[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 76 77 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:04
Sinds vorige race ja, want f1tv kan ik niet meer op inloggen.

https://f1nerd.nl

• WhiteSnake76
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:17
CreativeS schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:25:
[...]

Dat had ik vorig weekend. Ik kijk de trainingen meestal even op het tweede scherm achter de PC. Ik kon alleen via Chrome incognitomodus inloggen. Via normale kanalen kreeg ik te lezen dat er een probleem met de credentials was. Nu kan ik weer gewoon inloggen op de normale manier.

[...]

Wij hebben Viaplay (nou ja mijn vader dan) en wij kijken al het hele jaar met zijn F1TV-toegang op mijn eigen account. Zolang het kan, doen we het gewoon zo. Enige nadeel is de maandelijke mail op mijn account dat we zogenaamd een betalingsachterstand hebben bij F1 TV. Ik heb ze maar in een filter gegooid. Daarom schrok ik vorig weekend toch wel... ik dacht ze me voor de laatste races nog even zouden 'pakken'.
Vreemd, ik heb dit soort dingen nog nooit gehad met F1 TV, ook geen mailtjes dat ik niet heb betaald.

Wel eens gehad dat ik problemen had met toegang tot services etc.
Oplossing was een IP reset, Modem Uit, Kabel uit de Muur aansluiting, Modem Aan, Wachten tot de WiFi/Netwerk in Huis weer zichtbaar was, Modem Uit, Kabel weer in de Muur, Modem Aan, en als het goed is heb je dan een nieuw Extern (Dynamisch) IP en werkte de boel weer.

Ook mee gemaakt dat in eens een Firewall moeilijk ging doen, zelfs zo erg dat ik het hele Firewall programma er af moest halen bij iemand omdat hij gewoon de boel bleef blokkeren ook al had ik alles correct ge-forward en uitzonderingen in gesteld, en de Firewall had Uitgeschakelt. (ik dacht Avast, maar weet het niet meer zeker)

Dus dat kan je ook proberen @ymoona

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

CreativeS

WhiteSnake76 schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 18:35:
Vreemd, ik heb dit soort dingen nog nooit gehad met F1 TV, ook geen mailtjes dat ik niet heb betaald.
Nee, toen we nog zelf betaalden voor toegang kregen wij die mailtjes ook niet. Nu ik gewoon "de toegang via Viaplay" heb toegevoegd aan mijn account, krijg we die mailtjes. Schijnbaar gaat daar iets mis, maar geen haan die er verder naar kraait :)

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik begrijp Viaplay echt niet. Ze hebben eindelijk een race waarmee ze flink wat goodwill kunnen terugwinnen, en toch zenden ze die doodleuk vertraagd uit. De marketingafdeling lijkt volledig voorbij te gaan aan hun eigen doelstellingen. 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door sjaool op 07-12-2025 10:01 ]

"When you grow up your heart dies"

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:02
Als ze slim waren geweest hadden ze een weekendpass geïntroduceerd voor dit weekend. 5 euro voor vrijdag tot en met zondag. Was flink cashen geweest voor ze

Untappd: Louwke80

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Toch nog eens in m’n verbindingsproblemen gedoken en de combi Odido / F1 TV lijkt af en aan geen gelukkige, getuige de vele topics online. Het lijkt erop dat F1 TV bepaalde IP reeksen van Odido ziet als VPN verbindingen - de autheticatieservers van F1 TV blokkeren het inloggen dan. Even met alle devices overschakelen naar m’n Vodafone 5G, inloggen en weer terug naar de wifi heeft alles opgelost.

[ Voor 5% gewijzigd door LAD93 op 07-12-2025 10:48 ]

per aspera ad astra

• WhiteSnake76
Seizoen voorbij... Afwachten wat er met de abonnementen voor 2026 gaat gebeuren.

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
WhiteSnake76 schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:13:
Seizoen voorbij... Afwachten wat er met de abonnementen voor 2026 gaat gebeuren.
Als het 1 cent duurder wordt zeg ik het op. Krijg steeds minder binding met de sport door de commerciële belangen en de verwende rijke f1 coureurs die merendeel uit rijke families komen en dan constant aan het vloeken zijn over de radio. Ik kijk om tijd te doden, de liefde die ik voor de sport had toen ik ergens in 2018 begon is er allang niet meer. Uiteindelijk zijn het allemaal crybabies die krokodillentranen vertonen wanneer het even niet gaat.

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Ik was al afgehaakt door de enorme geldhonger van de FIA. Omdat het seizoen toch nog erg spannend werd heb ik een maandabo gedaan om deze laatste wedstrijden te zien.
Wel gelijk weer bevestigd gekregen dat ik geen nieuw abo ga afsluiten; ik kan maar 1 livestream zien voor nog steeds een forse prijs, maar parallelle streams en leuke dingen die met Multiviewer konden zitten achter een nog duurder abonnement. Echt doorgeslagen.

• WhiteSnake76
magnifor schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:20:
[...]

Als het 1 cent duurder wordt zeg ik het op. Krijg steeds minder binding met de sport door de commerciële belangen en de verwende rijke f1 coureurs die merendeel uit rijke families komen en dan constant aan het vloeken zijn over de radio. Ik kijk om tijd te doden, de liefde die ik voor de sport had toen ik ergens in 2018 begon is er allang niet meer. Uiteindelijk zijn het allemaal crybabies die krokodillentranen vertonen wanneer het even niet gaat.
Ik ben het deels wel met je eens, en ik vind eigenlijk Indycar veel leuker, meer soorten circuits, en allemaal vrijwel de zelfde auto's waardoor de coureur en het team echt het verschil moet maken, enigste jammere is dat het echt alleen maar Noord Amerika is (V.S. en Canada) maar ze hebben in het verleden wel eens races gedaan op andere continenten.
Ben benieuwd hoe Rinus "VeeKay" van Kalmthout het gaat doen bij Juncos Hollinger Racing in 2026

Dus als F1 te duur word en Niet Gratis te kijken is via RTL Deutsland (hun hebben de rechten voor 2026 in Duistsland), dan word ik niet heel erg rouwig er om als ik het moet live moet missen en het met een samenvatting van een aantal minutjes moet doen.

• ymoona
LAD93 schreef op zondag 7 december 2025 @ 10:47:
Toch nog eens in m’n verbindingsproblemen gedoken en de combi Odido / F1 TV lijkt af en aan geen gelukkige, getuige de vele topics online. Het lijkt erop dat F1 TV bepaalde IP reeksen van Odido ziet als VPN verbindingen - de autheticatieservers van F1 TV blokkeren het inloggen dan. Even met alle devices overschakelen naar m’n Vodafone 5G, inloggen en weer terug naar de wifi heeft alles opgelost.
Zo ook kpn adressen.

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:40

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Even inhaken op de F1 TV problemen op de hierboven genoemde Odido en KPN verbindingen; voor zover je dat nog niet gedaan had, maar dit is het probleem van F1 TV en leg het daar dus (desnoods bij herhaling) neer.
Als F1 TV iets wil beveiligen, dan is het ook aan hen om dat goed te doen zonder legitieme gebruikers daarmee lastig te vallen.

Alles kan stuk.

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:20
Nog een reden waarom casten naar Chromecast niet gek is. Looking at you Netflix.

• ymoona
remco_k schreef op maandag 8 december 2025 @ 19:37:
Even inhaken op de F1 TV problemen op de hierboven genoemde Odido en KPN verbindingen; voor zover je dat nog niet gedaan had, maar dit is het probleem van F1 TV en leg het daar dus (desnoods bij herhaling) neer.
Als F1 TV iets wil beveiligen, dan is het ook aan hen om dat goed te doen zonder legitieme gebruikers daarmee lastig te vallen.
Gedaan, maar de helpdesk reageert niet. En dan stem ik met mijn euros.

Pagina: 1 ... 76 77 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen