Een slecht afgestelde RB20 op harde banden.Vroem Boem schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:33:
Maar even serieus, RB wordt echt zoek gereden door Norris. Wat zit er precies in dat upgrade pakket? Jezus mina zeg
Lol, zeiden ze na Melbourne ook.Exocet schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:32:
[...]
En niet zo een beetje ook, die mogen zich wel zorgen maken
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zie ik toch liever dit
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Euhm nee.VidaR-9 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:33:
Niet zo overdrijven. Zonder SC had Max hem waarschijnlijk gewoon gepakt.
Door een vage safety car en ze zijn nog steeds p2. Denk niet dat ze zich echt zorgen maken nog. Als Imola zo gaat misschien.Exocet schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:32:
[...]
En niet zo een beetje ook, die mogen zich wel zorgen maken
Dit.VidaR-9 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:33:
Kunnen ze dit structureel blijven volhouden of is dit track gebonden?
Zeker niet, is elke ronde langzamerVidaR-9 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:33:
Rondetijden voor ronde 56
1 | NOR | 1:31.040 |
2 | VER | 1:31.490 |
3 | LEC | 1:31.084 |
4 | SAI | 1:31.062 |
5 | PER | 1:31.294 |
6 | HAM | 1:31.429 |
7 | TSU | 1:31.822 |
8 | RUS | 1:32.379 |
9 | ALO | 1:32.131 |
10 | OCO | 1:32.136 |
VER heeft schade... eigen schuld dat zeker maar ik denk dat het gat niet zo groot is als nu te zien isVroem Boem schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:33:
Maar even serieus, RB wordt echt zoek gereden door Norris. Wat zit er precies in dat upgrade pakket? Jezus mina zeg
Ein-de-lijk!!
Na jaren wachten, eindelijk weer P1!!
Whoohooo!!!!

Zeker de moeite waard geweest om dit live te zien. Ik ben ook erg benieuwd naar de beelden zo meteen bij/met Norris.
Whooooohoooo!!!
Na jaren wachten, eindelijk weer P1!!
Whoohooo!!!!

Zeker de moeite waard geweest om dit live te zien. Ik ben ook erg benieuwd naar de beelden zo meteen bij/met Norris.
Whooooohoooo!!!
Het verschil elke ronde zit puur in bocht 1. In de rest van de ronde is Verstappen helemaal niet langzamer...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Er is natuurlijk meer aan de hand nu. VER met problemen met de auto.Vroem Boem schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:33:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Track gebonden.Vinniedh schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:34:
Dit inderdaad. Max zit inmiddels redelijk in de schone lucht maar gaat echt niet sneller dan NOR. NOR had ze met een beetje geluk zonder SC ook nog wel kunnen pakken(?).
Lekker Norris! Yeahh!
Mijn reviews al gezien?
Alsonso op podium op Norris te feliciteren dat hij Redbull heeft verslagen en hoop voor andere team is.werphengel schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:32:
Wat een feest; de Red Bull lijkt gewoon te verslaan te zijn![]()
FIA STEWARDS: 10 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 18 (STR) - LEAVING THE TRACK AND GAINING AN ADVANTAGE
5 May 2024, 23:33:48, Lap 57
LOL @ Stroll
5 May 2024, 23:33:48, Lap 57
LOL @ Stroll
Norris heeft na110 races en een handvol podiums nu eindelijk de winst 🏆
Go Lando
Go Lando

pfft, 7,5 seconden. Ook niet meer leuk zeg, die dominantie van McLaren.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zonder SC had Norris niet zover vooraan gezeten.
Haha, Zak Brown op de achtergrond op de teamradio bij NOR
Norris, held. Zo gegund! En Max op snelheid geklopt, klein beetje geluk met de Sc, maar dat is F1.

Ik ga niet meer kijken, saaiRocketKoen schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:34:
pfft, 7,5 seconden. Ook niet meer leuk zeg, die dominantie van McLaren.
Sprint weekend weinig setup tijd.Vroem Boem schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:33:
Max klaagt hele weekend al over weinig grip.
Ze zitten er gewoon een beetje naast met de afstelling.
Shit happens.
Pas na een paar normale weekenden weet je hoe de kaarten er voor liggen.
Track gebonden en een beetje mazzel met de SC en dat Max net gepit had. Miami is een apart circuit qua structuur en elke race is anders over twee weken is het weer normaal.Vinniedh schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:34:
"When you grow up your heart dies"
Hoezo niet. Max reed 11s achter Lando. Lando nu 8 voor Max. Is 19s.
+ LEC had r ook nog tussen gezeten.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Het is Lando gegund en Max loopt gewoon weer uit.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Haha zie max naast hem in de auto klappen, die is ook blij voor hem
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Max klaagt over de harde band, maar klapt netjes voor norris
Misschien wel, misschien niet. Norris was waarschijnlijk +10 seconden achter Max gekomen en daar zou dan ook nog Leclerc tussen hebben gezeten. Gezien het gat nu 7.6s is, had het misschien gekund of net niet.StefanVerkerk schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:34:
[...]
Dit inderdaad. Max zit inmiddels redelijk in de schone lucht maar gaat echt niet sneller dan NOR. NOR had ze met een beetje geluk zonder SC ook nog wel kunnen pakken(?).
-
Het Wilhelmus bandje is niet nodig vandaag
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Het hele McLaren team is op de vlucht voor Zak
Mooie overwinning! Prachtig gebaar van Max ook.
"You crying yet?"
NOR: "Ah, I'm not that emotional, I never cry"
NOR: "Ah, I'm not that emotional, I never cry"
Applaus van HAM vanuit de auto... respect.
Mooi feestje hoor. En iedereen gunt 't 'm dus.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Waarschijnlijk heeft hij Norris voor de race wat advies gegeven vanuit de tijd dat hij racewinnaar was.Vroem Boem schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:29:
Maar betekent dit nu dat de oranje man (Trump) de lucky charm is van McLaren?
Ene Brit naar de andere..Hippocampus schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:36:
Applaus van HAM vanuit de auto... respect.
⏩ PVOutput☀️
Lol zoek gereden? Op de medium was Max stabiel 3,5 sec voor op Piastri. Op de hard heeft het gewoon niet gewerkt. De volgende race staat Max weer op P1.Vroem Boem schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:33:
GP: "you're going to the grid, and just to remind you, it's not the center spot this time.."
Hebben ze wel een ander volkslied paraat nu?
Zouden ze de “God save the Queen”-versie nog draaien?
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Jammer voor Norris dat hij Verstappen niet op de baan heeft gepakt maar er de SC fuckup ook aan heeft bijgedragen.
Eindelijk heeft Lando zijn eerste win. Mijn zoontje kan trots zijn (heet ook Lando
)
Jammer dat Max hem niet heeft gewonnen maar het is Lando gegund. Nu hoop ik dat Max zijn trofee molt
Jammer dat Max hem niet heeft gewonnen maar het is Lando gegund. Nu hoop ik dat Max zijn trofee molt
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ja, nou wordt het zoeken waar dat andere bandje ook alweer ligt.
Eindelijk!! Norris die wint, vanaf P5 ook nog. Prima race.
Het ziet niet in Max zijn dna, maar zou hij hem niet een beetje hebben laten lopen? De auto ging niet, mogelijk schade aan de vloer, maar ergens heb ik het vermoeden dat hij toch meer met het mes tussen de tanden zou hebben gereden als het niet Lando, maar Lewis op P1 was.
Hoe dan ook, erg blij voor Lando! Denk dat er niemand is die hem dit niet gunde.
Hoe dan ook, erg blij voor Lando! Denk dat er niemand is die hem dit niet gunde.
Ik moet het nog zien hoor, zo groot verschil was tot nu toe alleen in het voordeel van Max, dit was echt dominantKaypresident schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:37:
[...]
Lol zoek gereden? Op de medium was Max stabiel 3,5 sec voor op Piastri. Op de hard heeft het gewoon niet gewerkt. De volgende race staat Max weer op P1.
Nee.KlaasjeNL schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:38:
Het ziet niet in Max zijn dna, maar zou hij hem niet een beetje hebben laten lopen? De auto ging niet, mogelijk schade aan de vloer, maar ergens heb ik het vermoeden dat hij toch meer met het mes tussen de tanden zou hebben gereden als het niet Lando, maar Lewis op P1 was.
Ik hoop het, maar nee reken er maar niet op.Vroem Boem schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:33:
Schade verstappen
Slechte afstelling verstappen
Low grip circuit
Low speed bochten (voordeel mclaren)
Vreemde SC
Zonder die SC actie is het de vraag of die er voorbij was gekomen. Zeker omdat die dan ook LEC had moeten passeren.
Ik zou het verwelkomen! Maar nee ik verwacht weer dominance vanaf Monza.
Meer van dit de rest van het seizoen graag!!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Norris had het volle upgrade pakket en Piastri half. Wie weet wint Max weer, maar het gat is sowieso stukken kleiner.Kaypresident schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:37:
[...]
Lol zoek gereden? Op de medium was Max stabiel 3,5 sec voor op Piastri. Op de hard heeft het gewoon niet gewerkt. De volgende race staat Max weer op P1.
I served in a company of heroes.
Monza duurt nog ff gelukkig.Waah schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:39:
[...]
Ik hoop het, maar nee reken er maar niet op.
Schade verstappen
Low grip circuit
Vreemde SC
Zonder die SC actie is het de vraag of die er voorbij was gekomen. Zeker omdat die dan ook LEC had moeten passeren.
Verschil tussen wel en geen schade. Zonder die safetycar zat Lando niet bij Max.Exocet schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:38:
[...]
Ik moet het nog zien hoor, zo groot verschil was tot nu toe alleen in het voordeel van Max, dit was echt dominant
Dus krijgen we nu tweemaal het Britse volkslied?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waar komt dat schade verhaal van Max vandaan, heb ik iets gemist of is dit "hier" in het topic bedacht dat er schade is?
NICE!!!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Max had geen upgrade pakket...Vuvuzela schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:40:
[...]
Norris had het volle upgrade pakket en Piastri half. Wie weet wint Max weer, maar het gat is sowieso stukken kleiner.
God save the king voor t eerst sinds de f1 bestaat!
Dat wordt een leuk feestje in de Falcon 900EX.
PaaltjeRazr schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:41:
Waar komt dat schade verhaal van Max vandaan, heb ik iets gemist of is dit "hier" in het topic bedacht dat er schade is?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Hoe komt 'ie aan die pleister op zijn neus?
Ik denk dat de voorsprong minder groot was geweest, maar Norris had ook zonder die rare SC situatie zeker een goede kans. RB zat er gewoon flink naast vandaag terwijl Lando (en McLaren) er wel bovenop zat.Waah schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:39:
[...]
Ik hoop het, maar nee reken er maar niet op.
Schade verstappen
Low grip circuit
Vreemde SC
:strip_exif()/f/image/QBxyhTUFBXEV6AoeLWbKEfYZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/c8oF0JWKALhCIDwjLWRAlC7a.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wvjBQj3Qd6RTsXu4NMX4wbHS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KeD9tazlVMw2JxLRLlCtZF2f.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/flsjJQ7ruVxcJ389BMPngsKn.jpg?f=fotoalbum_large)
.
:strip_exif()/f/image/qOEOgDuPXfTLh1rbDgytunP1.jpg?f=fotoalbum_large)
Tranen in mijn ogen van blijdschap voor Norris, genieten dit.. echt hiervoor kijken we de Formule 1!
[ Voor 62% gewijzigd door G_Dragon op 06-05-2024 01:37 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hij heeft 't paaltje eraf gereden, en is wellicht ook met de vloer over de "houder" van dat paatje gerostRazr schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:41:
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
“We’ve got a Norris win before GTA 6”

Toch mooi om te zien dit.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Toch leuk dat Norris nu eindelijk eens een race wint. Zeker verdiend. 
Ik zit er toch een beetje mee hoe. Niks tegen Norris, absoluut niet. Maar dit was echt een enorme blunder van de FIA.

Ik zit er toch een beetje mee hoe. Niks tegen Norris, absoluut niet. Maar dit was echt een enorme blunder van de FIA.
In 20+ rondes 7 seconden pakken is geen dominantie hoorExocet schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:38:
[...]
Ik moet het nog zien hoor, zo groot verschil was tot nu toe alleen in het voordeel van Max, dit was echt dominant

Eens. Gaat is in ieder geval een stuk kleiner. Afstelling voor Max was dit weekend gewoon niet optimaal.Vuvuzela schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:40:
[...]
Norris had het volle upgrade pakket en Piastri half. Wie weet wint Max weer, maar het gat is sowieso stukken kleiner.
Inhalen was best lastig hier en zat zonder SC minimaal 1 auto en waarschijnlijk meer auto’s tussen Norris en Verstappen.dr.lowtune schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:41:
[...]
Ik denk dat de voorsprong minder groot was geweest, maar Norris had ook zonder die rare SC situatie zeker een goede kans. RB zat er gewoon flink naast vandaag terwijl Lando (en McLaren) er wel bovenop zat.
Wellicht mis ik de grap maar de muziek is niet anders toch?Jeroenvde89 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:37:
[...]
Zouden ze de “God save the Queen”-versie nog draaien?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Bij mijn weten had Max geen schade. Dat paaltje had amper iets geraakt. De RB20 wilde gewoon niet lekker gaan op deze parkeerplaats.Razr schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:41:
"When you grow up your heart dies"
ZAK blijf gewoon achter die barrière ipv je moment proberen te pakken....
Wat een verschrikkelijke zak is dat tochWaah schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:42:
ZAK blijf gewoon achter die barrière ipv je moment proberen te pakken....
Leuk voor Norris dit. En heel tof om alle coureurs zo blij te zien voor hem.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
hoezo een blunder? hij zat er 13 seconden voor toen de SC de verkeerde auto oppikte toch 11 seconden voor een stop dan had ie er nog voor gezetenDaniëlWW2 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:42:
Toch leuk dat Norris nu eindelijk eens een race wint. Zeker verdiend.
Echt iedereen op de grid vindt Lando volgens mij top
Leuk om te zien
Leuk om te zien
De SC kwam zo vaak verkeerd uit voor Norris. Dit keer pakte ie goed uit. Het is hem echt van harte gegund.
Gaat hij de pleister er nog afhalen voor de foto's?
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
Toch niet.masauri schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:41:
God save the king voor t eerst sinds de f1 bestaat!
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |