Max komt niet weg....
Zit toch prima buiten DRS?sly___ schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:16:
Max komt niet weg....
het is warm dus je wil niet teveel van je auto vragen zou kunnen dat LEC aan het pushen issly___ schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:16:
Max komt niet weg....
Ik denk met een paar ronden verder wel.sly___ schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:16:
Max komt niet weg....
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Tactisch net buiten de drs houden bandjes sparensly___ schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:16:
Max komt niet weg....
Doet hij vaker
Het is natuurlijk wel onveilig, voor hetzelfde geld komt er een auto aan, en zo snel stoppen ze nou ook weer niet.Dentist schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:16:
Hahaha, ja ga Norris ook nog ff een straf geven..
K-Mag, do your thing.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En TSU ook graag.gambieter schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:18:
K-Mag, do your thing.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Hij sneed de bocht af, maar dat is niet waar je op doelde, neem ik aan.gambieter schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:18:
K-Mag, do your thing.
En PER kan weer niet hetzelfde tempo rijden als VER.
Inderdaad, weer het bewijs dat het niet allen de auto is maar Max die zo goed is en het maximale eruit weet te halen.hansvk schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:20:
En PER kan weer niet hetzelfde tempo rijden als VER.
Max loopt uit en Perez komt niet dichter bij Leclerc
Max heeft zero grip, like quali. Die rijdt dus rustig naar de overwinning 
Die zit zich alleen maar te verbazen dat het met de rest nog slechter gaat, waarschijnlijk.

Die zit zich alleen maar te verbazen dat het met de rest nog slechter gaat, waarschijnlijk.
[ Voor 38% gewijzigd door Dido op 04-05-2024 18:22 ]
Is dit de nieuwe “Bono, my tires are gone?”
Wordt de eerste bocht echt als een race incident gezien?
Ja, MAG heeft een advanced gehad, maar LEW Heeft twee uit de race gegooid waar die andere tegen had gereden.
Ja, MAG heeft een advanced gehad, maar LEW Heeft twee uit de race gegooid waar die andere tegen had gereden.
Lekker in beeld gebracht.. manmanman
Tuurlijk, MAG wel een straf en HAM niet voor zijn kamikaze actie
10s is extreem, Lewis zelf heeft die move vaak genoeg gedaan zonder ook maar een berisping...
MAG 10 sec penalty. Want ja, tegen Hamilton mag je geen positie verdedigen door af te snijden.
Had had hem gewoon van de baan kunnen tikken, want dat mag wel gewoon in deze race
Had had hem gewoon van de baan kunnen tikken, want dat mag wel gewoon in deze race

Het is dat de anderen geen fouten maken, anders zouden ze ze allemaal +10'en zodat HAM P1 kan rijden.DeBaroN schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:24:
Wtf 10sec!!!?
Toch blijft het hypocriet. Hamilton kegelt er een zooi van de baan en krijgt geen straf want T1, magnussen neemt een bocht verkeerd en krijgt +10 sec.
Voor iedereen die 10s teveel vindt, ze hebben de straffen van vorig jaar verdubbeld omdat iedereen vorig jaar 5s te weinig vond..
De stewards hebben het er maar druk mee.
Tja, dan weet je dat dit tegenwoordig mag. Je kunt in de eerste bocht dus ontzettend veel risico nemen, en de rest uit de race duwen.d-vine schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:25:
5 seconden was beter geweest.
Maar Lewis is bij de start aan het bowlen en krijgt niets
Overigens is de regie erg lekker bezig.
Benieuwd wat HAM krijgt voor straf.
Zal wel "after this session" worden
Zal wel "after this session" worden
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Het is alleen een dubbele standaard als bepaalde personen dan die straffen niet krijgen.Dentist schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:25:
Voor iedereen die 10s teveel vindt, ze hebben de straffen van vorig jaar verdubbeld omdat iedereen vorig jaar 5s te weinig vond..
Ze moeten eens straffen verzinnen die nut hebben. Die 5s en 10s zijn vaak totaal geen straf en andere momenten verkloot je er iemand zijn race mee zonder dat er echt iets gebeurd is.Dentist schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:25:
[removed]
Mag krijgt een black/white voor track limits.
MAG heeft echt geen zin om HAM er langs te laten hè
Wat een top gevecht. Beetje over de lijn, maar wel top
En nu? Penalty for Tsunoda?
[ Voor 7% gewijzigd door epo op 04-05-2024 18:28 ]
Mag heeft niets te verliezen.
Ik zou het doen!
Nou hop Gasly, ga er ook maar langs
Hammie gaat huilen hoor!
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Nou hier had ie wel enigszins een puntBoeryepes schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:29:
Hammie gaat huilen hoor!
Magnussen krijgt daar vast ook een straf voor.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Waar blijven de straffen van Hamilton, andere kregen hem vrij snel.
Magnussen stout

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
HAM krijgt geen straffen, die mag alles. En dan rijdt ie alsnog geen deuk in een pakje boter.Barfman schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:30:
Magnussen moet gewoon een raceban krijgen hiervoor.
(hard offtrack blocken terwijl hij een penalty heeft en under investigation voor de 2e)
(hard offtrack blocken terwijl hij een penalty heeft en under investigation voor de 2e)
How do you save a random generator ?
saai circuit... een ferrari kan riccardo al niet inhalen..... dan maar straffen uitdelen...
Ik neem aan straf voor Hamilton vanwege de bocht 1 torpedo? Het was geloof ik 'no further action'Barfman schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:30:
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Onzin, dan kunnen we er wel meer vanaf halen.enchion schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:31:
Magnussen moet gewoon een raceban krijgen hiervoor.
MAG had beter z’n verlies kunnen nemen, had ‘m 20s gescheeld.
Kijken of HAM hem zo ramt en zelf uitvalt. Bonus punten als hij dan morgen niet mee kan doen. Zou mooie karma zijn.Hippocampus schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:30:
Yep, nog eens + 10 voor MAG
Volgens mij is de hele computer of regie door de war.
Denk dat meldingen door elkaar lopen of veel te laat komen. De regie mist ook weer van alles, ongelofelijk.
Denk dat meldingen door elkaar lopen of veel te laat komen. De regie mist ook weer van alles, ongelofelijk.
Mag heeft toch een leuke middag gehad zo, boeie die 30 sec.
Ik zou het doen!
Precies en wij ookrammes schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:32:
Bravo, RIC, HUL en TSU.
En K-Mag
En K-Mag
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hij zal wel wat strafpunten op zijn licentie krijgenrammes schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:32:
Zouden ze bij HAM ook eens moeten doen. Die heeft er een handje in anderen van achteren van de baan te beuken, of afsnijden met zelfde resultaat. Wordt nog wel lachen als hij later, na de F1, eens in echte raceklasses gaat rijden.gambieter schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:34:
[...]
Hij zal wel wat strafpunten op zijn licentie krijgen
Heeft dit gevolgen als hij andere races wilt gaan doen? Zoals Indy of een andere klasse?gambieter schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:34:
[...]
Hij zal wel wat strafpunten op zijn licentie krijgen
Eh regie...
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Een Ferrari en McLaren die vast zitten achter RIC, moet niet gekker worden.
HAM toch nog P8, niet gek!
HAM toch nog P8, niet gek!
[ Voor 16% gewijzigd door Dj-sannieboy op 04-05-2024 18:37 ]
Jammer, HAM toch nog voorbij TSU. Hopen dat hij nog strafseconden krijgt voor speeding in the pitlane.
Nou, HAM kegelt 3 man van de baan en wordt beloond met een punt. Goed gedaan van hem, hoor.
Sponsors zijn ook belangrijk.Blitzdoctor schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:36:
Eh regie...
Had toch graag ham vs tsu gezien
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Het vervelende is dat je niet echt kritiek op hem mag hebben, hier ook niet.Dido schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:36:
Nou, HAM kegelt 3 man van de baan en wordt beloond met een punt. Goed gedaan van hem, hoor.
Het is gewoon vervelend en oneerlijk. Hetzelfde is ook in andere sporten, zeker in het voetbal. Bepaalde clubs en spelers komen altijd overal mee weg.
MAG krijgt het voor elkaar om 3 straffen te krijgen in een sprintrace. Die kan mooi op Wikipedia.
[ Voor 16% gewijzigd door Dj-sannieboy op 04-05-2024 18:39 ]
Yeah, DT voor HAM
Magnussen heeft er nog 15s erbij. 
Maar Haas heeft twee punten en daar gaat het om. Dat is het compleet waard voor Haas.
Maar Haas heeft twee punten en daar gaat het om. Dat is het compleet waard voor Haas.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waarom kijk je dan nog?Dj-sannieboy schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 17:57:
[...]
Bij elke voorspelling voorafgaand aan dit weekend die ik gehoord heb, van de mensen die echt wel wat verstand hebben van F1, kwam VER als winnaar uit de bus.
Je zal zien dat hij straks de sprint wint en ook morgen de race. Daar hoef ik geen analyses voor te lezen(Ik heb al eerder gezegd dat VER alle WK’s tot 2026 gaat winnen en daar blijf ik nog steeds vanuit gaan.)
Al hoop ik zeker dat het anders gaat lopen en we wel een strijd voor de winst gaan zien.
Ik merk trouwens dat je bewust maar niet ingaat op wat ik nog meer zeg, omdat je zelf diep van binnen ook wel weet dat je loopt te zieken in de hoop Max-fans te flamebaiten en loopt te overdrijven en een verkeerde voorstelling van de grootte van de RBR voorsprong geeft
En zoals je vandaag weer in de sprint ziet, zit het echt dicht bij elkaar en dan moet Ferrari nog met hun grote upgrade komen. Vergelijk dit eens met de Mercedes jaren, kijk nog eens terug wat daar de voorsprongen waren (soms alleen Max niet op een ronde gezet)
[ Voor 12% gewijzigd door Vroem Boem op 04-05-2024 18:42 ]
Drive through voor HAM.. Dus geen idee wat erbij komt.
MAG met 4 tijdstraffen. Ik ben benieuwd hoeveel penalty points hem dat oplevert.
MAG met 4 tijdstraffen. Ik ben benieuwd hoeveel penalty points hem dat oplevert.
-
Toch nog wat gerechtigheid die Drivethrough penalty voor Hammie
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |