Albon staat stil in bocht 17
Maar je ziet nu tijdens deze kwalificatie dat dit als reden wordt gegeven (moest een snelle rijder voorrang geven), terwijl dit geen oplossing geeft. Als eerste krijg je nu die file in de pitstraat en vervolgens nog steeds gevaarlijke situaties op de baan. Hence the farceRobertMe schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:32:
[...]
Of het feit dat er nog geen straffen gegeven zijn betekent dat de regel werkt. Vroeger werd er in ieder geval meer getreuzeld en geparkeerd in de laatste bocht naar mijn idee. Nu weten ze dat dat niet kan tenzij... (Ze een goede ronde reden maar op het eind gedwongen moesten stoppen om iemand in snelle ronde langs te laten)
Ik zie echt water? WTF?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Nee voor mv wordt het geen pole en een lastige race morgen. Ferrari wordt sterk
PSN: McMillan0984
Lijkt erop dat met een vrije training, lang niet alle teams hun auto echt goed hebben kunnen afstellen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max was op gebruikte set, de rest op nieuw rubberClavat schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:36:
Nee voor mv wordt het geen pole en een lastige race morgen. Ferrari wordt sterk
Of ze hebben na de sprint aanpassingen gedaan die uiteraard ongetest zijn.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:37:
Lijkt erop dat met een vrije training, lang niet alle teams hun auto echt goed hebben kunnen afstellen.
Dan nog kan hij er geen 0,600 minimaal eraf halenDentist schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:37:
[...]
Max was op gebruikte set, de rest op nieuw rubber
Of dat men misgegokt heeft qua rode banden en de geel de betere band voor kwalificatie isDaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:37:
De rode band gaat niet eens 1 ronde mee voor velen. Dus wie weet...Clavat schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:38:
[...]
Dan nog kan hij er geen 0,600 minimaal eraf halen
Ik hoop iemand anders dan Max though.
[ Voor 7% gewijzigd door Waah op 04-05-2024 22:40 ]
Dan nog niet. Hij haalt het niet.Waah schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:40:
[...]
De rode band gaat niet eens 1 ronde mee voor velen. Dus wie weet...
Ik hoop iemand anders dan Max though.
De baan is te wisselvallig
U zei?Clavat schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:38:
[...]
u zei?Clavat schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:41:
[...]
Dan nog niet. Hij haalt het niet.
De baan is te wisselvallig
Is pas 0,400 geen 0,600
Max had wel nieuwe banden nu.
I served in a company of heroes.
Bandenstaatje (rechts in de tabel) einde Q2:
Norris op mediums?
Norris op mediums?

:strip_exif()/f/image/iqJ5thSSWkPheEDWDRj1H9Lj.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door StefanVerkerk op 04-05-2024 22:43 ]
VCARB is weer terug naar hoe het was, RIC kansloos en Tsunoda zit er goed bij.
Aangezien ze nu nog sneller gaan maar de baan niet optimaal is voor RBWaah schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:43:
[...]
waarom moet die 0.6 hebben dan?volgens mij is 0.001 genoeg namelijk
en soms 0.000 zelfs
Mooi zo, dan heeft het in ieder geval consequenties en kan hij er niet ongestrafd mee doorgaan.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:42:
Magnussen heeft ondertussen 3 strafpunten erbij. Alleen gegeven voor de derde 10s straf.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
De 1e gaat neem ik aan over het afsnijden?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:42:
Magnussen heeft ondertussen 3 strafpunten erbij. Alleen gegeven voor de derde 10s straf.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zoja,een lasting advantage van nog niet eens een fietslengte. Woopdiedoo.
[ Voor 3% gewijzigd door siggy op 04-05-2024 22:45 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Die eerste begrijp ik nog steeds niet. Zo dicht zat HAM er nu ook weer niet op dat die echt een lasting advantage had maar goed... Rest lijkt me terecht.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:42:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Echt kneiterdicht bij elkaar. Wie dit nog niet spannend vind kan beter Russich Roulette gaan kijken
Die track evolution geld natuurlijk voor iedereen. Net als dat de top nog niet echt pushed.Clavat schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:44:
[...]
Aangezien ze nu nog sneller gaan maar de baan niet optimaal is voor RB
Gisteren zagen we wat er gebeurde toen iedereen ging pushen
Q3 gaat om de knikkers. Dan gaat VER pas los. Maar er is zeker kans voor de rest wat leuk is. Ik hoop echt dat er een paar voor Max kunnen staan.
Verwijderd
Of MotoGP. Is ook spannender.Vroem Boem schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:46:
Echt kneiterdicht bij elkaar. Wie dit nog niet spannend vind kan beter Russich Roulette gaan kijken
Ja, die eerste was licht. Waarschijnlijk hoopte ze hem zo uit de strijd te halen. Maar no cigar.Waah schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:45:
[...]
Die eerste begrijp ik nog steeds niet. Zo dicht zat HAM er nu ook weer niet op dat die echt een lasting advantage had maar goed... Rest lijkt me terecht.
een treffende spreuk
Water ballet it is daar, nu
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Als ze er op blijven zitten wel.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
De manier van afstappen kan soms ook spannend zijn.
Ik zou het doen!
Duurder dan F1? In welke zin? Hebben ze daar VIP broodjes die nog duurder zijn?
NOR op medium
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Wat? Pijnlijke neus? Lijkt me toch een factor 10 goedkoper. Plus schijnbaar de enige competente Italianen die daar werken ipv F1.
Duurder om vanuit je luie stoel te kijken. Abbo F1TV is volgens mij goedkoper als MotoGP.Vroem Boem schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:49:
[...]
Duurder dan F1? In welke zin? Hebben ze daar VIP broodjes die nog duurder zijn?
Maarree..... Q3 is los
Storing bij Red Bull, GP ontvangt geen telemetrie van Verstappen.
Extra uitdaging dus voor Verstappen.

Pole-Position-360-No-Scope achievement activated!StefanVerkerk schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:50:
Dan dus maar gewoon gas geven voor de komende 10 minuten, en klaar....StefanVerkerk schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:50:
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Max en Lec binnen een 10e S1
TURN 17 INCIDENT INVOLVING CARS 55 (SAI) AND 27 (HUL) NOTED - IMPEDING
4 May 2024, 22:53:13
4 May 2024, 22:53:13
Ferrari split de Red Bulls! En Piastri ook!
Ach, Max is wel gewend dat die het zelf moet doen sinds 2022
Ach, Max is wel gewend dat die het zelf moet doen sinds 2022
Moeten ze vaker doen, werkt goed!StefanVerkerk schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:50:
Er is genoeg gezegd over Ham in principe maar die man mist vechtlust lijkt het wel. Het is de laatste 2 seizoenen alleen maar;
I had no grip
We are so slow
This car is shit
I can't get past him
They are so quick.
I had no grip
We are so slow
This car is shit
I can't get past him
They are so quick.
Vandaag zal die wel weer een experimental setup hebben als die achter RUS eindigdRobbie T schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:55:
Er is genoeg gezegd over Ham in principe maar die man mist vechtlust lijkt het wel. Het is de laatste 2 seizoenen alleen maar;
I had no grip
We are so slow
This car is shit
I can get past him
They are so quick.
Is hier al een bingokaart van?Robbie T schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:55:
I had no grip
We are so slow
This car is shit
I can get past him
They are so quick.
Of hik het vol kan houden ik blijf bij het paard op poleWaah schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:55:
[...]
Vandaag zal die wel weer een experimental setup hebben als die achter RUS eindigd
Ik hoop hetClavat schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:56:
[...]
Of hik het vol kan houden ik blijf bij het paard op pole

Je vergeet:Robbie T schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:55:
I had no grip
We are so slow
This car is shit
I can get past him
They are so quick.
'He turned into me!'
'What is he doing?'
'He left me no room'
'Bono, you look weird'
'I hate to wok, I'm off to Ferrari.'
FIA STEWARDS: TURN 17 INCIDENT INVOLVING CARS 55 (SAI) AND 27 (HUL) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - IMPEDING
4 May 2024, 22:57:04
4 May 2024, 22:57:04
je vergeet: "I saw a gap"siggy schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:57:
[...]
Je vergeet:
'He turned into me!'
'What is he doing?'
'He left me no room'
'Bono, you look weird'
'I hate to wok, I'm off to Ferrari.'
Tsunoda in Q3 is heel netjes.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Waarom hebben die wagens geen cameratjes als spiegels zoals vrachtwagens tegenwoordig hebben?
Mercedes beide auto's op mediums. Interessant...
Gebruikte set? Aangezien ze zeiden dat ze geen nieuwe meer hadden?Dentist schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:58:
NOR nu wel op softs
Nieuwe set aldus info via F1TVWaah schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:59:
[...]
Gebruikte set? Aangezien ze zeiden dat ze geen nieuwe meer hadden?
Haas vs Ferrari. Totaal menselijk foutjeVroem Boem schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:58:
Leek mij vrij duidelijk impeding
nope, nieuwe.Waah schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:59:
[...]
Gebruikte set? Aangezien ze zeiden dat ze geen nieuwe meer hadden?
Waar wil je die schermpjes hebben dan? En je ziet daar slechter diepte in.Lekker Ventje schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:58:
Waarom hebben die wagens geen cameratjes als spiegels zoals vrachtwagens tegenwoordig hebben?
I served in a company of heroes.
Bewaren een setje denk ik. Wel duidelijk dat Merc er weer niet bij zit dit weekend. de top 3 is veranderd waar MERC is ingeruild voor McLaren.StefanVerkerk schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:58:
Mercedes beide auto's op mediums. Interessant...
Kan in de cockpit of op de halo. Dan weten ze in ieder geval dat er wat aankomt.Vuvuzela schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:59:
[...]
Waar wil je die schermpjes hebben dan? En je ziet daar slechter diepte in.
Zo, Max sneller in S1.. daar won LEC het in de vorige ronde.
Blijft toch vreemd, net als gister het laatste rondje in (S)Q3 trager dan de ronde ervoor
Veel oranje sectoren bij de rijders in de tweede run. Run 1 was beter voor de meesten
Sowieso schrijf je zo!
Toto zag er weer vrolijk uit.
Hopelijk staat Verstappen ingesteld op racepace, want Ferrari zit zeer dichtbij en Perez staat pas achter de Ferrari’s helaas
Hopelijk staat Verstappen ingesteld op racepace, want Ferrari zit zeer dichtbij en Perez staat pas achter de Ferrari’s helaas
[ Voor 70% gewijzigd door Vroem Boem op 04-05-2024 23:03 ]
Komt dat door WhatsappWaah schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 23:02:
HAM groene sector
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
This aged well..Clavat schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:38:
[...]
MB heeft alle geluk van de wereld.
Dat er zoveel tijd verloren is.. apart.
Dat er zoveel tijd verloren is.. apart.
En dat is zeven op een rij.
Maar het verschil is erg beperkt. P4 is net iets meer dan 0,2s langzamer.
Maar het verschil is erg beperkt. P4 is net iets meer dan 0,2s langzamer.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nu 6 pole positions op rij voor Verstappen dit seizoen.:
7 - Alain Prost (1993)
6 - Ayrton Senna (1988)
6 - Nigel Mansell (1992)
6 - Max Verstappen (2024)
5 - Ayrton Senna (1989)
5 - Mika Hakkinen (1999)
7 - Alain Prost (1993)
6 - Ayrton Senna (1988)
6 - Nigel Mansell (1992)
6 - Max Verstappen (2024)
5 - Ayrton Senna (1989)
5 - Mika Hakkinen (1999)
Aber das ist toch keine Toto? Was ist los?
Daar heeft men het een paar jaar terug wel over gehad:Lekker Ventje schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:58:
https://www.motorsport.co...ces-key-hurdles/10405534/
Maar idd ruimte is lastig. Misschien is HUD projectie iets.
Die heeft Max morgen nog niet 1, 2, 3 gewonnen. Ferrari lijkt wat beter voor de banden te zijn en zeker niet langzamer. Max moet er morgen voor werken
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die blik verveelt NOOIT

Hoop echt dat hij op een moment vertrekt bij MB, maar het zal wel niet met zijn belangen in het team.
Maar dit maakt een hoop goed.
na also also
Ik zou het doen!
Misschien laten ze Verstappen morgen wat meer 'los' en mag hij wat meer pushen i.p.v. bandenmanagement. Ik heb toch het idee dat Max de laatste tijd nog aardig heeft lopen inhouden...Holk schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 23:04:
Max moet er morgen voor werken

Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |