dezelfde route als Bijlow te bewandelen. Die lijkt de hogere belasting ook niet aan te kunnen lichamelijk, er gaat elke keer wel weer iets kapot.
Mauro Jr. in plaats van Saibari zo dadelijk dus, ben ik niet heel gecharmeerd van eigenlijk. Maar Saibari heeft vorig seizoen in de CL laten zien een meer dan prima invaller te zijn.
Bakayoko er steeds weer in. Blijf dat ongelooflijk vinden.
Saibari is een gemis voor psv. Mauro vind ik een goede speler, tenminste als back.
Saibari is een gemis voor psv. Mauro vind ik een goede speler, tenminste als back.
Ah neigt naar niet goed opgetraind zelfs. Dit is dus precies wat ik bedoel. Je hebt geen enkele informatie behalve een nieuwsberichtje, maar staat wel weer direct vooraan om van alles te vinden en roepen.Millie-ano schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 17:07:
[...]
uiteraard! mezelf inclusief:
[Afbeelding]
Maar het is lullig dat het om je eigen clubbie gaat. Maar grof gezegd
Mag je dan reactie hebben.. nee eigenlijk niet. Niet in die mate dat de medische staf moet zeggen dat het niet verantwoord is om te spelen .. 4,5 dag ná je wedstrijd. Een reactie hebben ja, dat kan. Maar dit neigt naar niet goed opgetraind / niet wedstrijdfit .
Dit is wat anders dan na 60 minuten kramp hebben na lang niet te hebben gespeeld en ineens het snot voor je ogen moet spelen.
AZ heeft 9 doelpogingen gedaan, waarvan 5 op doel. en 0 corners gehad. Dus om nou te zeggen dat meneer het druk heeft gehad, op met meevoetballen na.
Dat het om een speler van 'mijn cluppie' gaat is helemaal niet relevant. Of het nou om Brobbey, Lang, Mannsverk of Bijlow gaat; wat jij er van vindt als totale leek neem ik namelijk met een enorme korrel zout.
Anyway, hup PSV!
Ik zie het somber in. Bakayoko in je team....allemaal geblesseerden. Het zit niet mee momenteel. Dat met het slechte spel van de afgelopen wedstrijden en het geluk tegen PSG....
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik ook. Om dezelfde redenen die jij noemt.carpebios schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 18:43:
Ik zie het somber in. Bakayoko in je team....allemaal geblesseerden. Het zit niet mee momenteel. Dat met het slechte spel van de afgelopen wedstrijden en het geluk tegen PSG....
Nou ja wie weet. Veel plezier
Verwijderd
En als je kijkt naar de bank, wie had jij dan als rechtsbuiten laten spelen?Harribo schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 18:35:
Bakayoko er steeds weer in. Blijf dat ongelooflijk vinden.
Ook nog die vreselijke Engelse scheidsrechter Oliver.. Slechtste uit de premier league.
Het zit echt niet mee.
Het zit echt niet mee.
Dat is bakayoko zijn geluk ook, hij is de enige rechtsbuiten.Verwijderd schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 18:49:
[...]
En als je kijkt naar de bank, wie had jij dan als rechtsbuiten laten spelen?
Toch vind ik hem zo slecht dat ik hem er toch buiten had gelaten. Driouch dan.
Wat geeft PSV weer kansen weg zeg, Verdedig nu eens en jaag die bal af.
En weer de bal ingeleverd net als bij Ajax.
En weer de bal ingeleverd net als bij Ajax.
[ Voor 24% gewijzigd door carpebios op 05-11-2024 18:56 ]
Nou carpebios het wordt beter 
Volgens mij wij de enige die hier kijken? Tja het is geen Ajax of Feyenoord
[ Voor 55% gewijzigd door Harribo op 05-11-2024 18:59 ]
Wauw!
Was dat geen foutieve inworp?
Ho ho. Ik kijk ookHarribo schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 18:58:
Nou carpebios het wordt beter
Dacht ik ookcarpebios schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 19:01:
Was dat geen foutieve inworp?
Maar niks zeggen hoor
Edit : nee valt mee, dacht dat hij binnen de lijnen stond
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 05-11-2024 19:02 ]
Mag dat wel? Ingooien met 1 voet in het veld?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Bijzonder dat je mag ingooien met 1 voet in het veld..
Maar goed, hij telt gelukkig.
Maar goed, hij telt gelukkig.
Neen.Quad schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 19:02:
Hij was volgens mij niet met zijn hele voet in het veld.... Misschien dezelfde regel als dat de bal in zijn geheel de lijn moet zijn?Quad schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 19:02:
Weet niet, in ieder geval mooi de voorsprong.
Ik zou zeggen maak er nog eentje, mocht Psv weer slap gaan voetballen
In elk geval wel mooi de voorsprong inderdaad. Wel grappig zo vanuit de inworp, zie je zelden dat dat een assist is.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Bakayoko zo waar..
Tjonge wat een beuk krijgt de Jong
Tjonge wat een beuk krijgt de Jong
Bakayoko raakte hem verkeerd en dat resulteerde bijna in een doelpoging, wat krijgen we nu!
Iedereen schrok dat zag jecarpebios schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 19:07:
Bakayoko raakte hem verkeerd en dat resulteerde bijna in een doelpoging, wat krijgen we nu!
Lang, zo mooi voorbij komen en dan recht aan de tegenstander geven....
Die korrel zout smaakt vast prima bij die boter op je hoofd.Advizor schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 18:41:
[...]
Ah neigt naar niet goed opgetraind zelfs. Dit is dus precies wat ik bedoel. Je hebt geen enkele informatie behalve een nieuwsberichtje, maar staat wel weer direct vooraan om van alles te vinden en roepen.
Dat het om een speler van 'mijn cluppie' gaat is helemaal niet relevant. Of het nou om Brobbey, Lang, Mannsverk of Bijlow gaat; wat jij er van vindt als totale leek neem ik namelijk met een enorme korrel zout.
Anyway, hup PSV!
'je staat direct weer vooraan' .. mag het een onsje minder zijn.
Daarnaast als het om mijn persoontje gaat, heb ik met die andere 4 die je noemt vrij weinig van doen gehad.
Nu zal ik hier mijn achtergrond niet uit gaan leggen. Maar kan je verzekeren dat ik meer ervaring heb omtrent het menselijk lichaam en het begeleiden van mensen in sport dan de meeste hier
Als we ervan uitgaan dat hij zelf niks mankeert of fysiek net zo in elkaar steekt als ieder ander dan schaar jij het onder botte pech ? .. keer op keer.... Op keer.
Oliver had al een paar keer geel moeten trekken.carpebios schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 19:18:
Dat is geel toch
Maar bam
Deze scheids...
O, PSV geen geel, maar voor zeuren. Jawel ook PSV. En die op Lang niets, en die beuk op de Jong niets.
O, PSV geen geel, maar voor zeuren. Jawel ook PSV. En die op Lang niets, en die beuk op de Jong niets.
[ Voor 94% gewijzigd door carpebios op 05-11-2024 19:27 ]
Tillman raakt met de hak nog de zijlijn aan met die ingooi zei de commentator. Dus de voet moet helemaal over de zijlijn zijn om de ingooi af te keuren
Weer wat geleerd.Harribo schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 19:28:
Tillman raakt met de hak nog de zijlijn aan met die ingooi zei de commentator. Dus de voet moet helemaal over de zijlijn zijn om de ingooi af te keuren
Dit deed hij goed maar hij had eerder ook 2x geel moeten geven.carpebios schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 19:26:
Deze scheids...
Serieus, ben blij dat het niet erger is hoor met deze scheidsrechter. Heb hem vreselijke wedstrijden zien fluiten in de premier league.
Beetje de Turpin van Engeland
Dat is de bal toch?
Bietje koud in het stadion
Voetbal gelukkig wel oke
Voetbal gelukkig wel oke
Scheids zit niet tegen, rustig uitspelen en drie punten in de tas.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken