Ja, het aantal ampère wat ik meet met mijn eigen stroomtang komt overeen met de gemeten waarde in de app. En ook de pijlrichting is goed. Ik heb de pijlrichting zowel visueel gezien, als ook getest. Wanneer je de meetspoel namelijk omdraait zie je direct een negatieve waarde in de app.
Ja, ook dit heb ik vanavond ook nog gecontroleerd. Maar overal is de nul juist doorverbonden (heb op veel plekken doorgepiept met m'n Duspol). Ik ga er ook vanuit dat anders de omvormers niet goed functioneren. Of moet ik ergens specifiek op letten?En is de NUL-draad ook nog overal goed aangesloten?
Gistermiddag was een auto aan het opladen met 11kW. Vanavond hebben we dit niet specifiek getest. Wel hebben we nog een Plugwise P1 en daarop is te zien dat de belasting over de fasen prima is verdeeld. Want doel je met je vraag op een vreemde/scheve belasting van de fasen? Of moet ik ergens anders op letten.Een lage powerfactor is meer het gevolg van een slechte belasting. Stel dat je de rest van de groepen van het huis uit zet, heb je dan nog steeds die vreemde power factor?
Hier nog de waarden inclusief vreemde PF van vóór de wisseling van L2 en L3. (zie ook het tijdstip) In deze situatie komen de fasen dus overeen met hoe het werkelijk is.
:strip_exif()/f/image/Gk7JjfxWW4gtNrqlwzsaWL0X.jpg?f=fotoalbum_large)