[F1 2024] Race 6 GP van Miami Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 22 Laatste
Acties:
  • 74.648 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:44
Drials schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 07:25:
[...]

Haha heerlijk! Abu Dhabi 2021, ik zal die dag nooit vergeten!
Als ik me keer minder voel kijk ik dit altijd terug.
Geweldige therapie om je beter te voelen

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:42
Harry Nak schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 01:48:
Waarom had Tsunoda geen tijd in Q2?
Track limits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:06

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Leuk Bottas zonder overleg een nieuwe race engineer geven en dan vervolgens straf krijgen omdat de communicatie niet goed verloopt, dit word geen leuk weekend voor Bottas

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YuPdvPcA6_0UG3a-0QUJ9xaVahI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A9jlGieYgKjjNPdn4pJz3dgS.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:56
Net die onzin van gisteren even teruggekeken, maar waar was de regie mee bezig in SQ3? Norris verpest zijn ronde gelijk op het begin, maar toch bij Norris onboard tot de finish? Schakel dan over naar Leclerc die er wel lekker bij zat...

En de afgang van Mercedes was weer een genot om te zien. Ik hoop niet dat Sainz naar Mercedes gaat, want dan zit er weer iemand met enige gunfactor bij dat team. Met Hamilton, Russell en Wolff is dat nu totaal afwezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Laatst online: 23:15
G_Dragon schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 09:49:
Leuk Bottas zonder overleg een nieuwe race engineer geven en dan vervolgens straf krijgen omdat de communicatie niet goed verloopt, dit word geen leuk weekend voor Bottas
Ik vind het vooral Bottas zijn eigen fout, hij ziet toch dat iemand hem voorbij laat in bocht 17. Dan kijk je toch in je spiegel op start/finish of die persoon een ronde start direct achter je. De engineer heeft nauwelijks tijd om dat door te geven, tijdens de snelle ronde praten ze niet en van de finish naar bocht 1 is best kort

[ Voor 7% gewijzigd door MrOleo op 04-05-2024 10:25 ]

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
G_Dragon schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 09:49:
Tja, Hulkenberg komt al naar dat team en ze zitten te azen op Sainz. Ik betwijfel of Bottas en Zhou nog een toekomst in de Formule 1 hebben. Bottas misschien bij een ander team, Zhou denk ik helemaal niet. Het gebeurde wel vaker dat coureurs zo een beetje uit een team worden geduwd.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
MrOleo schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 10:24:
[...]

Ik vind het vooral Bottas zijn eigen fout, hij ziet toch dat iemand hem voorbij laat in bocht 17. Dan kijk je toch in je spiegel op start/finish of die persoon een ronde start direct achter je. De engineer heeft nauwelijks tijd om dat door te geven, tijdens de snelle ronde praten ze niet en van de finish naar bocht 1 is best kort
Heb ik het dan verkeerd? Dat zou natuurlijk altijd kunnen, ik dacht namelijk dat dit door de nieuwe race engineer kwam omdat Bottas niet op tijd werd gewaarschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
G_Dragon schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 10:38:
[...]

Heb ik het dan verkeerd? Dat zou natuurlijk altijd kunnen, ik dacht namelijk dat dit door de nieuwe race engineer kwam omdat Bottas niet op tijd werd gewaarschuwd.
Verkeerd, verkeerd, nee hoor datniet, de engineer waarschuwt niet, maar als iemand je in de laatste bocht voorbij laat, dan hou je daar rekening mee in bocht 1. Nu zegt ie "I had no idea", ik zou de schuldverdeling +- 90/10 zetten bottas/engineer.

erutangiS

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Vroem Boem
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 08-05-2024
Dj-sannieboy schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 07:12:
[...]

RB en VER zijn overduidelijk de beste combinatie en domineren het volledige veld. Bij voorbaat is al duidelijk wie er gaat winnen en vrijwel alle records worden aan puin gereden. (Dat maakt F1 momenteel zeker minder interessant om naar te kijken, maar dat betekent niet dat ik maar stop met kijken. Hoe pijnlijk het soms ook is.)

Vervolgens gaat zijn sprint kwalificatie niet helemaal lekker, met name SQ3 en dan is hij verbaasd dat hij op pole staat.

Als je zag hoe het bij de anderen ging, dan is het toch niet zo verbazingwekkend dat hij pole pakt? De anderen waren net zo goed aan het vechten met de auto en reden geen perfecte ronde. Dit bewijst wat mij betreft de dominantie dan ook nog maar eens.

Was jij trouwens niet degene die in het China racetopic nog even “die raket-Mercedes” aanhaalde? (Over in herhaling vallen gesproken)
Lees even de analyse van Mark Hughes op The Race, of de officiële analyse van F1.com. Samenvattend: de McLaren was gewoon op zijn minst net zo snel of zelfs de snellere auto in de sprintkwali. Het is helemaal niet zo voorbestemd als jij denkt. Ten eerste is de RBR vooral in handen van Max de voorste auto, het is dus de beste auto maar totaal niet zo dominant in voorsprong als de Mercedessen, de Ferrari 2002/2004 of de begin 90’s Williams. In de Mercedes jaren werden de races die Hamilton niet pakte vaak gewonnen door Bottas, daar was de auto gewoon totaal dominant. In de Mercedes jaren wist je al voor het seizoen dat het niks ging worden, met een motor die als ze wilden de competitie kon vernietigen en een budget tientallen miljoenen hoger dan de rest zodat ze zelfs bij aero konden bruteforcen (simpelweg alle opties proberen, al het talent hoarden). Alles werd gemanaged om de FIA maar van hun nek te houden (toegegeven door Paddy Lowe). Nu zijn de verschillen, zeker in kwalificatie erg klein en was dus vandaag de McLaren gewoon sneller. Die hebben een gigantische upgrade gehad en Ferrari krijgt die volgende race. De einduitslag van dit seizoen staat dus nog absoluut niet vast, laat staan die van 2025. Dat was in de Mercedes jaren anders. Echt geen serieuze kenner die eraan twijfelde in 2019 wie in 2020 weer kampioen ging worden.

Je mag best teleurgesteld zijn, maar continue azijnposts verziekt de hele sfeer hier (zie het aantal mensen die het schijnbaar eens met mij zijn hierop). Andere Ferrari/Mercedes fans hier zullen ook teleurgesteld zijn maar gaan niet azijn rondsproeien. En ja, ook anderen zullen wel eens in herhaling vallen waaronder ik, maar het is iets anders dan werkelijk elke posts van azijn doordrenkt plaatsen.

[ Voor 21% gewijzigd door Vroem Boem op 04-05-2024 17:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:12
Geen idee hoe groot de porties zijn maar wat een prijzen zeg :o
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/insane-prices-at-the-hard-rock-beach-club-at-the-miami-gp-v0-3kvkjjsp5ayc1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=42f040d56efdd84fd7eacc92aa4661db96c00061

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem Boem
Chocoball schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:16:
[Afbeelding]
Zijn ze daar een punt (Amerika, gebruiken punt waar wij komma gebruiken in getallen) vergeten na het eerste getal? Zelfs de meest extreme festivalprijzen die ik ook heb gezien zouden niet durven de prijzen te vragen die zouden ontstaan als je na het tweede getal een punt zet. Maar 3 getallen voor de punt (honderdtallen)?. Dit is echt ziekelijk. En het feit dat dit op een bord staat doet dus vermoeden dat dit gericht is op de ‘massabezoeker’, want de VIPs krijgen neem ik aan een tafel en menukaart en worden niet geacht het te moeten zien op deze festival shoarmatent prijsposter methode.

En het erge is nog, er lopen daar dus mensen rond waarvoor dit soort prijzen hetzelfde pijn doen als een broodje bapoa van 50 cent voor jou en mij.

Late stage capitalism uitwas.

[ Voor 13% gewijzigd door Vroem Boem op 04-05-2024 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:49

Pierre

Van nature lui!

[Afbeelding]
Vorig jaar was het ook schokkend duur ;w , en dan moet je het nog zelf onder je neus naar binnen duwen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Dit camerashot heb ik gisteren gemist blijkbaar.
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/toto-wolffs-head-lowered-in-shame-as-both-mercedes-are-v0-kc6ignzw1ayc1.jpeg?auto=webp&s=a21b686463e3b65a67c99d88c9aeac991b4f6bf1

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:40
Chocoball schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:41:
[Afbeelding]
Was dat nadat hij die prijzen had gezien? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Chocoball schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:41:
[Afbeelding]
Vanmorgen heb ik het terug gekeken, maar is dat uit Miami ? of van een andere race?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:56
Pierre schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:45:
[...]

Vanmorgen heb ik het terug gekeken, maar is dat uit Miami ? of van een andere race?
Ik heb vanmorgen de SQ gekeken, en was "gewoon" in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:25
[Afbeelding]
De organisatie moet ergens de 150k boete van betalen voor het aanraken van een paar voorvleugels door hekken van de organisatie :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:38

FunkyTrip

Funky vidi vici!

[Afbeelding]
Als je de verschillende threads hierover leest is het schreeuwend duur, maar ook niet zo extreem als het prijskaartje doet vermoeden. Het zijn servings voor 4 personen. En je zit in primetime F1 tijd in een restaurant waar celebrity's komen optreden etc. Tja, dat is duur. Loop eens de VIP ruimte van een nachtclub binnen...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
[Afbeelding]
Vorig jaar ook feest

https://www.foxsports.com...fd2ee9e9420681b067825ab60

Met een hoog VIP gehalte GP kun je ook niet anders dan hoge prijzen verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Pierre schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:45:
[...]

Net even de F1 TV herhaling gekeken rond SQ2 maar Toto wordt vanaf zijn andere kant gefilmd en in een lichtere omgeving dan hier op de foto. Kan niet terugvinden waar deze foto wel van is maar staat op verschillende social media als foto na de SQ2 uitschakeling gisteren.

Toch gevonden op 0:46:21 in de F1 TV herhaling van de sprint kwalificatie.

[ Voor 8% gewijzigd door Chocoball op 04-05-2024 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-06 18:53
Chocoball schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:58:
[...]

Net even de F1 TV herhaling gekeken rond SQ2 maar Toto wordt vanaf zijn andere kant gefilmd en in een lichtere omgeving dan hier op de foto. Kan niet terugvinden waar deze foto wel van is maar staat op verschillende social media als foto na de SQ2 uitschakeling gisteren.

Toch gevonden op 0:46:21 in de F1 TV herhaling van de sprint kwalificatie.
Lukt me niet om een screenshot te maken maar timestamp 00:46:27.

Spuit 11

[ Voor 1% gewijzigd door The-Priest-NL op 04-05-2024 12:25 . Reden: spuit 11 ]

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 15:40

pro_6or

amateur_60r

Dj-sannieboy schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 23:18:
De rest heeft een mindere wagen, that happened
Hahaha, McL had duidelijk de betere wagen. Het doet pijn heh.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Laatst online: 15-06 15:40

pro_6or

amateur_60r

FunkyTrip schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:52:
[...]

Als je de verschillende threads hierover leest is het schreeuwend duur, maar ook niet zo extreem als het prijskaartje doet vermoeden. Het zijn servings voor 4 personen. En je zit in primetime F1 tijd in een restaurant waar celebrity's komen optreden etc. Tja, dat is duur. Loop eens de VIP ruimte van een nachtclub binnen...
Mag dat, als NIP?

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:56
[Afbeelding]
Free refill!
Maar ik neem aan dat dit alleen in het VIP deel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:27

MeNTaL_TO

The future is not set

TheBrut3 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 15:52:
[...]

Free refill!
Maar ik neem aan dat dit alleen in het VIP deel is?
Ik begreep dat dit inderdaad in het VIP gedeelte is/was.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem Boem
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 16:27:
[...]

Ik begreep dat dit inderdaad in het VIP gedeelte is/was.
Verbaast mij dan wel weer dat de prijzen worden geadverteerd alsof je bij de shoarmatent op een festival staat, zo’n type houten bord.

Voor die prijzen verwacht je een ober die je aan tafel begeleidt en een menukaart in je handen, maar misschien heb ik een te hoge pet op van het type jetset/nieuw geld volk dat daar rondloopt (type horloge boven mouw overhemd zeg maar) :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Ach ik wil best een hoop geld uitgeven aan een hapje eten maar dan in een fatsoenlijk restaurant en een goed glas wijn bij iedere gang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:57
Pierre schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 17:10:
Ach ik wil best een hoop geld uitgeven aan een hapje eten maar dan in een fatsoenlijk restaurant en een goed glas wijn bij iedere gang.
Dan nog verwacht ik voor €250 de man minstens 5 gangen met bijpassend lekker wijntje… en een ober die mijn servet vouwt als ik even naar het toilet ben.

Edit: al is het al weer een tijdje geleden. Wellicht ben ik ingehaald door de inflatie 😅

[ Voor 10% gewijzigd door breew op 04-05-2024 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Wat deed LeClerc nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
Wat deed dat Franse team nu weer...

[ Voor 3% gewijzigd door d-vine op 04-05-2024 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Release met de Franse slag. Kon Lec niets aan doen.

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
breew schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 17:25:
[...]

Dan nog verwacht ik voor €250 de man minstens 5 gangen met bijpassend lekker wijntje… en een ober die mijn servet vouwt als ik even naar het toilet ben.
Het zouden gerechten zijn voor 4 personen. Uiteraard is 50+ pp dan nog steeds veel, maar minder dan 250.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
10+ sec penalty voor Ocon, nu al. Na de unsafe release waarbij die Leclerc op achterwiel tikt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Have fun allemaal met de sprint ben benieuwd, tot straks.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chocoball
Veel plezier allemaal :)
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/max-showing-up-to-miami-like-v0-pcfr9tahjcyc1.jpeg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=de21a8015e8ff5a8828981d66433b80903ccadbf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Weer grensoverschrijdend gedrag van Horner? Heeft geen stem, zal wel tegen personeel hebben staan schreeuwen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:49

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Internationale stream op F1TV is nog steeds niet gestart? :|

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Lol. Visor cam bij Piastri terwijl die papieren zit te lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Welke regel weerhoudt de back-field racers ervan om gewoon na 1 lap "sprint race" gewoon af te haken en versere banden te hebben voor de echte race? De meeste racers gaan toch geen punten scoren.

Als ik 12e of minder zou worden zou ik gewoon de auto de pits inrijden vanwege "mechanische problemen" (leugentje). Mochten er vervolgens 10 auto's uitvallen dan kan je alsnog de baan op :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:49

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

MisteRMeesteR schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 17:56:
A few moments laturrrrrrrr :+

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Vroem Boem schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:06:
[...]

Lees even de analyse van Mark Hughes op The Race, of de officiële analyse van F1.com. Samenvattend: de McLaren was gewoon op zijn minst net zo snel of zelfs de snellere auto in de sprintkwali. Het is helemaal niet zo voorbestemd als jij denkt. Ten eerste is de RBR vooral in handen van Max de voorste auto, het is dus de beste auto maar totaal niet zo dominant in voorsprong als de Mercedessen, de Ferrari 2002/2004 of de begin 90’s Williams. In de Mercedes jaren werden de races die Hamilton niet pakte vaak gewonnen door Bottas, daar was de auto gewoon totaal dominant. In de Mercedes jaren wist je al voor het seizoen dat het niks ging worden, met een motor die als ze wilden de competitie kon vernietigen en een budget tientallen miljoenen hoger dan de rest zodat ze zelfs bij aero konden bruteforcen (simpelweg alle opties proberen, al het talent hoarden). Alles werd gemanaged om de FIA maar van hun nek te houden (toegegeven door Paddy Lowe). Nu zijn de verschillen, zeker in kwalificatie erg klein en was dus vandaag de McLaren gewoon sneller. Die hebben een gigantische upgrade gehad en Ferrari krijgt die volgende race. De einduitslag van dit seizoen staat dus nog absoluut niet vast, laat staan die van 2025. Dat was in de Mercedes jaren anders. Echt geen serieuze kenner die eraan twijfelde in 2019 wie in 2020 weer kampioen ging worden.

Je mag best teleurgesteld zijn, maar continue azijnposts verziekt de hele sfeer hier (zie het aantal mensen die het schijnbaar eens met mij zijn hierop). Andere Ferrari/Mercedes fans hier zullen ook teleurgesteld zijn maar gaan niet azijn rondsproeien. En ja, ook anderen zullen wel eens in herhaling vallen waaronder ik, maar het is iets anders dan werkelijk elke posts van azijn doordrenkt plaatsen.
Bij elke voorspelling voorafgaand aan dit weekend die ik gehoord heb, van de mensen die echt wel wat verstand hebben van F1, kwam VER als winnaar uit de bus.

Je zal zien dat hij straks de sprint wint en ook morgen de race. Daar hoef ik geen analyses voor te lezen :) (Ik heb al eerder gezegd dat VER alle WK’s tot 2026 gaat winnen en daar blijf ik nog steeds vanuit gaan.)

Al hoop ik zeker dat het anders gaat lopen en we wel een strijd voor de winst gaan zien.

[ Voor 4% gewijzigd door Dj-sannieboy op 04-05-2024 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-06 10:01

basvn

Breezand - NHN

Ffies verzetten naar de bovenste (live)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Die zal wel met de intro, 5 minuten voor de start, starten? Heb die al lang niet gekeken, maar voorheen starte ook pss commentaar op dat moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:26
Have fun.

[ Voor 11% gewijzigd door plizz op 04-05-2024 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Albon start vanuit de pit?
Why?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

RobertMe schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 17:58:
[...]

Die zal wel met de intro, 5 minuten voor de start, starten? Heb die al lang niet gekeken, maar voorheen starte ook pss commentaar op dat moment.
Inmiddels wel hoor :P

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

FunkyTrip schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:52:
[...]
Weer dezelfde social media onzin als vorig jaar dus?
Toen ging exact zo’n foto ook rond zodat iedereen even lekker kon onderbuiken :p

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
streamnl schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:00:
Albon start vanuit de pit?
Why?
Setup aangepast. Hij startte toch achteraan.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Thanks. Niet meegekregen.

Have fun iedereen!!

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:00:
[...]

Setup aangepast. Hij startte toch achteraan.
Dus Bottas heeft uiteindelijk maar 1 grid positie straf :p

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-06 10:01

basvn

Breezand - NHN

YakuzA schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:02:
[...]

Dus Bottas heeft uiteindelijk maar 1 grid positie straf :p
Die telt morgen pas

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ocon heeft al een 10s straf voor Leclerc aantikken in de pitlane. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:26
Norris out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist
  • Laatst online: 18-06 17:12

Dentist

Next patient please...

Lance hit Norris?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist

Dentist

Next patient please...

Alonso heeft ook front left puncture

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Nou Norris is geraakt, Stroll en Alonso ook weggezakt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Race direction laat echt niks zien. Wtf. Slapen ze daar ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenlater
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
SC? Gaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:00

krietjur

Where am I?

Safety car.. boring..
Wel lekker begin van Ricciardo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Potverdorie!!

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dentist

Dentist

Next patient please...

Hamilton kegelen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hamilton, wat een kamikaze actie

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:00

krietjur

Where am I?

Manmanman wat een actie van Hamilton

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-06 15:30
Lompe actie van HAM

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:04

Dido

heforshe

Kamikaze-actie van HAM, maar hij kon er natuurlijk niets aan doen :|

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boerenlater
  • Niet online
Balen weer als Stroll fan ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:55
"I saw a gap and went for it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:04

wontcachme

You catch me? No you wont

#YOLO van Hamilton

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Tja, leuk dat er nu 10 seconden straffen zijn, maar er zijn 3/4 mensen uit de race gehaald.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hamilton kan niet inhalen zonder schade.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat lijkt me overduidelijk een straf voor Hamilton

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:27
If you dont go for the gap you are not a racer 🤡

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
Exocet schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:08:
no further action....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20

dr.lowtune

Deugt niet

durian schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:08:
"I saw a gap and went for it"
Lompe divebomb van Hamilton. Maar waarschijnlijk gewoon racing incident want turn1…. |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Exocet schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:08:
Nope, eerste bocht, stewards durven niet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist

Dentist

Next patient please...

GPS is uit in de pitstraat (en in de multiviewer)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
Hamilton doet een Kvjat.

You came like a torpedo!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
1 weekendje dat het een keer echt goed gaat met MCLaren… Is dat nou zo veel gevraagd?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:20
Bestaan die?

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

HAM 12 gestart, ligt nu 9e nadat hij 3 wagens van de baan geknikkerd heeft. En dan krijgt ie straks 10 seconden straf, zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist

Dentist

Next patient please...

SC in this lap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Dentist schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:09:
GPS is uit in de pitstraat (en in de multiviewer)
Wat is de impact precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Dido schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:10:
HAM 12 gestart, ligt nu 9e nadat hij 3 wagens van de baan geknikkerd heeft. En dan krijgt ie straks 10 seconden straf, zeker?
nee dus ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boerenlater
  • Niet online
Ja ik. Zullen er vast wel meer zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:25
dcell schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:08:
If you dont go for the gap you are not a racer 🤡
Je mist het stuk erachter 'a gap that exists'. Hier was geen fatsoenlijke gap te vinden...

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dentist

Dentist

Next patient please...

Dat ze niet goed kunnen zien wie er in DRS zit, of in welke bocht iemand stil staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Er zijn ook Man City fans, dus die zullen vast bestaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-06 15:30
Dido schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:10:
MAG voor hem, er is hoop })

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist

Dentist

Next patient please...

Dus wat minder coaching op posities..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Hamilton heeft wel gedemonstreerd dat de beroemde Senna quote, dus ook niet zaligmakend is.
Want wat was dat voor een divebomb? Alonso ontweek dat, Stroll stuurde al scherp in en Lando werd meegenomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Zelfs bij Sky zijn ze verbaasd dat er nog niets bekeken wordt :|

Not all racers are equal, zo blijkt maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist

Dentist

Next patient please...

RIC vs PER.. spicy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Dido schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:11:
[...]

ze riepen net bij F1pro no further action :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrOleo
Goeie tactiek van mercedes, beide auto's van de directe concurrent eraf rammen. Kost Alonso een extra set banden voor de race en Stroll met schade.

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Dido schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:11:
[...]

Gek, want daar beschuldigd hij juist andere van.

Ik snap het verschil wel, maar vind dat roepen om gelijkheid altijd krom als het je dan opeens wel uitkomt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Wognummer schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:12:
ze riepen net bij F1pro no further action :)
Da's dan weer eens duidelijk. Als je Hamilton heet mag dit dus gewoon.

Vroeger kreeg hij nog een paar seconden straf als ie iemand door zijn eigen fout uit de race kegelde.

Hij heeft nu kennelijk immunity bereikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Nou SAI, geef even je visitekaartje af voor volgend jaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dentist

Dentist

Next patient please...

Hahaha, ja ga Norris ook nog ff een straf geven..
Pagina: 1 ... 4 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord