"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wat ik kan vinden is dit:DaWayne schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 21:43:
[...]
?
Als hij via de borst op de arm komt is het nog steeds een overtreding, dus ik vraag me af of wat jij zegt klopt.
Uit: https://www.knvb.nl/downl...20ook%20niet%20bestraffen.Als een speler de bal via/van zijn eigen lichaam/been tegen zijn eigen hand of arm krijgt/speelt, is dat
geen strafbaar hands
En:
Uit: https://www.knvb.nl/downl...vereenvoudigde-spelregelsWAT GEBEURT ER ALS…
Een speler de bal trapt of kopt en deze vervolgens de eigen hand/arm raakt?
Dit is geen hands (tenzij de bal rechtstreeks in het doel van de tegenstander gaat of als de speler
direct hierna kan scoren. In deze gevallen wordt een directe vrije schop toegekend aan het andere
team).
De 2e heeft het over koppen of trappen, wat als het indd via de borst gaat. Onduidelijk
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 02-11-2024 21:51 ]
Dan was alleen arm 1 handsVos schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 21:50:
[...]
Wat ik kan vinden is dit:
[...]
Uit: https://www.knvb.nl/downl...20ook%20niet%20bestraffen.
En:
[...]
Uit: https://www.knvb.nl/downl...vereenvoudigde-spelregels
De 2e heeft het over koppen of trappen, wat als het indd via de borst gaat. Onduidelijk
Laten we het niet over Zerrouki hebben, die mag imho niet eens op de tribune zitten.jbdeiman schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 21:49:
[...]
Maar Priske en hiervoor Slot kreeg Zerouki ook niet mee in het spel, het lijkt erop dat hij zijn eigen spelletje speelt.
Altijd totaal met eigen spel bezig en veroorzaakt heel veel onrust op het veld doordat andere speler de gaten moeten vullen wat zorgt voor situaties waaruit de tegenstander kan scoren.
Buiten Zerrouki om zie ik ook nog niet heel veel lijn in hoe hij wilt spelen en zoals gezegd dat zal ook met de blessures te maken hebben, maar dan nog is het heel wisselvallig.
Paar goede wedstrijden en een geweldige Champions League wedstrijd en dan u weer zo door de mand vallen.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Priske is gewoon een matige tacticus. Nooit een plan B, nooit keert hj een wedstrijd ten goede om. En dat is noodzaak op dit niveau.Rubman schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 21:48:
Ik denk nog steeds dat Priske het lastig gaat krijgen om de winter door te komen.
Hij lijkt maar geen lijn te krijgen in het team, nu helpen alle blessures niet mee, maar dan nog is er zeer weinig eenduid in het spel en het beleid wat er op het veld lijkt te zijn.
Wat zou jij doen dan? Je speelt op een aantal posities al met de 3e keus, zeker aanvallend zijn er amper opties en heeft hij ook simpelweg geen spelers die in een kleine ruimte tegen een verdedigend ingesteld team wat kunnen.D-e-n schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 22:12:
[...]
Priske is gewoon een matige tacticus. Nooit een plan B, nooit keert hj een wedstrijd ten goede om. En dat is noodzaak op dit niveau.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hoog tempo is prima hoor, maar dan moet er wel iets van een lijn in te bekennen zijn. Ik zie t niet.
Zeg dat positieve gedoe willen we hier niet hoorMegupe schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 22:14:
Jongens, niet zo negatief. Bijlow is al dik 50 minuten niet geblesseerd geraakt.
Meestal houdt hij het wel een paar wedstrijden vol
3 wissels aanstaande? Benieuwd wie eraf gaan, maar het blijft zoals hierboven al gezegd overal zowat een keus of lager
Het is het hele seizoen al waardeloos met de wissels
Nu doorzetten!
Kijk. Zo doen we dat op ZuidRubman schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 22:23:
Mazzal doelpunt, maar dat mag ook wel een keer als je het mij vraagt.
Nu doorzetten!
Flickr PSN ID= cheironnl
Moller Wolfe opstellen is garantie voor problemen.cheiron schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 22:24:
Lekker minuutje AZ. Hoe dan?
Laatste 3 wedstrijden 2x rood en een eigen goal.
Ja maar dit is toch gewoon pech/geluk afhankelijk van welke kant je kijkt.toolkist schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 22:27:
[...]
Moller Wolfe opstellen is garantie voor problemen.
Laatste 3 wedstrijden 2x rood en een eigen goal.
Hadj Moussa moet ik ook nog zien, talentvol maar komt nog niet veel uit.
Oh ja Gijs Smal was er ook nog.
[ Voor 14% gewijzigd door Rubman op 02-11-2024 22:41 ]
Hoewel Reade het lekker doet als jonkie.
[ Voor 8% gewijzigd door dr.lowtune op 02-11-2024 22:54 ]
WK Schaatsen mag ook bij ons georganiseerd worden.
Men weet niet wat een primaire bron is.. Olé Olé
En die van de eerste helft vandaag. Toch weer billen knijpen op het einde, maar goede wissels van Priske, want t werd wel een andere wedstrijd.Advizor schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 22:59:
Goed herstel van Feyenoord na de teleurstelling van woensdag.
Az maakte er een vechtstrijd van, met lange ballen en steeds in de duels proberen te komen vanuit daar.
Al bij al, als je vooraf naar de reeks wedstrijden kijkt, zou je vooraf voor een keer verlies tekenen, maar terugkijkend toch wel balen van het verlies tegen Ajax. Het kan verkeren wat dat betreft.
Er zijn trainers voor minder ontslagen.
Die is niet gekocht, was transfervrij.Grudgie schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 22:48:
Ik vind die Smal maar niks he. Waarom ze die gekocht hebben.
Is in principe ook de 3e linksback.
Nou ja. Hij is gekocht als tweede back. Bueno is alleen maar de tijdelijke vervanger van HartmanAdvizor schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 23:04:
[...]
Die is niet gekocht, was transfervrij.
Is in principe ook de 3e linksback.
Lees nou ff. Hij was transfervrij...D-e-n schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 23:07:
[...]
Nou ja. Hij is gekocht als tweede back. Bueno is alleen maar de tijdelijke vervanger van Hartman
En terecht, de wedstrijd tegen Willem II deed pijn aan m'n ogen.Typhone schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:48:
Perez smerige bloedzuiger: Ajax in absolute bloedvorm! Jaja, het kan snel gaan in 5 dagen of niet? Gelul man.
Vorige week kraakte ie Ajax als een rotte walnoot.
Ja dat was zeker terecht daarom moet hij niet babbelen nu over het feit dat Ajax 'in bloedvorm' verkeert. Want dat is niet zo.Tristan Wins schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 23:12:
[...]
En terecht, de wedstrijd tegen Willem II deed pijn aan m'n ogen.
Middenveld met Zerrouki is een stuk zwakker.
Is niet helemaal duidelijk maar kan mogelijk woensdag wel spelen. Stengs traint ook weer deels met de groep mee.Russel88 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 23:29:
Wat heeft Milambo? Als hij woensdag niet kan spelen, hebben we een groot probleem.
Zonder Zerrouki loopt feyenoord tien keer beter. Die man zouden we de winterstop moeten laten vertrekken. Het is elke keer ellende.Russel88 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 23:29:
Wat heeft Milambo? Als hij woensdag niet kan spelen, hebben we een groot probleem.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het is daarom ook eigenlijk nog knapper dat je na de 1-2 erin bleef geloven. Farioli heeft het prima op de rit. Ik hoop dat hij dit ook zo houdt met de mindere goden in de competitie.
Met een paar gerichte aankopen in januari kunnen er mooie dingen gebeuren, alhoewel ik een kampioenschap echt nog te vroeg vind denk ik dat je een mooie stap zet voor volgend seizoen.
Probleem blijft wel dat tegen de mindere goden in de competitie dat zij de bus parkeren en dat Ajax creatief gezien nog stappen moet zetten om die tegenstanders kapot te spelen, dat blijft een uitdaging. Zowel PSV als Feyenoord geven veel meer ruimte weg omdat die ploegen zelf ook druk naar voren zetten.Origins schreef op zondag 3 november 2024 @ 08:16:
Het is daarom ook eigenlijk nog knapper dat je na de 1-2 erin bleef geloven. Farioli heeft het prima op de rit. Ik hoop dat hij dit ook zo houdt met de mindere goden in de competitie.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Het is ook een proces en dat komt ook zeker wel goed, als je ziet hoe Ajax positioneel in de wedstrijden tegen Feyenoord en PSV zich vanuit het eigen strafschop gebied wist te voetballen en hoe makkelijk dat ging tegen echt goede voetballers dan moet dat uiteindelijk ook wel goed komen.Gynnad schreef op zondag 3 november 2024 @ 08:20:
[...]
Probleem blijft wel dat tegen de mindere goden in de competitie dat zij de bus parkeren en dat Ajax creatief gezien nog stappen moet zetten om die tegenstanders kapot te spelen, dat blijft een uitdaging. Zowel PSV als Feyenoord geven veel meer ruimte weg omdat die ploegen zelf ook druk naar voren zetten.
Daarom zei ik ook in januari hoop ik op een paar gerichte aankopen (lees technische voetballers) die dit proces sneller kunnen doen slagen.
Ik denk beiden. Vond Ajax sterk spelen en bij PSV haalden er te veel hun niveau niet. Geen idee wat Saibari aan het doen was gisterenavond, wat was die slecht.Gynnad schreef op zondag 3 november 2024 @ 07:58:
Goedemorgen! Was PSV zo zwak? Was Ajax zo goed? Hoe dan ook - na overwinningen op zowel Feyenoord als PSV gaat Ajax dit seizoen meedoen om de plekken voor de Champions League, iets wat voor het seizoen nog erg in twijfel getrokken werd.
Laten we niet vergeten dat Ajax gisteren uiteindelijk wint door een kadotje.
En woensdag uiteindelijk ook door een blunderende keeper.
Maar weinigen hadden verwacht dat Ajax deze week 2x zou winnen, en dat is wel gelukt. Dus alle credits voor hen en de coach.
Voor het NL voetbal is het ook alleen maar goed dat er weer 3 clubs van CL niveau worden. Zou toch mooi zijn als die volgend seizoen allemaal een ticket pakken.
PSV mist dan toch wel de geblesseerde spelers op dit soort wedstrijden. Vervangers die echt cruciale fouten maken en de pot gewoon letterlijk weggeven.
Ajax terecht gewonnen. Als het PSV lukt om eens niet een half elftal geblesseerd te hebben moet ik het nog zien de volgende keer.
Zero.
Veerman, Schouten, Lozano qua basis? Dat is +2 tov Ajax, valt mee dusPelox schreef op zondag 3 november 2024 @ 08:29:
Het was een chaotische pot gisteren, Ajax feller, scheids liet erg veel doorgaan (iets te veel naar mijn mening).
PSV mist dan toch wel de geblesseerde spelers op dit soort wedstrijden. Vervangers die echt cruciale fouten maken en de pot gewoon letterlijk weggeven.
Ajax terecht gewonnen. Als het PSV lukt om eens niet een half elftal geblesseerd te hebben moet ik het nog zien de volgende keer.
Vooral Schouten mis je denk ik.
Veerman en Schouten in de basis en dan Saibari en Tilman kunnen brengen is voor alle eredivisie club niet te evenaren. Dus ook niet door Ajax op een goede dag.Vos schreef op zondag 3 november 2024 @ 08:34:
[...]
Veerman, Schouten, Lozano qua basis? Dat is +2 tov Ajax, valt mee dus
Vooral Schouten mis je denk ik.
Het middenveld van PSV zakte door haar basisniveau heen, dat was echt opvallend om te zien. En ik hoorde de commentatoren het hebben over gretigheid, maar dit leek bijna alsof ze wedstrijdritme misten. En ik vond Bosz ook nie per se slim wisselen. Of beter gezegd, ik had verwacht dat ie eerder in de wedstrijd Saibari of Tilman uit hun lijden had verlost.
Dus terecht dat Ajax won. En ja, een knappe prestatie om in een week 2 potten te winnen die er echt om doen.
Ik vermoed dat de Feyenoord en PSV in de winterstop nog gaan shoppen. Feyenoord moet echt creativiteit gaan halen. En PSV misschien toch nog een goede CV zodat je niet steeds Schouten als kunstgreep achterin hoeft te zetten.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
Wie van de PSV middenvelders op de bank had het beter gedaan ?OMX2000 schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:06:
En ik vond Bosz ook nie per se slim wisselen. Of beter gezegd, ik had verwacht dat ie eerder in de wedstrijd Saibari of Tilman uit hun lijden had verlost.
Ik verwacht de hele traditionele top 3 wel op de markt. Ajax gaat echt wel proberen creativiteit te halen. Rasmussen is sowieso ongeschikt dus een rechtsbuiten verwacht ik wel en eigenlijk ook een alternatief voor Godts.OMX2000 schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:06:
Ik vermoed dat de Feyenoord en PSV in de winterstop nog gaan shoppen. Feyenoord moet echt creativiteit gaan halen. En PSV misschien toch nog een goede CV zodat je niet steeds Schouten als kunstgreep achterin hoeft te zetten.
De vraag is vooral zijn het de juiste spelers die worden gehaald en komen ze niet te laat? Een achterstand van bijvoorbeeld 9 punten overbrug je waarschijnlijk niet meer.
Klaasen heeft echt Ajax bloed door zijn aderen lopen, kent echt alle ins en outs van het Ajax spel en verzaakt nimmer. Weghorts is ook al meerdere keren belangrijk geweest. Met Berghuis op de weg terug zou ik het zonnig inzien als Ajax supporter. Of het genoeg is om PSV van de troon te stoten aan het eind van de rit valt nog te bezien, maar ik tip ze in ieder geval als de nummer 2 aan het eind vd rit.
Al hoop ik uiteraard dat Feyenoord nog wat kan doen in de winterstop qua aankopen en in December nog op schootsafstand van plek 2 staat.
Advizor schreef op zondag 3 november 2024 @ 08:25:
Twee keer veruit de beter voetballende ploeg. Woensdag tot de 93e minuut geen (!) kans weggeven en gisteravond een pak meer gecreëerd dan PSV. Nee het was allemaal geluk
XXXVI
De wedstrijden ervoor was ook veel geluk door penaltiesephymerous schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:04:
[...]
![]()
![]()
Twee keer veruit de beter voetballende ploeg. Woensdag tot de 93e minuut geen (!) kans weggeven en gisteravond een pak meer gecreëerd dan PSV. Nee het was allemaal geluk
Tegen Feyenoord was het vooral de tactische onmacht die de thuisclub de das om deed. We hadden gewoon geen antwoord op het posittiespel van Ajax in met name de 1e helft en inderdaad de blunderende keeper hielp ook niet mee. Maar om Ajax nou de beter voetballende ploeg te noemen gaat wel erg ver naar mijn mening.ephymerous schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:04:
[...]
Twee keer veruit de beter voetballende ploeg.
Ajax dwong dat toch ook af?DutchOwnage schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:09:
[...]
Tegen Feyenoord was het vooral de tactische onmacht die de thuisclub de das om deed. We hadden gewoon geen antwoord op het posittiespel van Ajax in met name de 1e helft en inderdaad de blunderende keeper hielp ook niet mee. Maar om Ajax nou de beter voetballende ploeg te noemen gaat wel erg ver naar mijn mening.
In het tennis onderscheiden we forced en unforced errors. Zeker gisteren was gewoon een forced error. Uitstekend druk zetten door het Ajax middenveld. Dat is geen geluk of cadeau. Maar afdwingen van fouten.Advizor schreef op zondag 3 november 2024 @ 08:25:
[...]
Als je geen antwoord hebt op de tactiek van de tegenstander is de tegenstander toch gewoon beter voetballend? Of zie je voetballen als techniek en tactiek als een apart onderdeel?DutchOwnage schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:09:
[...]
Tegen Feyenoord was het vooral de tactische onmacht die de thuisclub de das om deed. We hadden gewoon geen antwoord op het posittiespel van Ajax in met name de 1e helft en inderdaad de blunderende keeper hielp ook niet mee. Maar om Ajax nou de beter voetballende ploeg te noemen gaat wel erg ver naar mijn mening.
Niet echt toch? In mijn beleving had Feyenoord veruit het meeste balbezit en waren ze bijna constant aan het drukken. Het leidde alleen nergens toe omdat Ajax gewoon goed stond. 2 individuele fouten heeft ze de das om gedaan. Maar nogmaals, dat was in mijn beleving.
Eigenlijk zie ik het als verschillende onderdelen idd. Jouw spelers kunnen nog zo goed zijn, als je ze verkeerd neerzet of met de verkeerde opdrachten het veld instuurt loopt het ook niet. Dan ben je afhankelijk van individuele klasse of in dit geval individuele fouten van de tegenstander om tot een resultaat te komen.Kist schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:29:
[...]
Als je geen antwoord hebt op de tactiek van de tegenstander is de tegenstander toch gewoon beter voetballend? Of zie je voetballen als techniek en tactiek als een apart onderdeel?
Tegen PSV daarintegen vond ik Ajax in grote delen vd wedstrijd dan weer wel de beter voetballende ploeg.
[ Voor 12% gewijzigd door DutchOwnage op 03-11-2024 10:42 ]
Goede vraag. Ik ken de PSV selectie onvoldoende. Babadi is nog geblesseerd?Verwijderd schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:32:
[...]
Wie van de PSV middenvelders op de bank had het beter gedaan ?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Haha inderdaad. Heel weinig met geluk te maken. PSV excelleert tegen de kleintjes en choked tegen alles van hun eigen kaliber.ephymerous schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:04:
[...]
![]()
![]()
De coach deelde gisteren de geschenken uit. Saibari met 10x balverlies op rij, Tillman exact hetzelfde en hij laat ze maar eindeloos staan. En die backs van PSV (Dams en Mauro Jr) sloegen ook nergens op zo slecht.
Dat gezegd hebbende speelt ‘dezelfde rotzooi’ als vorig jaar nog allemaal bij Ajax uitzonderingen Klaassen en Weghorst.
Vergeet niet dat Brobbey vorig jaar drie 100% kansen mistte in Eindhoven waardoor de comeback mogelijk was. En thuis hield Ajax PSV ook op 1-1.
[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 03-11-2024 11:00 ]
Ja joh, alles voor de TV kijker. Die 21:00 wedstrijd op zondag is gewoon kansloos voor veel supporters in het stadion.Megupe schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 21:08:
En leuk, zo een paar avondpotjes, moeten ze ook eens op zondag doen.
Waarbij de toevoeging van Weghorst deze week niet zo heel veel gebracht heeft eigenlijk. Zonder doelpunten brengt Weghorst voetballend echt veel minder dan Brobbey en Akpom. Vooral die laatste deed een hoop nuttig werk de afgelopen twee wedstrijden. Natuurlijk zo een echte buitenspeler de voorkeur hebben, maar hij vulde z'n rol tot twee keer toe in een top wedstrijd goed in.Typhone schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:57:
[...]
Dat gezegd hebbende speelt ‘dezelfde rotzooi’ als vorig jaar nog allemaal bij Ajax uitzonderingen Klaassen en Weghorst.
Reality check voor PSV.
Tactiek hoort ook bij voetbal. Dus ja beter voetballendDutchOwnage schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:09:
[...]
XXXVI
Dat hij transfervrij was heeft er geen bal mee te maken. Hij is gewoon als tweede back gehaald
Tillman, Saibari, Til is aanvallend prachtig maar niemand van die drie denkt verdedigend. Probleem voor Bosz is dat het vaste koppeltje geblesseerd is en dat degene die daar nog wel eens als verdedigende backup fungeerde (Mauro) achterin nodig is. Voeg daar de sowieso bestaande verdedigende beperkingen bij en je gaat het tegen tegenstanders van kaliber die je op jou instellen moeilijk krijgen.Verwijderd schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:32:
[...]
Wie van de PSV middenvelders op de bank had het beter gedaan ?
Tis toch niet zo'n ramp om 1x in de zoveel tijd een keer een nachtje wat korter te slapen?PolarBear schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:31:
[...]
Ja joh, alles voor de TV kijker. Die 21:00 wedstrijd op zondag is gewoon kansloos voor veel supporters in het stadion.
Hij had Perisic prima linksback kunnen zetten? Gewoon foute keuze van Bosz dus.D-e-n schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:43:
[...]
Tillman, Saibari, Til is aanvallend prachtig maar niemand van die drie denkt verdedigend. Probleem voor Bosz is dat het vaste koppeltje geblesseerd is en dat degene die daar nog wel eens als verdedigende backup fungeerde (Mauro) achterin nodig is. Voeg daar de sowieso bestaande verdedigende beperkingen bij en je gaat het tegen tegenstanders van kaliber die je op jou instellen moeilijk krijgen.
Dat was juist wel het punt van de discussie. Dat iemand zegt dat ie gekocht werd, die persoon gecorrigeerd werd en vervolgens kom jij weer met gekocht aanD-e-n schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:38:
[...]
Dat hij transfervrij was heeft er geen bal mee te maken. Hij is gewoon als tweede back gehaald
over hoeveelste in de pikorde dat ie is ging de discussie niet
Bij deze heb jij het laatste woord. Dat je er intens gelukkig mee mag zijnephymerous schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:31:
[...]
Tactiek hoort ook bij voetbal. Dus ja beter voetballend
Het wordt een beetje mierenneuken met woorden zo. Want voor mij was dat juist het punt. Ik reageerde op de bewering van @Advizor dat hij als derde back gehaald is. Gekocht of transfervrij: who cares wat mij betreft. En dat hij beoogd derde back was is dus niet waar. Hij is als vervanger voor Lopez gehaald die niet voldeed als standin voor Hartman. Bueno is pas gehaald toen bleek dat de spoeling zonder Hartman wel erg dun was geworden.toolkist schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:46:
[...]
over hoeveelste in de pikorde dat ie is ging de discussie niet
[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 03-11-2024 13:34 ]
Haha wat een onzin is dit zeg, vorig seizoen geen enkele pot verloren van de tegenstanders in de Eredivisie van hun eigen kaliber (Ajax en Feyenoord), en in Europa tegen Arsenal en Sevilla ook gewoon een resultaat gehaald. Juist tegen een laagvlieger (NEC) werd er enorm gechoked.Typhone schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:57:
[...]
Haha inderdaad. Heel weinig met geluk te maken. PSV excelleert tegen de kleintjes en choked tegen alles van hun eigen kaliber.
De coach deelde gisteren de geschenken uit. Saibari met 10x balverlies op rij, Tillman exact hetzelfde en hij laat ze maar eindeloos staan. En die backs van PSV (Dams en Mauro Jr) sloegen ook nergens op zo slecht.
Vergeet niet dat Brobbey vorig jaar drie 100% kansen mistte in Eindhoven waardoor de comeback mogelijk was. En thuis hield Ajax PSV ook op 1-1.
Grappig dat dit weer wordt verdraaid naar geluk. Dat waren mijn woorden niet.ephymerous schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:04:
[...]
![]()
![]()
Blijkbaar mag je de feiten niet benoemen hier als dat iets afdoet aan de prestatie, want dan worden alle Ajacieden boos
Die lijn wordt dit jaar goed doorgezet met aansprekende resultaten in de CL, overwinning op AZ (of Twente uit) en een verlies tegen Ajax. Nul progressie heet dat in het voetbal. Waarbij de CL miljoenen al twee jaar op rij binnenvloeien. Mis ik iets?joostmakaay schreef op zondag 3 november 2024 @ 14:04:
[...]
Haha wat een onzin is dit zeg, vorig seizoen geen enkele pot verloren van de tegenstanders in de Eredivisie van hun eigen kaliber (Ajax en Feyenoord), en in Europa tegen Arsenal en Sevilla ook gewoon een resultaat gehaald. Juist tegen een laagvlieger (NEC) werd er enorm gechoked.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ja Sinterklaas valt vroeg dit jaar voor Ajax, hebben we dat ook weer gehad. Ze hebben de kadootjes in hun schoot geworpen gekregen door het het hele jaar braaf te zijn geweest door niet arrogant te zijn.Advizor schreef op zondag 3 november 2024 @ 08:25:
[...]
Ik denk beiden. Vond Ajax sterk spelen en bij PSV haalden er te veel hun niveau niet. Geen idee wat Saibari aan het doen was gisterenavond, wat was die slecht.
6e wedstrijd op rij verliezen. Zelfs nu met 6-0.Agent47 schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:03:
Groningen gaat er ook maximaal af zeg
Wordt lekker degraderen als het zo door gaat.
Het is gewoon heel slecht en apathisch.
Kan er niks anders van maken.
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 03-11-2024 16:13 ]
Ik reageerde op iemand die zich afvroeg waarom hij was gekocht. 1e of 5e back lijkt me in dat opzicht niet relevant.D-e-n schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:38:
[...]
Je hebt wel gelijk dat ie in eerste instantie 2e back was, tot Bueno kwam.
Wat zeg je nu precies?Typhone schreef op zondag 3 november 2024 @ 15:40:
[...]
Die lijn wordt dit jaar goed doorgezet met aansprekende resultaten in de CL, overwinning op AZ (of Twente uit) en een verlies tegen Ajax. Nul progressie heet dat in het voetbal. Waarbij de CL miljoenen al twee jaar op rij binnenvloeien. Mis ik iets?
Niet mee eens. Jullie pakte tegen ons een punt in de blessuretijdHarribo schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:24:
Nec kan wel denken dat ze een topwedstrijd hebben gespeeld maar dit Groningen verliest van iedereen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Tegen Heracles was gewoon een zeer makkelijk gegeven, zo niet onterechte, penalty.Vos schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:09:
[...]
De wedstrijden ervoor was ook veel geluk door penalties. Iets met selectief waarnemen.
Iets met selectief waarnemen inderdaad
Ik zeg heel cynisch dat er meer progressie getoond mag worden van PSV en dat ook wel eens uitgesproken mag worden.
Je bent vorige seizoen voor het eerst sinds jaren weer kampioen geworden, hebt de gehele Eredivisie op een hoopje gespeeld, en ook voor het eerst sinds jaren weer eens overwintering in de Champions League.Typhone schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:47:
[...]
Ik zeg heel cynisch dat er meer progressie getoond mag worden van PSV en dat ook wel eens uitgesproken mag worden.
Wat voor een progressie wil je nog meer zien dan? Direct maar ff de Champions League winnen in het eerste seizoen onder Bosz?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dat kan ik aan een Ajacied feilloos uitleggen maar zul jij niet begrijpen. Ik zou zeggen geniet van het feit dat je vorig seizoen overwinterd hebt in de CL, iedereen overhoop hebt gespeeld in de Eredivisie. En wat ga je doen als Ajax CL haalt met dit absolute gnoomteam? Want volgend jaar gaat er dan weer kwaliteit komen. Ik zou me daar meer zorgen over maken maar dat ben ik.joostmakaay schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:49:
[...]
Wat voor een progressie wil je nog meer zien dan?
En ja hoeveel Ajax of PSV ook doet de wet van de remmende voorsprong komt ook in het voetbal altijd weer voorbij. Dus over 3 jaar kunnen we deze discussie vice versa weer voeren en over 9 jaar exact zoals nu. Maar het uitspreken van ambitie kan geen kwaad en zou een team dat 'de hele Eredivisie overhoop speelt' sieren.
[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 03-11-2024 19:00 ]
Wat denk je van een degelijke verdediging neerzetten?joostmakaay schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:49:
[...]
Je bent vorige seizoen voor het eerst sinds jaren weer kampioen geworden, hebt de gehele Eredivisie op een hoopje gespeeld, en ook voor het eerst sinds jaren weer eens overwintering in de Champions League.
Wat voor een progressie wil je nog meer zien dan? Direct maar ff de Champions League winnen in het eerste seizoen onder Bosz?
Zijn ze mee bezig toch? Door het aantrekken van Flamingo/Nagalo, Karsdorp en in zekere zin Dest heb je een basis voor de toekomst staan. Na het vertek van Boscagli zal er een zwaargewicht bij komen, maar gezien het trackrecord van PSV m.b.t. aantrekken van verdedigers is dit al een stap de goede kant op imo.toolkist schreef op zondag 3 november 2024 @ 19:00:
[...]
Wat denk je van een degelijke verdediging neerzetten?
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken