There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
De enige reden is denk ik geld en historische redenen.xzaz schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:24:
Zijn de autos niet gewoon te groot voor dit circuit?
Als je kijkt puur op basis van entertainment, dan is daar Las Vegas toch echt veel leuker en beter in. Niet de zooi eromheen en het tijdstip, dat mag wel weg.
"When you grow up your heart dies"
Ja ook mooi van klein naar groot naar klein.
Lijkt me ook een werkje om dat te regelen....
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
25 May 2024, 16:29:34
De sphere is daar iig. altijd goed.HollowGamer schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:29:
[...]
De enige reden is denk ik geld en historische redenen.
Als je kijkt puur op basis van entertainment, dan is daar Las Vegas toch echt veel leuker en beter in. Niet de zooi eromheen en het tijdstip, dat mag wel weg.
En die mensen betalen allemaal eerlijk belasting en zijn gewoon mensen uit de fabriek.
25 May 2024, 16:30:42
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dit is wel echt billenknijpen
Heeft ie zitten sandbaggen?sjaool schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:32:
VER blijft sneller gaan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij heeft een hoge hoed denk ik.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Sainz reed net op 2 rondes oude bandensly___ schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:33:
Ferrari op gebruikt toch.
:strip_exif()/f/image/CmaEh8QQFpbZObSDaWdS11b4.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik las zonnebrillen haha.Jasphur schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:34:
Ik zie maar weinig zonnepanelen trouwens
[ Voor 7% gewijzigd door Pierre op 25-05-2024 16:37 ]
Die halen gewoon kernenergie uit Frankrijk. Daar draaien iets van 50 van die dingen.Jasphur schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:34:
Ik zie maar weinig zonnepanelen trouwens
Okay: "Frankrijk telt achttien kerncentrales met opgeteld 56 reactoren".
[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 25-05-2024 16:36 ]
Please FOM/regie, laat die beelden weg. Ik wil de baan actie zien.
Oh jee, iemand jinxed het!sig69 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:37:
Nog niemand gecrasht, knap
Doen ze morgen pas.sig69 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:37:
PIA zegt dat hij de muur geraakt heeft. Plus Q3 moet nog komensig69 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:37:
Ja, dat is wel anders dan de race hiervoor.sig69 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:37:
Wel PIA muur geraakt. Maar McLaren doet het goed zeg!
Dat hoort erbij in Monaco toch? Als je de muur niet raakt gebruik je niet de hele baan.Jasphur schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:37:
[...]
PIA zegt dat hij de muur geraakt heeft. Plus Q3 moet nog komen
[ Voor 11% gewijzigd door sig69 op 25-05-2024 16:39 ]
Vergeleken met de nordschleife is Monaco natuurlijk een peuleschil om te onthoudenHollowGamer schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:36:
Ik vind het I knap dat ze al die bochten onthouden, zou al drie/vier keer verkeerd zijn gereden.
Please FOM/regie, laat die beelden weg. Ik wil de baan actie zien.
Sowieso niet voor de sponsors.Jasphur schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:41:
Haas heeft het niet slecht gedaan hoor.
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hmm, S3 biedt mogelijkheden. *denkt aan de kwalificatie van vorig jaar...*sjaool schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:41:
VER moet in S2 en S3 toch iets gaan vinden want daar laat hij het liggen. Niet veel, maar toch.
Als ze de tweede rijder zouden vervangen, zou dit dan iets dan iets van verschil maken? Geen idee waarom die er nog steeds zit.
Ik zie Max alleen graag 9 poles achter elkaar halen. Dat is een mooi record.StefanVerkerk schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:42:
[...]
Hmm, S3 biedt mogelijkheden. *denkt aan de kwalificatie van vorig jaar...*
Mwa. 0.013, in hoeverre kun je dan nog zeggen dat ie iets laat liggen? Dat verschil is bijna niet waarneembaar.sjaool schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:41:
VER moet in S2 en S3 toch iets gaan vinden want daar laat hij het liggen. Niet veel, maar toch.
Tussen Q1 en Q2 en tussen Q2 en Q3 wordt er rommel van de baan gehaald. Marshalls op de baan, daarom dubbelgeel.souljah1h schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:42:
Gele vlag in alle sectoren?
SAR hadden ze allang moeten vervangen. Maar ja, het is een Amerikaan en Williams heeft een Amerikaans management.HollowGamer schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:43:
Knap van ALB.
Als ze de tweede rijder zouden vervangen, zou dit dan iets dan iets van verschil maken? Geen idee waarom die er nog steeds zit.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Signature
Dat is het dus ook. Timing wordt nog een dingetje in Q1.dawg schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:44:
[...]
Mwa. 0.013, in hoeverre kun je dan nog zeggen dat ie iets laat liggen? Dat verschil is bijna niet waarneembaar.
Ik zie TSU niet naar Red Bull gaan vanwege het vertrek van Honda. Dan zie ik nog eerder Lawson instappen in de Red Bull.BMW_M3 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:45:
Tijd voor Perez Exit. Tsunoda naar RB en Lawson naast Ricciardo. Volgend jaar ook Ricciardo exit, vergane glorie.
En F1 is georiënteerd op Amerika.sjaool schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:44:
[...]
SAR hadden ze allang moeten vervangen. Maar ja, het is een Amerikaan en Williams heeft een Amerikaans management.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Ja scheelt weer in de kosten voor het team.Robbie T schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:45:
Hoe werkt zoiets? Slaapt Max (en Charles) gewoon thuis en wandelen ze morgen naar het circuit?
(Budget plafond)
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Heel veel coureurs wonen in Monaco en slapen dus gewoon thuis.Robbie T schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:45:
Hoe werkt zoiets? Slaapt Max (en Charles) gewoon thuis en wandelen ze morgen naar het circuit?
Ik vind wel dat tegenwoordig heel snel worden gewisseld. Maar hij zit er inderdaad wel heel erg lang.sjaool schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:44:
[...]
SAR hadden ze allang moeten vervangen. Maar ja, het is een Amerikaan en Williams heeft een Amerikaans management.
Die Perez. Wat een nonsens kraamt die man allemaal uit. Ik zou oprecht verbaasd zijn als die volgend jaar nog een stoeltje heeft
Of hij zet hem in de muur. Traditions...sly___ schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:46:
Leclerc is aan t sandbaggen...die pakt zo pole met 3-4 tiende verschil
Niet perse wonen, maar hebben een huis insjaool schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:46:
[...]
Heel veel coureurs wonen in Monaco en slapen dus gewoon thuis.
Leclerc weet ik niet, Verstappen gaat met de boot. Die woont in die andere haven.Robbie T schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:45:
Waarom zou hij sandbaggen? Je wilt juist opbouwen.sly___ schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:46:
Leclerc is aan t sandbaggen...die pakt zo pole met 3-4 tiende verschil
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
vertel..evil_lemon schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:47:
Jezus wat een lulverhaal van Perez in het interview net...
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Op de NL stream (vrouw en kind kijken mee) was het helemaal stil toen ze zeiden "we gaan luisteren naar Perez"... Wat zei hij dan?evil_lemon schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:47:
Jezus wat een lulverhaal van Perez in het interview net...
Waaraan lag het?LZ86 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:47:
Spannende Q3 in het verschiet.
Die Perez. Wat een nonsens kraamt die man allemaal uit. Ik zou oprecht verbaasd zijn als die volgend jaar nog een stoeltje heeft
Ze moeten er in ieder geval een deel van het jaar wonen.
Ja, hand in handRobbie T schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:45:
Nee, ze zijn verplicht een hotel te boeken.Robbie T schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:45:
Weet niet zeker of je ook op de boot mag slapen.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hoezo verplicht?HollowGamer schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:48:
[...]
Nee, ze zijn verplicht een hotel te boeken.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
En dat is al jaren zo. Perez moet zich herpakken.Gé Brander schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:48:
Red Bull moet echt oppassen voor het constructeurs kampioenschap met Ferrari en McLaren die beiden wel twee goed presterende coureurs hebben. Bij Red Bull is het er maar één die structureel goed presteert.
Helemaal niet, ze zeggen juist in de interviews dat het fijn is dat ze thuis slapen.HollowGamer schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:48:
[...]
Nee, ze zijn verplicht een hotel te boeken.
Ja en nee, het is geen probleem geweest omdat de rest veel wisselvalliger presteerde.sjaool schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:49:
[...]
En dat is al jaren zo. Perez moet zich herpakken.
Er was verkeer en er lagen stukjes sticker op de baan, daarom start hij morgen als 18e... gelukkig heeft de rest van het veld geen verkeer en sticker op de wegCartman! schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:48:
[...]
Op de NL stream (vrouw en kind kijken mee) was het helemaal stil toen ze zeiden "we gaan luisteren naar Perez"... Wat zei hij dan?
Dat er een sticker op de weg lag en dat het probleem wasCartman! schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:48:
[...]
Op de NL stream (vrouw en kind kijken mee) was het helemaal stil toen ze zeiden "we gaan luisteren naar Perez"... Wat zei hij dan?

Perez gaat zich niet meer herpakken. Als de komende races ook zo gaan ligt hij er na de zomerstop uit denk ik.sjaool schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:49:
[...]
En dat is al jaren zo. Perez moet zich herpakken.
Hij heeft tenminste niet de vloer van de RB20 laten zien aan de rest van de wereldpietr schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:49:
Per kan in ieder geval zijn wagen niet meer parkeren voor de ingang van de tunnel.
Hij zeker bijgedragen aan het kampioenschap van Max. Dat moeten we zeker niet vergeten, maar je kunt er niet jaren op blijven terugvallen.LZ86 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:47:
Spannende Q3 in het verschiet.
Ik schat die kans dit jaar wel wat groter in inderdaad, juist voor het constructeurskampioenschap en een McLaren en Ferrari die nu wel lekker draaien met beide coureurs.Woefdram schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:50:
[...]
Perez gaat zich niet meer herpakken. Als de komende races ook zo gaan ligt hij er na de zomerstop uit denk ik.
Dat bijdragen was afgelopen jaren met deze prestaties voldoende, nu niet meer.HollowGamer schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:50:
[...]
Hij zeker bijgedragen aan het kampioenschap van Max. Dat moeten we zeker niet vergeten, maar je kunt er niet jaren op blijven terugvallen.
Lijkt me nooit lekker. Maar zeker hier niet
maar Toch P1 nog.
Ik probeerde grappig te zijn..TinusXIII schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:49:
[...]
Helemaal niet, ze zeggen juist in de interviews dat het fijn is dat ze thuis slapen.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |