[F1 2024] Race 1 GP van Bahrein Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste
Acties:
  • 81.373 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

ZieglerNichols schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 20:40:
[...]

Ik kan de rondetijden wel waarderen. Ik kijk de race vaak later terug, omdat ik tijdens de race andere verplichtingen heb. Dan vind ik het wel leuk om semi-live mee te lezen met de reacties hier. Door de vermelding van de rondetijden kan ik dan zien of ik niet te ver ben in meelezen i.v.m. spoilers.
En de looptijd van de race en de tijd die bij elke post vermeld staat zijn daar niet genoeg informatie voor? :P Maar alle gekheid op een stokje, ik vind het echt onnozel.

[ Voor 5% gewijzigd door FirePuma142 op 02-03-2024 08:30 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 18:08
streamnl schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 08:18:
[...]

Dat vraag ik me ook nog steeds af.
Ik hoop het eigenlijk wel
GP tegen Max: Na de aanpassingen moet het genoeg zijn voor Pole zonder de motor vol open te zetten.

Max naar GP net na de finishlijn: Denk niet dat het genoeg was GP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 17:41
streamnl schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 08:18:
[...]

Dat vraag ik me ook nog steeds af.
Ik hoop het eigenlijk wel
Tuurlijk wel, ze rijden allemaal voluit in de kwalificatie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:06
Ik weet dat ik in het verkeerde draadje zit, maar voor de F1 fans die nog niet bekend zijn met de World Endurance Championship. Deze start zo om 9:00 met een recordaantal hypercars. Absoluut de moeite waard om de start even mee te pikken op Eurosport 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:02
I vraag me echt af hoe lang Perez nog een stoeltje heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
TinusXIII schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 08:44:
[...]

Tuurlijk wel, ze rijden allemaal voluit in de kwalificatie.
Dat de coureurs voluit rijden geloof ik wel, maar ze kunnen nog steeds de motor iets knijpen vanwege betrouwbaarheid en slijtage.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Leclerc is nog steeds bang voor de pole position vloek die hij met zich mee draagt. Daarom heeft hij pole laten schieten natuurlijk. >:)
ZieglerNichols schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 20:40:
[...]

Ik kan de rondetijden wel waarderen. Ik kijk de race vaak later terug, omdat ik tijdens de race andere verplichtingen heb. Dan vind ik het wel leuk om semi-live mee te lezen met de reacties hier. Door de vermelding van de rondetijden kan ik dan zien of ik niet te ver ben in meelezen i.v.m. spoilers.
Ja, een tweakers replay feed van dit topic lijkt me ook wel leuk, van de race en kwalificatie. Dat in de gaten houden van de tijd boven elke post is natuurlijk hopeloos ouderwets, dat moet toch veel makkelijker kunnen. Beetje tweakers onwaardig ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:11
jaapstobbe schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 08:53:
Ik gok tot eind dit seizoen.

Eerste race weekend meteen weer raak en moet nieuws gaan ontwijken want kan morgen pas terugkijken. Baal dan altijd zo hard als ik toch per ongeluk ergens de uitslag voorbij zie komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ook als hij die bij RB verliest kan die nog wel een andere vinden.

We zullen vandaag zien wat hij er in de race uit kan poeren.

[ Voor 11% gewijzigd door YakuzA op 02-03-2024 09:18 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:57
YakuzA schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 09:17:
[...]

Ook als hij die bij RB verliest kan die nog wel een andere vinden.
Zou die dan eerst degemoveerd worden van RBR naar RB? :+

En daarnaast, zonder Red Bull had die sowieso geen plekje meer gehad en was die na 2020 al exit geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
DarkSide schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 07:44:
[...]

RUS en LEC tegen max.

"reed jij volluit in de kwalificatie?"
Haha ja dat zou zo maar eens kunnen :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

RobertMe schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 09:19:
[...]

Zou die dan eerst degemoveerd worden van RBR naar RB? :+

En daarnaast, zonder Red Bull had die sowieso geen plekje meer gehad en was die na 2020 al exit geweest.
Met 0 races gereden vind ik het wat vroeg om over demotie te praten :p ;)

Maar zou idd wel wat zijn als die naar TR wordt geruild voor ricciardo.

[ Voor 9% gewijzigd door YakuzA op 02-03-2024 09:21 ]

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
YakuzA schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 09:20:
[...]

Met 0 races gereden vind ik het wat vroeg om over demotie te praten :p
Je schreef "als die stoeltje bij RB verliest", maar hij heeft geen stoeltje bij RB (Visa CashApp RB), maar bij RBR (Red Bull Racing). Dus voordat die een stoeltje bij RB kan verliezen zal die toch eerst er in moeten komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Banden voor de race:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GHp3wtgWwAAK-Jq?format=jpg&name=small

Ook hier staat Max er dus goed voor met een nieuwe set softs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drials
Vanmiddag eindelijk de eerste quali van het seizoen! 🥳

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Race bedoel je? :p

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Ben benieuwd naar de posts op zondag, waar is de race? :+

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

DarkSide schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 07:44:
[...]

RUS en LEC tegen max.

"reed jij volluit in de kwalificatie?"
Gezien het verschil tussen de rondjes van Max en Charles alleen de tow van piastri was, zit het echt close :)

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 17:41
Waarom zou je nu al twijfelen aan Perez dan? Op basis van 1 kwalificatie die hij opzich gewoon prima gereden heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 12:43
pilskes schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:29:
Banden voor de race:

[Afbeelding]

Ook hier staat Max er dus goed voor met een nieuwe set softs
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GHqAcBKXwAAmL65?format=jpg&name=4096x4096

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 19:05
Zolang ie binnen 0.300 van Max blijft en top 4/5 rijdt, zal er niet zo gek veel aan de hand zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Perez moet gewoon consistent zijn. P2 tem P5 is wat hij moet kunnen scoren. Voor de rest niet druk maken. Zijn stoeltje is pas in gevaar als hij een paar keer lager als P5 scoort.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
DutchOwnage schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:50:
[...]

Zolang ie binnen 0.300 van Max blijft en top 4/5 rijdt, zal er niet zo gek veel aan de hand zijn denk ik.
Kwalificatie van Perez was ook helemaal niet slecht, helemaal als je bedenkt dat Max een forse tow had

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
De racesets

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ifqmwx4Pb9kVOaQNRy5V877-kOg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T17nXuV7HzbnQDItxTnyXDKY.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:14
Onder used vallen toch ook de banden die 3 rondes hebben gereden en daardoor zga nieuw zijn? Jammer dat dat niet duidelijk gemaakt is in de lijst hoeveel rondes ze gereden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
/S: in Australië rijdt Ricciardo voor het thuispubliek naar de overwinning. Anders Hülkenberg.

/serieus: Carlos Sainz lijkt me niet echt passen, want dan krijg je botsende temperamenten. Daarnaast moet Mercedes een belangrijk stoeltje vullen, en als hun F2 talent het niet red, dan zie ik hun wel alles uit de kast te trekken voor een alternatief. Mijn punt is dat voor zijn positie, Perez goed genoeg is. Twee keer beide kampioenschappen. Dus 2025, na einde contract, op zijn vroegst denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
BiaggioLuciano schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 12:53:
[...]

Onder used vallen toch ook de banden die 3 rondes hebben gereden en daardoor zga nieuw zijn? Jammer dat dat niet duidelijk gemaakt is in de lijst hoeveel rondes ze gereden hebben.
Als die 3 ronden een kwalificatieronde bevatten zou ik ze niet meer zo goed als nieuw noemen. Er kan uiteraard nog op gereden worden, maar of dat slim is? Want soms (circuit afhankelijk) komt het nog wel eens voor dat de banden dan echt slecht zijn. Wat je zag onder de oude regels waarbij je moest starten op de Q2 banden. Dat zeker de topteams toen Q2 deden op een hardere band omdat iedereen al wist dat je met ee zachtste band na de Q geen 10 ronden meer kon rijden.

Anderzijds heb je natuurlijk ook teams die een setje banden doet scrubben. Een out/in-lap rijden en klaar. Daar is vrij letterlijk alleen het glimmende laagje vanaf. Die banden zijn dus echt zo goed als nieuw.

Voor ons dus lastig te bepalen of een set alleen gescrubd is of dat er een Q run op gedaan is. En als er een Q run op gedaan is of ze dan nog zo goed als nieuw zijn of niet meer bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:06
BiaggioLuciano schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 12:59:
[...]

Mijn punt is dat voor zijn positie, Perez goed genoeg is. Twee keer beide kampioenschappen. Dus 2026, na einde contract, op zijn vroegst denk ik.
Ik wist niet dat Perez bijgetekend had tot 2026. Ik lees online dat zijn contract tot en met 2024 is. Heb je daar een bron van dat die verlengt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
BiaggioLuciano schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 12:59:
Dus 2026, na einde contract, op zijn vroegst denk ik.
Perez is een van de 13 coureurs die geen contract hebben voor 2025.

En twee keer beide kampioenschappen. Tsja, dat had ook 3 keer kunnen zijn. En daarnaast was het vorig jaar toch ook Verstappen en/of de auto. IIRC had alleen Verstappen al meer punten dan Mercedes. Nu had Mercedes waarschijnlijk wat meer punten gehad zonder tweede Red Bull, maar waarschijnlijk was vrijwep elke coureur wel "goed genoeg" geweest om op zijn minst de punten voor het WCC te behalen.

Edit:
Verstappen had in 2023 575 punten, Mercedes 409, dus 166 punten verschil. Mijn gevoel zegt dus dat zelfs zonder Perez Mercedes niet die 166 punten extra had behaald. Een plekje extra levert immers maar een aantal punten op (grootste verschil is 7 punten? 25 vs 18?. Twee coureurs die dan zeg 13 punten extra behalen zou Mercedes minimaal 13 races of zo nu achter Perez zijn gefinisht en maximaal puntenverschil hebben als die wegvalt).

[ Voor 25% gewijzigd door RobertMe op 02-03-2024 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
Shinji schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 13:03:
[...]

Ik wist niet dat Perez bijgetekend had tot 2026. Ik lees online dat zijn contract tot en met 2024 is. Heb je daar een bron van dat die verlengt is?
Ah verkeerd herinnerd, ik ga het aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
RobertMe schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 13:07:
[...]

Perez is een van de 13 coureurs die geen contract hebben voor 2025.

En twee keer beide kampioenschappen. Tsja, dat had ook 3 keer kunnen zijn. En daarnaast was het vorig jaar toch ook Verstappen en/of de auto. IIRC had alleen Verstappen al meer punten dan Mercedes. Nu had Mercedes waarschijnlijk wat meer punten gehad zonder tweede Red Bull, maar waarschijnlijk was vrijwep elke coureur wel "goed genoeg" geweest om op zijn minst de punten voor het WCC te behalen.

Edit:
Verstappen had in 2023 575 punten, Mercedes 409, dus 166 punten verschil. Mijn gevoel zegt dus dat zelfs zonder Perez Mercedes niet die 166 punten extra had behaald. Een plekje extra levert immers maar een aantal punten op (grootste verschil is 7 punten? 25 vs 18?. Twee coureurs die dan zeg 13 punten extra behalen zou Mercedes minimaal 13 races of zo nu achter Perez zijn gefinisht en maximaal puntenverschil hebben als die wegvalt).
Als je het van de wiskundige kant bekijkt dan heeft u gelijk, maar van zakelijke kant: waarom iets aanpassen wat werkt? Dat 1e seizoen was ook compleet anders, dat was Perez slecht 16 weken een officiële F1-GP winnaar, na een carrière van heel wat jaartjes, het feit dat hij meekwam met de top 4, was meer dan voldoende. Daarnaast, u vergelijkt Perez met Verstappen, maar u moet hem eigenlijk met potentiële vervangers vergelijke. Het is logisch dat een tweede coureur niet meer punten gaat scoren dan een eerste coureur, zeker als de eerste coureur een “once-in-a-lifetime” talent is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Het leeft nog helemaal niet bij mij.
Scheelt vast ook dat ik echt niks live kan zien van deze race.
Irritant zaterdag gedoe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Build-up

FF klikken want FOM

[ Voor 6% gewijzigd door PalingDrone op 02-03-2024 14:15 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Fijne race alvast van ouders met jonge kinderen. Het gezin 454 gaat een uiltje vangen en vanavond de race terug kijken als moeders de vrouw thuis is van haar middagdienst.

:Z :z :w

Mijn prognose is dat Lewis naar voren schiet. Max wint, Leclerc gaat een plaats verliezen tijdens een pitstop maar pakt die terug. Alonso gaat de geslepen vos zijn. Lando en Oscar rijden erbij maar zijn van weinig betekenis.

Max 1
Charles 2
Alonso 3 door een geslepen actie
Mercedes 4
Mercedes 5

[ Voor 45% gewijzigd door Chevy454 op 02-03-2024 15:02 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Zo. Klusjes gedaan ik kan beginnen aan mn eerste pre-show van dit seizoen! Letsgo!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Grappig gedaan dat heen en weer tussen de presentators via de flying pit cam in de F1TV pre show

[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 02-03-2024 15:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ik ben er ook niet live bij, dus alvast veel plezier allemaal met de eerste race van 2024!

Te koop....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Sam Colins krijgt eindelijk eens hulp van een deskundige met beroepservaring: Ruth Buscombe

[ Voor 23% gewijzigd door Jasphur op 02-03-2024 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
De baan is open!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Zodat we weer weten wie er in welke auto rijdt:

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/2024-t-cam-colours-unsurprisingly-no-changes-from-last-year-v0-8ndf1sqg6wjc1.png?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=1cf5f64e51f973e9e237da7408a5a9be6b70e9bf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:23

Pierre

Van nature lui!

Lekker bezig DannyRic

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
RIC :o

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Oef Ricciardo verremt zich net behoorlijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Juan Pablo Montoya leeft het goede leven, man die past niet meer in F1 auto :P

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:34
Nou we zijn er ook klaar voor :-)

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:40

Killjoy

Klingon lawn products

Zo, de ba is klaar. Na de race alleen nog ff de nestjes koken. Dan kunnen we na de race aan de bami :+

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

zo. Zin in.
Kan helaas maar een deel live kijken. Moet zo weer weg (gelukkig volgend weekend wel tijd om te kijken).

Vooral benieuwd naar pace van de teams en de banden degradaties.
Heeft Ferrari dat beter on de controle.
Gaat Haas ons verrassen door langer dan 4 ronde op tempo te rijden.
Hoe gaat Mercedes het doen nu ze voor het eerst een seizoen starten met sidepods.
etc.

Op naar een mooi en spannend seizoen

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:10
Ik kan pas rond 16:30 kijken, dochter moet naar zwemles en hoewel mijn vrouw zicht opofferde weet ik dat zij de start eigenlijk ook gewoon wil zien. Dus solidair als ik ben wacht ik maar geduldig tot ze terug zijn.

Expres vanmiddag goed geluncht dus dadelijk tijdens de race was (warme) hapjes/tapas en gewoon achter de TV eten. De kids zullen zich ook wel rot schrikken, TV staat nooit aan tijdens het eten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
Kan iemand mij vertellen hoe ik de onboard van max ervoor krijg op f1 tv (macbook)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Ik sla een verjaardag over van een nichtje. Ik weet dat de tv daar ook aan staat, maar zo wil ik geen race kijken!
Zelfs als ik de race thuis kijk (wat zelden gebeurt), moeten vrouw en dochter ook stil of elders in huis huis zijn..:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Drials schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:36:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de onboard van max ervoor krijg op f1 tv (macbook)
Kan nog niet, als de internationale stream online komt kan je die pas kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Wat @pilskes zei en eventueel kun je hier verder vragen:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 :)

[ Voor 10% gewijzigd door Jasphur op 02-03-2024 15:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Die muziek op de grid om gek van te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18:54
In de browser is het zit er aan de rechterkant van de stream een menu als je met je muis die kant op gaat, ddaar kan je driver cams kiezen (wel de race stream open hebben staan, niet de pre-race show).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Jeej de eerste gridwalk van het seizoen, eigenlijk boeit die race me niks maar ben gewoon een enorme Brundle fan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Pierre schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:38:
Die muziek op de grid om gek van te worden.
Zou mij eerder irriteren aan de hoeveelheid mensen :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En daar gaan we weer.
Gisteren de kwalificatie gemist en eens teruggekeken.

Maar een paar dingen waar ik in ieder geval op wil letten:
Hoe belachelijk snel is Verstappen? :P
Hebben Ferrari en Haas nu echt beter hun bandenslijtage op orde?
Eet Mercedes nog steeds hun achterbanden op?
Wat gebeurd er met Aston en McLaren die ik lastig in te schatten vind?
En hoe zit het met RB, Sauber en Williams?
Is Alpine ook in de race een tractor?
Kan Perez naar voren komen?
Hoe gaat het met Tsunoda vs. Ricciardo?
Heeft Hamilton inderdaad een betere setup voor de race?

Ja, ik heb er ook weer zin in. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:38
PalingDrone schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:39:
Jeej de eerste gridwalk van het seizoen, eigenlijk boeit die race me niks maar ben gewoon een enorme Brundle fan
Martin Brundle is fantastisch. Mocht die man ooit met pensioen gaan, zet een standbeeld van hem neer, samen met Murray.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

PalingDrone schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:39:
Dan kijk je gok ik SkyF1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Heerlijk die kleuren van zowel Sauber als RB. Zouden er meer moeten doen

[ Voor 23% gewijzigd door Jasphur op 02-03-2024 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:40

Killjoy

Klingon lawn products

Hey, Jeremy Clarkson

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Zo allemaal een mooie en hopelijk een spannende race tot over 2 uur (en hopelijk geen nare dingen).
Will ratelde maar door zodat Prost zijn vraag niet verstond :9

[ Voor 25% gewijzigd door Pierre op 02-03-2024 15:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Ben heel benieuwd naar de RB20 in racepace, heb eigenlijk meer en meer het idee dat het allemaal dichter bij elkaar ligt dan "men" op voorhand dacht.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Maarten_E schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:43:
Ben heel benieuwd naar de RB20 in racepace, heb eigenlijk meer en meer het idee dat het allemaal dichter bij elkaar ligt dan "men" op voorhand dacht.
ik hoop het.
max mag zijn 4e winnen dit jaar.
maar het seizoen mag ook voor P1 wel wat spannender zijn dan vorig jaar.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Wij zijn er klaar voor!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/orBYMCZoffyrHDXl4siNLQtlA6M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6X64IEJ1OrxN8fon0BIHS5MW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Oh ja, dit seizoen zou DRS veel sneller na de start worden geactiveerd.
En Verstappen staat op pole met Leclerc P2. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Vals is het in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:22
Pierre schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:47:
Vals is het in ieder geval niet.
Das pas volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Met die fly-overs mogen ze van mij echt stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik denk
Ver
Lec
Per
Sai
Nor

Ik hoop!!
Pia
Ver
Nor
Lec
Alo

Veel vragen nog, hopelijk worden we na vandaag een stuk wijzer .

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Twee keer hetzelfde beeld. Fix dat eens :+

Enjoy. Go checo

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:29
Goedemiddag! Veel plezier alvast iedereen.

Rondetijden volgen indien interessant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:47:
Oh ja, dit seizoen zou DRS veel sneller na de start worden geactiveerd.
En Verstappen staat op pole met Leclerc P2. :D
Dat klinkt als vuurwerk. Hopen dat ALO wat kan doen, maar wordt lastig vanaf P6, en heb niet echt het idee dat AM veel progressie heeft geboekt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
De volgende keer wil ik dat loshangende kabellusje onder de tv niet meer zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
Jasphur schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:48:
Met die fly-overs mogen ze van mij echt stoppen.
Het hoort helaas bij de show. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 18:24
Dochter van Gilles daar aan het draaien op de grid?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Gunner schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:48:
[...]

Twee keer hetzelfde beeld. Fix dat eens :+

Enjoy. Go checo
Doen we nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wie is die drukke gast bij f1tv? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Gunner schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:53:
Will Buxton?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:29
Will Buxton (die drukke gast) zet zijn geld in op LEC op P1 aan het einde van de race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Gunner schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:53:
Will Buxton? Dezelfde die er al jaren is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

lolgast schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:54:
[...]

Will Buxton? Dezelfde die er al jaren is
Ik kijk vandaag voor het eerst. ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Fijne race iedereen en blijft liev voor elkaar. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• plizz
Fijne race.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Nou. Eens kijken of we een echte race voorgeschoteld krijgen. Fijne race alvast allen :)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
Gunner schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:55:
[...]

Als je het nog niet doet, je gaat hem vanzelf waarderen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Wie komt bocht 1 niet door?? Ben benieuwd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
StefanVerkerk schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:54:
Will Buxton (die drukke gast) zet zijn geld in op LEC op P1 aan het einde van de race.
Hij staat erbij alsof hij aan mijn geheime voorraad heeft gezeten :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Gunner schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:55:
[...]

Welkom! Jij en een ieder ander een heel fijne race gewenst!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

It's lights out and away we go... Fijne race iedereen en net als voorgaande jaren hou het gezellig. :D

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 19:50

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Op een goede race, en op een goed seizoen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Zijn er eigenlijk nieuwe dingen in de F1 app ?
Of precies hetzelfde als de voorgaande jaren?
* streamnl hoopt eigenlijk dat we dit jaar meerdere camera’s kunnen selecteren, zoals helmcam.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15:47
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:55:
Fijne race iedereen en blijft liev voor elkaar. ;)
Afhankelijk van bocht 1 :+

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Mooi dat we weer beginnen, happy racing!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Toch mooi dat de wets niet eens beschikbaar zijn :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Fijne race iedereen!

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
Iedereen een fijne, en hoop ook spannende, race toegewenst 👍😎

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Iedereen heel veel plezier met de race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
Frank1973 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:56:
Wie komt bocht 1 niet door?? Ben benieuwd
Aantal mensen in top 10. >:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:30
Fijne race dadelijk allemaal -- dankzij dit topic kwam ik erachter dat de race op zaterdag is :-)
Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord