Als ik me keer minder voel kijk ik dit altijd terug.Drials schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 07:25:
[...]
Haha heerlijk! Abu Dhabi 2021, ik zal die dag nooit vergeten!
Geweldige therapie om je beter te voelen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Als ik me keer minder voel kijk ik dit altijd terug.Drials schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 07:25:
[...]
Haha heerlijk! Abu Dhabi 2021, ik zal die dag nooit vergeten!
Legendary F1 quotes:
— Tom Bellingham (@TomP1Bellingham) 3 mei 2024
"I am an artist. The track is my canvas, and the car is my brush" - Graham Hill
"If you no longer go for a gap that exists, you're no longer a racing driver" - Ayrton Senna
"LOL" - Max Verstappen
Track limits.Harry Nak schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 01:48:
Waarom had Tsunoda geen tijd in Q2?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vind het vooral Bottas zijn eigen fout, hij ziet toch dat iemand hem voorbij laat in bocht 17. Dan kijk je toch in je spiegel op start/finish of die persoon een ronde start direct achter je. De engineer heeft nauwelijks tijd om dat door te geven, tijdens de snelle ronde praten ze niet en van de finish naar bocht 1 is best kortG_Dragon schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 09:49:
Leuk Bottas zonder overleg een nieuwe race engineer geven en dan vervolgens straf krijgen omdat de communicatie niet goed verloopt, dit word geen leuk weekend voor Bottas
[ Voor 7% gewijzigd door MrOleo op 04-05-2024 10:25 ]
erutangiS
Tja, Hulkenberg komt al naar dat team en ze zitten te azen op Sainz. Ik betwijfel of Bottas en Zhou nog een toekomst in de Formule 1 hebben. Bottas misschien bij een ander team, Zhou denk ik helemaal niet. Het gebeurde wel vaker dat coureurs zo een beetje uit een team worden geduwd.G_Dragon schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 09:49:
Leuk Bottas zonder overleg een nieuwe race engineer geven en dan vervolgens straf krijgen omdat de communicatie niet goed verloopt, dit word geen leuk weekend voor Bottas
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Heb ik het dan verkeerd? Dat zou natuurlijk altijd kunnen, ik dacht namelijk dat dit door de nieuwe race engineer kwam omdat Bottas niet op tijd werd gewaarschuwd.MrOleo schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 10:24:
[...]
Ik vind het vooral Bottas zijn eigen fout, hij ziet toch dat iemand hem voorbij laat in bocht 17. Dan kijk je toch in je spiegel op start/finish of die persoon een ronde start direct achter je. De engineer heeft nauwelijks tijd om dat door te geven, tijdens de snelle ronde praten ze niet en van de finish naar bocht 1 is best kort
Verkeerd, verkeerd, nee hoor datniet, de engineer waarschuwt niet, maar als iemand je in de laatste bocht voorbij laat, dan hou je daar rekening mee in bocht 1. Nu zegt ie "I had no idea", ik zou de schuldverdeling +- 90/10 zetten bottas/engineer.G_Dragon schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 10:38:
[...]
Heb ik het dan verkeerd? Dat zou natuurlijk altijd kunnen, ik dacht namelijk dat dit door de nieuwe race engineer kwam omdat Bottas niet op tijd werd gewaarschuwd.
erutangiS
Lees even de analyse van Mark Hughes op The Race, of de officiële analyse van F1.com. Samenvattend: de McLaren was gewoon op zijn minst net zo snel of zelfs de snellere auto in de sprintkwali. Het is helemaal niet zo voorbestemd als jij denkt. Ten eerste is de RBR vooral in handen van Max de voorste auto, het is dus de beste auto maar totaal niet zo dominant in voorsprong als de Mercedessen, de Ferrari 2002/2004 of de begin 90’s Williams. In de Mercedes jaren werden de races die Hamilton niet pakte vaak gewonnen door Bottas, daar was de auto gewoon totaal dominant. In de Mercedes jaren wist je al voor het seizoen dat het niks ging worden, met een motor die als ze wilden de competitie kon vernietigen en een budget tientallen miljoenen hoger dan de rest zodat ze zelfs bij aero konden bruteforcen (simpelweg alle opties proberen, al het talent hoarden). Alles werd gemanaged om de FIA maar van hun nek te houden (toegegeven door Paddy Lowe). Nu zijn de verschillen, zeker in kwalificatie erg klein en was dus vandaag de McLaren gewoon sneller. Die hebben een gigantische upgrade gehad en Ferrari krijgt die volgende race. De einduitslag van dit seizoen staat dus nog absoluut niet vast, laat staan die van 2025. Dat was in de Mercedes jaren anders. Echt geen serieuze kenner die eraan twijfelde in 2019 wie in 2020 weer kampioen ging worden.Dj-sannieboy schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 07:12:
[...]
RB en VER zijn overduidelijk de beste combinatie en domineren het volledige veld. Bij voorbaat is al duidelijk wie er gaat winnen en vrijwel alle records worden aan puin gereden. (Dat maakt F1 momenteel zeker minder interessant om naar te kijken, maar dat betekent niet dat ik maar stop met kijken. Hoe pijnlijk het soms ook is.)
Vervolgens gaat zijn sprint kwalificatie niet helemaal lekker, met name SQ3 en dan is hij verbaasd dat hij op pole staat.
Als je zag hoe het bij de anderen ging, dan is het toch niet zo verbazingwekkend dat hij pole pakt? De anderen waren net zo goed aan het vechten met de auto en reden geen perfecte ronde. Dit bewijst wat mij betreft de dominantie dan ook nog maar eens.
Was jij trouwens niet degene die in het China racetopic nog even “die raket-Mercedes” aanhaalde? (Over in herhaling vallen gesproken)
[ Voor 21% gewijzigd door Vroem Boem op 04-05-2024 17:02 ]
Zijn ze daar een punt (Amerika, gebruiken punt waar wij komma gebruiken in getallen) vergeten na het eerste getal? Zelfs de meest extreme festivalprijzen die ik ook heb gezien zouden niet durven de prijzen te vragen die zouden ontstaan als je na het tweede getal een punt zet. Maar 3 getallen voor de punt (honderdtallen)?. Dit is echt ziekelijk. En het feit dat dit op een bord staat doet dus vermoeden dat dit gericht is op de ‘massabezoeker’, want de VIPs krijgen neem ik aan een tafel en menukaart en worden niet geacht het te moeten zien op deze festival shoarmatent prijsposter methode.Chocoball schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:16:
Geen idee hoe groot de porties zijn maar wat een prijzen zeg![]()
[Afbeelding]
[ Voor 13% gewijzigd door Vroem Boem op 04-05-2024 11:34 ]
Vorig jaar was het ook schokkend duurChocoball schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:16:
[Afbeelding]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Was dat nadat hij die prijzen had gezien?Chocoball schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:41:
Dit camerashot heb ik gisteren gemist blijkbaar.
[Afbeelding]
Vanmorgen heb ik het terug gekeken, maar is dat uit Miami ? of van een andere race?Chocoball schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:41:
Dit camerashot heb ik gisteren gemist blijkbaar.
[Afbeelding]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik heb vanmorgen de SQ gekeken, en was "gewoon" in beeld.Pierre schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:45:
[...]
Vanmorgen heb ik het terug gekeken, maar is dat uit Miami ? of van een andere race?
De organisatie moet ergens de 150k boete van betalen voor het aanraken van een paar voorvleugels door hekken van de organisatieChocoball schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:16:
[Afbeelding]
Als je de verschillende threads hierover leest is het schreeuwend duur, maar ook niet zo extreem als het prijskaartje doet vermoeden. Het zijn servings voor 4 personen. En je zit in primetime F1 tijd in een restaurant waar celebrity's komen optreden etc. Tja, dat is duur. Loop eens de VIP ruimte van een nachtclub binnen...Chocoball schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:16:
[Afbeelding]
Dit dus.
Vorig jaar ook feestChocoball schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:16:
[Afbeelding]
Net even de F1 TV herhaling gekeken rond SQ2 maar Toto wordt vanaf zijn andere kant gefilmd en in een lichtere omgeving dan hier op de foto. Kan niet terugvinden waar deze foto wel van is maar staat op verschillende social media als foto na de SQ2 uitschakeling gisteren.Pierre schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:45:
[...]
Vanmorgen heb ik het terug gekeken, maar is dat uit Miami ? of van een andere race?
[ Voor 8% gewijzigd door Chocoball op 04-05-2024 12:04 ]
Lukt me niet om een screenshot te maken maar timestamp 00:46:27.Chocoball schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:58:
[...]
Net even de F1 TV herhaling gekeken rond SQ2 maar Toto wordt vanaf zijn andere kant gefilmd en in een lichtere omgeving dan hier op de foto. Kan niet terugvinden waar deze foto wel van is maar staat op verschillende social media als foto na de SQ2 uitschakeling gisteren.
Toch gevonden op 0:46:21 in de F1 TV herhaling van de sprint kwalificatie.
[ Voor 1% gewijzigd door The-Priest-NL op 04-05-2024 12:25 . Reden: spuit 11 ]
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Hahaha, McL had duidelijk de betere wagen. Het doet pijn heh.Dj-sannieboy schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 23:18:
De rest heeft een mindere wagen, that happened
een treffende spreuk
Mag dat, als NIP?FunkyTrip schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:52:
[...]
Als je de verschillende threads hierover leest is het schreeuwend duur, maar ook niet zo extreem als het prijskaartje doet vermoeden. Het zijn servings voor 4 personen. En je zit in primetime F1 tijd in een restaurant waar celebrity's komen optreden etc. Tja, dat is duur. Loop eens de VIP ruimte van een nachtclub binnen...
een treffende spreuk
Free refill!Chocoball schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:16:
[Afbeelding]
Ik begreep dat dit inderdaad in het VIP gedeelte is/was.TheBrut3 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 15:52:
[...]
Free refill!
Maar ik neem aan dat dit alleen in het VIP deel is?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verbaast mij dan wel weer dat de prijzen worden geadverteerd alsof je bij de shoarmatent op een festival staat, zo’n type houten bord.MeNTaL_TO schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 16:27:
[...]
Ik begreep dat dit inderdaad in het VIP gedeelte is/was.
Dan nog verwacht ik voor €250 de man minstens 5 gangen met bijpassend lekker wijntje… en een ober die mijn servet vouwt als ik even naar het toilet ben.Pierre schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 17:10:
Ach ik wil best een hoop geld uitgeven aan een hapje eten maar dan in een fatsoenlijk restaurant en een goed glas wijn bij iedere gang.
[ Voor 10% gewijzigd door breew op 04-05-2024 17:27 ]
Wat deed dat Franse team nu weer...Pierre schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 17:33:
Wat deed LeClerc nu?
[ Voor 3% gewijzigd door d-vine op 04-05-2024 17:34 ]
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
Het zouden gerechten zijn voor 4 personen. Uiteraard is 50+ pp dan nog steeds veel, maar minder dan 250.breew schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 17:25:
[...]
Dan nog verwacht ik voor €250 de man minstens 5 gangen met bijpassend lekker wijntje… en een ober die mijn servet vouwt als ik even naar het toilet ben.
www.google.nl
A few moments laturrrrrrrrMisteRMeesteR schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 17:56:
Internationale stream op F1TV is nog steeds niet gestart?
www.google.nl
Bij elke voorspelling voorafgaand aan dit weekend die ik gehoord heb, van de mensen die echt wel wat verstand hebben van F1, kwam VER als winnaar uit de bus.Vroem Boem schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:06:
[...]
Lees even de analyse van Mark Hughes op The Race, of de officiële analyse van F1.com. Samenvattend: de McLaren was gewoon op zijn minst net zo snel of zelfs de snellere auto in de sprintkwali. Het is helemaal niet zo voorbestemd als jij denkt. Ten eerste is de RBR vooral in handen van Max de voorste auto, het is dus de beste auto maar totaal niet zo dominant in voorsprong als de Mercedessen, de Ferrari 2002/2004 of de begin 90’s Williams. In de Mercedes jaren werden de races die Hamilton niet pakte vaak gewonnen door Bottas, daar was de auto gewoon totaal dominant. In de Mercedes jaren wist je al voor het seizoen dat het niks ging worden, met een motor die als ze wilden de competitie kon vernietigen en een budget tientallen miljoenen hoger dan de rest zodat ze zelfs bij aero konden bruteforcen (simpelweg alle opties proberen, al het talent hoarden). Alles werd gemanaged om de FIA maar van hun nek te houden (toegegeven door Paddy Lowe). Nu zijn de verschillen, zeker in kwalificatie erg klein en was dus vandaag de McLaren gewoon sneller. Die hebben een gigantische upgrade gehad en Ferrari krijgt die volgende race. De einduitslag van dit seizoen staat dus nog absoluut niet vast, laat staan die van 2025. Dat was in de Mercedes jaren anders. Echt geen serieuze kenner die eraan twijfelde in 2019 wie in 2020 weer kampioen ging worden.
Je mag best teleurgesteld zijn, maar continue azijnposts verziekt de hele sfeer hier (zie het aantal mensen die het schijnbaar eens met mij zijn hierop). Andere Ferrari/Mercedes fans hier zullen ook teleurgesteld zijn maar gaan niet azijn rondsproeien. En ja, ook anderen zullen wel eens in herhaling vallen waaronder ik, maar het is iets anders dan werkelijk elke posts van azijn doordrenkt plaatsen.
[ Voor 4% gewijzigd door Dj-sannieboy op 04-05-2024 18:01 ]
Ffies verzetten naar de bovenste (live)MisteRMeesteR schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 17:56:
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Die zal wel met de intro, 5 minuten voor de start, starten? Heb die al lang niet gekeken, maar voorheen starte ook pss commentaar op dat moment.MisteRMeesteR schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 17:56:
[ Voor 11% gewijzigd door plizz op 04-05-2024 18:00 ]
Inmiddels wel hoorRobertMe schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 17:58:
[...]
Die zal wel met de intro, 5 minuten voor de start, starten? Heb die al lang niet gekeken, maar voorheen starte ook pss commentaar op dat moment.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Weer dezelfde social media onzin als vorig jaar dus?FunkyTrip schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 11:52:
[...]
Als je de verschillende threads hierover leest is het schreeuwend duur, maar ook niet zo extreem als het prijskaartje doet vermoeden. Het zijn servings voor 4 personen. En je zit in primetime F1 tijd in een restaurant waar celebrity's komen optreden etc. Tja, dat is duur. Loop eens de VIP ruimte van een nachtclub binnen...
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Setup aangepast. Hij startte toch achteraan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dus Bottas heeft uiteindelijk maar 1 grid positie strafDaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:00:
[...]
Setup aangepast. Hij startte toch achteraan.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Die telt morgen pasYakuzA schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:02:
[...]
Dus Bottas heeft uiteindelijk maar 1 grid positie straf
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
no further action....Exocet schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:08:
Dat lijkt me overduidelijk een straf voor Hamilton
Lompe divebomb van Hamilton. Maar waarschijnlijk gewoon racing incident want turn1….durian schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:08:
"I saw a gap and went for it"
Nope, eerste bocht, stewards durven niet.Exocet schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:08:
Dat lijkt me overduidelijk een straf voor Hamilton
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bestaan die?
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Wat is de impact precies?Dentist schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:09:
GPS is uit in de pitstraat (en in de multiviewer)
nee dusDido schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:10:
HAM 12 gestart, ligt nu 9e nadat hij 3 wagens van de baan geknikkerd heeft. En dan krijgt ie straks 10 seconden straf, zeker?
Je mist het stuk erachter 'a gap that exists'. Hier was geen fatsoenlijke gap te vinden...dcell schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:08:
If you dont go for the gap you are not a racer 🤡
[removed]
Dat ze niet goed kunnen zien wie er in DRS zit, of in welke bocht iemand stil staat..
Er zijn ook Man City fans, dus die zullen vast bestaan.
MAG voor hem, er is hoopDido schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:10:
HAM 12 gestart, ligt nu 9e nadat hij 3 wagens van de baan geknikkerd heeft. En dan krijgt ie straks 10 seconden straf, zeker?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Zelfs bij Sky zijn ze verbaasd dat er nog niets bekeken wordt
ze riepen net bij F1pro no further actionDido schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:11:
[...]
Not all racers are equal, zo blijkt maar weer.
erutangiS
Gek, want daar beschuldigd hij juist andere van.Dido schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:11:
[...]
Not all racers are equal, zo blijkt maar weer.
Da's dan weer eens duidelijk. Als je Hamilton heet mag dit dus gewoon.
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq