Geldt dat bij jou voor zowel gas als electra of zit daar ook afwijkende vertraging in? Ik vind het vooral vreemd dat het gasverbruik wel zichtbaar is.-PeeWee- schreef op maandag 23 maart 2026 @ 09:00:
[...]
Vandaag is iig tot 21 maart geupdate, maar dit loopt wel vaker achter ja.
Ik ben gelukkig gasloos, dus helaas kan ik dat niet beantwoorden.osluis schreef op maandag 23 maart 2026 @ 09:14:
[...]
Geldt dat bij jou voor zowel gas als electra of zit daar ook afwijkende vertraging in? Ik vind het vooral vreemd dat het gasverbruik wel zichtbaar is.
AlphaESS 19,25 kWh / 10 kW | Tesla Model Y Long Range 4WD | 5 kWp PV
Laatste dagen dat ik gas had van Frank kwam gasverbruik altijd eerder in de app. Dat was een verandering tov hoe t hier eerder ging, waarbij gas soms dagen later pas bijgewerkt werd, soms ook niet/of na maand/of pas na jaarrekening. Nou is verbruik hier maanden en maanden lang 0,5 m3 per dag voor warm water en slechts aantal dagen dat t echt wat voorsteld.osluis schreef op maandag 23 maart 2026 @ 09:14:
[...]
Geldt dat bij jou voor zowel gas als electra of zit daar ook afwijkende vertraging in? Ik vind het vooral vreemd dat het gasverbruik wel zichtbaar is.
Kom je niet op onbalans terecht na een dagje ZC+? Ik in ieder geval wel.bergsmit schreef op maandag 23 maart 2026 @ 08:52:
zojuist verzonden aan Frank Energie:
Zo lang ik niet op de onbalansmarkt kan stop ik met jullie zogenaamde slim handelen.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Dat zat ik mij ook af te vragen. Lijkt erop dat ik ineens op de onbalans markt zit ipv 'andere markten'...voodooless schreef op maandag 23 maart 2026 @ 09:58:
[...]
Kom je niet op onbalans terecht na een dagje ZC+? Ik in ieder geval wel.
AlphaESS 19,25 kWh / 10 kW | Tesla Model Y Long Range 4WD | 5 kWp PV
Actie bij RT2 is juist negatief voor je opbrengsten, dus het is logisch. Minder logisch is waarom er überhaupt actie was.Kinimo schreef op maandag 23 maart 2026 @ 15:24:
Hij geeft hier in die piek RT2 aan, maar lijkt te hebben bijgeladen (terwijl er zat zonlicht / komt nog na die tijd vandaag)
Dat is toch gek? nu heb ik plots veel kosten gemaakt, terwijl ik had kunnen verdienen...
Maar waarom heb ik weer heel andere onbalansprijzen dan jij:
/f/image/J9aVbqJW5upCiqDQIRLyoZrF.png?f=fotoalbum_large)
Slechts factor 10 verschil
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
/f/image/aszVFEJ7RHa4T7qg3WVSGFGP.png?f=fotoalbum_large)