Hier werkt het gewoon. Misschien problemen met je hardware versnelling ivm DRM? Anders even hier vragen: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Perez zou tijdens FP1 zijn vloer hebben beschadigd door een curb, aldus Ted op F1TV/SkyF1.
PIA meldt ook regendruppels
Mijn boefje is liev!
Dit wordt goed doorrijden als je een goede tijd wil neerzetten, beetje regen doet veel op deze bandjes.
Cloudseeding werkt prima, benieuwd of ze zich een beetje ingehouden hebben of full Saudi-Arabia gegaan zijn
Hehe, Verstappen zet ze gelijk even op +0.4 sec.
Er komt aardig wat regen aan op de radar. Binnen 30 minuten boven de baan zo te zien.
Als ik er vanuit ga dat max een foutje maakte, dan zit RB er ongeveer een seconde voor op het moment.
Ah, daar is Norris.. nice!
Ah, daar is Norris.. nice!
[ Voor 13% gewijzigd door Dentist op 19-04-2024 09:43 ]
Max wel een beetje aan het stoeien met z’n auto.
Alweer een brand? wat is er mis in die bocht
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Bodemsanerinkje? Kijken niet zo nauw in China toch?
Mijn boefje is liev!
Hopen dat de buien een beetje door zetten. dan is het morgen nat genoeg dat het niet gelijk affikt
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hebben ze dat gras geverfd met een of ander chemisch spul?
Je zou bijna denken dat het kunstgras is met iets van een slecht elektriciteit draad of zijn het vonken van de auto's?
Haha maar vind het spontaan brandend gras wel heel bijzonderJB schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 09:45:
[...]
Bodemsanerinkje? Kijken niet zo nauw in China toch?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wilde net al zeggen, deze ochtend was het Turn 7, nu is het Turn 5.
Dan is het als nog raar, zeker ook omdat het voor de sessie geregend heeft.
Dan is het als nog raar, zeker ook omdat het voor de sessie geregend heeft.
Zal wel groen gespoten zijn met teveel "Pokon"G_Dragon schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 09:46:
[...]
Haha maar vind het spontaan brandend gras wel heel bijzonder
Mijn boefje is liev!
Haha

Vroeg ik me ook al af. Dikke kans dat ze het groen geverfd hebben.
VET zijn bijen! Och erm

Mijn boefje is liev!
Tracklimit detectie draden die kortsluiting geven door de regen?Willem30 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 09:46:
[...]
Je zou bijna denken dat het kunstgras is met iets van een slecht elektriciteit draad of zijn het vonken van de auto's?
Is het geen regen wat de boel stillegt, is het wel een vuutje in het gras
Lekker veel drivers die zich niet aan de Delta gehouden hebben.
Je zou het toch niet verwachten... slechte draden uit China.Puc van S. schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 09:47:
[...]
Tracklimit detectie draden die kortsluiting geven door de regen?

Dit kan dus wel een rode vlag gaan veroorzaken tijdens een race dit weekend.

Maar waarom na de sessie?Martin0 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 09:48:
Lekker veel drivers die zich niet aan de Delta gehouden hebben.
We hebben weer vertraging dus wat hebben ze te doen?
Vind die rooksignalen ipv dat afgezaagde gevlag wel lekker origineelWillem30 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 09:48:
Dit kan dus wel een rode vlag gaan veroorzaken tijdens een race dit weekend.
Wordt altijd na de sessie gedaan omdat ze de drivers ook willen uithoren.sambalbaj schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 09:48:
[...]
Maar waarom na de sessie?
We hebben weer vertraging dus wat hebben ze te doen?
YES regen! DIt gaat een spektakel worden, want dit zijn de mooiste omstandigheden die je kan krijgen. Van droog naar regenachtig weer, Ik hou hiervan!
Even een telefoontje gehad tijdens de laatste minuten en dit topic ontploft. Net als het gras kennelijk. Haha. Ze zullen het gras wel geverfd hebben met troep wat makkelijk vlam vat.
Ik ben heel erg benieuwd naar de SQ2.
Ik ben heel erg benieuwd naar de SQ2.

Nu allemaal als de brandweer naar buiten voordat de baan helemaal nat is, dit wordt mooi.
Andersom is ook altijd mooi zo niet mooier, van regenachtig naar droog.G_Dragon schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 09:51:
YES regen! DIt gaat een spektakel worden, want dit zijn de mooiste omstandigheden die je kan krijgen. Van droog naar regenachtig weer, Ik hou hiervan!
Maar dat is meer voor de race.
Chaos in China, je verwacht het niet.
Maar wel leuk, eindelijk gebeurt er iets.
Maar wel leuk, eindelijk gebeurt er iets.
Mee eens! Oh ik hou van deze wisselende omstandigheden, tijdens de race is het inderdaad ook leuk.Martin0 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 09:52:
[...]
Andersom is ook altijd mooi zo niet mooier, van regenachtig naar droog.
Maar dat is meer voor de race.
In China toch niet? Die zijn net zo begaan met het milieu als ons.StefanVerkerk schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 09:52:
Even een telefoontje gehad tijdens de laatste minuten en dit topic ontploft. Net als het gras kennelijk. Haha. Ze zullen het gras wel geverfd hebben met troep wat makkelijk vlam vat.
Ik ben heel erg benieuwd naar de SQ2.![]()
Maar inderdaad, zou mij niets verbazen. Er is ook veel last van smog schijnt.
Let the chaos begin!
lekkere sprint Q van maar 10 minuten. gaat chaos worden
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Red bull is wel laat naar buiten though maar wel warme bandjes
Haha Verstappen staat nu rustig in de Pits!
Bij Verstappen in de pit box keken de monteurs mee... die hadden ook de grootste lol
Interessant veel zelfvertrouwen bij RB.. hopelijk hebben ze een betere radar dan de rest..
Heerlijk die chaos in de pitstraat,
Ik wil volgend jaar tüters op de F1 auto's
Ik wil volgend jaar tüters op de F1 auto's
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
GP tegen Max: "Geen reden om gehaast de pits uit te gaan, ze gaan toch nog samenklonteren. Doe maar rustig aan"
NORRIS PAARS!
Nico Rosberg praat het rondje van Norris vol: "A bit more sparks to put some fire in the grass"
HollowGamer schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 09:57:
Wat is de temp. daar?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/v3LviWRybTTZ8YfDJTInWlvd.jpg?f=user_large)
Thanks!
Komt dit uit de F1TV-app? Ik kijk er nu ook naar, maar vergeet dat er allemaal features inzitten.

