Zo, vandaag eindelijk de Q voor de 2de keer bekijken. De eerste keer afgeleid met zoontje, koken, deur aan deur verkopers....
Natuurlijk al meegekregen dat Max P1 had maar nog niet goed met volle aandacht kunnen kijken.
Maar de Alpine zijn tja... Je moet het nageven aan de Fransen. Hun stokbrood blijft toch ongeëvenaard, hun F1 techniek blijft wat achter. Ik ben benieuwd hoe hun ECU ontwikkeling gaat zijn (mijn werkgever heeft Alpine als klant voor non F1). Misschien dat Ryan Reynolds als Deadpool een bezoekje in Enstone moet brengen?
De Haas ging niet vooruit zeggen ze maar het lijkt toch weer op het oude verhaal met de Hulk zo hoog. Ik ben benieuwd naar hun bandenhonger tijdens de race. Magnussen bengelt best onderaan, ik kan me niet herinneren of dat vorig jaar ook zo was. Het enige wat ik nog weet was de pole in Brazilië 2022.
Alleen wel vreemd van de Williams, ik hoop dat hun package goed is nu ze minder ruwe snelheid hebben. Dat was voor Albon zijn beste verdediging vorig jaar. Sargeant is wederom veldvulling, ik vraag me af hoe Mick het zou hebben gedaan.
Ik hoorde vandaag tijdens de P3 (met een half oor geluisterd want bezig

) dat McLaren met Norris of Piastri (of zelfs beiden) al reeds door PU onderdelen waren voor het hele jaar? Lijkt me dat ik het verkeerd heb begrepen maar het was vreemd genoeg om het op te vangen.
De Mercedes van Russell zit er dicht bij maar zeer onstabiel, het ligt niet op rails. Ben benieuwd hoe het echt is als Max op het randje moet rijden met de voorsprong. Nu had Max een geweldige slipstream, een verbetering in S2 maar bij S3 was hij geel. Alsof hij van het gas ging want het was binnen.
De Mercedes lijkt verder wat laag te zitten. Ben benieuwd naar hun plank wear na de race. Denk dat de FIA dat echt wel gaat controleren na dat debacle in Austin 2023.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.