osluis schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:07:
Was al even aan het ontladen toen ik door kreeg dat de wifi van de omvormer nog aan stond.
Had de ethernet wel eruit gewipt, gaat dat kreng de wifi als backup gebruiken.
Oeps 😂 leermomentje.
Wat ze hebben afgetrokken is nu vermeld onder het kopje epex correctie.
Vandaag was toch al een slechte dag. Geen idee waarom.
Ik sta of ergens bovenaan of ergen onderin, constant is het iig niet.
Wel grappig dat jij die info eerder ziet op onbalans.com dan ik in de app van Frank.
Inmiddels weer een prijs van 4 cent bij Frank.
Dat leermomentje heb ik enige tijd geleden ook gehad.
Het nevenvoordeel van het uit Frank OBM stappen is dat juist in deze periode Frank veel de mist in gaat en alle gebruikers verliezen bezorgt. Dus zonder er bij te zitten zie ik mezelf dan plaatsen omhoog gaan elk kwartier. Het zelfde nu bij jou.
Het laatste kwartier steeg je van 143 naar 137 daardoor passeerde je dus 6 deelnemers met verliezen in het laatste kwartier, ik steeg maar 1 plaats van 96 naar 95
Na het laatste kwartier ging jij naar plaats 131 weer 6 deelnemers onder jou gezakt, ik won liefst 30 plaatsen, van 95 naar 65 (zonder enige verandering in mijn gegevens want die ziet Frank OBM niet zolang ik op de EPEX aan het ontladen ben).
Inmiddels ben ik weer 6 plaatsen omhoog gegaan, nu plaats 59.Het schijnt dat Frank OBM behoorlijk verliest.......
Mijn laatste kwartier gaat nu in, ik heb nog 25% lading, en ben weer 2plaatsjes gestegen naar plaats 57.
De acculading vermindert het laatste kwartier tot 15%.
Afhankelijk van de Frank OBM prijs ga ik dan al of niet weer terug voor goedkope herinkoopprijzen (aankoop lager dan de kostprijs volgens het vervangingswaarde principe).
En weer zijn wij allebei 2 plaatsen gestegen dankzij de verliezen van de andere deelnemers door Franl OBM, jij nu 129, ik 55.
Ik blijf nog even op de EPEX, prijs is daar nog steeds hoger dan op de Frank OBM, ik switch zodra daar weer leven in zit. Dat is snel ik zit weer op Frank, prijs hoger dan op de EPEX!
[
Voor 31% gewijzigd door
bergsmit op 09-09-2025 21:06
. Reden: correctie typefout en actualisering ]