SQ3 wordt interessant
https://multiviewer.app/HollowGamer schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 09:59:
[...]
Thanks!
Komt dit uit de F1TV-app? Ik kijk er nu ook naar, maar vergeet dat er allemaal features inzitten.
SQ3 word een spektakel
Maar veel of weinig?StefanVerkerk schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 10:00:
Max: I think it will rain very soon.
Het ziet er wel donker uit, maar dat is het volgens mij altijd daar.
WET TRACK
19 Apr 2024, 10:01:28
CHANGE IN CLIMATIC CONDITIONS
19 Apr 2024, 10:01:32
TRACK SURFACE SLIPPERY IN TRACK SECTOR 17
19 Apr 2024, 10:01:45
TRACK SURFACE SLIPPERY IN TRACK SECTOR 19
19 Apr 2024, 10:01:51
TRACK SURFACE SLIPPERY IN TRACK SECTOR 6
19 Apr 2024, 10:02:03
TRACK SURFACE SLIPPERY IN TRACK SECTOR 5
19 Apr 2024, 10:02:12
19 Apr 2024, 10:01:45
TRACK SURFACE SLIPPERY IN TRACK SECTOR 19
19 Apr 2024, 10:01:51
TRACK SURFACE SLIPPERY IN TRACK SECTOR 6
19 Apr 2024, 10:02:03
TRACK SURFACE SLIPPERY IN TRACK SECTOR 5
19 Apr 2024, 10:02:12
[ Voor 68% gewijzigd door StefanVerkerk op 19-04-2024 10:03 ]
Schijnt dat deze baan gebouwd is op een plek die vroeger "wat moerassig" was, kan zomaar wat methaan opborrelen wat met een paar mooie titanium vonken spontaan kan gaan fikken.StefanVerkerk schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 09:57:
Nico Rosberg praat het rondje van Norris vol: "A bit more sparks to put some fire in the grass"
Of het is gewoon een gifbelt, die Chinezen bouwen zo'n baan ook niet op het meest vruchtbare stukje landbouwgrond in de omgeving maar het is wel heel vreemd dat het nu al 2x begonnen is op verschillende plekken.
Hopelijk krijgen we trouwens niet te veel schade door die regen in zo'n sprintweekend.
StefanVerkerk schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 10:02:
WET TRACK

Mogen ze nu de vleugels aanpassen voor de regen?
LOW GRIP CONDITIONS
19 Apr 2024, 10:03:00
19 Apr 2024, 10:03:00
Weten ze hoe belangrijk het is? Of worden ze opgedragen om te klappen voor Zhou?
Lijkt wel doorgeStake kaartPlenkske schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 10:04:
Netjes gedaan door Stake
Heel spontaan wel ja, zo ineens volop juichen met z'n allen.HollowGamer schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 10:03:
Of worden ze opgedragen om te klappen voor Zhou?
Nope, volgens mij alleen koeling en brake ducts.Willem30 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 10:03:
Mogen ze nu de vleugels aanpassen voor de regen?
Hehe, is gewoon afgesproken met die andere teams om Zhou / Stake naar Q3 door te laten. Net als die hardloop finish eerder deze week
Achja, in Qatar deden ze hetzelfde.. daar hadden ze zelfs non-voetballiefhebbers ingevlogen.StefanVerkerk schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 10:05:
[...]
Heel spontaan wel ja, zo ineens volop juichen met z'n allen.
Het is gewoon jammer dat in dit soort landen gereden wordt. Heb er niet veel mee.
Geen Amber overigens vandaag?
Van 2004 tot 2019 werd hier ook geracet, kan me geen grasbrandjes herinneren uit die tijdPalingDrone schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 10:02:
[...]
Schijnt dat deze baan gebouwd is op een plek die vroeger "wat moerassig" was, kan zomaar wat methaan opborrelen wat met een paar mooie titanium vonken spontaan kan gaan fikken.
Of het is gewoon een gifbelt, die Chinezen bouwen zo'n baan ook niet op het meest vruchtbare stukje landbouwgrond in de omgeving maar het is wel heel vreemd dat het nu al 2x begonnen is op verschillende plekken.
Ik weet niet of je mee kijkt via F1TV met Engels commentaar, maar het lag er behoorlijk dik bovenop... Ted Kravitz had de microfoon aan staan... alsof er afgeteld werd, zo ineens gejuich uit het niets terwijl er op de baan geen actie was.

Nice! Ben benieuwd.sambalbaj schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 10:08:
Gaat een zooi worden zo.
We gaan om 10:11u weer verder.
SQ3 WILL START AT 10:11
19 Apr 2024, 10:07:42
Voorvleugel mag wel altijd AFAIK.Kenny_026 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 10:05:
[...]
Nope, volgens mij alleen koeling en brake ducts.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Waar is de popcorn?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |