Vorige race pakte Max bijna een seconde per rondje.Waah schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:42:
[...]
In 20+ rondes 7 seconden pakken is geen dominantie hoor
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
photoshop hebben ze in GB toch wel wat ervaring meeStefanVerkerk schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:43:
Gaat hij de pleister er nog afhalen voor de foto's?
Ben benieuwd!
Hij kreeg ondertussen even een gratis pitstop. Die had hij anders niet gehad.Wognummer schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:43:
[...]
hoezo een blunder? hij zat er 13 seconden voor toen de SC de verkeerde auto oppikte toch 11 seconden voor een stop dan had ie er nog voor gezeten
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat SC moment maakte uiteindelijk niet echt uit. Was gewoon pech waardoor Norris track position kreeg. Had ie ook gehad als ie gelijk was opgepakt (en gelijk was gepit). Daarna was ie op de harde band gewoon beter dan de RB die niet werkte op hard..DaniëlWW2 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:42:
Toch leuk dat Norris nu eindelijk eens een race wint. Zeker verdiend.
Ik zit er toch een beetje mee hoe. Niks tegen Norris, absoluut niet. Maar dit was echt een enorme blunder van de FIA.
Naar mijn weten ook niet inderdaad. Maar er wordt door meerdere mensen hier gezegd dat er schade is, bodem beschadigd e.d. En ik vraag me af of dat echt is gezegd in de teamradio of dat het aannames zijn.sjaool schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:42:
[...]
Bij mijn weten had Max geen schade. Dat paaltje had amper iets geraakt. De RB20 wilde gewoon niet lekker gaan op deze parkeerplaats.
Als Norris gelijk opgepikt was kon het niet meer, nu kon hij het rondje afrijden terwijl de rest al achter de SC zat.Wognummer schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:43:
[...]
hoezo een blunder? hij zat er 13 seconden voor toen de SC de verkeerde auto oppikte toch 11 seconden voor een stop dan had ie er nog voor gezeten
Ach doe niet zo zuur. Het is Norris zijn eerste win. Eerste win voor het team sinds lange tijd. Reactie is prachtig!Waah schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:42:
ZAK blijf gewoon achter die barrière ipv je moment proberen te pakken....
✌
Beetje in de trant van "Mooi hè, die plek van mij? Maar wen er maar niet an!"
Mijn reviews al gezien?
I served in a company of heroes.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
ik bedoel toen max opgepikt werd zat ie er volgens mij 13 seconden voor en onder SC was de pit tijd 11 dan had ie het ook geredTinusXIII schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:45:
[...]
Als Norris gelijk opgepikt was kon het niet meer, nu kon hij het rondje afrijden terwijl de rest al achter de SC zat.
dat het een blunder was ja dat ben ik eens
De interviewer noemde het zojuist ook dominantWaah schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:42:
[...]
In 20+ rondes 7 seconden pakken is geen dominantie hoor
Het paaltje zelf zal niet zoveel hebben gedaan, maar dat dikke stuk zwarte rubber waarop hij bevestigd was mogelijk wel. Daar stuiterde de auto met het volle gewicht op en dat stuk rubber leek meer uit de steken dan de vloerhoogte van de auto. We zullen het de komende dagen wel horen...sjaool schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:42:
[...]
Bij mijn weten had Max geen schade. Dat paaltje had amper iets geraakt. De RB20 wilde gewoon niet lekker gaan op deze parkeerplaats.
Je kan hem een zak vinden, maar hij heeft wel een team neergezet. En iedereen had toch McLaren afgeschreven, bijna was hij ook Lando kwijtgeraakt.
Dus ja, Zak heeft wel iets neergezet. Het blijft een Amerikaan, maar dat hij iets kan, blijkt wel.
Max heeft gezegd dat de besturing niet geweldig meer werkte en hij was grip kwijt. Hij is over de kerbs gestuiterd voor hij het paaltje raakte.Razr schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:44:
[...]
Naar mijn weten ook niet inderdaad. Maar er wordt door meerdere mensen hier gezegd dat er schade is, bodem beschadigd e.d. En ik vraag me af of dat echt is gezegd in de teamradio of dat het aannames zijn.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Onder SC was het 9 seconden minder toch? Totale tijd in de pit was volgens mij 23/24 seconden. Had spannend geweest.Wognummer schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:46:
[...]
ik bedoel toen max opgepikt werd zat ie er volgens mij 13 seconden voor en onder SC was de pit tijd 11 dan had ie het ook gered
dat het een blunder was ja dat ben ik eens
De reactie van het team is prachtig. Maar je ziet dat de hoeveelheid tijd die Zak neemt het ongemakkelijk maakt IMHO. Ga als team principle gewoon tussen je team staan.....MJHH93 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:45:
[...]
Ach doe niet zo zuur. Het is Norris zijn eerste win. Eerste win voor het team sinds lange tijd. Reactie is prachtig!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het valt mij wel een beetje tegen dat die pleister niet oranje is.henri86 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:47:
En met die pleister op z'n neus heeft de overwinning toch nog een Nederlands tintje
"When you grow up your heart dies"
Het valt mij nog mee dat er op de pleister geen sponsor staat afgedruktsjaool schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:48:
[...]
Het valt mij wel een beetje tegen dat die pleister niet oranje is.
Goed om de Amerikanen wat cultuur bij te brengen.cy-gor25 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:44:
f-bomb, in de VS nog wel, LANDOOO
Overigens is het in de USA minder erg, dan in de UK.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
8 voor de race, geen idee of hij nog meer heeft gehad.Jasphur schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:49:
Hoeveel strafpunten heeft MAG nu?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nog te weinig, hij zal er volgende race helaas gewoon bij zijn.Jasphur schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:49:
Het simpele antwoord: Een hoop.Jasphur schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:49:
Tijdens de race werd aangegeven dat hij er 8 had.
* Jasphur annuleert zn bestelling van de RedBull Hypercar en opent de McLaren webwinkelExocet schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:48:
Zo te horen is Max ook wel bezorgd over de snelheid van McLaren
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Lewis-fan gespot!Lekker Ventje schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:49:
[...]
Nog te weinig, hij zal er volgende race helaas gewoon bij zijn.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Doe maar een kleurtjeHollowGamer schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:50:
Worden deze autos echt verkocht?
https://mokeamerica.com/products/build-your-emoke
En dit was juist een leuke editie geweest! Had het gesprek tussen Max en Norris wel willen horen over de safety carStefanVerkerk schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:50:
Geen podcast deze week? Jeetje.
Je bedoelt toch een Fransman want België is toch gewoon een kolonie van Frankrijk? Of was het nu Nederlander want België is toch een afvallige regio?renegrunn schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:46:
Eigenlijk toch weer een herhaling van zetten. Weer een Belg die wint.
*duikt weg.
Wat was het nu ook weer?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ik presenteer: Jasphurs nieuwe auto:Jasphur schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:50:
[...]
* Jasphur annuleert zn bestelling van de RedBull Hypercar en opent de McLaren webwinkel
:strip_exif()/f/image/gKkKRh40nPAoG5H2TOvhAB9U.jpg?f=fotoalbum_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
⏩ PVOutput☀️
Ik durf echt niet op die link te klikken, wil niet een nachtmerrie hebben vanacht.renegrunn schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:51:
[...]
Doe maar een kleurtje
https://mokeamerica.com/products/build-your-emoke
Nog genoeg. Eerste quali was top, tweede ruk. Vorige race was die in prima vorm. Kijken of de opwaartse trend doorzet of die weet afzakt.ZeRoC00L schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:51:
Hoeveel tijd krijgt RIC nog?
Laat Saergent eerst het veld maar ruimen....
Ik ben verre van een Lewis fan want dat is een jankbal. Maar iemand als Magnussen moet lekker in de stockcars gaan rijden en zo snel mogelijk uit de F1 verdwijnen. Wordt hoog tijd dat twee tijdstraffen onmiddellijk omgezet worden in een drive through.
Geweldige televisie dit.

Die audio had ik zonder censuur willen horen. Dat waren een hoop fucks in die ruimte.TinusXIII schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:53:
Verstappen ziet nu pas dat hij bijna uitgeschakeld was door Perez
[ Voor 14% gewijzigd door Waah op 05-05-2024 23:55 ]
Als Norris met 2 seconden voorsprong had gewonnen had ik je gelijk gegeven, maar dit was gewoon dermate dominant op de harde band dat hij hoe dan ook gewonnen had denk ikTinusXIII schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:35:
[...]
Zonder SC had Norris niet zover vooraan gezeten.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
www.google.nl
Die gunt het z'n maatje LandoMisteRMeesteR schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:54:
Ik vind VER wel relaxed ogen eigenlijk.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Max is het wel gewend allemaal.MisteRMeesteR schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:54:
Ik vind VER wel relaxed ogen eigenlijk.
Je gaat er nu even vanuit dat Norris de een na de ander zo in zou halen. Je hebt gedurende de race gezien dat dat niet zo makkelijk ging.Vroem Boem schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:54:
[...]
Als Norris met 2 seconden voorsprong had gewonnen had ik je gelijk gegeven, maar dit was gewoon dermate dominant op de harde band dat hij hoe dan ook gewonnen had denk ik
ExitEuropapa toch?StefanVerkerk schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:56:
Zo, dat is lang geleden... ik ken deze niet meer(?). Hoe heet dit nummertje?
Darude - Sandstorm toch?StefanVerkerk schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:56:
Zo, dat is lang geleden... ik ken deze niet meer(?). Hoe heet dit nummertje?
We hebben het champagne spuiten nog niet gehad.renegrunn schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:57:
Oh gut hoor, deze laat 'ie wel heel...
De avond is nog jong (daar)renegrunn schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:57:
Oh gut hoor, deze laat 'ie wel heel...
Damage control, en voorkomen van schandalen.Vroem Boem schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:56:
Ik haat het zo dat de regie wegschakelt bij de cool down room, als je eindelijk hun echte mening hoort, om weer generieke shots van publiek te doen
Is die gozer niet controversieel?
En weet waarschijnlijk ook wel dat ze bij het volgende ‘normale’ weekend er weer prima voor staan.
Zoals hij al zei, als je met een slecht weekend tweede wordt, prima.

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

⏩ PVOutput☀️
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Dat is de teambaas.dglavimans schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:56:
Mooi van Zack dat die de engineer laat mee gaan
I served in a company of heroes.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Yoga sessie?HollowGamer schreef op maandag 6 mei 2024 @ 00:00:
Hoe ga ik nu slapen? Zit nog vol met adrenaline.
Zack is de eigenaar, Andrea is de teambaas.dglavimans schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:56:
Mooi van Zack dat die de engineer laat mee gaan
Een beetje kitsch naar mijn smaak, maar ach, het is hem gegund. Zal net als bij Max wel naast zijn sim komen te staan op een bijzettafeltje of koelkastje.SideSwipe schreef op maandag 6 mei 2024 @ 00:00:
Wel een mooie tafelpoot
Overigens, jammer, ik heb de speciale grid plek van Sargeant wel gemist vanwege zijn homerace. Hij had toch prima even de grid op kunnen lopen?
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |